Ekskluzivno

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

Super teška kategorija

Lider u segmentu, Renault Espace, pored lake restilizacije odnedavno poseduje i ultra moderni 2,0 dCi, čime samo želi da potvrdi vodeću poziciju. Nasuprot njemu, još od pojavljivanja, neizmenjeni Peugeot 807, računa na tradicinalne kvalitete i famozna klizeća vrata

“Et si le luxe, c’etait l’Espace?” (Kada bi luksuz bio Espace?), reklamni je slogan koji se trenutno može videti na francuskoj televiziji, povodom pojavljivanja ”restilizovanog” Renault Espacea. I kao što to retko biva, ovaj put reklama nije daleko od istine.

Potpuni komercijalni neuspeh Vel Satisa, izbacio je u prvi plan Espace, koji trenutno brani boje Renaulta u visokoj klasi. Sa cenom od gotovo 50.000 evra, za verziju 2,0 dCi/175 Initiale, Espace košta približno kao i prestižne nemačke limuzine! Možda pomalo prepotentno, no ovaj ”kralj vanova” nema nikakvih problema sa plasmanom, bez obzira na najezdu kompaktnih vozila slične koncepcije. U Francuskoj se, recimo, proda više Espacea nego li VW Tourana ili Opel Zafira, koji su često dvostruko jeftiniji, jer ovaj Renault je nakon dvadesetdvogodišnjeg iskustva i četiri generacije, postao statusni simbol imućnih porodica.

Espace deluje okretniji i spretniji za gradsku vožnju
Centralno pozicioniranje instrument table je sasvim u duhu Renaulta

Njegov protivnik, Peugeot 807, zapravo je jedan od četiri klonirana vana (Citroen C5, Fiat Ulysse i Lancia Phedra), koji je na svet došao sinhronizovano kad i Espace 4, krajem 2002. godine. Iako je po aktuelnoj logici došlo vreme za restilizaciju, ni jedan konstruktor nije za njom posegnuo, što svedoči o relativno dobrom zdravlju ”četvorki”, mada razloge treba tražiti i u ekonomičnosti (proizvode se u relativno malim serijama). Čak su i motori ostali isti, tj. 807 i dalje koristi ”stare” dizel agregate - 2,0 HDi i 2,2 HDi, ovde testiran. Svi su, dakle, postavljeni na zajedničkoj platformi, razlikuju se samo u estetskim detaljima i ceni. Za razliku od Renaulta, u Peugeotu nemaju toliko elitnih ambicija sa 807, no ne treba se zavaravati, ukoliko želite jedan sa dizel motorom, potrebno vam je najmanje 30.000 evra.

Odvojenih šest "fotelja"

Učitelj i učenik
Igrom slučaja, prvih par dana imali smo priliku voziti Espace, pre nego li smo se smestili za upravljač Peugeota. Pored dobro poznatog 2,2 dCi od 150 KS (i dalje ostaje u ponudi), Renault je uveo i novi 2,0 dCi, koji u testiranoj verziji razvija isto toliko konjskih snaga, ali uz veći obrtni moment od 340 Nm. Znatno je i čistiji, odnosno u saradnji sa filterom na izduvne gasove lako prolazi Evro 4 norme. Radi se o prvom agregatu razvijenom u saradnji sa Nisanom, a ono što ga distancira od prethodnika je njegova ”high-tech” koncepcija.

Gorivo se, recimo, ubrizgava pod pritiskom od čitavih 1600 bara, a piezo električni ubrizgavači imaju i do pet ubrizgavanja po ciklusu, tako da za rezultat imamo veliku elastičnost motora u svim režimima rada.

     

Komande navigacionog sistema

 

Bez negodovanja može da prebaci 5000 o/min, a da pri tom ostane i dalje diskretan, uz potpuno odsustvo parazitnih vibracija. Kako smo ga već testirali kod Scenica i Lagune, možemo jedino konstatovati da nema toliko elana u dve tone teškom modelu Espace, no karateristikama i dalje ubedljivo dominira nad protivnikom. Suprostavili smo mu trenutno najsnažniji 2,2 HDi od 130 KS, jer se kasni sa ugradnjom savremenijeg 2,0 HDi/136 KS (predviđen do kraja godine), koji već par godina pokreće brojne modele grupacije PSA i Ford.

To nikako ne znači da je Peugeotov 2,2 HDi zastareo i prevaziđen, ali se u poređenju sa 2,0 dCi znatno više čuje, uz izraženije vibracije i osetno slabije karakteristike. Obećanih 180 km/h postiže bez problema, i iako su performanse više nego dovoljne za familijarnu upotrebu, ritam Espacea teško prati.

Osim toga, njegov šestostepeni menjač ima duže prenosne odnose, pa su ubrzanja osetno lošija. Do 100 km/h treba mu skoro 13 sekundi (Espaceu jedna sekunda manje), dok su u poslednjem stepenu ubrzanja od 80 do 120 km/h, lošija za 3 sekunde (ukupno 18 s). No važniji od ovih suvoparnih cifri je osećaj za upravljačem, kada do izražaja dolazi velika pokretljivost i agilnost Espacea. Mekane komande, jaka servo asistencija i velika preglednost, doprinose da se sa lakoćom vozi i parkira po gradu, pogotovo što je kraći za 7 cm. Njegovo ogibljenje isto tako bolje upija nepravilnosti na drumu, mada nam se pri visokim brzinama na autoputu više svideo tvrđi trim Peugeota, koji prouzrokuje manje ”pumpanja” karoserije.

Jednim pogledom
Renault Espace

Karoserija

Udobnost

Izgled

8

Napred

9

Funkcionalnost

7

Pozadi

8

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

8,50

Ukupno

7,67

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

9

Funkcionalnost

9

Performanse

8

Dizajn

8

Kočnice

9

Ponuda prostora

7

Ukupno:

8,67

Kvalitet materijala

8

Motor

9

Završna obrada

8

Menjač

8

Ukupno:

8,00

Cena

6

Prosečna ocena: 8,06

Peugeot 807 nije nas, naravno, razočarao. Udobnošću, kočnicama i potrošnjom, potpuno je na nivou protivnika. U proseku troši i do litru goriva manje, no prosečna potrošnja je ipak visoka, i iznosila je 10,2 litra.

Velika masa i čeona površina ne ”rimuju” se sa ekonomičnošću, tako da smo pri jačem ritmu na autoputu (između 140 i 150 km/h) očitali 9,5 litara (Espace 10,3 l). Minimalna se kreće oko 7,5 litara (Espace celu litru više), no na ulicama Pariza nijedan ne može da se izvuče bez 12-13 litara.

Različite koncepcije
Futurističke i uglaste forme Renaulta u suprotnosti su sa fluidnim oblikom Peugeota, dakle, stvar je ukusa koji je privlačniji.

Espace je tokom četiri generacije ostao veran klasičnim vratima, pouzdanijim na duge staze, dok su se PSA i Fiat opredelili za atraktivna klizeća. Od drugog nivoa opremljenosti su sa električnom asistencijom, što bez sumnje ostavlja snažan utisak na komšije i okolinu. Daljinskom komandom na ključu moguće ih je otvoriti sa par desetina metara, kako bi klinci ponosno uskočili u unutrašnjost. Zaista atraktivno i praktično rešenje, pogotovo ukoliko sve funkcioniše. Naime, jedna smo morali par dana zatvarati ručno, jer su iz nekog neobjašnjivog razloga odbila poslušnost, da bi se opet nakon par dana, sama od sebe ”popravila”!? Snažna baterija u podu ispred suvozača služi za njihovo napajanje kada je motor ugašen.

Renault se kod Espacea odlučio za klasična bočna vrata zbog veće pouzdanosti
Tvrđi trim ogibljenja više odgovara dobro uređenim autoputevima
Nešto savremeniji izgled kokpita ovog Peugeota bez obzira što je model stariji

Espace za uzvrat poseduje super ključ-karticu, koja u verziji ”slobodne ruke” (main libre) omogućava otključavanje i zaključavanje vozila, baš kao i startovanje motora, bez ikakvih manipulacija. Dovoljno ju je samo imati kod sebe i daljinski, uz zvučnu i svetlosnu signalizaciju, automobil će se sam zaključati, a retrovizori preklopiti. Veoma praktično kada su ruke pune torbi ili dece. Još jedan detalj koji olakšava život, njegova automatska ručna kočnica neuporedivo je praktičnija od klasične kod 807 i nalazi se pored sedišta sa leve strane.

Razlika u stilovima
U unutrašnjosti opet imamo dva različita stila, koja podjednako imaju svoje pristalice i protivnike.


Svetle boje enterijera ne garantuju dugovečnost

Renault praktikuje potpuno ”čistu” komandnu-tablu, lišenu svih dugmića i nepotrebnih detalja. Centralno postavljena instrument-tabla je ”digitalnog” tipa, sa brojkama koje bi mogle biti malo krupnije (izuzev kilometar sata). Originalna je komanda automatskog klima uređaja na levim vratima, dok se kod skupljih verzija nalaze na svim, mada je njima moguće podešavati samo količinu svežeg vazduha (temperaturu određuje vozač).

     

Malo dodatno ogledalo za pregled zadnjih sedišta

 

I Peugeot praktikuje sličan sistem, samo što su ove smeštene na B-stubu, a centralna komanda je zgodno smeštena na ”balkonu”, odnosno pored ručice menjača, na produženom donjem delu komandne table. Ova izgleda daleko više barokno, sa pomalo kitnjastim stilom, kojim dominiraju klasični, isto tako centralno postavljeni instrumenti. Oba vozila poseduju silne pregrade i police, u koje sa lakoćom staju svi neophodni putni ”rekviziti”.

Modularnost slična
Isto tako dele i zajedničke kvalitete i mane po pitanju modularnosti, što će reći da poseduju velika i udobna sedišta, ali veoma teška, ukoliko se moraju izvaditi (i do 25 kg). Sva se pomeraju i podešavaju, no kod Espacea su na dugim šinama, pa ih je moguće postaviti tačno gde želite. Naravno, standardna opcija je sa pet sedišta (2+3), kada 807 ima ubedljivo veći prtljažnik od gotovo 800 dm3 (kratki Espace 630 dm3). Potom je sve ”a la carte”, što znači da se može dodati od jednog do tri sedišta. Tada u oba prtljažnika staje par malih putnih torbi (zapremina slična malom gradskom automobilu), ali Renault zato ima Grande Espace (duži za 21 cm), pa je ovaj sa 456 dm3, dostojan tog imena.

Nažalost, uz doplatu od oko 1.200 evra. Vađenjem svih, ovi ”teškaši” se pretvaraju u transportna vozila, gde 807 opet ima laku prednost, sa čitava 3 kubna metra.

Jednim pogledom
Peugeot 807

Karoserija

Udobnost

Izgled

8

Napred

8

Funkcionalnost

8

Pozadi

8

Kvalitet izrade

7

Ukupno:

8,00

Ukupno

7,67

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

8

Funkcionalnost

9

Performanse

7

Dizajn

8

Kočnice

9

Ponuda prostora

8

Ukupno:

8,00

Kvalitet materijala

8

Motor

8

Završna obrada

7

Menjač

7

Ukupno:

8,00

Cena

7

Prosečna ocena: 7,81

Recimo još da su oba konstruktora posvetila veliku pažnju vozačevoj ergonomiji, koja je dovedena do savršenstva.

Sedišta i upravljač podesivi su u milimetar (testirani sa električnim komandama), što uz podesive oslonce za laktove i komande na dohvat ruke, doprinosi da se vozač oseća kao u pravoj prestižnoj limuzini.

Espace je još pregledniji zahvaljujući odsustvu klasičnog A-stuba, koji je zamenjen trepezastim staklom sa tankim okvirom.

Za elitu...
Testirani Renault Espace nosio je oznaku Initiale, koja označava najluksuzniji model, isključivo u ponudi sa šest nezavisnih fotelja (2+2+2).

Ista konfiguracija postoji i kod Peugeota (verzija Pullman), no iako se putnici osećaju odlično, zbog previsoke cene i smešno malog prtljažnika, ne smatramo ih interesantnim.

Naš je koštao preko 47.000 evra, pa je zato mudrije opredeliti se za klasičnih pet sedišta (2+3) i ukoliko je neophodno doplatiti još za jedno. Tako se dobija veći prtljažni prostor, a početna cena je znatno niža.

Za najjeftiniji Espace 2,0 dCi/150 Expresion, ipak je neophodno imati gotovo 35.000 evra, dok je sa testiranim motorom bazni 807 jeftiniji u Francuskoj za više od 3.000 evra.

Peugeot 807 ima dvoje bočnih, kliznih vrata koja se napajaju iz posebnog akumulatora
Fleksibilnost je njihovo glavno oružje

Izborom slabijih 1,9 dCi/115 KS i 2,0 HDi/120 KS, može se uštedeti oko 2.000 evra, odnosno ukoliko se opredelite za osnovne benzinske verzije od 2000 cm3, računajte na početnu cenu od oko 28.000 evra.

Nećemo vam nabrajati šta sve nude određene verzije za datu sumu novca, jer bi za to trebalo još par strana teksta. Najbitniji elementi udobnosti i sigurnosti, kao što su klima uređaj, ESP i silni air bagovi, ulaze u osnovnu cenu, a ostalo je po želji i mogućnostima.

Veliki i prestižni, ovi vanovi skupo naplaćuju svoje usluge. Kupaca naravno ima, ali jeftiniji i praktičniji kompaktni vanovi, odnose većinu.

Peugeot nema toliko veliku ”unutrašnju konkurenciju” u gami kao Espace (jer 307 SW ipak je samo karavan), jer je talentovani i polivalentni Scenic neuporedivo jeftiniji.

Baš iz tog razloga Renault želi distancirati Espace, što ovaj svojim kvalitetima i cenom, realno i uspeva. Pionir u kategoriji, bio je i ostao ”kralj vanova”, nažalost, dostupan samo užem krugu privilegovanih vozača. Kažemo vozača, jer Peugeot 807, baš kao i Citroen C8, više nudi ostatku familije. Izbor, dakle, zavisi od odnosa snaga u okviru same porodice.

ekskluzivno iz Pariza, P. Rajković
foto: Vrele gume, P. Rajković
10741
Postavljeno: 16.08.2006

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Stefi
17.8.2006 00:57
0
2

Volim Reno Espas više nego ijedan drugi MPV, a ova nova verzija je otišla u budućnost tri milenijuma!!! Ne želim da omalovažim ostalu konkurenciju, ali ostali modeli nemaju šta da traže u ovoj klasi. Posebno Krajsler Vojadžer koji je rodonačelnik ove klase. Ova ,,luminer plava'' je najlepša boja za Espas. Centralna konzola sa izdvojenim delom sa menjačem je jedna od najzanimljivijih detalja u ovom modelu. Jedino što mi se ne dopada je centralno mesto instrumenata. Smatram da to dosta ograničava preglednost informacija. Dizajn Renoa Espas je nenadmašan!
Pežo 807 ima bolje rešenu instrumentaciju (ali ne i najbolju). Vozilo stvarno deluje sveže i nije čudo što ga nisu restilizovali već više od 4 godine. Najveći nedostatak Pežoovih modela uopšte je nedostatak jačih motora. Za ovako masivnu karoseriju 130 konja je malo.

ja
10.2.2008 23:41
0
0

espace je najnajbolji, nema konkurenciju

Srecko (France)
27.11.2008 12:07
0
0

espace i citroen C4 picasso...zakon...peugeot OK!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: