Ekskluzivno

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

Borba za presto

Po ugledu na najvećeg rivala, Renault Clio, novi Peugeot 207 dao je prioritet sigurnosti i stilu nad performansama. Ko će, međutim, pridobiti veće simpatije kod kupaca i zauzeti vodeću poziciju na tržistu, ostaje neizvesno

Najzad je stigao! Naslednika famoznog 206, nestrpljivo smo očekivali poslednjih par meseci, ali ogromno interesovanje koje je izazvao, usporilo je dobijanje vozila na duži test. Da­kle, nakon nepunih godinu dana od kada je Renault predstavio Clio 3, svetla pozornice uperena su na Peu­geot 207.

Zvezda je rođena, reći će verovatno poklonici ovo­­ga čuvenog francuskog konstruktora, zaboravljajući pritom da novi 207 spremno dočekuju brojni talen­to­vani konkurenti. Najbliži i najopasniji, Clio, već više od 15 godina ”žari i pali” na evropskom tržištu, tako da se broj prodatih primeraka približio cifri od deset milona. Samopouzdanje Peugeota zasniva se na do sada neprevaziđenom uspehu modela 206, koji je za 8 godina proizvodnje prodat u preko pet miliona primeraka, što je više i od slavnog 205, prisutnog zna­tno duže na tržištu, tačnije od 1983. do 1998. godine.

Clio u skupljim verzijama koristi karticu umesto klasičnog ključa

Genetski čist
Bilo kako bilo, novi 207 je genetski čist proizvod Peugeota, sa stilom na kakav smo se navikli. Da­leko smo od eksperimentalnih formi modela 1007, od­no­sno zajedničkih, kao u slučaju 107 (PSA - Toyota).

Osnovnom koncepcijom novog aduta Peugeota u B segmentu preovlađuje duh 206-ice, sa prednjim delom nalik na veće 307 i 407. Tako od napred do­mi­niraju, sada već karakteristična, širom otvorena ”usta”, koja, po želji, mogu biti veća ili manja! Prvi put Peugeot je odlučio da personalizuje lice svoje zve­zde, u zavisnosti da li se radi o sportskoj ili ”obi­čnoj” verziji. Ukoliko je reč o prvoj, uočljiva je veća rešetkasta maska sa hromiranim halogenim farovima, a agresivnije profilisan poklopac motora štrči za par centimetara. Iako je svetlosna grupa iden­tična, izraz lica je posve drugačiji, do te mere da se može po­misliti da se radi o drugom vozilu.

U Peugeotu, prednost su dali zadovoljstvu u vožnji i ponašanju na putu, i to je apsolutno bez zamerki
Satelitsko navođenje i klima uređaj sa odvojenim podešavanjem nekada su bili rezervisani samo za prestižne limuzine

Iz tog razloga bile su rezervisane obe verzije, kao i dva modela Clio. Nažalost, u poslednjem trenutku 207 Sport, sa troja vrata, je ”otpao” (prethodna test ekipa imala je problema), te nismo mogli da ga upo­re­dimo sa identičnim Clio Dynamique. ”Popravni” sledi ubrzo, no do tada recimo da se karoserija Clia sa troja vrata ne distancira ni sa čim posebno, osim što je veća i zadnja stakla su drugačije forme.

Mali Renault je po isprobanom receptu znatno evo­luirao, ali baš kao i Peugeot, u dizajnerskom smi­slu nije doneo ništa radikalno i uzbuđujuće. Činje­nica je da detalji, kao što su neobični lukovi blato­bra­na, atraktivna svetlosna grupa i veliki, lepo profilisani spoljni retrovizori kod 207, doprinose ori­ginalnosti, ali se u promenama nije otišlo toliko da­leko, kao recimo u slučaju Fiata Grande Punto. Fiat je, međutim, bio prinuđen da raskine sa neslav­nom reputacijom i anemičnim stilom starog Punta, dok su Clio 3 i 207, naslednici pravih bestselera, te se nije smelo previše eksperimentisati.

Investicija od milijardu evra
Kako bi i novajlija 207 ostvario isti komercijalni uspeh, Peugeot je investirao u razvoj i pripremu, pa­zite dobro, milijardu evra. Zanimljivo da Rena­ult nikada nije javno objavio podatke, a verovatno su približno isti, vezani za Clio 3.

Novi mali lav sastavlja se za sada u Francuskoj (Poissy) i Španiji (Madrid), a uskoro bi trebalo i u no­voj fabrici u Slovačkoj. Informacije radi, njegovom pojavom proizvodnja modela 206 neće prestati, kao što je slučaj sa Cliom 2, već nastavlja karijeru uz ograničen izbor agregata i verzija.

     
 
Klasični i pregledni instrumenti sa hromiranim okvirom
Ogroman stakleni krov ne može se otvoriti

Na korak do klase iznad
Po nedavnim statistikama, Francuzi, kao nacija, su u poslednjem veku porasli u proseku za 11 cm. Mno­go, ali ni približno koliko njihovi automobili, koji iz generacije u generaciju imaju i do 20 cm više.

Nakon što se Clio izdužio za 18 cm, 207 je nad­ma­­šio prethodnika za 20 cm, ili ako odemo još unazad, duži je od 205 za čitavih 32 cm. Dostigao je tako 4,03 m (Clio 3,99 m), sa ”ramenima” izbacivača, ši­ri­ne 1,72 m (+7 cm) i masom superiornijom i do 200 kg! Oko 1250 kg (bez goriva i vozača) teži testirani 1,6 16V Executive, isto kao veliki brat 307! Ukoliko je za utehu i Clio 3 se ugojio od 150 do 180 kg, no ipak je lakši za par desetina kilograma. Peu­geot ističe da 35% dopunske mase otpada na poja­čanje karoserije, 29% odlazi na veće dimenzije, 18% na poboljšanu izolaciju i 18% usled upotrebe kvalitetnijih materijala i bogatije opreme.

Nažalost, veće spoljne dimenzije nemaju za rezul­tat znatno povećanje unutrašnjeg prostora, cilj oba konstruktora je bio isti - osvojiti maksimalnih pet zvez­dica na EuroNCAP kraš testu. Misija je uspe­šno okončana, Clio i 207 su najbolji đaci u klasi.

Impresivan enterijer
Na prednjim sedištima mesta prirodno ima u izo­bilju, i vozačka pozicija je apsolutno bez zamerki. Peugeot je, ipak, u blagoj prednosti, jer za razliku od Clia, upravljač se podešava po dubini u svim ver­zi­jama, a kod Clia samo kod skupljih.

dizajn,
aktivna i pasivna
sigurnost,
pozicija
za upravljačem,
dopadljiva unutrašnjost

znatno veća težina,
ograničena zapremina
prtljažnika,
potrošnja,
slabije performanse

Testirani 207 posedovao je nezavisne oslonce za lak­tove, no iako odlično profilisana, njegova sedi­šta su prilično tvrda. U svakom slučaju impresioni­rao nas je njegov enterijer kako dizajnom, tako i iz­bo­rom materijala. Daleko smo od tvrde i neugledne plastike u 206. Naslednik na gornjem delu komand­ne table koristi mekanu (osim za osnovnu verziju Urban), nalik na impregniranu tkaninu. Kako je ceo taj deo iz jednog komada, nema problema sa spoje­vi­ma, dok je središnja konzola, sa klima-uređajem i CD-radio prijemnikom, nalik na onu iz 407.

Kao po običaju, instrument tabla je klasične kon­­cepcije, pregledna i atraktivna, zahvaljujući hromi­ranim okvirima instrumenata. Dodajmo na to još par šarmantnih detalja, kao što je ugrađena kapsula sa parfemom (ideja preuzeta iz Citroena C4) i ogro­man stakleni krov (ne otvara se), što sa svetlim ma­terijalima doprinosi prijatnom boravku. Do juče, toliko opreme je bilo teško pronaći i u vozilima zna­tno više kategorije, tako da ne možemo, a da ne spo­menemo automatski klima-uređaj sa dve zone podešavanja, savršeni Hi-Fi sistem JBL sa pet fron­tal­nih proreza za CD i GPS sa kolor ekranom. Na­ravno, uz doplatu, za određene verzije, koje su po­de­ljene u dve kategorije.

Jednim pogledom
Peugeot 207

Karoserija

Udobnost

Izgled

8

Napred

8

Funkcionalnost

8

Pozadi

7

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

7,50

Ukupno

8,00

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

9

Funkcionalnost

8

Performanse

7

Dizajn

8

Kočnice

9

Ponuda prostora

7

Ukupno:

8,33

Kvalitet materijala

8

Motor

7

Završna obrada

7

Menjač

7

Ukupno:

7,60

Cena

7

Prosečna ocena: 7,69

Sa klasičnim ”nosom” su: Urban, Trendy, Exe­cu­tive i Griffe, dok Sport, Sport Pack i GT imaju ka­rakterniju ”njušku”. Nabrajanje svih opcija, odnosno serijske opreme kod oba konkurenta, zahtevalo bi još par gusto kucanih strana, pogotovo što postoje razlike u zavisnosti od tržišta. U svakom slučaju i naj­jeftiniji modeli poseduju frontalne i bočne vaz­dušne jastuke, ABS, centralno zaključavanje, vo­za­čevo sedište i upravljač podesiv po visini (207 i po dubini), električne podizače prozora napred, deljivu zadnju klupu itd. Zanimljivo je da se za ESP, tj. elektronsku kontrolu stabilnosti, nažalost, mora do­platiti oko 500 evra.

Bez obzira na završni nivo, kod Peugeota 207, mesta za odlaganje sitnica, a bogami i ”krupnica”, zaista ne nedostaje, u police na vratima i u hlađeni pregradak za rukavice, sa lakoćom staje flaša vode od 1,5 litre.

Dobra pratnja
Clio 3 gotovo u svemu prati ”petit Lion” (malog lava), izuzmemo li par elemenata ”luksuza” (stakle­ni krov, nezavisna klima i nasloni za laktove). Ko­mandna tabla nije toliko atraktivna, a mekana i kva­­litetna plastika je predviđena počevši od srednjeg nivoa Confort Expresion. Za uzvrat nudi izuzetno praktičnu karticu ”slobodne ruke”, nažalost, opet samo za skuplje verzije, tako da ju je samo jedan od dva testirana automobila posedovao.

Clio daje akcenat na udobnosti, mada i on ima primerno ponašanje na putu
Iako klasične koncepcije, komandna tabla je originalna i dopadljiva, uz upotrebu kvalitetne plastike

Renault se u direktnom poređenju pokazao ne­što prostranijim na zadnjoj klupi, pre svega kada se radi o prostoru za glave putnika (+8 cm), ali je zato uži u laktovima za 5-6 cm. Njegov prtljažnik ima i veću zapreminu, 288 dm3 (Peugeot 270 dm3), po­sebno kada se u 207 nalazi spomenuti sistem JBL (manja širina zbog bas zvučnika). Zadnju klupu je, na­ravno, moguće oboriti i povećati zapreminu, ali Clio na dnu prtljažnika ima izražen prag (sigurnosna mera koja sprečava eventualno klizanje prtljaga u slučaju sudara), pa dobijena površina nije ravna kao kod 207.

Konji pod teretom
Na papiru, 110 konjskih snaga izgledaju više nego dovoljno, ukoliko ne za sportsku, onda bar za dina­mičnu vožnju. Upravo toliko je imao nekadašnji 205 1,6 GT, ali i 400 kg ”žive vage” manje.

Dok smo se sami vozili po gradu i okolini, još i ni­­smo bili svesni lenjosti ova dva ”Francuza”, ali kada smo u njih stavili dve manje familije sa stva­ri­ma za vikend, zapitali smo se gde nestadoše ti silni konji!? OK, maksimalna brzina od preko 180 km/h je više nego dovoljna za duža putovanja, ali ubr­za­nja i posebno međuubrzanja su na granici prihvat­lji­vog. Sa dve-tri hiljade obrtaja bolje je ne krenuti u rizično preticanje, oba zahtevaju ”navlačenje” do maksimalnih obrtaja, i naravno promenu u niži stepen prenosa.

Posledice u vidu povećane potrošnje i buke su neminovne, no Clio se za dlaku bolje provukao na te­stu. Osim što je osetno tiši, trošio je u proseku do­brih pola litre manje. Konkretno, ispod 7 litara ne može ni u najoptimalnijim uslovima (cool vož­nja po regionalnim putevima), dok na autoputu, pri po­kazanoj prosečnoj brzini od 132 km/h, troši 8,5 litara. Oba u gradu prebace 10 litara, da bi za­be­le­ženi prosek nakon više od 1000 kilometara iznosio 8,8 litara (kod 207 - 9,2 l). Sa kapacitetom rezervo­a­ra od 55 litara (207 - 50 l), Clio može da ode dalje sa jednim punjenjem.

     
 
Instrumenti kod Clia ne izgledaju toliko atraktivno i uokvireni su metaliziranom plastikom
Po želji moguće je izabrati kapsule sa ugrađenim parfemom

Trenutno, ovo su najsnažniji benzinski agregati, a kako smo na testiranju već imali Clio 1,4/98 KS, možemo konstatovati da je ovaj još inertniji i ni malo ekonomičniji od modela sa motorom od 1,6 li­tara. Peugeot za sada ugrađuje samo još 1,4 16V/90 KS, dok se slabiji od 75 KS očekuje na jesen.

Daleko više uzbuđenja trebalo bi da donesu novi agregati koje Peugeot razvija u saradnji sa BMW-om, a radi se o ultra modernom 1,6 Turbo mo­­toru sa direktnim ubrizgavanjem, koji će imati 115 i 150 KS. Predviđen je do kraja ove godine, dok se naredne očekuje još snažniji 1,6 T od 180 KS, za sportsku verziju RC. Sa druge strane, Renault je upravo lansirao ”ljuti” Clio RS, koga nestrpljivo očekujemo na narednom testu.

Akcenat francuskih konstruktora je očito na dizel agregatima, prijatnijim i štedljivijim, tako da je Peugeot za novi 207 predvideo tri od ranije poznata motora. Osnovni 1,4 HDi/70 KS sigurno će biti na muci, neophodni elan treba potražiti u 1,6 HDi sa 90 i 110 KS. Renault za Clio sa svoje strane ima samo jedan 1,5 dCi, koji razvija 68, 85 i 105 KS. No, i ovde se pripremaju snažnije verzije, jer šasije ovih talentovanih ”Francuza”, sposobne su da podnesu mnogo više.

Odličan donji postroj
Clio smo već imali priliku da isprobamo u prak­ti­čno svim verzijama i bili smo impresionirani njegovim voznim karakteristikama. Siguran i udoban, sa snažnim i izdržljivim kočnicama, ravan je vozilima u višem segmentu.

udobnost,
raspoloživi prostor,
ponašanje
na putu,
snažne kočnice

kvalitet materijala
kod jeftinijih verzija,
ne preterano
prijatan upravljač,
povišena cena

Međutim, kada smo se smestili za upravljač 207--ice, zaista smo zažalili što motor ne može da prati sve kapacitete donjeg postroja. Jer ovaj ”mali” Peu­geot ”guta” krivine kao izgladneli lav antilopu, bez obzira što smo na testiranju imali ”civilizovanu” ver­ziju sa standardnim amortizerima i bez popre­čnih stabilizatora napred i pozadi (rezervisani za model Sport). Nažalost, udobnost na lošem putu i pri ni­žim brzinama je smanjena, da bi sa njenim pora­stom 207 postao prijatno tvrd i primerno efikasan.

Zato se može konstatovati da su inženjeri Peu­geota odlično obavili posao kada su prepravili platformu Citroena C3.

Usput, preuzeli su i elektro-hidrauličnu asistenci­ju (u 206 je bila samo hidraulična) upravljača, koja se pokazala bolje odmerenom i komunikativnijom nego ona kod modela Clio. Kada smo kod princi­pijelnih voznih elemenata, recimo da su kočnice u 207 isto tako efikasne, kao i kod Clia, ali i to da oba konkurenta imaju klasične petostepene menjače, prosečno precizne i prijatne za ruku...

Jednim pogledom
Renault Clio 3

Karoserija

Udobnost

Izgled

7

Napred

8

Funkcionalnost

8

Pozadi

8

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

8,00

Ukupno

7,67

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

8

Funkcionalnost

8

Performanse

7

Dizajn

7

Kočnice

9

Ponuda prostora

8

Ukupno:

8,00

Kvalitet materijala

8

Motor

7

Završna obrada

7

Menjač

7

Ukupno:

7,60

Cena

7

Prosečna ocena: 7,63

Od 12.000 evra pa naviše
Baš kao i po pitanju dimenzija i performansi, najjeftiniji Clio i 207 (1,2 16V/75 KS i 1,4/75 KS) poseduju identičnu početnu cenu.

Na francuskom tržištu verzije sa troja vrata ”me­njaju” se za ček od 12.000 evra, odnosno 500 evra više za verziju sa petora vrata.

I osnovni modeli sa dizel motorima 1,4 HDi i 1,5 dCi imaju u evro istu cenu, koja iznosi tačno 13.400, dok za najskuplje, opet kojim slučajem, treba izbrojati 21.500 evropskih novčanica.

Testirani 207 1,6 Executive košta 15.500, a odgovarajući Clio 1,6 Luxe Privilege 15.800 evra.

Globalno uzevši, oni svoje kvalitete naplaćuju skuplje od mnogih konkurenata, pa je, recimo, po­četna cena jednog Fiat Grande Punta 1,2 10.900 evra, Ford Fieste 1,3 10.600 evra, Toyote Yaris 1,0 11.600 evra itd.

Ovaj ”detalj” sigurno neće ugroziti njihov pla­sman, pa je tako Clio od samog pojavljivanja najprodavaniji automobil u kategoriji. Dole potpisani mogao bi se opkladiti da će ga novi Peugeot 207 brzo dostići, bar na evropskom tržišu, gde ipak ima bolju reputaciju od malog Renaulta. Naravno, u ob­zir treba uzeti činjenicu da je novo uvek privla­čnije, kao i agresivniji dizajn Peugeota.

Bilo kako bilo, oba vozila su izuzetno uspešna, tako da izbor zavisi samo od ukusa i sklonosti ka određenom proizvođaču.

Kao što i priliči pravom konkurentima, forme i spoljašnje dimenzije su veoma slične
Bez obzira na zapremine prtljažnika, praktičnost zadnjih vrata nije dovedena u pitanje

Činjenica je da je Renault Clio za nijansu udob­ni­ji (sedi­šta i ogibljenje) i da je neznatno prostraniji, dok je Peugeot 207 dao akcenat na izgledu i voz­nim ka­rakteristika­ma.

Za početak imaju samo dva oblika karoserije, no oba konstruktora su najavila karavan i sedan ver­­zije, dok bi naredne godine, kao po tradiciji, tre­balo da se pojavi i 207 CC (Coupe-Cabriolet).

To je ponuda koju konkurenti teško prate i koja bi trebala da im osigura dominantnu poziciju na trži­štu...

ekskluzivno iz Pariza, P. Rajković
foto: Vrele gume, P. Rajković
6573
Postavljeno: 12.07.2006

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: