Ekskluzivno

Škoda Octavia 2.0 RS

Familijarni sportista

Oklevate između Golfa GTi i Passata? Možda je Octavia RS pravi izbor za vas, jer poseduje motor od prvog, a raspoloživi prostor od drugog modela

Simbol renesanse Škode, Octavia, stupila je na scenu tačno pre deset godina, ostvarivši odmah ogromni komercijalni uspeh, od preko milon prodatih primeraka. Octavia 2, koja je ugledala svet u drugoj polovini 2004. godine, očito ima još veće ambicije, kako količinom prodatih vozila, tako i opštom prezentacijom. Primetna je tendencija približavanja superiornijoj kategoriji, jer ukoliko je prethodna balansirala između kompaktne klase i manje limuzine, Octavia 2 je sa 4,57 m, praktično u M2 segmentu.

Bazirana na platformi VW Golfa, odnosno Touran i Audi A3, duža je od prvog za čitavih 37 cm, taman dovoljno da može bez kompleksa ukrstiti koplja sa Peugeotom 407, Renaultom Laguna, Citroenom C5, Nissanom Primera, Toyotom Avensis…

Dakle, nakon nešto više od godinu dana, ovaj češki konstruktor uspeo je da kompletira ponudu, tj. nakon berline i kombi verzije, krajem prošle godine lansirana je sportska verzija RS.

Tradicija je očito nešto do čega veoma drže u Škodi, jer RS je “žarila i palila” i u prethodnoj generaciji, doista sa starim srcem. Podsećanja radi, pokretao ju je 1.8 T od 180 KS, poreklom iz Audija TT, dok je današnja preuzela najsavremeniji 2.0 FSI od 200 KS. I ukoliko na komercijalnom planu uspeh ove verzije nema veliku težinu, na strateškom njen značaj je ogroman. Dokazati se i na sportskom polju, oduvek je bila želja Škode, mada RS nije radikalni sportista, kako bi se moglo na prvi pogled pomisliti. Nekoliko atraktivnih detalja odmah skreću pažnju na poseban karakter vozila, gde pre svega mislimo na impozantan zadnji spojler i dupli završetak izduvne grane. U nezaobilazne “rekvizite” spadaju i perfomantni pneumatici 225/45 ZR17, sa specifičnim naplacima, a bolji poznavaoci odmah će primetiti nove masivne branike, koji joj daju znatno agresivniji izgled. Značke RS, crveno-zelene boje, postavljene su napred i pozadi, baš kao i svugde po unutrašnjosti, ne bi li je neko, ne daj bože, poistovetio sa “običnom” Octaviom.

Kvalitetna i bogata unutrašnjost
Enterijer vozila evoluirao je u istom stilu, skromno i bez neukusnih detalja, ali sa sportskom notom. Najuočljivija su svakako nova sedišta, u kombinaciji koža/aklantara, sa sintetičkom crnom tkaninom na sedišnjem delu. Lepa na oko, odlično obuhvataju telo, bez da su preterano neudobna i tvrda, sa svim mogućim podešavanjima. Pored njih, distancira se još aluminijumskim pedalama, specifičnim kožnim upravljačem, metaliziranim plastičnim umecima na komandnoj tabli i vratima, drugačije izgraviranom instrument-tablom i crnom krovnom oblogom. Ukoliko kvalitetom materijala i završnom obradom, Octavia još nije dostigla refernetni Audi A3 ili A4, mnoge Volkswagenove modele bogami jeste. Mekana plastika na komandoj tabli, na nivou je najboljih u kategoriji, a mane u završnoj obradi, i pored dobre volje, nismo mogli da pronađemo.

Dodajmo na to mnoštvo već poznatih praktičnih detalja za odlaganje sitnica, neophodnih bez obzira na vrstu i namenu vozila. Recimo, flaše od 1,5 lit neće se u svakoj krivini kotrljati po unutrašnosti, već ostaju vertikalno zaglavljene u za to predviđeno mesto na prednjim vratima, jedina zamerka odnosi se na previše mali pregradak ispred suvozača. Vozač zato ima drugi, smešten sa leve strane, i nakon par preciznih podešavanja, brzo će se uveriti da mu je pozicija za upravljačem odična. Dobro uglavljen u sedištu, ispred sebe ima velike i pregledne instrumente, dok su na vratima sve električne komande za podizače prozora i spoljašnje retrovizore. Desni lakat oslanja se na podešavajući naslon, a šaka prirodno pada na masivnu ručicu menjača.

     
 

Jedino je pogled kroz unutrašnji retrovizor očajan, zbog veoma zakošenog zadnjeg stakla, čemu treba pridodati i navedeni spojler.

Da se zaista radi o famijarnom sportisti potvrđuje prostrana unutrašnjost, i kao po tradiciji ogroman prtljažnik. Sa 560 dm3, veći je nego li kod Passata (475 dm3), a uz to i praktičniji, zahvaljujući petim vratima. Kome je i ovo malo, može podići sedalni deo (u Octaviji testiranoj prošle godine bio je fiksiran?) i oboriti naslone, te povećati zapreminu na 1350 dm3. Na dnu, smešten je rezervni točak za nijansu manjih dimenzija od ostalih, tj. 205/55 R16.

Čehinja vozačkih snova
Veoma interesantna sa dizel motorima, Octavia se nije mogla pohvaliti posebno modernim i snažnim benzinskim agregatima, sve do pojavljivanja RS. Novi 2.0 Turbo poseduje direktno ubrizgavanje i razvija okruglo 200 KS, pri relativno niskih 5.100 o/min. Sjajan motor, koji ima perfomanse kao šestocilindarski, uz znatno manju težinu i nižu potrošnju. Prihvata gas već sa 1.500 o/min, da bi sa zadovoljstvom zavrteo do maksimalnih 6.500 obrtaja. Ovako velika elastičnost motora doprinosi da se RS vozi začuđujuće lako, i omogućuje blic preticanja, bez potrebe da se silazi u niži stepen prenosa. Logično, ukoliko se zna da veliki obrtni moment od 280 Nm, ostvaruje pri samo 1.800 o/min, a da mu je na usluzi savršen šestostepeni menjač.

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

8

Napred

7

Funkcionalnost

9

Pozadi

7

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

7,00

Ukupno

8,33

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

9

Funkcionalnost

8

Performanse

9

Dizajn

7

Kočnice

9

Ponuda prostora

8

Ukupno:

9,00

Kvalitet materijala

8

Motor

10

Završna obrada

8

Menjač

9

Ukupno:

7,80

Cena

9

Prosečna ocena: 8,59

Kratki i precizni hodovi doprinose da se lako “preboli” nedostatak famoznog DSG menjača, koji se, uz doplatu, pronalazi kod Volkswagena i Audija.

Karakteristike su kao i kod Golfa GTI odlične, jer je Octavia RS praktično iste težine. Ubrzanja do 100 km/h su jedva iznad 7 s, a konstruktor navodi maksimalnu brzinu od 240 km/h. Nema razloga da mu ne verujemo, jer par desetina kilometara manju brzinu, ostvarili smo izuzetno brzo i lako. Motor se pokazao primerno diskretnim pri konstatnom režimu rada, dok prilikom ubrzanja, uhu prija njegov pun i grlat zvuk, kako i priliči jednoj sportskoj “makini”.

Na putu, ne treba mnogo vremena da bi se steklo apsolutno poverenje u vozilo, koje je za ovu priliku pretrpelo par modifikacija. Osim što je spuštena za 12 mm, dobila je tvđe ogibljenje i amortizere sa kraćim hodom, dok su poprečni stabilizatori napred i pozadi povećani.

Za rezultat imamo veliku efikasnost, bez da se znatno pogoršala udobnost. Testiranja radi, vozili smo brzinom iznad 50 km/h, preko sigurnosnih ispupčenja na putu ispred škola (naravno noću), i ni u ovako ekstremnim situacijama nisu nam “otpali” bubrezi. Preveliki optimizam vozača do izvesne mere obuzdava serijski ESP, ali ipak pažnja! Octavia RS nije, kao na primer Megane RS (posebno sa sportskom šasijom), čistokrvni sportista. U izuzetno ekstremnim okolnostima, zadnji deo ima tendenciju da se “odlepi”, koga potom elektronska kontrola stabilnost ukroćuje sa malim zakašnjenjem. Za aktivnu sigurnost brinu se i snažne samoventilirajuće kočnice, sa atraktivnim zelenim kočionim čeljustima, koje indiskretno proviruju kroz naplatke. Impresije završimo upravljačkim mehanizmom, čiju preciznost možemo porediti sa hiruškim skalpelom. Pravi primer dobro odmerene elektro-hidraulične asitencije, snažne u gradskoj vožnji i slabe na otvorenom putu. Kad spomenusmo grad, recimo da je prvi veći nedostatak upravo potrošnja goriva u urbanoj sredini. Koliko god da smo pazili ispod 13-14 litara se nije moglo, dok je naprotiv u kombinovanoj vožnji put/autoput, zabeleženo skromnih 8,5 litara. Pravi poklon u poređenju sa zadovoljstvom koje pruža. Kome se ovo učini preteranim, moraće da sačeka kraj ove godine, kada se očekuje 2.0 TDi RS od 170 KS.


     
 

Pitanje ukusa
Sa cenom nižom za gotovo 2.500 evra od Golfa GTI sa petora vrata, Octavia RS je “très bonne affaire”. Dakle, neophodno je nepunih 27.000 evra, što je veoma povoljno, ukoliko se zna da u serijsku opremu ulazi automatski klima-uređaj sa dve zone podešavanja, sedišta u kombinaciji koža/platno, regulator i limiter brzine, sistem za automatsko uključivanje Xenon farova sa prsklicama, auto-radio CD-MP3 sa šaržerom za 6 CD-a, četiri ektrična podizača prozora, električno podešavajući i preklopivi spoljni retrovizori, kontrola pritiska u gumama, aluminijumski naplaci, ESP, šest vazdušnih jastuka, senzori za vožnju unazad, metalizirana farba, itd. Jedino se može doplatiti za GPS (2.000 evra), krov na otvaranje (800 evra) i senzore za parkiranje napred (150 evra). Hoće li se neko na kraju prikloniti legendi zvanoj Golf GTI ili prestižnijem Passatu, njegova je stvar, ali dobri poznavaoci auto prilika znaju da je ova “Čehinja” 100 % Volkswagenov proizvod, koji je u mnogo čemu nadmašio oba. Verovatno znaju i da RS izvedba postoji kod karavana, koji je isto tako atraktivan, ali još praktičniji i sa prtljažnikom zapremine 580 dm3 (maksimalno 1620 dm3).

Octavia RS uspešno spaja sve kvalitete obične verzije i sportskog vozila, dakle izdašan unutrašnji prostor i visoke perfomanse. Veoma polivalentan automobil, prepun kvaliteta, koji će sigurno doprineti još boljem imidžu Škode u svetu.

odnos ponašanje
na putu/udobnost,
motor,
zapremina
prtljažnika,
cena

imidž u poređenju sa
Golfom GTI,
potrošnja u gradu,
slaba vidljivost
unazad

Ekskluzivno iz Pariza,
Perica Rajković
7061
Postavljeno: 14.06.2006

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Stefi
17.6.2006 23:32
3
3

Jedva sam čekao ovaj test! Oktavia 2 RS je najbrža Škoda. Model je tako dobar da svi oni minusevi slopodno mogu pasti u vodu. Ova verzija Oktavie je fantastična. Oktavia je, po mom mišljenju, najbolji automobil na svetu. Mislim da RS verziji ne priliči srebrna boja već crvena ili žuta. Model ima samo jednu dizajnersku začkoljicu: mali i neobičan spojler. Sličan ima i Kia Ćerato. Mogli su da stave neki malo veći kao, na primer, kod Mice Šestice!!! Šteta što RS nema pogon na sva četiri točka.

slavisica
06.3.2007 09:47
5
1

Auto je skroz OK,jos samo da mu je na raspolaganju taj DSG menjac.

Daco
25.6.2008 10:43
4
1

U porodenju sa ostalim modelima Škode ova je prava munja

Čučić
31.7.2008 18:52
3
1

ovo auto je moj san, imam obicnu octaviu 1.9 tdi, ali ovo je nesto extra...

sasa
28.1.2014 10:11
0
4

Kod vas je izgleda motor kod Oktavije uvijek bolje ocijenjen nego kod VW i Audija, sto je prosto presmijesno znajuci ko ga pravi. Jos poodavno sam shvatio da ste Oktavia-ljubitelji, a to u zapadnoj Evropi niko i ne smatra nekim autom :-D

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: