Ekskluzivno

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

BITI DRUGAČIJI

Nakon četri godine postojanja, Renault pokušava da diskretnom evolucijom održi Vel Satis u životu

Veruju li u Renaultu još u Vel Satis? Naravno, odgovoriće vam oficijelno, ali zašto se zaboga onda nisu ozbiljnije pozabavili njime, prilikom nedavne “restilizacije”? Novčanih sredstava Renaultu ne nedostaje, pa tako finansijski izvešaj za prošlu godinu govori o 3,5 milijardi evra čistog benefita (dobro ste pročitali), što je za 43 % bolje nego li prethodne godine.

Kako, dakle, tumačiti odluku da se “automobilu u nevolji” ne pruži prva pomoć? Odgovor na ovo pitanje nemamo, ali možemo izvući par zaključaka. Kao prvo, stil Vel Satisa očito je promašen.

Masivne i nesvakidašnje forme ovoga modela visoke klase veoma su loše prihvaćene od strane klijenata, naviklih na određeni “klasicizam”u kategoriji. Sa očekivanih 30.000 prodatih vozila godišnje, objektiv je smanjen na samo 10.000!? Realno, jer od početka proizvodnje prodato je samo 45.000 primeraka. Prava katastrofa, ali ne finansijska kako bi se pomislilo, povređena je pre svega sujeta konstruktora.Vel Satis je trebao da dokaže kako je u kategoriji luksuznih limuzina (segment E), Renault sposoban da se suprostavi konstruktorima sa druge strane Rajne, i da bude “vitrina” najnovije tehnologije.

Znajući da ne mogu da uđu u direktnu konfrontaciju, odgovorni su, na čelu sa bivšim generalnim direktorom Louis Schweitzerom, odlučili da budu drugačiji. Dizajn vozila je blago rečeno iznenađujući, a formom je negde između mini vana i berline sa petora vrata. Neko će primetiti da je Renault još od modela R16, pa potom R30 i Safrane, praktikovao ovakav tip karoserije, ali sada se otišlo predaleko. Baš zato se od restilizacije i očekivalo mnogo više, koja se na kraju svela na izmenjenu prednju masku!

Nekadašnji vertikalno postavljeni hromirani “zubi” zamenjeni su horizontalnim letvicama od crne plastike, što mu daje uniformisan izgled, nalik na ostale modele kuće. Lično mišljenje dole potpisanog je kontraproduktivan rezultat, jer je sada izgubio agresivni, tj. ekstravagantni pogled. Srećom po njega, principajalni kvaliteti su skriveni ispod “oklopa”, i ukoliko se održi u životu do 2008. godine, kako je planirano, to će svakako biti zahvaljujući odličnoj prezentaciji enterijera i modernoj koncepciji.

     
 

Radno mesto za ministre
Dovoljno je samo baciti pogled na spoljne dimenzije, da bi se naslutilo koliko prostora pruža unutrašnjost. Širok (1,86 m) i visok ( 1,58 m), Vel Satis sa lakoćom prima korpulentne putnike pozadi, čak i sa šeširom. Osećaj prostranosti je realan, a ugodnoj vožnji doprinose detalji poput: ugrađenih zastora za sunce, regulacija grejanja i klime, police u vratima, snažni spotovi za čitanje, naslon za laktove sa praktičnim ostavama i slično.

Ugledna gospoda i ministri (barem francuski, jer većina vozila se prodaje na domaćem tržištu i za potrebe administracije) biće ljubomorni na vozača, ukoliko se barem jednom smeste za upravljač. Fantastična prednja sedišta moguće je podešavati u milimetar precizno električnim komandama, a osim uobičajnih reglaža, postoji i jedna posebna, za gornji deo tela. Naime, naslon sedišta je napravljen iz dva dela, pa kako mnogi vozači prilikom dugih putovanja osečaju bol u ramenima, usled slabog ili nikakvog oslonca, u ovoj drumskoj krstarici mogu i taj deo da podese po svojoj fizionomiji. Široka su i prijatno tvrda, što baš i nije svojstveno francuskoj školi, jedino bi bočni oslonci mogli biti malo izraženiji. Uz to, sigurnosni pojasevi su integrisani u same naslone, te ih je jednostavno dohvatiti i zakopčati. Ergonomiji je dakle posvećena izuzetna pažnja, te je pozicija za upravljačem savršena. Blago uzdignut, vozač ima dobar pregled puta, sa komandama na dohvat ruke. Izuzev drugačijeg grafičkog rešenja instrument-table, ništa se značajnije nije promenilo. Za razliku od spoljašnjeg izgleda, komandna tabla deluje potpuno klasično i “čisto”, lišena nepotrebnih dugmića. Ukoliko je vozilo opremljeno sistemom za satelitsko navođenje, komande su pored ručice menjača, što je novo i nadasve praktično rešenje.

Upotrebljena plastika je do donjeg dela vrata mekana i kvalitetna, sa završnom obradom kakva se očekuje u kategoriji. Impresionira količina i zapremina raznih ostava za sitnice, od kojih treba izdvojiti ogromni hlađeni boks između sedišta, sposoban da primi nekoliko flaša vode od 1,5 litara, i skriveni “bar” ispred suvozača. Navedeni boks služi ujedno i kao naslon za laktove, a toliki prostor je dobijen eliminisanjem klasične ručne kočnice. Zamenjena je električnom (sa leve strane od upravljača), koja se automatski aktivira i dezaktivira prilikom zaustavljanja, odnosno polaska.

Renault je dao akcenat na “lakoću življenja”, čemu svoj doprinos daje pametna kartica “main libre” (slobodne ruke). Naravno, postoji i u ostalim modelima, manje ili više sofisticirana, ali ovde je dovedena do savršenstva. Nikakva manipulacija njome nije neophodna, treba je samo posedovati kod sebe (u džepu ili tašni), da bi se vozilo otključalo, startovalo i po udaljivanju samostalno zaključalo. Ostala oprema postala je normalna stvar u kategoriji, no ipak spomenimo: automatsko uključivanje Xenon farova i brisača, klima-uređaj sa dve zone podešavanja, regulator i limiter brzine,odličan HI-FI sistem “Cabasse” 4 X 40 W, sa frontalnim ulazom za 6 CD-ova i efikasne senzore za parkiranje u branicima napred i pozadi.

Reč je o bolje opremljenoj verziji Privilege, a ambijent je po želji: sa kožom i umecima od pravog drveta (Initale) ili skromnije, kao kod testirane verzije Privilege. Bez brige, većina opreme se pronalazi i kod baznog modela Expression.

Ministri naravno ne putuju sa gomilom prtljaga, no u prtljažnik od 460 dm kubnih, lako staju brojni koferi. Važnije od samog kapaciteta je velika praktičnost petih vrata, donekle “deformisanih” za potrebe dizajna. Kako su veoma teška, dovoljno ih je samo priljubiti, a ostatak posla obavlja elektro-motor. Zahvaljujući koncepciji, prtljažnik je moguće znatno povećati, obaranjem naslona zadnjih sedišta.

Leteći ćilim
Udobnost pre svega, ali ne i po cenu sigurnosti. Mekano i sofisticirano ogibljenje sa takvom efikasnošću briše nepravilnosti puta, da se ima osećaj da je put ravan kao bilijarski sto. Buka od kotrljanja je isto tako svedena na najmanju moguću meru, bez obzira na ogromne pneumatike, dimezija 225/55 R17 (pojedine verzije 245/45 R18). Dodajmo na to i veoma diskretne šumove od vetra pri visokim brzinama i prigušeno “brundanje” motora, i već se vidi na čemu je akcenat. Vel Satis ne treba ocenjivati na osnovu spoljašnjosti, neophodno je smestiti se za upravljač ili barem u njegovu unutrašnjost. U najboljem svetlu se pokazao naravno na autoputu i u dugim zavojima, dok u oštrim krivinama beži preko “nosa”. Naime, mekani trim ne voli česte i brze promene pravca, tako da dolazi do neprijatnog ljuljanja. Ništa opasno, “prirodna” stabilnost nije dovedena u pitanje, a serijski ESP bdi nad preteranim ambicijama šofera.

Relativni nedostatak agilnosti može se objasniti velikom masom vozila, koja je u ovoj verziji iznad 1.800 kg, uprkos obilatoj upotrebi aluminijuma (sva vrata, prednja krila, poklopac motora…), što nam je onemogućilo lepljenje naših magnetskih nalepnica.

Što se tiče motora, mogli smo da biramo izmedu tri dizel i dva benzinska agregata. Ovi poslednji su veoma interesantni, ali u ovolikom “Mamutu” njihova potrošnja je daleko od ekonomične. Reč je o poznatom 2.0 T, kome je snaga sa 165 KS porasla na 170 KS i 3.5 V6 od 245 KS, poreklom iz Nissana.

     
 

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

6

Napred

9

Funkcionalnost

9

Pozadi

9

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

9,00

Ukupno

7,67

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

7

Funkcionalnost

9

Performanse

7

Dizajn

9

Kočnice

8

Ponuda prostora

9

Ukupno:

7,33

Kvalitet materijala

8

Motor

7

Završna obrada

8

Menjač

9

Ukupno:

8,60

Cena

8

Prosečna ocena: 8,00

Baš kao i pre 3-4 godine, kada smo prvi put imali Vel Satis na testiranju, izabrali smo dizel 2.2 dCi sa 150 KS. Moderan motor u common rail tehnologiji, najoptimalniji je izbor, odosno za njega se odlučuje većima kupaca. Veliki obrtni moment od 320 Nm omogućuje dobru elastičnost i sasvim zadovoljavajuće karakteristike, posebno u saradnji sa šestostepenim manuelnim menjačem. Na raspolaganju je sa samo 1.500 o/min, da bi potom linearno vukao do maksimalnih obrtaja. Nedavno smo ga imali u modelima Espace i Trafic (ovde oslabljen na 135 KS), pa recimo samo da je u Vel Satisu daleko tiši, a sve zbog znatno bolje izolacije.

Potrošnja goriva je međutim pomalo preterana, sa izmerenih 9,3 l u proseku. Na autoputu prolazi sa oko 8 litara, ali u gradu ne može ispod 11-12. Za utehu, u urbanoj sredini vozi se sa iznenađujućom lakoćom, pre svega zahvaljujući komandama mekanim « k’o puter ».

Osim ovog, može se dobiti sa slabijim 2.2 dCi od 115 KS, kao i za snažnim 3.0 dCi od 180 KS, opet «pozajmljenim » iz Nissana. Uskoro se očekuje novi 2.0 dCi, snage 150 i 175 KS, koji će verovatno zameniti sve nabrojane.

Nasukan admiralski brod
Jedna od retkih opklada, kojih je Renault u svojoj dugoj tradiciji imao na pretek, očito je izgubljena. Uprkos neospornim kvalitetima, Vel Satis nije uspeo da se nametne stilom, što samo dokazuje koliko su izgled vozila i imidž konstruktora bitni u ovoj kategoriji. Primera radi, recimo da se samo Mercedes E-klase proda godišnje u par stotina hiljada primeraka, što važi i za ostale konkurente, poput Audija A6 i BMW-a serije 5.

udobnost,
raspoloživi
prostor,
praktični aspekt,
cena

nedostatak imidža,
prevelika
masa,
povišena
potrošnja

Realno,Vel Satis može da im konkuriše u svemu, pa i sa znatno nižom cenom. Testirani Privilege u Francuskoj košta oko 38.000 evra, dok je za ostale verzije raspon cene između 30.000 i 50.000 evra. Čak je moguće pronaći i odličan “polovnjak”, po ceni jednog običnog Clia!?

Dole potpisani proveo je dosta vremena na javnim licitacijama u okolini Pariza, gde su gotovo novi Vel Satis (godinu do dve starosti i par desetina hiljada pređenih kilometara), prodavani po ceni između 10 i 15 hiljada evra! Jednostavno, primenjuje se zakon ponude i potražnje.

Kome stil nije preterano odbojan, odnosno baš naprotiv želi orginalan auto, neće se pokajati izborom ovoga velikog Renaulta. Realnih mana gotovo da ni nema, svakom primerku u fabrici je poklonjena posebna pažnja, ima garanciju od 3 godine (u Francuskoj), pa zašto se onda ne voziti drugačije?

Ekskluzivno iz Pariza,
Perica Rajković
10957
Postavljeno: 29.03.2006

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Nenad Griner
13.8.2006 03:03
9
1

Sta reci,savrsen automobil.Da vozaci malo vise znaju o renaultu Vel Satisu,da shvataju sta su to "Francuzi htjeli",sasvim obratna bi bila prica.
Definitivno mislim da su silne konjske snage,kojima smo konstantno bombardovani od strane Njemacke konkurencije,jedna obicna markentiska dobro osmisljena strategija,koja nebi imala prodju da kupci malo vise poznaju automobil,njegove pravce razvoja,namjenu i dr.
Hoce li se neko sjetiti da prilikom kupnje automobila,ili ne daj boze da se daju neke poreske olaksice,razmisli o bezbjednosti,potrosnji,ekoligiji,i cemu sve ne,a tek na nekom udaljenom mjestu da smjeste te silne konjske snage.Vjerovatno bi trampa clia za vel satisa u tim okolnostima bila obicna, recimo losa zamisao!
Hajde da mi neko odgovori recimo,kada je jedan audi a6 ili bmw m5 ili neki slabiji model,vozio blizu limita?Malo ih je koji su to uradili,vjerujte!Nemaju gdje, jer im jednostavno treba trkacka staza za takav rizicni poduhvat.
Ostavimo sve to na stranu,da rezimiram,radi se o jednom udobnom,komfornom,bezbjednom automobilu,kojega ne treba uporedjivati sa bmw-ima i audi-ima,jer ovo je raskosna kocija a ono su trkacki automobili!
Preporucio bih za kraj mnogim zaljubljenicima u Njemacke automobile da pokusaju da dodju u priliku da voze neki stari francuski auto,poput Pezoa 404,405, citroena ajkule,starih renoa;pa da zatim nastavimo pricu.Mislim da bi shvatili da njihovo poimanje automobila nije vise ono,u sta su do skora duboko vjerovali!
Jos jednom,svaka cast renou na divnom automobilu,sva sreca da ima neko ko misli i na ljude,da kada izadju iz automobila posle predjenih 1000km pitaju:kada se ide dalje Majstore!!!!
Cao nema vise

Toma
05.2.2007 10:52
5
0

slazem se u potpunosti, obozavam Vel Satis a zao mi je sto je Avantime onako neslavno zavrsio. sada se na internetu nadju oba auta za bagatelu. i ja bih to odmah kupio. zato sto su originalni krajnje, zato sto imaju neki svoj fazon, zato sto ih ovde gotovo niko nema,i naravno zato sto su unutra 5*. pogledajte samo ta sedista....

Neša
14.1.2008 14:19
5
0

Ekskluzivna mašina u svakom pogledu! A to šta je ružno,ili lepo je relativno ! Čitajući text o vel satisu izvodim zaključak da on i nema neke ozbiljne mane,ali jednostavno nije prošao na tržištu. Međutim to nije sprečilo moju malenkost da naručim jedan polovan primerak iz inostranstva sa initiale opremom i verzijom motora 2.2 dci.Vrlo rado ću se oglasiti kada prođe jedan period eksplatacije ove lađe.Pozz za sve RENO fanove -BUDITE DRUGAČIJI !!!

sasa
16.9.2008 14:21
5
0

SVAKA CAST FRANCUZIMA,OVO JE VRH OD AUTA-TREBA GA VIDETI U REDU NA SEMAFORU I SHVATITI DA JE ZA GLAVU VISI OD OSTALIH,NALIK TENKU,LEP I DOSTOJANSTVEN.TREBA SE MALO I PROVOZATI U NJEMU.JOS JEDNOM,OVO JE VRH.MISLIO SAM DA POSLE SAFRANA NE POSTOJI NISTA,ALI PRESAO SAM SE.POZDRAV SVIM FANOVIMA IZ KRALJEVA.

dusko
01.4.2009 17:24
2
0

zanima me kako se pokazao 2.2 dizel motor od 150 ks,koji je isti kao u renou laguni

sale
22.12.2009 12:14
2
0

sve je dobro smisljeno ali fali doza ozbilnijeg pristupa ovom segmentu klase,ovaj auto je samo za one koji zele biti drugaciji od ostalih

njego
22.12.2009 13:49
3
0

kome se svidja..zna sta valja..nije ni pravljen za svakoga,a francuzi su ga namerno napravili tako cudnoga,da bi ga ovi moderni skorojevici obisli,u svakom slucaju ja sam se odlucio da ga nabavim,pa ako neko ima vec bilo kakva izkustva sanjim neka se javi..

Nera
06.3.2014 19:18
0
0

Ja sam kupio Vel Satisa u junu 2013,i vozim ga i mislim da je auto EXTRA 2,2 dci 150 ks.Ja sam ga platio 7000 eura jer je skoro nov.Radjen je na platformi Lagune 2,2 dci i nisu mu dijelovi skupi.A prije njega sam imao AUDI S6 4,2 W8 koji je kostao 162000 eura.I pokvario mi se mijenjac automatik,da bi mi servis trazio 6000 eura za mijenjac ali nebitno.VELSATIS je brod za Audija,a zasto mu je cijena tako opala na stranom trzistu a na balkanu ga ne zele zato samo sto ljudi nemaju novce za odrzavanje ovakvog vozila.
I ne mislim ga prodavati naravno...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: