Promocija

Citroen C6

Od jedan do šest

Model C6 označava povratak Citroena u visoku klasu. Sa dosta ponosa, Parižani veliku limuzinu nazivaju letećim ćilimom i dodaju da se i predsednik Francuske Jaques Širak vozi upravo u C6, baš kao nekada i Charles de Gaulles, u Citroenu, ali DS


Nekada je Citroen bio u visokoj, takozvanoj executive klasi. Šta više, ne samo bio, nego i dominirao. I verovatno nepravedno, ali Citroen DS je za dlaku izgubio titulu automobila veka. A ne bi bila greška da je postao laureat. Čuvena ”Ajkula” je bila tehnološki toliko superiorna u svoje vreme, da čak i danas, 50 godina kasnije, poneka rešenja mogu da nađu svoje mesto. Međutim, tada je avangarda bila više ideja i hrabrost, nego novac.

Danas je originalna avangarda enormno skupa i niko se sa malo zdravog razuma ne upušta u preteranu egzotiku.

Zbog toga je već CX bio manje egzotičan, mada rekordno aerodinamičan, a XM nedovoljno opremljen uverljivim argumentima. U svakom slučaju, DS je proslavio 50 godina postojanja, a osim legendarnog imena, Citroenu u nasleđe je ostavio i breme obaveze. I to veliko.

ekskluzivno iz Pariza, A. Uglješić
foto: Vrele gume, A. Uglješić
4498
Postavljeno: 31.01.2006

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

oli
31.1.2006 09:41
2
0

auto je da ga poželiš neznam dali bi više voleo da me voze ili da ga vozim

Nemanja
31.1.2006 18:06
2
1

Mislim da je sitroen napravio automobil koji moze i parirace automobilima iz visoke klase,posto sitroen ima futuristicki dizajn i njegovi modeli uvek poseduju nesto sto nijedna fabrika neugradjuje u svoje modele mislim da ce mu to biti glavni aduti za prodaju ovog modela na trzistu.I sta reci automobil zraci elegancijom!

Mix
31.1.2006 23:32
0
2

Te adute su imali i CX i XM pa im to nije pomoglo. Mislim da ni ovaj nema nikakve sanse izvan Francuske. Inace, gledano strogo od nazad, jako podseca na prethodnu generaciju Audi A6.

LeSaboteur
01.2.2006 01:28
1
2

Meni licno je C6 odvratan.smatram da Citroen ima veliki problem sa dizajn-om .Ni Kris Bangl ne bi mogao da napravi ruzniji auto.Francuzi nikada nisu zablistali u velikoj klasi a njihovi automobili su krhki.

oli
01.2.2006 22:24
2
0

Nebih rekao da su krhki,što se tiče bezbednosti ovaj c6 je trenutno najbezbedniji auto u svojoj klasi i dobio je najviše poena za zaštitu pešaka,što se tiče izdržljivosti imao sam priliku da vidim pežo 405 koji je službeni auto od 1991 godine i prešao je 500.000 km i još mu nije osvežavan motor a kamoli rađena generalna,ovaj c6 je prelep niko u njegovoj klasi nema takvu opremu čak neki auti u višoj klasi mogu da mu pozavide

gregor
02.2.2006 01:55
0
0

Citroen je uveg imao specifican stil u dizajniranju automobila,sto je ponekad umelo da fascinira publiku a ponekad da naidje na ostre kritike.Iskreno jedini Citroen koji mi se dopao do sada je cuvena Ajkula, a takodje je prelep i C4.Novo luksuzno cedo ove francuske fabrike ne deluje kao ozbiljno dizajniran automobil koji bi mogao da parira konkurenciji u visokoj klasi. Skoro sam slusao neke testove C6 ice i nisu bas najsjajniji sto samo govori da se ili nisu dovoljno potrudili ili su malo sbrzali njegovu pojavu.Cinjenica ce izgleda biti da ce on biti samo poznat u Francuskoj i nigde vise kao sto je rekao Mix.

Milan Nikolic
03.2.2006 13:27
2
0

Lep auto,kako spolja,tako i iznutra.Nebih se ljutio kad bi bio moj.

Stefan
05.2.2006 00:21
0
0

Ovo je stvarno sjajan automobil. Sitroen sada pravi fantastične automobile. Ipak, ovaj C6 gubi trku od najvećih konkurenata (A6/serija 5/E klasa). Sitroenu nedostaju jaki motori. Ovaj u C6 od 215 KS je suviše slab. Konkurencija nudi i 3 puta jače motore. Cena je konkurentna.

Rasa
05.2.2006 01:57
1
0

Automobili marke Citroen jeste da nisu u skladu sa klasicnim izgledom ali ovi automobili imaju zaista da se pohvale necim drugim...A to je udobnost i konfor u voznji koji ove automobile krase. A da ne komentarisemo o najnovijem Citroenu C6 koji je veoma luksuzan i izuzetan jer poseduje najmoderniju tehnologiju za koju bi mogao i Mercedes da mu pozavidi. Sve u svemu oni su dizajnirani da budu onakvi kakvi i jesu i uvek ce imati svoj deo publike..

perica.rajkovic
06.2.2006 13:13
0
0

Citroen ne planira da sa C6 konkurise Mercedesu klase E ili recimo Audiu A6, ni kolicinom prodatih vozila, ni snaznim agregatima sa 8 ili 10 cilindara. Kao prvo jer ih ne poseduje, mada zahvaljujuci saradnji sa Fordom mozda jedan "osmak " ugleda svetlost dana...
Predvideno je godisnje oko 30.000 primeraka C6, sto samo po sebi govori da komercijalni uspeh nije prioritetan. Citroen je u francuskom zargonu "generalista", koji fabrikuje vozila od naj nize kategorije, pa da recimo srednje vislje, i kao takav ne moze da se meri sa "specijalistima" , kao sto su BMW, Audi i Mercedes. C6 je neophodan radi prestiza, ali troskovi moraju ostati pod kontrolom. Perfomanse su dakle od drugo razrednog znacaja, mada oba sestocilindricna agregata potpuno zadovoljavaju u svakodnevnoj upotrebi. Prednost smo naravno dali dizelu (Sasa i ja smo imali to zadovostvo da ga provozamo), jer je rec o savremenom motoru, koji se izmedu ostalog moze pronaci kod Peugeota (607 i 407), ali i kod Jaguar S-Type i Range Rover. Verovatno ce se ubrzo isporucivati i sa benzinskim cervorocilindricnim 2.2 od 163 ks, a u razvoju je i novi dizel (isto tako sa cetri cilindra), koji ce razvijati oko 170 ks. Ovako bi bila popunjena rupa u ponudi (izmedu 2.0 HDi/136 i 2.7 V6 HDi/204 ks), i cena bi trebalo biti osetno niza. Trenutno u Francuskoj naj jeftiniji C6 kosta 41.900 Evra , a za naj skuplji je neophodno izdvojiti 54.800 Evra. Kako jos uvek nisu dostupni u press voznom parku Citroena u Parizu, sledeci test je planiran za kraj marta meseca. Strpljenje...

oggy
15.2.2006 22:36
0
0

Mislim da je Citroen napravio izuzetan auto, koji ce po mnogo cemu moci da parira nemackim konkurentima. Dizajn je veoma, veoma sofisticiran i daleko iznad konfekcijskih i pomalo populistickih linija nemackih modela. Cinjenica da se na zahtevnom nemackom trzistu planira znacajan skok prodaje Citroena dovoljno govori o kvalitetu Mercedesu i BMW-u svaka cast, ali stice se utisak da svoj monopol u visokoj klasi duguju ne samo kvalitetu, vec i mentalitetu kupaca. Sto se tice motora, cini mi se da je PSA jos prosle godine najavio V8 HDI, a da Francuzi prave sjajne dizele ne treba previse govoriti. Svaka cast Nemcima na robusnosti, ali u svemu ostalom, cini se da je Citroen je daleko iznad: udobnost, dizajn, avangarda, bezbednost, tihi i izdrzljivi motori...auto koji se razlikuje od mase bezlicnih i kloniranih modela...Nadam se samo da su ovim modelom prevazisli svoje poznate boljke: osetljivo vesanje, problematicnu elektroniku, i jeftiniji enterijer...

(Zanimljivo je da neki engleski sajtovi daju sasvim razlicite ocene enterijera, od toga da je jeftin i preuzet sa 406-ice, do toga je da je visoko kvalitetan, drvo, kamen...avangarda :-)

niki
20.2.2006 22:34
2
0

Iako od automobila u porodici posedujem sa golfom,pasatom,audiem i citroenom mislim da ni jedan nije ravan citroenu iako je od nekih i stariji 93god model zx 1.9d je za nji tata mata. Auto vec gura na 580000km bez osvezenja a kamo li generalke ili nekog ozbiljnog kvara i jos ce bar 150000. Jednostavno ga je zadovoljstvo voziti iako nema neke performanse. Kao sa njim isto tako je citroen napravio pogodak i sa c6, problem je u tome sto mi svi kudimo francuze a polovina ih nije ni posedovala. Sto se mene licno tice voleo bih da c6 baci prasinu izvikanoj konkurenciji.

boris
15.3.2006 18:03
0
0

Veoma udoban ali i skup. Po cijeni malo konkurise svabama ali je hrabro usuditi se proizvoditi auto u toj kategoriji opet nakon cx-a i xm-a. C6 malo kasni na trziste jer je proizveden prototip jos u proslom stoljecu(1999). Da se ovaj auto pojavio prije 3 godine bio bi vjerovatno teknicki bum. I opet kazem po udobnostio mu svabe nikad nece prici,cak ni oni koji kostaju dvostruko. Kvalitet? nemam pojma...

Laki
15.10.2006 22:20
1
0

Mislim da c6 ima prejaku cenu slicnu njegovim konkurentima i to je jedina mana sve ostalo je ok posebno unutrasnjost

campa
09.3.2007 13:01
3
0

Nijedan Nemacki automobil ne bi mogao da parira ovoj Francuskoj AZDAJI.Smeo bih da potpisem da je udobniji od bilo koje jahte ili aviona

Vlado nk
16.12.2012 23:26
1
0

Fantastican auto!!! Steta sto su mnogi operisani od glupih golfova i audija, pa ne razumiju svu raskos i prestiz ovog izuzetnog auta....Bijela,koza,elektropomicna zadnja klupa,nestvarna udobnost,ogroman prostor u kabini,sta sve nema ovaj Ljepotan....|Volio bih da ljudi,kojima se ne svidja, se malo provozaju u njemu,promijenili bi misljenje za 360 stepeni....Kazu ruzan, neobican. Pa neobicna auta su najbolja,jer tek treba da postanu Hit.......Sjetimo se Renao megana iz 2005 godine, cinio se mnogima neobican.......A bio Auto godine..........U svakom slucaju, ja ovaj Slatkis svrstavam u sam Vrh odma do Mercedesa S klase ili BMW-a serije 7...........Nemojte misliti da sam laik ili pristrasan, imao sam golfa 2 i golfa 3,a otkad kupih Pezo 307-Preporodih se....Sta da Vam kazem,ja i brat imamo preko 2 metra, tj. visoki smo 2 metra i 5 santimetara, u ovom Pezou mozemo da sjedimo jedan iza drugog!!!! Pozdrav!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: