Super test

Renault Megane 1,5 dCi
2. deo - karoserija

Novi vetar

Vreme je da se detaljno pozabavimo karoserijom modela Renault Megane koji je na našem super testu, odnosno dizajnom, dimenzijama praktičnim i nepraktičnim detaljima

Pojavom na tržištu Megane je definitivno uneo novi vetar u pomalo uspavani C segment. Doduše, mnogi su se pribojavali da će Renault preterati u egzotici, kao što je to učinio sa modelom Vel Satis koji se pojavio malo pre Meganea.

Ipak, čak ni Francuzi se nisu usudili da ulaze u prevelik rizik sa modelom koji donosi najveću zaradu. S toga su zauzdali maštovitost, ali ne toliko da bi izgubili individualnost i prepoznatlivost.

O ukusima ne treba raspravljati, tako da se Megane kao i svaki drugi automobil može dopasti i nedopasti, ali jedinstvenost nekih rešenja mu se mora priznati, a pogotovo zadnjeg dela.

Anfas
Za razliku od mnogih u klasi, Megane nema dominantno velike prednje svetlosne grupe. Aerodinamičan nizak, klinast ”nos” i tanak gril hladnjaka nisu dozvolili veliku visinu svetala. I pored toga, prepoznaljivost je postignuta nepravilnim četvorougaonim formama, koje dobro sarađuju sa trapezoidnim prorezima hladnjaka motora.

A. Uglješić
foto: Vrele gume, M. Kavedzić
2767
Postavljeno: 04.11.2005

Arhiva: Super testovi

Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 11.11.2010

Nokian Z G2

Kraj leta i početak jeseni je vreme da sumiramo utiske sa našeg supertesta Nokian Z G2, letnjih pneumatika koje smo koristili tokom ovogodišnje letnje sezone...


Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 20.08.2010

Fiat Punto Classic LPG

Prednosti koje donosi automobil koji kao pogonsko gorivo koristi tečni naftni gas, poznate su odavno, naročito uzimajući u obzir da je cena benzina trenutno više nego dvostruko veća od cene TNG-a. Naravno, postoje i mane, a one se prvenstveno ogledaju u prisustvu dodatnog rezervoara i manjku prtljažnog prostora


Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 12.08.2010

Nokian Z G2

Nastavak našeg supertesta Z G2 pneumatika obeležilo je kišovito i prilično hladno vreme za ovo doba godine. Na pragu leta imali smo gotovo jesenje uslove za vožnju, ali su Nokian pneumatici u potpunosti dorasli zadatku...


Toyota iQ
III deo - Enterijer i oprema

24.05.2010

FIAT Punto Classic Dynamic LPG 1.2
1. deo - uvod

05.03.2010

Honda Accord
4. deo - vozna dinamika
Tekst sa video prilogom!

28.01.2010

Toyota IQ 1,0 VVT
2. deo - motor

31.12.2009

Toyota iQ
1. deo - uvod

30.10.2009

Honda Accord
3. deo - enterijer i oprema

09.10.2009

Kia Pro_cee'd
4. deo - oprema

02.06.2009

Honda Accord
1. deo - uvod

25.03.2009

Kia Procee'd
3. deo - servis i održavanje

13.02.2009

Suzuki Splash 1,2 GS
3. deo - servis i održavanje

23.12.2008

Kia Pro Cee'd 1,6 CRDi
2. deo - vožnja

24.11.2008

Kia Pro Cee'd 1,6 CRDi
1. deo - uvod

16.09.2008

Suzuki Splash 1,2
1. deo - uvod

30.07.2008

Toyota Auris 1,6 VVT-i
3. deo - zaključak

05.05.2008

Škoda Fabia 1,4 16v Elegance
2. deo - zaključak

18.03.2008

Toyota Auris 1,6 VVT-i
2. deo - motor, menjač i donji prostor

23.01.2008

Opel Corsa 1,7 CDTI Cosmo
3. deo - zaključak

04.12.2007

Toyota Auris 1,6

07.11.2007

Opel Corsa 1,7 CDTi Cosmo
2. deo - donji postroj i pogon

19.10.2007

Škoda Fabia 1,4 MPI Confort
1. deo - uvod

04.10.2007

Opel Corsa 1,7 CDTi

29.08.2007

Toyota Yaris 1,3
3. deo - zaključak

30.03.2007

Opel Vectra GTS 2,0 Turbo
2. deo - motor

16.02.2007

Toyota Yaris 1,3 VVT-i Sol
2. deo - motor i ponašanje u vožnji

20.01.2007

Opel Vectra GTS 2,0 Turbo
1. deo - uvod

25.12.2006

Toyota Yaris 1,3 VVT-i

21.11.2006

Chevrolet Lacetti
3. deo - zaključak

24.10.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D
3. deo - servis

09.10.2006

Chevrolet Lacetti 1,4 SE
2. deo - enterijer

25.09.2006

Ford Focus Wagon 1,6
3. deo - zaključak

07.08.2006

Chevrolet Lacetti 1,4 SE
1. deo - uvod

29.06.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D
2. deo - enterijer

13.06.2006

Ford Focus 1,6 Wagon
2. deo - enterijer

05.06.2006

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Limited
2. deo - pogon i održavanje

08.05.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D

07.04.2006

Renault Megane 1,5 dCi
5. deo - zaključak

17.03.2006

Renault Megane 1,5 dCi
4. deo - vozne osobine

02.02.2006

Renault Megane 1,5 dCi
3. deo - enterijer

04.01.2006

Renault Megane 1,5 dCi
2. deo - karoserija

04.11.2005

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Limited

18.10.2005

Honda Jazz 1,4

26.09.2005

Renault Megane 1,5 dCi

26.08.2005

Honda Jazz 1,4

21.04.2005

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V

25.03.2005

Honda Jazz 1,4

14.02.2005

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V

24.01.2005

Honda Jazz 1,4

22.12.2004

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 16V 110 KS

23.11.2004

Honda Jazz 1,4

22.10.2004

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V 110 KS

21.09.2004

dule tdi
09.11.2005 22:08
0
0

Pravo mi je zadovljstvo da gledam prednji deo ovog automobila, ali kad pogledam pozadi pogledam ono pacje dupe mislim da nas jugo i nije toliko ruzan

Vladan
21.11.2005 10:33
0
0

Megan je zaista fenomenalan auto. Ne samo na prvi pogled, i po spoljašnjosti, gde je postavio nove standarde, već i po performansama je auto ''u vrhu'' u svojoj klasi. Dakle, Francuzi prave čuda poslednjih godina.
Pozdrav svim zaljubljenicima u automobile.

Vlatko Makedonija
22.11.2005 23:04
0
0

Na prvi pogled nema mani.Motor ima so zverska reakcija ama enterier katastrofa.Samo poveke i poveke nesto krcka i krcka. Pozdrav od Makedonija

Stole
02.12.2005 17:09
0
0

Kad je ružno u modi... onda je to to!Inače auto je odličan(1.9 120KS) ide super, udoban je lako se vozi.E sad servo volan je prelagan u vožnji i radio kad je motor isključen radi samo 20min,pa ako ste na pikniku u prirodi svakih 20min. treba ga ponovo uključiti,što je jako dosadno.

Stefan
02.1.2006 00:02
0
0

Redakcijo, napravili ste sjajan izbor automobila za supertest! Megan II je, po mom mišljenju, najlepši auto na svetu. Jedino bih vas zamolio da za supertest uzimate ili nove ili osvežene modele. I to odmah po pojavljivanju na tržištu. Ovaj Megan je već zastareo. Još se nadam da ćete ga detaljno predstaviti svim čitaocima i da ćete prikazati sve sitnice koje kvare ili poboljšavaju vožnju.

ghostraider
05.12.2007 20:32
0
0

Ovaj auto vozim vec godinu dana,i presao sam nekih 60000 km...naravno u firmi...Iako je vec prevalio 200000 km i dalje je kao nov...znaci nikakvih ulaganja nije bilo,osim potrosnog materijala.I da kazem ovo za radio,ako ga upalis na njegovom dugmetu,pevace ti ceo dan...xexexe

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: