Ekskluzivno

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

Logičan izbor


Par meseci nakon velikog, Reno je lansirao «kratki» Senik. Jeftiniji i kompaktniji, sa dobro poznatim 1.5 dCi/110 ks, jednostavno se nameće kao optimalan izbor

Kraći za 22 cm od Grande Scenica, u koji se može smestiti do 7 putnika, « normalni » ima za cilj dopasti se što većem broju kupaca, te povratiti izgubljenu titulu « kralja » kompaktnih vanova. Naime od 2007 godine, Citroen C4 Picasso se nametnuo kao neprikosnoveni lider u segmentu, mada je u opticaju još nekoliko veoma ozbiljnih protivnika. Mislimo pre svega na « talentovani » Peugeot 3008, ali i na ostareli Ford C-Max i VW Touran, čija se zamena očekuje uskoro.

A kako bi ostvario željeni cilj, Renault je posegnuo za oprobanim receptom, donekle ignorišući aktuelne modne trendove. Možda će nako zažaliti što nema kliznih vrata i “panoramik” vetrobranskog stakla, kao ni A stubova iz dva, po ugledu na Espace. No, u aktuelnoj finansijskoj krizi, nema mesta za eksperimentisanje. Scenic, treći po imenu, nije dakle, doneo nikakve radikalne promene, kakve su se mogle očekivati od pionira u segmentu, jednostavno, postojeći koncept je značajno evoluirao.

Odmah možemo reči da su otklonjene praktično sve mane prethodnika, dok je sam dizajn u aktuelnom trendu proizvođača. Znatno zaobljeniji od starog modela, kratki Scenic se ovoga puta vidljivo razlikuje od dugog, pre svega formom zadnjeg dela i svetlosnom grupom.

Kod testiranog je ona recimo, zaokrenuta ka središtu, upravo obrnuto od produženog, kod koga ima formu bumeranga. Kratki se ujedno distancira sa par “sportskih” detalja prednjeg dela, kao što je modifikovani branik sa metaliziranom plastikom (otvori za vazduh), po ugledu na Megan Coupe. Kako o ukusima ne vredi raspravljati, prepuštamo vam da ga sami ocenite, no ukoliko je suditi po poslednjim rezultatima prodaje, u Renaultu imaju i te kako razloga za optimizam. Grande Scenic je odmah nakon lansiranja, izbio na prvo mesto u Francuskoj, ispred spomenutog C4 Picasso. Zašto?

Prijatelj porodice
Ukoliko se pođe od pretpostavke da je jedno ovakvo vozilo prevashodno namenjeno familijarnoj upotrebi, jedan od najvažnijih kriterijuma je raspoloživi unutrašnji prostor, upravo kao i praktični aspekt. Uzevši u obzir da se Scenic 3 izdužio za skromnih 7 cm (ukupno 4,34 m), odnos spoljnih dimenzija i zapremine vozila je više nego dobar, dok je briga za detalje, dovedena do savršenstva. “Njuškajući” po unutrašnjosti, pronašli smo fioke ispod svih sedišta (računajuci i zadnje) i četiri udubljenja u podu, da bi na kraju jednostavno bili oduševljeni klizećim boksom između prednjih sedišta.

Za razliku od prethodnika, na njemu je sada samo jedan oslonac za laktove (podešava se po horizontali), u koji smo sa lakoćom smestili dve flaše od 1,5 lit (ukupna zapremina iznosi 9 lit). Na ovome polju, zaista mu je teško pronaći manu, ukoliko to nije modularnost “po starinski”.

     
 

O ovome smo opširnije pisali prilikom testiranja Grande Scenica, zato samo ponovimo da se ne mogu složiti jednostavnim povlačenjem naslona, kao kod određenih konkurenata. Za uzvrat, veoma su udobna i sa nezavisnim podešavanjem, a po potrebi se mogu izvaditi i odložiti u garažu, pod uslovom da možete podići 16 kg (svako pojedinačno). Srednje je i dalje uže za par santimetara, i kao takvo bolje adaptirano za decu.

Već kao po običaju, smeštena su na klizačima, sa amplitudom podešavanja od 17 cm (dvostruko više od prethodnika). U najgorem slučaju, prtljažnik poseduje 470 dm3, odnosno kada se pomere unapred, 550 dm3. Neko će možda prokomentarisati kako je kod spomenutog C4 veći, ali “kratki” Picasso (4,47 m) se spoljašnjim dimenzijama približio Grande Scenicu. U svakom slučaju, u poređenju sa bivšim superiorniji je za nekih 40 dm3, uprkos tome što je u dnu rezervni točak istih dimenzija.

No, vratimo se vozaču i poziciji za upravljačem, bez ikakve sumnje znatno boljoj nego li kod prethodnih generacija. Osim što je volan vertikalniji, sedište se može spustiti veoma nisko, te se nema više osečaj da se sedi na barskoj stolici. Pored masivne upotrebe kvalitetne plastike, u oči odmah upada nesvakidašnja instrument tabla, u TNT tehnologiji. Relativno male površine, ovaj univerzalni displej (liči na ekran kompjutera) u vožnji pruža podatke o brzini i obrtajima motora, odnosno kada se želi parkirati, grafički pokazuje odstojanje ispred i iza vozila. Osim toga, ekran je moguće personalizovati, tako što se izabere jedna od šest raspoloživih opcija (boja podloge, količina informacija, oblik obrtometra…). Sve u svemu veoma orginalno i funkcionalno, mada je sigurno da se neće dopasti pristalicama klasičnih analognih instrumenata. Jedino nam je zasmetalo što obruč upravljača zaklanja pogled na brzinometar (u zavisnosti od stasa vozača i podešenog sedišta), dok obrtomer nema označeno crveno zabranjeno područje.

Apsolutno je za pohvalu i integrisani GPS, marke Tom-Tom, koji Renault fakturiše samo 460 evra. Zaista vredi, pogotovo što je u ovu cenu uračunat i atraktivni “joystick” (na dohvat ruke, pored naslona za laktove), tako da nije potrebno maltretirati se stalnim postavljenjem i skidanjem, kao u slučaju mobilnih GPS.

Mali ali efikasan
Uz tri benzinska motora, snage između 100 i 165 ks, u ponudi je i široka lepeza više manje poznatih dizela. Pored novog 2.0 dCi/150 ks (160 ks za određena tržišta), sačuvan je “stari” 1.9 dCi od 130 ks, upravo kao i legendarni 1.5 dCi, koji sada razvija 85-90 ks, tj 105-110 ks, u zavisnosti da li je snabdeven filterom na izduvne gasove. Nama se dopao poslednji, koji se pokazao potpuno na visini zadatka, uprkos 1.5 tona “žive vage”. Doduše, nismo imali prilike opteretiti ga do maksimuma, no ukoliko je suditi po vitalnošću sa kojom odgovara na gas, nema nikakve bojazni da će vas ostaviti na cedilu u delikatnoj situaciji. Sa vremenom, stekli smo utisak da je Renault uspeo otkloniti problem sa “turbo rupom” pri nižim obrtajima, što znači da je testiran Scenic sasvim solidno ubrzava, počevši od nekih 1.800 obrtaja. Precizan i dobro odmeren šestostepeni menjač, svakako ima udela u tome. Prilikom vožnje na autoputu, šesta brzina isto tako doprinosi smanjenju buke, što se odnosi i na potrošnju. U ovakvim okolnostima ne prelazi 7 litara, pri “krstarećoj” brzini između 130 i 140 km/h. Zapravo izolacija kabinskog prostora je jača strana novog Scenica, bez obzira na režim rada, nivo decibela nikada nije preterano visok. Kada smo već spomenuli potrošnju, poznato je da je ovaj agregat jedan od najekonomičnijih u kategoriji, samo što je u poslednjoj generaciji Megana, upravo kao i u Scenicu, pokazao nešto veći apetit. Prosečna zabeležena iznosila je 7,2 lit, sa rasponom između 5,7 i 9 lit (grad).

opšta udobnost,
pozicija za upravljačem,
kočnice,
šestostepeni menjač,
izolacija kabinskog prostora

bez revolucionarnih rešenja,
modularnost zadnjih sedišta,
pozicija pokazivača brzine

Međutim najveće izneneđenje dolazi kada se izađe na otvoreni put, gde se novi Scenic ponaša suvereno i sigurno. Voznim karateristikama potseća na jedno klasičnu berlinu, sa veoma malo podupravljanja u krivinama, tipičnim za vanove. Sam za upravljačem, uverio sam se da je temperamentna, ukoliko ne i sportska vožnja, apsolutno dozvoljena. ESP recimo dejstvuje veoma kasno, ali efikasno, tako da pored Forda C-MAX, spada među najagilnije mini vanove koje sam imao prilike voziti. Renault je najzad uspeo i da podesi električnu asistenciju kako treba, koja sada neuporedivo bolje “čita” stanje podloge. Najlepše od svega je što opšta udobnost nije značajnije pogoršana, iako je Scenic 3 osetno tvrđe trimovan od prethodnog. Čak i sa niskoprofilnim 205/50 R17 (opcija), ni kap nezaobilazne jutarnje kafe nije se prosuo u pomalo nepraktičan držač pri dnu centralne konzole. Na kočnice zaista nema potrebe trošiti reči, i prethodni Scenic važio je za najboljeg đaka u klasi, razlika je samo što ih je sada lakše dozirati.

Zaključak
U Renaultu je i pre pojavljivanja bilo naglašeno da će cena ostati na nivou bivšeg, što znači da je ova veoma interesantna, posebno dok važe izvesne promocije. U vreme pisanja, na zvaničnom sajtu proizvođača stajalo je da za najeftiniji 1.6 16v/110 Authentique, treba nepunih 16.000 evra, odnosno za testirani 1.5 dCi, 20.500 evra. “Tres bien”, što bi rekli Francuzi (veoma dobro), posebno ukoliko se zna da Dinamique ima u serijskoj opremi automatski klima uređaj sa dve zone podešavanja, regulator i limiter brzine, radio CD MP3 4x15W sa sistemom Bluetooth, senzore za automatsko paljenje svetla i brisača, četiri električna podizača prozora, volan i ručicu menjača obložene kožom, automatsku električnu ručnu kočnicu, ESP, aluminijumske naplatke od 16 cola… Ukoliko bi trebalo doplatiti za nešto, apsolutno vam preporučujemo praktičnu karticu “slobodne ruke” (vozilo se samostalno otključava i zaključava čim se nosilac približi, tj udalji, dok se motor startuje pritiskom na dugme), za koju treba skromnih 418 evra. Inače kratki Scenic je jeftiniji za nekih 800 evra od velikog.

Utisak koji smo stekli nakon desetak dana druženja je Scenic 3 u potpunosti ispunjava porodičnu ulogu koja mu je dodeljena. Osim što je sigurniji i znatno prijatniji za vožnju, poseduje neophodnu udobnost i praktični aspekt, zadržavsi veoma prihvatljivu cenu. Dokaz da u ovom segmentu Renault poseduje veliko iskustvo, koje mu daje izvesnu prednost nad konkurentima.

ekskluzivno iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
25003
Postavljeno: 10.02.2010

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Havana
10.2.2010 21:08
6
1

...Renault izgleda sjajno i zaista pravi gužvu u klasi.Uz gore Već navedeni Peugeot 3008, Ford C-Max i VW Touran, skomno bih dodao i novu Opel Merivu.Pa ko voli neka izvoli. Pozdrav.

Nizmo
11.2.2010 11:59
9
1

Ovo je sjajan automobil, i jedna je od najboljih kupovina u smislu koliko dobijate za svoj novac.

Ivan
11.2.2010 13:35
2
14

Problem Renault i Dacia automobila je to sto mozete da uradite detaljan test jednog modela i da vise ne trosite reci na ostale modele jer poseduju identican izgled, motore,teh.resenja bukvalno svako dugme je na istom mestu samo mozemo da napisemo nove dimenzije i sve ostalo da prepisemo!Ne kazem da to praktikuje samo Renault tu je na primer Audi kod kojeg modele razlikuju samo fanovi Audia a i oni znaju da se zbune!Onda se ljudi bune kada im kazes da voze konfekcijski automobil!Tako da po mom misljenju treba forsirati i pretstavljati automobile koji imaju svoje ja a za ovakve primerke ne treba trositi mnogo vremena i truda!Pozdrav

mh
07.4.2010 23:53
13
3

predjenih 23000km sa 1.9dci 130ks dinamik,apsolutno fantastican automobil ,pozdrav

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: