Super test

Honda Accord
4. deo - vozna dinamika

Nova Honda Accord, samo za sladokusce


Honda u Srbiji je zahvaljujući pre svega modelu Accord dospela na dobar glas. Kako se pokazala na našem testu?

Brzi prolazi kroz krivine sigurni su i precizni, a automobil tokom čitave putanje zadržava neutralno ponašanje

Ispod točkova Honde Accord 2,0 prošlo je više od 14.000 kilometara puta. Previše da bi se sakrile mane, a dovoljno da se vozilo «upozna u dušu». I tek da neko ne pomisli da smo se «raspekmezili» i počeli da ostvarujemo duboke emotivne veze sa automobilima, brže bolje se vraćamo na temu, a kao dušu automobila definišemo motor.

Već ranije smo rekli da je dvolitarski benzinac sa varijabilnim razvođenjem ventila blaga evolucija agregata koji se nalazio i u predhodnom modelu. Adaptacije usisnih i izduvnih ventila, kao i usisne grane, olakšali su «disanje» motoru i praktično bez izmena u maksimalnih 156 KS i 192 Nm maksimalnog obrtnog momenta, donekle izmenili karakter poznatog motora. Povećani su elastičnost i efikasnost, a ujedno postignuta i visoka Euro V norma čistoće izduvnih gasova. Šestostepena manuelna transmisija je standard za sve kombinacije motora u Accordu, a opciona alternacija je petostepena automatika.

Ako nešto ima dušu, a to je u ovom slučaju motor, svakako možemo dodati da ima i ličnost, a kod Honde Accord moramo konstatovati čak dve ličnosti. Prva ličnost je do 3000 obrtaja do kojih je Accord «mače» koje gotovo nečujno prede. Ne plaši se čak ni, za benzinac, preterano niskih 2000 obrtaja u kojima se često boravi ukoliko se slušaju indikatori stepena prenosa. Druga ličnost javlja se preko 3000 obrtaja i sve je goropadnija ka granici na blizu 7000 obrtaja. Ovaj drugi deo efikasno podseća vozača da na raspolaganju ima veoma potentan pogon. Jedino što od vozača Accord očekuje je saradnja sa promenom stepena prenosa.


Hondin dvolitarski benzinski motor od 156 KS više je nego dorastao zadatku, a istovremenko, izuzetno je ekonomičan

Za praktično svako ubrzanje, naravno, ako se očekuje da bude efikasno, mora se posegnuti za ručicom menjača i spustiti dva, a ponekad čak i tri stepena prenosa niže. Pri tome, ako niste baš lenj vozač, možete i da uživate. Menjač Honde sigurno je jedan od najpreciznijih u segmentu.

Na kraju, Honda nagrađuje saradnju. Iako fabrički podatak deklariše podatak od 9,4 litre potrebne za gradskih 100 kilometara, naše iskustvo kaže da se bez ikakvog razmišljanja ili kalkulisanja, u gradu troši maksimalno 8,7 litara. Krstareća brzina od 120 km/h na otvorenom putu znači potrošnju od 6,5 do 7,0 litara i kao potpuno razumno postavlja se pitanje da li uopšte treba razmišljati o dizelu. Naravno, nije samo motor zaslužan za ekonomičnost nego i veoma dobra aerodinamika sa koeficijentom čeonog otpora od svega 0,26.

Ipak, upravljivost Accorda je onaj pravi dragulj. Prednja dvostruka trouglasta ramena i zadnji multilink obezbeđuju odlično vođenje točkova, a 7,5 cm proširen trag točkova već dovoljno govori sam za sebe. Upravljanje je veoma direktno, mada ne i zamorno.

Progresivno servo pojačanje je pri malim brzinama veoma snažno, a sa prirastom brzine, uvek održava adekvatan nivo. Iako je iznenađujuće meko trimovan, naravno, u poređenju sa sportski orijentisanom konkurencijom, Accord ne gubi na voznoj dinamici. Brzi prolazi kroz krivine sigurni su i precizni, a automobil tokom čitave putanje zadržava neutralno ponašanje, koje tek pri snažnijem dodavanju gasa prelazi u blago podupravljanje. Accord je definitivno za vozače koji vole da voze i uživaju u tome. Kada smo pominjali podvojenu ličnost, subjektivan osećaj je da bi kočnice mogle biti agresivnije pri prvom dodiru kada govorimo o onoj goropadnijoj ličnosti. Daleko od toga da su nedovljne, ali odlučnija reakcija na prvi dodir svakako bi prijala ekstremno dinamičnim vozačima.

Mada smo se enterijerom već bavili, teško je ne podsetiti se odlične ergonomije vozačeve pozicije i bogato dimenzionisanih prednjih sedišta. Prošli smo sva četiri godišnja doba i uverili se da su provetravanja, klimatizacija i razmagljivanje efikasni. Na preglednost iz vozila nema većih zamerki, mada bi svakako sugerisali zadnje parking senzore, kako bi izbegli oštećenja zadnjeg odbojnika.

Umesto zaključka, samo se prisećamo da je pred samu smenu modela, Honda obećavala da sa novim Accordom stiže nešto što će biti ozbiljan izazov konkurenciji. Sada možemo slobodno da tvrdimo - obećanje je ispunjeno, ovo su i izgled, i dinamika i kvalitet kakav se traži.

tekst: Aleksandar Uglješić
foto: A.Uglješić
aleksandar.ugljesic@vrelegume.rs
6382
Postavljeno: 28.01.2010

Arhiva: Super testovi

Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 11.11.2010

Nokian Z G2

Kraj leta i početak jeseni je vreme da sumiramo utiske sa našeg supertesta Nokian Z G2, letnjih pneumatika koje smo koristili tokom ovogodišnje letnje sezone...


Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 20.08.2010

Fiat Punto Classic LPG

Prednosti koje donosi automobil koji kao pogonsko gorivo koristi tečni naftni gas, poznate su odavno, naročito uzimajući u obzir da je cena benzina trenutno više nego dvostruko veća od cene TNG-a. Naravno, postoje i mane, a one se prvenstveno ogledaju u prisustvu dodatnog rezervoara i manjku prtljažnog prostora


Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 12.08.2010

Nokian Z G2

Nastavak našeg supertesta Z G2 pneumatika obeležilo je kišovito i prilično hladno vreme za ovo doba godine. Na pragu leta imali smo gotovo jesenje uslove za vožnju, ali su Nokian pneumatici u potpunosti dorasli zadatku...


Toyota iQ
III deo - Enterijer i oprema

24.05.2010

FIAT Punto Classic Dynamic LPG 1.2
1. deo - uvod

05.03.2010

Honda Accord
4. deo - vozna dinamika
Tekst sa video prilogom!

28.01.2010

Toyota IQ 1,0 VVT
2. deo - motor

31.12.2009

Toyota iQ
1. deo - uvod

30.10.2009

Honda Accord
3. deo - enterijer i oprema

09.10.2009

Kia Pro_cee'd
4. deo - oprema

02.06.2009

Honda Accord
1. deo - uvod

25.03.2009

Kia Procee'd
3. deo - servis i održavanje

13.02.2009

Suzuki Splash 1,2 GS
3. deo - servis i održavanje

23.12.2008

Kia Pro Cee'd 1,6 CRDi
2. deo - vožnja

24.11.2008

Kia Pro Cee'd 1,6 CRDi
1. deo - uvod

16.09.2008

Suzuki Splash 1,2
1. deo - uvod

30.07.2008

Toyota Auris 1,6 VVT-i
3. deo - zaključak

05.05.2008

Škoda Fabia 1,4 16v Elegance
2. deo - zaključak

18.03.2008

Toyota Auris 1,6 VVT-i
2. deo - motor, menjač i donji prostor

23.01.2008

Opel Corsa 1,7 CDTI Cosmo
3. deo - zaključak

04.12.2007

Toyota Auris 1,6

07.11.2007

Opel Corsa 1,7 CDTi Cosmo
2. deo - donji postroj i pogon

19.10.2007

Škoda Fabia 1,4 MPI Confort
1. deo - uvod

04.10.2007

Opel Corsa 1,7 CDTi

29.08.2007

Toyota Yaris 1,3
3. deo - zaključak

30.03.2007

Opel Vectra GTS 2,0 Turbo
2. deo - motor

16.02.2007

Toyota Yaris 1,3 VVT-i Sol
2. deo - motor i ponašanje u vožnji

20.01.2007

Opel Vectra GTS 2,0 Turbo
1. deo - uvod

25.12.2006

Toyota Yaris 1,3 VVT-i

21.11.2006

Chevrolet Lacetti
3. deo - zaključak

24.10.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D
3. deo - servis

09.10.2006

Chevrolet Lacetti 1,4 SE
2. deo - enterijer

25.09.2006

Ford Focus Wagon 1,6
3. deo - zaključak

07.08.2006

Chevrolet Lacetti 1,4 SE
1. deo - uvod

29.06.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D
2. deo - enterijer

13.06.2006

Ford Focus 1,6 Wagon
2. deo - enterijer

05.06.2006

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Limited
2. deo - pogon i održavanje

08.05.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D

07.04.2006

Renault Megane 1,5 dCi
5. deo - zaključak

17.03.2006

Renault Megane 1,5 dCi
4. deo - vozne osobine

02.02.2006

Renault Megane 1,5 dCi
3. deo - enterijer

04.01.2006

Renault Megane 1,5 dCi
2. deo - karoserija

04.11.2005

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Limited

18.10.2005

Honda Jazz 1,4

26.09.2005

Renault Megane 1,5 dCi

26.08.2005

Honda Jazz 1,4

21.04.2005

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V

25.03.2005

Honda Jazz 1,4

14.02.2005

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V

24.01.2005

Honda Jazz 1,4

22.12.2004

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 16V 110 KS

23.11.2004

Honda Jazz 1,4

22.10.2004

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V 110 KS

21.09.2004

Ivan
28.1.2010 16:57
2
4

Samo ne mogu da verujem da trosi ispod 9l vozio sam automobila sa slicnim motorima i nikada nisam imao bolju potrosnju od 12l!

A.Uglješić
29.1.2010 15:06
3
1

Ako se ne potpisuje na svakom semaforu potrošnja u gradu je maksimalno do 8,6 litara, uključujući i trenutno aktuelne niske temperature i zaleđene drumove. Na otvorenom putu pri konstantnih 120 potrošnja je 6,9. Pri konstatntnih 150 bez klima uređaja 7,4. Generalno, do 3000 obrtaja motor je izuzetno ekonomičan.

Ivan
29.1.2010 20:04
4
0

Zaista sjajno!Taj podatak je veoma koristan jer onda zaista nema potrebe za dizelom za koji je drasticno skuplja registracija!Ja licno posedujem novu corsu 1.4 90ks koja verovali ili ne pije 10l u gradu uz normalnu voznju i isto toliko na auto putu pri malo vecim brzinama,zato mi je ovo delovalo ne ostvarivo!Pozdrav i hvala na korisnim informacijama!

Djordje
29.1.2010 21:29
2
2

Jedan poznanik koji poseduje Accord 2.0 prethodne generacije *(155 KS), "zalio" se da kako god da ga vozi po gradu, ne moze da PREBACI 10 litara! Ljudi generalno tesko veruju u ekonomicne benzinske motore koje pravi Honda, sto je zaista steta!
Primera radi, Civic EJ, VI generacije (1996-2000), sa 1.4 motorom od 90 KS, i puno kilometara iza sebe, leti po gradu predje 700 km, dok u ovim, zimskim uslovima, "domet" je 550 km. Napomenucu samo da je zapremina rezervoara 45 litara i da se automobil bas i "ne mazi". Racunicu ostavljam drugima...

Milan2
01.2.2010 08:43
1
2

A.Ugljesic@
G.Ugljesicu, na znam kako ste dosli do te cifre o potrosnji, kad moj prijatelj taj isti auto sa tim istim motorom ima i trosi mu u proseku 10l bez divljanja. Citao sam i u jednom drugom casopisu gde je radjen test ove iste Honde, prosek bio 9l, a vi pricate o 8.6l i to po gradu???

Nizmo
01.2.2010 13:32
2
1

Bez problema se dostiže potrošnja od 8,6 l po gradu... Ukoliko troši 10 l, tehnika vožnje nije dobra ili postoji tehnički problem...

Peki
01.2.2010 19:52
2
0

Bez ulazenja u detalje koliko zaista trosi ova Honda, posto je nisam imao prilike voziti, glasno razmisljanje u vezi potrosnje, posebno po gradu. Kao prvo po kojem gradu? Novom Sadu, Beogradu ili Parizu? Ukoliko je prvi, siroki bulevari, ravnica i relativno malo automobila po kvadratnom kilometru, svakako uticu da prosecna potrosnja bude niza za barem jednu litru nego li u Beogradu. A Pariz, u kojem svakodnevno izgubim par sati zivota za desetak predenih kilometara, posebna je prica. Prosto nesmem da napisem koliko u ovakvim uslovima trosi jedan dvolitarski benzinac (recimo duplo vise nego li po NS), kada cak i dizeli iste zapremine "ladno" prebacuju 10 lit. Zato sam uvek u nedoumici koje podatke uzeti za merodavne, dnevne, gde spadaju i jutarnje, tj vecernje guzve (spicevi), ili nocne!? Naime mnogi specijalizovani auto casopisi u Francuskoj navode podatke o potrosnji koje su izmerili u nocnoj voznji, ili eventualno u nedelju ujutro, kada su ulice doslovno prazne.
Trece, u istim okolnostima i sa istim vozilom, dva vozaca nikada nece zabeleziti istu potrosnju, a sve zbog razlicitog stila voznje. Po nekima merenjima, bolje je snazno ubrzati, kako bi se postigla zeljena brzina (recimo 60-70 km/h), i potom nastaviti u recimo trecem ili cetvrtom stepenu prenosa, nego li polako dostici navedenu brzinu. Nebitno, hocu da kazem da nismo masine, i da svi ne pustaju auto da se kotrlja u leru, vise stotina metara ispred crvenog svetla.
Moj drug Sale (Aleksandar Ugljesic), koji trenutno u Parizu testira Citroen DS3 1.6 THP/150 ks, sigurno nece zabeleziti prosecnu potrosnju nizu od 12-13 litara, kao sto je bio i moj slucaj pre par dana, kada sam ja bio za upravljacem.
Daleko je lakse izmeriti prosecnu potrosnju na putu, posebno na auto putu, gde cesto dolazimo do priblizno istih vrednosti.
Pozdrav

Milan 2
02.2.2010 01:24
0
1

Cao Peki, pa nema te ili tebe ima, a ovi slabo objavljuju testove?
Primetio sam zadnjih mesec dana da izbacuju skroz nezanimljiva vozila sa skroz nezanimljivim motorima i evo do ove Honde nisam skoro otvorio neki clanak da nesto procitam, jednostavno ponuda je bila ocajna.
Meni se svidja ova Honda, nego stvarno je tesko poverovati u tu potrosnju, kad taj isti auto sa 2.2dizelasem ima iste takve podatke u svim uslovima.
Evo sad su swedjani objavili premijerno video spot za novi Volvo60, pa neverovatno kako su ga uradili, ne znam jel lepsi spolja ili iznutra gde odise luksuzom i jednostvanoscu, SJAJNO.
Nego uz to, danas sam citao u novinama kako ce uz premijeru S60 biti i premijerno prikazan novi Volvo motor od 2.0l i sjajnih 203ks, rec je o turbo benzincu, kazu da su ga dugo razvijali i da ce biti cudo tehnike, tvrde da mu prosek nece prelaziti 8l??? Koliko je to realno?
Ugradjivace ga samo u vece modele novogS60, vec aktuelne S80 i XC60.
Jedva cekam da uzmes na test ovaj sad dolazeci S60 i bas sa tim turbo benzincem 2.0 od 203ks, da ima 4 cilindra.
Pozz...

Nizmo
02.2.2010 12:42
1
0

Da, Peki je tu apsolutno u pravu. Prevideo sam taj momenat. U NS-u se zaista može ostvariti potrošnja od 8,5 - 9 l.

Ivan
02.2.2010 17:32
0
0

@Peki Pazljivo sam procitao tvoj komentar i mogu samo da kazem da nas u Srbiji naravno zanima koliko ce taj automobil da trosi benzina u nasim okolnostima za taj test mozemo se koristiti Beogradom i N.Sadom pa da izvucemo neku sredinu!Apsolutno je beskorisno meriti potrosnju nocu i rano ujutru vec testirani automobil treba da prodje kroz sve ono sto prosecan gradjanin koji radi i zivi u Beogradu prodje u toku dana ako vec zelimo da posteno informisemo kupce ako zelimo da reklamiramo auto onda je to nesto drugo!Ako moj automobil sa 90ks u takvim uslovima potrosi 10litara verujem da bi Accord popio izmedju 12-14l mozda i gresim ali ne verujem!Pozdrav

Obućar Burgija
02.2.2010 19:54
1
11

Realno, ova Honda je dobar seks za običnu raju. Odlikaši više preferiraju rasne "ribe" plavuše kao što su BMW 320 xd ili A5 sportback. Ja podržavam taj stav, život do poslednjeh daha!
Šta to ima tako interesantno u ovoj Hondi? Sa današnjeg aspekta, sasvim prosečan konfekcijski automobil. Koliko troši? Pa to je skoro nebitno ako platiš 30.000. Ili jesi ili nisi...jaje! Samo jajca se ponašaju tako da mere svaku litricu i evrić.
Honda Accord je racionalan automobil za one koji nemaju šmekersku već račundžijsku narav. U tom slučaju im predlažem Fiat Punto pošto u njemu mogu da se voze 10 godina džaba za razliku u ceni do koštanja Honde Accord!

Milan 2
02.2.2010 20:29
3
1

Obucar@
Dragi prijatelju, vidi se da ti poznavanje zenskih cipela odlicno ide, za razluku od automobila.
Ti si pobrkao teze, ovde se ne prica jel neko kako ti kazes jaje ili nije, vec se radi o tome da se svi sad utrkuju da prikazu benzince kao stedljive i to oni odma naglasavaju potrosnju koja je "mala".
Pa se uvek povede diskusija, ma koliko je to moguce, ako se uzme u obzir da do pre koju godinu recimo tamo neki snazni 2.0T od 150ks nije mogao da prodje ispod 12l, a ovi danas im spustili potrosnju za 3-4l, pa to nije malo, ali pitanje je koliko je to tacno?
Naravno da ko ima 30 ili 40 hiljadarki da nece gledati hoce ce mu auto trositi 8 ili 9l? Mada u zadnje vreme i ti sto debelo placaju i oni gledaju kad ce morati na benzinsku pumpu, jel kako je pocelo sa ovim nenormalnim poskupljenjima, jos malo pa ce ljudi celi mesec raditi da bi platu strpali u rezervoar, bez obzira koliko dobru platu imali.

Ivan
02.2.2010 23:25
1
0

@ oBUCAR pRIJATELJU TOTALNO SI PROMASIO TEMU ALI PO NACINU NA KOJI SE IZRAZAVAS I OVO STO SI NAPISAO JE MNOGO!@mILAN Lepo si odgovorio mada bi ja samo dodao da se diskusija povela da li kupiti Accorda Dizel i platiti skuplju registraciju jer je motor 2.2 ili uzeti Accorda benzinca i eventualno bolji paket opreme ako vec trosi prihvatljivih 8l u gradu u sta ja ne verujem ali to jee to u sustini!A na ovakve komentare se ne treba obazirati neko ko se potpisuje kao obucar odmah puca na 320xd i A5 i pljuje po Accordu kao da je rodjeni brat Enza Ferraria je krajnje smesno!

Milan 2
03.2.2010 17:09
0
3

Ivan@
Moj stric u nemackoj menja automobile kao Obucar zene hehehe..
Imao je do prosle godine ovaj poslednji model Audija A6 sa motorom 2.0T od 170ks i trosio mu je u proseku oko 9l, u gradu ga nije mogao spustiti ispod 10l, a ovamo Honda u gradu isto sa motorom 2.0T samo 8.6l?
Uopste jedva cekam da vidim kako ce se pokazati ovi novi motori, evo sad novi SAAB 9-5 2.0T imace cak 220ks, a swedi se zaklinju da je prosecna potrosnja 8.3l? Pa ce sad novi Volvo S60, u Volvu su sad uradili novi motor takodje 2.0T sa 203ks, a oni se hvale kako ce trositi samo 7.8l, ej, a toliko snazan motor, deluje neverovatno.
Mada me vise zanima kako sad ti novi motori reaguju na toliku konjazu?
Napomenuo si te motore od 2.2l, pa ja mislim da je to najgora moguca kubikaza od kad je automobila. Prvo, uopste ni u kom smislu nisu bolji od 2.0 motora, a ovamo te klepe po dzepu i to debelo. Evo primera, sad su i Citroen i Pezo izbacili novi 2.0HDI motor od 163ks (ranije bio onaj slabasni od 136ks) ,a izbacili ovaj sto sam ga vec pomenuo i 2.2 koji je bio 173ks. Covek ako vec uzima nesto jace od 2.0l, onda zdrav razum nalaze da uzme neki od 2.4l ili 2.5l sa najmanje 180ks i onda bar zna sta placa. A ne ovako npr ti uzmes Citroen C5 2.2l HDI od 173ks, a ja Reno Lagunu 2.0l od 175ks i meni i tebi oba auta pruzaju potpuno iste performanse, a tebe deru ko konja kad dodje registracija, a ja prodjem daleko bolje. Pa gde je tu logika?
Mada sam citao njihov uporedni test, Laguna sa tim motorom pruza bolje performanse i uzivanje u voznji od C5.
Pozz..


Ivan
04.2.2010 12:20
0
0

@ Milan 2 Samo bih te ispravio Accord nema turbinu!Slazem se da su 2.2 motori najgore resenje zaista ni meni nije jasno cemu tih 200ccm koji izazivaju samo probleme!Mada ako dublje udjemo u analizu shvaticemo da Japancima nije primarno nase trziste tj. Evropsko trziste vec preko okeanske zemlje gde to nije problem i onda se ne uzbudjuju za razliku od Peugeota koji je to odmah ispravio uvodjenjem 2.0HDI motora!E sad sto se tice benzinaca koji sa 150ks i vise trose manje od 10l zaista je tesko poverovati ja imam Corsu 1.4 90ks koja pije 10l ni litar manje kada sam u gradu tako da mi zdrava logika govori da bi u slucaju Accorda ta potrosnja skocila!Mozda gresim potrudicu se da se licno uverim u to da bi argumentovano mogao nesto da tvrdim!Pozdrav

A. Uglješić
04.2.2010 13:45
1
0

Poštovani svi učesnici u ovoj debati,
Accord za 15 meseci vožnje nije prebacio prosečnu potrošnju od 8,7 litara (i po board kompjuteru a i po pit stopovima na benzinskim pumpama) Odgovorno tvrdim da u dušu poznajem ovaj automobil i da je 2,0 motor odlično rešenje kada se stavi na papir cena automobila, registracija, servis i potrošnja. Relacija od stotinak kilometara regionalnim putevima se prelazi sa prosečnih 6,9l, a nevernim Tomama ne znam kako drugačije dokazati, osim da valjda i naša reč ima neki autoritet. Lagati o potrošnji zaista nema nikakvog smisla. Samo reda radi, sećam se i potrošnje Yuga 45 (bez plina) koja je zimi bila 8,5-9 litara. Manji (zapreminski i snagom) motori ne garantuju manju potrošnju obzirom da opterećenje po jedinici snage raste. Accord ima i vrline i mane, ali među vrline mu svakako spada ekonomičnost.
Verovatno najveća mana Honde nema veze sa automobilom nego sa politikom cena kod nas, a koja se objašnjava kursnim razlikama. Neprihvatljivo je da Accord Elegance košta 24.000, pa 30.000, pa 19.000, pa 22.000 evra. Na kraju, potrošnja je direkno povezana sa desnim stopalom na gasu i desnom rukom na menjaču i sami jako možemo uticati na potrošnju.

lazar bojanic
04.2.2010 18:21
5
0

mali uvod samo radi komparacije :

trenutno vozim službeni audi q5 quattro sa 2.0 tdi motorom od 170KS prešao sam sa njim već 6.000 Km (u gradu troši od 8 do 10 litara , zavisi od spoljašnje temp. i zagrejanosti motora , a teško se greje zimi )....pre toga sam vozio A4 2.0 tdi avant sa 140KS i sa njim sam prešao 15.000Km (po gradu trošio oko 8l , ali nikad po ciči zimi ...)

Ali verujte mi da kupujem za svoje pare , to bi bio Accord i to benzinac od 2 litre . Potrošnja mi je nebitna .

Obožavam japansku filigransku tehniku koja motoru oduzima vibracije i brundanje a podaruje živost , obožavam vešanje koje spaja nemoguće u jednu celinu a to je stabilnost i udobnost (audi oštro(!!!) deli te dve stvari ) ....obožavam motore bez turba , jer su prostiji za održavanje i manje kvarljivi i jeftiniji u startu i opraštaju greške u eksploataciji (audi troši ulje i tome treba voditi računa ) ...

obožvam velika kola koja zaista i imaju mesta za putnike i bagaž (primedba za A4 avant koji je velik samo spolja a gepek je za pigmejce , Q5 je već bolji po tom pitanju )


i to sve za oko 23.000€ ....pa ljudi moji kod audija nemožeš pola A4 da skupiš za te pare ???

e sad dal troši 8,7 kako kaže gospodin A. Uglješić (i ja mu vrujem ) ili možda malo više , koga to briga ??? Moj tata pametno kaže , sine auto potroši uvek sve što u njega sipaš , a važno je da ide kako ti hoćeš i da se ne kvari ...ako je uz to i povoljan , šta ćeš više od života ?

Meni je čak i design Accorda sasvim moćan i to skroz na nivou europske premim klase ...čak je i unutrašnjost na nivou zadatka !

Pozzzz svima !

Milan 2
04.2.2010 23:42
0
3

A.Ugljesic@
Gospodine ugljesicu, ja NISAM rekao da vi lazete, nego da mi to deluje neverovatno i da ispada da je sad gotovo isto voziti benzinca ili dizelasa. Dakle, ponavljam, moj stric je imao dugo Audi A6 2.0T sa 170ks i prosek mu je bio 9l, pa ne bi mi se hvalio da mu auto puno trosi, jel to za pohvalu?
Zato sam se cudio toj niskoj potrosnji Honde i postavlja se pitanje, pa zasto bi onda neko i kupovao dizelase, kad se cena goriva gotovo izjednacila i vise nema razlike sta sipate, a potrosnja se takodje svela na jedva pola litre u korist dizelasa.
Znaci npr. ja sad bez razmisljanja da kupim ovaj novi Volvo S60 sa motorom 2.0T od 203ks i da ne razmisljam o dizel motoru 2.4D od 175 ili 205ks, kad ce skoro isto trositi, a ovde u Svedskoj je jako skupa registracija za dizel motote.
Sta vi kazete? Pozdrav

Djordje
05.2.2010 11:04
1
0

Meni je ova ista honda 2.0 letos trosila 8.8l/100km u normalnoj voznji uglavnom po centru Beograda. Sad, zimi, trosi 9.6l/100km.

A. Uglješić
05.2.2010 12:12
1
0

@Milan2
Ne mogu Vam dati generalnu sugestiju u vezi kupovine Volvoa pošto još nije bio na našem testu i zaista nemam podatke o zakonima u Švedskoj, (osim rigoroznih brzinskih ograničenja), ali 2 stvari su bitne: 1. Računica u koju ulazi nabavna cena automobila, porezi (na zapreminu, snagu, fiskalnu snagu...)cena goriva, prosečna kilometraža koja se prelazi i na kraju svakako potrošnja. 2. jednako bitna stvar (o kojoj se malo diskutuje) je stil vožnje. Prvo se može vrlo precizno baciti na papir, dok je drugo stvar samokontrole. Svaki vozač je dobrim delom sam tvorac i potrošnje i pouzdanosti automobila, a pogotovo kalkulacije pri nabavci. Ujedno, mora biti jasno da za svaki automobil postoji optimalna snaga. I manjak i višak snage u praksi donose veliku potrošnju pogotovo kod benzinaca koji nemaju preterano velike obrtne momente koji su zapravo značajniji od nominalne snage motora.

Pinturikio
05.2.2010 14:14
1
0

@lazar bojanic
E svaka čast za komentar, zbog ovakvih komentara mogao bi čitati
forume po čitav dan. Ne znam da li si svjesno il nesvjesno uzeo Audi za poređenje al si pogodio definitivno, da ne objašnjavam zašto tako mislim,jer bilo bi odmah milion replika.
Mislim da Honda uopšte kao marka pruža puno više kod odnosa uloženo-dobijeno.To pokazuju sve statitistike širom svijeta o učestalosti kvarova,odnosno pokazatelj kvaliteta i pouzdanosti Hondinih vozila.

Skyline
05.2.2010 15:39
1
0

Honda je uz još jednu (koju neću da imenujem) najbolja marka na svetu.

lazar bojanic
06.2.2010 12:15
1
1

@Pinturikio

pa prosto sam uzeo audi jer mi je gazda kupio kao company car ...ništa lično i ništa tendeciozno

Audi je odličan auto za mnogo više para u startu i kasnije za održavanje , ali ko ima i može i misli da mu to znači nek potroši !

Ja nit imam para na bacanje a i u horoskopu sam jarac pa mi je racionalnost urođena osobina :)

Pozzzz još jednom celoj ekipi vrelih gumara iz snegom zavejane nemačke !

a.jankovic
20.2.2010 23:30
3
0

Postovani, evo ja mogu da kazem nesto iz sopstvenog iskustva sa ovim autom. Posedujem upravo ovaj auto sa istim motorom. Samo je boja drugacija, tj.vulcano gray metalic je u pitanju. Presao sam 43.000 km. Situacija sa potrosnjom je upravo slicna ovakvoj kakvu su prethodni diskutanti rekli. Na bord kompjuteru postoji trip a i trip b. Ovaj trip b nisam nikada resetovao i on se automatski vrati na nulu, nakon predjenih 10.000 km, ali nastavlja da ocitava prosecne parametre (brzina, potrosnja i sl.). Za sve ovo vreme eksploatacije, na njemu stoji prosecna potrosnja od 8,9 litara. Naravno u pitanju je voznja po auto putu i dosta po Beogradu. Inace, ja zaista nisam primetio razliku u potrosnji ukoliko radi klima, ili ne. Mislim da to utice minimalno na potrosnju, posebno na auto putu. Auto je generalno odlican, a posto sam pre njega imao i tri generacije prethodnih modela accorda, mogu da kazem da je razlika, konkretno u odnosu na model 2003.godine, ogromna u korist novog modela. Tu pre svega mislim na potrosnju, akusticnu udobnost i konfor.

Milosa Radulovic
12.3.2010 07:01
3
0

Ovaj automobil ne kupuju ljudi koji vode racuna o potrosnji, u velicinama od 1-2litara.
Pozdrav svima

a.sofronijevic
21.7.2011 10:02
0
0

Gospodine Ugljesicu,imenjace da li imate podatak da je u novi akord neko ubacio plin? dA li to moze ? planiram da ga kupim ali prelazim 60000 godisnje,usteda na pkinu je zaista velika. unapred zahvalan vas verni gledatelj.

ns
05.3.2012 21:40
1
0

@lazar bojanic
Pozdrav bratu jarcu :) iako sam mladji dosta od forumasa gorepomenutog jednostavno me odusevljavaju japanski automobili, honda najvise jer sam najvise modela i provozao. Vozio sam svakakve modele od juga preko smarta do x5m i cayenne turbo. Svako kupuje ono sto mu odgovara i mislim da akord po meni ne trosi puno za tu kubikazu, zetov 307cc koji sam vozio do slovenije na auto putu nije mogao ispod 10L da spusti, motor 2.0b 143ks. Civic 8g me je isto iznenadio jer u gradu se oko 8L vrteo iako je automatic 1.8b. Hondi kapu dole, a posebno za mali jazz koji ima jako puno prostora s obzirom na klasu kojoj pripada. Drugar je imao tuarega 5.0b i godisnje ga je gorivo izlazilo kad se sve sracuna kao dobro opremljen golf pa vi vidite onda. Mom ocu je auto uvek bio prevozno sredstvo a ne fenseraj na tockovima, eksploatisao ih je po 50000km godisnje jer zbog posla putuje mnogo. Trenutno vozim vrs octaviu i ona oko 13-14L trosi kad se "mazi" ali kad se zalepi gas onda povuce jos koju litru. O m3 e46 necu da pricam tek za to je bukvalno trebala cisterna, brat ga je posedovao par godina i sad bas merka nekog japanca, kaze miran san mi je najvaznji, necu da razmisljam dal ce mi ga neko ukrasti u gradu il gde vec. Od mene u kratkim crtama :)

zeljko
04.5.2012 11:17
0
1

Vidim da su ovde najglasniji oni koji ne voze hondu. Vozim novog accorda i podatak o potrosnji je apsolutno tacan. Kao sto je dobar i objektivan tekst od Ugljesica.

Anti mainstream
05.2.2015 20:04
0
0

Koliki moraš biti... da auto ovakvog dizajna nazoveš "račundžijskim autom"...

maki
16.3.2015 22:17
0
0

Vec godinu dana vozim "novog" accord-a 2.0 benzinac. Podatak o prosecnoj potrosnji od 8.6 l je apsolutno tacan. Presao sam 10,000 od kojih 70 posto u gradu. Prezadovoljan sam. Pre nekoliko dana sam na portalima procitao da proizvodnja Accord-a Europe prestaje. Dali je ovo tacno? Ako jeste onda je to greska celnika Honde. Vozio sam i Audi-ja A4 dizela 2.0 TDI 143 ks ali iskreno ovaj automobil nema sta traziti u poredbi sa Accord-om.
Pozdrav Redakciji

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: