Promocija

Citroen C3

U Zenitu

Za one koji možda ne znaju, niti se sećaju školskih dana, zenit označava položaj direktno iznad posmatrača. Imajući to u vidu, Citroen se poigrao ovim s nazivom, i na novom C3 predstavio revolucionarno vetrobransko staklo Zenith koje omogućava da i ”tačno u podne”, budete u prilici da sa vozačke pozicije ugledate Sunce


Zenith vetrobran u mnogome povećava utisak prostranosti enterijera

Pri kupovini novog automobila, odluka o tome koji model izabrati, ili još bolje, kojem se proizvođaču prikloniti, nikada nije bila subjektivnija. Velika konkurencija u svim segmentima, ali i međusobno podsticanje ka pronalaženju i implementaciji novih rešenja i tehnologija, doveli su do toga da su same performanse automobila, barem kada je reč o prosečnim kupcima, polako pale u drugi plan dok su pouzdanost i pre svega, ugođaj u enterijeru, jedni od najbitnijih faktora pri kupovini.

Naravno, nikako ne treba isključiti i spoljašnji izgled novog ”limenog ljubimca”, ali se stiče utisak da i kupci polako shvataju da je vreme provedeno u kabini i vožnju, daleko, daleko veće, ali i važnije, od onog provedenog u gledanju i obožavanju spoljašnjih ”atributa” njihovog automobila.

Avangarda
Ako je iko bio (i ostao) avangardan u automobilskom svetu, to je svakako francuski Citroen. Od legendarnog ”Spačeka” i čuvene ”Ajkule”, preko GS-a i CX-a, pa sve do najnovije ”C” porodice i Picasso verzija, Citroen je ostao dosledan autentičnom i modernom enterijeru (upravljač sa fiksnim centralnim delom, na primer), kao i privlačnim spoljnim linijama svojih kreacija.


Vetrobran je moguće "zatvoriti" povlačenjem panela sa suncobranima

Prva generacija gradskog automobila C3 naišla je na veoma dobar prijem, a upotpunjena verzijom C3 Pluriel, koja je trebalo da oživi duh nekadašnjeg ”Spačeka”, kao i najnovijim mini-monovolumenom C3 Picasso, uopšte ne čudi što je vrlo brzo postala jedan od bestselera u klasi (preko dva miliona prodatih primeraka), naročito kada je u pitanju izbor pripadnica lepšeg pola.

Uvidevši da je B segment izuzetno profitabilan, kao i da u njemu uživa poprilično poštovanje, Citroen se odlučio za pravu, malu ofanzivu na ovaj tržišni segment, jer će se u vrlo skoroj budućnosti, u B segmentu naći novi C3, pomenuti C3 Pluriel i C3 Picasso, kao i model DS3, iz Citroenove nove premijum porodice. Ako uzmemo u obzir da će aktuelni C3, u nekim zemljama, ostati u prodaji do sredine sledeće godine, onda nas očekuje prava ”armada” Citroenovih gradskih ”mališana”, koja bi prema predviđanjima, do 2012. godine, trebala da ”drži” čak 10% B segmenta.

Prednja sedišta veoma su udobna i ne zamaraju ni nakon višečasovnih vožnji

Vesnik novog doba
No, vratimo se junaku ove priče... U Italiji smo, nedavno, imali priliku da se bliže upoznamo sa novom, drugom generacijom modela C3, koji je, treba i to naglasiti, prvi automobil u gami Citroena koji na sebi nosi novi, modifikovani Chevron.

Naslednik originalnog C3 zadržao je osnovne proporcije prethodnika, sa kojim deli i neke elemente platforme. Takođe, novi C3 je, iako ”narastao”, sa svojih 3,94 metara dužine, najkraći od svih direktnih konkurenata. No, ono što impresionira jeste činjenica da su u Citroenu, odličnom organizacijom prostora, uspeli da dobiju čak 8 cm prostora za putnike napred i 3 cm pozadi, a kao ”šlag na tortu”, i da obezbede najveći prtljažni prostor od konkurenata - 300 litara!

Pored udobnosti, koja se ni jednog trenutka nije dovodila u pitanje na italijanskim putevima različitog kvaliteta, kao i kvalitetnih materijala i veoma dobre završne obrade u test-vozilu (Exclusive oprema), odličan utisak ostavila je i zvučna izolacija vozila. 1,6-litarski HDi dizel sa 90 KS, nakon startovanja, retko kada da smo i registrovali, baš kao i šumove i buku točkova, čemu najviše treba zahvaliti izolacionom materijalu, čija je upotrebljena površina dvostruko veća u odnosu na prethodnika. Ipak, i pored svega ovog, enterijerom dominira novi, revolucionarni vetrobran pod imenom Zenith, koji se proteže skoro do polovine krova vozila, tačnije, omogućava pogled po vertikali od 28 pa sve do 108 stepeni. To ne samo da omogućava odličnu preglednost, već donosi i jednu novu dimenziju prostranosti enterijeru.

Citroen C3 HDI 90

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina ccm 1560
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga kW/KS/o/min 66/90/4000
obrtni moment Nm/o/min 200/1750
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/5/5
D x Š x V mm 3860x1667x1510
međuosovinski razmak mm 2460
masa vozila/nosivost kg 1202/399
zapremina prtljažnika l 305
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Ogibljenje
napred McPherson, poprečno rame, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi polukruta osovina, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Pneumatici
dimenzije 185/60 R15
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/5
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 11,5
maksimalna brzina km/h 180
prosečna potrošnja l/100 km 4,8
Cena (u EU) € od 12.990

U slučaju da vam Sunce isuviše smeta, Zenith je opremljen i kliznim panelom sa suncobranima koji možete spustiti u položaj kao kod normalnog vetrobrana. Isto tako, ako niste veliki ”fan” Zenitha, novi C3 možete kupiti i bez njega, tj. sa klasičnim vetrobranom, pri čemu ćete uštedeti 400 evra.

Iznad očekivanja
A na putu? Iskreno, iznad očekivanja! Već pomenuti HDi motor sa 90 KS pokazao se više nego adekvatnom motorizacijom u svakoj prilici, bilo da smo krstarili auto-putem, bilo da smo ”cedili” C3 tražeći mu limite trakcije i prianjanja. Kada smo već kod limita, treba reći da je C3, iako prvenstveno gradski automobil, bio izuzetno ”poslušan” u krivinama, a veliku zaslugu za to ima revidirano i olakšano zadnje oslanjanje (za 13 kg) sa širim tragom točkova, kao i novi Active Oscillation Damping sistem.

Pored gore pomenutog motora, HDi gama poseduje i 1,4-litarski agregat sa 70 KS, kao i snažniju verziju testiranog 1,6 koji oslobađa 110 ”konja”. Benzinski tabor popunjavaju četvorocilindraši od 1,1 i 1,4 litre, kao i 1,6-litarski VTi agregat sa 95 ili 120 KS, razvijen u saradnji sa BMW-om. Do 2012. godine, očekuje se još jedan benzinac - trocilindraš male zapremine.

Takođe, novi Citroen C3 već je prošao EuroNCAP test, osvojivši pri tome 4 zvezdice. Ruku na srce, treba naglasiti da je od nedavno, sistem bodovanja EuroNCAP izmenjen, te da u ukupan zbir ulaze i sistemi aktivne bezbednosti, a budući da C3 nema serijski ESP, koji je ponuđen samo uz doplatu, otuda i nešto slabiji rezultat od maksimalnog.

Uz 1,6 HDi, odličan utisak ostavio je i 1,6-litarski VTI benzinac

U zenitu i cena!
Jedini ozbiljniji nedostatak nove generacije modela C3 zapravo i nije vezan za sam automobil. Verovatno već pogađate, u pitanju je projektovana cena primerka, koji je 20. novembra već ušao u prodaju na teritoriji Francuske i to u iznosu od 12.990 evra za osnovni, 1,1-litarski benzinac. Priznaćete, ma koliko da se radi o kvalitetnom automobilu, ova suma uveliko dostiže neke automobile C segmenta, dok 1,6-litarski HDi u Exclusive paketu, iznosi astronomskih 21.100 evra. To ne samo da nadmašuje C segment, već se za taj iznos, može kupiti porodična limuzina D segmenta (Honda Accord 2,0, Ford Mondeo 1,8 TDCi ili Škoda Superb 1,8 TSI), i to u više nego dobrom paketu opreme.

Zaista nam se čini da u trenutnoj situaciji, i činjenici da uskoro lansiraju i premijum model B segmenta - DS3, najavljena cena može biti jedan od najvećih problema inače odličnom Citroenu C3.

Enterijerom dominira novi, revolucionarni vetrobran pod imenom Zenith, koji se proteže skoro do polovine krova vozila i omogućava pogled po vertikali od 28 pa sve do 108 stepeni
iz Rima, Đorđe Pavićević
foto: Đ. Pavićević
djordje.pavicevic@vrelegume.rs
7079
Postavljeno: 04.01.2010

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

don
04.1.2010 00:44
0
0

Zbog ovakve bezobrazne politike cena ja jedva cekam da celu svetsku auto industriju progutaju Kinezi. I posle kazu da je GOLF skup????????
Inace cool automobil, ali sa cenom koja bi trebala biti 30 % manja.

aki
04.1.2010 02:51
0
0

autic je OK mada nisam neki ljubitelj marke. sto se cene tice, mislim da ne treba plasite potecijalne kupce. cena je ono sto platite a ne ono sto diler trazi. dakle, pogadjajte se.

laka
04.1.2010 09:47
1
0

Ne brinite. Za godinu dana, kada vide da su se precenili, davace ga 20 posto jeftinije. Citroen ima vrlo cudnu politiku cena. Ono sto pise u cenovniku je za idiote - los marketinski trik. Navodni popust je ustvari prava cena, a kada im se nagomilaju zalihe, a to ce se desiti sigurno u ovoj krizi, ici ce sa minimalnim marzama kako fabrickim, tako i kod koncesionara.

Bubica
04.1.2010 11:40
1
0

Mnogo mi se svidja. Pravi damski gradski automobilcic.

Tale
04.1.2010 13:09
1
0

Cijena jeste velika, ali kada vidim da je ono đubre koje se zove "polo" takođe slične cijene onda je ovaj C3 veoma povoljan.

Mix
05.1.2010 10:11
0
0

@don

Ne brini, i Kinezi ce podici cene cim im se to bude moglo. Onda ces jedva cekati nesto drugo...

Ivan
06.1.2010 01:19
0
0

Ja sam imao priliku da vozim stari C3 Verujem da je novi doneo mnoga poboljsanja.

Mikan
07.1.2010 11:33
1
0

Bas mi se dopada ova fora sa vetrobranskim staklom. Sreca da ima mogucnost zasencenja, veca sam zamislio kako izgleda prziti celu ispod stakla debelog 2 cm.
Verovatno taj stos kosta kao polovan Yugo?

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: