Ekskluzivno

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

Talentovani autsajder



Iako restilizovan prošle godine, Ford Focus CC ostaje u senci Volkswagena EOS i novog Peugeota 308 CC

Sa malim zakašnjenjem u odnosu na berlinu, i «gologlavi» Focus podvrgnut je estetskim zahvatima. Tiču se uglavnom prednjeg dela, koji je, po ugledu na Mondeo, poprimio elemente kinetičkog dizajna. Lice Focusa postalo je tako atraktivnije, no osnovne forme, ostale su neizmenjene. Kreiran od strane čuvenog italijanskog karoseriste Pinifarine, Focus CC nema toliko masivnu stražnjicu kao konkurenti, čime je dobio na izvesnoj eleganciji. Uprkos tome, dizajn ostaje prilično diskutabilan, barem sa podignutim krovom.

Transformisan u kabriolet, postaje znatno privlačniji, za šta je neophodno nepunih 30 sec. To je nešto brže nego li pre par godina, kada smo imali prvi susret sa njim, no od tada Ford je promenio fabrikanta. Konstrukcija je donekle pojednostavljena (krov je iz dva dela), i otklonjen je problem sa prokišnjavanjem. Koliko smo se mogli uveriti, uspešno, jer nas vreme baš i nije poslužilo. Šteta, jer ovakvo vozilo je prevashodno namenjeno uživanju, što će reči vožnji pod otvorenim nebom. No kako je zaštita od vetra veoma dobra, i sa mrežom protiv vrtložnih strujanja (neutrališe zadnja sedišta), koju smo pronašli u prtljažniku, uveriti smo se da je i pri niskim temperaturama, izvodljivo otisnuti se na kraći put.

A kada smo već spomenuli prtljažnik, recimo da je u kupe konfiguraciji ogroman. Čitavih 534 dm3, što je za 130 dm3 više od 308 CC. Transformacijom u kabriolet, spada na skromnih 250 dm3, no i dalje je prostraniji od mnogih konkurentskih. Ovo je razumljivo ukoliko se zna da se CC izdužio na 4,51 m (postavljen na platformi Focusa sa četvoro vrata), što nažalost nije dovoljno za udoban smeštaj četiri odrasle osobe. Iza vozača od 1,75 m, nekako i staje osoba iste visine, no kada je krov podignut, glavom se dodiruje zadnje staklo.

Ukoliko bi ga opet uporedili sa 308 CC, recimo da je Peugeot za nijansu prostraniji, odnosno da je radno mesto « francuza » prijatnije, jer koncepcija Focusa ipak datira od ranije, iako je poslednjom restilizacijom stvar koliko toliko dovedena u red. Plastika na gornjem delu komandne table je mekana i kvalitetna, dok su instrumenti postali atraktivniji. Sam vozač nema većih zamerki, ergonomija je sasvim OK, dok se sedište može spustiti dovoljno nisko. Ujedno poseduje snažne bočne oslonce, mada smo poželeli da je malo mekše. Ovo nema većeg uticaja na opštu udobnost, davno je prošlo vreme kada su Fordovi bili sinonim za tvrde i nekomforne automobile.

Osim po veoma lošem putu, ogibljenje Focusa nema na čemu pozavideti spomenutom Peugeotu. I same vozne karakteristike su na očekivanom nivou, čvrstoća karoserije sasvim je zadovoljavajuća, posebno u kupe izvedbi. Zadnji amortizeri i poprečni stabilizatori preuzeti su iz sportskog Focusa ST, što uz brojna pojačanja, obezbeđuje maksimalnu efikasnost. Spuštanjem krova, karoserija je ipak osetno podložnija gibanju i vibracijama. No CC ni nije predviđen za obaranje brzinskih rekorda, mada snažni 2.0 TDCi, omogučuje veoma dobre perfomanse. U poređenju sa standardnim Focusom, karakteristike su ipak slabije, logično, kabriolet je teži za preko 150 kg (ukupna masa oko 1.6 T). Kao što se moglo očekivati od jednog savremenog dizela (razvijen saradnjom grupacije PSA i Ford), odlikuje ga velika elastičnosti i odlična međubrzanja, a sve zahvaljujući obrtnom momentu od 320 Nm (340 kada proradi Overbost) i dobro odmerenom šestostepenom menjaču. Inače, dizel agregati u kabrioletima odavno nisu tabu, osim perfomansi, u meniju je i ekonomična potrošnja. Iako povišena, zbog velike mase i lošije aerodinamike kabrioleta, i dalje je dovoljno niska, sa oko 8 litara u proseku.

     
 

zapremina prtljažnika,
odnos cena/oprema,
ponašanje na putu

bez rezervnog točka,
manja krutost šasije
sa spuštenim krovom,
težina

A cena pitate? E tu smo pomalo na muci, jer na zvaničnom sajtu Forda za Srbiju, nema nikakvih informacija. Poslužimo se zato poređenjem, u zemljama EU, kupe-kabriolet skuplji je za oko 5.000 evra od standardnog Focusa sa troje vrata. Dodamo li ovu sumu na cenu “domaćeg” Focusa, veoma okvirnom računicom dolazimo do sume od 22.000 evra. Rekli bi prilično interesantno, uzevši u obzir da su spomenuti konkurenti skuplji za par hiljada evra. Međutim Focus iz 2006., kada se zapravo i pojavio u Evropi, pronalazi se na tržištu polovnih vozila počevši od 12.000 evra. U principu, u ponudi su samo dva benzinska agregata, 1.6/100 ks i 2.0/145 ks, kao i testirani dizel. Nivo opreme je isto tako ograničen na Trend, odnosno Titanium, kao u našem slučaju. Kako Ford već izvesno vreme ima reputaciju velikodušnog proizvođača, ni CC nije izuzetak, sve neophodno je u serijskoj opremi.

Iako je Focus na zalasku karijere, a sa njim i CC izvedba, bez imalo kompleksa može se nadmetati sa mlađim konkurentima. Ukoliko vam ne smeta pomalo neuobičajna forma njegove stražnjice, dinamičkim kvalitetima, opremom i cenom, svakako zaslužuje pažnju.

iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
4177
Postavljeno: 30.12.2009

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Milan
30.12.2009 09:35
0
0

U principu ni jedan CC model nema skladan zadnji deo sto je uslovljeno prostorom za smestaj krovne konstrukcije.Meni je ubedljivo najruzniji na Peugeot -u 307 CC i na ovde pomenutom Focus-u CC.Izuzeci su Astra Twintop i Volvo C70 dok je Mercedes na SLK to najbolje resio.

Ivan
30.12.2009 13:48
0
0

Vidim Perice da ste spustili loptu pa mozda i mozemo nasa suprostavljena misljenja da razmenimo sto se tice ovog auto o kojem ipak i ima sta da se kaze u odnosu na Pixa!Posto kod nas jos uvek nema u ponudi CC verzija bio je pretstavljen na sajmu ne znam zasto ga Ford nema u ponudi moguce da nije bilo interesovanja pa su odustali ne znam,ali u svakom slucaju vidim da ste testirali najskuplju verziju koja verujem nece nikoga inspirisati ka kupovini jer je preterano skup a ja iskreno mislim da ako neko vec zeli da da 30.000e za Fokusa moze i da se protegne pa za 50.000e da kupi Boxtera i da ima pravu stvar a da ne pricamo da za malo vise para moze da se dobije BMW 3,Audi A4,Mercedes Slk itd automobili koji su svakom pogledu zahvalniji!Ako jos uzmemo u obzir da prodaja Fokusa u verziji sa 5v ide na nasem trzistu jako slabo i taj minimum se ispuni tek kada je popust toliko veliki da je malo skuplji od Dacie pa se uvhati neki kupac koji sve jedno nema izgradjeno misljenje o automobilima pa samo zeli da ugrabi dobru cenu!I samo bi dodao jos jednu stvar po mom misljenju je extremno odvratno kupiti kabriolet sa diesel motorom ne kazem da nije pametno isplativo ali jednostano mi nikako ne ide!Pre par dana ispred mene se nasao Mercedes CLS sjajan automobil sa dva ogromna hromirana izduva iz kojih je nazalost kuljao crni dim i ceo moj utisak o automobilu upropastio!

Milan
30.12.2009 19:05
0
0

@Ivan

Taj CLS mora da je bio pokvaren kada je crni dim "kuljao" kao sto ti kazes.Ne verujem da je 320 CDI tako prljav.

Ivan
30.12.2009 20:03
0
0

Kuljao sam rekao figurativno nemojmo biti bukvalisti!Ali jasno se videlo da je DIESEL sto je pokvarilo utisak!

Peki
30.12.2009 20:23
0
0

Da ivane, spustio sam loptu, nema nikakve potrebe za bezveznim prepucavanjem.
Moram samo da dodam nesto u vezi ovog Focusa, posto je bilo planirano da ga uporedim sa Peugeotom 308 CC, ali su mi u poslednjem trenutku pomerili rezervaciju, tako da uporedni test propao. Zato sam ga i trazio sa ovim motorom, jer je i 308 CC imao isti (vidi test). Znam da sam za sebe nije preterano interesantan, ali kad sam ga vec uzeo, morao sam i da napisem koju rec. Ovako "nabildovan" kao na slikama, preterano je skup, sigurno je da jedan benzinski pruza bezmalo isto zadovoljstvo, za mnogo manje para.
Pozdrav

Peki
31.12.2009 07:00
0
0

U poslednjem danu ove ne preterano uspesne i bericetne godine (barem ne za moju malenkost), zeleo bi samo da se zahvalim Zoltanu i Pavlu (web master i urednik web izdanja), koji su mestralno odradili svoj posao, i sigurno se nacitali silnih gluposti, koje smo im "servirali". Potrudimo se da budimo konstruktivniji i malo manje ratoborni, internet je ipak samo razonoda.
Sve najbolji svima u novoj godini.
Perica Rajkovic

Pavle Barta
31.12.2009 09:08
1
0

@ Peki

Hvala dragi kolega! Iskorisitiću ovu priliku da se malo i pohvalimo. Ovog meseca smo probili broj od MILION otvorenih stranica, što je najviše u istoriji VG Online, zahvaljujući i tebi, koji si se trudio da obogaćuješ sadržaj brojnim zanimljivim testovima (mada su izvesne kontroverze od strane naših posetilaca promicale s vremena na vreme :-)))). Ali, kao što si rekao, to je internet...

Pozdrav svima, i sve najbolje u novoj godini.

Pavle Barta

aki
04.1.2010 03:15
0
0

meni se auto dopada, mada mi zadni deo deluje kao predugacak. ostalo je OK. interesentno kako niko nije primetio koliko su danasnji kabrioleti sa tvrdim krovom u stvari napredovali pa kupe karoserija polako postaje nepotrebna za sve koji pomisle da ce ponekad mozda da spuste krov....ili da lakse prodaju polovan auto. a standardna oprema je posebna prica. do nedavno se doplacivala i mreza protiv vrtlozenja vazduha, koja je sada skoro svugde standard. molim vas. mreza. koliko to moze da kosta proizvodjaca? sto se cene tice, isto kao i za moj komentar na C3, to je stvar dogovora, ne treba odustajati od kupovine ako vam se auto dopada samo zbog cene. pogotovo sada kada mozete da zovete prodavce redom po celoj evropi i da se dogovarate telefonom. moja primedba na kola je sto nemaju normalan rezervni tocak a moja primedba na tekst je sto nema slike sa podignutim krovom iz profila. ali OK, naci cu je vec. sve najbolje redakciji i citaocima.

Milan
05.1.2010 13:45
0
0

POZDRAV ZA PERICU I redakciju koja je u toku godine u nekim naletima malo bila ne pravedna i davala prednost svojim saradnicima koji su umeli to vesto da iskoriste ali se iskreno nadam da ce u novoj godini sve biti postenije i otvorenije za dobru diskusiju i razmenu misljenja o predstojecim testovima!Pozdrav

Ivan
06.1.2010 13:26
0
0

Perice izbacise vas sa naslovne strane sta to treba da znaci??Izgleda da ovi vasi ekskluzivni romani nisu vise za naslovnu stranu!Mada bez brige mi verni citaoci cemo vec pronaci tvoje tekstove!MADA JA BI SE IPAK ZALIO!

Peki
08.1.2010 19:43
0
0

Nista se ne brini Ivane, mala pauze za vreme novgodisnjih praznika, bas mi je prijala. Eto mene vec u narednu sredu sa jednom Mazdom 3 hecbek, spremi unapred svoje komentare!

Ivan
13.1.2010 15:47
0
0

Evo srede sta bi sa Mazdom ja pripremio komentare a ono opet izgleda obmana ili je nesto do redakcije?????!!!!!Ma ja licno verujem da je 100% do redakcije nebi Perica nikada obmanuo svoje citaoce?!Mada jos nije prosla sreda ima nade!

Milan
14.1.2010 19:05
0
0

Perice mnogo trcis pred rudu i posle ti niko nije kriv kada te zasuju paljbom da obmanjujes citaoce!evo prvo si mene obmanuo.Iskreno nije fer da stalno nesto najavljujes a da redovno od toga ne bude nista>>>>>

Ivan
16.1.2010 16:09
0
0

Perica je izgleda odlucio da se brani cutanjem!Najmanje sto bi mogao i sto bi usustini bilo kulturno a to je da se izvini i objasni sta bi sa mazdom u sredu!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: