Ekskluzivno

Nissan Pixo

Liliputanac iz Indije


Ništa drugo do klonirani Suzuki Alto, kao što je slučaj sa ”trojkama” Citroen C1/Peugeot 107/Toyota Aygo, mali Nissan Pixo popunio je prazninu u najnižem segmentu

Možda niste primetili, ali Nissanu već odavno nedostaje mali gradski automobil, ekonomičan i jeftin, koji bi se smestio ispod Micre i malog monovolumena Note. Zahvaljujući Suzukiju, sa kojim je i u prošlosti sarađivao, problem je rešen, tako da od nedavno, Pixo silazi sa iste proizvodne trake kao i Alto. Naime, ova dva proizvođača još od 2001. godine za japansko tržište razmenjuju određena vozila, tj. Nissan ”pozajmljuje” dva mini modela od 3,4 m, a za uzvrat, Suzukiju daje svoj monovolumen Serena..

Ovoga puta su se udružili, te se Pixo i Alto proizvode u Indiji, u blizini New Delhija, gde Suzuki ima zajedničku fabriku sa Marutijem. Podrazumeva se, dakle, da poseduju istu tehničku bazu, kao što je platforma, ogibljenje, motor i menjač (preko 90% zajedničkih delova), razlike su jedino u spoljašnjem izgledu.

Enterijer deluje vrlo interesantno, iako je reč o vozilu nižeg cenovnog ranga dok bi oprema mogla biti bogatija

Moguće ih je razlikovati po svetlosnoj grupi, masci i poklopcu motora, baš kao i odbojnicima, koji su kod Pixa dobrim delom od crne plastike. Osim što su manje osetljivi na svakodnevne kontakte sa drugim vozilima, toliko česte u gradskoj vožnji i prilikom parkiranja, povećavaju mu dužinu za 6 cm (ukupno 3,57 m).

Sve u svemu, prednji deo prilično podseća na Note, dok su forme Alta više u stilu ”Betty Boop” - oblije i generalno dopadljivije. Zanemarimo li izgled, oba mališana su ”politički korektna”, što će reči da u periodu krize, u potpunosti zadovoljavaju zahteve tržišta. Sve više kupaca danas želi jeftine automobile, sa niskim procentom štetnih izduvnih gasova pa je, recimo, A segment u Evropi zabeležio rast od oko 30%, bez obzira što je tržište putničkih vozila u padu, za bezmalo 12%.

Prednja sedišta pružaju sasvim solidnu udobnost i na dužim relacijama
Na zadnjoj klupi udobno mogu da se smeste jedino osobe nižeg rasta

Jeftino i neugledno
Bez ikakve nade da ću u ovom malom Nissanu pronaći šarm i originalnost Fiata 500, moram priznati da sam ipak bio iznenađen banalnošću enterijera. Čak su i jedna ”komšijska” KIA Picanto i Peugeot 107, koji su nam poslužili za poređenje, znatno dopadljiviji, ukoliko ne i kvalitetniji. Plastika je, kao po običaju u kategoriji, bazična, a sam dizajn komandne table, pojednostavljen do maksimuma.

Ispred vozača je samo veliki pokazivač brzine, bez obrtomera, sa sićušnim displejem na kome se mogu očitati osnovni podaci o količini goriva u rezervoaru i broju pređenih kilometara. Centralnom konzolom dominira integrisani auto-radio, čiji kvalitet zvuka odgovara jedino slušanju vesti...

Malo u malom
Po ugledu na Peugeot 107, pregradak za rukavice ispred suvozača je otvoren, i podseća na kengurovu torbu, u koju se može dosta toga ubaciti, ali ne i sakriti od znatiželjnih pogleda. Sam vozač i nije tako loše smešten, uzevši u obzir da se sedište ne podešava po visini, već samo upravljač. Ova su, inače, iznenađujuće udobna za ovako mali automobil, sa integrisanim naslonima za glave. No, kako su i ostali mališani u segmentu zadovoljavajuće prostrani napred, koplja se lome na zadnjoj klupi. Jeste da se vrata pozadi široko otvaraju, i da je deci, kao i ne preterano korpulentnim osobama, pristup olakšan (Pixo se proizvodi isključivo sa petoro vrata), ali je prostor veoma skučen. Mala napomena - Pixo je četvorosed (dva sigurnosna pojasa pozadi), dok se prozori mogu samo otškrinuti.

Još je gora situacija sa ”prtljažnikom”, koji teško da zaslužuje ime koje nosi! Zapremine samo 129 litara, srećom se može povećati obaranjem zadnjih naslona, kada se dobija ravno dno i solidnih 774 litara. Za kritiku je i odsustvo ručice za spoljašnje otvaranje petih vrata (mora se upotrebiti kontakt-ključ), što se pokazalo izuzetno nepraktičnim. Čak je i Dacija shvatila koliko je jedno ovakvo obično ”dugme” neophodno, ubacivši ga nakon prve restilizacije.

Trocilindarski agregat karakteriše solidna živahnost i pomalo promukao zvuk

Kosilica za travu
Prosto je neverovatno koliko pojedini proizvođači kopiraju jedan od drugog, čak i kada je mehanika u pitanju. Trocilindarski agregat iz Suzukija, zapremine jedne litre, razvija identičnu snagu kao i ”trojke” C1/107/Aygo, što će reći 68 KS. Pitam se, zašto Japanci nisu iskoristili isti blok (kod ”trojki” je isto tako trocilindarski, poreklom iz Daihatsua), čime bi uštedeli značajna sredstva uložena u razvoj?

Bilo kako bilo, za sada je jedini u ponudi, i može se reći da ”leži” 855 kg teškom vozilu. Prilično živahan prilikom ubrzanja, barem od semafora do semafora, čim se pogura u više obrtaje, svojim ”promuklim” zvukom podseća na kosilicu za travu! Stvar je navike jer nedostatak diskrecije vlasnik će mu lako oprostiti, čim se uveri da u proseku troši skromnih 5,5 litara. Znatno više po gradu (oko 7 l/100 km), posebno kada je u sprezi sa automatskim menjačem, kao u našem slučaju.

Nissan Pixo 1,0

Motor
Tip/broj cilindara benzinski, redni/4
Radna zapremina ccm 996
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/multipoint
maks. snaga kW/KS/o/min 50/68/6000
obrtni moment Nm/o/min 90/3400
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/5/5
D x Š x V mm 3565x1630x1470
međuosovinski razmak mm 2360
masa vozila/nosivost kg 930/320
zapremina prtljažnika l 129
Ogibljenje
napred McPherson, poprečno rame, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi polukruta osovina, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/doboši
Pneumatici
dimenzije 155/65 R14
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa automatski/5
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 17,0
maksimalna brzina km/h 150
prosečna potrošnja l/100 km 7,0
Cena (sa PDV-om) € oko 9.100

Radi se o potpuno klasičnoj koncepciji, sa četiri brzine, a ne kao što smo pomislili, o nekakvom robotizovanom, znatno jednostavnijem, i pre svega jeftinijem vidu transmisije. Iako negativno utiče na karakteristike (17 sekundi do 100 km/h, umesto 14 sa manuelnim petostepenim menjačem), zaslužuje da se za njega doplati 1.100 evra, posebno ukoliko često vozite u vreme najvećih špiceva. Naravno da ga ne odlikuje vrhunska tehnologija, no uprkos tome, zadovoljavajuće pravovremeno menja prenose. A kako u određenim okolnostima okleva sa izborom (usponi i krivudavi putevi), moguće je izabrati režim kojim se blokiraju prva dva, odnosno tri stepena prenosa.

Tipičan predstavnik
Po svemu ostalom, Pixo je tipičan predstavnik najnižeg segmenta, koga odlikuje velika praktičnost i mali poluprečnik okretanja. Jedina veća zamerka odnosi se na neshvatljivo slabu hidrauličnu asistenciju, do te mere da smo se prilikom parkiranja, zapitali da li uopšte postoji!?

Izlaskom na put, do izražaja dolazi površna zvučna izolacija, tako da se često stiče utisak da vozimo znatno brže nego li što pokazuje kilometar sat. Iako auto-putevi nisu njegov omiljeni teren, nisu zabranjeni, i nakon dužeg zaleta, moguće je dostići nekih 150 km/h.

Problem nastaje ukoliko se treba naglo zaustaviti, posebno po klizavom asfaltu. Jeftini japanski pneumatici, dimenzija 155/55 R14, veoma brzo proklize, te je zaustavni put izuzetno dugačak! Čitavih 78 m, pri brzini od 130 km/h, što je za 12 metara više od referentnog Ford Ka. Samo ponašanje na putu možemo okarakterisati kao zadovoljavajuće, baš kao i udobnost, uzevši, naravno, u obzir kategoriju.

Pixo nije Nano
Znajući gde se proizvodi, opravdano smo se ponadali da će i cena biti rekordno niska, kao što je slučaj sa najjeftinijim automobilom na svetu, nazvanim Nano (oko 2.000 dolara)! Ništa od toga, jer iako se ubraja u low cost vozila, kataloška cena Pixa za Evropu je oko 8.000 evra. Kažemo ”kataloška”, jer zahvaljući niskom nivou izduvnih gasova (103 g/km), ima pravo na subvenciju francuske vlade od 700 evra, i još 1.000 evra, ukoliko imate ”krš” stariji od 8 godina (zamena ”staro za novo”).

temperamentan agregat,
potrošnja,
preglednost,
automatski menjač

nedovoljna servo-asistencija,
prtljažnik,
kočnice,
vozačevo sedište bez podešavanja po visini

U tom slučaju, postaje finansijski interesantan, ali ne i sa spomenutim automatskim menjačem (nivo CO2 penje se na 128 g/km, te ima pravo na samo 200 evra subvencije), kada može da dostigne cenu od 11.000 evra. Cene su, ipak, samo informativne, jer sredinom novembra ove godine, kada je obavljeno testiranje, Pixo nije bio u ponudi u Srbiji.

Zaključak
Dakle, na raspolaganju su dva završna nivoa, Visia, koji pruža samo osnovno (servo upravljač podesiv po visini, ABS i dva vazdušna jastuka), i Acenta. Ovaj je znatno interesantniji (centralno zaključavanje, radio CD-MP3, još dva bočna vazdušna jastuka, električni podizači prozora napred, deljivi nasloni pozadi u odnosu 50/50 i halogena svetla za maglu), ali je skuplji za 1.000 evra. Klima-uređaj je uvek uz doplatu, i to od 800 evra.

Šta reći za kraj, osim da Pixo, baš kao i Alto, nije doneo ništa revolucionarno i uzbuđujuće u segmentu! Njegov odnos cena/kvalitet/oprema, na nivou je ostalih ”Liliputanaca”, računajući i tradicionalno skuplje Evropljane. Kako se ne može pohvaliti ni posebno originalnim dizajnom, ostaje mu jedino nada da kupci i dalje veruju u ”nepoderivost” japanskih automobila.

Pogonjen trocilindarskim motorom zapremine jedne litre, Pixo prosečno troši oko 5,5 litara na 100 km
iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković
perica.rajkovic@vrelegume.rs
3916
Postavljeno: 23.12.2009

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Miki
23.12.2009 01:04
0
0

Peki sada mi samo jos reci da te je redakcija Vrelih guma naterala da testiras ovo!Kada bi mi samo obrazlozio kako si dosao na ideju da testiras automobil kojeg nema u Srbiji i ako ga bude u sta ne verujem bice prodat u 2 primerka od kojih ce jedan biti test vozilo!Iskreno sve ovo mi nije jasno ili se aktuelni automobili objavljuju s ogromnim zakasnjenjem ili se objavljuju automobili koji nikoga nikada nece ni zanimati!Ovo mi izgleda kao kada radnici unistavaju veliku fabriku da bi je neki privatnik posle kupio za sto manje para!

Peki
23.12.2009 09:35
0
0

Miki, mozda si u pravo po pitanju plasmana u Srbiji, a to sto jos nije dostupan kod nas, ne znaci da ubrzo nece biti! Sta vise, Pixo je predviden za siromasna trzista, gde svakako spada i Srbija. U svim stranim auto casopisima je predstavljen, zasto dakle nebi bio i na stranicama VG? Hoces da se opkladimo da ce ga i sve ostale redakcije u Srbiji testirati, ali tek za nekoliko meseci!?
Pozdrav

Miki
23.12.2009 23:31
0
0

Mozemo da se opkladimo ali ja se slazem sa cinjenicom da ce i ostale redakcije da objave ovog malisana ali sigurno nece biti u rubrici Ekskluzivno u to mogu da se opkladim!Proverena informacija je da Nisan nema velikog udela na Srpskom trzistu i da se Nisan jako tesko prodaje kao polovnjak hocu da kazem mnogo se gubi tako da sigurno nece privuci siromasni sloj ljudi jer tim ljudima je vlada spremila Fiat Punto classic za 100e mesecno i cisto sumljm da jedan ovakav automobil koji po meni nema ni jedan jedini adut sa kojim bi se isprsio i pobedio bilo koji slican model!Jos ne znam da li si pomenuo gde se proizvodi jer ako je u pitanju Velika Britanija onda si dzabe trosio mastilo jer ce se sigurno svesti prodaja na ona dva komada koje sam pomenuo!Pozdrav

Miki
23.12.2009 23:33
0
0

nISAM VIDEO DA JE U PITANJU iNDIJA MOJA GrESKA!

Peki
24.12.2009 12:54
0
0

Cuj Miki, dva komada ili dve hiljade komada, meni je svejedno. Ja nisam diler Nissana, Pixo je novitet, dakle moje je da ga predstavim cim se pojavi. Nemoj mi reci da mi je i to mana sto sam prebrz, to jest sto sam ga uzeo pre nego li se pojavio kod nas? A to sto tebi nije interesantan (iskreno receno nije ni meni), samo je tvoja stvar, svima nije lako ugoditi. Bez ikakve zelje da budem otresit i neprijatan, sve sto mogu je da da citiram odgovor redakcije u vezi jednog drugog komentara, a glasi: "OK shvatili smo, ukoliko vas toliko smara ovaj tekst, dovoljan je samo jedan klik misa..." Drugacije receno, koga ne interesuje, cita i masta o jednom BMW5, koga je predstavila koleginica-gazdarica Lidija Piroski.
Nego koristim ovu priliku da pozelim prijatne bozicne praznike svim citaocima katolicke vere,
Pozdrav svima

Miki
24.12.2009 16:57
0
0

Ipak bi se ja vratio na moju konstataciju da radnici Vrelih Guma ocigledno ne zele da poboljsaju svoj rad i koliko toliko se potrude da udovolje citaocima nego ih sta vise teraju sa sajta uz ovakve komentare ako vam se ne svidja slobodni ste!Bilo koji privatnik koji drzi do svog ugleda bi svakom radniku koji se usudi tako nesto da uradi zalepio otkaz da se pusi!Strasno

Dejan Lazarevac
24.12.2009 19:00
0
0

8000€ ???
Bucan, kratak 3.5m u odnosu na punto 3.86m, servo kazete kao da nema, prtljaznik najmanji na svetu, a plastika kao čaša od jogurta...

Milan
24.12.2009 19:50
0
0

Sta se cudis Miki pa TO TI JE NORMALNA POJAVA U NASOJ DRZAVI TI KAO VERNI CITALAC POKUSAVAS DA DOPRINESES POBOLJSANJU NOVINE A COVEK KOJI PRIMA PLATU OD TE REDAKCIJE TI LADNO KAZE DA AKO TI SE NE SVIDJA ONO PROMENI KANAL KATASTROFA ALI SVE DOK NE ZAVLADA CVRSTA RUKA I METLA U SVIM STRUKTURAMA TO NE MOJ DA TE IZNENADJUJE!jOS DA DODAM AUTO JE KATASTROFA I JOS VECA KATASTROFA JE STO SE ODLAZU PREZENTACIJE NOVIH 100X INTERESANTNIJIH AUTOMOBILA A OVAKAV AUTOMOBIL SE PUSTA U PRED IZDANJU MISLIM VIDIM DA SE SVI BUNE ALI SLABA JE TU VAJDA!pOZDRAV

mc
25.12.2009 02:56
0
0

Samo da kazem da, licno, mislim da su clanci g. Rajkovica najbolji u casopisu. Njih uvek procitam, bez obzira o kojim kolima je rec.

Peki
25.12.2009 13:21
0
0

Milane, da bi iskazao svoje nezadovoljstvo, nemas potrebe da pises velikim slovima!
Cvrstu ruku i metlu zavedi u svojoj kuci ili firmi, samo to se ne zove demokratija vec diktatura. "Covek" o kome pricas, tj ja, citirao je odgovor redkacije u vezi jednog drugog komentara, i civilizovano objasnio da je nemoguce svima se dopasti. A o plati i odlazenju na prezentacije nisi ni najmanje kompetentan ni ovlascen da pises, jer ocigledno nisi upoznat sa cinjenicama. Ukoliko i odam na neku prezentaciju, sto ovde nije slucaj, onda uzmem par dana neplacenog u firmi za koju radim, sto nema nikakve veze sa VG. Ako imas sta da kazes u vezi Pixo-a, izvoli, mani se "politike".
S postovanjem

Ivan
25.12.2009 17:29
0
0

E prijatelji ne vredi vam da se raspravljate uvek cete dobiti ovakav odgovor!Maksimalno ne civilizovan vec smem reci drzak!Ocigledno ne znaju za tezu da je kupac uvek u pravu, mozda i znaju nego su je pogresno protumacili pa se koriste onom udri kupca sa metlom u mesto da je upotrebe kod sebe!Dobio sam reumu od kucanja po tastaturi da nesto tu poboljsam ali sam digao ruke jer vidim da tu nema pomoci od sada cu se samo ukljucivati da podrzim nekoga ko je u pravu!

don
25.12.2009 17:30
0
0

Stvarno nepotrebni tekst!!! Cemu ovakvi testovi, ovo niko nece da cita! :)
Jedino ako cilj teksta i testa nije opipavanje pulsa vernih citalaca i provera da li su i dalje tu? hehehehe
Zaista smesno, pa ovo u Srbiji niko nece kupiti. Al uveren sam - niko. Cak ni dete nekog ko je direktno vezan sa Nissan u Srbiji. Hhaha...
Punto, Pekijeve dacije itd su ipak mnoooogo prilagodjeniji automobili Evropi. Ovo malo sra+e je napravljeno za Aziju,Indiju gde u jednom gradu zivi po 20 miliona ljudi......... Mislim da je ovo poslato u Evropu cisto radi reda.
A i ja licno, AL ZAISTA, da sam na Pekijevom mestu - odbio bi da testiram ovo cudo.

Peki
25.12.2009 20:30
0
0

Don, ukoliko "to" niko nece da cita, pa sto si ga procitao? Svrha testiranje i jeste da se uveri koliko vredi doticni auto, tako si (smo) barem siguran da Pixo ne zasluzuje vecu paznju!
A sto se tice price kako je kupac uvek u pravu, koju lansira dezurni lozac Ivan, voleo bi da znam o kakvim se to "kupcima" radi? Pa jesmo li na internetu, tekstovi su ukoliko se nevaram besplatni? Hajde da budemo iskreni, koliko je ovde prisutnih kupilo casopis na kiosku? Reumu od kucanje Ivane dobio si zbog provociranja i razno raznih izmisljotina, na koje si evidentno potrosio mnogo vremena. Od dobronamernih kritika nema ni slovo D, kao sto sam ti par puta vec rekao, to sto ti radis zove se pod....vanje! Za to postoji moja meil adresa, na koju ocigledno nesmes da se javis, pa da nastavimo diskusiju i razmenu misljenja. Ova rublika ne sluzi za to.

Milan
25.12.2009 22:18
0
0

G.Rajkovicu ako se vi OBRACATE SVIMA KOJE POSTUJETE NA OVAJ NACIN ONDA JE TO KATASTROFA ZA JEDNOG DOPISNIKA!NIJE NI CUDO STO SU LJUDI OGORCENI SA VASIM PONASANJEM...

Ivan
25.12.2009 23:50
0
0

Znaci poslednji put bi vas molio da ako mozete ili umete da mi se kulturno obracate jer na ovaj nacin samo sebe sramotite!I da pokusate da prihvatite da niste u pravu jer koliko vidim jedno celo brdo ne zadovoljnih citalaca i ljudi kojima odgovarate na komentare na ovaj nacin se srucilo na vas!

Peli
26.12.2009 09:41
0
0

Milane, a da li se Ti, sa svima koje respektujes, dopisujes na ovakav nacin? Ukoliko si zaboravio sta si pre toga napisao, procitaj ponovo, mozda ce ti biti jasnije zasto sam Ti se tako odgovorio. Zatim "ljudi su ogorceni vasim ponasanjem" !??? Nakon iskrene i otvorene razmena misljenja sa odredenim citaocima (potpuno nebitno da li se sa njima slazem ili ne), Ti mi drzis predavanja o cvrstoj ruci i metli! Kojim pravom?
Izazvao sam dakle "buru negodovanja" zato sto sam ljutski objasnio da se svima nemoze ugoditi, i da ukoliko nekog zaista ne interesuje sta sam napisao, neka "promeni kanal". Na citirani odgovor redakcije, ponavljam u vezi jednog drugog komentara, nije bilo nikakve reakcije citalaca, a na mene drvlje i kamenje!? Cudno, zar ne? Boze kakav je to skandal, u drzavi ogrezloj u mito, korupciju, lopovluk i krimainal, gde se javno preti novinarima smrcu (Brankica) i ubijaju u sred bela dana miroljubivi francuski navijaci, da otvoreno kazem ljudima koji nimalo ne cene moj rad i angazovanje, da "kliknu misem", i predu eventualno na drugu rubliku! Pa ja prvi tako reagujem, kada me nesto ne interesuje. O nevidene li drskosti odgovoriti kontra argumentima tipu koji te vec mesecima provocira, pod izgovorom "dobronamerne kritike"! Da li je i ovaj odgovor "drzak i uvredljiv"? Jeste, e pa tim bolje, onaj kome je upucen lako ce se prepoznati, ostalim citaocima dugujem jedno OGROMNO izvinjenje za ovakve prepiske, kojima ovde zaista nije mesto. Pre slanja komentara postoji uputsvo za upotrebu, ukoliko par prozvanih i dalje zeli raprave, a ne zele da mi se obrate na licnu adresu, idemo na forum, i tamo je sve javno. Ovde, od sada, komuniciram sa citaocima samo u vezi testiranog automobila. O mom karakteru i ponasanju ocene daju osobe koje me poznaju, Milane Ti to sigurno nisi. Ko zeli "intimnije" diskusije, zna kako me moze kontaktirati, tako cu i ja saznati sa kim imam posla.
S postovanjem

Milan
26.12.2009 11:44
0
0

Ja nikada nisam rekao da vas RESPEKTUJEM!A nikada mi nece biti prihvatljivo da mi neko odgovara na ovaj nacin ma sta mu ja napisao a mislim da metla kao simbol mora da zavlada kada krenu prodavci da se ovako obracaju kupcima...........???????

Ivan
26.12.2009 12:47
0
0

Ne mogu da verujem da se dopusta ovako blacenje nase drzave!Citiram "u drzavi ogrezloj u mito, korupciju, lopovluk i krimainal, gde se javno preti novinarima smrcu (Brankica) i ubijaju u sred bela dana miroljubivi francuski navijaci"Rekao sam da vise ne zelim da ucestvujem ali covek koji voli svoju drzavu mora da odreaguje na ovakvu vrstu provokacije mislim Perice sad ga stvarno pretera!Ako je ovo po pravilniku onda svaka cast!Mislim da stvarno nema potrebe za ovakvim recima!

Peki
28.12.2009 11:38
0
0

Milane i Ivane, sto bi nekada davno rekla moja profesorica srpskog, Kosana Bokan, promasili ste temu! Komentarisemo Nissanu Pixo.
O mojim patriotskim osecanjima, niste kompetentni ni prozvani da sudite.
PS. Milane, ukoliko na nicem drugom, zahvaljujem ti se na iskrenosti. Pitam se samo kako ocekujes da te neko postuje, ukoliko ga ti prvi vrecas i javno priznajes da ga nimalo ne respektujes? Uostalom ti nisi kupac, a ja nisam prodavac, mi smo samo ucesnici jedne nepotrebne i zamorne rasprave, koja mi je nametnuta.

Milan
28.12.2009 13:19
0
0

Ja nisam nikada rekao da treba da me respektujete .........?Ako uopste znate sta to znaci jer koliko vidim respekta nemate prema nikome,ali neka normalna komunikacija bez vredjanja treba da postoji!Ja koliko vidim vas nisam vredjao a ako ste se vi sami prepoznali kao potencijalni clan VG koga bi ova moja metla mogla da dokaci tu ja zaista nisam kriv!I velika je greska to sto ne mislite da ste prodavac ovog svog teksta jer da ga nijedan kupac Vrelih Guma ne cita i za tekstom vise ne bi bili potrebe!A zaista mi nije jasno zasto ucestvujete u raspravi ako vam je toliko dosadna i zamorna??????Nego koliko vidim takav ste covek uzivate u raspravi i iskreno mislim da necete moci da izdrzite da nekome ne odgovorite do kraja barem ovog teksta!Videcemo

Ivan
28.12.2009 19:32
0
0

Perice ja ne znam ko je ovde promasio temu?Moj odgovor je usledio posle vaseg blacenja nase drzave mislim sramotno je to sto govorite,svega toga ima i u ostalim drzavama ali niko ko ima malo obraza ne govori to na sav glas!I ceo vas odgovor je bio "Ivane i Milane promasili ste temu" mislim ja licno volim svoju zemlju kakva je takva je a i zato nisam dopisnik iz Pariza nego Ivan iz Beograda!

Peki
28.12.2009 21:18
0
0

Ivane iz Beograda, zaista sam potresen tvojim patriotskim izlaganjem, kao i "lekcijom" iz lepog ponasanja Milana, samo opet ste promasili temu! Na popravni...
Nego Milane da ti mozda ne strahujes od mog odgovara, pa se zato sluzis jeftinim trikovima u stilu, necu se uzdrzati da odgovorim? Na opravdane kritike i zamerke, sigurno necu, ali na tvoje komentare, bez ikakve logike i smisla, hocu! A da uzivam u ovaj raspravi, e tu si u totalnoj zabludi!
A Nissan Pixo? Vredi li stogod? Autic u kategoriji Citroena C1, Peugeota 107, Toyote Aygo i Hyundai i10, koji su sasvim dobro prosli u proteklom periodu, zasto nebi bio interesantan? Ruzan dizajn? Anemican motor? Preskup? Pa kazite momci, slusam vas, hajde da razmenimo misljenja, bez obzira da li se slazem sa vama. Previse ste latili politike i moralisanja, sto se onda cudite kada vam odgovorim istom merom!?

Milan
28.12.2009 22:26
0
0

Perice nije bio jeftin trik znao sam da ce te da odgovorite!Mada malo ste podigli nivo pristojnosti i ja vas pohvaljujem!!!!!Mislim u potpunosti se slazem sa vasom konstatacijom o testiranom automobilu ali mi i dalje nije sasvim jasno zasto ste testirali nesto za sta sami smatrate da je Ruzan,Spor i preskup mozda je lako dostupan ili nemate dovoljno autoriteta da bi vam ustupili nesto aktuelnije???????Nagadjam nemojte odma da osujete verbalnu paljbu po meni!!!!!!Samo malo setio sam se da da da mozda ce nekome biti interesantan ako svima na forumu nije....A kome?mozda onima koji ne zalaze na stranice Vrelih Guma!!Opet nagadjam@@@@Bez ljutnje molim!!!!

Peki
29.12.2009 10:08
0
0

Milane, dok god pricamo o automobilima, nema nikakve ljutnje! Tvoje je da nagadas, kritikujes, postavljas pitanja i slicno, moje je da pokusam da odgovorim. Zato cu samo ponoviti da unapred nemogu da znam da li je neki auto interesantan ili nije, radi se o novitetu, i kao takav zasluzuje da se proveri, tj testira. Ujedno je posluzi za objavljenje kontakta sa odgovornima u Nissanu u Francuskoj, pa tako u narednom periodu (nisam rekao ni sutra ni za mesec dana, tako da nema potrebe docekati ovu informaciju na noz), ocekujem da dobijem potpuno novi model, nazvan valjda Qubo, kao i obnovljeni 370 Z. Rekao sam ocekujem!!
Treba ujedno da znas, da kada mi se ustupi odredeni model, gledaju da li ovaj ima bilo kakve sanse na nasem trzistu, pa su izgleda procenili da je Pixo interesantan! Biznis pre svega.
E a sad ti meni lepo i argumentovano objasni, ukoliko naravno zelis da pricamo o automobilima a ne o metlama, patriotizmu i lepom ponasanju, sta je to tebi toliko odbojno na Pixu? Zasto toliko zuci i jeda prema jednom malom automobilu, koji jos niko u Srbiji nije video uzivo, a jos manje provozao? Pa neznamo ni cenu kod nas, a sve pocinje odatle, dakle od odnosa ulozeno/dobijeno (ne pricamo o ljudima koji sebi mogu priustiti auto koji zele, takvih je malo). OK, naveo sam dosta mana, ali ima i kvalitete. Motor nije uposte los, za tu kategoriju, temperamentan je i ekonomican. Auto je udoban, ima sasvim dovoljno prostora i petoro vrata, znaci primerno je i praktican. Pa boze moj, vozila iz ovog segmenta se ne kupuju srcem, vec razumom, vise mojih prijatelja i poznanika vozaju se bas ovakvim automobilcicima. No ti imas pravo da kazes da je dubre, a ja da kazem da gresis, i to se zove zdrava rasprava! Cemu potezanje ko zna kojih tema i podizanje tenzija, zar zaista mislis da mi je to cilj? Pa valjda i ja mogu biti napet i osetljiv, pa mozda i pregrubo odgovoriti na odredene provokacije (barem sam ih tako shvatio)? Zar zaista misli da nemam nista pametnije u zivotu od prepucavanja sa tobom i jos par ljudi, koje necu prozvati jer se ljute? Eno mi moj privatni auto ispred zgrade, vapi da mu posvetim par sati paznje, jer sam ga totalno zapostavio, kao i suprugu, kojoj je isto tako preko glave moje kuckanje po klavijaturi. Umesto da sa decom radim domace zadatke, ili da se posvetim novom tekstu, potrosio sam silnu energiju na jalove rasprave koje nevode nicemu, zar ne?
A kad spomenuh privatni auto, tj Megan 2, eto da i ja potrazim jedan savet od citaoca-mehanicara! Sta ces, nemogu da si priustim novi (neznam ko to bese, ali neko me je prozvao u stilu "kakav si ti to novinar, nemozes da si kupis nov auto" , pa sad ti ostani "cool" na ovakav komentar ...), zato se unapred zahvaljujem onome ko mi objasni kako da skinem sraf "protiv krade" sa aluminijumske felne. Naime neki manijak ga je toliko stegao, da kada sam zeleo da promenim tocak, ovaj specijalni sraf je pukao, pa sada nemogu da promenim ni jednu gumu! Nestrpljivo ocekujem inteligentan odgovor, i nadam se da ovoga puta nisam nikoga uvredio? Ukoliko nisam, da li nastavljamo civilizovano da razmenjujemo misljenja?

Milan
29.12.2009 14:09
0
0

Civilizacija na prvom mestu ok mogu da razumem da nekome nije dan ali ipak treba da se kontrolise!Moje misljenje o potencionalnom ne uspehu vodi iz jako male prodajne moci Nisana u Srbiji uzeo sam paralelu sa Microm koja je po meni sto puta lepsi prakticniji i jednostavno bolji automobil od Pixa pa nije nista postigao!A ono sto me najvise ohrabruje da Pixo nece ama bas nista uraditi u Srbiji nije ni to sto je ruzan,mali,spor itd jer kupci sirom sveta su veoma ne obrazovani sto se automobila tice pa jedan dobar prodavac moze svasta da im proda,nego je to sto se pravi u Indiji!Mislim ja licno ne znam kako vi Perice gledate na to (zanima me) ali ja ako zelim da kupim Japanski auto zelim da je proizveden u Japanu ne u Indiji,turskoj,Francuskoj....Mislim ako zelim Francuski automobil kupicu Pezo jednostavno smatram da to nije to i u to sam se licno uverio!Moj prijatelj ima novu Corsu koja je proizvedena u Spaniji auto je non-stop u servisu stalno mu nesto fali a strasno skupo je platio misleci da je kupio kvalitet!A uz to mogu kao cinjenicu da prilozim ogroman uspeh Mazde 2 kod nas za koju ne moze na red da se dodje od potraznje samo zato sto dolazi iz Hirosime ili na primer Honda Accord ista stvar!Mogu da razumem Nisan sto se odlucio na ovaj potez,jeftina radna snaga ogromno trziste i ja ne kazem da tamo taj auto nece da napravi bum ali ovde nema sanse narocito sto ja mislim da ce cena da mu bude veca od konkurenata ali to ce mo jos da vidimo"""""!Pozdrav

Peki
29.12.2009 19:40
0
0

Sta da ti kazem kada si sve sam rekao? Cinjenica je da je mondijalizacija uveliko zahvatila auto industriju, i da bi, ukoliko verujemo samim proizvodacima, kvalitet jednog automobila morao biti isti, gde god da se pravi. Mislim naravno na jedan te isti model, koji se ponekad proizvodi u vise fabrika, odnosno vise drzava. Renault recimo tvrdi da fabrika Novo Mesto u nekada nam braskoj Sloveniji ima najmanji procenat skarta, sto znaci da je bivsi Clio 2, bio kvalitetniji od onih koji se prave u Francuskoj. Tacno ili ne, poslovna je tajna, nemogu da tvrdim, ali za recimo fabriku Kie u Slovackoj, koju su razgledao tokom dva dana, sam apsolutno siguran. Zaista je jedna od najkvalitetnijih u svetu, sto potvrduju modeli koji izlaze iz nje (sve verzije C'eed-a), i samo oni imaju garanaciju od 7 godina.
E sad japanski automobili! Ukoliko se radi o "pravim" japancima, nema nikakve sumnje da im je kvalitet na njavisljem nivou. To potvrduje sve javne ankete u razvijenim zemljama (izvestaji sa tehnickih pregleda), pa su ovi bukvalno izmedu prvog i valjda 6-7 mesta (barem u Francuskoj, koje je sa 2,5 miliona novih automobila godisnje, jedno od najvecih trzista). Ubedljivo najmanje problema ima sa Toyotom, a najvise sa Nissanom, mada je i ovaj ubedljivo ispred mnogih evropskih. Pixo je narvno tesko nazvati pravim Nissanom, sto sam naveo i u tekstu, ali za ovom kategorijom vlada velika potraznja. Trziste automobila u EU je medutim razlicito od naseg, auto je isto tako statusni simbol, ali i prevozno sredsto! Kriza je zahvatila sve slojeve drustva, a budet za auto predstavlja oko trecinu nize plate (kradit, odrzavanje, osiguranje, gorivo i slicno), sto je ogromna suma. Veruj mi na rec, nakon bezmalo 20 godina u Francuskoj (roden sam 1959), nikada nisam imao manje para (i ja i supruga radimo), tako da mi je i spomenuti Megan 2 1.5 dCi/100, kamen oko vrata (sa svim spomenutim stavkama kosa me oko 600 evra mesecno, ukoliko nema nikakvih kvarova). Izbor malog i jeftinog automobila se dakle sam po sebi namece, jer se na duzi put ide avionom. Znas da "low-coast" kompanije savrseno funcionisu (nazalost jos uvek ne sa Srbijom), za let Paris-Stoholm, prosle godine sam platio 50 evra (uracunata aeodromska taksa), a za Malagu (Spanija), u sred sezone i direktan let, oko 150 evra.
Naravno da ima ljudi koji o ovakvim "detaljima" ne razmisljaju i koji kupuju ono sto im se svida, ali takvi su ipak u velikoj manjini. Tok ovo kuckam, nazvao me je prijatelj koji vozi Range Rover V8 (pazi benzinac), Saab 9-3 Cabriolet (predstavljen nedavno, jer smo proveli zejedno desetak dana odmora), Fiat 500 automatic i Mercedes 190 kabriolet iz 1957 godne, koji je procenjen na 70.000 evtra.
Sa druge strane, kolege sa posla, Michel i Jovan (jos jedan Srbin), zadovoljavaju se sa malim C1 i matorim 306 iz 96 god! I mogu ti reci da su se obojica znatizeljno vrtela oko Pixa, prvii je zakljucio da je prostraniji od njegovog Citroena, a drugi je gotovo zaplakao od muke, kada je video da trosi 5,5 lit (njegov 306 1.4 oko 8 lit). Hocu da kazem da nista nije crno/belo, sve je u nijansama. Ni ja ne mislim da ce Pixo imati veci uspex u Evropi, jer je ipak preskup, a to je presudno. Trenutno se recimo Chevrole Matis prodaje za 4.999 evra, i iako nema ama bas nista privlacno na i u njemu, prodaje se ko' alva! Ceka se na isporuku izmedu 4-5 meseci.
Dakle kada predstavim neki auto, ja se neminovno povedem prilikama koje vladaju u Evropi, sto stalno isticem. Znam da je kod nas situacija drugacija, ali nevidim zasto bi to toliko smetalo citaocima, ukoliko vec znaju odakle pisem? Pa ja sam na taj nacin jedan mali prozorcic u svet, a vi na kraju sami zakljucite koliko se napisano odnosi i za nase trziste. Ukoliko je moguce bez onog "pa koga jos to g...o interesuje" !?
S postovanjem

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: