Ekskluzivno

Fiat 500C 1,2 Lounge

Zamka za devojke


Skinuvši gornji deo, šarmantni Fiat 500 postao je prosto neodoljiv, igrajući na kartu nostalgije i neo-retro dizajna

Neke stvari zaslužuju da se zbog njih namuči! Nakon mesec dana pregovora i ubeđivanja sa odgovornima u press centru Fiata u Francuskoj, hoće li famozni 500C biti komercijalizovan u Srbiji, pa samim tim i odobren na testiranje, zarobljen u neopisivim gužvama pred početak vikenda, nestrpljivo iščekujem ”randevu”. Ni manje ni više nego li dva sata izgubljenog vremena i stani-kreni vožnje, pre nego li se nekako nađoh na periferiji Pariza, gde me je čekala metalik siva zvezda iz Torina.

Malo razočarenje jer sam intimno priželjkivao crvenu, kao srce zrele lubenice ili eventualno žutu, koja bi bila u skladu sa pastelnim bojama pozne jeseni, baš kao i dinamični 1,4 sa 100 KS. A dobio sam sivi FIAT 500C sa slabašnim 1,2 od 69 KS. No, hajde da ne ”zakeram”, bez obzira na boju karoserije i platnenog pokrivača, ovaj mali FIAT zaista je oličenje italijanskog šarma...

Krov se otvara i zatvara pritiskom na taster iznad vetrobrana

Lansiran 2007. godine, tačno 50 godina nakon prezentacije nekadašnjeg Cinquecenta, morao je da se ” strpi” još dve godine, pre nego što je dobio kabriolet verziju. Hmm, ”kabriolet” je možda prejaka reč, jer zadržavši lukove, tj. A, B i C stubove, 500C to i nije, već bi se pre moglo govoriti o otkrivenoj verziji, koja opet nastavlja tragom predaka.

Bilo kako bilo, neobično visoke temperature početkom novembra (dobrih 17-18 C°), došle su kao poručene za vožnju pod otvorenim nebom. Zapravo, pritiskom na prekidač iznad retrovizora, moguće je birati da li će platneni pokrivač skliznuti samo do početka C stuba, kada se ima isti utisak kao u bilo kojem vozilu sa velikim krovom na otvaranje. U ovakvoj konfiguraciji, sačuvana je sasvim zadovoljavajuća vidljivost unazad (pravo staklo sa grejačem), što nije slučaj ukoliko se ponovo pritisne isti prekidač. Nešto kao kod Citroena C3 Pluriel, zadnje staklo postavi se u horizontalan položaj, da bi se na njega uredno složio čitav pokrivač, kada se putnicima pozadi otvara znatno šire vidno polje, bezmalo kao u pravom kabrioletu.

Sve ovo izvodljivo je i pre ulaska u vozilo, upotrebom kontakt-ključa sa daljinskom komandom, nažalost, samo kada se želi ”otkriti”, ali ne i obrnuto! No, ostavimo se teorije, da vidimo koliko zadovoljstva pruža u vožnji ova ”piccolo makina”...

Na putu
Kako me je sama pozicija Press centra naterala da odaberem auto-put, brzo sam se uverio da ovo baš i nije omiljeni teren malog 500C, pogotovo ne sa spuštenim krovom. Izražena buka i vazdušna vrtoženja, naterali su me već nakon desetak minuta da se zaustavim na prvom parkingu. Uostalom, preko 60 km/h, elektromotor odbija poslušnost, krov ne može ni da se otvori, niti da se zatvori. OK, hajde da probam sa podignutim zadnjim staklom, tako ću barem nešto videti kroz unutrašnji retrovizor, a bogami i vožnja postaje prijatnija...

No, tek kada je pokrivač potpuno nad glavom, duža putovanja postaju prihvatljiva. Zvučna izolacija sasvim je zadovoljavajuća, a jedino je u tunelu, zbog eho efekta, nivo decibela u kabini osetno viši nego li kod običnog FIAT-a 500. Ipak, pravo zadovoljstvo počinje pri brzinama ispod 80-90 km/h, što će reći, u vožnji po gradu i na regionalnim putevima.

Kako su lukovi sačuvani, krutost karoserije nije dovedena u pitanje, a i težina je ostala neizmenjena. Ovako je ujedno sačuvana uspomena na nekadašnji Cinquecento, dok su troškovi za razvoj i proizvodnju, značajno redukovani. Jedina promena odnosi se na ogibljenje, koje je na opšte zadovoljstvo, mekše nego li kod ”obične” verzije. Osim toga, Cabrio je dobio i poprečni stabilizator pozadi, tako da je njegovo ponašanje bez ikakvih zamerki, bar dok je put vredan tog imena i ukoliko ga vozač ne zameni za jedan Abarth.

stil,
krutost šasije,
odnos spoljašnje dimenzije/unutrašnji prostor,
mala masa

potrošnja,
vidljivost unazad sa
spuštenim krovom,
cena

Fiat 500C 1,2 Lounge

Motor
Tip/broj cilindara benzinski, redni/4
Radna zapremina ccm 1242
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/multipoint
maks. snaga kW/KS/o/min 51/69/5500
obrtni moment Nm/o/min 102/3000
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata kabriolet/4/2
D x Š x V mm 3546x1627x1488
međuosovinski razmak mm 2300
masa vozila/nosivost kg 980/340
zapremina prtljažnika 185 l
Ogibljenje
napred McPherson, poprečno rame, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi polukruta osovina, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi diskovi/doboši
Pneumatici
dimenzije 185/55 R15
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/5
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 13,4
maksimalna brzina km/h 160
prosečna potrošnja l/100 km 7,7
Cena (sa PDV-om) € oko 17.000

Bez muke
No, ukoliko se zna da je testirani 500C bio pokretan slabašnim 1,2 agregatom, nema bojazni da se šasija stavi na veća iskušenja. Nimalo sofisticiran, sa samo 8 ventila i skromnih 69 KS, ovaj blok pokazao se, ipak, na visini zadatka, jednim delom i zahvaljući maloj masi vozila, od nepunih 900 kg. Osim toga, zadovoljavajuće je elastičan, tako da u gradskoj vožnji nije neophodno ”igrati” se neprestano ručicom menjača, idealno postavljenom na donjem delu armature. Pokretljiv i agilan, upravlja se neverovatnom lakoćom, a prilikom parkiranja, poznati City sistem, povećava ionako snažnu električnu asistenciju. No, sa kompletno spuštenim krovom, nema šanse da tačno procenite distancu iza vozila, pa je za pohvalu što su sve verzije opremljene parking senzorima.

Kada smo kod performansi, treba naglasiti da ukoliko se žele iole bolja ubrzanja, motor se mora ”navlačiti” u visok režim rada, što se negativno odražava na potrošnju. Prosečnih 7,7 litara zaista nije lako ”svariti”, posebno uzevši u obzir malu zapreminu motora, performanse i Start&Stop sistem. A kad smo već kod performansi, recimo da smo ga pogurali do nekih 160 km/h i izmerili ubrzanje do ”stotke” od 13 sekundi. Skromno, no za ambicioznije vozače, na raspolaganju je spomenuti 1,4/100 KS, kao i dizel 1,3 MJT/75.

Osvrnimo se i na Start&Stop sistem, koji u gradskim gužvama može uštedeti do pola litre goriva. Odmah po zaustavljanju, motor se automatski ugasi, a da bi se ponovo pokrenuo, dovoljno je pritisnuti papučicu kvačila. Ukoliko se u određenim situacijama pokaže nepraktičnim, kao što je recimo ”stani-kreni” vožnja po večito zakrčenom pariskom ”periferiku” (kružni tok oko grada), jednostavnim pritiskom na dugme, može se isključiti.

Kabriolet za četvoro
Spomenute modifikacije srećom nisu uticale na unutrašnji prostor, baš kao ni na zapreminu prtljažnika. To znači da je pozadi izvodljivo ugurati dve, ne preterano krupne osobe, mada je sigurno da se deca osećaju znatno prijatnije. Otvaranjem krova, rešena su dva problema - prostor za glave i osećaj klaustofobičnosti, koji se može javiti zbog malih stakala pozadi, koja se uz to, ne mogu ni otškrinuti.

Prtljažni prostor poseduje praktično istu zapreminu i modularnost, a ukoliko se želi poneti nešto više stvari, moguće je oboriti naslone zadnjih sedišta. Sigurno je da nekih 185 litara ne impresionira, no sam pristup dovoljno je jednostavan.

Kabrio model odlikuje i ne baš praktičan prtljažnik izuzetno malih dimenzija

Po svemu ostalom Cabrio je neizmenjen, no ko je imao prilike smestiti se za upravljač ovog malog FIAT-a, zna da je teško očekivati više šarma i brige za detalje. Inspirisani slavnom prošlošću, dizajneri su majstorski odradili posao. Posebno je originalna instrument-tabla, na kojoj su istovremeno i brzinomer i obrtomer, dok je u samom središtu displej sa raznim podacima (pokazivač za gorivo, temperaturu motora, putni računar i sl.). Umeci od plastike u boji karoserije, na centralnoj armaturi, podsetili su me na mog prvog ”Fiću”, no ona ovde nije u funkciji uštede, već stila. Isto se odnosi i na svetlo-krem komande, u savršenoj harmoniji sa upravljačem i gornjim delovima sedišta. Inače, ona su izuzetno udobna za ovako mali automobil, sa dovoljno snažnim bočnim osloncima.

Zaključak
Odmah po pojavljivanju, šarmantni model 500 distancirao se od konkurencije osetno višom cenom, što mu nimalo nije smetalo da postane bestseler. No, kako bi postao pristupačniji ”širokim narodnim masama”, FIAT ga je ubrzo ponudio i sa slabijim motorom (testirani 1,2) i nižim završnim nivoom (Pop), tako da se kod nas prodaje po ceni od 12.500 evra. Naravno da nije malo, na šta treba dodati još oko 2.700 evra, za koliko je skuplji Cabriolet.

Motor zapremine 1,2 litre traži visoke obrtaje, što rezultuje većom potrošnjom

Kako se radi o najjeftinijoj verziji, mnogo toga nije u paketu, tako da vam toplo preporučujemo završni nivo Lounge, kao u našem slučaju. Osim manuelnog klima-uređaja, dobija se kožni upravljač sa audio komandama, radio CD-MP3, Bluetooth sistem i USB priključak, elektro-podesivi retrovizori sa grejačima, deljiva zadnja klupa 50/50, aluminijumski naplaci sa gumama 185/55 R15, devet vazdušnih jastuka (jedan za kolena vozača), itd. Jedino što će vas ovakvo zadovoljstvo koštati bezmalo 17.000 evra.

No, ”povampireni Fića” priča je za sebe, i ko sebi može da ga priušti, sigurno se neće pokajati. Iako ima samo dve godine garancije, garantuje vam večnu mladost, a njegov trendy izgled, stavlja okolini do znanja da imate dobar ukus i solidan račun u banci. U svakom slučaju, Italijanima se mora odati priznanje, zaista je teško pronaći sličan gradski automobil sa toliko šarma i magične privlačnosti. A ukoliko ste pomisli na MINI Cabrio, koji je verovatno jedini koji mu može konkurisati stilom i popularnošću, u pravu ste, samo što za MINI treba doplatiti još barem polovinu gore navedene sume.

Zaista je teško pronaći sličan gradski automobil sa toliko šarma i magične privlačnosti, kao što je FIAT 500C
iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković
perica.rajkovic@vrelegume.rs
3789
Postavljeno: 16.12.2009

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Ognjen
16.12.2009 01:16
1
0

Ne znam, autic jeste neobican, ali ja kao muskarac ga nikad ne bi kupio. to je tipican zenski auto za odlazak u soping, ispijanje kafica na razlicitim lokacijama u gradu i u stvari vise stvar nekog dokazivanja. Jer predpostavlja se ko ima ovu igracku da ima kod kuce jos neku opasnu limuzinu u garazi. Mada da imam pare kao sto nemam, verovatno bi i ja zeni za rodjendan kupio ovako nesto, cisto da me ne cima vozi tamo, vozi ovamo.

dUSAN
16.12.2009 13:07
0
0

PERICE BAS SI LEPO ISPAO NA SLICI!A AUTO JE ZA TE PARE TOTALNA 0000000000000000!!!!!!

Milan 2
16.12.2009 18:03
0
0

Slazio bi se sa Ognjenom. Ovaj autic je osmisljen za fensi novokonponovane dezurne gradske skitare u prevodu sponzoruse. Cisto da se ima za obilazak raznih blabla.. dogadjaja i ispojanje kafa. Mada da sam u mogucnosti i da imam zenu, verovatno bi i ja njoj kupio ovak nesto i rekao joj kao Milan Gutovic u ulozi Srecka Sojica u kultnom filmu "Tesna Koza": evo ti fica, pa se sa njim svrckaj, ne mogu na sastanke sa poslovni partenri da iden s ficu hahaha...

Peki
16.12.2009 19:23
0
0

Nece moci Dusane, na slikama nisam ja! Nazalost, jos uvek nemogu istovremeno da vozim i da slikam, mada radim i na tome...

Paja
16.12.2009 20:03
0
0

Fica sa crstim krovom mi je sladji. Fiat 500 je presladak auto , ali je i preskup i kao da je pravljen za zene. Precenili su ga. Za te pare bih kupio npr C4 ili Megan... Ali posto nemam para , uzecu bicikl :))

Dr.Dule
16.12.2009 21:51
0
0

Ovaj moj prvi komentar na sajtu bih poceo cudjenjem koliko ima animoziteta prema gospodinu Rajkovicu.
On samo radi svoj posao, a vasa prozivanja njega su besmislena.
Bolje da se pogledate u ogledalo (ne mislim na komentare ovog tesksta), u kojem cete videti neuspelog tipa koji se krije iza nekog nadimka i anonimno z... coveka koji se potpisuje punim imenom i prezimenom.
To nije fer!
Sto se tice ovog Fiata 500 cabrio, to i nije auto koji se meri arsinom coveka koji masta o Opelu Astri ili C4 ili Peugeotu 207. Ovo je igracka za zdovoljstvo, rekao bih trece vozilo u voznom parku uspesnih.
Fotografije sjajne. Tekst jasan i objektivan. Ne razumem u cemu je problem vas dezurnih kritizera?
Ako vam se ne dopada njegovo pisanje imate jos (losijih) sajtova pa tamo potrazite nesto za sebe.

Milan 2
17.12.2009 02:58
0
0

Dr.Dule@
Gospodine Dule, ja poznajem vise osoba koje nemaju ama bas nikakvih zamerki na racun rada gospodina Rajkovica, sta vise prezadovoljni su kako covek uradi testove. Ti ljudi ne ostavljaju komentare, zar svako ko procita nesto na internetu mora ici u rubriku komentari?! Ja to radim u vecini slucajeva, jer obozavam automobile i to mi pricinjava zadovoljstvo.
Volim da cujem sta misle i drugi, pa da uporedim misljenje i vidim ko kako i zasto ceni ili ne ceni neki model automobila i iskljucivo me to zanima.
Sad, primetio sam i ja da ponekad izadju komentari sto nema veze sa temom o kojoj bi trebalo pisati, ali svako ima pravo da iznese svoje misljenje i pise sta hoce, a ako je nesto neumesno i pomalo bezobrazno, e to vise govori o toj osobi kakav je covek i njemu neka sluzi na cast. Licno ne verujem, a i nema razloga da bi se gospodin Rajkovic bilo kome zamerio ili ne daj boze da je nekog uvredio, pa da mu sad ta neka osoba nesto vraca ili omalovazava njegov rad i njega kao licnost. Pa mi smo ti koji ostavljamo komentare, a Peki odgovara i pokusava nekome nesto da razjasni u vezi odredjenog modela. Jedino sta ja Pekiju zameram, a to je sto OPET ulazi u raspravu sa necim sto nema veze sa ovom rubrikom.
JA se gospodine Dule nisam pronasao u ovom vasem izlaganju, a verujem ni ogromna vecina ljudi koje zanimaju automobili.
Veliki pozdrav svima

Peki
17.12.2009 16:47
0
0

Milane 2 i Dr. Dule, zahvaljujem se obojici na podrsci i razumevanju, lagao bi kada bi rekao da sam ravnodusan na odredene reci hvale!
No odmah cu ti odgovoriti Milane u vezi rasprave u koju sam OPET uvucen, veruj mi protiv svoje volje. Potpuno je nebitno da li se neko slaze sa onim sto sam napisao, kao sto sam vec vise puta naglasio, bez obzira sto zelim biti objektivan prilikom opisivanja tog i tog modela, ipak postoji jedna doza subjektivnosti prilikom ocenjivanja. To je ljudski, novinari iz iste redakcije, ne slazu se cesto oko ocenjivanja datog vozila. Neko, kao recimo, ja prednost daje vanovima (logicno, imam dvoje dece , putujem sa mnogo stvari, a kako cesto vozim i po gradu, prakticniji su mi od nekog ogromnog karavana), sto je za mlade citaoce tesko razumljivo. Ja samo burno reagujem na napade uglavnom jedne te iste osobe, jer me vreda i iznosi totalne neistine, koje jednostavno nemogu ignorisati. Tacno je da nemaju veze sa ovom rublikom, hajde da diskutujemo o automobilima, bez obzira KADA su objavljeni, i iz kojeg razloga se nisu pronasli ranije na internetu.
Drugo, ukoliko vam to ne smeta, zaista nema potrebe da mi persirate, ono "Gospodin Rajkovic" deluje previse oficijelno. Prihvatam sve kritike, i nikada nisam ni pomislio da sam savrsen. Nema ni savrsene drzave, ni savrsene zene, ni savrsenog automibla, a jos manje dopisnika iz Francuske! Sve sto radim je prakticno volenterski, i zaista mi je krivo kada nisam u mogucnosti da sto realnije i opsirnije predstavim neki model. Verujem da svi znate da casopis ima prednost nad internetom, a kako je pisana stampa svugde u svetu u krizi (naravno "zahvaljujuci" internetu), moji tesktovi su sve cesce u blic formi. Takve mi traze u redakciji, i kao takvi odu na internet! Steta, jer cesto imam i "XL" verziju, sa mnogo vise fotografija, ali...
Sta jos da kazem u svoju "odbranu"? Nesto u vezi izbora automobia?
Verujem da smo i to jednom pretresli, testiram sta dohvatim, tj sta mi ustupe. Nije lako biti dopisnik iz jedne male drzave, ne preterano na dobrom glasu! Da bi se "iskamcio" odredeni auto, mora se biti uporan, no ni to nije uvek presudno. Upravo su mi otkazali novi Punto Evo (bez obrazlozenja), bice navodno dostupan krajem januara. Jutros sam recimo "seo" u metro (tacnije receno ostao na nogama tokom sat vremena), da bi potom preuzeo Peugeot 5008. Super, samo nakon par godina, u Parizu je pao sneg, na veliku radost dece i ogorcenje vozaca! TRI i PO sata sam "vozio" do posla (da da, od dopisnickog rada se zaradi samo za gorivo i nabavku nove foto opreme), i imao visa puta prilike da slupam ovaj lepi Peugeot. Haos je prava rec sa ovakvo stanje, jer i kada je suvo, po Parizu i okolini, postalo je nemoguce voziti. I nakon ovakvih muka, plus slikanje i kuckanje teksta, redakcija iz ko zna kojih razloga ne objavi tekst par meseci, a ja na kraju, u ovoj rublici budem prozvan kao lazov, koji obmanjuje citaoce. E pa Milane 2, izvini ali to me vreda i pogada, pa sam zato ponovo potrosio toliko "mastila", nebi li pokusao da jos jednom objasnim u kakvim okolnostima radim.
Toliko, drugarski pozdrav svima, osim "lozacima", verujem da ce se prepoznati!?

Miki
17.12.2009 21:59
0
0

Ja se na primer ne slazem sa tim sto Peki cesto ulazi u duele i to ne sa samo jednom osobom kako svi vi mislite jer ocigledno niste pazljivo pratili sve komentare!Taj konflikt se ostvaruje sa svim ucesnicima koji nisu istomisljenici sa Pekijem i ja sam sto puta naglasio da to nije profesionalno sa njegove strane!I ovi komentari nisu objektivni jer nema jednakosti izmedju nas i Pekija jer redakcija sve njegove komentare objavljuje a samo meni se gomilu puta desilo a i verujem mnogim drugim da im komentar ostane ne objavljen cime se i kreira ovakva slika jer ljudi ostaju ne doreceni!Pitanje je da li ce i ovaj moj komentar ugledati svetlost dana!Tako da ima tu prostora za kritiku i to velikog prostora!Pozdrav

Peki
17.12.2009 23:03
0
0

Miki, zao mi je ukoliko neki od tvojih komentara vezanih za test (tekst), nisu objavljeni, ukoliko te to tesi, nisu ni moji!!! U vezi istomisljenika, odnosno NE istomisljenika, verujem da sam sve objasnio u predhodnom odgovoru, necu se ponavljati. Ukoliko se i ukljucim u "duel sa citaocima", kako ti to kazes, onda to nije sa pozicije sile, vec kao razmena misljenja, jer kao sto ti imas pravo da se ne slazes sa mojim, i ja imam pravo da se ne slazem sa tvojim, zar ne? Da li to znaci da ja nemam pravo da se ukljucim u diskusiju, i potegnem neke nove argumente? Da li je po tebi, moj odgovor na tvoj komentar "legalan"? A zasto zapravo, kao sto rece Milan 2, pricamo o svemu osim o testiranom automobilu? Mene, a verujem i ostale citaoce interesuje sa cime se ne slazes u tekstu? Jesi li ga uopste procitao? Jesam li izneo neki pogresan podatak? Jesu li moje slike neuspesne i "maznute" sa nekog sajta, ili toatalno amaterske, kao sa jednog "konkurentskog" sajta, da ga sada ne navodim? Uzgred, zameras da si cenzurisan, da li je i to mojom greskom? Da li ja uredujem casopis i internet? Veruj mi na rec, koliko puta sam spomenutom sajtu uputio dobronamernu kritiku, da ne kazem savet, i NIKADA NISTA nisu objavili, iako se uvek potpisujem punim imenom i prezimenom! Kazes nije profesionalno sto odgovaram na pitanja ili kritike pojedinih citalaca, da li je profesionalnije kompletno ih ignorisati?
Revoltiran nekim po meni totalno deplasiranim komentarima, tokom par meseci, prestao sam da ih citam i da na njih reagujem, cim sam odgovorio, mislim Milanu u vezi Opel Insignije, to je odmah docekao "na noz" onaj isti pametnjakovic! Znaci dok cutim, sve je OK? Da li je to jednakost o kojoj govoris?
Za kraj, bez ikakve zelje da nekome laskam i tako skupljam simpatizere, moracu poslusati Milana 2. Napisao je nesto u stilu: ukoliko je neko rekao nesto uvredljivo i neumesno, to samo po sebi govori o kakvoj se osobi radi, i neka mu sluzi na cast... Izvoli, udri iz svog oruzja, cak i onog zabrenjenog Zenevskom konvencijom, javno apelujem da te niko ne cenzurise. I neka ti sluzi na cast!

Milan Miletić
18.12.2009 11:59
0
0

Mali "topolino" je sladak, ali ipak preskup.

Miki
18.12.2009 13:07
0
0

Peki slazem se u svemu ali:U proslom tekstu Insignie osuo si paljbu na Ivana a ja naprimer mislim da je delimicno u pravu i jos si mu prepisao da te je nabedio da primas mito od Dacie a to u potpunosti nije tacno tu posalicu sam plasirao ja ali totalno bez ikakve namere da te uvredim u sta se u arhivi mozes uveriti!A koliko vidim njegovog odgovora nema jer verovatno redakcija ne zeli da objavi njegov komentar i tu smo u samom startu ne ravnopravni!U tvom komentaru ima dosta grubih reci slozices se ,meni licno komentari sa daleko manje teskih reci nisu objavljivani to je to!I samo bi ti dao jedan primer zbog cega se delimicno slazem sa Ivanom!Pomenuo si da su ti otkazali Punto Evo i da si ga dobio na test to bi bilo sjajno jer to je trenutno super interesantan automobil ali nece biti aktuelan za 10 meseci kada ce ga redakcija verovatno objaviti i ja mislim da je to Ivan i hteo da kaze i ja se sa tim slazem!I iskreno te pitam u cemu je tu problem umesto aktuelnog modela objavljuju se zastareli modeli pa se opet ceka da ti aktuelni modeli zastare da bi se objavili ne razumem!Pozdrav

Peki
18.12.2009 23:02
0
0

Miki, hajde da spustimo loptu na zemlju, zaista mi pored svih obaveza nije neophodno jos i ovakvo prepucavanje! Kao sto sam ti rekao, nista nije savrseno, moja malenkost po najmanje, zivotu je nazalost prepun kompromisa...
Hocu da ti kazem da ja nisam podparol VG, i da nisam ni ovlascen ni kompetentan da odgovaram na pisma citalaca. Osecam se odgovornim samo za ono sta napisem, sve ostalo je "politika". Pokusaj da procitas izmedu redova, sta to znaci, a ukoliko nisam bio dovoljno jasan, evo jedno potpitanje; od cega zive casopisi? Naravno od prodaje, ali pre svega od REKLAMA! E sad, ukoliko svi noviteti izadu BESPLATNO na internetu, samo par sati ili dana nakon testiranja, sta mislis koliko ce ljudi kupiti casopis i za koliko meseci ce jedna redakcija staviti kljuc u bravu? I ko ce onda da testira auromobile i postavlja sve to na sajt? Nemoj me pogresno shvatiti, nije ovo javni poziv na kupovinu casopisa, ali on (casopis), ima apsolutni prioritet nad internetom. Tako je to i u Francuskoj, tekstovi se na internetu cesto naplacuju. Izuzetak su specijalizovani sajtovi, koji nisu "nus proizvod" casopisa, oni su zaista brzi i bogatiji sa informacijama. Ima verovatno jos sijaset razloga za odredena kasnjenja, ali kao sto sam vise puta ponovio, to nije moj problem. Ukoliko pored svih peripetija oko zakazivanja i organizacije testova, slikanja, pisanja, slanja..., terba i o tome da se brinem i raspravljam sa citaocima, bolje da odam dignem ruke od svega! O privatnom poslu i obavezama prema kuci i familiji, bolje da ne pricam.
Jesam li sada bio dovoljno ubedljiv? Jesam li upotrebio neku prejaku rec?
A sto se tice Punta Evo, nema brige, potvrdili su mi rezervaciju za pred kraj janura, verujem da ovaj put u Fiatu nece "omanuti", i da necu odmah biti prozvan sto "obmanjujem citaoce i pruzam im lazne nade"!? Test ce biti objavljen pre leta, eventuelno na jesen, najkasnije do zime. OBECAJEM!!!
Naravno da se salim, tj nadam se da se salim...
Pozdrav


Milan 2
19.12.2009 15:48
0
0

Nego Peki, da se mi bavimo automobilima, a ne onim temama kojima nije ovde mesto.
Reci ti meni jesi video kako ti je koleginica predstavila BMW5 na ovoj stranici poded Fijata.
Sta sam ti pricao, pogledaj kako to majstori rade, vidi taj pogled sa vozacevog mesta na instrument tablu, sve savrseno cisto, nista zamaskirano i ususkano, a brojevi normalni, lako vidljivi i covek za tren oka moze da vidi sve podatke. A ne kao u Insigniji, Mazdinim modelima, Fordovim.. covek treba 5 minuta da leda u pokazivace ne bi li video koliko ide i gde mu se nalazi lampica za gorivo, a za to vreme moze 5 puta da strada ne daj boze.
BMW, je tu, a i u mnogim drugim stvarima daleko izna ostalih konkurenata, koji u zelji da unesu inovacije odu toliko daleko da to na kraju ispadne smesno.
Pozz...

Miki
19.12.2009 21:06
0
0

Iskreno mislim da gresis trenutno internet prikuplja 10x vise citalaca nego sto se Vrelih Guma proda na kiosku nemam tacan podatak ali svi koji su bili neprikosnoveni u stampanim izdanjima su presli na internet i na internetu se pojavljuju pred izdanja cak i emisiju Vrele Gume mozete pogledati dan ranije na internetu sto sve govori!Internet je buducnost i ako se sto pre ne pronadje nacin da se profit u vidu reklamiranja ne prebaci na nternet sto vidim da je jako fino krenulo nece tu casopis mnogo pomoci!A Peki verovatno ne znas jer nisi u zemlji trenutno svak novina u Srbiji radi sa gubitkom tako da premijere treba prebacivati na internet i u njemu traziti profit!Pozdrav i opet si ostao ne dorecen za Evo nisi naveo koje godine pa posle reci da ne obmanjujes ljude Ha ha!

Peki
21.12.2009 10:36
0
0

Ajmo redom i ukratko, prvo za Mikija. U svemu se slazem sa tobom, samo internet i dalje ne donosi neophodne novce, koliko ja znam, casopis i emisija da, ali to zaista nije moj problem. Ja posaljem tekst i slike, redakcija odlucuje gde i KADA ce ih objaviti (ukoliko uopste budu objavljeni).
A sto se tice "koleginice" (ne poznajem je nazalost) i BMW5, Milane sve si rekao. Tako to rade majstori, ali zato i debelo naplacuju svoj rad! Njih (Audi, BMW i Mercdes), ovde zato nazivaju "specijalistima", a ostale proizvodace, stila Opel, Ford, Renault..., "generalistima".
Pozdrav

Ivan
21.12.2009 23:45
0
0

Hteo bih da se zahvalim Mikiju na podrsci sve je kako bi rekao lepo receno!Ocigledno Perica sve sto mu ja kazem dozivljava kao napad na sebe a koliko vidis nije uopste tako cak i nesto sto je Miki sam priznao da je uradio bilo je pripisano meni!Sve sto sam dosada rekao i napisao imalo je neki cilj a ne da nismo dosli do cilja nego smo otisli u potpuno drugu krajnost i zavrsilo se sa niskim uvredama na moj racun sto upste nisam imao nameru da izazovem!Perice cela pojenta mojih komentara u vezi Insignie bila je to sto ces se i sam sloziti da je Insignia u Junu mesecu bila aktuelna a mi smo je dobili sada kada je aktuelna nova Astra!Znam recices nije do tebe ali jednostavno zelim da ti skrenem paznju da samim tim ni tekst za koji si se vredno potrudio da napises vise nije aktuelan!Vidim spomenuo se Punto Evo on ce biti aktuelan u narednih mesec do dva posle toga je samo ponavljanje svego sto su stotine njih napisali!Vidim najavljujes Alfu 159 ja sam licno Alfista obozavam Alfu ali ona je kao model gotova i ne moze se naci u tvojoj rubrici Ekskluzivno ni pod razno jer joj je mesto u dalekoj arhivi!Npr ovaj Fiat 500c je relativno ok to bi bio neki maximalni period zakasnjenja jednog modela od izlaska do objave!Nadam se da ces u buduce moje komentare shvatati kao dobro namerne i truditi se da na njih odgovoris isto tako!Pozdrav

Peki
23.12.2009 09:05
0
0

Ivane, ukoliko si zaista pravi "Alfista", trebalo bi da znas da je model 159 i te kako aktuelan, jer od nedavno ima novi benzinski motor od 1.750 cm3, koji evocira na slavnu proslost...
Osim sto razvija respektivnih 200 ks, uz impresivan obrtni momenat od 320 Nm, poseduje svu najnoviju tehnologiju koju danas mozemo pronaci kod benzinskih agregata. Ova Alfa je negde na polovini zivotnog veka, i uzeo sam je na testiranje jer su joj svi auto casopisi u Evropi posvetili paznju, pa sto nebi i ja!?
A ukoliko zaista imas dobre namere, u sta nakon svega recenog imam pravo da sumnjam, promeni stil pisanja! Pogledaj kako si startovao na tekst u vezi Insignije, tj kako si se izrazavao, tako se ne obracama ni nekom na ulici, sa kim si spreman na tucnjavu. Moji odgovori su adekvatni tvom nacinu izrazavanja. Prebaci mi sta hoces, ali i za to ima nacina, tada cu prihvatiti tvoje komentare kao dobronamerne.

Ivan
23.12.2009 19:23
0
0

E Perice ako malo bolje pogledamo moje komentarisanje videcemo da si ti taj koji se izrazavao ulicnim zargonom i izneo gomilu uvreda na moj racun dok ja nisam ni jednu uvredu licne prirode izneo na tvoj racun osim sto sam konstatovao da si obecao insigniu u Junu a da je tekst objavljen u decembru kada ona vise nije nesto aktuelna sto su i ostali ucesnici zakljucili!Ako ti nastavis da svaki komentar koji i malo nije po tvojoj meri smatras napadom na sebe i odgovaras uvredama na njih to verujmi ti nije dobar put!A najvise mi je drago sto ima ljudi koji se slazu samnom i koji me podrzavaju!

Peki
25.12.2009 13:51
0
0

Ivane, imas moju mail adresu, dobio si poziv da se javis i kazes sta te "muci", neznam sta cekas? Ova rublika ne sluzi za prepucavanja sa tobom, vec za diskusiju u vezi testiranog automobila. Nikome nista nije obecano, nemoj da iskrivljujes moje reci, u kontekstu sam spomenuo da imam taj i taj auto na testiranju, i to je to. A da Insignija nije vise aktuelna, najveca je glupost koji si mogao reci! Aktuelna je i bice jos dugo godina, i o njoj ce mo jos pricati i pisati.

Ivan
25.12.2009 17:39
0
0

Moram ti reci da nemam vise zelju da se raspravljam sa tobom na ovako niskom nivou gde su tebi najaci argumenti vredjanje!Ocigledno je samo tebi ono sto ja napisem glupost a koliko vidim drugima nije!Tako da bi ja da sam na tvom mestu pre nego sto napises nesto opet vulgarno obratio paznju na atmosveru koja se stvorila oko mog pisanja!Pa ti slobodno nastavi!Tvoja mail adresa me savrseno ne zanima zato sto ja ne zelim nista da krijem vec zelim sve sto napisem da svi mogu da vide ako tebi to ne odgovara zao mi je!

Peki
25.12.2009 20:40
0
0

Odlicno ukoliko nemas vise zelje za provociranjem, jedino ne razumem znacaj koji pridajes "atmosferi" u vezi sa tvojim pisanjem?? Nista lakse nego li skupiti par pajtasa i zakuvavati sa razlicitih adresa, zar ne? Zato i ne zelis da se javis na moju privatnu adresu! Providno je sve to...

Ivan
26.12.2009 00:04
0
0

G. Rajkovicu moram da predjem na formalno obracanje jer vise ne smatram da mozemo da budemo na prijateljskoj liniji nije da se nisam trudio ali vi jednostavno ne zelite da neke stvari prihvatite onakve kakve su!Jos jedanput cu ponoviti mislim da ce biti dovoljno sve sto imam da kazem ne zelim da krijem od ociju mojih "pajtasa" i sada stvarno mislim da je red da vise nikoga ne zamaramo jer se ocigledno ne razumemo i za mene je prihvatljivo da to i tako ostane!Ja se vise zaista necu truditi da promenim nesto zasta sam sada uveren da je ne moguce promeniti!Pozdrav i puno srece u daljem radu!

Peki
26.12.2009 11:14
0
0

Ivane, ubeden sam da nikada ni nisi bio na prijateljskoj liniji, pa zato ni nisi mogao ni hteo da prihvatis razumne i iskrene odgovore koji si dobio od mene. Apsolutno je tacno da se ne razumemo, i neka tako ostane, zarad ostalih citaoca.
I tebi zelim puno srece u zivotu, i ukoliko ti mogu dati jedan savet, kao neko ko je nazalost znatno stariji od tebe, zelis li izbeci konflikte, menjaj stvari u svom zivotu, pusti druge da zive u svojim zabludama i ubedenjima.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: