Ekskluzivno

Lancia Delta

Ekscentrična Italijanka



Nesvakidašnjeg stila, korpulentna i nakićena, nova Lancia Delta želi da se nametne kao alternativa renomiranim nemačkim vozilima u C segmentu

Bezmalo trideset godina ”iscurelo” je od pojavljivanja prve generacije Delte (proglašena Automobilom godine 1980.), koja je preživela jednu i po deceniju, pre svega zahvaljujući slavi verzije sa integralnim pogonom. Počevši od 1986. godine, takozvana HF 4WD, osvojila je šest uzastopnih titula u svetskom reli šampionatu, i verovatno je zbog ovakvog uspeha, ”civilna” verzija uspela da se proda u bezmalo pola miliona primeraka.

Delta druge generacije pojavila se na tržištu 1993. godine, ali kako nije postigla veći komercijalni uspeh, a još manje ponovila sportsku slavu prethodne, nestala je iz kataloga krajem 2000. Od tada, pa sve do prošle godine, nije bila zamenjena, a sve zbog neizvesne finansijske situacije grupacije FIAT. Lancia je tako već godinama odsutna iz tzv. ”Golf” klase, što je postalo više nego opasno za opstanak marke. Jer mali gradski Ypsilon, kao i mikro-monovolumen Musa i ekstravagantna limuzina Thesis (prodaje se praktično samo još u Italiji), potpuno su deplasirani u poređenju sa konkurencijom.

Biti drugačiji
Ukoliko vam je do diskrecije, odmah zaboravite na ovu Lanciju! Počevši od agresivne prednje maske, sa LED diodama ispod farova, gomile hroma, pa do zadnjeg dela, koji kao da je upravo izašao iz nekog dizajnerskog studija, Delta privlači poglede. E sad, da li će vam se svideti njen barokni stil, pomalo težak zbog nesvakidašnjih formi i dimenzija, druga je stvar, no Lancija izgleda da igra na kartu originalnosti. Iako je postavljena na platformi Fiata Bravo, sa produženim međuosovinskim odstojanjem na 2,7 m (10 cm više od Bravo), ravna je jednoj Cromi SW! Što da ne, reči će neko, višak lima u principu ne podiže cenu, a kako Lancia nema model iznad, nema ni opasnosti da dođe do kanibalizma u okviru familije.

Delta, dakle, pleni svojim spoljašnjim izgledom, tako da bi se dalo pomisliti kako joj je mesto upravo u premijum segmentu. Nažalost po nju, ukoliko spolja šarma zaista ne nedostaje, u unutrašnjosti je posve druga priča. Daleko od manijačke preciznosti germanskih proizvođača, Delta donekle potvrđuje lošu reputacija italijanskih. Na stranu spojevi od oka i jeftina metalizirana plastika na centralnoj konzoli, jednostavno nedostaje osećaj luksuza, kao kod recimo jednog Audija A3.

Sama komandna tabla, baš kao i određene komande, deluje već viđeno, reklo bi se da su dizajneri iscrpeli gotovo sve ideje kada su se latili enterijera. Ukoliko još i možemo relativizovati spomenute nedostatke, kada se smesti za upravljač, vozač nikako ne može ignorisati formu sedišta. Dopadljiva na oko, pokazala su se neudobnim, pre svega zbog previše ispupčenog sedalnog dela, dok u krivinama, slabi bočni oslonci ne zadržavaju telo. Najgori su, zapravo, nasloni za glave, ravni i tvrdi ”k’o drvo”. Dizajneri Lancie zaista bi mogli mnogo toga da nauče od francuskoh kolega, koji su na ovom polju za primer.

Zatečeno stanje
Drugo, ukoliko ste pomislili da i osnovna Delta ima kožna sedišta, pogrešili ste! Unutašnjost je, zapravo, presvučena nekakvom sintetičkom materijom od poliuretana (do sada upotrebljavana samo u luksuznoj klasi, kao kod recimo Maseratija), koja, ruku na srce, lako može prevariti neupućene. Nije nam se preterano dopala ni pozicija za upravljačem, bez obzira što se ovaj, kao i sedišta, podešava po visini. Vozač visine 1,8 m, oseća se prijatno tek kada se spusti da maksimuma, što za veoma krupne osobe, neće biti dovoljno. A kada se lati sigurnosnog pojasa, u želji da ga zakopča i eventualno podesi po vertikali, ostaće zatečen pred činjenicom da je fiksiran! Ne možemo, a da ne kritikujemo i nedovoljno prostrane police i boksove za sitnice, posebno u automobilu koji ima porodične pretenzije.

S druge strane, Delta je izuzetno gostoljubiva prema putnicima pozadi, posebno kada se radi o prostoru za noge (izmerili smo čitavih 35 cm). Deljiva na 2/3, klupa se ujedno pomera po horizontali (petnaestak centimetara), a ko želi da odspava, može podesiti i nagib naslona.

Kao logična posledica rekordnog prostora pozadi, prtljažnik je, uprkos impozantnim spoljašnjim dimenzijama, sasvim prosečne zapremine od 380 litara. Ukoliko se zadnja klupa pomeri, povećava se za nekih 85 litara, ali u tom slučaju, pozadi se mogu smestiti samo deca.

originalan i dopadljiv dizajn,
prostor za
putnike pozadi,
performanse,
osnovna oprema

mala modularnost prtljažnika,
kvalitet materijala,
oblik sedišta,
vozačka pozicija

Integralno vaša
Na putu, odnosno u pokretu, Delta nam se učinila znatno homogenija nego li prilikom statičnog razgledanja. Za jednonedeljno druženje sa njom, izabran je novi 2,0 Multijet od 165 KS, koji, zašto ne reći odmah, potpuno odgovara ovoj teškoj Lanciji (testirana verzija ima preko 1500 kg). Na prvi zaokret kontakt ključa, previše je bučan, no nivo decibela progresivno opada sa porastom radne temperature, bez da se na ovome polju može meriti sa recimo Renaultovim 2,0 dCi/160 KS, odnosno Volkswagenovim 2,0 TDi/170 KS. Naprotiv, njegove performanse potpuno su na nivou najboljih, te čim se ”zavrti” na nekih 1800 obrtaja, isporučuje svih 360 Nm obrtnog momenta. U bilo kom stepenu, ubrzanja i međuubrzanja su odlična, tako da se dozvoljena brzina prebacuje za tren oka. Ukoliko želi, vozač može nadgledati obrtaje turbine (na istom displeju kao i bord-kompjuter), što je direktno povezano sa potrošnjom. Na kraju testiranja, putni računar pokazao nam je da smo za upravljačem proveli 21 h i 37 min, a da se prosečna potrošnja stabilizovala na 7,7 litara. Može se spustiti i do nekih 5,5 l, dok po gradu ova Delta troši između 9 i 10 l/100 km.

Lancia Delta 2,0 MJT

Motor
Tip/broj cilindara turbodizel, redni/4
Radna zapremina ccm 1956
Broj ventila/tip ubrizgavanja 4/common rail
maks. snaga kW/KS/o/min 121/165/4000
obrtni moment Nm/o/min 360/1750
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/5/5
D x Š x V mm 4520x1795x1495
međuosovinski razmak mm 2700
masa vozila/nosivost kg 1430/670
zapremina prtljažnika l 380-1190
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Ogibljenje
napred trouglasto poprečno rame, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi polukruta osovina, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Pneumatici
dimenzije 205/55 R16
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 8,5
maksimalna brzina km/h 214
prosečna potrošnja l/100 km 5,3
Cena (u EU) € od 26.000

Inače, motor je u sprezi sa preciznim šestostepenim manuelnim menjačem, kojem bi jedino hod ručice mogao biti kraći. Nema nikakvih zamerki ni na snažne kočnice, a još manje na upravljanje. Servo asistencija je dobro odmerena, a prilikom parkiranja, moguće ju je pojačati, pritiskom na taster (mod City).

Prirodna stabilnost
Ostaje nam još ponašanje na putu, za koje mirne savesti možemo reći da je izuzetno efikasno. Podešena na udobnost, Delta poseduje prirodnu stabilnost, potpomognutu raznim elektronskim ”štakama”. Možda je nepotrebno zamarati se nabrajanjem svih sistema, no navedimo ipak novo reaktivno ogibljenje, i Absolute Handling i Drive Steering Torque. Ukratko, prvi podrazumeva elektronsku kontrolu ponašanja podvozja (doplata od 800 evra), kada računar bira najadekvatniji trim amortizera, dok elektronska blokada diferencijala, sprečava nepotrebno rasipanje snage. Sve navedeno, vozač teško može da oseti u svakodnevnoj vožnji, za razliku jednog drugog sistema, nazvanog ”Driving Advisor”, koji reguje u slučaju da se iznenada promeni saobraćajna traka (bez pokazivača pravca). Za razliku od sličnog kod grupacije PSA (dva vibratora u sedištu samo opominju, tj. ”razbude” vozača), kod Lancije se aktivira elektromotor, koji deluje na upravljač, lagano korigujući pravac. Reaguje pri brzinama od 65 do 135 km/h, i po ugledu na spomenute, nije u serijskoj opremi.

No, sva navedena pomagala u principu nisu neophodna, i sa klasičnim amortizerima (naš slučaj), Delta pruža veoma dobar kompromis stabilnost/udobnost, a i cena ostaje podnošljiva.

Na pola puta
Sa testiranim agregatom i prvim završnim nivom Oro, Delta košta 26.000 evra, što je za par hiljada jeftinije od jednog A3 Sportback TDi/170 Ambition (slična oprema), ali i znatno više od recimo Megana 2,0 dCi/160 Dinamique (21.200 evra). Početna cena na našem tržištu kreće se od 19.500 evra, za benzinski 1,4 T-Jet, a kulminira verzijom 1,9 M-JTD od 190 KS (počevši od 27.500 evra).

Dodajmo i to da je na raspolaganju ukupno šest agregata, od čega su tri benzinska. Već smo spomenuli 1,4 Turbo Jet, od 120 i 150 KS, a odnedavno je tu i 1,8 T-Jet, koji je izveden iz Fiata Bravo Abarth (motor sa direktnim ubrizgavanjem, kome je snaga smanjena sa 230 na 200 KS). Pored testiranog i snažnog 1,9 M-JTD, boje dizela brani još 1,6 Multijet od 120 KS.

Zaključak
Nova Delta kao da želi da zaboravi svoju slavnu sportsku prošlost! Civilizovana, prostrana i udobna, cilja na manje porodice sa solidnim budžetom, koje ne žele da se utope u svakodnevno automobilsko sivilo. Jer kupiti jednu Lanciju, više je od kupovine običnog automobila. To je kao da posedujete jedan deo Italije. Pri tome, Lancia nije bila škrta kada je oprema u pitanju. Šta više, sve verzije poseduju automatski dvozonski klima-uređaj, CD/mp3 auto-radio, tempomat, elektronsku blokadu diferencijala, električne podizače prozora, klizeću zadnju klupu, spoljašnje retrovizore sa elektro-podešavanjem i preklapanjem, sedam vazdušnih jastuka, ESP, alu-felne od 16 cola... Nema šta, za osnovnu verziju, više nego bogato.

Nažalost, slika nije potpuno idilična, bez obzira na veoma dobru tehničku bazu i originalan dizajn spoljašnjosti. Malo više šarma u unutrašnjosti, uz kvalitetnije materijale i bolju ergonomiju, sigurno bi uticalo na znatno povoljnije impresije.

Ekskluzivno iz Pariza, P. Rajković
foto: Vrele gume, P. Rajković
perica.rajkovic@vrelegume.rs
25074
Postavljeno: 21.10.2009

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Milan
21.10.2009 00:59
3
9

Imao sam prilike da se provozam u novoj Delti i dok mi se spoljasnji izgled donekle i dopao,unutasnjost me je razocarala,najvise kvalitet materijala.Plastika koja imitira aluminijum i to veoma lose ne ide u korak sa automobilom te cene za koju mogu reci da je previsoka.Uopste mogu reci da je automobil pomalo kicast-ili ga volite ili ne.

Milan Mirosavljev
21.10.2009 10:07
4
0

Proletos na Salonu automobila u Beogradu nova Delta je bila izložena na štandu grupe Fiat, gde se zatekao vaš "glodur" G-din Zoran Živkov.
"Predložio" sam mu da VG organizuju lutriju za čitaoce koji poseduju sve brojeve VG (taj sam) i da glavna nagrada bude Delta, koju bi, razume se, dobio ja. Zoran se na to to nasmejao i odgovorio u smislu: "I tata bi sine." Šala na stranu, Delta je na mene tada stvarno ostavila odličan utisak. Počevši da čitam prikaz Perice Rajkovića, u početku sam priznajem bio zatečen negativnim ocenama.
kasnije je sve leglo na pravo mesto, jer ono što je uvek bilo najkarakterističnije za Lancie odlikuje i ovaj model. Mislim na to da je ovo vozilo sa izraženom personalnošću i da i nju odlikuju osobine koje su i ranije odlikovale Lancie, a primedbe o kvalitetu materijala u unutrašnjosti, ergonimiji itd. mogu da se otklone do proleća uz malo novca i malo više truda i dobre volje. Tada bi uživacija bila kompletna.

Milan
22.10.2009 23:55
0
3

Milan
Mirosavljev

Ako imate sve brojeve,kazite mi koji automobili su testirani u drugom broju?

Milan 2
23.10.2009 00:52
0
5

Sjajan spolja, ali se vidi da su materijali kojima je radjena iznutra jeftini STETA, Zbog toga iznutra deluje kicasto i nije mi jasno zasto tome nije posvecena veca paznja? Mada mi se ovakav raspored svega sidja i sve je pregledno. Naravno ovaj testirani motor je sjajan. Snazan, a opet povoljan zbog registracije.

don
24.10.2009 01:38
0
6

Ok je ovo automobil,jedina realna mana je cena, jos Fiat kao grupacija nije na nivou da okine cenu kao VW i to je to.
Mada iskreno ne mogu da zamislim koji ce porodican covek kupiti ovakav automobil? Vise me podseca na prevozno sredstvo lokalnog svalera ili neke dobrostojece tete ! haha

Milan 2
26.10.2009 21:54
6
0

Don@ Prijatelju pa kad ces ti u Rusiju? Sigurno si cekao da prvo dodje Medvedev, pa da mu ti uzvratis gostovanje he, he.. Daj kad odes provozaj neku Ladu i javi Perici da ti objave clanak za Vrele Gume. Moram ti reci da mi je komsija imao sluzbeni auto Fijat Croma 2.0 benzinac od cini mi se 135ks, ej on je bio prezadovoljan, a i ja sam takodje, jer nam je sluzio i za skitnju po gradu, a i sire. Za 5 godina koliko ga je imao nikad ga nigde nije ostavio. Ako ti kazem da je imao ceste poslovne izlete u Madjarsku i Austriju (bio vozac direktora PGP-RTSa) tim to dobija jos vise na znacaju. Motor mu je bio sjajan, a trosio u proseku oko 9L, nije bio turbo. Pozz..

don
27.10.2009 12:24
1
1

@Milan 2
Nemam pojma, prvo cu videti da se ubacim na neko dobro radno mesto u BG-u, u Rusiji bi fino zaradjivao i to, al ipak je najbolje biti svoj na svome !Sto bi se reklo! hehe
ELEM, upisite u pretrazivac COMBAT T98, to vam je ruski Hummer, ja nisam video mocniji i bolji dzip u zivotu. Kad bi otisao u Rusiju i kad bi to testirao, AHHHHHHHHHH
Ajde pogledajte, hocu da mi prokomentarisete!

Milan 2
27.10.2009 21:48
1
0

Auu.. tebra, sto bi Sojic rekao: de ga nadje? Ma daj, pa sta je ovo? Mislim da bi sa njim mogao da se provozas Bagdadom i da ti niko nista ne bi mogao he, he.. Znas kako, sve je stvar ukusa, ja licno volim klasicne limuzine tipa Audija6, BMW5, Volvo S80, Cirtoen C5, SAAB 9-5 (novi)..itd sa klasicnim motorima 1.8l 2.0l 2.2l nikad se nisam palio na neke sportske masine ili neka kola koja odudaraju od klasike. Ne sumnjam da je ovo jako mocno vozilo za one koji to vole, ali ovo i nije da se kupi i vozi preko Gazele ili Brankovog mosta. Pozz

Igor
30.10.2009 16:42
22
1

@don - posto "Fiat kao grupacija nije na nivou da okine cenu kao VW" po tebi ispada da ova Lancia treba da bude 7000 Evra, Maserati 10-12 hiljada, a Ferari oko 20 000 Evra, jer ne bi Ferari smeo (kao Fiatovo vozilo) da predje cenu Golfa 1.4 TSI Highline.

@"Milan 2" - mogli bi ti i autor texta da objavite fakture iz Lancie da nam pokazete koliko su jeftini ti materijali. Sedista su od istog materijala kao u Maseratiju, a ona metalik plastika kad bi se zamenila pravim metalom, onolika povrsina, onda bi enterijer delovao kao sporet. Mnogo predrasuda, stvarno. Ako Italijani to tako naprave, onda je to mnogo lose, ali ako to isto ubaci Nemac, onda je to super i to je standard. Opel Astra OPC kosta 6-7000 vise nego Lancia, i ceo kokpit joj je napravljen od iste te "jeftine" metalik plastike, pa niko je ne popljuva ovoliko. Evo link: http://www.sobrecoches.com/var/plain_site/storage/images/coches/opel/astra/prueba_gtc_2_0_turbo_opc/interior/opel_astra_opc/303951-1-esl-ES/opel_astra_opc1.jpg

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: