Tuning

Edo Competition C63 AMG

Crni odmetnik

”Dođavola sa skromnošću!” jeste novi slogan poznate nemačke tjunerske kuće, kada je reč o modelima Mercedesa iz AMG ogranka. Pitate se zašto? Pa, recimo da su momci iz Edo Competitiona od ionako snažnog C63 AMG, napravili pravog ”divljaka”


Kupcima je na raspolaganju velik opseg presonalizacije enterijera

Iako je nemačka tjunerska kuća Edo Competition (čiji je vlasnik, Edo Karabegović, poreklom sa prostora bivše Jugoslavije), uglavnom poznata po ”projektima” prestižnih supersportskih automobila, kao što su Lamborghini, Ferrari, Maserati ili Porsche, neretko im ”dopadne šaka” i nešto ”običnija” tehnika. Pod pojmom ”običnija”, ne mislimo na automobile koje voze ”obični smrtnici”, već o modelima kao što je, recimo, Mercedes C63 AMG. Ovo napominjemo iz razloga jer je upravo ovaj automobil, najjeftiniji i, da kažemo, ”najobičniji” u celokupnoj paleti vozila koja su izašla iz Edo Competition pogona jer pored već navedenih prestižnih brendova, logo ove tjunerske kuće poneli su i Audi R8 i Ford GT.

No, da se vratimo na Mercedes i detaljnije upoznamo sa izvedenim modifikacijama. Iako je spoljašnji izgled ovog ”čudovišta” više nego upečatljiv, on se zapravo i ne razlikuje u mnogome od standardnog AMG-ovog finiša. Naravno, nešto su drugačiji točkovi, koje sada krase ultralake felne prečnika 19 cola sa 12 paoka u veoma efektnoj mat crnoj boji, koje su ”obuvene” u Michelin Pilot Sport Cup pneumatike, dimenzija 235/35 napred, i 265/30 pozadi. Samim tim, inženjeri iz Edo Competitiona obezbedili su i veliku količinu prijanjanja za podlogu, naročito pozadi, budući da je pogon ostao na zadnjim točkovima, a snaga motora značajno povećana.

A kada smo već kod njega, treba reći da su ovaj put, ”tjuneri” dali sebi oduška, te da je iz AMG-ove V8 jedinice, koja je serijski oslobađala 457 ”konja” i čak 600 Nm obrtnog momenta, ”isceđeno” znatno više. Drugim rečima, V8 motor zapremine 6,2 litre sada oslobađa čitavih 555 konjskih snaga i čak 680 Nm obrtnog momenta, što je potvrđeno i na ispitivanjima na dinamometru. Ovaj rezultat postignut je zahvaljujući remapiranju centralne računarske jedinice (ECU), kao i ugradnji novog filtera za vazduh, ali i visokoperformantnog izduvnog sistema, u potpunosti izrađenog od nerđajućeg čelika, koji uključuje i drugačiju izduvnu granu i katalizator visokog protoka. Zahvaljujući svemu ovome, Edo Competition C63 AMG od 0 do 100 km/h sada stiže za 4,3 sekunde, dok je uklanjanjem elektronskog limitera sa 250 km/h, maksimalna brzina povećana na čak 320 km/h.

Koliko je zapravo složen novougrađeni izduvni sistem govori i podatak da se u realnom vremenu, svakog trenutka, meri pritisak izduvnih gasova, te se na osnovu određenih parametara, otvaraju tzv. ”leptir-ventili”, omogućavajući skoro idealne karakteristike. To znači da je omogućen visok obrtni moment pri nižem broju obrtaja, bez da je žrtvovana snaga i performanse u visokim režimima.

Zahvaljujući modifikacijama, iz V8 motora "isceđeno" je dodatnih 98 KS i 80 Nm obrtnog momenta Twituj ovo!

Kada je reč o enterijeru, treba naglasiti da Edo Competition ostavlja mogućnost vlasnicima da u potpunosti personalizuju svoj ”radni prostor”. Tačnije, da je kokpit moguće ostaviti gotovo u fabričkom stanju, uz naravno, dodatak Edo Competition obeležja, ali i da je moguće drastično ga izmeniti i prilagoditi sopstvenim željama i potrebama. To, pored opreme, u koju spadaju visokokvalitetni hi-fi uređaj, navigacioni sistem sa DVD-video reprodukcijom, i razne druge ”tehnikalije”, znači da je moguće odabrati i materijale po želji, počevši od visokokvalitetne kože, preko alkantare do mahagoni drvenih aplikacija. Naravno, razne kombinacije karbona i aluminijuma se podrazumevaju, pa čak i preporučuju.

Ako ste želeli sebe da obradujete novim C63 AMG, a čini vam se da je postao previše ”mainstream” te da ga voze mnogi, koji ni vozačku dozvolu ne bi trebali da poseduju, krajnje je vreme da se obratite firmi Edo Competition, jer sada imate i tu mogućnost da jedan C63 AMG bude prilagođen samo vama, te da na putevima širom Evrope, nema niti jednog sličnog!

Edo C63 AMG opremljen je visokoperformantnim izduvnim sistemom izrađenim od nerđajućeg čelika
redakcija@vrelegume.rs
2442
Postavljeno: 15.09.2009

Arhiva: Tuning

Rubrika: Tuning
Postavljeno: 21.06.2014

Larte Design Mercedes-Benz GL Black Crystal

Interesantan je komentar u američkim automobilskim medijima: „Ne morate da idete na Aljasku da gledate Rusiju iz vašeg „dvorišta“; možete da vidite Rusiju u svojoj ulici uz pomoć Larte Designa“


Rubrika: Tuning
Postavljeno: 17.12.2013

Dodge Challenger R/T Shaker

„Muscle“ obojen u narandžasto


Rubrika: Tuning
Postavljeno: 15.11.2013

Mercedes-Benz CLS 63 AMG Wheelsandmore Seven-11

Kako promeniti nešto što je već gotovo besprekorno?


Carlsson SLK 340 Judd

23.04.2013

ABT Audi AS5 Sportback

17.04.2013

BMW MH3 V8 R Biturbo

21.01.2013

Fiat 500 Cinquone Stradale

10.01.2013

Honda CR-Z Mugen

04.07.2011

BMW M3 Pick-up

20.06.2011

Honda CR-Z

03.03.2011

MTM Audi RS6 Clubsport English version Tekst sa video prilogom!

07.10.2010

MTM Audi Q5/Q7 Crossliner

17.09.2010

Porsche 9ff GTurbo 1000

27.07.2010

G-Power BMW M3

23.07.2010

Geiger Cars F650

25.03.2010

Gemballa MIG-U1

08.03.2010

Geiger Cadillac CTS-V

14.01.2010

Brabus E V12 Black Baron

17.12.2009

Civic Mugen Type R

23.11.2009

Hamann Imperator

27.10.2009

Edo Competition C63 AMG

15.09.2009

Geiger Twin Turbo Corvette Z06

24.08.2009

Lamborghini Gallardo LP560-4 Polizia

29.06.2009

Alfa Romeo MiTo Marangoni

28.05.2009

Vauxhall VXR8 Bathurst S

28.04.2009

Geiger Challenge SRT8

17.03.2009

Edo LP 710-2 Christian Audigier

09.02.2009

Mansory Bentley Continental GT

16.01.2009

Hamann Sportivo 500

21.11.2008

BMW X5 Hamann

28.08.2007

Rinspeed Imola

31.10.2006

Kleemann ML50K S8

06.01.2006

Lorinser E Class Sedan LV

07.11.2005

don
15.9.2009 14:20
0
2

Sta ti je Bosanska filozofija.. hahaha
Nikad nebih uzeo nista od ovog tjunera.

Enko
18.9.2009 13:30
2
0

Pa ako je Bosanac ne mora da znači da je nešto loše.. Idi leči svoj nacionalizam. Poseti ti njihov sajt da vidiš šta rade ljudi. Inače, ova Mečka je ludilo.

don
18.9.2009 16:23
1
0

Ja sam rekao i za Francuska , Rumunska i Juznokorejska kola da su po meni losa pa mi niko nije rekao da sam nacionalista?
Pre si ti odreagovao nacionalisticki, ali nije ni bitno.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: