Ekskluzivno

Chevrolet Captiva

Sedam u pakovanju


Chevrolet je nedavno lansirao verziju za sedam sedišta i prednjim pogonom, čime Captiva postaje interesantna alternativa minivanovima

Za Chevrolet, Captiva je postala sinonim uspeha na evropskom tržištu. A bez integralnog pogona, postao je jeftiniji od mnogih kompaktnih minivanova. Time se opravdano postavlja pitanje, šta je mudrije izabrati? Kome je do impresioniranja okoline, izvesne polivalencije (iako sa pogonom na samo prednje točkove, Captiva 4x2 robusne je konstrukcije i visoko postavljena od tla), ovaj Chevrolet pravi je izbor.

To ne znači da je unutrašnji prostor inferiorniji od spomenutih vanova, naprotiv, u Captivi ga ima u izobilju. U drugom redu, tri odrasle osobe osećaju se prijatno, pa iako se radi o klupi, a ne o nezavisnim sedištima, moguće je podesiti naslon. Sedišta u trećem redu, nakon malo gimnastike prilikom ulaska i izlaska, prihvataju decu i osobe do 170 cm. Ona su inače, uredno sklopljena u prtljažniku, koji tada poseduje korektnih 465 dm3. U svakom slučaju, dovoljno za duži godišnji odmor petočlane porodice, a ukoliko se žele povesti i komšijski klinci na fudbal ili pecanje, u njemu ostaje mesta tek za ”mamce” (samo 85 dm3).

Ni praktični aspekt nije zaboravljen, a Captiva poseduje dovoljno polica i boksova za odlaganje sitnica, od kojih je najprostranija ostava ispred suvozača. Završna obrada i kvalitet materijala sasvim su na mestu, posebno ukoliko su sedišta, kao u našem slučaju, u kombinaciji koža/platno.

Osim atraktivnog izgleda, Captiva poseduje i ostale neophodne elemente kako bi se dopala kupcima, gde pre svega mislimo na savremeni 2,0 VCDi. Dvolitarski turbo-dizel postoji u dve verzije, sa 150 KS (4x4), odnosno u ”izduvanoj” varijanti od 127 KS, kao kod test-vozila. Međutim, razlika u snazi gotovo je neprimetna, jer je kompenzovana manjom masom 4x2 pogona (1830 kg). Veoma diskretan, ovaj motor ”prihvata gas” od najnižih obrtaja, tako da nije neophodno često posegnuti za nepreciznom ručicom petostepenog menjača. Dobilo se i na potrošnji, koja u proseku ne prelazi 9,5 litara.

     
 

moderna koncepcija,
motor,
raspoloživi unutrašnji
prostor,
cena, garancija

kočnice,
odsustvo serijskog ESP,
slaba zaštita karoserije
u gradskoj vožnji

Sa samo pogonom napred, Captiva 4x2 nije puno izgubila, jer ni verzija sa integralnim pogonom ne spada u spremnije terence. To znači da su oba modela prevashodno namenjena za sve puteve, a ne za sve terene. Iako ogibljenje pomalo ”pumpa” kada se brzo vozi po neravnoj podlozi, opšta stabilnost nije dovedena u pitanje. No, čak i osnovna verzija LS snabdevena je elektronskom kontrolom stabilnosti (u zavisnosti od tržišta), koja uspešno koriguje eventualni gubitak kontrole. Tako dođosmo i do opreme, koja opet može da varira. Zainteresovani mogu da računaju na manuelni klima uređaj, seriju vazdušnih jastuka, aluminijumske felne od 17 cola, itd. Solidan ”paket” iznosi oko 25.000 evra, što je za čitavih 2.700 evra jeftinije od 4x4 verzije. Vredi razmisliti...

Chevrolet Captiva 2,0 VCDi Family Pack

Motor i prenos snage
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina ccm 1991
Maks. snaga kW/KS/o/min 110/150/4000
Obrtni moment Nm/o/min 320/2000
Pogon na prednje točkove
Tip menjača/stepeni prenosa
manuelni/5
Karoserija
Tip/broj sedišta/vrata SUV/5/5
D x Š x V mm 4575x1850x1745
Zapremina prtljažnika l 85/465/1420
Performanse
Ubrzanje 0-100 km/h, s 11,6
Maksimalna brzina km/h 188
prosečna potrošnja l/100 km 6,7
(u EU)
€ 25.000

iz Pariza, Perica Rajković
foto: Vrele Gume, P. Rajković
perica.rajkovic@vrelegume.rs
11953
Postavljeno: 03.06.2009

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Ivan
03.6.2009 13:36
1
9

Chevrolet Captiva je pravi primer zasto je GM bankrot!Klasicno mnogo bezukusne plastike i gomila bespotrebnih stvari koje samo poruznjuju unutrasnjost.Samo doticnom autoru teksta ovakav automobil moze da bude pravi izbor,ali budimo posteni po njemu i Dacia je pravi izbor tako da njegovo misljenje mozemo da zanemarimo i inace sve informacije koje on daje su beskorisne zato sto se odnose na teritoriju Francuske i koje se totalno kose sa nasom ponudom automobila u Srbiji!Kod nas se u ponudi na lageru nalaze iskljucivo modeli sa pogonom 4x4 jer jedan dzip sa prednjom vucom je klasicna besmislica i bacen novac i njihove pocetne cene za benzinski motor su 26.599 a za dizel 28.606 i uz osnovnu opremu se dobija ESP!Da dodam jos par stvari za buduce kupce (ako ih uopste ima) koje je autor izostavio a to je da za slican i manji novac mozete dobiti jedan Rav4 sa Dizel motorom i full opremom i da se pomirite sa tim da cete na jednoj Captivi u daljoj prodaji (ako uspete da je prodate) izgubiti dosta novca!Pozdrav

Zoki
03.6.2009 18:00
0
1

IMA LOGIKE U OVOME STO IVAN KAZE POGLEDAO SAM PRODAJNE CENE NA MOBILE.DE ZA CAPTIVU I NASAO $Chevrolet Captiva 2.0 4WD 5 Sitzer Automatik LT Exclusive 2007 55.000KM$ZA 11.900E.TAKAV PRIMERAK KOSTA PREKO 30.000E NOV STO ZNACI DA CETE IZGUBITI SKORO 20.000E ZA NEPUNIH DVE GODINE!MOZDA BI U BUDUCIM TEKSTOVIMA TREBALO I OVAKVE SAVETE DAVATI A NE SAMO KUPI TE ,KUPI TE OVO JE PRAVI IZBOR.A IPAK KADA SE MALO BOLJE ZAGREBE NE ISPADA DA JE CAPTIVA BAS PRAVI IZBOR.

Sinisa
03.6.2009 22:15
0
1

Chevrolet Captiva kod nas kosta otprilike 29000e.Licno mislim da bi trebali da izaberete Ford Kugu,cenovno je vrlo slicna(cak i u odredjenim slucajevima jeftinija).
PREDPOSTAVLJAM DA JE PERICA OVO TESTIRAO PRE EKONOMSKE KRIZE I PRE BANKROTA GM-a! Nadam se da ce svoje misljenje izneti ovde (ali promenjeno)!?
Pozdrav!!!

Peki
03.6.2009 22:45
5
0

Iz meni nepoznatih razloga, konstatno sam izlozen napadima izvesnih osoba (Ivan i Miki), ciji komentari cesto nemaju nikakve veze sa sadrzajem teksta!? Kao sto sam vec jednom naglasio, lako je kriti se iza ekrana sa nekim pseudonimom, i iz samo njima znanih razloga, pljuvati po svemu napisanom. Nebitno, probe radi, pokusajte napisti nesto slicno i na nekom drugom sajtu, koji isto tako objavljuje moje tekstove (b92) pa ce te se brzo uveriti da slicni "komentari" nikada nece biti objavljenji.
Dakle ukoliko sam dobro razumeo, gore navedenim posetiocima sajta je dozvoljeno izivljavanje i vredanje, a kada im se na slican nacin odgovori, onda se to naziva drskim polemisanje sa citaocima (pogledajte komentar Mikija u vezi testa Opel Agile)!? Zapravo verujem da je ovoga puta Miki u pravu, odredene osobe ni ne zasluzuju moj odgovor, sto ce i biti slucaj ubuduce. Srecom u velikoj ste manjini, reci podrske koje dobijam na moj privatni mail su mi neuporedivo vaznije. A vi momci nastavite da radite posao, nije sve ovo slucajno, zar ne? Toliko omalovazavati moje testove, a biti medu prvima koji su ih procitali i komentarisali, malo je paradoksalno...
PS. Da li se neko od vas dvoje zapitao zasto stalno navodim realne cene u Francuskoj, odnosno u zemljama EU? Kao prvo jer je logicno da prenesem vrednost testiranog vozila na doticnom trzistu, a kao drugo, mozda ce neko mudar "zapucati u svet" (kao sto je to bio slucaj sa par poznanika i prijatelja), i kupiti ga po povoljnijim uslovima. A ne, to nije vazno, treba se dokazati tako sto ce se baciti pogled na domaci cenovnik, i dokazati tom "draskom dopisniku" ko je pravu!! Fasciniram sam gospodo vasim poznavanjem zbivanja u auto industriji, sto se vidi iz Ivanovog "mudrog" zakljucka, zasto je GM bankrotirao, odnosno teoriju o sunovratui Opela kada se udruzio sa Suzukijem (Agila). Impresivno nema sta, otvorio si nam svima oci, moram te preporuciti odgovornima za marketing! Nastavi molim te i u buduce da nas zasmejavas, bar ce biti veca poseta sajtu. Ups, da nisam mozada preterao Miki? Opomeni me molim te.
Ajd uzdravlje, i do nekog narednog "nepotrebnog" i "nebitnog" testa, nestrpljivo ocekujem jos koji biser. Usput, naostrite dobro olovke, to ce biti Kia Carnival (boze koga to jos intereuje!?). Tako bar imate vremena da se dobro pripremite.
Samo Vas "drski" dopisnik iz Francuske.

Ivan
04.6.2009 12:45
0
2

Samo na ovom testu svi koji su komentarisali su mislili da Perica Rajkovic nije u potpunosti u pravu (a isti slucaj je i kod drugih tekstova) osim naravno Perice al sta ce covek svaki ciga svoga konja hvali!Ali ovakav komentar od strane Perice samo potvrdjuje ono sto vec i vrapci znaju.Ja sam licno skrenu paznju na neke stvari kada je u pitanju Captiva kao sto su (losa plastika,da su prikazane cene iz Francuske,da je kupiti jedan Dzip samo sa prednjim pogonom besmislica i naveo sam cene kod nas i da bazni model ukljucuje ESP).A EVO STA JE DOTICNI PERICA MENI UZVRATIO:"Iz meni nepoznatih razloga, konstatno sam izlozen napadima izvesnih osoba (Ivan i Miki), ciji komentari cesto nemaju nikakve veze sa sadrzajem teksta!?".iZVESNI MIKI CAK I NIJE KOMENTARISAO OVAJ AUTOMOBIL,A MOJ KOMENTAR AKO NEMA VEZE SA TEKSTOM ONDA SVAKA CAST i JOS DODAJE DA SE DOZVOLJAVA (izivljavanje i vredanje) STO OCIGLEDNO ZNACI DA BILO KO DA NAPISE KOMENTAR KOJI NE ODGOVARA JEDNOM PERICI ISPASCE DA SE IZIVLJAVA.NARAVNO POSLE SVEGA IDE POZIV ZA NE OBJAVLJIVANJE KOMENTARA ITD.stara prica!!Ja iskreno mislim da bi Perica trebao da daje sto vise ovakvih komentara jer verujem da sjajno zabavlja ljude koji verovatno ni ne citaju tekstove nego samo komentare!

Danijel
04.6.2009 13:00
1
0

Bravo Peki,mislim da je doslo vreme da REDAKCIJA koja objavljuje komentare pocne sa sankcionisanjem komentara uvredljive prirode(uostalom cemu sluzi uputstvo za slanje komentara)!!!
Od dvojice doticnih ne mozete imati svoje misljenje jer se kosi sa njihovim i odmah niste u pravu jer oni znaju bolje.
Zasto bi Perica morao da testira ono sto se njima svidja kao da su oni jedini koji citaju testove.
Kladim se da vecina ljudi koji citaju tekstove Perice ni ne postavljaju komentare i da je vecini pomogao oko odabira vozila u skladu sa njihovim mogucnostima.
Upravo je moj drugar kupio sandero dizel nadahnut tekstom Perice doduse najmanje opremnjenu i slabijim dizelasem za 9600e.I iskreno za te pare boli glava autic,NAGLASAVAM "ZA TE PARE" jer je neprimereno ga porediti sa necim duplo skupljim.
PUNA PODRSKA PERICI OD MENE!!! I nadam se da ce se doticni udostojiti da se izvine Perici!!!
Mozete zamisliti kako je coveku kada ga vredjaju i ponizavaju njegov rad,ima covek pametnija posla.
POZDRAV SVIMA I MOLIM OSTALE KOJI PODRZAVAJU PERICU DA SE SLOBODNO OGLASE!!!

Miki
04.6.2009 13:45
0
0

Posto vidim da se Perica opet svadja a nazalost ovaj put je potkacio i mene pa moram da se branim sta cu!!Kako ti je poznato ja se ne krijem iza ekrana uredno sam ti se pretstavio a ako te zanima mogu da ti posaljem i fotokopiju licne karte!Zaista je nekorektno sa tvoje strane da kazes da ja pljujem po svakom tvom tekstu jer to jednostavno nije istina a po moju srecu postoji arhiva gde svako moze da se uveri da to sto govoris nije istina!Kod testa Aveo GPL i Renault Megane coupe,prvi komentari su moji sa svim recima hvale za tekst i odabir automobila!Znaci kada te covek hvali onda je uredu a kada ima nesto da zameri odmah se "IZIVLJAVA i VREDJA" i udara se na njega naj prizemnijim metodama kao sto su vredjanja, ocajnicki potezi i apeli na redakciju da ne objavljuje komentare!!!Ako se malo vratimo unazad pa prelistamo komentare onda se nad tobom ne izivljavaju samo (Ivan i Miki)kako ti kazes nego jos mnogo ljudi npr:(Dejan)kod testa Ford Fieste (Igor,Ivan,Mrta,Zoki so)kod Dacie sandero (Miki,Milos,Don)kod Dacie pick-up pa cak i kod ovog testa maltene se svi ne slazu sa tobom i jos mnogo ljudi koje kada bih nabrajao trebala bi mi cela strana!Ali isti ti ljudi na pojedine tekstove imaju i reci hvale i ne moze se ovako udarati po njima kada napisu nesto sto se tebi ne svidja jer to jednostavno nije profesionalno!

Sinisa
04.6.2009 14:20
1
0

Koji SUV je danas pravi terenac i koliko ce vlasnika istih ici offroad.Cak i sa pogonom na cetiri tocka nijedan danasnji suv nema sta da trazi van puta jer je iskljucivo namenjen za put i pokazivanje po gradu.
Da bi bio pravi terenac mora da ima blokadu diferencijala,reduktor,dovoljno odstojanje od tla,odredjeni ugao pod kojim moze da se popne na uzbrdicu a da ne ocese branike,odredjene pneumatike,ojacano vesanje koje moze da podnese razna opterecenja i naprezanja i da ne nabrajam vise (pravog terenca ne cini samo pogon na sva cetiri) A OD SVEGA NAVEDENOG VECINA SUV AUTOMOBILA DA NE KAZEM SVI,NE ISPUNJAVAJU A I NE TREBAJU JER NISU ZA TO NAMENJENI TAKO DA STOJI ONO PERICINO NE BACAJTE PARE NA 4x4 JER ZAPITAJTE SE KOLIKO CETE UOPSTE ICI VAN PUTA.
ONI KOJI CE ICI VAN PUTA ZNA SE STA CE UZETI!!!
Desetine miliona amera decenijama voze automobile sa losom plastikom i enterijerom i NE SMETA IM!!!Mozda u evropi ima i takvih profila kupaca dakle stvar je ukusa.
Jedino sto ce im opasti naglo vrednost,to jedino stoji!
Sto se tice cene u francuskoj-pa evo mene zanima kako se sta krece tamo sta ce mi ovde kada ovdasnje cene svi znamo napamet!? I mozete ih saznati gde hocete.
Pozdrav.

Milan
04.6.2009 14:29
0
0

Neverovatno Kako je Balkanski mentalitet dominantan cak i posle puno godina provedenih na zapadu.

Ivan
04.6.2009 18:43
0
1

@Danijel TI SI DRUZE POMESAO NEKE STVARI IZ TVOJE VELIKE LJUBAVI PREMA PERICI POCEO SI DA ME OKRIVLJUJES ZA STVARI KOJE NEMAJU VEZE SAMNOM!AKO MALO RAZMISLIS ZAKLJUCICES DA U MOJIM KOMENTARIMA NEMA NICEGA STO TI KAZES UVREDLJIVOG NA RACUN PERICE JER SVI MOJI KOMENTARI SU UREDNO OBJAVLJENI,SAM POKUSAJ DA NAPISES JEDAN UVREDLJIVE PRIRODE KOMENTAR I VIDECES DA NECE BITI OBJAVLJEN!DALJE NE VIDIM ZASTO TI NE BI MOGAO DA IMAS SVOJE MISLJENJE ZBOG MENE,TO STO TI NISI SIGURAN U SVOJE MISLJENJE PA SE PLASIS DA CETE NEKO POKLOPITI TO JE VEC TVOJA STVAR!DALJE KO KAZE DA PERICA MORA DA TESTIRA ONO STO MU JA KAZEM MOJE JE DA PREDLAZEM A AKO ON VIDI U TOME NESTO STO MU ODGOVARA MOZE I DA ME POSLUSA STVAR IZBORA!JEDINO SE SLAZEM SA TVOJOM KONSTATACIJOM DA CE TVOGA DRUGA ZAISTA BOLETI GLAVA JER SE OPREDELIO ZA SANDERA ALI SVAKO IMA PRAVO IZBORA A DA LI JE IZBOR OPRAVDAN TO CE ON SAM DA ZAKLJUCI!I SAVETOVAO BI TI DA SE MANES PAROLA ZA POZIV PERICI U POMOC JER SAMIM TIM GA PROGLASAVAS ZA DAVLJENIKA A DO TOGA NIJE DOSLO A I TO JE KLINACKI NACIN DA BI SE NESTO POSTIGLO!!!POZDRAV SVIMA

Peki
04.6.2009 19:11
0
0

"Samo doticnom autoru teksta ovakav automobil moze da bude pravi izbor,ali budimo posteni po njemu i Dacia je pravi izbor tako da njegovo misljenje mozemo da zanemarimo i inace sve informacije koje on daje su beskorisne..."
Samo jedno pitanje, za ucesnike ove prijatne diskusije, da li ovaj citat ima veze sa testom, pogotovo sto nigde nije receno da je Captiva globalno pravi izbor. Iz konteksta se moze zakljuciti da sam je uporedio sa nekim vanom koji ima sedam sedista i kosta priblizno isto, sto je uostalom i bila poenta testa. Sta je interesantnije, kvazi 4X4, podjednako prostran i udoban ili jedan mini van?
Sto se tice dubljih anliza trzista i pada vrednosti odredenog modela tj kategorije, tako neto nije moguce izloziti u blic testu (posto je tekst objavljen i u casopisu, skracen je od strane redakcije). Zato ste vi tu, i popuno se slazem da takve informacije treba potencirati.
Drugo izbor automobila na testiranje ne zavisi od mene, redakcija ima zadnju rec, u zavisnosti od brojnih faktora. Kao kriterijum se uzima recimo aktuelnost (restilizacija, evolucija odredenog modela, novi motori...), dok je u mom slucaju izbor doticne Captive i Agile, posluzio kao "ulaznica" u GM (ranije sa njima nisam saradivao). Zato sada na testiranju imam Opel Insigniu, a za par nedelja i novi Chevrolet Cruze. Dovoljno aktuelno?
Ovim prilikom izvinjavam se citaocima koje ovakvo polomisanje ne interesuje, i iskreno se nadam da necu imati potrebe da se ponovo oglasavam.

Bimmer
05.6.2009 13:00
0
0

Bilo bi lepo da sve strane zakopaju ratne sekire, jer je očigledno da se otišlo u stranputicu...

Ivan
05.6.2009 13:06
0
1

Kad me vec citiras sam reci jer sam ja nesto slagao.Ne vidim kako zakljucujes da pomenuti citat nema veze sa testom???Da obrazlozim,ako kazem ("Samo doticnom autoru teksta ovakav automobil moze da bude pravi izbor) podrazumeva se da govorim o Captivi jer nju komentarisem!Po meni Captiva ne moze da bude pravi izbor makar je mi uporedili sa Trabantom kao i sto je slucaj sa Daciom!Citirao si sledece(inace sve informacije koje on daje su beskorisne...")a na nekorektan nacin si izbacio kraj koji glasi: (zato sto se odnose na teritoriju Francuske).Meni licno informacije koje se odnose na Francusko trziste mogu da posluze cisto nekog informativnog karaktera ali su mi u sustini beskorisne!Sto se tice najavljenih testova Insignie i Cruza mogu samo da kazem svaka cast jer to je ono sto je aktuelno i sto bi trebalo da interesuje ljude a ne Captiva koja ni kada se pojavila nije bila interesantna!

don
05.6.2009 15:49
0
0

Momci resite ovo kao pravi muskarci,sedite u jugice i igrajte kukavice! :)
Dobro ako neko ima afiniteta prema daciji moze i ona da udje u tu pricu!!!!!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Peki
05.6.2009 16:33
0
1

Bimmer, potpuno si u pravu, vec vise puta sam pozivao sve ucesnike da zakopamo ratne sekire, nazalost bez puno uspeha Jos jednom da ponovim, nimalo mi ne smeta kada se neko ne slaze sa mojim misljenjem, udrite muski, sigurno je da medu vama ima i boljih poznavaoca auomobila od mene. Ali kada nekoga odredeni test ne interesuje, ne vidim zsto bi bio duzan da mu objasnjavam iz kojih je razloga postavljen? Ja godisnje uzmem oko pedesetak automobila, redakcija nekoliko puta vise, pa naravno da se nemoze svima ugoditi. Kada se objavljju u casopisu, mora se voditi racuna o prostoru, i ja sam prvi koji je nezadovoljan skracivanjem teksta, koji tako izgubi dusu i smisao. Ali sta da se radi, od interneta se ne zivi...
Drugo, vise puta sam naglasio da je svako stvari vidi iz svog ugla, u zavisnosto od sredine u kojoj zivi, godina, iskustva, mogucnosti..., sto se, bez obzira na zelju da se bude maksimalno objektivan (ja nazalost nema nikakve koristi od toga sto cu ishvaliti ili iskritikovati odredeni model, cak ni kada se radi o Sanderu, ha, ha, ha) neminovno odrazava u tekstu. U odredenoj meri moje misljenje je sigurno subjektivno, ali dajte isti auto desetini ljudi razlicitog godista, pola i kulture..., i svi ce imati razlicito misljenje. Dakle potuno je normalno da se svi ne slazu sa mojim, sto slobodno mogu da iznesu u komentarima. ALI..., ima jedna rec u nasem jeziku koja jako dobro objasnjava moj revolt, i koju nemozemo pronaci ni u francuskom ni u engleskom jeziku, bez obzira sto su ovi neuporedivo bogatiji. Moracu da je navedem, i neka mi oprosti "cenzor", kao i ostali citaoci na maloj vulgarnosti. To se po narodski zove "podjebavanje", i to smo svi shvatili, ali potezemo razno razne argumente, zar ne!? Nije vazno, idemo dalje, kazu podignuta je citanost sajta, super!
Pozdrav svima.

Peki
06.6.2009 09:26
0
0

Opet ja, ovoga puta uglavnom u vezi Captive. Do kraja prosle godine, postigla je neocekivano veliki komercijalni uspeh na evropskom trzistu, sto znaci da se prodala u 43.000 primeraka (samo u Evropi, ne racunajuci ovu godinu), tako da su u GM morali podici proizvodnji, kako bi namirili potraznju!
Drugo, potpuno je netacna cinjenica da je Captiva ociti primer bankrota GM, jer osim sto se odlicno prodaje, ni ne izvozi se u USA, a proizvodi se u Koreji. Radi se dakle u civilizovan SUV, posebno kada ima pogon na samo prednje tockove, i cija je pocetna cena u Francusko sada samo 21.500 evra (ovo je bila informacija za Sinisu).
Dakle tvrnje kako je Captiva totalno neinteresantna je blago receno bez osnove i odrazava samo neciji licni stav, koji se nazalost zeli nametnuti svima. Ali hajde da malo "zakuvavamo" (da ne upotrebim malocas spomenuti narodski izraz, koji znatno bolje odgovara), tako je interesantnije, zar ne?

Sinisa
07.6.2009 05:55
0
0

Zahvaljujem se Perici na informaciji o ceni.Koliko samo odlazi para na carinu i pdv kod nas na captivu-skoro 8000 evra u donosu na francusko trziste(ako sam dobro izracunao)!!!
Molim ostale ucesnike u debati da smire strasti jer ovako moze u nedogled!
Od mene samo toliko.
Pozdrav!!!

don
08.6.2009 20:16
0
0

Sta nas briga kakve su cene u francuskoj? (pogotovo novih automobila)
Koji paradox,imamo u Srbiji trziste automobila a primamo informacije sa Francuskog trzista.
Hocu da kazem da novinar moze da testira vozilo u Francuskoj,ali da se raspita za cene i ostalo sto bi moglo da zanima potencijalnog kupca kod nas pa da te podatke navede...

Ivan
09.6.2009 13:45
0
0

Ovaj Pericin komentar samo govori koliko ima iskrenosti u njegovim pozivima za zakopavanje ratnih sekira!I jako mi je drago da vidim da ima jos ne pristrasnih ucesnika u diskusiji koji se slazu sa mojim misljenjem jer to samo govori da ja nemam lose namere a sa druge strane zelim da kazem celo svoje misljenje bez nekog uvijanja jer ako se svi dovijamo i ne osnovano udeljujemo komentare cisto da bi nesto rekli onda ce ovo sve izgubiti na smislu!Pozdrav

Peki
10.6.2009 21:34
0
0

OK, Ivane, izvini ukoliko sam te uvredio, nije mi bila namera, i ja sam samo branio moje stavove. Ocugledno je da se ne razumemo i da nemamo iste poglede na automobile, ali to sada nije ni vazno. Zaista bi mi bilo zadovoljstvo da prestanemo da se prepucavamo, postajemo dosadni i zamorni, sto ne znaci da te ne pozivam da nastavis da saljes svoje komentare.
Pozdrav

Boki
23.6.2009 14:17
1
0

Ja sam posetio ovu stranicu zato što sam hteo da čujem iskustva onih koji imaju ili su imali captivu, a ono... Zaboga, da li je iko od Vas seo u taj auto? Ja planiram da ga kupim i značile bi mi povratne informacije.

maja k
24.6.2009 22:37
0
0

hocu da kupim kaptivu .2,0 dizel .zna li neko koja joj je potrosnja po

gradu a i na otvorenom.puno bi mi znacio odgovor .ako neko ima

iskustvo pisite .unapred vam hvala

Goran
10.7.2009 16:42
1
0

Pozdrav drugari... Vec duze vreme merkam automobile slicnih karakteristika i od prilike slicnih cena... rav 4, tiguan, ford kuga, santa fe, subaru forester.. itd. Niko od navedenih ne prodaje auto sa kompletnom opremom a da to nije cena koja je vise nego nerealna. recimo.. tiguan sa full opremom iznosi negde oko 40.ooo eur. (imam zvanicne ponude) Odprilike isto dako nudi i tojota. Tacnije 36.ooo eur stim sto u tojoti nema ksenona senzora za parkiranje itd. doduse zadnji senzor nude kao poklon. Sto se tice captive... za 29.500 dobijam full sport varijantu. 2.0 diezel sa autom. menjacem. O cemu pricamo? Pustite vi varijante koliko je u nekim stranim zemljama... za to po meni trebas da spremis kes pa viza pa granica...ako neko moze Extra... ali cinimi se da vecina nas gleda kako da uzme auto na kredit. Tojota rav 4 i Tiguan su dobri automobili sa tradicijom i to niko ne moze da ospori ali toliko dobri da se izdvoji za tu pricu 40.000 eur. pa neznam bas... Captiva: 3 god. garancija 100.000 km... ako se do tad ne pokvari ima da traje...

Milan NS
15.7.2009 11:25
1
0

Pozdrav svima
Rodjak je uzeo captivu sport,novu,ful oprema,dizel 2,0 ,4x4 prosle godine.
Planiram i sam da ga uzmem u neko skorije vreme,jer mi je auto ispunio ocekivanja,ali polovnog! Koliko sam uspeo na netu da nadjem auto nema nekih velikih mana tj. nisam nigde nasao da su se ljudi zalili.
Iz mog ugla jedino mi se nije svideo na auto putu, preko 130 km/h
dobija se osecaj nestabilnosti upravljanja volana (zbog serva) tj. znaci bez naglih pokreta obilazenja ili cimanja(u mom slucaju),jer auto (naravno sa moje tacke gledista) i nije za brzu i sportsku voznju. Potrosnja mu je u pocetku bila oko 11 l, a na otvorenom oko 9 l.Kada je bio uradjen prvi servis (koji staje oko 22.000 din) potrosnja mu je bila za jednu litru manja. !!!Putevi u Srbiji su jedan veliki off-road tako da Captiva sigurno polaze kod mene ispit rupa,prepreka i ostalih egzibicija na putevima koji su meni dovoljan razlog za kupovinu ovakvog vozila!!!
Pozzzz

Madrfakr
22.11.2009 12:38
1
0

Ja sam prosle godine kupio Chevrolet Captivu 2.0 SPORT 4x4, full oprema i izasao me je oko 30,000eura. Za te pare tada nisi mogao pronaci bolji kompromis cene i kvaliteta. Auto me ni u jednom trenutku nije izneverio, a ispunio je moja ocekivanja u potpunosti. Istina je da je plastika u kokpitu za nijansu losija od nekih, par hiljada evra skupljih, konkurenata, ali je bitno da ne proizvodi zvuke lupkanja i sl. Zavrsna obrada plastike je solidna. Motor je pouzdan i elastican, a sto se tice auto puta, nemam problema sa podupravljanjem kao sto je neko naveo. Ima najlaksi progresivni servo volan koji sam probao(moj drug kaze da se lakse okrece nego njegov CITY rezim u fiatu) pri malim brzinama(pri vecim je sve teze). Ako nista drugo automobil je dao domaci zadatak konkurenatima sto se dizajna(pogotovu SPORT paket) i kompaktnosti tice, ako uzmemo u obzir da je i treci red sedista veoma udoban i takodje opremljen kozom, i da se moze smestiti i osoba koja je visoka 195cm(provereno), onda je jasno da jos malo koji proizvodjac, moze da se pohvali istim. Izgleda kao da je bar 10.000evra skuplji, ali stvarno. Svaki ciga svoga 150konja hvali. Auto nisam kupio nov da bih ga preprodao, vec da se sluzim sto duze istim... Ako tao razmisljate, onda ne trebate uzimati nov auto i (tacka).

Madrfakr
22.11.2009 12:57
2
0

Preporucujem automobl Bokiju i Maji, ako ga do sada nisu kupili. Veci je od vecine konkurenata, ako ne i najveci. SPORT ( 18inc alu tockovi, Full koza-crveno-crna i volan i menjac i vrata su opsiveni istom, senzori za parkiranje,sve moguce pomoci u voznji, grejaci prednjih sedista,automatski brisaci, automatski farovi(podesivi po visini), El podesivi retrovizori, El. podesivo vozacevo sediste u svim pravcima, komande na volanu, hromirana maska hladnjaka, siroke izduvne grane, zatamnjena zadnja stakla itd...), Alo pa ko to jos ima u ponudi i jos 3 god ili 100.000km garancije. Crna ili teget boja obavezno... Cena kvalitet 10/10. Ja sam presao 50.000 do sada, i apsolutno nemam zamerki. Nema konkurenciju!!!

dino
13.8.2015 11:47
0
1

kako se skidaju zvucnici na captivu 2008

dino
13.8.2015 12:00
0
1

kako se skidaju zvucnici na captivu 2008

Milan
19.3.2017 22:30
1
0

Ubiste me u pojam. Hteo sam da pročitam realne komentare, a ne svađe kao u "Parovima". Oteraste me

Nenad
27.6.2017 11:40
0
0

Pozdrav juce mi je CAPTIVA iz cista mira u voznji izbacila aditiv ili vodu iz cantre i prosula mi kroz auspuh na pletenicu a nije mi digao temperaturu cak se auto normalno ponasao sta bi to moglo biti .POZDRAV

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: