Ekskluzivno

Mazda 6 1.8

Solidna osnova

Nova Mazda 6, bez sumnje je zavodljiv i dinamičan automobil, posebno u kombinaciji sa snažnim benzinskim i turbo dizel agregatima. Koliko međutim vredi najslabija verzija 1.8, na prvi pogled nedovoljno adaptirana ovoj velikoj limuzini

«Želite šesticu sa 1,8 motorom» iznenađeno podignu desnu obrvu Mr. Amelio (Portugalac poreklom), odgovnorni za vozni park Mazde u Francuskoj! «E pa takvu nemamo, testirajte bolje 2.5 MZR/170 ks, ili verziju sa najnovijim 2.2 MZR-CD/185 ks, znate ovi agregati joj znato više odgovaraju». Da, da, naravno da znam, samo za ovu poslednju u Francuskoj treba bezmalo 35.000 evra, što je praktično duplo više od osnovne 1.8! Ista priča kao i kod ostalih proizvođača, kada im se obratite za testiranje određenog modela, sistematski žele da vam «uvale» najprestižniju verziju, kako bi se ostavio što snažniji utisak na novinare. Jer bože moj, svi smo mi samo od krvi i mesa, i naravno podložni subjektivnim osećajima.

Ipak, dobrim delom zahvaljujući neviđenoj krizi koja potresa automobilsku industriju i borbi za svakog kupca, par nedelja kasnije Mr. Amelio pronašao je najslabiju šesticu. Doista ne sa bazičnim završnim nivom i karoserijom sa četvoro vrata, za kakvu u Srbiji treba samo 17.890 evra (uračunat aktuelni popust od 2.000 evra), već bolje opremljeni hečbek. Više nego li povoljno i interesantno, pogotovo što ni ova « sirotinjska » verzija nije lišena par atraktivnih detalja, kao što su aluminijumski napaci, halogeni farovi za maglu i branici boje karoserije. Doduše, kod testiranog vozila su bile od 17 cola, plus metalizirana boja (opcije), no ovo nemože da umanji dinamične forme Mazde 6. Bez obzira da li se radi o limuzini ili hečbeku, šestica oblikom naginje ka kupeu, no takav je trenutno trend u D segmentu, što samo možemo pozdraviti. Naravno ne nedostaje joj ni elegancije, sva fluidna i zaobljena, poseduje veoma nizak koeficijent čeonog otpora od 0,28 Cx. Ukoliko se sagnete, možete se uveriti da je ispod «suknjice» potpuno ravna, a sve u želji da postane što aerodinamičnija (čitaj ekonomičnija). Sve u svemu, dizajneri su obavili odličan posao, mada se ni iženjerima nemože bog zna šta prebaciti…

     
 

U zdravom telu zdrav duh
Kako su na francuskom tržištu dizeli zastupljeni sa više od 70%, lično sve ređe imam priliku da se sretnem sa jednim benzinskim blokom. U ovom segmentu situacija je još ekstremnija (nekih 85 %), no to se sve može objasniti specifičnim okolnostima i namenom vozila. Naime radi se o polivalentnim porodičnim limuzinama, koje su podjednako podobne za duža putovanja (godišnji odmor), odnosno za otići na posao ili u šoping. Kao takve, često godišnje prelaze više desetina hiljada kilometara, a kako je cena dizela i dalje osetno inferiornija, upravo kao i potrošnja, nije teško zaključiti da benzinci nemaju puno šansi.

Međutim, situacija u Srbiji je znatno drugačija, pre svega zbog sedam puta manje teritorije, i neuporedivo slabije infrastrukture (u Francuskoj postoji bezmalo million kilometara asfaltiranih puteva, a u Srbiji oko 40.000), te je kupovina benzinaca potpuno opravdana, posebno ukoliko poseduju toliko talenta kao testirani. Sav od aluminijuma, sa promenjivom distribucijom ventila, ovaj blok ostavlja utisak da ima znatno više od deklarisanih 120 ks, posebno ukoliko se pogura u višlji režim rada. Žele li se ubedljiva ubrzanja, to je i neophodno, jer skromnih 165 Nm, razvija pri visokih 4.300 o/min. No, verujte mi na reč, pravo je zadovoljstvo čuti njegov zvuk iznad navedenih obrtaja, što nikako ne znači da je zvučna izolacija slaba. Naprotiv, u nižim obrtajima gotovo je nečujan, dok su vibracije svedene na minimum. Kako prvih par dana test vožnje nisam imao priliku otisnuti se izvan Pariza, nekim od brojnih auto puteva, uverio sam se da se odlično snalazi u gradskim i prigradskim uslovima, što znači da je električna asistencija upravljača dobro odmerena, a da se kočnice mogu precizno dozirati. Druga strana medalje je smanjena vidljivost unazad, a kada se želi parkirati, nedostaju toliko praktični senzori. Osim toga, karoserija je potpuno nezaštičena, tako da se brzo mogu zadobiti «ožiljci» na bokovima i branicima. Naime, prilikom parkiranja vozači u Francuskoj obično idu na dodir, dok se vrata otvaraja bez mnogo obzira prema susednim vozilima.

     
 

izgled,
temperamentan motor,
prtljažnik,
unutrašnji prostor,
cena

slaba međubrzanja,
komande radio prijemnika
i putnog računara,
osetljiva karoserija

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

8

Napred

7

Funkcionalnost

8

Pozadi

7

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

7,00

Ukupno

8,00

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

8

Funkcionalnost

7

Performanse

7

Dizajn

8

Kočnice

8

Ponuda prostora

8

Ukupno:

7,67

Kvalitet materijala

7

Motor

7

Završna obrada

8

Menjač

8

Ukupno:

7,60

Cena

9

Prosečna ocena: 7,752

Izlaskom na auto put, uverili smo se da su četvrta, i posebno peta brzina, preterano dugačke, tako da je neophodno često posegnuti za petostepenom ručicom menjača. Srećom, ova je izuzetno precizna i prijatna za rukovanje, a kako motor obožava da se «navlači», ova Mazda je ipak zabavna za vožnju. U petom stepenu se u principu samo održava postignuta brzina, tako da pri 150 km/h, agregat tiho prede na 4.000 obrtaja. Znatno je međutim interesantnije voziti po brzim krivinama, kada do izražaja dolazi odlično izbalansirana karoserija, sada lakša za 35 kg od predhodne. Postavljena na novoj platformi (različita od Mondea), sa poboljšanim donjim postrojem (prednja udvojena trouglasta ramena sa šest tačaka i zadnji multi link) i prilično tvrdim trimom, pruža vozaču mnogo samopouzdanja.

Smanjena su i torziona ugibanja (zvanično 14 % kod berline, čak 32 % kod karavana), tako da se šestica može voziti veoma brzo i sigurno, posebno što je i ESP u seriskoj opremi. Jeste da je zbog toga udobnost donekle smanjena, posebno na lošem putu, no daleko od toga da putnicima stradaju kičmeni pršljenovi.

Prostrana i dobro opremljena
Sa 4,73 m dužine, bez obzira da li se radi o limuzini sa četvoro vrata ili hečbeku, i povećanim međuosovinskim rastojanjem za 5 cm, Atenza (tako je nazivaju u Japanu) je veoma prostrana, bez da je oborila rekorde u kategoriji. I dok se jedan Peugeot 407 mora zadovoljiti sa prtljažnikom od jedva 400 dm3, Citroen C5 sa 440 dm3, Renault Laguna sa 450 dm3, Alfa 159 sa 455 dm3, Audi A4 sa 480 dm3…, šestica se može pohvaliti sa odličnih 520 dm3.
Testirani hečbek je uz to i znatno praktičniji, i iako su peta vrata pomalo teška, apsolutno vredi potrošiti 400 evra, za koliko je skuplji od sedana. Spomenimo jedan praktičan detalj ; potezanjem ručica na bokovima prtljažnika, nasloni se automatski preklapaju, čime se dobija potpuno ravna površina od 1.700 dm3. U dnu je, već kao po običaju, ogromna rupa, jer rezervni točak proizvođači sve češće zamenjuju kitom za opravku. A kad smo već krenuli od pozadi, recimo da se odrasle osobe osećaju veoma komotno na zadnjoj klupi, za razliku od dece!? Skromne staklene površine, visoki bokovi vozila i nisko postavljena sedišta, onemogućavaju «Štrumfovima» da vide bilo šta kroz prozore. Za uzvrat, ovi se mogu potpuno spustiti, što je postala prava retkost.

     
 

Dođosmo tako i do vozačeve pozicije, jednom rečju izvrsne. Zamerke se odnose na relativno male analogne instrumente, i pre svega komlikovane komande za radio prijemnik i putni računa, smeštene na upravljaču. Poželeti bi i da je ovaj malo «mesnatiji», kao i kvalietniju plastiku na donjem delu armature i na vratima, ali kako se radi o vozilu od manje od 20.000 evra, prolazi… Ne bi škodilo ni malo više pregrada i polica za odlaganje sitnica, no šestica je sportska limuzina, koja donekle zanemaruje ovakve detalje. To dokazuje dizajnom komandne table i osvetljenjem (crvena boja), upravo kao i tamnim enterijerom (crno siva kombinacija). Čista klasika, no kupci tako mogu biti sigurni da neće preterano brzo ostariti, ni po pitanju dizajna, ni po pitanju kvaliteta. Neće biti razočarani ni osnovnom opremom, sve neophodno je tu, računajuci klima uređaj, radio CD-MP3, električne komande za sva četiri prozora i spoljašnje retrovizore, putni računar, sedište i upravljač podesivi po svim pravcima, aluminijumski naplaci 205/60 R16, svi mogući elektronski sitemi (ABS, ESP…) i osam vazdušnih jastuka. Mazda 6 prošla je inače kraš testove sa maksimalnih 5 zvezdica.
Ostaje nam još cena, kao što rekosmo izuzetno povoljna, posebno uzevši u obzir navedeni popust. Snažniji benzinac od 2.0 litre, skuplji je za više od 2.000 evra, jer se nemože dobiti sa osnovnom opremom (u ponudi samo u TE paketu), dok se najslabiji dizel 2.2 MZR-CD/125 CE (bazična oprema), prodaje za 20.290 evra. Za one koji žele izračunati koliko treba voziti kako bi se amortizovala razlika u ceni, recimo da je testirana verzija trošila u proseku 9,6 lit, no sa malo manje nervoznim stopalom na gasu, zadovoljava se sa manje od 9 lit. Iako dizel nismo imali prilike isprobati, možemo se opkladiti da nemože biti niža od 7 lit, no ne treba zaboraviti skuplje održavanje i rezervne delove. Zaključak koji smo izvukli nakon desetak dana probne vožnje, je da Mazda 6 1.8, vredi svaki potrošeni dinar (evro), i da spomenuta kriza kao nikada do sada omogućuje da se veoma povoljno dođe do novog vozila.

Ekskluzivno iz Pariza, P. Rajković
foto: Vrele gume, P. Rajković
perica.rajkovic@vrelegume.rs
11637
Postavljeno: 13.05.2009

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Milos
13.5.2009 08:35
0
2

Ali Dacija je ipak bolja !!!!!!!!!!!

Milos
13.5.2009 08:40
0
2

Ali Dacija je ipak bolja !!!!!!!!!!!

Milos
13.5.2009 08:41
1
2

Šala mala !!!!!!
Pozdrav za Pericu !!!!!

Peki
13.5.2009 09:21
2
0

Pa koliko je vas Milosa, ha, ha, ha!?

Milos
13.5.2009 10:52
2
2

Jedan jedini Milos Perice. Jedan jedini.
Imao sam zadovoljstvo voziti sva tri "japanca" iz te klase (accord,avensis,6) i svi imaju svoje cari i nedostatke, ali 6 je po mom misljenju najkompletniji automobil. I miris i ukus. U Hondi je subjektivni osecaj voznje bez premca. Kao "kapetan na belu ladju". Dok ne predjete preko rupe, sahta ili bilo kakvih neravnina, i uzduznih i poprecnih, kad od kamena u bubregu pravi sitan pesak. Doduse tipe S. Toyota je isuvise direktorska. Sve je tu, ali nekako hladno. Masanac japan-nemacka. Mazda je najbolji kompromis. Ukoliko se nevaram i najpovoljnija je u tom trilingu. Ako ne ukljucimo Subaru u tu kombinaciju ali onda ne bira vise mozak. Najbolje od tih Japanaca je cena. U toj cenovnoj klasi u SRB moze da se kupi poprilicno ali ne potpuno opremljen golf. Petica. Mozda gresim, ali zasto bi neko kupio Golf pored bilo koje od ove tri limuzine. To je red velicine 20000e.
Perice ocekujem komentar.
Hvala.


Ivan
13.5.2009 13:04
2
0

Izgleda da je Perica podlegao pritisku i presao sa Dacie na nesto sasvim drugo ne bi li sprao ljagu sa svog imena!Inace Mazda 6 je sjajan automobil sa jos sjajnijom cenom za tu klasu u kojoj su on i Honda Accord po meni favoriti u svakom pogledu!Pozdrav

DEJAN
13.5.2009 13:11
3
1

KAD COVEK POGLEDA DA SE ALFA MITO PRODAJE PO CENI OD SKORO 18.000E SA BEDNIM MOTOROM OD 1.4ccm COVEK STANE I ZAPITA SE KO JE TU LUD I ZASTO JE NA AUTO TRZISTU TAKAV POREMECAJ CENA!ALI I KADA POGLEDAS NA ULICU MITA NI IZ KOROVA A MAZDE 6 SE LEPO VOZE!!!!POZDRAV

Milos
13.5.2009 14:51
2
2

Ajde MiTo i nekako. To je Alfa koja se kupuje srcem a ne razumom ili potrebom. Ali BMW 116, A3,Astra, Golf, Leon ili vrhunac Cee'd !?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!? E to mi nije jasno. Nerazumem ko moze da ode i kupi neki od ovih modela za iste pare. Em su veci, em udobniji, em kvalitetniji, moderniji. Ukratko ozbiljan automobil. Ovi su svi niza klasa. U Alfu se zaljubite a u Cee'da ili Leona moze da se zaljubi samo...... Ma N E R A Z U M E M !!!!!!! I ko tu koliko zaradjuje? koliki je profit KIA-e u odnosu na Mazdu recimo po prodatom modelu?

Milan
13.5.2009 16:14
0
1

A šta ima protiv mita. Vidiš kako se neki lepo obogadiše. Ha, ha, ha..

Perica
13.5.2009 18:41
2
0

Momci, vi zivite u Srbiji i sigurno da ste bolje upuceni u cenovnu politiku od mene, zato ste me tako i maskrirali po pitanju Sandera 1.5 dCi/85... Ja se drzim kataloskih cena u Francuskoj, sada sam napravio izuzetak i pogledao sta kosta Mazda 6 i kod nas.
Po meni, vise nema logike, vozila iz visljeg segmenta se prodaju po slicnoj ceni kao ona iz nizeg, ali sve zavisi od trzista. Da ne budem dosadan i da stalnom pricam o Francuskoj, ali ovde recimo mogu da kupim vozilo kod "mondatara" (diler koji ima pravo da ih uvozi iz bilo koje zemlje EU), te je lako moguce pronaci isti model, sa istom opremom i motorom, i do 35 % jeftinije!!? Zasto, samo zato sto je recimo Renault ili Citroen odlucio da ih prodaje znatno jeftinije u Portugalu (procenili da je tamo nizi standard, i ukoliko otkinu istu cenu kao u Francuskoj, nista od prodaje), pa mondater okrene telefon i otkupi par stotina komada po tamosnjim cenama.
Za Ivana; cuj, bez ljutnje, takva je tura dosla sa Sanderom i Loganom Pick-up, inace uzimam sve sto je vise manje aktuelno.

Igor
13.5.2009 21:52
1
1

Sto se tice alfe dodajte na tih 18000e jos 750e i dobicete umesto 78hp ogromnih 155hp i naravno mito je automobil koji kupuju automobilski zaludjenici(u pozitivnom smislu receno)kojima nije bitna prostranost,samo im sluzi kao "modni detalj''.
Zasto bi neko uzeo bmw 116,audi 3 ili nesto drugo iz c segmenta kada moze da kupi ovu PRELEPU sesticu za otprilike iste pare,razlog tome verovatno lezi u tome sto neki imaju predrasude u vezi KVALITETNIH japanskih automobila.

Podsetimo da se stara verzija sestice po misljenju nemackog udruzenja za tehnicki nadzor (TUV) nalazi na 21-om mestu po kvalitetu od 117 kontrolisanih modela svih marki iz svakog segmenta.

Nemacki konkurenti iz D segmenta su rangirani ovako:
Audi A4 na 22-om mestu odmah iza sestice
VW Passat na 32-om mestu
Mercedes C klase cak na 67-om mestu
BMW serije 3 na 16-om mestu (jedini izuzetak ali te pare sto biste ga vise platili mogli bi ste placati kvarove na mazdi 6 xexexe)
Svi oni su za 10000e skuplji cak i vise u slucaju mercedesa!!!

Modeli iz nemacke iz C segmenta koji su cenovno slicni mazdi 6 rangirani su ovako:
VW Golf na 20-om mestu sa 0,1% manje kvarova od mazde 6
BMW 1 na 24-om mestu
Audi A3 na 25-om mestu
Zakljucak je jasan mazda 6 je vrlo kvalitetan automobil,lep,pouzdan...
Samo reci hvale...
Mazda inace kao marka od kada su u vrlo kratkom vremenu izbacili nove modele mazdu 2,3 i 6 u evropi belezi rast prodaje (u zavisnosti od drzave do drzave) od 150 do 350%!!!
Pozdrav svima!!!

Igor
13.5.2009 23:08
3
0

Dopunio bih cika Pericu (nadam se da se nece ljutiti),pored toga sto je
kako je naveo Perica da je osnovna dizel verzija skuplja od ove 1.8 benzinske za par hiljada evra i da je servisiranje dizela skuplje,
dodao bih sledece,taj agregat pogonjen na dizel ima oko 2200 ccm,sto znaci MNOOOOGO skuplje registrovanje vozila.Po novim cenama sve preko 2000 ccm poskupece par puta.Kada bismo i taj podatak uneli u racunicu stedljivosti dizela,dizel bi morao dobro da "zapne" da bi poceo sa stednjom.
Hvala na razumevanju!Pozdrav!

Milos
14.5.2009 08:42
0
1

Perice!
Znam kako funkcionise u EU sistem dilera i slobodne trgovine, ali SRBIJA brale. Pa u USA je McDonalds hraniliste za klosare gde za dolar dobiju king-size obrok a u SRB malu CocaColu ukoliko i to moze za 60din. Da nepricamo o ceni kola u USA gde evropski proizvodjaci ili bilo koji proizvodjac van USA prodaju automobile i do 50% jeftinije nego bilo gde drugo. Recimo Mercedes. Zamislite koliko bi u dolarima kostao neki G55AMG ili S500L kad ovde kostaju oko ili preko 100000e. A u americkim cenovnicima nema Mercedesa skupljeg od 90000-100000$. A gde je GB gde i dalje svi imaju iste cene u funtama a ona sada vredi koliko i evro. Ali to je drasticniji primer. Dovoljno je pogledati EU i vas gore navedeni primer. Pa uzeti u obzir standard prosecnog kupca. Pa onda dolaze na red banke koje blago receno deru kozu s ledja. Jer kamata od 19-21% na god nivou pa i visa u nekim slucajevima ne postoji na svetu. Pa cenovna politika auto kuca. Kada uzmete u obzir sve te faktore kupiti nov automobil u SRB je pravi poduhvat.

Milos
14.5.2009 09:52
1
1

Perice samo jos jedan osvrt na Sandera mada mu ovde nije mesto i zbog toga se izvinjavam. Evo ovoga trenutka citam da Suzuki SX4 sa popustom kosta 11 090e. Motor 1.5 sa 100ks klima, cd sa 6 zvucnika, komande na volanu, servo, abs sa abd-om, 2 vazdusna jastuka, daljinsko otkljucavanje. elekto podizaci, elektro retrovizori sa grejacima.
i gde je tu Dacia u celoj prici? Da li je Sandero za koji milimetar duzi? Širi? A da mozda ne kosta sa slicnom opremom oko 12000e? A da nije kvalitetnija od Suzukija? Kvalitetniji materijali? Lepsa? Brza? Sigurnija? Ne razumem!!!!!!

Milos
14.5.2009 10:03
0
1

I Perice s obzirom da mozda ne znate kod nas je izglasan zakon ili ti mera za ublazavanje posledica svetske ekonomske krize (SEKA), kojom se automobili sa preko 2000ccm oporezuju i po nekoliko puta vise nego do sada ,tako da su nam mnogo zanimljiviji automobili do te kubikaze. I cim budete u mogucnosti uzmite na test scenic novi ,dizel verziju.
Unapred hvala.

Perica
14.5.2009 13:13
1
0

Jutros vratih Sandera (1.4 GPL), i do sledece srede vozim novi Grande Scenic 1.4 Turbo (benzinski motor od 130 ks). Dizel verziju ce mo ostaviti za kracu verziju (verovatno u septembru).
U vezi Sandera 1.5 dCi, kao sto rekoh, uzeo sam u obzir samo zvanicne kataloske cena FR, po kojim je ovaj osetno jeftiniji od ostalih. Elem, to je daleko od realnosti, posebno u Srbiji. Tim bolje, zar ne?
PS. Naravno da znam za novi zakon, samo tekst o ovoj Mazdi je pisan negde u februaru, tako da nije uzet u obzir.
Pozdrav svima

Miki
14.5.2009 16:29
0
0

Evo i mene!Posto cika Pericino urgiranje da mi se ne objavljuju komentari ocigledno nije uspelo posto sve ukazuje da sam bio u pravu molio bi ga da se suzdrzu takvih ocajnickih poteza u buducnosti zarad dobre komunikacije inace u suprotnom.....se necemo dobro slagati!Sto se tice Mazde 6 po meni je to odlican automobil nevidjeno prostran udoban pouzdan a pritom za jako lepu cenu!Ima nekih sitnih zamerki medju kojima je dalja prodaja naj izrazenija ali nista neobicno!Pozdrav i Perice mani se vise tih Francuskih krseva kakav Grand Scenic koga to jos zanima u mesto toga ja bi predlozio uporedni test sa Hondom Accord!

Perica
14.5.2009 18:50
1
0

Miki ocigledno se ne razumemo, kao prvo NIKADA nisam urgirao da se neciji komentari cenzurisu, vec sam samo insitirao da se ne vredamo! Ja mogu biti u pravu ili u krivu, tvoje je da se slazes ili ne, ali ima nacina da se to kaze, zar ne? Ti si uvek u prednosti, jer ja se potpisujem punim imenom i prezimenom, prakticno svi znate ko sam, sta radim i na sta licim, sto nije slucaj sa tobom, odnosno sa prakticno svim citaocima i ucesnicima ove diskusije. Gresim?
Drugo, Scenic je dogadaj godine u Evropi, jer osim sto je bio najprodavaniji u kategoriji (sada je to C4 Picasso), za njim vlada veliko interesovanje. Mozda ne toliko kod nas, posebno ne kod mladih, ali drugde je pravi bestseler. Ja ipak verujem (barem se nadam) da je vecini interesantna, posebno u kombinaciji sa spomenutim 1.4 Turbo!?
E sad uporedni test...Znam da je to najbolji nacin da se sagledaju sve mane i prednosti, samo ja sam veoma ogranicen sa vremenom (kao sto sam vise puta naglasio ovo mi je ipak samo hobi), a osim toga svaki uporedni test zahteva "logisticku podrsku". Jer sta da radim recimo nedelju dana sa 2-3 automobila, tj kako da ih vozim u isto vreme? Ukoliko ih pozajmim prijateljima rizikujem "debelo", jer sve sta se desi (ostecenje, kazne, saobracajka....), ide na moju dusu i racun. Svaki put kada uzmem neko vozilo za njega sam 100 % odgovoran, zapravo u ugovoru i pise da niko drugi nema pravo da ga vozi! Naravno da to ne postujem, jer kako bi uradio slike (sam slikam automobile u pokretu, tj sve slike su moje), ali kako to traje relativno kratko, rizik je prihvatljiv.
PS. Ne nazivaj me molim te "cika" Perica, verujem da jos uvek mogu da sarmiram tvoje drugarice (ha, ha, ha)
Pozdrav

Miki
15.5.2009 12:27
0
0

Evo ovako ja sam Miroslav Nikolic iz Beograda imam 29 godina drago mi je sto smo se upoznali Perice i uvek se potpisujem kao Miki!Evo predloga za uporedni test!Mazda je testirana sa 1.8ccm sto je neki pandan Accordu 2.0ccm nivo opreme npr elegance!Ja predlazem da se odradi test pomenutog Accorda i da se uredno objavi u mesto ovog nikom interesantnog Scenica kojeg verujem da ce svi koji se i odluce da ga kupe kupiti sa dizel motorom!Pa da se posle objave detaljne analize postojece fotografije i kompletno tvoje misljenje i zapazanje o oba automobila!Ne mora uporedni test da bude bas toliko profesionalno uradjen od dopisnika volontera a opet moze da bude korisno i zanimljivo!Moj besplatan predlog mislim da ce biti interesovanja pozdrav od Mikija!

Perica
15.5.2009 14:48
0
0

E sto bi reko' moj cale, sad pravite racun bez krcmara...Rezervacije se obaljaju barem mesec dana unapred, tako da sam kompetan prakticno do kraja juna, a u julu su odmori, pa se automobili bas i ne pozajmljuju. No, ukoliko se ne varam, u predhodnim broju VG obavljen je od strane redakcije uporedni test sva tri spomenuta japanca. Nije da vas teram da kupite casopis, ali moje kolege su to bas profesionalno odradile, dakle koga interesuje...
PS. Spomenuti motor u Scenicu je odlican, i za one koji ne voze mnogo, dobra je alternativa. Scenic i onako nije predviden za internet (sto ne znaci da nece biti objavljen jednoga dana, ali to ne zavisi od mene), ukoliko se ne varam za internet u sledecu sredu ide jedan Volvo XC60, koji je testiran zimus i vec je objavljen u casopisu.

Milos
18.5.2009 09:08
0
0

Perice!
Samo napred sa Scenicom! I meni su Mazda i Honda izuzetno interesantni, ali s obzirom da i ja imam 29 god kao i Miki,a jos kada uzmemo u obzir da cu dobiti dete za koju nedelju, mnogo mi je zanimljiviji Renault. Doslo vreme da ipak prednost imaju osobine tipa velicina i upotrebljivost gepeka, prostranost, pregrade za flase, sitnice itd. Tako da za sada Scenic ima najvece sanse da se u skorije vreme nadje u garazi a Astra Bertone na Bubanj-potoku. Zafira skupa. Kao i Mazda 5. Sharan je prestario i nije mi jasno sta rade vise sa njim. I tako spade knjiga na dva slova C4 picaso ili Scenic. Ne znam zasto ali Renault-u dajem prednost. Da li zbog Dacije ??????????
Pozdrav!!!!!!!!

Zoran
18.5.2009 20:11
4
0

Pozdrav redakciji i hvala na testu Mazde 6 sa OSNOVIM MOTOROM. Obzirom na stanje u SRB mislim da bi sva kola trebali da testirate na taj nacin. Ako prodavac kaze za cenu "Starting from" onda vi lepo odete kod njega i kazete: Molim vas dajte mi to sto je "Starting from". Mi u SRB zaista nemamo bas nista od informacije kako ubrzava neki auto sa 3.5L V6 motorm i sekvencijalnim automatikom kad se ta kola nece pojaviti na meniju ni kao polovna. Lepo bi bilo i da napisete koliko bi kostalo i da se tako minimalno opremljen auto "upristoji" ali to je tesko dostizno prosecnom kupcu. Takodje bih napomenuo da je razlika izmedju najjeftinijeg i najskupljeg samo u motoru i menjacu i jos nekim sitnicama dok je kvalitet svega ostalog kao i osecaj kvaliteta isti pa makar cena bila dvostruka. Plastika ce uvek da bude ista.....a i lim. I jos nesto; bilo bi lepo da ne testirate kola preko 2.000 ccm jer ce se ona veoma malo prodavati kod nas. Pozdrav.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: