Ekskluzivno

Dacia Logan pick-up

Radnička klasa

Nakon limuzine i karavana za “široke narodne mase”, Dacija je lansirala još dve verzije čuvenog Logana, ovoga puta namenjene transportu robe

Možda će se nekome ovakve ambicije Dacije učiniti pretencioznim, no ukoliko se zna da dostavna vozila znaju da prebace 50% ukupne prodaje određenog modela (Renault Kangoo i Peugeot Partner), odluka o proizvodnji furgona i pick-up verzije, sasvim je logična. Pored toga, pick-up može poslužiti i kao sredstvo za uživanje, pod uslovom da ste mladi, da živite negde pored mora i da volite da skijate ili surfujete na vodi! U protivnom, spomenute rekvizite i plavokose lepotice nalik na one u američkim TV serijama, zameniće džakovi sa cementom i peskom...

Kabinski prostor je tako potpuno identičan sa ostalim verzijama, nažalost, pre poslednje restilizacije. Važno je da se vozač oseća prijatno na svom radnom mestu, bez obzira što se sedište i upravljač ne podešavaju po visini. Osim standardnih pregrada i polica, iza sedišta moguće je odložiti i znatno krupnije stvari od vrednosti (kutija sa alatom, ranac i slično). Dacija navodi podatak od 300 l, a ovaj Logan sposoban je da ponese i do 800 kg tereta. Odličan rezultat, posebno uzevši u obzir kategoriju i ukupne dimenzije vozila. Iz tog ugla gledano, za primer je i tovarna površina, sa maksimalnom dužinom od 1,8 m i širinom od 1,37 m. Ukoliko se obore zadnja vrata, moguće je transportovati i znatno duže predmete, naročito jer vrata izdržavaju čak do 300 kg težine. Utovarni prag je samo 64 cm od zemlje, dok su ivice prtljažnika zaštićene debelom plastikom. Ko želi, može ga i pokriti, odnosno, doplatiti za krutu konstrukciju ili standardnu ciradu.

nosivost,
tovarni prostor,
kompaktne dimenzije,
ekonomičnost,
cena

unutrašnjost pre restilizacije,
performanse pod
punim opterećenjem

Kabinski prostor zaštićen je čeličnim profilima, a pristup utovarnom delu olakšan je ”stepenicom” na zadnjem braniku. Kako bi što bolje odoleo zubu vremena, dobrim delom je galvanizovan i podvrgnut brižljivoj antikorozionoj zaštiti, te u tom cilju, postoje i specijalni odvodi za kišu, kako se ne bi pretvorio u ”kotrljajuću kadu”.

Pored benzinskog 1,6 MPI/90, u pick-up se ugrađuje 1,5 dCi, kao po običaju od 70 i 85 KS. Testirani je bio u slabijoj verziji, koja u principu zadovoljava, bar dok je automobil prazan (1140 kg). Kada je maksimalno opterećen (oko dve tone), neophodno je ”terati“ u obrtaje, tako da snažniji motor nije na odmet. Samo ponašanje na putu je veoma ”zdravo”, ali na lošem putu poskakuje. Izolacija kabinskog prostora je na nivou ostalih Logana, dok kočnice lako podnose ukupno povećanje mase. Potrošnja goriva ostaje i dalje jača strana, pa računajte na 6-8 litara u proseku.

Dacia Logan pick-up 1,5 dCi/70

Motor i prenos snage
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina ccm 1461
Maks. snaga kW/KS/o/min 50/68/4000
Obrtni moment Nm/o/min 160/1700
Pogon na prednje točkove
Tip menjača/stepeni prenosa manuelni/5
Karoserija
Tip/broj sedišta/vrata pick-up/2/2
D x Š x V mm 4496x1735x1554
prtljažnik kabina/nosivost l/kg 300/800
Performanse
Ubrzanje 0-100 km/h, s 16,8
Maksimalna brzina km/h 146
prosečna potrošnja l/100 km 5,3
Cena (u EU)
10.500 €

Ostaje još cena, već po običaju najniža u segmentu. U vreme testiranja, na našem tržištu još nije bila poznata, dok u Francuskoj početna cena iznosi 8.250 evra (benzinski 1,6), odnosno, bez taksi (19,6% procenata za firme), manje od 7.000 evra! Testirani model košta 10.500 evra (uračunata taksa), no radi se o bolje opremljenoj verziji Ambiance, gde su servo-upravljač, ABS, električni podizači prozora, centralna brava i dva vazdušna jastuka, u serijskoj opremi. Što bi rekli u francuskim propagandnim sloganima, ko pronađe jeftiniji pick-up, sa garancijom od tri godine, Dacia mu poklanja razliku. Nemojte ni pokušavati, opklada je unapred izgubljena.

iz Pariza, Perica Rajković
foto: Vrele Gume, P. Rajković
perica.rajkovic@vrelegume.rs
5026
Postavljeno: 06.05.2009

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Miki
06.5.2009 17:22
1
0

Priznaj Perice koliko te je platila Dacia da im testiras automobile!Citam komentare za Sandera i mislim da se svi kidaju od smeha na deo teksta (Sandero je relativno dopadljiv auto, ozbiljno konstruisan, i što je najvažnije, ne preterano skup) i koliko vidim svi bi kupili i stari model i benzinca bilo sta samo da ne kupe Daciu!Lepo kaze Jeremy Clarkson da li je ovaj automobil DOBAR,LOS ILI SAMO RUZAN NE ON JE DJUBRE!

Peki
07.5.2009 15:58
1
1

Jadno je moj Miki sto imas takvo misljenje o meni, a jos jadnije sto i dalje mnogi robuju stereotipima. Svi modeli Dacije su namenjeni transportu ljudi kojima je najvaznije da se bezbedno i jeftino prebace od tacke A do tacke B, a ne strastvenim obozavaocima, u koje predpostavljam da sebe svrstavas!? Neka kupi ko sta sta zeli i moze, problem je sto u Srbiji i danas ljudi smatraju da je bolje imati Golf 2, sa ko zna koliko stotina hiljada predenih kilometara, nego li novi Sandero, pouzdan i sa garancijom od 100.000 predenih kilometara. A kada se ovi "dobro ocuvani polovnjaci" pokvari, pa jos ukoliko se nedaj boze radi o dizele, onda kuknjava gde i kako pronaci tolike pare za opravku. Licna stvar, ne mesam se, samo Dacija je prodala toliko automobila i naprAvila pravi bum u auto svetu, da nije potrebno da meni nesto plati kako bi ih reklamirao...Uostalom na ovakva lupetanja verujem da nemam nikakve potrebe da odgovaram, a sto se tice kvaliteta i mana spomenutog Sandera, procitaj jos jednom tekst, da bi se uverio koliko nedostataka je navedeno. Dakle ponavljam, sandero je RELATIVNO dopadljiv auto (pre svega u poredenju sa Loganom), OZBILJNO konstruisan (platforma je od Clia 2, ogibljenje, menjac i motori dobrim delom od Clia 3 i Modusa) i NE PRETERANO SKUP (ni u jednoj razvijenoj Evropskoj drzavi nema jeftinijeg vozila u kategoriji, na stranu eventualni mega popust, kako bi rasprodale zalihe).
A ti i dalje slusaj sta kaze jedan Jeremy Clarkson, koji sebi moze priustiti najbolje i najskuplje automobile na svetu. Naravno da je u poredenju sa njima Sandero jedno obicno djubre, tu se svakako slazemo. Samo Sandero 1.4 GPL, koji mi je Dacija upravo "poklonila" kako bi ga nahvalio (ha, ha, ha), prodaje se u Francuskoj za 5.900 evra (kao sto sam vec rekao sa uracunatim popustom od 2.000 evra i jos par olaksica), i uzet je na testiranje zbog velikog interesovanja prijatelja i kolega sa posla. Neverovatno ali istinito, "sirotinja", ili ti obicni ljudi sa veoma skromnih prihodima, postoje i u sestoj po bogatstvu zemlji na svetu!

Miki
07.5.2009 17:46
1
0

Vidim ozbiljno te je pogodilo moje misljenje da si primio novac za reci hvale koje imas o ovim automobilima.Da si cak skrenuo sa teme kakav Golf 2 ko ga je uopste pomenuo!Koliko sam ja primetio niko ko je ostavio komentar za Sandera nije pominjao Golfa 2 nego mnogo bolje NOVE automobile od proverenijih i pouzdanijih proizvodjaca nego sto je Dacia a pritom za slican novac.Nije u pitanju Jeremy, ja licno ne mogu da priustim sebi luksuzan automobil a opet za Daciu mislim da je djubre.Ali Jeremy je objektivan i precizan sto za tebe ne moze da se kaze iz samo tebi poznatih razloga!Pozdrav

Milos
07.5.2009 19:17
1
0

Stvarno Perice priznajte to sto kaze Miki barem cemo biti sigurni da ne mislite o Daciji ono sto ste napisali.Jer zaista Dacia po ceni od 12.500e nije nista drugo nego jedan veliki optimizam da ce se nesto postici sa tim automobilom narocito u vreme krize kada nikad nismo imali bolju ponudu sa jako povoljnim cenama!Ne mislim nista lose ali na misljenje da je dacia po ceni od 12.500e dobra kupovina zaista moram da odgovorim.Milos

Peki
07.5.2009 21:53
0
1

Miki, naravno da me pogodilo, lagao bi kad bi tvrdio suprotno, samo kao sto ti mene optuzujes, i ja ti mogu postaviti pitanje iz kojih razloga toliko pljujes po Sanderu? Da kojim slucajem ne radis za konkurenciju? Naravno d ces to opovrgnuti, ali sumnja ostaje, zar ne? Vidis, koliko god da sam neutralan i ubeden u ono sto pisem, uvek je moguce imati i suprotno misljenje, jer svako ima svoje videnje stvari. Na primer, jedan poznati Francuski auto casopis uvek daje prostora svojim novinarima, koji o istom modelu imaju oprecna misljenja. Sve u stilu, sto ljudi sto cudi. Izuzmemo li raspravu o ceni, za koju smo se svi vezali i koja u Srbiji evidentno nije toliko konkurentna kao negde drugde (cesto naglasavam specificnosti razlicitih trzista ), tesko je poreci sve ostalo sto je navedeno u tekstu. A to sto ti jednom recju opisujes jedan automobil (djubre), ubeden sam da nije slucajno...
Dakle, ukoliko neko sumnja u moju objektivnost, bogu hvala na internetu moze pronaci silne tekstove i testove o Sanderu, pa neka uporedi tuda misljenja sa mojim. Uostalom, nekih milion prodatih Dacia za veoma kratko vreme, govori samo za sebe, a za to moja malenkost nije nimalo kriva, zar ne? Nego Miki jesi li ti uopste vozio Sandero i koju verziju? Znas, posle njega imao sam sijaset veoma ozbiljnih automobila na testiranju (Impreza 2.0 D, Mazdu 5, Peugeot 308 CC...) i uopste se nisam osecao "hendikepiranim" za njegovim upravljacem. Cudno, zar ne, samo je ne bolujem od kompleka nize vrednosti, samo zato sto vozim jednog "Rumuna". Usput, pozvao bi vlasnike Sandera i Logana da daju svoje misljenje, jedino njihovo mogu smatratrati kompetentnim. Sve ostalo su ciste improvizacije, za i protiv, koje nemaju realnih osnova.
Za kraj, tek informacije radi, pres centar Renaultovih vozila u Parizu (dakle i od Dacije) pozajmljuje velikodusno vozila svima koji ih traze (dakle i privatnim licima, samo na kraci vremenski period). a sta ce ovi napisti niti znaju niti vide! Za ovaj sajt verovatno nikada nisu ni culi, a sva "korist" koju izvalacim iz testiranih automobila, je vreme provedeno u njima. Veoma malo, priznaces, pogotovo sto ih u vecini slucajeva moram vratiti ciste i sa punim rezervoarom. Eventualna steta ide na moj racun (a bogami ih je bilo), jer automobili NISU kasko osigurani. Usput, kako bi ste me malo bolje upoznali, evo i kratke licne karte: ima blizu "pet banki", i ovim se bavim samo u slobodno vreme, kojeg imam veoma malo. Nazalost, radim u firmi koja nema nikave veze sa automobilima i za to primam jednu veoma prosecnu platu. Za sada jos niko nije pokusao da me "kupi", steta, ko zna mozda bi se "prodao" (ha, ha, ha)... Dakle druze nije ovo Srbija, gde se sve kompenzuje, bas zbog toga bole zlonamerne optuzbe bez ikakvih osnova. Verujem da sam bio dovoljno ubedljiv i da ovu temu necemo vise POTEZATI. Unapred zahvalan.

Danijel
07.5.2009 23:10
0
0

Evo ja znam koji model ove marke ,,NAJISPLATIVIJE UZETI''! Logan MCV i to pod uslovom da ima 7 sedista,NARAVNO ovo cete uzeti ako imate veliku porodicu!!! Ako izvadite zadnja dva reda sedista imacete prostoraaaaa...

Sada malo o gore navedenom pick-up-u.Cinjenica da nema jeftinijeg tog tipa a da je nov.A o tome da li on valja i da li ispunjava zahteve firmi,e to ce vec reci same firme.Zar ne?
Hvala i pozdrav!

peki
08.5.2009 10:14
0
1

Logan/sandero pljuju oni koji ga ili nemaju ili ga nisu vozili. Auto je sasvim korektan.

Peki
08.5.2009 11:09
0
1

Danijel, svakako da je MCV najprostraniji, samo kao takav nije vise u istoj kategoriji, i skuplji je od Sandera za oko 2.000 evra. Verujem da si procitao teks o njemu u arhivi, gde se uostalom mogu pronaci i ostali testovi Dacije. Kako sam optuzen za neobjektivnost, naterao sam se da ih ponovo procitam, bogami ima da mi traze u Daciji da im vratim pare koje su ulozili u mene (ha, ha, ha).
Sto se tice ovog Pick-up, jedan poznanik, nakon par provozanih krugova, kupio ga je za transport bala sa senom, jer covek ima par konja, i ne pada mu na pamet da ulozi vise para za ovu svrhu. Uostalom, kostao ga je manje nego li jedan konj! Zivo me interesuje sta ce na to reci moj "kolega" Jeremy? Dzubre prevozi djubre!?

Miki
08.5.2009 13:25
0
0

Dobri moj Perice automobili su moj hobi da ne kazem da sam veliki zavisnik od automobila i zato me boli kada neko napise za Daciu Sandero da je odlicna kupovina jer sam dovoljno upoznat sa trzistem automobila da bi dao sebi za pravo da to demantujem i to sa jakim argumentima!Naravno da sam vozio Daciu Sandero ne bi naravno pricao napamet sta vise moj dobar prijatelj je poseduje!Zasto ja za ovaj automobil tvrdim da je Djubre da malo razjasnimo:Kada sednete u ovaj auto imate utisak da je unutrasnjost pravila neka Kineska radionica za izradu jeftinih igracaka!Dalje sedista su toliko lose uradjena da u svakoj krivini djipate iz njih, a jos veci problem je sto se posle godinu dana iskrivi tako da je voznja posle toga ne podnosljiva!Motor je relativno dobar neke sitne popravke nista strasno?!Donji postroj blago receno katastrofa!Gore pomenuti moj prijatelj pokusava da se blago receno otarasi ovog automobila ali mu to u proteklih 4 meseca nije poslo za rukom cak i pod uslovom da ce izgubiti 40% od vrednosti koju je dao!Mislim sta reci vise!Ja jednostavno skrecem paznju ljudima ali koliko vidim iz komentara ni ljudi nisu blesavi da zaobicu ovaj automobil i neka dodaju 1.000-2.000e za npr Opel corsu Peugeot 207 Ford Fiestu(koja je inace jeftinija za nekih 2.000e)Po mom misljenju bolje ce se navozati pouzdanije nece ih boleti glava i kada rese da prodaju automobil realizovace ga brzo i nece mnogo izgubiti!Mislim da sam sada bio dosta jasniji!Pozdrav

Peki
08.5.2009 14:58
0
0

OK, to se zove tvoje videnje stvari, sa kojim se uopste ne slazem, ali u jednoj civilizovanoj razmeni misljenja, imas pravo da ga iznezes. No ne zaboravi da ja na testiranje dobijam nova vozila i ne mogu da znam kako ce stariti, cak i kada se radi o najpozdanijim, kao sto su japanska. Dakle taj "detalj" ostaje na citaocima i vlasnicima, mada i tu mogu izraziti sumnju!? Zasto? U tvom odgovoru stoji da su sedista katastrofalna, tj da su nakon godinu dana potpuno deformisna!? Ispravi me ukoliko gresim, ali Sandero se ne prodaje u Srbiji vec godinu dana! Sto se tice plastike, prvi sam naveo da potseca na onu iz 90-tih godina, iako je kod restilizovanog Logana i Sandera kvalitetnija. Sto se tice donjeg postroja, nisam razumeo zasto je katastrofa (nisi obrazlozio), svi u svetu su saglasni da je ovo najbolja strana automobila, jer je ogibljenje robusno i predvideno za lose puteve. Ujedno je i primerno udoban, vise i od mnogih kvazi 4X4.
To sto tvoj prijatelj nemoze da je se "otarasi" vec cetiri meseca, smatram da je stvar predrasuda koje vladaju u Srbiji. Naprotiv, veoma je trazen u Francuskoj (i Sandero i Logan, posebno karavan), i po svim statistikama, koje su tehnicki servisi duzni da objave, spada u izuzetno pouzdana vozila! Sa druge strane, prihvatam da je testirana verzija Sandera precenjena na nasem trzistu (insistiram na nasem) i da se za slicnu sumu mogu pronaci interesantni automobili, no sa prolaskom krize i situacija ce se promeniti. Zato i tvrdim da je ovo najbolje vreme za kupovinu novog vozila.
Za kraj, prihvatam da zakopamo ratne sekire, samo zaista nemoj mi vise spominjati mito i novce, kao sto si mogao procitati, ja sam dopisnik VOLONTER! U svakoj normalnoj drzavi posle toga bi sledila privatna tuzba, ili bi te jednostavno cenzurisali u redakciji (sto nimalo ne zelim, zato se i drudim da komunikacijom i dijalogom objasnim moju poziciju). Kao sto je naglaseno "Komentari koji sadrze vredanje, govor mrznje....nece biti objavljeni". Optuziti nekoga da je dobio novce kako bi lazno informisao javnost, spada u tu kategoriju, zar ne?
Pozdrav i zahvaljujem se redakciji na ustupljenom prostoru.

Miki
08.5.2009 19:09
0
0

Sto se tice sedista ne volim da mi se reci izvlace iz konteksta ja prvo nisam rekao da se sediste "Deformisalo" nego da se iskrivilo i to da pojasnim iskrivio se naslon u desnu stranu verovatno zbog loseg kvaliteta, sto se tice ovih godinu dana to sam rekao fiktivno jer ne znam tacno ali tu je!Samo da napomenem da je upitanju benzinac da i tu ne bi bilo problema!Jednu stvar moras da razumes ti pises iz Francuske i ako postoje predrasude oko Dacie u Srbiji i ako ljudi koji poslusaju tvoj savet da je kupe posle toga ne mogu da je prodaju i zarobe svoj novac onda je to najveci govor mrznje!Koliko vidim moja "ne zlonamerna" izjava oko mita te je jako pogodila a kako kaze nas narod gde ima dima ima i vatre ali od pocetka se mi ne razumemo pa ne moramo ni oko ovoga!I do sledeceg Dobrog,Loseg ili Katastrofalnog testa Pozdrav iz Srbije!

Miki
09.5.2009 16:50
0
0

ZELIM DA VAM SE ZAHVALIM STO STE ODLUCILI DA POSLUSATE DOTICNOG PERICU I PRESTANETE DA OBJAVLJUJETE MOJE KOMENTARE!JER TO JE SAMO JEDNA VELIKA POTVRDA DA SAM ZA SVE BIO U PRAVU!IZGLEDA DA SAM DOTICNOG POGODIO TAMO GDE SE NAJVISE PLASIO DA CE GA NEKO POGODITI I BRZE BOLJE JE MORAO DA INTERVENISE NA OVAKAV PODMUKAO NACIN!HVALA I DOVIDJENJA!!!!!!!!!

Бранко
09.5.2009 19:01
0
0

Рено, односно Дачија, би требало да добију Нобелову награду за приступ производњи квалитетног и јефтиног аутомобила у цени до 10.000 евра, са гаранцијом. Логаном и надаље осталим моделима, посебно Сандером, задат је пре четири године ГЛОГОВ КОЛАЦ немачкој аутоиндустрији, превасходно Фолксвагену (ВВ)!!!. Постојале су приче, па и неки напори да ВВ уђе у производњу јефтиних аутомобила (Мексико, Бразил ..), али то је далеко од света, и није тако јефтино.
Иначе ВВ је родоначелник производње јефтиног народног аутомобила (Буба у другом светском рату) и док није постала економска сила овај модел је био популаран. На том путу је кренуо и доста дуго предњачио Ситроен (Спачек, Ами, Дијана), а затим и Рено са чувеном четворком, која га је прославила у целом свету.
Сада Рено, преко Дачије, суверено влада (ХАРА) тржиштем у источноевропским земљама, евроазијским а и у самој европи. Европска западна ауто индустрија правила је фетиш од малих аутомобила (све јачи мотори, све скупља опрема, ексклузивност и др.), тако да назив мали ауто није била и гаранција да је то јефтин ауто, а смртници су морали плаћати врло велику цену за мањи ауто, јер је мало већи од њих био скупљи. Докле је догурао ВВ види се по његовим моделима (као и код других) који стално расту у димензијама и ЦЕНИ. Паметна је одлука Реноа да стане мало са ВЕЛИКИМ моделима (Лагуна, Велсатис и сл.) и да се концетрише на осиромашено светско тржиште, јер циљ је преживети а затим и навикнути будуће купце на куповину њихових аутомобила. О спачеку је у његово време говорено све најгоре, а он је ипак имао своју сврху: да из тачке А превезе у тачку Б, да мало кошта и да је издржљив (дуговечан). То је и потврдио, а када би се данас произвео поново Спачек, са скоро истим карактеристикама, био би разграбљен (и тако су свуда ограничења у градовима у Србији на 40-50 км, путеви ван аутопута лоши, конструкцијски опасни за велике брзине, а никоме се и не жури, осим млађима и беснијима, који обично на крају, нажалост, заврше трагично).

don
10.5.2009 01:00
0
0

Ja takodje mislim da je Dacija skroz glupa investicija.
Sto je smesno kod nas polovne drze cenu hahahaha!

Pek
10.5.2009 19:06
0
0

Sateran u cosak i pritisnut "dokazima", moram da priznam da sam dobio nekoliko MILIONA evra u kesu (nesmem da kazem tacno koliko, neko ce me kidnapovati), koje je rumunska Vlada nekako iskamcila od MMF, kako bi reklamirao njene proizvode u Srbiji i sire! Zato se ovim putem javno izvinjavam bratskom Rumunskom narodu, koji ce dugo godina grcati u dugovima, dok se ja vozikam njihovim nacionalnim ponosom. Boze oprosti mi, gresnik sam bio u ostao, ali sta da radim, kada volim pare!? Dakle nema mi druge, moram i dalje da hvalim ono sto je za pohvaliti, tj da kudim kada je kritiku, svidelo se to ili ne nekome. Zapravo ima dva resenja, ili me treba bojkotovati (to!!!), ili sakupiti kriticnu masu nezadovoljnika i krenuti u odlucni juris na redakciju Vrelih Guma (ne zaboravite bager...). Ovako se vise NE MOZE, ko jos ima pameti da slusa glasove razuma (na primer Branka, koji je tako lepo opisao trenutno stanje u auto svetu i time navukao na sebe bes "antidacista") i objektivnosti u ovoj histericnoj Balkanskoj krcmi?
Nego lepo smo se zabavljali gospodo (drugovi niste, jer da jeste voleli bi ste Daciju), ali moram da vas napustim i zavrsim tekst o Sanderu 1.4 GPL. Moram bre dobro da ga nafalim i "nalozim" dezurne kriticare, ima sve da seva kada bude objavljen, obecavate?
PS. Nego Miki jesli li se to ti klonirao, ima izgleda jos jedan Miki, taj je ziva vatra? Sreca sto sam daleko i treba viza za Francusku, inace bi mi delija dosao glave! Jos kada bi mi reko zasto, bilo bi mi lakse 'mreti?
E da, umalo da zaboravim, deformisano sediste ulazi u trogodisnju garanciju, zar ne?

milos
11.5.2009 09:34
0
0

Uh ala se zakuvalo. To sa mitom je obicna glupost ali video covek da pogadja u centar sa tim pa udario iz sve snage. He he he. Svaka cast. Elem slazem se sa ocenom dacijinog kvaliteta. Mozda ne bas kvaliteta, ali izrade, osecaja u voznji, dizajna definitivno da. Neme goreg ukljucujuci i Zastavu 10. Da bi gospodin iz FR shvatio sta znaci " katastrofalan donji postroj" treba da predje par stotina kilometara nasim putevima i "udarnim rupama" pa da shvati. Jer onaj odzvanjajuce supalj zvuk mogao je da proizvede samo jos trabant. Enterijer je blago receno ali veoma blago receno KATASTROFA. Zavrsna obrada je misaona imenica a kvalitet materijala na decijem nivou. Dizajn je posebna prica. Logan izgleda kao da ga osmislio neki rus sa soc pogledom na svet a nacrtao pijani rumun bez smisla i talenta za crtanje. A o MCV-u stvarno ne treba nista reci. Slika vredi 1000 reci. Sto se tice kvaliteta i trajnosti, to je diskutabilno. Neko ima dobra iskustva neko losa. U svakom slucaju neka DACIJE taksistima i zaludjenicima. Ja takodje nemem mogucnosti za luksuz ali Daciju u zivotu kupiti necu. Nikad ne reci nikad ali NIKADA NECU !!!!! Pre zastavu 10. Ili nesto drugo, a sada vec ima izbora pogotovo do 12500e.A to sto je u FR velika potraznja za dacijama znaci samo da pravim francuzima, potomcima De Gola (npr marokanci, senegalci i ostali belci) tradicija, izgled, osecaj, status, dizajn znace koliko i pravim francuzima dacija!!!!!!!!

Ivan
11.5.2009 13:43
0
0

Izem ti ja auto kada posle godinu dana moram da menjam sedista bila ona pod garancijom ili ne!!Slazem se sa Milosem upotpunosti i svaka cast Mikiju samo tako!A skinuce nama vize samo polako.

Peki
11.5.2009 16:35
0
0

Dakle ljudskoj gluposti zaista nema kraja...Nakon toliko potrosenog "mastila", sakupilo se dovoljno naivnih da uzme zdravo za gotovo da je na tamo nekom Sonderu od tamo nekog prijatelja sediste iskrivljeno, te ce mo potom optuziti "doticnog Pericu" da je za lazno izvestavanje dobio lovu i na kraju mu doci glave!!? Bravo, samo napred, kada se budu otvorile granice obratite mi se na privatni mail (imate ga), pa da vam dam telefon i adresu, kako bi ste me lakse pronasli. Tako ce te se barem uveriti u kakvoj raskosi zive dopisnici volonteri....
PS. "Gospodin iz FR", je presao vise vise kilometara na nasim putevima nego li svi ucesnici ove "debate" zajedno, jer ima dozvolu vec 32 godine, i najmanje 700-800 hiljada predenih kilometara. Zelen si milose ko' zelena trava, da bi davao savete, sve sto si napisao je gluplje od glupljeg! Ja sam se skolovao u Fici, a potom se vise ni nesecam koliko je krseva bilo. Dacijina vozila to sigurno nisu.

Perica Rajkovic
11.5.2009 20:32
0
0

Nesto razmisljam kako da prekinemo ovu jalovu raspravu za i protiv Dacije, koja ocigledno nema vise nikakvog smisla i koja je izasla izvan civilzaciskih okvira (racunajuci naravno i moje ponekad neodmerene odgovore). Kako? Nisam siguran, jer izgleda da odredenim ucesnicima prija "zakuvavanje" ,nevazno na argumente.
Sa moje strane mogu samo ponoviti ono sto je navedeno u specijalizovanim medijima (auto casopisi, TV...), da su Dacijina vozila rusticne izrade, ali sa odlicnim odnosom kvalitet/cena. Ko trazi potvrde mojih reci, moze ih lako pronaci, kako u testovima koje su uradeni u okviru same redakcije Vrelih Guma, tako i kod konkurentskih casopisa (slucajno ima jedan na dohvat ruke iz jula prose godine, pomoci cu vam, ime mu je sastavljeno samo iz tri slova...) ). Pa nije valjda da je Dacija potkupila sve novinare (osim doticnog Jeremy), i da su svi korumpirani i "podmukli" kao?
Dakle ukoliko neko ne zeli da razgovara argumentovano, ne vidim cemu sva ova prepiska? Reci da je ogibljenje Sandera "katastrofa" (neudobno), blago receno ne odgovara istini, jer je dobrim delom preuzeto iz Clia 2 i 3. Pa kako se moze na sav glas hvaliti udobnost Renaultovih vozila a toliko kritikovati Dacijina? Iz neznanja, inata, kaprica, zelje za izivljavanjem..., to verovatno neznaju ni gore potpisani. Na osnovi svega sto sam mogao procitati, moram se isto tako izapitati kako to da je toliko ucesnika (da ih ne citiram, prepoznati ce se) imalo prilike voziti Sandera, kada ovog toliko preziru!? Zaista nemogu da razumem zasto toliko gneva i emocija u vezi jednog obicnog prevoznog sredsta, jer kao sto smo konstatovali, Sandero i Logan su samo to!? Verovatno zato sto je automobil za mnoge, posebno mlade ucesnike, znato viae od toga. Ali to niko ni ne osporava, upravo kao ni ukuse. ZA Milosa je dizajn odvratan, OK, to je individualna stvar i o tome se ne raspravlja. Ali, ko jos kupuje Sandero ili Logana da bi sa njime fascinirao komsije i pripadnice lepsega pola!? Daj budimo ozbiljni, dizajn je 100 % podreden nameni i smanjenju troskova, pa to i vrapci znaju.
Dakle ovo je moj poslednji pokusaj uspostavljanja normalne komunikacije, zeli li neko da nastavi sa optuzbama i pretecim tonovima, koje sam mogao naslutiti, morace da nastavi bez mog ucesca. Svaka cast i samo tako, cim se skinu vize pokazite svetu kakve smo mi delije...


Milos
12.5.2009 10:04
0
0

Postovani gospodine Perice! Sada vec i mene zbunjujete koliko srcano branite vase stavove a samim tim i "o mocne li masine" dacije. Kao prvo argumenti kojim pobijate nase tvrdnje ne piju vodu. To sto ima ogibljenje Clia 2 i 3 ne moze biti nikakav reper. To ogibljenje je kreirano za mali gradski automobil a ne za 1.5 metar duzu limenu suplju kantu. Pa i SangYong ima ili je imao Mercedesov motor pa je, druze moj, svetlosnu godinu daleko od Mercedesa. Sto se tice sedista i garancije zato garancija i sluzi, ali je tuzno kada se koristi. Pogotovo za trivijalnost poput sedista. Ja takodje znam za primer problema sa sedistima kod mocnog Logana, ali sa materijalom koji se pocepao nakon 35000km. Pa onda plocice potrosene na upola manjoj kilometrazi itd. Ali to i jeste za ocekivati od rumunskog savrsenstva u cijoj fabrici na montazi Logana postoji 1(jedan) robot koji namesta vetrobran. Ostalo sve rade spretne rumunske ruke.
Elem sto se tice Jeremy-ja, gospodine Perice molim vas budite realni. Da imate dozvolu jos 32 veka a ne godine i jos toliko da "volontirate" i tada ne biste imali pravo da ga prozivate i dovodite u sumnju nesto sto on kaze. Ipak radi na lokalnoj majusnoj TV stanici zvanoj BBC. Covek decenijama uredjuje i vodi najgledaniju emisiju ove tematike na svetu. I malo vise je "volontirao" u malo vise modela automobila i malo vise kilometara presao od vas.
E, a sada ukoliko zelite normalan nastavak debate, ja sam za!!!!!!!
Postovanje.

Perica Rajkovic
12.5.2009 12:27
0
0

Zahvaljujem ti na iscrpnom i kulturnom odgovoru, samo ne preteruj, zaista nema potrebe da me nazivas "postovanim Gospodine Perice..", kada vec to zaista nemislis. Nebitno, vratimo se srzi problema. Dakle nikada nisam ni pomislo da branim neodbranjivo, pa tako ni sve probleme sa kojima su se sreli vlasnici Dacijinih automobila. Sigurno je da ih ima vise nego li kod vozila koja su duplo skuplja, samo ni jedan konstrukter na svetu nije posteden problema. Nema dana da ne osvane oglas u kojem se poziva ta i ta serija, kako bi se otklonile mane i nedostaci, super savremeni turo dizeli "zaribaju" iz ko zna kojeg razloga (stete od vise hiljada evra), za sta konstrukteri nece ni da cuju i slicno (u garantnom roku). Dakle niko normalan nemoze da ocekuje da se i te jadne Dacije nikada ne pokvare, samo pogledaj komentare citalaca na b92, gde pored mana, mozes pronaci i brojne reci hvale. Ne uzimaju se dakle u obzir pojedinacni slucajevi, vec procenat, koji se dobija od servisa koji obavljaju tehnicku kontrolu. Ovi su u razvijenim zemljama izuzetno strogi (preko 250 tacaka se kontrolise), i po njima Dacije "ladno" ostavljaju iza sebe mnoge renomiranije konkurente.
Drugo, toliko spomenuti Jeremy se blago receno "sprda", nije nikada ni pomislio da ozbiljno prokomentarise Logana. Daleko da izrazavam sumnju u njegovu objektivnost, naproriv, samo skrecem paznju da se covek ismejava, kako bi emisija bila interesantnija. Znaci dovode se u sumnju reci svih ljudi koji se bave ovim poslom, koji vise manje potvrduju ono sto sam i ja napisao, zar ne?
Pozdrav

dooka
12.5.2009 13:32
0
0

Vidim da ovde sve puca od kompetentnih ljudi koji daju negativne ocene. Prvo covek treba da razjsni sam sa sobom sta i koliko ocekuje. Kada sam pre 4 god. isao da preuzmem auto strepeo sam kakva ce to biti dacija, oce biti krs za god-dve,koliko ce izdrzati u fabrickom stanju i sl...sad posle 4 god/80.000 km sve je i dalje na svom mestu, nigde nista ne cvrci, nista nije otpalo niti se pokrivilo. Od vanrednih intervencija sam imao kraj leve spone na 70.000 i kraj desne sad na 80.000. Iznutra jeste tvrda plastika koja se moze primetiti i u skoro svim konkurentskim modelima tipa sevrolet kalos i ostali. Iz mog ugla gledano ja sam u potpunosti zadovoljan i ne zalim ni 1 euro koji je dat za auto.

Perica Rajkovic
12.5.2009 14:41
0
0

E moj Dooko, u tome i jeste problem, zaista sam se zapitao koliko kilometara su moji kriticari povozali bilo koju Daciju i sta uopste zele od automobila. Da su malo pazljivije procitao moj tekst o Sanderu, ili bilo koji drugi, lako bi se uvidelo da je izbalansiran, tj da mane nisu skrivene, upravo kao ni kvaliteti. Tvoj Logan je jedan od najstarijijh i u meduvremenu je lako restilizovan, sto se pre svega odnosi na kvalitetnija sedista (platno), bolju ergonomiju (komande ventilacije, klima uredaja, rukohvati na vratima...), a sam Sandero je cak i dopadljiviji od Logana (pogledajte slike unutrasnjosti u predhodnom testu). Moje je da napisem ono sto vidim i osecam, oslanjam se na licno iskustvo, kao i na misljenje prijatelja i kolega, a da li se to nekome svida, druga je stvar. Sandero GPL, koga vozim nedelju dana i sa kojim sam presao nekih 1.000 km (posle dolazi novi Scenic, pa zatim Kia Soul, Opel Insignia...) je UDOBAN auto, cije ogibljenje savrseno odgovara losim putevima, do te mere da je za klasu iznad mog privatnog Megana! Pa zar da lazem kako bi se nekome dopalo sta pisem!? Marko je malocas prebacio kako su platforma i donji prostor predvideni za gradski auto, NETACNO, platforme se adaptiraju i za znatno vece karoserije, dok Sandero ima iste dimenzije kao i Clio (4 metra). A ko ce sta kupiti, njegov je problem, da li mu se svida ili ne, individualna je stvar, kada se testira odredeni automobil barata se samo cinjenicama. A kako ce stariti i kako ce se sa vremenom kotirati na odredenom trzistu, stvar je razno raznih okolnosti i znatno dubljih analiza, koje niti mogu niti zelim da analiziram u jednom "blic" testu.
Pozdrav

Milos
12.5.2009 15:15
0
0

Postovani gospodine Perice!
Moj posao je takav da se u prepisci obracam ljudima na takav nacin bez obzira da li ja mislim da su gospoda ili ne. To se zove kurtoazija ili poslovni odnos ili kucno vaspitanje ili kako god. A to sta ja mislim ili ne mislim o vama je potpuno nebitno. Ja komentarisem vase clanke i vasa misljenja a ne vase karakterne osobine. To mozemo da radimo u nekoj kafani. Moracemo u BG-u jer nemamo vize za zemlje EU kao sto ste i sami u prethodim komentarima spomenuli. Slozicete se da je previse krajnosti ovde. Izazvali ste sve kontra komentare vasim hvalospevima o Daciji. Nakon cega ste se izgubili potpuno na komentar za mito i korupciju i tako ode mast u propast.
Elem po mom misljenju u trenutku kada se pojavila definitivno je bila najbolji odnos cena/kvalitet( pogotovo ako je vlasnik slep,gluv i nema osecaj dodira) ali i sami znate da sada ima ozbiljnu konkurenciju u za sada nekolicini modela a uskoro sve vecem i vecem. Pogotovo nakon ove krize ili u toku. Sto jes' jes' ima bolje startne pozicije u odnosu na ostale jer je vec uveliko u proizvodnjali zivi bili pa videli. Ako ili kada VW ili Toyota ili sl. krenu u slicne projekte, cisto sumnjam da nece nadmasiti Daciju i Renaulta. Mislim na neke ozbiljnije projekte a ne VW Fox kome transport iz Juzne Amerike kosta vise nego on sam ili neke cudne Toyote pravljene za rusko trziste itd. Sto jedva cekam jer ce u tom slucaju profitirati obicni ljudi i volonterski dopisnici iz FR i ostalih delova EU koji ce moci da se voze u svojim kolima oko 10000-12000e a da voze pritom dopadljiv,siguran, konforan, prostran, pouzdan, stedljiv automobil. Sto dacija definitvno nije, znam sta ste pomislili. Za sada je utopijska ideja a Dacija i Renault su samo prvi i mali korak ka tome tako reci pionirski. Ostali neka slede i bog da nas vidi.
Do tada se nadam da vam je lepo vreme tamo kao i kod nas.
S postovanjem!
Milos

Milos
12.5.2009 15:40
0
0

za Dooku!
Znam ja za jos bolja kola od Dacije. Gledano na takav nacin. Imam ja komsiju koji je 1989 kupio tada novog Yuga. Jos mu se nigde pokvario nije ili kako on kaze, nije ga izdao. A preko puta njega zivi cika Ilija. Do skora ponosni vlasnik Lade Ziguli. Jedan jedini automobil koji je u zivotu posedovao i vozio. Nekih nepunih 30 godina. A i prodao ga je zbog toga sto ne moze vise da vozi zbog starosti. Njegove starosti a ne Zigulijeve. A ortak taxista se kune u Audija 80 iz '88. Dizel naravno. I naravno da ne zale ni za jedan dinar koji su dali za automobil.

Danijel
12.5.2009 16:21
0
0

Nije dzaba dacia najprodavanija kod nas jer narod nema para za nesto skuplje! Zar stvarno mislite da ljudi koji kupuju daciu ne bi kupili nesto skuplje da imaju mogucnosti!!! E zato je ona najprodavanija kod nas.
Video bih ja sta bi vozio Jeremy da ima prosecnu srpsku platu i da zivi u srbiji!
P.S. NISAM NI PRISTALICA NITI SAM PROTIV DACIE-JEDNOSTAVNO RECENO RAVNODUSAN!

Perica Rajkovic
12.5.2009 16:41
0
0

Hmmm, po nacinu izrazavanja, reklo bi se da ima vise Milosa u ovoj raspravi, u svakom slucaju zahvaljujem se Milosu koji je poslao svoje misljenje u 15h15 minuta. Da smo tako krenuli od pocetka, nebi bili ovde gde jesmo, jer tvoj komentar (ponavljam i nacin na koji se izrazavas) ima veoma pozitivnih delova, koji se ne mogu osporiti (na stranu sto se ne slazem u svemu). Kazes "hvalospevi" o Daciji!!? Pa zaista nemam vise snage da se ubedujemo koje su prednosti i nedostaci testiranog Sandera, ako iz teksta izdvojis par komplimenata (po meni potpuno opravdanih), onda ta konstatacija stoji, ne u protivnom. Kao sto rece Milos od 15h40 (ukoliko to nisi opet ti, jer je isto tako interesantan), ni jedan ni drugi ne zale "ni za jedan potroseni dinar", na stvari se uvek moze gledati iz vise uglova.
Inace rado bi popio kafu sa tobom u BG, gde sam bio pre par nedelja (dakle opet sam se vozao nasim putevima i to za volanom jednog Yuga 55 sa pocetka 90-ih godina), a ukoliko se jednoga dana pojavis u Parizu, bice mi jos vece zadovoljstvo docekati te na "mom" terenu. Ovo nije u prenesenom znacenju, vec od srca. Ni moja kurtoazija i domace vaspitanje, a jos manje poslovni odnosi, nisu pod znakom pitanja, osim ukoliko se osetim "ugrozenim". Verovatno sam trebao ignorisati lupetanja oko mita, ali kada vec nisam, nisam se ni trudio da se ophodim sa rukavicama i nazovi duznim postovanjem prema odredenim ucesnicima. Sta ces, svi smo mi samo od krvi i mesa, deca nas iznerviraju, direktor u firmi potkaci, para nedovoljno na racunu, zena nesto stalno izmislja..., a i vreme je bogami ocajno! Kisa ne prestaje vec nedeljama, ko li me samo prevari da dodem ovamo i da se pored svih obaveza zamladujem jos i automobilima ...
Drugarski pozdrav

Milos
13.5.2009 08:40
0
0

Perice, sve je to isti Milos tj. ja!!!!!
Kako si i sam rekao, sve zavisi od raspolozenja. Ukoliko je bilo nekih ne fer ili licnih komentara, izvinjavam se.
Takodje, drugarski pozdrav !!!!!!!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: