Ekskluzivno

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

Kriza, koja kriza?

Odličnim odnosom cena/kvalitet, Dacia uspešno odoleva svetskoj automobilskoj krizi. Za rezulatat imamo proširenu gamu i «luksuzne» verzije, kao što je Sandero 1.5 dCi/85 ks

Reći da je Dacia spasila Renault, verovatno je pomalo preterano, no jednim dobrim delom zaslužna je za koliko-toliko pozitivan bilans grupacije. Sa samo 600 miliona evra čistog profita (pet puta manje nego u 2007 god), Renault je izgubio oko 30 % prodaje, no katastrofa je ipak izbegnuta. Ukoliko je Logan po prvi put od pojavljivanja zabeležio blagi pad prodaje, to nije slučaj sa Sanderom, koji se od nedavno može dobiti i sa dizel motorom. Jer Renault je u startu pomalo kalkulisao ograničenom ponudom agregata, kako bi izbegao unutrašnju konkurenciju sa Loganom i Cliom, no kako je vrag odneo šalu, najbitnije je da novci dođu u kuću.

U tom cilju Dacia je ponudila još dve nove verzije Logana (Pick-up i furgon), dok se ubrzo očekuje i kvazi terenac Sandero. U međuvremenu, 1.5 dCi zadužen je za uspešan nastavak prodaje, i kao po običaju, može se izabrati između slabije verzije od 70 ks, i snažnije od 85 ks. Ovu poslednju, koju smo izabrali za testiranje, apsolutno vam preporučujemo, posebno jer je skuplja za samo 450 evra. Zahvaljujući turbo punjaču, obrtni momenat je veći za 40 Nm (ukupno 200 Nm), tako da su karakteristike iznad očekivanja. Naravno da se radi o dobro poznatom agregatu koji pokreće desetak modela grupacije, samo Sandero je lagan auto (stotinak kilograma manje od Clia), što se pozitivno odražava na karakteristike.

     
 

Temperamentan prilikom ubrzanja, bez straha se uključuje na ozbiljne evropske auto puteve, gde je sposobon sa lakoćom održavati brzine iznad 150 km/h. Nažalost, ekonomičnost se ne rimuje sa izolacijom, tako da je buka od motora i kotrljanja, veoma prisutna u kabini. Druga mana odnosi se na nedovoljno snažnu hidrauličnu asistenciju upravljača, što zahteva preveliki napor prilikom parkiranja.

Za uzvrat, Sandero je primerno udoban auto, njegovo ogibljenje predviđeno je za loše puteve, upravo kao kod Logana. Visoko postavljen, sa izuzetno velikim hodom amortizera, lako upija udarne rupe na asfaltu, toliko brojne sa odlaskom zime. Time nije mnogo izgubio na stabilnosti, bez obzira što u oštrim krivinama dolazi do snažnog naginjanja karoserije. Ujedno poseduje i veoma efikasne kočnice, tim bolje, jer je kreš testove prošao sa skromne tri zvezdice (Clio sa maksimalnih pet), dok se ESP ne može dobiti ni uz doplatu.

odnos cena/udobnost/raspoloživi prostor,
motor,
potrošnja

izolacija,
kvalitet materijala,
ergonomija komandi

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

6

Napred

8

Funkcionalnost

8

Pozadi

8

Kvalitet izrade

6

Ukupno:

8,00

Ukupno

6,67

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

7

Funkcionalnost

7

Performanse

7

Dizajn

5

Kočnice

8

Ponuda prostora

8

Ukupno:

7,33

Kvalitet materijala

5

Motor

8

Završna obrada

6

Menjač

6

Ukupno:

6,20

Cena

9

Prosečna ocena: 7,314

Inače, famozni 1.5 dCi je od ranije poznat kao veoma štedljiv agregat, tako da je prosečna potrošnja iznosila oko 6 lit, uprkos nepovoljnim uslovima eksploatacije. Najniža može sići na samo 4,2 lit, dok po gradu ne prelazi 7,5 lit. Kome je do poređenja, recimo da benzinski 1.6/90 ks, troši u proseku dobrih 8 lit, a da je testirani dizel skuplji za bezmalo 2.000 evra. Na našem tržištu, 1.5 dCi/85 košta 11.380 evra, pošto je na ponudi isključivo sa najvišljim završnim nivoom Laureate. Slabiji dizel prodaje se od 10.370 evra, no sa jeftinijim paketom opreme Ambiance.

Po svemu ostalom Sandero je gotovo identičan sa Loganom, izuzmemo li prtljažnik. Iako osetno manje zapremine, sa 320 dm3, najprostraniji je u kategoriji. E sad, da su malo manje škrtarili u Daciji, mogli su podeliti sedalni deo zadnje klupe (deljiv je samo naslon), čime bi bio i praktičniji. Nije recimo moguće putovati sa tri osobe i mnoštvom prtljaga, kao što je slučaj kod većine mališana. Unutrašnjost je inaće dovoljna za pet odraslih osoba, dok je kvalitet upotrebljenih materijala ravan onima iz 90-ih godina. Ruku na srce, plastika je dopadljivija nego li kod bivšeg Logana (restilizovani ima istu), no stil je preterano rustičan.

Ni ergonomija komandi nije idealna, bez obzira što se sedište i upravljač podešavaju po visini. Sedi se prilično visoko, a komande za grejanje i ventilaciju smeštene su previše nisko. Auto radio poseduje recimo fasadu koja se skida, za šta smo verovali da pripada prošlosti. Poboljšanja u poređenju sa Loganom su ipak evidentna, gde pre svega mislimo na rukohvate na vratima napred, kao i na pregledne instrumente sa belom podlogom.

Estetski znatno uspešniji od Logana, Sandero je relativno dopadljiv auto, ozbiljno konstruisan, i što je najvažnije, ne preterano skup. Na navedenu cenu treba dodati još barem 1.000 evra za klima uređaj i CD auto-radio, no i sa nekih 12.500 evra, Sandero je jeftiniji od Renaulta Clio (isti motor i slična oprema), za barem 4.000 evra! OK, ovaj je svakako moderniji i lepši, posebno nakon poslednje restilizacije, ali ovolika razlika navodi na razmišljanje. Osim toga, «Rumun» ima garanciju od tri godine i 100.000 km (šta prvo istekne), a ujedno je znatno pristupačniji za opravke i održavanje. Da bi se promenila sijalica, nije neophodno demontirati branik ili staviti vozilo na «most», što će se svakako dopasti mahaničarima-amaterima.

Ekskluzivno iz Pariza, P. Rajković
foto: Vrele gume, P. Rajković
perica.rajkovic@vrelegume.rs
3803
Postavljeno: 29.04.2009

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Igor
29.4.2009 16:01
0
0

Po mom misljenju (ne mora znaciti da sam u pravu) ali ja bih pre uzeo novu fiestu ili seat ibizu u osnovnoj opremi sa osnovnim benzinskim motorima.Po meni dobijate atraktivniji auto sa prilicno vise standardne opreme i bezbedniji automobil (ibiza ima 5 zvezdica-ako se dobro secam).
Budimo iskreni ovaj automobil je skup za ono sto nudi,jedino ga spasava kvalitetan i stedljiv motor ali to nije dovoljno da bih se odlucio za njega.Ako bih morao uzeti sandera to bi bila 1.4mpi verzija koja je ako se ne varam 3500-4000 evra jeftinija pa sami izracunajte pri kojoj kilometrazi bi dizel verzija pocela biti isplativa (tada je vec uveliko zreo za prodaju u polovnjake).

Bobas
30.4.2009 12:00
2
0

Ko proba da vozi auto sa motorom 1.5dci nikad više neće pomisliti na benzinca! Motor je perfektan, potrošnja od 4,2 do max 5l!Provereno kod Logana 1.5dci!

Ivan
30.4.2009 13:33
0
1

Po mom misljenju ovaj automobil nema nikakve sanse da sa ovakvom cenom uradi nesto na nasem trzistu ipak je to jedna Dacia!U potpunosti se slazem sa Igorom da je mnogo bolje kupiti Fordovu Fiestu koja se sa dizel motorom i fenomenalnim paketom opreme prodaje za 10.900e da ne pricamo kakve jos 10x bolje i kvalitetnije automobile mozete dobiti za cenovnu razliku do 1.000e!Ovakav testirani model mogao bi da prodje sa cenom do 8500e i to da se neko dobro porazmisli!

mrta
01.5.2009 00:35
0
0

Strasno ova dacia kosta skoro kao najnviji megan, a nevidjeni je krs za te pare , esp nema ni uz doplatu,

Peki
03.5.2009 10:22
3
0

E da dragi prijatelji, kao sto smo vise puta naglasili, aktuelna kriza je odlicna prilika za nabavku novog vozila. Sve sto se ne prodaje, ili je na kraju karijere (spomenuta bivsa Ford Fiesta), se nudi sa ogromnim popustima. Problem je sto treba biti brz i imati spremljene novce, jer se ne radi o katloskim cenama, kakve su navedene u slucaju Sandera. Zato ne "sahranjujmo" ovu Daciju tako brzo, njena cena je izuzetno povoljna u odnosu na konkurenciju. Problem je sto ime Dacija u Srbiji jos uvek mnogi povezuju sa "Rumunskim dubretom", od pre jednu deceniju...
Dakle kataloska cena Sandera 1.5 dCi/85 ks Laureat, sa svim dadbinama u Srbiji iznosi 11.382 evra, plus 749 evra za manuelni klima uredaj, sto iznosi 12.131 evra. Spomenuti Clio1.5 dCi/85 Dinamique, sa patoro vrata, pre restilizacije kostao je 15.776 evra (ima ugraden manuelni klima uredaj), tako da razlika u ceni iznosi 3.645 evra! Restilizovani je skuplji za jos par stotina, tako da mozemo reci da je skuplji za oko 4.000 evra! Mnogo zar ne?
Inace slazem se da je u Srbiji (ne i u Francuskoj) znatno logicnije kupiti osnovni Sandero sa novim 1.2 16v/75 ks (dakle benzinac), koji je jeftiniji za vise hiljada evra, i kao takav spada u najinteresantnija vozila u segmentu. Samo paznja, Sandero je veoma prostran auto i nije u kategoriji jednog Chevroleta Matiz, Ford Fieste, Kie Picanto. Citroena C1...
Pozdrav svima

Peki
03.5.2009 15:03
0
0

Mala ispravka, na kraju sam spomenuo Ford Fiestu, navodeci nekoliko malisana u inferiornijem segmentu, mislio sam na Ford Ka!

Igor
03.5.2009 18:17
1
0

Neka uzme ko sta voli i sta mu se vise svidja i naravno na osnovu svojih potreba.
Ne sumnjam ja ni u kvalitet ovog automobila jer ga ima moj drugar(benzinca,licno sam se uverio u taj auto) a takodje ne sumnjam ni u MALU POTROSNJU DIZELA KOJA BI SVAKOM OD NAS DOBRO DOSLA PA I MENI!
Ako ovaj auto kosta max 12.130 evra a najosnovniji model 6990 evra onda je ovaj bezmalo duplo skuplji od osnovnog sto je mnogo,a da ne pricamo da ce doci sandero sa motorom od 1.2l jos jeftiniji sa ne tako losijim performansama ali sa osetno manjom potrosnjom.
Ovaj auto je po meni namenjen muskarcima preko 45 god,ako ste mladi sigurno vam se ovo nece svideti.
Sto se tice prostora (ovaj auto ga nesumnjivo ima),to me je podsetilo na mog tatu koji vozi karavana a nikada ga nije natovario skroz,niti mu je trebalo pola prostora a stalno prica kako auto mora biti prostran a njegove potrebe bi zadovoljio i jugo.
Ne pricamo o staroj fiesti sto je na rasprodaji nego o novoj kojoj cena pocinje od 10.990 evra i o najnovijoj ibizi koja kosta 11.400 evra i radije bi da placam visu potrosnju benzinca i vozim auto koji je bezbedniji atraktivniji i koji mi se svidja.Opet je sve stvar ukusa i potreba.Vi uradite kako vi mislite da je bolje.
Ne mozemo pricati o picantu,citroenu c1,matizu kada su u klasi ispod tj segmentu ispod,pricamo o automobilima koji su u b segmentu kao sto je sandero i koji su cenovno oko 11 ili 12 hiljada evra koliko kosta ovaj sandero i sada mi pade na pamet da bi dobra zamena bila i fabia koja je oko desetak hiljada a da ne pricamo o novom polu koji uskoro dolazi na nase trziste.Dizel verziju vw pola mozete dobiti za manje od 13000
sto je samo par stotina evra samo skuplje od sandera (doduse staru verziju) a za novu cemo videti.
Pozdrav!

Danijel
03.5.2009 21:09
1
1

LJUDI PA NORMALNO DA CE BITI LOGICNIJE UZETI OVAJ SANDERO PRE NEGO CLIO SA ISTIM DIZEL MOTOROM AKO UPOREDJUJETE SAMO TA DVA AUTA.UPOREDITE GA SA DRUGIM MARKAMA I MODELIMA I USTANOVICETE DA I NIJE TAKO JEFTIN.JEFTIN JE SAMO AKO GA UPOREDJUJETE SA CLIOM.
SAMO KOD NAS MOGU AUTOMOBILI SA DIZEL AGREGATOM BITI TOLIKO SKUPLJI OD BENZINACA.U VECINI EVROPSKIH ZEMALJA CENE SU GOTOVO ISTE,BILO DA UZIMATE POGON NA DIZEL,BILO NA BENZIN.OVDASNJI DILERI I PREDSTAVNISTVA SU UVIDELI DA KAO NAROD OBOZAVAMO DIZELE,PA REKOSE ''HAJDE DA IH DOBRO NAPLATIMO''!!!

I NEZABORAVITE OVO JE NARODNI (SOCIJALNI) AUTOMOBIL A OVA DIZEL VERZIJA NIMALO NIJE NARODNA.BENZINSKA VERZIJA JE MNOGO NARODNIJA.

Ivan
04.5.2009 23:50
1
0

Zaista ne mogu da verujem da neko ko se bavi ovim poslom moze u samo jednom komentaru da izgovori ovoliko gluposti!Prvo za pomenutu Fiestu ne mora niko da bude brz jer ima automobila na lageru da cak mozete i boju da odaberete!Drugo ne morate imati spremljen novac jer se Fiesta uredno prodaje na kredit!Trece da Fiesta je zaista stari model ali uporedjujemo ga sa jednim Sanderom koji je u startu pobaceni model koji Reno nije hteo da udostoji svojim imenom!Cetvrto uporedjujes Sandera sa Cliom to je kao da uporedis bilo koji model Skode sa Volkswagenom zna se sta je sta i koliko sta vredi!Peto Fiesta stize direktno iz Nemacke prodaje se sa dizel motorom i veoma bogatim paketom opreme za nekih 1.300e manje od Sandera mislim ko je tu lud!Moje misljenje je da Dacia Sandero sa cenom od 12.131e.nema sansu da napravi ni priblizno ono sto je napravio Logan narocito u vreme krize kada se jedan Megan, Peugeot 308 , Astra itd prodaju po cenama ispod 14.000e!

zoki so
05.5.2009 00:30
0
0

samo da dodam,opel astra classic 1.7 cdti za 11850eu!!!pa da je i dugo na trzistu po meni je bolja.

Peki
05.5.2009 16:13
3
1

Ivane, kada si me vec pocastio da pricam "gluposti",da pokusam da ti civilizovano odgovorim. Ocigledno si previse mlad i zapacen stereotipima da bi shvatio sta se desava u auto industriji, sto se da primetiti u tvom poredenju VW i Skode (apsolutno isti proizvod, cak je po mnogim analizama Skoda pouzdanija)! Drugo, ne porede se zabe i babe, postoje dizeli i dizeli, sto znaci da 1.5 dCi/85 ks, nije u istoj kategoriji kao 1.4 TDCI/68 iz Fieste, a jos manje se porede benzinski i dizel agregati. Clio i Sandero su uporedili svi francuski specijalizovani auto casopisi, i novinari koje poznajem licno, i jednodusni je zakljucak da je Sandero pruza vise za datu sumu novca. Ono sto ti izgleda ne razumes je da se ne ocenjuje IME, vec udobnost, raspolozivi prostor, karakteristike, ponasanje na putu, cena...
Dakle toliko citirana bivsa Fiesta, koju ti iz samo tebi znanih razloga toliko obozavas i hvalis (sto ne znaci da je ova losa i da nema veoma dobar odnos kvalitet/cena), za koji mesec vise nece biti na lageru (ukoliko se ne varam proizvodnja je vec zavrsena), pa iz tog ugla treba posmatrati "problem". Jos jednom cu ponoviti i iza toga stojim; kriza u auto industriji prinudila je mnoge proizvodace da rasprodaju vozila, gde nisam mislio samo na nase trziste, u svetskim razmerama apsolutno nebidno. Evidentno je da je kod nas Sandero 1.5 dCi/85 pomalo skup, pogotovo ukoliko se cenovno poredi sa par spomenutih vozila (neko je spomenuo bivsu Astru), ali ja na stvari gledam mnogo sire. Renault i Dacija su sa razlogom ponudili ovu verziju jer za njom postoji potraznja, i veruj mi ukoliko hoces, u Francuskoj se na isporuku ceka vise meseci.
Dakle , pre nego sto se latis tastature, prozivki i uvreda, procitaj jos jednom tekst i moj komentar, gde sam se izmedu ostalog i tebi obratio sa "dragi prijatelji" . Potpuno je normalno da se ne slazes sa mojim misljenjem, kao ni ja mozda sa tvojim, samo ovaj prostor ne sluzi za izvljavanje,zar ne?
A sto se tice Sandera za "sirotinju", od danas imam na testiranju verziju sa ugradenm gasom, dakle 1.4 GPL, pa mozemo da drugarski nastavimo diskusiju o njenoj ceni i kvalitetima...

Ivan
06.5.2009 15:05
1
0

Ok kazes motori iz Sandera i Fieste nisu u istoj kategoriji!Dobro kad bi gledali na stvar "SIRE" kao ti bacili bi oko na tehnicke karakteristike oba agregata i videli bi da je Fiestin motor sa 17ks manje tik slabiji od Sandera u svim merenjima!Toliko o kategorijama!Dalje Ford Fiesta je proglasena za najpametniji diesel izbor trenutno u ponudi!Ne Sandero nego Fiesta sto se svi manje vise slazu!Citajuci komentare nisam naisao ni na koga ko bi kupio Sandera po ovoj ceni a ne nesto drugo!Naravno osim tebe!A JA BI TI SKRENUO PAZNJU KADA UPOTREBLJAVAS REC SIROTINJA DA IMAS U VIDU TEZINU TE RECI JER U SRBIJI SIROTINJA NEMA PARA NI ZA HLEB A NE ZA SANDERA 1.4 GPL!Toliko

Peki
06.5.2009 21:23
0
1

Ivane, da ponovim jos jednom, pre nego li se latis tastature, procitaj jos jednom napisano. Kada se nesto stavi pod znake navoda, to je u prenesenom znacenju, dakle nemoj mi drzati lekcije o sirotinji...Prave sirotinje ima svugde, mnogo vise nego sto bi mogao i da pomislis, racunajuci i razvijene zemlje. Uostalom, sa mojih pedesetak godina, sigurno imam vise iskustva na ovome polju od tebe, racunajucu trideset godina zivota u Yugoslaviji (tako se nekada zvala) i na zapadu! OK? Mani se dakle ovakvih "saveta", za to postoji moj privatni meil, pa se javi ukoliko zelis da nastavimo caskanje...
Inace Sandero GPL je ubedljivo jeftiniji od 1.5 dCi (5.900 evra, sa uracunatih 2.000 evra koje francuska Vlada daje za "ciste" automobile"), te se kao takav moze okarakterisati kao auto za "sirotinju". No uzevsi u obzir tvoju zelju za dokazivanjim, mogu se opkladiti da ces i to pobiti "jakim argumentima"...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: