Ekskluzivno

Renault Laguna Coupe

Direktan put do srca

Nakon što je dugi niz godina prepustio Peugeotu da vlada domaćim tržištem, Renault se na scenu vraća atraktivnim Coupeom, koja očito ima želju da se dopadne i kupcima sa druge obale Rajne

U početku, radilo se samo o prototipu nazvanom Fluence. No, nakon četiri godine neizvesnosti, svetlost dana ugledao je elegantan Coupe, direktno izveden iz postojeće Lagune. Time je završeno dugo odsustvo Renaulta iz ove kategorije, na koju je nekada bio i te kako ponosan. Oni nešto stariji, sigurno se sećaju Fuega ili možda još atraktivnijeg Renaulta 15 i 17, na čijim smo staklima ”balavili” kao pubertetlije na letovanja u Rovinju. E da, daleko su 70-te godine, te je normalno da su, po ugledu na nas, i Coupei znatno zreliji, nažalost, i teži. Za rezultat imamo sve snažnije agregate, tako da se uz ovu Lagunu podrazumevaju šestocilindarski, baš kao i famozno upravljanje na sva četiri točka. Sasvim dovoljno da se probude strasti, pogotovo što nas je umesto uobičajenog ”maltretiranja” po Parizu i okolini, čekao poduži put do Švajcarske i Nemačke. Super, tako ćemo se ujedno pohvaliti pred ”dojčerima” i dokazati da i Francuzi ”za trku konja imaju”. Jer, osim prestižne mehanike, naš Coupe poseduje i veoma zavodljive forme, toliko neophodne prilikom izbora. Spreda, logično, podseća na standardnu Lagunu (poklopac motora i svetlosna grupa), no, donji deo je personalizovan velikom aluminijumskom maskom za vazduh. Zadnji deo je ubedljivo originalniji i retki su oni koji nisu pronašli zajedničke crte sa prestižnim Aston Martinom!

Kokpit Lagune Coupe, nažalost, ne razlikuje se previše od limuzinske verzije

(Ne)atraktivan enterijer
Iako smo pretpostavljali da u ovako kriznom periodu, Renault ne može sebi da dozvoli ogromna ulaganja u ovaj Coupe (nije u segmentu koji donosi ”pare u kuću”), ipak smo očekivali malo više orginalnosti u njegovoj unutrašnjosti. Ovo se posebno odnosi na komandnu tablu, preuzetu iz limuzine. Iskreno govoreći, ovo i nije neki hendikep, uzevši u obzir da je ova estetski dopadljiva i kvalitetna, ali kupci koji plate i do 47.000 evra, svakako očekuju više! U redu, ergonomija je bez zamerki, instrumenti su veliki i pregledni, Hi-Fi sistem ”Bose” je savršen, upravljač ”podrezan” na donjem delu deluje sportski i odlično ”leži” u rukama…, no metalizirana plastika na centralnoj konzoli zaista deluje jeftino. Sve što distancira Coupe jesu jače profilisana prednja sedišta, obložena kožom, no, i ona bi mogla biti nešto kvalitetnija.

Za uzvrat, pokazala su se veoma udobnim, a u testiranoj verziji poseduju električne komande za podešavanje, kao i grejače. Vozač dakle, nema većih zamerki na svoje radno mesto, a čak i kada se radi o izrazito krupnim osobama, prostora ne nedostaje. Jeste da nema previše polica i boksova za odlaganje sitnica, no bože moj, nismo u Espaceu, već u kupeu! Iz tog ugla gledano, mesta pozadi zadovoljavaju, pod uslovom da su putnici napred solidarni. Sa ”čitavih” 1,72 m visine, dole potpisani glavom ne dodiruje plafon, no kako je površina zadnjih stakla veoma redukovana (ne mogu se ni otškrinuti), nije poželjno biti klaustofob. Laguna Coupe dugačka je 4,64 m (5 cm manje od limuzine), tj. kraća je za 18 cm od Peugeota 407 Coupe. Prtljažnik je naprotiv, sasvim zadovoljavajuće zapremine, od nekih 440 dm3, a može se i povećati, jednostavnim povlačenjem ručica sa strane. Nasloni zadnjih sedišta tada se automatski preklapaju, tako da je moguće transportovati predmete i do 1,75 m dužine.

Šampion u slalomu
Prilikom testiranja Lagune GT, par meseci ranije, bili smo apsolutno opčinjeni efikasnošću sistema 4Control (Renault je izgleda odustao od naziva Active Drive), koji označava upravljanje na sva četiri točka. Sistem inagurisan od strane japanskih proizvodača 80-ih godina, ovde je doveden do savršenstva, koji u saradnji sa efikasnom šasijom i ogibljenjem, omogučuje kupeu referentno ponašanje na putu. Uz kraće međusovinsko rastojanje (–7 cm) i širi trag zadnih točkova (+3 cm), već u prvoj oštrijoj krivini, bivamo impresionirani njenim ponašanjem, iako je i Laguna GT među najtalentovanijim na ovome polju.

Zapravo, stiče se utisak da se vozilo okreće oko svoje ose, bez imalo podupravljanja, karakterističnog za vozila sa prednjim pogonom. Dovoljan je samo nagli zaokret veoma direktnog upravljača (2,3 okretaja, umesto 2,9 sa samo prednjim upravljanjem), kako bi se istoga trena postavio u željenu putanju. Podsećanja radi, recimo samo da se do 60 km/h, zadnji točkovi zakreću u pravcu suprotnom od prednjih, pod maksimalnim uglom od 3,5°. Time je ostvarena veća agilnost, dok je prečnik okretanja smanjen za 10%. Zahvalno prilikom parkiranja i u vožnji po gradu, baš kao i u ”lakat” krivinama. Iznad 60 km/h, zadnji točkovi zauzimaju isti smer kao i prednji, ali ovoga puta pod maksimalnim uglom od 2°, stvarajući tako protivtežu centrifugalnoj sili, koja želi da izbaci zadnji deo sa zadate putanje. Ovakva efiksanost, srećom nije ostvarena na račun udobnosti, no, kome je ovo prioritet, ipak je bolje da odustane od testiranih pneumatika 225/45 R18 (serijski 215/50 R17). Nažalost, integralno upravljanje nije u serijskoj opremi, već je neophodno doplatiti 2.000 evra.

Prestižni agregati
Do sada, nova Laguna nije imala pravo ne šestocilindarske motore, mada su, ruku na srce, aktuelni četvorocilindarski ”puna kapa” za jednu porodičnu limuzinu. Coupe je dakle, inagurisao novi V6 dCi od tri litre, dok je benzinski poznat od ranije. Radi se o poboljšanom Nissanovom V6 3.5, koji razvija respektivnih 240 KS. Upravo sa njim smo i proveli najviše vremena, mada je sigurno da bi uštedeli znatno više goriva i para, da smo na put krenuli sa dizelom, koga smo testirali par dana ranije. Naime, velika zapremina i automatski menjač, uz ”teško stopalo na gasu”, za rezultat imaju izuzetno visoku potrošnju, u proseku od 13,5 litara! Jeste da je motor prestižan, kultivisan i perfomantan, te kao takav, pruža ogromno zadovoljstvo u vožnji, ali videti kazaljku merača za gorivo u slobodnom padu, užasava. Prilikom sportske vožnje i u gradskim gužvama, putni računar pokazuje potrošnju i do 20 litara, tako da se sa 66 litarau rezervoaru, ne može daleko stići. Jedino se u okviru dozvoljenih brzina po regionalnim auto-putevima može ostvariti prosek od desetak litara, samo kako poštovati ograničenja sa ovakvim vozilom u rukama?

Renault Laguna Coupe 3,0 dCi

Motor
Tip/broj cilindara turbo dizel, V/6
Radna zapremina ccm 2993
Broj ventila/tip ubrizgavanja 24/common rail
maks. snaga kW/KS/o/min 173/235/3750
obrtni moment Nm/o/min 450/1500
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata kupe/4/2
D x Š x V mm 4640x1810x1400
međuosovinski razmak mm 2694
masa vozila kg 1630
zapremina prtljažnika l 440
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, poprečni stabilizator
pozadi torziona osovina, spiralne opruge, amortizeri, poprečni stabilizator
Kočnice
napred i pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 225/45 R18
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/5
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 7,3
maksimalna brzina km/h 242
prosečna potrošnja l/100 km 7,2
Cena
47.300 €

Razumnije je dakle, opredeliti se za sofisticirani 3.0 dCi, pogotovo što su karakteristike približne, ukoliko ne i superiornije. Radi se ”kućnom” agregatu, koji se po ugledu na odlične četvorocilindarske dCi, sada ”ladno” može porediti sa najboljim nemačkim. Osim zavidne snage (235 KS), treba istaći i obrtni moment od 450 Nm, raspoloživ već pri 1500 o/min. Diskretan, kako u radu ”u mestu”, tako i u najvišim obrtajima (lako se zavrti do 5000 o/min), u savršenoj je harmoniji sa automatskim menjačem, kod oba ”šestaka” u serijskoj opremi. I dok u benzinskom verziji ovaj zna i da okleva prilikom odabira, u dizelu se ponaša bez greške. Radi se isto tako o novoj generaciji menjača, koji se opciono pronalazi kod benzinskog 2,0 T/170 KS i dizela 2,0 dCi/150 KS.V6 dCi pokazao se ubedljivo ekonomičnijim, a njegova prosečna potrošnja stabilizovala se na 8,8 l/100 km. Iako je skuplji za 2.200 evra, investicija se brzo isplati. U ponudi je još i 2,0 Turbo sa 205 KS, odnosno, dobro poznati 2,0 dCi od 150 i 180 KS.

Bez mnogo oklevanja, smatramo da je najbolji odnos cena/perfomanse/ekonomičnost, ostvaren kod ovog poslednjeg. Mirne savesti možemo potvrditi da se radi o jednom od najboljih u klasi, čijih 400 Nm i manuelni šestostepeni manjač, obezbeđuju veoma dobre karakteristike.

Odličan ali skup!
Kako je Coupe već u startu na raspolaganju sa čak šest agregata i četiri paketa opreme (Basic, Dynamique, GT i Initiale), jasno je u Renaultu od njega mnogo očekuju. Ne bez razloga, još samo da su odgovorni bili malo razumniji kada su određivali cene, sigurno je da bi zainteresovani lakše progutali pilulu! Najjeftinija verzija ”menja” se za ček od 32.000 evra (2,0 T/170 automatik), dok je za najskuplji V6 dCi Initiale, uz par opcija (4Control, naplaci od 18 cola, Bluetooth…) neophodno bezmalo 50.000 evra! U redu, u serijsku opremu ulazi sve što se poželeti može (pored svih sigurnosnih sistema, navedimo GPS, klima-uredaj sa dve zone podešavanja, Hi-Fi sistem ”Bose”, kožnu unutrašnjost, senzore napred i pozadi, kontrolu pritiska u gumama…), a ni konkurenti nisu mnogo jeftiniji, no, što je mnogo, mnogo je. Primera radi, sa istim motorom i sličnom opremom, Laguna sa petoro vrata jeftinija je za skoro 9.000 evra!

integralno upravljanje,
agregati,
dizajn,
ponašanje na putu

potrošnja benzinskog V6,
cena,
prostor za kolena
pozadi

Priču o ceni završimo jednim interesantnim detaljem, koji odražava realnost na sadašnjem auto- -tržištu Evrope, pa i sveta. ”Surfujući” internetom, pronašao sam testirani V6 3,5 za 32.400 evra (nov, kod nezavisnih uvoznika), dok mu je zvanična cena u Francuskoj 45.050 evra! Dokaz da je kriza najbolji momenat za kupovinu novih automobila.

Za kraj, recimo još da, iako nije toliko rafiniran i prestižan kao nemački predstavnici, ovaj elegantni Coupe svakako zaslužuje pažnju. Ekstremno siguran, efikasan, bogato opremljen i zabavan za vožnju, označava dugo očekivan povratak Renaulta u segment. Njegova pojava važna je pre svega za imidž proizvođača, dok će ulogu finansijskog spasioca, igrati jedan drugi Coupe. Radi se, naravno, o novom Meganu Coupe, koji je već rezervisan za naredni test.

Zadnji deo Coupea neodoljivo podseća na neke prestižne modele Aston Martina
ekskluzivno iz Pariza, Perica Rajković
foto: Vrele Gume, P. Rajković
perica.rajkovic@vrelegume.rs
4136
Postavljeno: 11.02.2009

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Ivan
11.2.2009 01:05
3
0

Perice pazljivo sam procitao test Lagune Coupe iskreno meni se ovaj auto strasno dopada od prvog trenutka kada sam ga pogledao.Pocetna cena od 32.000e i nije tako strasna ako pogledamo da se kod nas 407 Coupe sa motorom 2.2 prodaje za skoro 35.000e a da ne pricam sto Alfa drzi cenu za prestarog Gt-a sa prestarim motorom 2.0 T.S. od skoro 30.000e!Napomenuo bi jos neke stvari i nadam se da ces se sloziti samnom da ljudi koji kupuju benzince od 3.5L V6 nemare koliko taj auto trosi i narocito ih ne zanima dali ima mesta za kolena na zadnjoj klupi!U potpunosti se slazem da je trebalo malo vise da se poradi na enterijeru ipak ovo nije limuzina i ne bi trebalo da ima velike slicnosti sa njom, malo vise koznih i alu detalja bi mnogo bolje pristajali!Za mene je trenutno Laguna Coupe No.1!Pozdrav Ivan Beograd

peki
11.2.2009 13:37
3
0

ivane, planiram da u martu uzmem jednu "obicnu" Lagunu Coupe 2.0 dCI od 150 KS, koja se u Francuskoj moze pronaci za oko 30.000 evra (oficijano kosta 32.900, ali se lako moze dobiti sa desetak procenata popusta), videcemo kako ce se pokazati...
Pozdrav

Ognjen
11.2.2009 20:39
0
3

Fino....
Medjutim
BMW 123d coupe kosta 35.000
BMW 325i coupe kod nas kosta 39.000 evra
BMW 330xd coupe kosta 47.820
BMW 335i cabrio kosta 53.000
Evo samo sam hteo da ukazem na neke stvari :)
Posto je ova laguna sportski automobil,ja sam ga uporedio sa konkurencijom (tj. delom ogromne konkurencije).
Mislim da je ovaj automobil za Renofile,a ni oni ga nece kupovati,realno.
Pre neki dan sam video lagunu gt i skroz je ok automobil,tako da iskreno mislim da je ovaj model jos jedan promasaj doticne fabrike,posto mislim da ce sportki nastrojenim renofilima ipak vise odgovarti laguna gt.

ivan_bgd
12.2.2009 10:16
0
0

Ja se izvinjavam unapred posto ovo sto bih zeleo da pitam redakciju ili gospodina Rajkovica nema veze sa testiranim modelom.Zeleo bih da znam odakle dolaze nove honde jazz za evropsko trziste???Meni ovde u Luxembourgu su rekli da dolaze iz Engleske ,a na hondinom sajtu iz Srbije sam procitao da dolaze iz Japana...Voleo bih da znam posto sam narucio jednu pre neki dan a moram da cekam do kraja maja na isporuku .Tako da mi ne izgleda logicno da dolaze iz Engleske a bio bih i sigurniji u kvalitet da je made in Japan.Mnogo hvala.

Ivan
12.2.2009 19:46
0
0

Koliko ja znam u Engleskoj se proizvodi Civic sa 3 i 5 vrata i dzip CR-V!Osim ako nema nekih promena povodom novog modela Jazz-a ali ne verujem!Pozdrav

ivan_bgd
13.2.2009 10:12
0
0

To sam i ja pronasao , cak i sajt od fabrike u kojoj se prozvodi civik sa 3-5 vrata i cr-v, ali za jazz nisam pronasao nista a ovi tvrde ovde da dolazi iz Engleske.Iskreno , sumnjam u to mada vecina testova novih jazz koje mozes da pronadjes na youtub-u ja sa engleskim tablicama.Zaista konfuzno...pronasao sam negde na netu da se jazz proizvodi u suzuka fabrici u Japanu...ali nisam siguran da se proizvodi i za Evropu tamo....ma mislim u sutini nije bitno nego eto zeleo sam da znam posto sam ga vec narucio a verujem da bi zanimalo i jos nekog ko namerava da ga kupi...U principu mislim da je bolje ako dolazi iz japana , mada ne mora da znaci..pozdrav

Ivan
13.2.2009 14:18
0
0

Moguce da se proizvodi u Japanu pa iz Japana stize gotov automobil u Englesku pa se odatle salje u ostale Evropske drzave ne znam ali mozda postoji i takva varijanta!U potpunosti se slazem da je dalekoooo bolje da se proizvodi u Japanu ja sam hteo da kupim Civica sa 5v ali me je odvratilo to sto se proizvodi u Engleskoj.Vozio sam Engleske automobile i hvala lepo!Ja verujem da se Japanci ne igraju sa svojim imidzom ali daj Audi da ga sklopi Italijan i nesto ce sigurno da mu fali!To su razliciti mentaliteti (Engleski i Italijanski) u odnosu na Nemacku i Japansku disciplinu!Pozdrav

Miki
14.2.2009 21:15
0
2

Perice daj malo testiraj Italijanske automobile a ne ove dosadne Nemacke i Francuske!!!!!

Peki
15.2.2009 17:40
0
0

Miki, radim na tome, ali srpsko trziste bas ih nesto ne interesuje...

zextra
16.2.2009 15:07
4
0

@ognjen
faco zasto trosis vreme komentarisuci francuska vozila? idi lepo kada izadje text o nemackim vozilima tamo pisi do mile volje. daleko si ti decko od objektivnosti-a to je prilicno dosadno....

lazic goran
18.2.2009 22:26
0
0

ma da miki ovi nasi se uvatili samo nemaca ko pijani plota a italijani nista.italijani imaju isto tako lepa kola ali stvar ukusa nasi samo nemci pa nemci ali ja sam ipak za italijane i samo italajna vozim jebo nemce pogledaj samo alfe brate pogledaj samo alfu 156 kad je napravljena a i dan danas lep auto a ne namac napravi ga pa posle tri godine nelici ninasta a francuza nikad nebi vozio i ako zivim u francuskoj muka mi je od njih to je isto kao kad bi ziveo u srbiji i vozio juga.neki sigurno se nece sloziti samnom;pozdrav redakciji

Milan
01.3.2009 22:00
3
0

Laguna mozda ne odaje neki utisak na prvo vidjenje i coveku treba malo vremena da je zavoli i mogu vam reci da mnoogoooo bolje izgleda uzivo nego na slikama i kada je rec o limuzini i o kupeu. motori od 2.o dCi su stvarno najbolji u klasi, jedino BMW-ov od 2.0 je bolji. Unutrasnjost je uradjena za svaku pohvalu i sve je jasno i pregledno. Meni bi bas legao jedan takav 2.0 dCi od 180 ks.

Laki
01.3.2009 22:03
3
0

Ognjene, bolje da si napisao ne volim francuze i to je to, nego se ovako mucis kucajuci. vidis ja da imam pare uzeo bi ga pre tih sto si nabrojao.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: