Promocija

Renault Megane

Francuska revolucija

Nakon 8,5 miliona prodatih modela Megane, ”štafetu” preuzima nova, treća generacija, koja po pitanju dizajna nije toliko radikalna kao prethodna, ali i pored toga, cilja na sam vrh segmenta


Vozne karakteristike novog Megana više su nego zadovoljavajuće

Pre skoro tačno trinaest godina, Renaultov takmac u tadašnjem C segmentu, popularni model 19, napokon je otišao u zasluženu penziju. Naslednik - niko drugi do model Megane, koji je te, 1995. godine, otpočeo jednu novu sagu francuskog proizvođača, koja sa velikim uspehom, traje do dan danas. Prva generacija mnogo toga ”pozajmila” je od već pomenute ”devetnaestice”, dok je naslednik, Megane II, bio prava ”francuska revolucija”. Radikalnog dizajna, prvi put primenjenog na pomalo neslavnom modelu Avantime, Megane II bio je kvantni skok napred u odnosu na prethodnika, kako po pitanju izgleda, tako i po voznim karakteristikama, opremi, i naravno, bezbednosti (jedan od prvih automobila C segmenta sa 5 EuroNCAP zvezdica). Ono što je zapravo bitno u celoj ovoj priči, jeste Renaultov pristup svakoj novoj generaciji svog predstavnika u najpopularnijem segmentu. Drugim rečima, u pitanju je filozofija ”revolucije umesto evolucije”, predstavljanje potpuno novog dizajna, i trasiranje novih, ponekad vrlo rizičnih puteva. No, da Renault gleda dosta ispred svog vremena, najbolji dokaz je upravo druga generacija, čiji dizajn, i dan-danas, šest godina od pojavljivanja, retko koga ostavlja ravnodušnim, a preko 500.000 prodatih primeraka samo u 2007. godini, govore dovoljno.

Dobro dizajniran enterijer, solidne ergonomije i odlične udobnosti
Iz Madrida, Đorđe Pavićević
foto: Vrele Gume, Đorđe Pavićević
djordje.pavicevic@vrelegume.rs
4598
Postavljeno: 20.01.2009

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Miloš
20.1.2009 19:48
2
1

Možda je i dobar!? U svakom slučaju suđeno mu je da bude u senci GOLF-a!

markos
20.1.2009 21:34
2
1

Sjajno, moglo bi se ovo i kupiti ;)

Ognjen
21.1.2009 11:59
1
1

@Miloš
Upravo golf je golf...
Ovaj automobil,sem toga sto je vizuelno zanimljiv,nije nista posebno.
A naslov teksta "FRANCUSKA REVOLUCIJA" ja vise nego smesan. Mislim ko se jos "przi" na ovo?


Zextra
21.1.2009 13:24
1
1

Za stručnjake što im je "golf na zemlji a Bog na nebu" : jeste kvalitet ,jeste među prodavanijim vozilima,ali nekako bezličan kao i svaki pre njega. Sa takođe škrtom opremom generalno,no dobar za klijentelu koja želi od auta da isključivo bude prevozno sretstvo.Ja na sreću (ili žalost) pripadam onoj drugoj skupini koja automobil doživljava malo drugačije i uživa u korišćenju istog. Za "nas" je RENO i njemu slični -upravo da bi uživali za volanom. Inače vozim "promašen" model vel satis,i glasam da Reno još napravi po koji sličan promašaj.Pozdrav !

Strahinja
21.1.2009 14:08
1
1

Koliko ja znam, a znam posto moj drugar prodaje i servisira Renault vozila, servis mu je uvek pun, prepun. Razno razni kvarovi. Od neverovatno glupih kvarova, koji te nerviraju, do onih kada majstori ne mogu ni da dijagnostukuju sta je, pa ni da ga poprave mesecima.
Francuska revolucija ce siguran sam biti u smislu razocarenja i pada prodaje.

urosh
21.1.2009 15:50
2
0

Vidis jednog Golfa i video si ih sve...,narocito poslednja 3-4 modela.A sto se tice senke,mnogi nisu vec poodavno u senci Golfa.Pogledajte malo strane sajtove,nadjite vise razlicitih izvora informacije,pa ce te videti da je Golf,ipak samo Golf(uz duzno postovanje za sve sto je postigao do sada,narocito na pocetku svog zivota)Sinonim za bezbednost je Megane,za vozne osobine Focus,...nije vise Golf sto je nekad bio(ako je uopste i bio),danas ga je konkurencija sustigla a u mnogim segmentima i prestigla,narocito u odnosu cena-kvalitet.Mada ce u Srbiji,na zalost,i dalje Golf biti pojam,u skladu sa mentalitetom,sistemom vrednosti,obrazovanoscu,moralom,etikom,...On je dobar i nista vise,najbolji ni u kom slucaju,narocito ako,ponavljam,pogledamo cenu

Ognjen
21.1.2009 18:47
2
1

Hahaha,ceo svet u svim testovima golf proglasi najboljim u klasi a vi tu pricate kojesta. Mislim svako ima prava na svoje misljenje,golfu je problem cena,al realno ako imas 18.000 evra imas i 21.000. A za malo vise novca se dobija mnogo bolji automobil.
Takodje beskrajna glupost je reci kako je golf dosadan? A koji onda automobil iz te klase nije dosadan? Jedino fijat bravo mozda.
Nije to neki automobil od 50.000 + hiljada evra pa da se od njega ocekuje atraktivnost,mada stavi na golfa velike felne i izgledace extra...
Sto se mene tice i focus je extra automobil,samo su mu pokvarili dizajn u zadnjoj generaciji...
Renoi su globalno sranje automobili.
Vel satis je extra model,lepo zamisljen al sa odvratnim dizajnom zato i jeste promasaj...
Naravno dizajn i to sto luxuzan automobil mora da ima jaku tehniku sto francuska automobilska industrija nema. A to se ogleda u tome da vel satis ima pogon na prednje tockove,slabe motore tom je u svakom smislu!? hehe
I lepo oni su mislili da mogu da ponude alternativu nekoj seriji 5 ,e klasi ili audiju a6...

Mix
21.1.2009 23:42
0
1

Francuska revolucija ??? :))))))

Zoran BGD
22.1.2009 09:57
0
1

Citajuci Vrele Gume i potpise tekstova, sve mi se cini da je redakcija dobila novog Renofila!

Djordje Pavicevic
25.1.2009 02:32
0
0

Ponekad je vise nego zanimljivo citati komentare ljudi koji o nekom automobilu sude

na osnovu slika i ponekog procitanog teksta, a da ga pri tome nikada uzivo nisu

videli. O voznji da ne pricam!
Za gospodu koja je komentarisala naslov, cisto kratko podsecanje kako je izgledala

prva, kako druga, a kako najnovija, treca generacija Megana. U tome lezi sustina

"revolucije"...no, treba ponekad i procitati tekst, pa shvatiti srz.

@ Ognjen
U najblazu ruku, interesantan komentar "naslov je vise nego smesan", zaista. Narocito onaj deo "ko se jos przi na to". No, da se ne ponavljam, gore sam objasnio sta i kako...

@ Zoran BGD
Ne, redakcija nije dobila Renofila, ne boj se! Iskreno, za svoj novac, nikada ne bih kupio Renault, ali isto tako, ne mogu da kazem da je novi Megane los automobil. Naprotiv! Veoma je udoban, upotrebljeni materijali su kvalitetni, a vozi se odlicno...narocito kupe verzija!

Za informaciju, trenutno vozim Golf V (redakcijski) i prilicno sam zadovoljan njime. Golf je

odlican automobil, gde je izuzetna paznja posvecena ergonomiji. Ali isto tako, Kia

Proceed na supertestu, odlican je automobil, za znatno manje novca. Prema tome,

bez predrasuda, hladne glave i sa puno licnog iskustva pristupati svemu ovome.
Bas kao sto smatram da, ma koliko Toyota bila kvalitetna, sedista novog Avensisa nisu ni prineti onima u, recimo, Passatu.

Bosko
25.1.2009 17:19
1
2

Stvarno je smijesno uporedjivati ovu karikaturu od auta sa Golfom,pa cak i po dizajnu.O kvalitetu je i suvisno pricat.Golf je za 30% boji od svih u klasi,istina i najskuplji,ali je bolje dodati 3000 za 30 % bolji auto.Apslolutno tacno u svim testovima Golf je Br.1.Sto se dizajna tice uopste nije dosadniji od ostalih u klasi,a GTI IZGLEDA extra!Neka uce ostali.

zextra
25.1.2009 22:40
2
0

@Ognjen
Nemoj molim te o dizajnu: golf 1=golf 2=golf 3=golf 4=golf 5=golf 6,od zacetka pa do kraja promenjene stopaljke i farovi,i dodat abs.E vidis taj stereotip je sranje !

Gvozden
26.1.2009 15:54
2
1

Meni se ovaj auto baš svidja. Ima sve sto automobil ove klase treba da ima! Glasam za to da se C-segment preimenuje iz Golf-klasa u MEGAN-klasa!

Ognjen
26.1.2009 20:18
0
1

Drugarica vozi reno klio 2005to god od 5000 evra pokvarila joj se klima,traze joj 700 evra za popravku.
Toliko o francuzima. Necu ni da trosim reci na to vise.
Onaj naslov i jeste smesan takav naslov opravdava test nekog ajde citroena c6 u najmanju ruku,ali realno vise neke S klase. Koja je revolucija.
Kao revolucija: isti motori,ista tehnika,razlicit dizajn? Pa ja sam mozda slep ali ja tu nikakvu revoluciju ne vidim.
Revolucija nije drugacije istopljena plastika i ispresovan lim. Revolucija je nesto sustinski novo.
@zextra
Pa kako mozes da kazes da su svi golfovi isti? Recmo subaru svaki dan izbacuje skroz dizajnerski razlicite automobile,pa sta to je neka prednost?
Ili reno? :)
Al recimo audi,mercedes,bmw,range rover,peugeot,rols,volvo i mnogo drugih fabrika automobila neguju fabricki tradicionalni dizajn zato sto imaju neki izgradjeni identitet ne moraju svakom generacijom da prave senzaciju i REVOLUCIJU da bi prodali automobil.

Djordje Pavicevic
27.1.2009 00:07
1
0

@Ognjen
Opet kazem, prvo procitaj CEO tekst, pa donesi zakljucak! Revolucija, sama po sebi, ne znaci nesto pozitivno (ili negativno), vec radikalan zaokret. Drugim recima, susta suprotnost filozofiji VW Golfa, recimo...koji je evolucija od prve do seste generacija. Ili Peugeota 206/207, tj. 307/308.
Dakle, novi Megane, revolucija u odnosu na prethodnika, pre svega u dizajnu (da li je to dobro ili lose, ostaje da se vidi, ukusi su razliciti), ali kada vec pominjes, i po opstem kvalitetu (enterijer je sada veoma blizu jedne Lagune) i po voznim karakteristikama. No, da se ne ponavljam, o tome mozemo ravnopravno da diskutujemo kada budes seo u novi Megane i vozio ga 1000 km...i to obe verzije!

Ovo poslednje za "negovanje tradicionalnog dizajna", pa spominjanje Range Rovera (inace, firma je LAND ROVER!), Rolls Royce ili Volvoa...malo se informisi kada su te firme, bas zbog takve politike, prestale da budu samostalne, i potpale pod Ford, odnosno sada Tata Motors, BMW ili GM. Ne zaboravi da je Nissan u okviru Renault korporacije, te se zahvaljujuci odlicnoj globalnoj strategiji dirigovanoj iz Francuske, prvenstveno od strane Carlos Ghosna, izvukao iz ponora, i sada belezi odlicne rezultate. Takodje, trebalo bi da znas da firme poput Mercedesa, BMW i Audija, s obzirom na tip automobila koje proizvode, cenovni rang i profil kupaca, ne smeju sebi da dopuste drasticne eksperimente. Da ne napominjem da toga kod nemackih proizvodjaca skoro da i neces naci. Vec pomenuta trojka, plus Porsche i VW. Priseti se samo aktuelne Serije 3 i kontroverznog Chris Banglea...

Da, na kraju oko kvarova...Odmah ti mogu nabrojati barem deset Peugeota, Citroena, Opela, Fordova ili Fiata sa mnogo vecim, ozbiljnijim nedostacima, i to u garantnom roku.

Zextra
27.1.2009 08:55
2
0

@ Ognjen
Lafe na kraju balade dolazimo do zaključka starog koliko i ljudi u današnjem obliku- O ukusima je teško,skoro nemoguće raspravljati.A ja ti od srca želim na onoj greb lutriji jedan golf 5,a sebi recimo na press-ovoj igri nekog renoa ;-) Pozz svima !

Ognjen
27.1.2009 14:00
0
0

@Djordje Pavicevic
Znam,land rover,al kad sam poslao komentar nisam hteo jos jedan sa ispravkom,al sam znao 100 % da ces prokomentarisati to :)
A to koja firma je pod koju pala u procesu ove globalizacije je vrlo realtivna stvar. Evo i sad se ceo taj sistem urusava,ko zna sta ce biti od auto industrije za 10 god.
Najveci problem u auto industriji je cinjenica da sve korporacije u svojim biznis planovima "predvidjaju" velika povecanja prodaje tokom vremena ,koja nisu realna. Razvijaju nove modele uzmu ogromne kredite i jednostavno jednog dana ta prodaja ne moze da se dostigne.
To se isto odnosi i na ova preuzimanja. Sve je to relativno,pogotovo sve korporacije su sad akcoionarska drustva (gde se u pola korporacija ne zna ko sta radi) ,realno pitanje je jel su sva ta preuzimanja stvar necije uspesnosti ili ne uspesnosti ili politike.
Dobro ocigledno da imamo razlicita vidjenja o progresu u auto industriji.
@Zextra
Voleo bi da mi nesto tako padne s neba,al preferiram kes...
Tako da se igra loto :)

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: