Uporedni test

BMW 320i i 320d

Tri, dva, jedan...

Uporedni test BMW-a 320i i 320d, dva identična automobila sa benzinskim i dizel motorom, a jedan pobednik...

Vozne osobine su kod oba modela na vrhunskom nivou

Serija 3 BMW-a je svojevrsna institucija modernog automobilizma. Tokom trideset godina proizvodnje i četiri nadprosečno uspešne evolucije, ovaj model ima posebno mesto u nomenklaturi svetske automobilske industrije. Konkretno, Serija 3 je najvažniji i globalno najprodavaniji model kompanije BMW. Pored toga, ova automobilska dinastija je i formirala poznati imidž brenda koji je i najprepoznatljiviji baš na ovom modelu.

Znajući sve navedeno, u upravi ove fabrike, uvek je posebna pažnja bila posvećena razvijanju Trojke. Jednostavno, grešaka nije smelo da bude, pogotovo ako se zna da je konkurencija veoma opasna (Mercedes C klase i Audi A4), a poslednjih godina su se još neki modeli etablirali kao suparnici najpoznatijem bavarskom sedanu srednje klase.

Razvoj nove Serije 3 (interna oznaka E90) je dugo trajao, a sve do same premijere se konačan dizajn nije mogao ni naslutiti. Poštovaoci ”klasičnog” BMW-ovog dizajnerskog izraza su sa strepnjom očekivali novo delo ekscentričnog ”in house” dizajnera Chrisa Bangla, čiji radovi nisu baš po svačijem ukusu, dok su drugi ”navijali” za radikalniji izgled koji bi bio primereniji za prvu Trojku u XXI veku.

Premijera u Ženevi, pa u Beogradu
Kako god, svetska javnost je spreman produkcijski model prvi put ugledala na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi, dok je domaća publika imala prilike da vidi novi BMW Serije 3, par nedelja kasnije, na Salonu u Beogradu. To znači da je ovaj automobil, u ovom trenutku, jedan od najtraženijih svetskih noviteta oko kog se ”otimaju” kako specijalizovani novinari, tako i kupci sa svih strana, čak i kod nas.

Ekskluzivnost, kao jedan od imperativa naše redakcije, je i ovaj put ispoštovana i pred vama se nalaze dva potpuno nova BMW-a Serije 3, spremna da ukrste koplja. Na prvi pogled, identični automobili, ipak, imaju jednu veliku razliku, dovoljnu da promeni karakter i osobine. Naime, ispod haube jednog se krije benzinsko, a kod drugog, dizel, srce a pažljivom posmatraču se nagoveštaj pruža samo putem oznaka na zadnjem delu vozila, 320i i 320d. Konkurentnost dizel motora u svim klasama i njihove prednosti odavno nisu tajna, ali je interesantno videti kakav je odnos ova dva pogona kod BMW serije 3 koji je oduvek važio za rasnu vozačku mašinu sa ”čistokrvnim” benzinskim agregatima. Osim toga, proporcija koju ovi automobili stvaraju, može da se primeni i na ostale konkurente u segmentu.

Enterijeri testiranih BMW-a serije 3 su identični, a razlikuju se samo po ručici menjača

Novi dizajn
Na sportskom aerodromu među avionima, našle su se i dve Trojke. Zaista lep prizor. Ako ne računamo sajamsko razgledanje ili mimoilaženje na ulici, ovo je prvi susret sa novim BMW-om, stoga, za početak, obraćamo pažnju na dizajn.

Nova Serija 3 poseduje nov, svež i dinamičan estetski izraz na tragu veće Serije 5. Sa prethodnikom deli samo osnovne konture kao i okvirne dimenzije karoserije (dužina 4520 mm). Svi karakteristični BMW detalji su prisutni i na svom mestu, ali novog i inovativnog oblika.

Nizak i ”oštar” prednji deo u kombinaciji sa višim zadnjim krajem i čuvenim C stubom, čine sliku sportske limuzine potpunom. Dizajnerski potpis problematičnog gospodina Bangla je vidljiv duž celog automobila, pogotovo ako se posmatraju farovi i prednja maska, bok vozila kao i zadnji deo, koji, ruku na srce, jeste u BMW stilu, ali nije lep i podseća na neke mnogo jeftinije automobile. Ipak, pomenuti umetnik nije sam odgovoran za konačni izgled i verovatno da je holanđanin Adrian Van Hooydonk (novi glavni dizajner) imao zadatak da ”smiri” linije novog modela.

Elektronski ključ i taster za startovanje motora
Multifunkcionalna ručica se nalazi na dohvat leve ruke

Upravo tu se i shvata koja je namera dizajnera ove kuće. Uzeti poznate oblike i razvijati ih do samih granica gubljenja identiteta i tako ih modernizovati. Na sreću, to se ovde nije desilo i Serija 3 je, bez sumnje, pravi BMW, na koji se doduše morate malo naviknuti, a o njenim estetskim kvalitetima jedini relevantan sud daće kupci.

Automobili koji su se našli na našem testu bili su ”titanium silver” svetlosrebrne boje (320i - benzin) i ”sparkling graphite” tamnosrebrne boje (320d - dizel).

Po subjektivnom mišljenju, svetlija srebrna boja bolje pristaje ovom automobilu i lepše ističe linije karoserije u kombinaciji sa aluminijumskim felnama od 16 cola, koje spadaju u dodatnu opremu.

U kokpitima
Nakon par krugova oko automobila, otvaramo vrata Trojke sa benzinskim motorom i ubrzo se nalazimo u poznatom BMW enterijeru. Ipak, kao i kod spoljašnjosti, u unutrašnjosti su dominantne nove forme, konkavni oblici i oštre linije koje podsećaju na rešenja viđena na Seriji 5. Međutim, period privikavanja je daleko kraći i vozač se veoma brzo i lako snađe. Komandna tabla je jasna i pregledna sa dva velika kontrolna sata, dok kožni, multifunkcionalni volan dobro leži u rukama.

Test automobili nisu bili opremljeni kontraverznim iDrive sistemom koji je za upotrebu u Seriji 3 dorađen u cilju lakšeg korišćenja. Iskreno, njegovo prisustvo prosečnom vozaču sa naših prostora nije ni potrebno, pogotovo zbog nedostatka preciznih podataka za navigaciju, a komande klima i audio uređaja kao i svih ostalih potrebnih sistema se nalaze na očekivanim mestima tako da sa te strane, problemi ne postoje.

Komfor je sasvim solidan, enterijeri su od kvalitetnih materijala sa visokim nivoom završne obrade i mnoštvom praktičnih detalja

Položaj vozačkog mesta je dobar i u skladu sa očekivanjima i namerama konstruktora ovog modela. Naime, sedi se nešto niže, u udobnim i pomalo tvrdim sedištima koja su lako podesiva, a vozač dobija sportski utisak.

Što se tiče prostora na zadnjoj klupi, situacija je nešto drugačija. Putnici koji sede nazad, u većini slučajeva imaju dovoljno mesta za noge, ali ne i za glavu, što je danak konstrukciji krova. Sa druge strane, to je boljka skoro svih enterijera u klasi. Zahvaljujući širokim zadnjim bočnim staklima i dosta svetla, ne postoji bojazan da će putnici imati klaustrofobičan utisak.

Novi BMW Serije 3 je po svim osnovama veći nego njegov prethodnik, a to svojstvo se može primetiti kada se otvori prtljažnik. Naime, sa 460 litara zapremine, odnosno korisnog prostora, što je sasvim solidna cifra, većina stvari koje vam mogu zatrebati se lako mogu smestiti.

Što se tiče opreme, oba automobila su imala solidnu, ono što bi se moglo nazvati uobičajenim. Tu, između ostalog, spada klima-uređaj, 8 vazdušnih jastuka, ABS, DSC, automatsku regulaciju farova. Pored toga, na spisku dodatne opreme su se našli i upravljač obložen kožom, aluminijumske felne, PDC (Park Distance Control) i odlični radio sa CD playerom.

320i
BMW Serije 3 sa oznakom 320i poseduje benzinski motor zapremine 2 litre i snage od 150 KS. Ovaj agregat je poznat iz ponude fabrike i karakteriše ga obrtni moment od 200 Nm pri 3600 obrtaja u minutu. Na našem test vozilu, agregat je snagu prenosio na podlogu preko petostepenog automatskog menjača sa mogućnošću manuelnog biranja brzina.

Posle pritiska na start/stop dugme (klasičan ključ kod Serije 3 više ne postoji), montirano na komandnoj tabli, levo od kontrolnih satova, tih zvuk, sjaj kontrolnih lampica i kazaljka obrtomera obaveštavaju nas da je motor u pogonu. Izolacija, kako kabine tako i motorskog prostora je odlična, a tek pri većim obrtajima se može čuti motor, ali taj zvuk prija svim vozačima.

Prvi kilometri, bez problema ubeđuju u udobnost i komfor nove Serije 3. Upravljanje je precizno, volan dovoljno direktan i praćenje ”idealne linije” u krivinima predstavlja zadovoljstvo. Brojne i ”svakodnevne” rupe i neravnine na putu, Trojka uspeva da istrpi bez prenošenja na putnike. Iako je ogibljenje za nijansu tvrđe, ono nije neudobno, a osetniji potresi nastaju samo kad velikom brzinom pređete preko, isto tako, velike rupe.

Preglednost iz vozila je, uopšteno, na zadovoljavajućem nivou, dok pogled prema nazad predstavlja problem (kao i kod većine automobila), pa je PDC (Park Distance Control) poželjna opcija. Osim toga, bočni retrovizori bi mogli da budu veće površine.

Jednim pogledom
BMW 320i

Karoserija

Udobnost

Izgled

8

Napred

8

Funkcionalnost

8

Pozadi

7

Kvalitet izrade

9

Ukupno:

7,50

Ukupno

8,33

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

8

Funkcionalnost

8

Performanse

8

Dizajn

7

Kočnice

8

Ponuda prostora

8

Ukupno:

8,00

Kvalitet materijala

8

Motor

8

Završna obrada

9

Menjač

7

Ukupno:

8,00

Cena

7

Prosečna ocena: 7,87

Međutim, u vožnji, novi 320i prilično razočarava sve one upoznate sa osobinama jednog BMW-a. Naime, iako ne oskudeva u snazi ili obrtnom momentu, nekako ne uspeva da ih pokaže vozaču, odnosno prezentuje ih sa zakašnjenjem.

To se konkretno može pokazati na sledećem primeru. Recimo da krstarite putem normalnom brzinom od oko 60-80 km/h. U slučaju da želite da preteknete kamion koji je ispred vas ili da iz bilo kog razloga ubrzate, energičan pritisak na papučicu gasa, ostaviće vas bez očekivane reakcije automobila! Jednostavno, par sekundi zbunjujuće tišine pa tek onda osetnije ubrzanje koje i dalje nije tako ubedljivo imajući u vidu 150 KS ispod haube i koji su tamo, izgleda, dobro sakriveni.

Oklevanje menjača
Neprijatno iznenađenje, pogotovo ako računate na energičan ”kick-down” efekat pri tesnim preticanjima kada ovaj nedostatak u rukama neuvežbanog vozača može biti i opasan, jer troši dragocene sekunde prilikom ovog manevra. Doduše, ova mana se nekako može otkloniti korišćenjem manuelnog moda menjača ali je rezultat i dalje slab.

Jednim pogledom
BMW 320d

Karoserija

Udobnost

Izgled

8

Napred

8

Funkcionalnost

8

Pozadi

7

Kvalitet izrade

9

Ukupno:

7,50

Ukupno

8,33

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

8

Funkcionalnost

8

Performanse

9

Dizajn

7

Kočnice

8

Ponuda prostora

8

Ukupno:

8,33

Kvalitet materijala

8

Motor

9

Završna obrada

9

Menjač

9

Ukupno:

8,00

Cena

7

Prosečna ocena: 8,12

Glavni krivac za ovu negativnu osobinu je svakako automatski menjač odnosno, ”kick down” sistem koji veoma sporo ”shvata” nameru vozača. Sa druge strane, menjač sasvim dobro obavlja ostali deo posla, ne pravi buku prilikom rada i stepeni prenosa se menjaju bez trzaja.

Prema fabričkim podacima, sprint od 0 do 100 km/h je moguć za 9 sekundi, a maksimalna brzina je 220 km/h. Što se tiče krajnje brzine, nju možemo da potvrdimo, ali ubrzanje je sigurno za koju stotinku više. Osim toga, projektovana prosečna potrošnja od 7,4 litre je premašena i ipak se moraju uzeti u obzir karakteristike motora, menjača kao i način vožnje.

Izlazivši iz automobila prisutan je osećaj blagog razočaranja ovom verzijom koja ima premalo temperamenta koji je potreban da bi se epitet ”sportska limuzina” i sačuvao i preneo dalje.


320d
Prilikom ulaska u model 320 d, sa dizel agregatom, dočekala nas je potpuno ista unutrašnjost, šestostepeni manuelni menjač i ovaj put tamnosiva hauba ispred vetrobranskog stakla. Ovaj automobil poseduje dizel agregat iste zapremine (2 litre), ali nešto veće snage od 163 KS. Ono što je najvažnije i što stvara prednost ovog modela nad benzinskim rođakom je obrtni moment koji iznosi 340 Nm i to pri samo 2000 o/min.

Nakon polaska, pored udobnosti i agilnosti primećene kod 320i, zapaža se i daleko veća startnost, snaga i bolja ubrzanja. Jednostavno, 320d daleko bolje ”vuče” bez obzira na broj obrtaja u kom se nalazite! Fabrički podaci svedoče ovoj tvrdnji (0 do 100 - 8,3 sekunde i 225 km/h maksmalno), ali subjektivan utisak je još izraženiji. Osetno više snage i obrtnog momenta prija vozaču, a BMW Serije 3 se pokazuje u najboljem svetlu. Razlog ovih razlika je, naravno, snažniji motor, ali i manuelni menjač, koji ne guši i ne usporava reakcije vozača.

Kao i kod benzinca, obećana fabrička potrošnja od 5,7 litara je lako premašena i bliža je cifri od 7 litara na 100 km, ali imajući u vidu ubedljivost i odlične performanse 320d, svaka kap goriva vredi.

Iako je pretpostavka o nadmoći dizel agregata nad benzinskim, postojala i pre test vožnje, niko nije mogao da pomisli da će pobednik biti tako ubedljiv. Jednostavno, 320d je pravi BMW, temperamentan, snažan i brz. I on je pravi izbor. Doduše, ispod njegove haube kuca dizel srce, ali to nije toliko ni važno dokle god se duh fabrike prenosi u istom obliku.

Epilog
Na kraju, nakon velikog broja pređenih kilometara sa oba automobila, svim potencijalnim kupcima toplo preporučujemo novi BMW Serije 3. Ali, pre svega model 320d. Simbioza performansi, opremljenosti, udobnosti, kvaliteta, pa i ekonomičnosti je dobitna kombinacija. Sa druge strane, 320i sigurno nije bez svoje publike, ali sa ”lenjim” menjačem i ugušenim odzivom na gas, nije za tradicionalne BMW kupce koji pre svega od Trojke očekuju brzinu i startnost.

U slučaju da hoćemo da ocenimo celu Seriju 3, sa spokojem možemo reći da BMW nije ni u jednom momentu napustio sebi svojstven način konstrukcije i pravljenja automobila. Visok nivo završne obrade kao i odličan kvalitet upotrebljenih materijala, raduje tradicionaliste. Standardi klase sportskih limuzina, koji su ovim modelom postavljeni još 1975. godine, ovog proleća su po peti put pomereni i redefinisani.

Ipak, ostali smo vam dužni još jednu informaciju, a to je cena testiranih vozila. Naravno, nisu jeftini (na žalost većine populacije), a BMW to nikad nije ni bio. No, ovi automobili predstavljaju odličnu vrednost za novac. Konkretno sa svim dažbinama i opremom, model 320i košta skoro 41.000 evra, dok cena 320d, u istim okvirima, iznosi 38.300 evra. Još jedan adut u korist dizel verzije, koja ne samo da je bolja, pa i ekonomičnija, u samom startu je i jeftinija.

Dakle, novi BMW Serije 3, dva automobila i jedan pobednik, model 320d!

V. Herbez
foto: Vrele gume, A. Uglješić
42081
Postavljeno: 25.05.2005

Arhiva: Uporedni testovi

Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 26.05.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique vs. Smart Forfour
Tekst sa video prilogom!

Narodna fraza kojom se opisuju dve, po karakteru vrlo slične osobe, ali je svaka svojstvena sebi na svoj način, predstavlja vodeću karakteristiku dvoboja najmanjih mališana na tržištu


Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 22.10.2014

Ford Fiesta 1.6 TDCi vs Renault Clio 1.5 dCi
Tekst sa video prilogom!

B segment je izuzetno popularan u Evropi. Dovoljno je da kažemo da su četiri od pet najprodavanijih modela na „starom kontinentu“ upravo iz ovog segmenta


Rubrika: Uporedni testovi
Postavljeno: 12.07.2014

Mazda 3 Sport 2.0i G165 / Mazda 3 Sport CD150

U slučaju komparativnog testa modela Mazda 3 u dizel i benzinskoj kategoriji zapremine oko 2.000 kubika, nije lako predvideti lidera bez detaljnog poređenja


Kia Cee’d 1.6 GDi / Kia Cee’d 1.6 CRDi

04.07.2014

Mercedes-Benz ML 350 i BMW X5

03.05.2014

VW Golf vs Peugeot 308

26.03.2014

Toyota RAV4, Honda CR-V, Hyundai Santa Fe Tekst sa video prilogom!

21.06.2013

Audi A3 - BMW serija 1 - Mercedes-Benz A klase Tekst sa video prilogom!

24.05.2013

Mercedes A klasa i BMW Serija 1

16.11.2012

Mini Cooper S Coupe vs Renault Twingo Gordini

25.05.2012

Fiat Punto Classic vs Dacia Sandero

30.03.2012

Ford Kuga vs Jeep Compass vs Toyota RAV4

26.03.2012

Hyundai ix35 vs KIA Sportage English version Tekst sa video prilogom!

08.07.2011

Automobili cene do 10.000 evra

02.05.2011

Suzuki Swift vs Suzuki Swift English version

25.01.2011

Audi RS5 vs BMW M3 English version

03.01.2011

Audi A1 vs MINI Cooper English version

10.12.2010

Dacia Duster vs Chery Tiggo English version

26.11.2010

Citroen DS3 / Peugeot RCZ / Renault Megane RS

12.10.2010

Audi S5 Coupe vs Audi S5 Cabrio

18.06.2010

Mazda 3 i Kia Ceed

12.02.2010

Dacia Sandero Stepway i Suzuki SX4

25.12.2009

Lexus RX vs BMW X5 vs Audi Q7

18.11.2009

Alfa Romeo MiTo vs Mini Cooper S

13.10.2009

Opel Astra GTC i Kia Procee'd

14.07.2009

Hyundai i20 i Opel Corsa

11.06.2009

Mercedes C180 Kompressor i C220 CDI

26.05.2009

Toyota Avensis vs Honda Accord vs Mazda 6

04.05.2009

Hyundai i10 vs Kia Picanto

03.04.2009

Jeep Wrangler vs Land Rover Defender

06.03.2009

Automobilske navigacije

26.02.2009

Kolica za pijacu

31.12.2008

Fiat 500, Hyundai i10 i Suzuki Splash

04.11.2008

BMW X5 3,0d i VW Touareg 3,0 V6 TDI

22.07.2008

Pneumatici

23.05.2008

Citroen C6 2,7 HDi i Citroen DS 21 "Ajkula"

24.12.2007

Toyota Hilux 3,0 D-4D i Mutsubishi L200 2,5 DI-D

08.06.2007

Jeep Compass 2,3 i Suzuki Grand Vitara 2,0

25.01.2007

Mali automobili

28.12.2006

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRDI i Range Rover Sport TD

20.11.2006

VW Jetta 1,9 TDI i Renault Megane Sedan 1,5 dCi

19.06.2006

Renault Megane 2,0 RS Luxe i Ford Focus ST 2,5T

09.05.2006

Toyota Hilux 2,5 D-4D i Isuzu D-Max 3,0 TD

09.02.2006

Citroen C3 1,6 HDi i Renault Clio 1,5 dCi

26.01.2006

Citroen C5 Break 2,0 HDi i Renault Laguna Estate 2,2 dCi

28.10.2005

Honda Jazz 1,4 i Mitsubishi Colt 1,3

23.06.2005

BMW 320i i 320d

25.05.2005

Peugeot 307 1,6 HDi i Renault Megane 1,5 dCi

18.03.2005

Peugeot 307 SW 2,0 HDi i Ford Focus C-Max 2,0 TDCi

28.02.2005

Mitsubishi Outlander, Nissan X-Trail i Toyota RAV4

22.12.2004

Audi A8 L 6,0 Quattro, Mercedes S 600 L i BMW 760 Li

19.11.2004

Citroen C2, Lancia Ypsilon i Nissan Micra

15.09.2004

Ford Sportka i Streetka

27.09.2004

OPEL Astra 1,6 Twinport Enjoy i VW Golf V 1,6 FSI Comfortline

21.08.2004

Supersportski automobili

25.07.2004

FIAT Panda 1,2 Emotion, OPEL Agila 1,0 Njoy Design i DAIHATSU Cuore 1,0 Top

22.06.2004

FORD Focus 1,8 TDCi 100KS i RENAULT Megane 1,5 dCi 100KS

20.05.2004

VW Golf V 2,0 TDi 16V 140 KS i PEUGEOT 307 2,0 HDi 16V 136 KS

13.04.2004

RENAULT Megane Sedan 1,9 dCi i SEAT Toledo 1,9 TDi

16.03.2004

VW Golf V i MAZDA 3

5.02.2004

CITROEN C2 i C3 1,4 16V 90KS Sensodrive

21.02.2004

PEUGEOT 307 CC 2,0 i RENAULT Megane CC 2,0

15.01.2004

RENAULT Megane Grandtour,
PEUGEOT 307 Break,
FIAT Stilo Multi Wagon i
MITSUBISHI Lancer Kombi

12.12.2003

BMW serija 5, MERCEDES E320 i AUDI A6

24.12.2003

CITROEN C2 1,4 i RENAULT Twingo 1,2 16V

5.11.2003

AUDI TT 3,2 Quattro, CHRYSLER Crossfire 3,2 i NISSAN 350 Z

17.11.2003

CITROEN Berlingo, FIAT Doblo, RENAULT Kangoo i OPEL Combo

8.10.2003

TERENSKA VOZILA

20.10.2003

HONDA Accord, MAZDA 6 i TOYOTA Avensis

30.08.2003

RENAULT Clio 2,0 RS i PEUGEOT 206 2,0 RC

13.09.2003

AUDI A3 2,0 FSI, BMW 318 ti Compact i MERCEDES C180 K Sportcoupe

16.08.2003

HONDA Jazz 1,4i LS, MAZDA 2 MZI 1,4 Exclusive i NISSAN Micra 1,2 Acenta

17.07.2003

ALFA ROMEO 147 GTA, FORD Focus RS i VW Golf R32

10.06.2003

RENAULT Megane 1,9 dCi, FORD Focus 1,8 TDCi i ŠKODA Octavia 1,9 TDI

27.04.2003

BMW X5 4,6is, MERCEDES ML55 AMG i PORSCHE Cayenne S

10.05.2003

FORD Ka Futura i RENAULT Twingo 1,2 16V Privilege

7.04.2003

FORD Mondeo TDCi Turnier i MAZDA 6 CD Sport-Kombi

7.03.2003

HYUNDAI Getz, DAEWOO Kalos i CITROEN C3

6.02.2003

SUBARU Forester 2,0 XT Turbo i ŠKODA Octavia Combi 1,8T

18.02.2003

PEUGEOT 307 110, RENAULT Megane 1,6 i VW Golf 1,6

18.01.2003

KIA Sorento CRD i TOYOTA Rav 4 D4D

21.12.2002

MASERATI Coupe Cambiocorsa i PORSCHE 911 Carrera

15.11.2002

MAZDA 6 1,8 Comfort, OPEL Vectra 1,8 Comfort i VW Passat 2,0 Comfortline

24.11.2002

PEUGEOT 206 SW i ŠKODA Fabia Combi

13.10.2002

HONDA Jazz 1,4i i SEAT Ibiza 1,4 16V

1.10.2002

MERCEDES S 600 i VW Phaeton W12

6.10.2002

TOYOTA RAV 4 D4D i SUZUKI Grand Vitara XL-7

3.09.2002

FORD Fiesta TDCi, PEUGEOT 206 HDi i CITROEN C3 HDi

3.09.2002

Marko
14.3.2014 22:00
4
14

Nemate vi blage veze sta je benzinac nagadjate tu lazete narod kakav 320d nikad bmw nije dizela lepo napravio ispod 3000ccm3 svaki bmw dizel od e46 pa nadalje pogotovo 320d posle 200000km puca radilca uvereio sam se dosta puta dok 320I retkim slucajevima pukne radilica i predje mnogo vise od 320d PS Ako niste znali benzinci su predvidjeni za velike obrtaje dok DIZELI nisu on su predvidjeni za teret i za traktore ! pozdrav.

Milan
13.2.2016 23:29
2
0

hahaha,sta li cu sve procitati... Jeste benzinac pravljen za obrtaje,ali on tada trosi tri puta vise od dizela,usput guta njegovu prasinu dok se muci da ga prati... A dizelas ga gleda u retrovizoru kako se smanjuje... :)

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: