Ekskluzivno

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

Neki novi terenci

Desetak godina nakon prve Toyote RAV4, Renault i Ford, sa modelima Koleos i Kuga, žele svoj deo kolača, na više nego li profitabilnom tržištu kompaktnih SUV-a

Bolje ikad, nego nikad, reći će neko! Naravno, samo se opravdano možemo zapitati zašto su Renault i Ford, baš kao i Volkswagen, čekali toliko dugo? Odgovor možda leži u činjenici da nemaju posebnog iskustva u ovom segmentu, tako da za razliku od RAV4, Koleos i Kuga (baš kao i Tiguan), nikoga niti nasleđuju, niti zamenjuju.

Jeste da se Renault poslužio iskustvom svog strateškog partnera Nissana, posebno kada se radi o integralnom pogonu, ali Koleos je, ipak, potpuno nov proizvod. Ford, isto tako nema ništa zajedničko sa modelom Maverick, jer je razvijen od strane nemačkog odeljenja i namenjen kupcima na Starom kontinentu.

Praktični detalji ne nedostaju, ali dizajn nije previše atraktivan

Različit pristup
Logično, opet se može postaviti pitanje kakve su šanse ova dva nova SUV-a, posebno ako se zna da na tržištu postoji još barem tuce sličnih modela. Šta to novo donose, ukoliko to nije samo novo ruho i znak na prednjoj masci?

U slučaju Koleosa, gotovo je sigurno da će biti podeljenih mišljenja, barem kada se radi o spoljašnjim izgledu. Za razliku od njega, Kuga je odmah pobrala simpatije svih koji su je videli, što je svakako značajan argument prilikom izbora jednog crossovera. Kuga je samim tim u startu privilegovana, ”nabijena i mišićava”, kao da se sprema da ”skoči” na konkurente koje smo joj suprotstavili. Famozni ”kinetički dizajn”, inaugurisan od strane Martin Smitha, direktora Fordovog evropskog studija za dizajn, ovde dolazi do punog izražaja. Hromirana prednja maska iz dva dela, sa svetlosnom grupom razvučenom na prednja ”krila”, u potpunoj je harmoniji sa bočnim linijama karoserije, koje se penju ka skladno oblikovanoj ”zadnjici”.

Tri godine star RAV4 i novorođeni Koleos, naspram nje deluju stidljivo. Dizajneri su ovde očigledno privilegovali fluidne forme i nežne obline. To ne znači da je Toyota prerano ostarela, naprotiv, i dalje je, u zavisnosti od tržišta, među najbolje prodavanim u segmentu. S druge strane, Koleos spreda podseća na aktuelne modele proizvođača, dok je zadnji deo znatno originalniji, sa neuobičajeno zakošenim C stubom.

     
 

motor,
tih,
bogata oprema,
cena

dizajn,
velika masa,
kočioni put

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

7

Napred

9

Funkcionalnost

8

Pozadi

8

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

8,50

Ukupno

7,67

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

8

Funkcionalnost

9

Performanse

7

Dizajn

7

Kočnice

6

Ponuda prostora

8

Ukupno:

7,00

Kvalitet materijala

8

Motor

9

Završna obrada

7

Menjač

8

Ukupno:

7,80

Cena

8

Prosečna ocena: 7,81

Za svakog po nešto
Pre nego li se upustimo u detaljnije analiziranje, recimo da Ford stavlja akcenat na dinamičnosti, Renault na udobnosti i upotrebnoj vrednosti, dok Toyota eksploatiše do maksimuma svoj imidž i dugogodišnje iskustvo u proizvodnji terenaca. Konkretno, to znači da se u Kugi sedi odlično i da je vozač smešten u veoma profilisanom sedištu. Ispred njega su ”reljefni” instrumenti, preuzeti iz restilizovanog Focusa i masivna centralna konzola sa umecima od metalizirane plastike. Sve izgleda prilično sportski, mada možda ne i dovoljno prestižno. Navedimo još i odlično postavljenu ručicu menjača na donjem delu komandne table, pored koje je lepo profilisana mehanička ručna kočnica (može biti i električna). Kuga poseduje podesivi naslon za laktove između prednjih sedišta, u koji ujedno može stati mnoštvo CD-a i ostalih sitnica.

Ono što se odmah može zapaziti je relativno skučen unutrašnji prostor, posebno kada se radi o sedištima pozadi i prtljažniku. U poređenju sa druga dva konkurenta, prostora za kolena ima primetno manje (bar 5-6 cm), dok je prtljažnik ograničen na skromnih 408 litara. Moguće je naravno oboriti naslone zadnjih sedišta, ali samo ručno, ne kao kod RAV4 i Koleosa, povlačenjem ručice na boku prtljažnika (automatski se preklope, a kod Koleosa i sedalni deo).

Renault Koleos 2,0 dCi/150

Motor
Četvorocilindarski redni motor, turbo dizel, vodeno hlađenje, 4 ventila po cilindru, 2 bregaste osovine.
zapremina ccm 1995
maks. snaga kW/KS 110/150
pri o/min 4000
maks. obrtni moment Nm 320
pri o/min 2000
Karoserija
tip SUV, 5 sedišta, 5 vrata
Dužina mm 4520
Širina mm 1865
Visina mm 1690
međuosovinski razmak mm 2690
masa vozila kg 1730
zapremina prtljažnika l 450/1380
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri
Kočnice
napred samoventilirajući diskovi
pozadi diskovi
Pneumatici
dimenzije 225/60 R17
Prenos snage
pogon na sva 4 točka
menjač manuelni, 6 stepeni
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h s 10,0
maksimalna brzina km/h 179
pros. potrošnja, fabrika l/100 km 7,4
Cena
€ 30.500 €

Sličnost sa modelima nekih drugih proizviđača postoji, ali to ovde nije mana
Kinetički dizajn Kugi je podario solidnu dozu agresivnosti

Funkcionalnost pre svega
Kod Koleosa, do izražaja dolazi funkcionalnost. Praktičnih detalja ima u izobilju, baš kao i mesta za odlaganje putnih ”rekvizita”. Dizajn njegove komandne table nije toliko atraktivan, ali sve je dobro zamišljeno, pregledno i kvalitetno urađeno. Vozač se isto tako ne može požaliti na poziciju za upravljačem, kao ni na preglednost, daleko bolju nego kod Kuge i RAV4. Pozadi, prostor za putnike je ravan onome kod Toyote, s tim što se kod RAV4 klupa pomera, tako da je moguće povećati ili smanjiti zapreminu prtljažnika. Renault tako ima maksimalnu zapreminu od 488 litara, dok kod RAV4 ona iznosi 518 (plus boksovi na mestu rezervnog točka). Nije loše, posebno ukoliko se zna da je sa 4,31 metra, znatno kraći od protivnika (Koleos 4,52 m, Kuga 4,44 m).

Najatraktivniji enterijer na testu, pre svega zahvaljujući detaljima živih boja

Problem su bila i ostala vrata od prtljažnika, koja se otvaraju u stranu. Posebno su nezgodna u gradskoj upotrebi, jer da bi se otvorila, treba imati bar metar slobodnog prostora. Koleos poseduje daleko praktičnija, iz dva dela, pa se tako na donju platformu može čak i sesti (izdržava do 200 kg). Inače RAV4 poseduje prilično originalnu i dopadljivu komandnu tablu, ali uopšteno uzevši, enterijer počinje da pokazuje znake starosti.

Pre svega za asfalt
Za razliku od Toyote, Renault i Ford kupcima nude verzije i sa pogonom na samo prednje točkove (jeftinije za 2.000 evra), računajući da velika većina vozača nikada ne siđe sa asfalta. Kako smo i ove isprobali, recimo da po suvoj podlozi, malo koji vozač može osetiti razliku. Naprotiv, po mokrom putu, oba imaju muke da prenesu snagu na pogonske točkove, koji i pored serijskog ESP-a, znaju da proklize prilikom snažnih ubrzanja. U težim uslovima eksploatacije, integralni pogon se jednostavno podrazumeva, posebno ukoliko želite da se upustite u izlete u prirodu.

U slučaju Koleosa, Renault se poslužio donjim postrojem modela X-Trail i Rogue (verzija Qashqai+2 za severnoameričko tržište), sa potpuno novim integralnim, ali ne i permanentnim pogonom, nazvanim All Mode 4x4. Konkretno, to znači da je u normalnim okolnostima pogon samo na prednje točkove, ali i na najmanji gubitak kontakta sa podlogom, do 50% obrtnog momenta prebacuje se na zadnju osovinu. Naravno, vozač može da blokira sistem u odnosu 50:50, a poseduje i elektronsku kontrolu, kojom se brzina na nizbrdici ograničava na 10 km/h.

     
 

dizajn,
ponašanje na putu,
kočnice,
menjač

off-road mogućnosti,
prtljažnik,
jedan agregat

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

9

Napred

8

Funkcionalnost

7

Pozadi

7

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

7,50

Ukupno

8,00

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

8

Funkcionalnost

7

Performanse

7

Dizajn

8

Kočnice

9

Ponuda prostora

7

Ukupno:

8,00

Kvalitet materijala

7

Motor

8

Završna obrada

7

Menjač

9

Ukupno:

7,20

Cena

7

Prosečna ocena: 7,69

Inteligentni pogon
Ford, s druge strane, otvoreno priznaje da nema većih ambicija van asfalta. Po ugledu na Volvo, poseduje ”inteligentni” integralni pogon sa Haldex spojnicom, koji takođe prebacuje do 50% snage na zadnje točkove, ukoliko prednji proklize, ali ne poseduje blokadu diferencijala, kao RAV4. Toyota koristi Active Torque Control 4WD sistem prenosa snage, koji u normalnim okolnostima (vožnja po suvom putu) šalje 90% snage samo na prednje točkove, a može da prebaci do 45% obrtnog momenta na zadnju osovinu. Ukoliko je neophodno, prekidačem na komandnoj tabli ”blokira” se centralni diferencijal.

Kome je dakle, vožnja po blatnjavim zemljanim putevima prioritet, bolje neka izabere RAV4 ili Koleos. Ovaj poslednji, vlasniku će bolje sačuvati kičmene pršljenove, jer je Renault, već po tradiciji, uspeo da napravi izuzetno udobno vozilo. Ukoliko su po kvalitetnom asfaltu razlike veoma male, van njih, Koleos je apsolutni šampion. Nažalost, mekani trim plaća danak prilikom temperamentne vožnje u krivinama, kada se oseti jače podupravljanje nego li kod Kuge, koja se ovde pokazala u najboljem svetlu. RAV4 uspeva da je prati, ali po cenu smanjene udobnosti. Osim što ogibljenje znatno ”suvlje” prenosi udarce odozdo, ni 2,2 D-4D nema prefinjenost konkurentskih dCi i TDCi agregata.

Ford Kuga 2,0 TDCi 4x4

Motor
Četvorocilindarski redni motor, turbo dizel, vodeno hlađenje, 4 ventila po cilindru, 2 bregaste osovine.
zapremina ccm 1997
maks. snaga kW/KS 100/136
pri o/min 4000
maks. obrtni moment Nm 320
pri o/min 2000
Karoserija
tip SUV, 5 sedišta, 5 vrata
Dužina mm 4443
Širina mm 1842
Visina mm 1677
međuosovinski razmak mm 2690
masa vozila kg 1613
zapremina prtljažnika l 360/1355
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri
Kočnice
napred samoventilirajući diskovi
pozadi diskovi
Pneumatici
dimenzije 235/55 R17
Prenos snage
pogon na sva 4 točka
menjač manuelni, 6 stepeni
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h s 10,7
maksimalna brzina km/h 180
pros. potrošnja, fabrika l/100 km 6,4
Cena
€ 30.550 €

Francuska škola
Bez ikakve sumnje, dizel agregati Renaulta i Forda poseduju znatno više talenta. Osim što su tiši, pokazali su se elastičnijim i prijatnijim za vožnju. Motor 2,0 dCi Renaulta može da se pohvali sa 14 KS više, no, to ne znači da su njegove karakteristike superiornije. Naime, Koleos poseduje nekih 1770 kg, što je za stotinak kilograma više od Kuge, odnosno za 150 kg od RAV4. Samim tim, kompenzovana je razlika u snazi i obrtnom momentu od 320 Nm (Toyota 310 Nm), tako da sva tri vozila imaju veoma slične karakteristike. Ignorišemo li desetinke sekundi, svima do 100 km/h treba 11 sekundi, a maksimalna brzina realno se kreće oko 180 km/h. Jedino RAV4 ostvaruje slabija međubrzanja u petom i šestom stepenu prenosa, usled duže odmerenih prenosnih odnosa. A kad smo kod menjača, svi poseduju šestostepene, s tim da je kod Forda najprecizniji.

Upotrebljivost i praktičnost i dalje su na nivou, ali dizajn polako "nagriza" vreme

Ovo se odnosi i na upravljanje, jer je servo-asistencija podešena na temperamentnu vožnju. Kod Koleosa i RAV4 osetno je snažnija, što na kraju, dobro dođe u gradskoj vožnji i prilikom parkiranja. Kuga nas je isto tako, impresionirala odličnim kočnicama - njen zaustavni put, pri brzini od 130 km/h, kraći je za bezmalo 10 m od Koleosa. Iznosi 65 metara i dobrim delom ostvaren je zahvaljujući odličnim Continental pneumaticima, dimenzija 235/55 R17. Koleos duguje ovako loš rezultat Hankook gumama, koje slabo prijanjaju, posebno kada je kolovoz vlažan. Toyota se kao i obično, našla u zlatnoj sredini, osim kada je reč o potrošnji! U proseku, ekonomičnija je za jednu litru od druga dva konkurenta, koji ”konzumiraju” nekih 9 l/100 km.

Ograničena ponuda
Odmah po lansiranju, Koleos je moguće poručiti sa dva dizel agregata, 2,0 dCi od 150 i 175 KS, i jednim benzinskim 2,5 od 170 KS, poreklom iz Nissana. Pored klasičnog, postoji i sa automatskim menjačem, da bi na kraju, zainteresovani mogli izabrati između 4x2 i 4x4 pogona i tri nivoa opreme. Slično je i kod RAV4. Pokreću ga dva dizela od 136 ili 177 KS i benzinski 2,0 VVT-i, koji postiže 152 KS.

Kuga, naprotiv, startuje sa samo jednim dizelom od 136 KS, da bi tek 2009. mogla da računa i na slabiji 1,6 TDCi/115 KS (samo sa pogonom napred), odnosno snažnim petocilindarskim 2,5 turbo od 225 KS.

     
 

proverena koncepcija,
potrošnja,
prtljažnik

buka u kabini,
peta vrata

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

7

Napred

7

Funkcionalnost

7

Pozadi

7

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

7,00

Ukupno

7,33

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

8

Funkcionalnost

7

Performanse

7

Dizajn

7

Kočnice

7

Ponuda prostora

8

Ukupno:

7,33

Kvalitet materijala

7

Motor

7

Završna obrada

7

Menjač

7

Ukupno:

7,20

Cena

7

Prosečna ocena: 7,19

Mora se zadovoljiti i sa samo dva paketa opreme, ruku na srce prilično bogatim. Njena početna cena u Francuskoj iznosi 27.350 evra (4x2 Trend), dok za najskuplji 4x4 Titanium, treba izdvojiti 30.550 evra. Na istom tržištu, može se postati vlasnik jednog benzinskog Koleosa 4x2 2,5/170 Expression, za skromnih 24.900 evra, dok se za testirani 2,0 dCi/150 Dinamique, mora izdvojiti 30.500 evra. Najskuplji je 2,0 dCi/175 Privilege, čija cena iznosi 33.800 evra.

Na kraju ostaje nam još RAV4, koji je dostupan sa početnom cenom od 27.800 evra (VVT-i/152 KS LeCap). Testirani dizel skuplji je za 1.000 evra (najslabiji paket opreme), dok najskuplji 2,2 D-4D/ 177 KS Clean Power, košta čitavih 35.400 evra! Informacije radi, navedimo i cenu za VW Tiguana, koja kreće od 27.900 evra (1,4 TSi/150 KS Trendline), a završava na 34.200 evra (2,0 TDi/170 KS Sportline).

Toyota RAV4 2,2 D-4D

Motor
Četvorocilindarski redni motor, turbo dizel, vodeno hlađenje, 4 ventila po cilindru, 2 bregaste osovine.
zapremina ccm 2231
maks. snaga kW/KS 100/136
pri o/min 3600
maks. obrtni moment Nm 310
pri o/min 2000
Karoserija
tip SUV, 5 sedišta, 5 vrata
Dužina mm 4395
Širina mm 1815
Visina mm 1685
međuosovinski razmak mm 2560
masa vozila kg 1660
zapremina prtljažnika l 469/1552
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri
Kočnice
napred samoventilirajući diskovi
pozadi diskovi
Pneumatici
dimenzije 215/70 R16
Prenos snage
pogon na sva 4 točka
menjač manuelni, 6 stepeni
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h s 10,5
maksimalna brzina km/h 180
pros. potrošnja, fabrika l/100 km 6,5
Cena
€ 28.800 €

Iako veće zapremine od konkurenata, motor u RAV4 ekonomičniji je u proseku za oko jednu litru
Tri različita rešenja pristupa prtljažnom prostoru

Glasno razmišljanje
Za kraj, umesto zaključka koji je od naša tri protagonista najbolji, malo glasnog razmišljanja. Lično, uzevši u obzir sede kose i od zuba vremena načete kičmene pršljenove, a uz to i porodične obaveze, bez mnogo razmišljanja prednost dajem Koleosu. Njegova udobnost, polivalentnost i praktični aspekt, ravni su jednom minivanu, što i u Renaultu ističu s ponosom.

Kuga bi mi bez sumnje savršeno ”legla” da sam rođen sedamdeset i neke, ili da mi je i dalje prevashodni cilj da impresioniram okolinu, posebno pripadnice lepšega pola! Kako to nažalost, nije više slučaj, njegov prtljažnik nije mi dovoljan ni za malo duži vikend sa familijom.

A RAV4? Prosečno je dobar u svemu, ali nema više efekat novog, kao u slučaju Koleosa i Kuge. Sigurno je da i dalje privlači kupce legendarnom pouzdanošću i imidžom, koji će na kraju i dati završnu reč.

     
 
Perica Rajković
foto: Vrele Gume, P. Rajković
perica.rajkovic@vrelegume.rs
5187
Postavljeno: 10.12.2008

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

SRecko (France)
13.12.2008 19:52
0
0

zna se ko je najbolji!!!:)

Ognjen
16.12.2008 22:09
0
0

Kuga je lepa , ali je Koleos . . . Reno :-)

Ognjen
17.12.2008 19:04
0
0

Ma gluposti...
Nisu ni dzipovi ni lepi,ni statusni simbol,spori su nestabilni vise trose i skuplji za odrzavanje od klasicne limuzine.
Jedino za penzose koje boli kicma pa im je tesko da se spustaju u nizak automobil...
Ili nesigurne devojke koje malo visa pozicija sedenja cini sigurnijim.
Ps. a ti sto si se isto potpisao kao ognjen nisi fer,ima da te tuzim zbog kradje identiteta!!!
hahaha...

aca
13.9.2011 18:00
0
0

nemam reci za kugu stvarno je prelepa ovaj reno ko da su ga pravili kovaci ne izgleda kao dzip nesto van serijski.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: