Intervju

Sebastian Bourdais

Početnik koji to nije

Sebastian Bourdais je 2003. godine, kao šampion F3000, umesto u F1, otišao u SAD i Seriju CART. Tamo je osvojio četiri šampionske titule, a ove godine, konačno je ušao u F1. Praktično, našao se tamo gde je odavno trebao da bude...


Rođen je u Le Mansu. I ta blizina legendarne staze verovatno dosta govori o tome odakle potiče interesovanje Sebastiana Bourdaisa za automobilski sport. A možda ima nešto i u genima? Naime, otac Patrick vozio je trke turističkih automobila, pa sportskih prototipova i učestvovao u takmičenjima na brdskim stazama. Sebastian je sve to posmatrao i već sa 10 godina, seo u karting i započeo karijeru.

Tokom devedesetih, bio je šampion u različitim kategorijama, te postigao mnogo uspeha, koji su mu otvorili vrata nacionalnih takmičenja višeg ranga. Pre svega, Formule Campus, pa Formule Renault i konačno Formule 3. Zapravo, 1999. godina bila je presudna u karijeri Sebastiana Bourdaisa. Tada je momak, rođen 28. februara 1979. osvojio šampionsku titulu u Šampionatu F3 Francuske. Već naredne godine, dobio je mesto u Prost Junior Teamu u Internacionalnoj F3000. Tu prvu sezone, završio je kao deveti u generalnom plasmanu, ali je u 2001, vozeći za tim DAMS, postigao i prvu pobedu. Godine 2002. ponovo je promenio tim. Sa ekipom Super Nova Racing zabeležio je tri pobede, Italijana Giorgio Pantana nadmašio za dva poena, te nakon diskvalifikacije Čeha Tomasa Engea zbog korišćenja droge, osvojio šampionsku titulu.

Zoran Živkov
foto: Vrele Gume, Martin Candir
zoran.zivkov@vrelegume.rs
1790
Postavljeno: 29.10.2008

Arhiva: Intervju

Rubrika: Intervju
Postavljeno: 02.02.2017

Gabor Saghmeister
Tekst sa video prilogom!

Naš dežurni delegat na Dakar reliju, Gabor Saghmeister, nakon brutalnih trasa Južne Amerike, opušta se u svojoj omiljenoj subotičkoj piceriji “Boss”. Sjajna prilika da nam u jednom dahu prepriča svoje utiske


Rubrika: Intervju
Postavljeno: 17.07.2013

Hotel Premier Aqua

Vrdnik, živopisno selo u podnožju Fruške Gore, sada je i u mapama luksuznog turizma


Rubrika: Intervju
Postavljeno: 11.06.2013

Andrej Epifanov - LUKOIL

OAO „LUKOIL“ je jedna od najvećih međunarodnih vertikalno integrisanih naftnih kompanija, koja obezbeđuje 2,2 odsto svetske proizvodnje nafte. Vodeće pozicije kompanije rezultat su dvadesetogodišnjeg rada na širenju resursne baze, zahvaljujući povećanju obima delatnosti i zaključivanju strateških poslova.


Milan Vukasović

26.02.2013

Gabor Sagmeister

14.02.2013

Aleksandra Đurđević, direktor Delta Automoto

30.01.2013

Gabor Sagmajster

21.02.2012

Sebastian Vettel

24.06.2011

Alain Prost Tekst sa video prilogom!

11.01.2011

Manolito Vujičić

25.10.2010

Dmitry Vukulov

18.10.2010

Sebastien Loeb

13.08.2010

Mikko Hirvonen

08.07.2010

Jenson Button i Lewis Hamilton

15.04.2010

Sanja Blečić, direktor Go.Ta Car, Novi Sad

12.04.2010

Gabor Saghmeister

19.02.2010

Emerson Fittipaldi

30.01.2010

Vuk Vučević

24.12.2009

Sebastian Bourdais

29.10.2008

Lewis Hamilton

07.10.2008

Kirby Chambliss

09.09.2008

Mikko Hirvonen i Jari-Matti Latvala

02.09.2008

Sir Frank Williams

25.08.2008

Fernando Alonso

26.06.2008

General Stojadin Jovanović

13.06.2008

Vojo Miladić
direktor Porsche Leasing SCG d.o.o.

20.05.2008

Srećko Mrganić
Carinarnica Novi Sad

26.03.2008

Robert Kubica

07.03.2008

Ivan Krstić i Vladan Popović

30.01.2008

Porsche Novi Sad

26.12.2007

Sebastian Vettel

26.11.2007

Nico Rosberg

02.11.2007

Prof. dr Milan Vujanić

03.10.2007

Mark Webber

01.10.2007

Graditelj Group

18.09.2007

Stanko Radić

08.08.2007

Nenad Plattner

14.06.2007

Ivan Jauković

23.05.2007

Anđelko Trpković

19.03.2007

Flavio Briatore

28.12.2006

Scott Speed

06.12.2006

Gil de Ferran
sportski direktor ekipe Honda

09.11.2006

Bernie Ecclestone

14.10.2006

Luca Marmorini,
tehnički direktor ekipe Toyota

29.08.2006

dr Predrag Bubalo
ministar privrede u Vladi Republike Srbije

22.07.2006

Giancarlo Fisichella

28.06.2006

Ralf Schumacher

15.03.2006

Vitantonio Liuzzi

17.02.2006

Tiago Monteiro

04.01.2006

Fernando Alonso

21.09.2005

Christian Horner, šef ekipe Red Bull Racing

07.09.2005

Martin Whitmarsh, generalni direktor McLaren Mercedes F1 Teama

24.08.2005

Jarno Trulli

09.07.2005

Kimi Raikkonen

24.06.2005

Michael Schumacher

12.01.2005

Mike Gascoyne, tehnički direktor ekipe Toyota Racing

20.12.2004

Stefko
29.10.2008 00:24
0
0

Povremeno na "Eksploreru" "ubodem" neku epizodu emisije o "Čemp karu" i ne mogu da prepoznam Burdea. Potpuno je drugačiji. Verujem da su za to krivi loš bolid i jaka konkurencija. Ne mogu da verujem da je prepustio treće mesto na trci u Belgiji. Nadam se da će sledeće godine biti bolje. Ako ne uspe, Amerika nije daleko.

Miković
29.10.2008 10:46
0
0

Da, neprepoznatljiv je. Možda to ima veze sa organizacijom tima?
Inače, uredniku Vrelih guma svaka čast, čini mi se da ni jedan naš (nabeđeni) F1 novinar nije dospeo tako duboko u priču. Deset godina slušamo onog Veljka kako prepričava internet tračeve a da ga nikada nismo videli 1:1 sa nekim ozbiljnijim likom iz velikog cirkusa.
O FOX komentatorskom tandemu bolje da ne komentarišem!

Luka Zemunac
03.11.2008 10:30
0
0

Vetel je u Brazilu pokazao da se i na njeg amože računati. Imaju lu vrele gume kontakt i sa njime?

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: