Super test

Kia Pro Cee'd 1,6 CRDi
1. deo - uvod

Korak od sedam milja


Najnoviji član porodice Cee’d, kupe Pro Cee’d, ne samo da nastavlja veoma uspešan pohod kompanije Kia u Evropi, već pravi i značajan iskorak, a mi ćemo vas, tokom višemesečnog druženja na našem supertestu, sa njim detaljnije upoznati

Udobna sedišta u kombinaciji kože i tkanine, kojima bi godila bolja bočna potpora

Ime Kia, koje je kod nas već ”ušlo u uši”, i dalje predstavlja popriličnu nepoznanicu kada su u pitanju ”koreni” i poreklo, tako da je možda red, da pre nego što vas detaljnije upoznamo sa Pro Cee’d modelom, kažemo i po koju reč o istorijatu same kompanije. Inače, samo ime Kia potiče od kombinacije korejsko-kineskog izraza ”ki”, koji u slobodnom prevodu znači ”dolazeći iz Azije”, odnosno ”uzdižući se iz Azije”, što samo po sebi ima jedno simbolično značenje.

Iako je južnokorejska kompanija Kia sada deo mnogo poznatije Hyundai korporacije, malo ljudi zna da je upravo Kia najstariji proizvođač automobila na teritoriji Južne Koreje, odnosno Koreje uopšte, s obzirom da je osnovana 1944. godine, kada je 38. paralela, po kojoj je korejsko poluostrvo politički podeljeno, još uvek bila misaona imenica. Iako je prvenstveno proizvodila čelične cevi i bicikle, od 1952. godine otpočinje i proizvodnja motocikala, kamiona i automobila.

Poput Feniksa
Jedan od bitnijih momenata u istoriji jeste i 1986. godina, kada je Kia ušla u partnerstvo sa Fordom, te na osnovu toga, otpočela proizvodnju prvih modernijih automobila, baziranih na modelima Mazde. Sećamo se modela Pride ili Avella, koji su se prodavali i na teritoriji SAD i Australije. Početkom devedesetih, stigao je i prvi popularniji model, Sephia, koji je dobro prošao čak i na našem tržištu, a brojni primerci ”kotrljaju” se i danas. No, uspeh je bio kratkog daha, budući da je 1997. godine, usled velike recesije koja je pogodila Aziju, kompanija Kia bankrotirala, te je već naredne godine preuzima Hyundai korporacija. I baš kao Feniks, Kia od tada kreće sa svojim nezaustavljivim uzdizanjem, proširivanjem palete modela i konstantnim povećanjem kvaliteta svojih proizvoda.

Organizacija enterijera je pravi primer harmonije udobnosti i praktičnosti
Đ. Pavićević
foto: Vrele Gume
djordje.pavicevic@vrelegume.rs
2939
Postavljeno: 16.09.2008

Arhiva: Super testovi

Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 11.11.2010

Nokian Z G2

Kraj leta i početak jeseni je vreme da sumiramo utiske sa našeg supertesta Nokian Z G2, letnjih pneumatika koje smo koristili tokom ovogodišnje letnje sezone...


Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 20.08.2010

Fiat Punto Classic LPG

Prednosti koje donosi automobil koji kao pogonsko gorivo koristi tečni naftni gas, poznate su odavno, naročito uzimajući u obzir da je cena benzina trenutno više nego dvostruko veća od cene TNG-a. Naravno, postoje i mane, a one se prvenstveno ogledaju u prisustvu dodatnog rezervoara i manjku prtljažnog prostora


Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 12.08.2010

Nokian Z G2

Nastavak našeg supertesta Z G2 pneumatika obeležilo je kišovito i prilično hladno vreme za ovo doba godine. Na pragu leta imali smo gotovo jesenje uslove za vožnju, ali su Nokian pneumatici u potpunosti dorasli zadatku...


Toyota iQ
III deo - Enterijer i oprema

24.05.2010

FIAT Punto Classic Dynamic LPG 1.2
1. deo - uvod

05.03.2010

Honda Accord
4. deo - vozna dinamika
Tekst sa video prilogom!

28.01.2010

Toyota IQ 1,0 VVT
2. deo - motor

31.12.2009

Toyota iQ
1. deo - uvod

30.10.2009

Honda Accord
3. deo - enterijer i oprema

09.10.2009

Kia Pro_cee'd
4. deo - oprema

02.06.2009

Honda Accord
1. deo - uvod

25.03.2009

Kia Procee'd
3. deo - servis i održavanje

13.02.2009

Suzuki Splash 1,2 GS
3. deo - servis i održavanje

23.12.2008

Kia Pro Cee'd 1,6 CRDi
2. deo - vožnja

24.11.2008

Kia Pro Cee'd 1,6 CRDi
1. deo - uvod

16.09.2008

Suzuki Splash 1,2
1. deo - uvod

30.07.2008

Toyota Auris 1,6 VVT-i
3. deo - zaključak

05.05.2008

Škoda Fabia 1,4 16v Elegance
2. deo - zaključak

18.03.2008

Toyota Auris 1,6 VVT-i
2. deo - motor, menjač i donji prostor

23.01.2008

Opel Corsa 1,7 CDTI Cosmo
3. deo - zaključak

04.12.2007

Toyota Auris 1,6

07.11.2007

Opel Corsa 1,7 CDTi Cosmo
2. deo - donji postroj i pogon

19.10.2007

Škoda Fabia 1,4 MPI Confort
1. deo - uvod

04.10.2007

Opel Corsa 1,7 CDTi

29.08.2007

Toyota Yaris 1,3
3. deo - zaključak

30.03.2007

Opel Vectra GTS 2,0 Turbo
2. deo - motor

16.02.2007

Toyota Yaris 1,3 VVT-i Sol
2. deo - motor i ponašanje u vožnji

20.01.2007

Opel Vectra GTS 2,0 Turbo
1. deo - uvod

25.12.2006

Toyota Yaris 1,3 VVT-i

21.11.2006

Chevrolet Lacetti
3. deo - zaključak

24.10.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D
3. deo - servis

09.10.2006

Chevrolet Lacetti 1,4 SE
2. deo - enterijer

25.09.2006

Ford Focus Wagon 1,6
3. deo - zaključak

07.08.2006

Chevrolet Lacetti 1,4 SE
1. deo - uvod

29.06.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D
2. deo - enterijer

13.06.2006

Ford Focus 1,6 Wagon
2. deo - enterijer

05.06.2006

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Limited
2. deo - pogon i održavanje

08.05.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D

07.04.2006

Renault Megane 1,5 dCi
5. deo - zaključak

17.03.2006

Renault Megane 1,5 dCi
4. deo - vozne osobine

02.02.2006

Renault Megane 1,5 dCi
3. deo - enterijer

04.01.2006

Renault Megane 1,5 dCi
2. deo - karoserija

04.11.2005

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Limited

18.10.2005

Honda Jazz 1,4

26.09.2005

Renault Megane 1,5 dCi

26.08.2005

Honda Jazz 1,4

21.04.2005

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V

25.03.2005

Honda Jazz 1,4

14.02.2005

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V

24.01.2005

Honda Jazz 1,4

22.12.2004

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 16V 110 KS

23.11.2004

Honda Jazz 1,4

22.10.2004

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V 110 KS

21.09.2004

Stefko
16.9.2008 00:56
0
0

"Pro sid" deluje ponižavajuće na konkurente! Zadnji deo je prelepo oblikovan da bi konkurencija mogla što duže da ga gleda kako nestaje u daljini. Bez razmišljanja već samo gledanjem bih posedovao ovaj automobil. Možda je kombinacija dizelskog motora i kupea jeres, ali bar vredi svaki evro. Nadam se samo da neće biti "posejan" po Evropi jer bi to bilo kobno za psihu drugoplasiranih.

dule
16.9.2008 14:04
0
0

auto je stvarno odlican. imam cesto priliku da se vozim i da vozim 1.6 crdi od 115 hp ali hedzbek varijantu i mogu da kazem da je auto stvarno kvalitetno odradjen. dosta je elastican,super povlaci....za 16k eura koliko je izasla sa finim paketom opreme (10 vaz.jastuka...) bez razmisljanja bih je uzeo pre nego golfa V, astru H... Pro ceed naravno pre gtc-a :)

Al
16.9.2008 16:03
0
0

Pored svih kvaliteta, lepo zvuči i onih 7 godina garancije, a pored aktivnog popusta na sve modele, trenutno ide i akcija besplatnih 15.000 km u gorivu...
Sve češće ih viđam po gradu, a jedan beli Pro Cee'd je vizuelno na mene ostavio baš jak utisak.

Sinisa
16.9.2008 17:30
0
0

Automobil je ok, jedino mi bode oci, prednji kraj izgleda kao lacetti, a zadnji kraj i bok kao astra gtc.

Slavica
17.10.2008 09:07
0
0

upravo ocekujem jedan mars crveni pro ceed, varijanta 1.4 gas, 109 ks :-) zenski pravi

zanima me potrosnja??? da li je realna van naselja 5.1, kombinovana 6.2?



Marko
24.11.2008 12:53
0
0

@Slavica
Cestitke na kupovini, neka te dobro sluzi! Realna potrosnja je nesto veca jer je fabricka potrosnja merena u idealnim uslovima i ne zaboravi da nase gorivo nije bas kvalitetno.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: