Ekskluzivno

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

Francuska se budi


Kompaktniji od Peugeota 4007 i Citroena C-Crosser, Renault Koleos ujedno je i jeftiniji. Dovoljno ili ne da opstane na tržištu, kao nikada do sada prezasićenom SUV vozilima

Najzad jedan pravi Renaultov « terenac » na putu, nakon što je još pre dve godine bio predstavljen kao prototip ! Zapravo preciznije bi bilo reči na evropskim putevima, jer je komercijalizacija ovog vozila započela krajem prošle godine u Koreji, pod imenom Samsung QM5. E da, Koleos je ime namenjeno Starom Kontinentu, gde se prodaje pod Renaultovim znakom, bez obzira što se proizvodi u postrojenjima Samsung Motors Compani. Da bi stvar bila još komplikovanija, u priču se umešao i treći strateški partner, Nissan, od koga je preuzeta integralna transmisija, menjač i benzinski agregat od 2.5 lit !

Pa koja je onda uloga ovog francuskog proizvođača u svemu tome, zapitaće se neko ? Renault je gospodo šef kuhinje, koji sihroniše rad svih angažovanih u pripremi specijaliteta i koji mu na kraju daje finalni ukus. Njegov je dizajn, kako spolja tako i iznutra, platforma, dizel agregati i naravno on je taj koji je finansirao celokupan razvoj. Ali zašto tek sada, u vreme kada je naftna kriza dostigla vrhunac i kada su praktično svi proizvođači već lansirali slične proizvode, zauzevši određene pozicije na tržištu ? Odgovor verovatno leži u činjenici da uprkos svemu za ovakvim vozilima i dalje vlada velika potražnja, što najbolje svedoči bratski Nissan Qashqai, upravo kao i VW Tiguan, čija prodaja nadmašuje sva očekivanja.

     
 

Bolje ikad nego nikad
Iako na prvi pogled ne fascinira svojom pojavom, Koleos neguje spoljašnji izgled. Napred je prepoznatljiv aktuelni Renaultov stil, no zadnji deo ipak deluje orginalnije i dopadljivije, sa vratima iz dva dela. Veoma zakošeno zadnje staklo, neuobičajno u segmentu, utiće da profil deluje fluidnije, što se međutim negativno odražava na zapreminu prtljažnika. Izuzmemo li ovu specifičnost, svi ostali 4X4 atributi su prisutni, gde pre svega mislimo na povišeno odstojanje od tla, velike proreze za točkove i impozantne plastične zaštite. Koleos tako deluje dovoljno robusno, i ima sve šanse da se dopadne evropskim kupcima, upravo kao i aziskim, na koje se i te kako računa.

Sa 4, 52 m dužine, Koleos je dakle veći od spomenutog Qashqai ( 4,31 m), odnosno manji od X-trail ( 4,63 m), što znači da se udobno smestio između ova dva rođaka sa Dalekog Istoka. Nissan je, kao što smo već rekli, bio zadužen za donji deo vozila (šasija, prednji i zadnji trap, integralna transmisija…), tj poslužio se platformom modela X-Trail i Rogue (produžena verzija Qashqai za tržište u USA), sa potpuno novim integralnim, ali ne i permanentnim pogonom, nazvanim All Mode 4X4. Konkretno, to znači da u normalnim okolnostima ima samo prednju vuču, ali i na najmanji gubitak kontakta sa podlogom, do 50 % obrtnog momenta prebacuje se na zadnje točkove. Naravno vozač može da blokira sistem u odnosu 50 : 50, želi li se upusti u off-road vožnju, odnosno da jednostavno izabere verziju sa pogonom na samo prednje točkove, i tako uštedi 2.000 evra !

E da, u Renaultu su shvatili da postoji veoma značajan procenat kupaca koji želi ove kvazi terence samo zbog njihovog izgleda, i ni ne pomišljaju da svoje metalne ljubimce bace u blato. A kad je već tako, onda im se mora ponuditi velika upotrebna vrednost, što zaista ne nedostaje Koleosu. Iako je u ponudi sa samo pet sedišta, pruža svim putnicima mnogo prostora i praktičih detalja, gotovo kao u jednom mini vanu. Naslon zadnje klupe se recimo podešava, a po potrebi ova se preklopi jednostavnim potezanjem ručica u prtljažniku (i sedalni deo). Ruku na srce, zapremina ovog nije rekordna (488 dm3, odnosno 1380 dm3 sa oborenim sedištima), ali je dobijena površina potpuno ravna, a u duplo dno staje još 70 dm3.

Kako su zadnja vrata iz dva dela, lakše predmete je zgodnije ubaciti kroz gornja, dok donja pltaforma može da izdrži do 200 kg tereta.

     
 

udobnost,
praktični aspekt,
agregati,
odnos cena/kvalitet/opremljenost

vozačeve komande za električne
podizače prozora
smeštene previše unazad,
ne preterano atraktivan dizajn,
visok utovarni pod prtljažnika

Prepoznatljiv ambijent Renaulta
Bez obzira što je testirani auto posedovao kompetno crnu unutrašnjost (pack Dinamique), interijeru ne nedostaje topline. Talasasta armatura, upravo kao i instrument tabla, ipak su klačicne koncepcije, ali brojni detalji dokazuju da se radi o evropskom proizvođaču, koji mora da zadovolji ukuse veoma zahtevnih kupaca. Plastika na komandnoj tabli je, za razliku od mnogih konkurenata, mekana i kvalitetna, dok su sedišta izvrsna. Dobro uglavljen, osim što može podesiti upravljač u svim pravcima, vozač ima i veoma dobru preglednost. Ono što nas je impresioniralo je lakoća sa kojom se vozi i upravlja po gradu, dobrim delom zahvaljujući znažnoj električnoj asistenciji upravljača. Mekoća svih komandi je za primer, već ovo je sasvim dovoljno da ga mnogi stave na listu poželjnih automobila, pre nego li se otisnu na otvoreni put. U ovakvim okolnostima prvo što se može konstatovati je velika udobnost, amortizeri savršeno upijaju sve nepravilnosti, nažalost donekle na štetu voznih karakteristika.

Naime prilikom temperamentne vožnje u oštrim zavojima dolazi do snažnijeg naginjanja karoserije, bez da je opšta sigurnost dovedena u pitanje. Koleos poseduje efikasan seriski ESP, pa iako je testirani imao samo prednju vuću, po suvom putu zadnji pogonski točkovi su praktično suvišni. Kako se ponaša na klizavom, nažalost nismo mogli proveriti, jer kiše nije bilo ni za lek ! Provozali smo ga ipak po šumskim zemljanim putevima, gde mu samo elektronika i povišeno težiste pomažu da ih savlada. Naime ukoliko je pogonjen dizel agregatima, Koleos je uzdignut 188 mm od tla, odnosno sa benzinskim 206 mm !? Ne pitajte nas zašto je tako, nismo uspeli da saznamo !

Od spomenutih elektronskih pomagala, spomenimo električnu ručnu kočnicu, koja pomaže pri polasku na velikoj uzbrdici (sama se aktivira kada je uspon preko 10 %), odnosno automatsku kontrolu brzine prilikom velikog spusta (maksimalno 7 km/h).

     
 

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

7

Napred

9

Funkcionalnost

8

Pozadi

8

Kvalitet izrade

8

Ukupno:

8,50

Ukupno

7,67

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

7

Funkcionalnost

9

Performanse

8

Dizajn

8

Kočnice

8

Ponuda prostora

8

Ukupno:

7,67

Kvalitet materijala

8

Motor

9

Završna obrada

7

Menjač

9

Ukupno:

8,00

Cena

8

Prosečna ocena: 8,262

No ostavimo terenske kapacitete i 4X4 pogon po strani, skoncentrišimo se na putne kvalitete i odlični 2.0 dCi, koji je samo potvrdio da je trenutno jedan od najboljih agregata u kategoriji. Verzija koja nam je ustupljena na testiranje razvija 150 ks, dok je snažnija od 175 ks, isključivo u kombinaciji sa integralnim pogonom. I kod jednog i kod drugog elastičnost i lakoća sa kojom se penju u visoke obrtaje zaslužuju samo komplimente. Poput benzinskog “zavrti” se bez problema i do 5.000 o/min, što se veoma malo manifestije u kabini. Odlikuje ga dakle visoka kultura rada, bez da su karakteristike u drugom planu. Obećanih 10 sec do 100 km/h, obara ko’ iz šale, hvale vredan podatak za vozilo od preko 1.700 kg ( sa punim rezervoarom od 65 lit). Bilo bi nepravedno ne spomenuti odličan šestostepeni menjač, koji u velikoj meri doprinosi dobrim perfomansama. Osim manuelnog, postoji i automatski (isto sa 6 prenosa), ali samo za model sa prednjom vučom. Naprotiv, automatski menjač može biti u paru sa benzinskim 2.5/170 ks 4x4, jer može da podnese njegov obrtni momenat od 230 Nm.

Na auto putu testirani Koleos se pokazao u najboljem svetlu, gde sa lakoćom održava prohibiciske brzine. U Renaultu spominju maksimalnih 180 km/h, no naš kilometar sat približio se brojci 200! Ukoliko se više-manje poštuje ograničenje brzine, treba računati na potrošnju od oko 9 lit, upravo koliko je iznosila i prosečna, nakon dobrih nedelju dana druženja. U idealnim uslovima može sići na 6,6 lit, dok je logično najvišlja u gradu i u zavisnosti od uslova iznosi između 10 i 11 lit.

Na nivou konkurencije
Sa početnom cenom u Francuskoj od 24.900 evra (2.5/170 Expresion), koja ide do maksimalnih 34.500 evra (2.0/150 dCi Automatique Privilege), Koleos je dobro plasiran, posebno ukoliko se uzme u obzir nivo seriske opreme. Testirani Dinamique košta 28.500 evra ( 2.000 evra više u 4x4 verziji) i po nama ovo je najoptimalniji paket. Procenite i sami, u spomenutu cenu uračunat je automatski klima uređaj sa dve zone podešavanja, sistem za starovanje i otključavanje “slobodne ruke” (nema potrebe da upotrebi ključ-kartica), senzori za pomoć pri parkiranju napred i pozadi, automatsko uključivanje svetla i brisača, branici i bočne zaštitne lajsne u boji karoserije, hromirani krovni nosači, aluminijumski naplaci od 17 cola, električna ručna kočnica, ručica menjača i upravljač obloženi kožom, sistem “Easy Break” (automatsko obaranje zadnjih sedišta), električne komande za sva stakla i spoljašnje retrovizore (preklapaju se), naslon suvozačevog sedšita koji se obara u napred, “avionske” police na naslonima prednjih sedišta, MP3- CD auto radio sa komandama pored upravljača, regulator i limiter brzine, ESP, osam vazdušnih jastuka... Zaista bogato, a kome je i ovo malo paket Privilege nudi kompletno kožnu unutrašnjost, duple xenon farove, veliki panoramik krov od stakla, Bose Sound System, grejana prednja sedišta, sistem za kontrolu pritiska u gumama itd. Treba međutim naglasiti da su određeni paketi opreme vezani uz agregate, tako da je poslednji spomenuti dostupan isključivo uz 4x4 pogon i 2.0 dCi (obe verzije).

Šta reči na kraju, osim da ovaj naturalizovani Renault ima sve šanse da se nametne u svetu Crossovera. Proizvođač zapravo i insistira na ovom anglo-saksonskom izrazu (Crossover bi se moglo prevesti kao ukršteni žanrovi), a manje na SUV (Sport-Utility Vehicle). Jer u Renaultu su ubeđeni da su ostvarili idealnu sintezu između mini vana, berline i 4X4, što, pošteno govoreči, nije daleko od istine.

Ekskluzivno iz Pariza, P. Rajković
foto: Vrele gume, P. Rajković
peki@vrelegume.rs
7277
Postavljeno: 20.08.2008

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

sale
20.8.2008 01:04
1
0

za taj novac u S.A.D mogu da kupim luksuzni SUV (CHEVY,FORD,TOURAG, ITD) cene auta u evropi su bezobrazno visoke

peki
20.8.2008 10:09
1
0

Koleos Dinamique, ili jos neka od bogatijih verzija, i jeste luksuzni SUV, bez obzira sto imidz Renaulta nije mozda na nivou spomenutih.
Samo Sale, cene automobila i nekretnina variraju u zavisnosti od zemlje, za moj mali trosoban stan u Parizu, ja mogu da kupim u S.A.D celu zgradu, ukoliko ne i dve-tri!

denis
25.8.2008 01:41
0
1

Kada se bude pojavio na Srpsko trziste bice koncurent Tojoti Rav4 i ako bude na nivou tojote po ceni bice veliki uspeh.Ja vozim reno vozila a reno se iz godine u godinu popravlja sa novim modelima.

Mile
25.8.2008 09:02
0
0

ne lupaj peki, ti si sad nasao da poredis cene nekretnina u parizu i nekom selu u nekoj pustinji u usa, poredi pariz sa njujorkom jer je to onda pravo poredjenje a onda ti to dodje da za tvoj trosoban stan u parizu ti ne mozes da kupis na menhetnu ni garsonjeru

ivan
25.8.2008 20:14
0
0

Jel zna neko kad ce se pojaviti u Srbiji?

peki
25.8.2008 20:58
0
0

Mile, posto vidim da si dobar poznavalac cena nekretnina u svetu, reci mi molim te koliko kosta kvadratni metar stana na Menhetenu ili Njujorku, a u meduvremenu ja cu ti saopstiti da u kvartu u kome ja zivim (Pariz) kvadratni matar kosta oko 10.000 evra! Moje poredenje se odnosilo na Cikago, gde mi zivi dosta rodbine i znam koliko kostaju stanovi...
No sve to nema veze sa automobilima, poznato je da su njihove cene znatno nize u USA, nego li u Evropi. Nazalost!

Stefko
25.8.2008 22:19
0
0

Pretpostavljao sam da će od koncept modela ispasti nešto drugačije od modela u klasi. Dobio sam nešto isto, čak i lošije. Pomalo počinje da mi smeta odsjaj centralne konzole na vetrobranu. To je primećeno i kod automobila drugih klasa. Potrudite se da idući put testirate 4x4 verzije SUV-ova. Njima pogon na dva točka ne pristaje.

Peki
26.8.2008 09:02
0
0

Stefko, Koleos 4X4 smo vec prestavili, 4x2 je izabran namerno, jer se nekih 30-40 % kupaca odlucuje za pogon na samo prednje tockove. Znamo da je pomalo nelogicno, ali par hiljada evra razlike i voznja iskljucivo po asfaltu, ocigledno utice na takav izbor. Da nije tako, nebi ih gotovo svi proizvodaci imali u ponudi.
Pozdrav

Nesa
09.9.2008 23:19
0
0

Peki, samo da pohvalim Vas rad i beskrajno iscrpne testove protkane velikim entuzijazmom.Obozavam RENO vozila,i taj francuski stil. Koleos je diskretno-perverzno sarmantan :-) . Pozz...

Srecko (France)
22.11.2008 20:47
1
0

Bez rijeci....volio bih da radim sa vama i da idem po tim sajmovima po svijetu (pogotovo pariz)...A za renault koleos nemam rijeci...mozda malo dizajn,ali udobnost i sve sto nudi francuska marka,perfekcija...imao sam priliku da sjedim i mogu vam reci da je udobniji od bilo koje fotelje....:)poZz za sve koji vole francuze....Srecko(niksic)

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: