Intervju

Fernando Alonso

Nemirni duh


Praktično i pre nego što je stigao u Renault, Fernando Alonso razmišlja o odlasku. Međutim, ništa još nije sigurno...


U poslednje vreme u F1 sve je aktuelnija priča o prelasku Fernanda Alonsa u drugi tim. A taj drugi tim ima crvene bolide i zove se Ferrari. I to je još jedna od davnih želja dvostrukog šampiona iz Španije. Naravno, ne treba zaboraviti da je on pre toga želeo da vozi za McLaren, ali svi znamo kako je to partnerstvo neslavno okončano. Sada je nova meta ekipa iz Maranella. Uostalom, možda i ne tako ”nova”, jer već kada su polovinom prošle godine stvari sa timom Rona Dennisa postale nepodnošljive, svetski šampion iz 2005. i 2006. je gledao u Ferrari. Treba se prisetiti samo izjave koju je uoči prošlogodišnje VN Italije dao Luca di Montezemolo, predsednik grupe Ferrari: ”Fernando je veliki šampion... U ovom trentuku mi smo zadovoljni sa našim vozačima i on za sada nije interesantan za nas. Mada, život je dugačak...”

I prešao bi Alonso rado u Ferrari, ali tu su Kimi Raikkonen i Felipe Massa. Finac je aktuelni šampion, a Brazilac je u poslednje vreme sve bolji. I obojica imaju čvrste višegodišnje ugovore, a osim toga, još jedna stvar se može pojaviti kao problem. Bilo koji od njih da ostane u timu, to ne bi baš oduševilo Španca i rivalitet bi sigurno bio prevelik.

Trenutno, Alonso u ekipi Renault ima odličan status i naravno platu od više desetina miliona evra. Međutim, ono što Flavio Briatore i društvo ne mogu da mu obezbede je pobednički bolid. Tim je, nakon njegovog prelaska u McLaren, prošle godine značajno podbacio. Dobri rezultati u 2007. su izostali i sada predstoji mukotrpan put oporavka. Renault za to ima snage i sredstava, ali ne i vremena. Već je prošla trećina nove sezone, a učinak jer relativno skroman. Alonso izvlači maksimum iz bolida koji se ne može baš pohvaliti brzinom, ali ni pouzdanošću. I tu onda nastaje nezadovoljstvo, frustracija i javljaju se novi problemi.

Na VN Turske, razgovarali smo sa dvostrukim šampionom iz Ovieda, rođenim 29. jula 1981, koji je svoju karijeru u F1 započeo u timu Minardi 2001, a potom sve svoje najveće uspehe postigao sa timom Renault iz kojeg je otišao krajem 2006. Otišao, ali se vratio nakon ”kratkog” neprijatnog izleta u McLaren, prošle sezone. I sada je ponovo tu, razmišljajući ovako...

Z.Živkov
foto: F1 teams
zoran@vrelegume.rs
1879
Postavljeno: 26.06.2008

Arhiva: Intervju

Rubrika: Intervju
Postavljeno: 02.02.2017

Gabor Saghmeister
Tekst sa video prilogom!

Naš dežurni delegat na Dakar reliju, Gabor Saghmeister, nakon brutalnih trasa Južne Amerike, opušta se u svojoj omiljenoj subotičkoj piceriji “Boss”. Sjajna prilika da nam u jednom dahu prepriča svoje utiske


Rubrika: Intervju
Postavljeno: 17.07.2013

Hotel Premier Aqua

Vrdnik, živopisno selo u podnožju Fruške Gore, sada je i u mapama luksuznog turizma


Rubrika: Intervju
Postavljeno: 11.06.2013

Andrej Epifanov - LUKOIL

OAO „LUKOIL“ je jedna od najvećih međunarodnih vertikalno integrisanih naftnih kompanija, koja obezbeđuje 2,2 odsto svetske proizvodnje nafte. Vodeće pozicije kompanije rezultat su dvadesetogodišnjeg rada na širenju resursne baze, zahvaljujući povećanju obima delatnosti i zaključivanju strateških poslova.


Milan Vukasović

26.02.2013

Gabor Sagmeister

14.02.2013

Aleksandra Đurđević, direktor Delta Automoto

30.01.2013

Gabor Sagmajster

21.02.2012

Sebastian Vettel

24.06.2011

Alain Prost Tekst sa video prilogom!

11.01.2011

Manolito Vujičić

25.10.2010

Dmitry Vukulov

18.10.2010

Sebastien Loeb

13.08.2010

Mikko Hirvonen

08.07.2010

Jenson Button i Lewis Hamilton

15.04.2010

Sanja Blečić, direktor Go.Ta Car, Novi Sad

12.04.2010

Gabor Saghmeister

19.02.2010

Emerson Fittipaldi

30.01.2010

Vuk Vučević

24.12.2009

Sebastian Bourdais

29.10.2008

Lewis Hamilton

07.10.2008

Kirby Chambliss

09.09.2008

Mikko Hirvonen i Jari-Matti Latvala

02.09.2008

Sir Frank Williams

25.08.2008

Fernando Alonso

26.06.2008

General Stojadin Jovanović

13.06.2008

Vojo Miladić
direktor Porsche Leasing SCG d.o.o.

20.05.2008

Srećko Mrganić
Carinarnica Novi Sad

26.03.2008

Robert Kubica

07.03.2008

Ivan Krstić i Vladan Popović

30.01.2008

Porsche Novi Sad

26.12.2007

Sebastian Vettel

26.11.2007

Nico Rosberg

02.11.2007

Prof. dr Milan Vujanić

03.10.2007

Mark Webber

01.10.2007

Graditelj Group

18.09.2007

Stanko Radić

08.08.2007

Nenad Plattner

14.06.2007

Ivan Jauković

23.05.2007

Anđelko Trpković

19.03.2007

Flavio Briatore

28.12.2006

Scott Speed

06.12.2006

Gil de Ferran
sportski direktor ekipe Honda

09.11.2006

Bernie Ecclestone

14.10.2006

Luca Marmorini,
tehnički direktor ekipe Toyota

29.08.2006

dr Predrag Bubalo
ministar privrede u Vladi Republike Srbije

22.07.2006

Giancarlo Fisichella

28.06.2006

Ralf Schumacher

15.03.2006

Vitantonio Liuzzi

17.02.2006

Tiago Monteiro

04.01.2006

Fernando Alonso

21.09.2005

Christian Horner, šef ekipe Red Bull Racing

07.09.2005

Martin Whitmarsh, generalni direktor McLaren Mercedes F1 Teama

24.08.2005

Jarno Trulli

09.07.2005

Kimi Raikkonen

24.06.2005

Michael Schumacher

12.01.2005

Mike Gascoyne, tehnički direktor ekipe Toyota Racing

20.12.2004

Ognjen
26.6.2008 22:28
0
0

Prodana dusa klasicna,nece on nikad voziti za ferrari...
Sad mu je krivo,a kad je osvojio sampionske titule u renou,nije mu bilo "zao" da ode za mercedes da vozi da 3 puta vece pare...........!
Pa se tamo opekao i sad mu treba drugi tim da povrati slavu,al tesko ce to uciniti...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: