Intervju

General Stojadin Jovanović

Policija na putu ka Evropi


Gde se nalazi saobraćajna policija Srbije danas u poređenju sa kolegama iz regiona i šta je to što bi moglo biti bolje u radu, priča načelnik Uprave saobraćajne policije general Stojadin Jovanović


Moramo priznati da je saobraćajna policija ušla u tokove koji vode ka modernizaciji službe i profesionalizmu koji postoji u najrazvijenijim zemljama, mada je situacija daleko od idealne. „Rutinske kontrole“ polako padaju u zaborav, a vozači se najčešće zaustavljaju onda kada naprave neki prekršaj. Pritužbi na samovoljno ponašanje je sve manje. Međutim, napredak u povećanju saobraćajne kulture je spor, a ono što koči kako policiju, tako i društvo je prvenstveno odsustvo novog Zakona o bezbednosti saobtraćaja, koji nikako da bude usvojen...

Ujedno, u poslednje vreme svedoci smo velikog broja teških saobraćajnih nesreća u kojima su mnogi, najčešće mladi ljudi, izgubili živote ili su povređeni. Našu redakciju je zasula ”lavina” pitanja i kritika čitalaca na račun stanja saobraćajnica, ali i rad saobraćajne policije. I to je i bio povod da zatražimo intervju sa najkopetentnijom osobom u MUP-u Srbije povezanom sa ovom problematikom, načelnikom Uprave saobraćajne policije generalom Stojadinom Jovanovićem.

S. Bojkić i P. Barta
foto: Vrele Gume, P. Barta
redakcija@vrelegume.rs
3902
Postavljeno: 13.06.2008

Arhiva: Intervju

Rubrika: Intervju
Postavljeno: 02.02.2017

Gabor Saghmeister
Tekst sa video prilogom!

Naš dežurni delegat na Dakar reliju, Gabor Saghmeister, nakon brutalnih trasa Južne Amerike, opušta se u svojoj omiljenoj subotičkoj piceriji “Boss”. Sjajna prilika da nam u jednom dahu prepriča svoje utiske


Rubrika: Intervju
Postavljeno: 17.07.2013

Hotel Premier Aqua

Vrdnik, živopisno selo u podnožju Fruške Gore, sada je i u mapama luksuznog turizma


Rubrika: Intervju
Postavljeno: 11.06.2013

Andrej Epifanov - LUKOIL

OAO „LUKOIL“ je jedna od najvećih međunarodnih vertikalno integrisanih naftnih kompanija, koja obezbeđuje 2,2 odsto svetske proizvodnje nafte. Vodeće pozicije kompanije rezultat su dvadesetogodišnjeg rada na širenju resursne baze, zahvaljujući povećanju obima delatnosti i zaključivanju strateških poslova.


Milan Vukasović

26.02.2013

Gabor Sagmeister

14.02.2013

Aleksandra Đurđević, direktor Delta Automoto

30.01.2013

Gabor Sagmajster

21.02.2012

Sebastian Vettel

24.06.2011

Alain Prost Tekst sa video prilogom!

11.01.2011

Manolito Vujičić

25.10.2010

Dmitry Vukulov

18.10.2010

Sebastien Loeb

13.08.2010

Mikko Hirvonen

08.07.2010

Jenson Button i Lewis Hamilton

15.04.2010

Sanja Blečić, direktor Go.Ta Car, Novi Sad

12.04.2010

Gabor Saghmeister

19.02.2010

Emerson Fittipaldi

30.01.2010

Vuk Vučević

24.12.2009

Sebastian Bourdais

29.10.2008

Lewis Hamilton

07.10.2008

Kirby Chambliss

09.09.2008

Mikko Hirvonen i Jari-Matti Latvala

02.09.2008

Sir Frank Williams

25.08.2008

Fernando Alonso

26.06.2008

General Stojadin Jovanović

13.06.2008

Vojo Miladić
direktor Porsche Leasing SCG d.o.o.

20.05.2008

Srećko Mrganić
Carinarnica Novi Sad

26.03.2008

Robert Kubica

07.03.2008

Ivan Krstić i Vladan Popović

30.01.2008

Porsche Novi Sad

26.12.2007

Sebastian Vettel

26.11.2007

Nico Rosberg

02.11.2007

Prof. dr Milan Vujanić

03.10.2007

Mark Webber

01.10.2007

Graditelj Group

18.09.2007

Stanko Radić

08.08.2007

Nenad Plattner

14.06.2007

Ivan Jauković

23.05.2007

Anđelko Trpković

19.03.2007

Flavio Briatore

28.12.2006

Scott Speed

06.12.2006

Gil de Ferran
sportski direktor ekipe Honda

09.11.2006

Bernie Ecclestone

14.10.2006

Luca Marmorini,
tehnički direktor ekipe Toyota

29.08.2006

dr Predrag Bubalo
ministar privrede u Vladi Republike Srbije

22.07.2006

Giancarlo Fisichella

28.06.2006

Ralf Schumacher

15.03.2006

Vitantonio Liuzzi

17.02.2006

Tiago Monteiro

04.01.2006

Fernando Alonso

21.09.2005

Christian Horner, šef ekipe Red Bull Racing

07.09.2005

Martin Whitmarsh, generalni direktor McLaren Mercedes F1 Teama

24.08.2005

Jarno Trulli

09.07.2005

Kimi Raikkonen

24.06.2005

Michael Schumacher

12.01.2005

Mike Gascoyne, tehnički direktor ekipe Toyota Racing

20.12.2004

Ognjen
14.6.2008 15:21
1
0

U nekim normalnim drzavama kazne se odredjuju prema plati.
Znaci ja imam prijatelja ko prima 300.000 din mesecno i bezbroj onih sto primaju manje od 30.000 tako da se tu treba uvesti neki balans!
Mada svakako za veci prekrsaj pocinioc treba da ostane bez cele jedne plate,koliko god ona bila.
Treba uvesti kamere svuda ko u engleskoj pa ti idi brzo a kuci ce ti doci kazna itd...
I ljudi ce se jedino tako disciplinovati.
I saobracajci po meni trebaju da primaju plate na neki procenat tipa 5 % od ukupcne vrednosti kazne koje napisu ide njima.
Tako da bi se tu verovatno iskorenila korupcija od 1000 kinti.

deda
19.6.2008 16:16
0
1

Ognjene,
lepo si sve rekao, a jos lepse poceo (U nekim normalnim drzavama...), pa ne znam kako se tvoj komentar odnosi na ovaj tekst? :)

Boki-Despotovac
19.6.2008 23:21
0
1

Misljenja sam da prevashodno treba da se poveca kaznena politika prema pociniocima saobracajnih prekrsaja,kao i da je neophodno usvojiti novi ZOBS

mirjana Vrbas
03.9.2009 15:53
0
1

Koliko sam primetila iz ociglednog primera u mom gradu saobracajna policija u opstini Vrbas vec nekoliko godina nema radarski uredjaj a kamo li vozila sa kojima bi mogla normalno da vrsi kontrolu saobracaja ili da preduhitri i sankcionise pomahnitale vozace. Jednom prilikom sam se takodje zadesila na mestu udesa kada sam primetila da saobracajci nemaju fotoaparat sa kojim bi mogli da slikaju udes u nocim uslovima, neverujem da sa takvom opremom koju poseduje policija mozemo u Evropu.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: