Promocija

Mazda 6 Wagon

Kolumbovo jaje

Znate li gde je Ligurija? Sa zapadne strane je naslonjena na Francusku, severno se nalazi italijanska pokrajina Pijemont, a na istoku se pružaju Toskana i Emilija-Romanja. Glavni grad ove regije u Italiji je Đenova, rodno mesto Kristofera Kolumba, i grad sa prvim fudbalskim klubom u Italiji. Šta to povezuje Liguriju, pa i Kristofera Kolumba sa automobilima? Odgovor je Mazda 6


Poznata je anegdota o velikom pomorcu, čija je dostignuća ”konkurencija” neprestano omalovažavala tvrdeći da je svako mogao da ostvari što i on, koja kaže da je jednom prilikom Kolumbo izvadio jaje i zatražio od svakog od prisutnih da jaje postavi vertikalno na sto. Naravno, nikom od njegovih protivnika to nije pošlo za rukom. Na kraju je Kolumbo uzeo jaje, tresnuo ga o sto tupom stranom, i ono je ostalo u vertikalnom položaju. Na to su svi prisutni skočili i uzvikivali da su i oni mogli da urade isto. Kolumbo je uzvratio: ”Pa zašto niste?”

Dakle, izbor Mazde za mesto promocije svog aduta u D segmentu, nije slučajan...

Veći, čvršći, lakši
Italijanska rivijera i gradić Rapallo su zajedno sa japanskom markom ugostila automobilske novinare iz Evrope u cilju promocije novog dizel motora, i dva modela, koja su kompletirala proizvodnu liniju predstavnika brenda u D segmentu, Mazde 6 Wagon i hatchback.

U ovom slučaju ćemo akcenat staviti na Mazdu 6 Wagon, pokretanu novim dvolitarskim dizel agregatom MZR-CD, mada treba spomenuti i prisustvo novog benzinskog motora od 2,5 litara.

iz Rapalla, P. Barta
foto: Vrele Gume, P. Barta
pavleb@vrelegume.co.yu
3886
Postavljeno: 28.03.2008

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

urosh
28.3.2008 00:29
0
0

Nemam reci,imao sam to zadvoljstvo da sedim u njoj na sajmu,...mogu misliti samo,kakva je u voznji.I po meni je bestbuy,pored Accorda,naravno.Zaista bi mi bilo tesko da se odlucim,mada i ne bi,posto ne mogu da sebi priustim ni jedan,onda i muka otpada:-)Jos jednom,sve pohvale za sesticu

Ognjen
28.3.2008 00:36
0
0

E svaka cast za automobil,tako se kola prave.
Iako je na istoj platformi kao i ford mondeo,ovo je pravi originalni automobil,ko nema pare da kupi bmw ili neku mecku,odnosno audi,ovo je prava stvar za njega.
Samo prosto je steta sto ne shvate da je potrebno imati neku top verziju s nekim v8 ili bar v6 motorom,pogonom na sva cetri tocka itd.
Iako bi ta verzija uzimala 0.5 % prodaje opet je to bitno da imidz modela i marke.Kao AMG mecka ili M bmw...

Alfissimo
28.3.2008 09:52
0
0

Mazda je rasturila sa novom "šesticom"! Sud vremena će verovatno potvrditi visok kvalitet i sve što uz to ide, a ono što svako može da vidi i ocenjuje - dizajn, na vrhunskom je nivou! Nema danas lepših "karavana" od Alfe 159 i Mazde 6, mada čekam da vidim uživo kako izgleda i onaj futuristički Accord!

BOKI
28.3.2008 13:08
0
0

Svaka cast za novu Mazdu 6.
Nadam se da ce lokalni distributer poraditi na prosirenju servisne mreze, sto je ranije bila glavna prepreka domacim kupcima za nabavku ovih modela.
Japanci su u poslednjih par godina proizveli par fantasticnih modela (Honda Accord, Civic, Mazda 6, Mazda 2), tako da su izbili u sam vrh kako po kvalitetu i ceni, tako i po dizajnu.

Bimmer
28.3.2008 13:55
0
0

@ Ognjen

Nova Mazda 6 i Ford Mondeo ne leže na istoj platformi.
Pošto sam imao sreće da vozim novu Mazdu, mogu reći jednu stvar, a to je da odavno neki automobil nije tako oduševio. Gotovo savršeno. Zavidim onima koji će je posedovati.

Ognjen
28.3.2008 17:56
0
0

Leze na istoj platformi isto kao i pretgodna generacija sestice odnosno mondea.A ako nije tako onda lazu odredjeni casopisi,mada nemaju razloga,tako da verujem u informaciju.

urosh
28.3.2008 19:52
0
0

@Ognjen
Ne leze na istoj platformi,to je mazdina platforma kao i 2.0 diesel motor,provereno!!!!

mustang
29.3.2008 11:40
0
0

Platforma jeste sa mondea, samo je pretrpela modifikacije, a motor jeste fordov, tacnije motor koji su razvili grupacija PSA i ford.
Motor je potpuno isti, mazda je u vlasnistvu forda, i zar nebi bilo mnogo glupo da posebno razvija platforme i motore? zar to nebi bilo bacanje para?
Mondeovoj platformi nista ne hvali, ona je savrsena...
a i ovaj motor je odlican

Bimmer
29.3.2008 11:56
0
0

@ mustang i Ognjen

Moja malenkost je na temu platforme imala prilike da razgovara direktno sa nekim čelnim ljudima Mazde i Forda za Jugoistočnu Evropu. Mazda 6 ima potpuno novu i drugačiju platformu u odnosu na Mondea (što se jasno oseti i pri vožnji ova dva modela). Časopisi koji su pisali da Mondeo i Mazda 6 poslednje generacije dele platformu su u najmanju ruku diletantski. Šta reći na to... Da ne zaboravim, i motor je Mazdin, a da bi informacija bila verodostojna reći ću da sam je čuo od Japanca koji je u Mazdinom odboru za Evropu.


Ognjen
29.3.2008 17:12
0
0

To oni tako govore zbog marketinga,nece javno da pricaju kako dele platforme i stede novac,nego kao oni prave posebne platvorme za svaki model.Znam sta pricam ti pricaj sta hoces,a to sto si se ti uverio u nesto,mogao je trim ogibljenja biti meksi ili tvrdji ili zvucna izolacija bolja pa da ti pomislis da je platforma drugacija.Uostalom nisi ti robot za testiranje nego covek koji podleze emocijama i vizuelnim utiscima.A i naravno da ce ti te osobe s kojima si pricao u duhu poslovne etike reci" mi smo nezavisni,mi smo posebni mi smo specijalni" Pa sta ocekujes,a ti u buduce nemoj da verujes svemu sto cujes.
Danas je cela auto industria u zajednickoj kooperaciji
A PLATFORMA JE ISTA ! :)

urosh
30.3.2008 03:26
0
0

@Ognjen
Mislim,what ever...,ne znam sta da ti kazem...pitaj redakciju,mozda,a i trbealo bi,da oni imaju poprilicno pouzdanu informaciju po tom pitanju.Sva moja saznanja govore da su i platforma i motor Mazdini...

Redakcija
30.3.2008 12:52
0
0

Mazda 6 i Ford Mondeo ne dele platformu.

Ognjen
30.3.2008 15:22
0
0

Ok mazda je nezavisna,a ko je njen vlasnik?
Pitam redakciju.

mustang
30.3.2008 23:13
0
0

platforma je mondeova platforma, doduse modifikovana
ali nisu razvijali potpuno novu platformu
a motor jeste fordov 100%

Bimmer
31.3.2008 09:20
0
0

@ Ognjen i mustang

Pa da, a 2+2=5... :-)))) Ljudi kao što ste vas dvojica su tvrdili nekada da je Zemlja ravna ploča...

Alfissimo
31.3.2008 10:01
0
0

@ Redakcija
Dajte dovedite u emisiju čelne ljude Mazde pa da lično potvrde neke stvari, mada će se i onda možda postaviti pitanje da li su to zaista čelni ljudi Mazde!!

Aleksandar Uglješić
31.3.2008 11:27
0
0

U svakom slučaju, kompliment i Mazdi i nama je ovolika rasprava na temu Mazde 6. Mada će se ponovo javiti i drugačija mišljenja, dovoljno vremena sam proveo u razgovorima kako sa čelnicima Forda tako i Mazde koji ne skrivaju da Fiesta i Mazda2 dele platforme, da Mazda3, Ford Focus, Volvo C30, V50 i S40 dele platforme, ali odgovorno tvde da platformu Mondeo i Mazda 6 NE DELE. Svaka dalja rasprava je bespotrebna. Uporedo sam vozio oba automobila i evidentno su im dinamika vožnje, trim ogibljenje i upravljanja toliko različiti da ne postoji nikakva analogija među njima. Na kraju, ako dva modela imaju prednji McPherson i zadnji multi link to ne znači da dele platforme, pošto zajednička platforma znači mnogo više. Mazda ima svoje dizele, dok Ford koristi HDi motore iz grupacije PSA.
A da bi Vas poslušali i otklonili nedoumice, potrudicemo se da u emisiju što pre dovedemo odgovorne iz Mazde i Forda i razjasnimo dilemu.
A. Uglješić
Urednik
Vrele gume Autovizija

urosh
31.3.2008 12:39
0
0

Hvala Aleksandre,potvrdio si moja saznanja:-)Pozdrav...

mustang
31.3.2008 15:24
0
0

Nista vam neverujem, vi ste strani placenici :-)

Bimmer
31.3.2008 15:29
0
0

@ mustang
:-)))))))

gromogrobow
31.3.2008 15:38
0
0

Ne gledate emisiju pa ne Znate, pa opet ne gledate, pa opet ne znate...

Chayenne
31.3.2008 15:44
0
0

Ovaj gromogrobow je pravi Nietzsche! Pravi nihilista! Bravo! Mislim da je udario tačku na "i". :-)

Ognjen
31.3.2008 21:06
0
0

Ja se bavim nekom vrstom upravljanja.Pa ucim da razmisljam logicno.
E sad,da vas pitam,sta god ko pricao,evo jedno lepo pitanje.
Zasto bi mazda i ford dali po 200 miliona evra za razvijanje dve platfore?
Umesto lepo da daju 200 za jednu koju ce "podeliti" i modifikovati po karakteristikama automobila koje proizvode?
Znaci ja ne zelim da slusam neke experte,hocu da mi neko kaze jel logicno ovo sto sam rekao?
Pa tuareg i cayenne dele platformu,pa je jedan vise robustan a drugi vise sportski,toliko o vasim utiscima s voznje!
Redakcija treba nas da pozove,nas verne citaoce,da donesu jednu mazdu 6 i jedan mondeo,pa da nam daju odvijace i one aparate sto koriste vatrogasci za secenje lima.
E pa onda da lepo rasklopimo ta dva automobila i lepo da uporedimo crno na belo :)
Ja necu nikog da slusam ,verujem samo svojim ocima.
Eto predloga za kreativnu radionicu koju bi nam redakcija(ukoliko nas iskreno voli) mogla obezbediti
hehe

Alfissimo
31.3.2008 23:23
0
0

@ Ognjen
U životu nije uvek neophodno tragati za smislom i logikom:-)
Ali hajde da odgovorim na tvoje pitanje i dam neko svoje mišljenje! Mazda i Ford jesu pod jednom (Fordovom) kapom i ima smisla da dele komponente zarad uštede, ali da li je to zaista i uvek obavezno? Da li svi proizvođači pod VW-om moraju baš sve da dele, a isto se odnosi, recimo i na Fiat?
Tragajući za nekom logikom mogli bi reći da su inače pedantni i studiozni Japanci rešili da malo više novca izdvoje za novu Šesticu za koju su preocenili da bi mogla biti pravi bum! Recimo da je trebalo napraviti vozilo koje bi se suštinski i po karakteru razlikovalo od Mondea, što se inače definitivino i dogodilo ako se pogleda dizajn vozila i ako se saslušaju utisci onih koji su imali privilegiju da sednu u njih poput uvaženih kolega Barte i Uglješića! Ne vidim razloga za baš toliku skepsu ako već neko kaže da je dobio podatke direktno od proizvođača i stoji iza te svoje reči. Manimo logiku jer ona ume da zavara, a možda baš zbog takvog poteza ("nelogičnog") prodajni rezultati opravdaju dodatno ulaganje i donesu dodatni profit. Činjenica je da su oba vozila u svom domenu sjajna, ali i da se obraćaju drugačijoj klijenteli, uz napomenu da se čini kako ovaj put Mazda sa svojim čedom puca zaista visoko...
BTW, bilo bi zaista sjajno da se organizuje pomenuta radionica pa da se malo igramo i rasklapamo nove modele kako bi svojim očima merkali tehnološka rešenja, ali se baš pitam ko bi takvu zanimaciju platio:-))

Stefko
01.4.2008 00:21
0
0

Lepo izgleda nova "šestica" spolja, ali unutra mi se ne dopada. Izgleda suviše neoriginalno i plastično.

boger
01.4.2008 00:37
0
0

Mazda ima napred dvostruka trougla ramena što je objašnjenje zašto su probni vozači toliko uživali. Mondeo ima McPherson. Probajte da uglavite dvostruka trougla ramena u karoseriju koja inače ima McPherson - teško. Mazda ima oko 5% kraće međuosovinsko rastojanje i svako ko je ikada morao da reši neki proračun iz mašinstva zna koliko je to različit red veličina. Mazda je imala odličan 2.0 D motor još u vreme kada je Ford imao po zlu čuveni 1,8TD a ovaj u novoj šestici je nastavak razvoja motora sa početka devedesetih i nema nikakve veze sa Fordovim - uporedite prečnik i hod klipova pa će sve biti jasno. Nisu nam neophodne makaze za lim da bismo logično razmišljali.

boger
01.4.2008 00:48
0
0

Još samo nešto - projektovanje famozne platforme ne košta ni blizu 200 miliona $. Cela fama oko "platforme" je u našoj masovnoj svesti verovatno nastala u vreme kada su svakih par meseci objavljivane "vesti" o tome da će "naša Zastava" da proizvodi "sopstveni model" na "platformi" ovog ili onog svetskog proizvođača. Da priča o "zajedničkim platformama" donosi tolike uštede ne bi se toliko brzo i lako razvodili mnogi pompezni "brakovi" u autoindustriji a VW-koncern bi stajao mnogo bolje nego što je sada slučaj. SAAB - ovi bi koštali 10-12000 eura, kao polovne Vectre.

Bimmer
01.4.2008 09:22
0
0

Boger je sve rekao.
Ognjen je zaboravio jedan ključan moment, sem što je preterao sa cifrom koju nosi razvoj nove platforme. Ako ćemo da upotrebimo "logiku iznad logike", svima nam je jasno da danas živimo u potrošačkom društvu u kojem je vaskolika ekonomija zasnovana na prodaji i profitu. Da toga nema, došlo bi do toplotne smrti kompletnog svetskog ustrojstva, ovakvog kakav je. Ako se na tas stavi s jedne strane ušteda koju nosi deoba platforme a sa druge potencijalni profit koji donosi individualnost, odnosno upotreba nečeg novog, naprednog i primamljivog, pretegnuće ovo drugo. Naravno, takav potez uvek nosi izvestan rizik, ali u tome jeste razlika između najboljih i prosečnih. A Mazda se sigurno ne zadovoljava sa prosekom. Ognjene, očigledno si zaboravio da je Mazda japanska firma, ne američka, a s obzirom da se baviš upravljanje, čudno mi je da ne znaš ništa o japanskom menadžmentu. Informiši se malo, "prosvetliće" te...

Pera
03.4.2008 15:49
0
0

Sta ce Mazdi Fordova platforma kad je Ford Mondeo krsh?

mustang
03.4.2008 18:02
0
0

@Pera
a koji si ti faktor da kazes da je nesto "krsh"
Iz ovog sto si gore izgovorio zakljucujem da je tvoje poznavanje automobilizma ravno kokosijem poznavanju matematike
mislim stvarno...
daj citaj malo, edukuj se pa onda komentarisi

Ognjen
04.4.2008 00:24
0
0

hehe,ludi ste
pa mazda je firma cerka,ford je gazda
bas su me zacudili neki komentari u smislu kao kako je mazda procenila ovo il ono oni su pravili svoju platformu,ko da je to nezavisna firma,imaju oni svoj odbor direktora-koje ford moze da smeni kad hoce.
Kakav japanski menadzment?Sta s njim,ti BIMMERU,sta si teo o japanskom menadzmentu reci?
+JOS JEDNA STVAR-MAZDA JESTE AMERICKA FIRMA KOJA JE STACIONIRANA U JAPANU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To zapamti i nisam ja zaboravio neke stvari nego ti neke stvari neznas ocigledno cim lupas ovakve gluposti.
Ja sam rekao 200 miliona za platformu odokativno sustina je u tome da je cifra velika.A ti zapeo za 100 ili 200 mil ili 198 ko da je bitno,danas niko ni 500.000 evra ne baca bezveze.
Jos jedna bimmerova izjava citiram ""Ako se na tas stavi s jedne strane ušteda koju nosi deoba platforme a sa druge potencijalni profit koji donosi individualnost, odnosno upotreba nečeg novog, naprednog i primamljivog, pretegnuće ovo drugo""
Mi pricamo o toni gvozdja a ne o satelitima i interkontinentalnim raketama!
Sta to mazda ima NOVO,NAPREDNO??
Sustina dobrog automobila je uskladjen paket,to mazda ima.
A ja nevidim nista "napredno" i "novo"
Sad ti meni reci sta je mazda napredno ponudila i novo?Al konkretno sta novo i sta napredno?

Bimmer
04.4.2008 09:35
0
0

@Ognjen

I sad bih ja kao trebalo nešto da odgovorim.... :-))) I onda je mrmot....

Pera
04.4.2008 14:14
0
0

Pa dosadili ste svima, sa Mazdama i Fordovima. Angazujte se, pljunite pare, radite nesto, idite kod odgovornih ljudi iz te i te fabrike...Lepo vam covek iz redakcije kaze...Sto se mene tice, ja bi radije da saznam sta je mrmot uradio nego da citam vase prepirke. AMAN

Milan
05.4.2008 15:50
0
0

@Ognjen
Mazda je japanska firma, stacionirana u japanu. Ford ima 1/3 vlasništva što mu omogućava da ima veliki, često presudan uticaj na odluke, ali ne uvek. Znam iz iskustva jer radim u firmi u kojoj gazda ima 35% vlasništva i sad moram da odradim neke poslove jer su se neki od onih malih "za...li" da isteraju nešto svoje i vlasnik i te kako mora da ih ispoštuje.

nenad
08.4.2008 22:36
0
0

Ovih dana treba da preuzmem svoju novu mazdu 6, sedan, dizel u gt opremi i s obzirom da nisam imao tu mogucnost da je prethodno probam iskreno se nadam da se nisam zeznuo. Svoje utiske iz prve voznje podelicu sa vama vrlo brzo. Pozdrav P.S. Vozio sam pasata B6 pre toga, u medjuvremenu probao skoro sve nemce, a u japanca nikad nisam ni seo.

nenad
20.4.2008 12:15
0
0

Auto je zadovoljio trenutno sve moje kriterijume. Prvih 1000 km (Bgd-Sk-Bgd) je bilo pravo zadovoljstvo. Posebno u grdalackoj klisuri je dosao do izrazaja mazdin sportski karakter. Uzivanje. Na autoputu motor radi opusteno bez napora u 6 br. je na 2500 obrtaja na 160km/h. Par puta sam otisao na 180 ali nije prelazio 3000. Nisam ga forsirao do gornjih granica jer na 1500 km je taj prvi servis i do tada mora da se vozi malo lakse, ispod 4000 obr i do 160. Prosecna potrosnja mu je od starta, 8,5 l. Ali kad uzmem u obzir kako sam ga vozio po gradu i na putu zadovoljan sam potrosnjom. Unutra je sve vrlo prakticno i brzo sam se navikao na komande na volanu sa kojima se sve moze regulisati.Za voznju je udoban, trpi rupe ali nije bas odusevljen losim putem. Jedina zamerka je kad se u kasetu iza menjaca stavi flasica vode onda to smeta pri menjanju brzina. Ali prezivecu to nekako. Zoom-zoom! Pozdrav svima.

BOJAN
11.6.2009 15:12
0
0

Upravu si za sve sto si napisao...
Vozio sam je i ja, samo cu reci : SAVRSENO FANTASTICNO !
Tako da je potpuno ne bitno cija je platforma.... a motor je original ZOOM MAZDA !!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: