Super test

Škoda Fabia 1,4 16v Elegance
2. deo - zaključak

Epilog priče


Nakon višemesečnog druženja, Škoda Fabia je ”odslužila” svoj super test kod nas. Došlo je vreme za rastanak i sabiranje utisaka

Češki predstavnik u B segmentu, nova Škoda Fabia je jedan od najpopularnijih automobila u našoj zemlji. Zašto je to tako, i da li je zasluženo, pokušaćemo da razmotrimo u ovom, finalnom delu našeg super testa. Njen prethodnik, Fabia prve generacije ostavila je iza sebe armiju poklonika i sada se isto očekuje i od novog modela.

Pozicije koje je utvrdila prva generacija ovog modela su čvrste. I to sa razlogom, jer je ona prodata u 1,6 miliona primeraka širom sveta. Dakle, naslednica je već imala ”pripremljen teren”. Ovo oko pripreme terena se posebno odnosi na Srbiju, gde je prva Fabia bila jedan od najpopularnijih i najprodavanijih modela u klasi, zbog dobro nam poznatih ekonomskih razloga. Škoda je poslednjih godina utvrdila svoj imidž marke, koja proizvodi jeftinije, ali kvalitetne automobile sa genima Volkswagena, što je veoma bitno na svetskom tržištu. Taj ”Best buy” pečat je garant dobrog komercijalnog efekta, rekli bismo zasluženo.

M. Kavedžić
foto: Vrele Gume
miki@vrelegume.co.yu
3592
Postavljeno: 18.03.2008

Arhiva: Super testovi

Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 11.11.2010

Nokian Z G2

Kraj leta i početak jeseni je vreme da sumiramo utiske sa našeg supertesta Nokian Z G2, letnjih pneumatika koje smo koristili tokom ovogodišnje letnje sezone...


Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 20.08.2010

Fiat Punto Classic LPG

Prednosti koje donosi automobil koji kao pogonsko gorivo koristi tečni naftni gas, poznate su odavno, naročito uzimajući u obzir da je cena benzina trenutno više nego dvostruko veća od cene TNG-a. Naravno, postoje i mane, a one se prvenstveno ogledaju u prisustvu dodatnog rezervoara i manjku prtljažnog prostora


Rubrika: Super testovi
Postavljeno: 12.08.2010

Nokian Z G2

Nastavak našeg supertesta Z G2 pneumatika obeležilo je kišovito i prilično hladno vreme za ovo doba godine. Na pragu leta imali smo gotovo jesenje uslove za vožnju, ali su Nokian pneumatici u potpunosti dorasli zadatku...


Toyota iQ
III deo - Enterijer i oprema

24.05.2010

FIAT Punto Classic Dynamic LPG 1.2
1. deo - uvod

05.03.2010

Honda Accord
4. deo - vozna dinamika
Tekst sa video prilogom!

28.01.2010

Toyota IQ 1,0 VVT
2. deo - motor

31.12.2009

Toyota iQ
1. deo - uvod

30.10.2009

Honda Accord
3. deo - enterijer i oprema

09.10.2009

Kia Pro_cee'd
4. deo - oprema

02.06.2009

Honda Accord
1. deo - uvod

25.03.2009

Kia Procee'd
3. deo - servis i održavanje

13.02.2009

Suzuki Splash 1,2 GS
3. deo - servis i održavanje

23.12.2008

Kia Pro Cee'd 1,6 CRDi
2. deo - vožnja

24.11.2008

Kia Pro Cee'd 1,6 CRDi
1. deo - uvod

16.09.2008

Suzuki Splash 1,2
1. deo - uvod

30.07.2008

Toyota Auris 1,6 VVT-i
3. deo - zaključak

05.05.2008

Škoda Fabia 1,4 16v Elegance
2. deo - zaključak

18.03.2008

Toyota Auris 1,6 VVT-i
2. deo - motor, menjač i donji prostor

23.01.2008

Opel Corsa 1,7 CDTI Cosmo
3. deo - zaključak

04.12.2007

Toyota Auris 1,6

07.11.2007

Opel Corsa 1,7 CDTi Cosmo
2. deo - donji postroj i pogon

19.10.2007

Škoda Fabia 1,4 MPI Confort
1. deo - uvod

04.10.2007

Opel Corsa 1,7 CDTi

29.08.2007

Toyota Yaris 1,3
3. deo - zaključak

30.03.2007

Opel Vectra GTS 2,0 Turbo
2. deo - motor

16.02.2007

Toyota Yaris 1,3 VVT-i Sol
2. deo - motor i ponašanje u vožnji

20.01.2007

Opel Vectra GTS 2,0 Turbo
1. deo - uvod

25.12.2006

Toyota Yaris 1,3 VVT-i

21.11.2006

Chevrolet Lacetti
3. deo - zaključak

24.10.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D
3. deo - servis

09.10.2006

Chevrolet Lacetti 1,4 SE
2. deo - enterijer

25.09.2006

Ford Focus Wagon 1,6
3. deo - zaključak

07.08.2006

Chevrolet Lacetti 1,4 SE
1. deo - uvod

29.06.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D
2. deo - enterijer

13.06.2006

Ford Focus 1,6 Wagon
2. deo - enterijer

05.06.2006

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Limited
2. deo - pogon i održavanje

08.05.2006

Toyota Avensis Wagon 2,2 D-4D

07.04.2006

Renault Megane 1,5 dCi
5. deo - zaključak

17.03.2006

Renault Megane 1,5 dCi
4. deo - vozne osobine

02.02.2006

Renault Megane 1,5 dCi
3. deo - enterijer

04.01.2006

Renault Megane 1,5 dCi
2. deo - karoserija

04.11.2005

Jeep Grand Cherokee 3,0 CRD Limited

18.10.2005

Honda Jazz 1,4

26.09.2005

Renault Megane 1,5 dCi

26.08.2005

Honda Jazz 1,4

21.04.2005

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V

25.03.2005

Honda Jazz 1,4

14.02.2005

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V

24.01.2005

Honda Jazz 1,4

22.12.2004

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDI 16V 110 KS

23.11.2004

Honda Jazz 1,4

22.10.2004

Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 16V 110 KS

21.09.2004

deda
18.3.2008 10:16
0
0

Sta vam to znaci "potrošnja goriva je malo prevelika"?

nemanja
18.3.2008 11:14
0
0

imam skodu fabiju vec 6 meseci i prezadovoljan sam,motor je 1.6 sa 105 konja potrosnja je u gradu 8-9 litara uz dinamucniju voznju a na otvorenom 6 i manje,sve u svemu odlican auto

rade
20.3.2008 10:26
0
0

Prosek u mesovitoj voznji te kubikaze je kod vecine automobila izmedju 8 i 9 litara. Takodje, konstatacija da je Fabija i ranije bila, a i sada relativno jeftin automobil (?!). Prosli model je samo 5 posto bio jeftiniji od Pola, a Polo je najskuplji auto u klasi. Dakle skuplja je bila od francuske konkurencije. Upravo zbog cene nove Fabije, u Hrvatskoj joj je pala prodaja u odnosu na stari model za 100 posto, a u BiH, gde se tretira kao domaci proizvod (bez carine, jer se proizvodi-sklapa u Sarajevu) za 20 posto.

Milan
20.3.2008 23:16
0
0

@Rade
Ako joj je prodaja pala 100% to znači da nijedna nije prodata. Pre će biti da je prodaja opala za 50%, a ja bih osim cene kao glavni razlog naveo dizajn. Retko za koji automobil se tako veliki broj ljudi izjašnjava sa- Ružan

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: