Online plus

Škoda Superb

Nova češka perjanica na putu

Super(b)iorna

Škoda Superb je verovatno najpopularnija limuzina D segmenta na našim prostorima, bar sudeći po broju tih vozila prisutnih na srpskim putevima


Sa trećom generacijom Škoda „puca“ visoko. U prodaju novi Superb kreće u leto 2015., i biće najluksuzniji i najprestižniji do sada. Reči profesora Vinfrida Valanda jasno govore o namerama, uz opasku da je do sada prodato preko 700.000 Superba: „Želimo da budemo najbolji u klasi, na samom vrhu. Ne govorimo ovde o pobeđivanju Passata koji je otišao u višu klasu, već o novom Superbu koji je ispred modela poput Opel Insignije. Želimo da budemo tehnološki najnapredniji automobil u klasi na tržištu.

Novi dizajnerski pravac
Spreda, očigledan je izgled koji krasi Vision C koncept. Korporativna maska hladnjaka se ističe a trapezoidni detalji počivaju ispod prednjih svetala u formi dragulja. Izražene karakterne linije se protežu duž bočne linije automobila a linija krova više nego ikada naglašava sportski karakter vozila, sa hromom oivičenim prozorima.

Enterijer novog Superba
Kabinski prostor je konvencionalan, jasan, ali sjajne izrade, a Škoda tvrdi da je prostor za noge na zadnjoj klupi dvostruko izdašniji u odnosu na Insigniju. Prtljažnik je takođe veći, sa 625 l sa podignutim naslonima. Rešenje na aktuelnom modelu u vidu „hečbek-sedan“ otvaranja zadnjih vrata je odbačeno u korist tradicionalnog hečbek formata. Što se tiče tehnologije, suvozač i putnici na zadnjoj klupi mogu kontrolisati info-zabavni sistem preko iPada, koji je kompatibilan sa Apple Car Play sistemom, a od 2016. godine će biti dostupno bežično punjenje telefona.

Paleta motora
U igri će biti pet benzinskih motora, od 125 ks iz 1,4 litarskog motora sa aktivnim menadžmentom cilindara do 2,0 litarske jedinice sa 280 ks. Tu su i tri dizel motora, od 120 ks (1.6 GreenLine) do 2,0 litarskog TDI sa 190 ks.

Cene i paketi opreme tek treba da budu obelodanjeni, a početak prodaje je zakazan za leto 2015. Karavn bi trebalo da usledi 2016., zajedno sa „plug-in“ hibridom. Hibridna tehnologija će biti usvojena iz osme generacije Passata.

Redakcija
Fotografije preuzete sa www.autoexpress.co.uk
10212
Postavljeno: 23.12.2014

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

speedy
23.12.2014 03:04
11
16

Lepo ali vec gomilu puta vidjeno idu na sigurno bez maste bez inovacija kao i sve velike korporacije ubise kreativnost. Auto za one koji kada kupuju novi auto misle koliko ce igubiti kada ga budu prodavali.

Bojan
23.12.2014 07:37
22
4

Ooooo pa ovo vev izgleda mocno.

Laserb
23.12.2014 07:50
12
28

I sada se vraćamo na ono što sam govorio poslednjih 5 godina.
U D klasi, top lista najprodavanijh modela izgleda ovako:
1. Passat
2. Insignia
3. Superb
4. Mondeo
5. Laguna
6. Pežo 508
Sa ovom generacijom Passat B8 na svim insotranim testovima ide u isti koš sa premijum modelima, na njegovo mesto ne sme doći Insignia, već Superb. To što ovde neki ne mogu da shvate da je Škoda prevazišla njihove omiljene marke, to je nešto sasvim drugo. Biti Pasat, duži od Pasata sa Audijevim motorima, menjačima, u full verziji luksuzniji od osnovnog Audija A4, nije mala stvar.
Za manje od 2 godine, Škoda je prodala 500.000 komada Oktavije, dok su mnogo poznatija imena iz C klase prodali svega 200-250.000 komada koji konkurišu Golfu i Oktaviji. Golf, Oktavija i Leon su zajedno duplo prodavaniji od Astre ili Fokusa.

Aleksandar
23.12.2014 08:13
23
1

Dobra je. Ostala je u svom prepoznatljivom odlicnom izgledu.

otac Makarije
23.12.2014 09:19
8
3

Karavan dolazi tek 2016. godine? Brate, jako daleko je to ...
Nema nigde nagoveštaja o cenama novog superb-a u odnosu na sadašnji?

Bobo
23.12.2014 09:43
14
6

@Laserb
Svaki Passat kad se pojavljivao trpan je u kos sa permijumima.Novi je odlican, ali to nema veze, jer mu je platforma obicna za razliku od premijuma, koji u ovoj kategoriji uglavnom imaju zadnji pogon (jedino je Audi integralan)i cije verzije idu i do preko 500 ks.Sa druge strane, svi ostali su u dobroj opremi i sa jacim motorizacijama dostili premijume tako da to ima sve manje veze.Druga vazna stvar je da ovo kupuju uglavnom preduzeca, jer je ovaj segment sto se porodice tice uglavnom umro, a mladi vozaci koji vole voznju ili nemaju dovoljno novca za ovaj segment, ili ukoliko ga imaju kupuju premijume.Takodje i stariji vozaci koji vole voznju kupuju premijume.Privatni korisnici su retko kupci ovog segmenta(mislim subjektivno da je Insignija izuzetak, pre svega zbog dizajna).Ova Skoda izgleda kao i svaka Skoda neinventivno, ali moram priznati elegantno i lepo, najlepsi Superb do sada.Ocena 5 kao i za Passat, ali ni jednog ni drugog ja nikad ne bih kupio.Iako dobro izgleda i dalje mi deluje VW genericki, stavi joj crnu ravnu resetku i VW znak i dobices klasicni VW, kojih oni imaju da ne moze da se nabroji.

Чедомир
23.12.2014 09:48
8
6

Ако буде овако изгледала у стварности,сви остали могу само да јој пљуну под точкове.Боље изгледа и од "тате" Пасата,бар овако на сликама.Уништиће Инсигнију,Мондеа,508,Авензиса,Мазду 6,ако се произвођачи наведених модела у међувремену не опамете и предузму нешто!

Paprikar
23.12.2014 09:55
13
5

@Laserb
U cemu je problem da napises istinu?

Redosled ide ovako:
Pasat 129.181
Insignia 79.964
Mondeo 40.027
Superb 39.092
508 36.290
Avensis 24.026
i40 21.381
itd

I tako je vec godinama.
Superb je odlican auto, ima svoje prednosti, ali bez obzira na zelje i cestitke, zbog imidza ona ne moze da dodje na vrh po prodaji ni u jednom slucaju.
A da bi bilo nekog realnog pokazatelja prodaje i popularnosti ovog modela na nasem trzistu, iz udruzenja uvoznika ili prodavaca (cini mi se da oni daju podatke o prodaji) bi trebalo da dodju do javnosti (kao i u svakoj drugoj zemlji) koliko su od prodatih vozila kupila pravna (da ne kazem preduzeca/ustanove ciji je osnivac drzava) a koliko fizicka lica.

Bojan
23.12.2014 13:58
14
5

Jao jao kad cujem to "premijum".
U svakoj klasi postoji neka.marka i model.koji po#ebu "premijum dok si rekao keks.
Mazda 3 pojela bmw1 i A3.
Mazda 6 iako je D segment stavljaju je na crtu sa A6 jer je od a4 nebrojano puta bolja.
Passat i Mazda 6 u naj opremama zaista zasluzuju taj prefiks koji mi se gadi.

Mikelađelo*MTM*
23.12.2014 14:18
2
11

Ljudi,kada pogledam nove automobile,nalik ovoj skodi ,ne mogu ni da predpostavim,kako ce automobili izgledati za 20-tak godina.Ova skoda je fakticki blizanac passatu,zato sto je to jedna kompanija.Djelovi od passata a menjac od skode,kombinacija top.Danas sva njemacka auta imaju kvalitet i izgled,ali nije to ni priblizno sto se tice kvaliteta kao nekad krajem 90-tih i pocetkom 2000 do 2008.Klasicni primjer golf 5 izgledam bolje i kvalitetni je od sestice i sedmice.Cisti primjer ove price je pitanje zasto se vise ne proizvodi 1.9tdi motor koji je neprevaziđen kada su u pitanju dizeli,a odgovor je svima poznat...A sto se tice automobila po mome misljenju,da mi neko ne zamjeri,samo cu reci MTM* MMI* AUDI.

Mikelađelo MTM
23.12.2014 14:19
0
9

Ljudi,kada pogledam nove automobile,nalik ovoj skodi ,ne mogu ni da predpostavim,kako ce automobili izgledati za 20-tak godina.Ova skoda je fakticki blizanac passatu,zato sto je to jedna kompanija.Djelovi od passata a menjac od skode,kombinacija top.Danas sva njemacka auta imaju kvalitet i izgled,ali nije to ni priblizno sto se tice kvaliteta kao nekad krajem 90-tih i pocetkom 2000 do 2008.Klasicni primjer golf 5 izgledam bolje i kvalitetni je od sestice i sedmice.Cisti primjer ove price je pitanje zasto se vise ne proizvodi 1.9tdi motor koji je neprevaziđen kada su u pitanju dizeli,a odgovor je svima poznat...A sto se tice automobila po mome misljenju,da mi neko ne zamjeri,samo cu reci MTM MMI AUDI.

Hans
23.12.2014 15:45
15
2

Evo, ja molim samo jedno a to je da nam neko iz redakcije navede osnovne segmente. Ovih dana pravi mali rat oko toga i slazem se sa vecinom koja je svjesna da je Passat auto iz srednje klase, nije premijum i nece nikada biti, jer je to u VW koncernu Audi A4. VW masinerija, istina, nevidjeno forsira medije, lobira na sve strane, pa ce biti kao i prije godinu ili dvije kada su priznali kupovinu glasova i jos ponesto, pa i vodecim ljudima u ADAC-u letile fotelje zbog toga. E sada prodaja, kao sto kaze @paprikar ne shvatam gdje samo@laserb dodje do ovih informacija. Bar na sajtu za statistiku EU imaju svi podaci (upravo bio na njemu) i kazu da je Superb ni gore ni dole, godinama unazad 5 ili 6 u klasi po prodaji, oko 50.000 jedinica godisnje. Kod nas u Banjoj Luci, izuzetno rijetka pojava (mnogo, mnogo, ispod broja Passata, Insignia, Mondea, Avensisa, te Francuskog trojca).Hvala. Molim. :-)

Laserb
23.12.2014 19:46
6
10

@ Bobo
Jel tvoj zli komentar plač nad sudbinom Lagune, pa udri po najboljima?
@ Paprikar
Ne računajući Vel Britaniju u kojoj se sklapaju pojedini modeli, Mondeo nije na 3. mestu

Milan
23.12.2014 22:44
3
4

Superb izgleda odlicno, u stvari najbolje do sada i ne sumnjam u odlicne prodajne rezultate ako dobro odmere cenu. Najveci problem prethodnog modela je bila da je skuplji od avensisa, mondea i slicnih za iole pristojan motor. Drugi problem je losa zvucna izolacija. Prednosti su bile bas u duplom otvaranju prtljaznika i odlicnom DSG menjacu.
@Hans
Kod vas u bosni nista sem golfa ne moze da se vidi. Pri tome 95% automobila su polovnjaci pa nema svrhe raditi poredjenja. D segment i u Srbiji najcesce kupuju privatne firme ali nije zanemarljiv broj porodicnih automobila, nismo jos svi poludeli za SUV modelima. Jedino se slazem da pasat ne da je D segment nego je olicenje istog.

lazar bojanić
23.12.2014 22:46
14
4

moram da priznam da sam se samo jednom vozio u sada trenutno aktuelnom SuperB-u sa 1,4 tsi motorom i automatskim menjačem ...auto je iz nekog rentacar-a , uzeo ga moj drugar iz Canade dok je bio u SRB na odmoru da ne uči ponovo da šalta :-)

Sve u svemu teško se parkira obzirom na prosečnu veličinu našeg parking mesta ...

Izgleda kao lek za kompleksaše , tj prevelik je za bilo kakvu normalnu upotrebu a skora sva ta veličina je otišla u beskoristan prostor između prednjih sedišta i kolena putnika pozadi ...kad sedite nazad i želite da nešto dodate vozaču ili suvozaču nastaje problem jer morate d ustanete a onda udarite glavom u plafon ? Istog trenutka se zapitate čemu sve to služi ???

Auto ima zaista previše mesta za sve putnike i gepek je izdašan ali su česi preterali ili je to bila namera ?

Nisam odušvljen kakoizgleda posebno zadnji deo na aktuelnoj vetziji a ova na slikama mi deluje skladnije , mada dok ne vidim finalnu verziju ne bih komentarisao ...ovako na prvi pogled deluje ozbiljnije i skladnije ...

Još malo o fenomenu ŠKODE ... to vam je u osnovi dobar auto iz VW kujne na kome je sve pomalo "sj*bano" (izvinite na izrazu ) u cilju uštede i pravilnog pozicioniranja u bratskoj liniji , jer mora da se zna ko je stariji a ko mlađi brat !

Tako je nova Oktavia izgubila multilink na zadnjem vešanju (ima ga tek sa najjačim motorima a pre ga je imala standardno) pa je dobila nervozu na malo većim brzinama ( i krivinama ) a i po koji amortizer sad znatno ranije otkaže prema izveštajima ADAC-a ...sve je to normales jer kako bi se prodavao Golf inače ?

Svaka škodička dobije i pokoji dB jer se uštedi na zvučnoj izolaciji , malo ranije počne da škripucka jer su plastične kopče lošijeg kvaliteta itd.

I pored svega mislim da su Škode solidni automobili za pare koje se izbroje za njih ali ipak treba biti realan i manje koristiti izraz premium u kontekstu brenda ŠKODA , pa čak i VW jer se zna ko je u tom koncernu gospodar prstenova :-)

PS
Sve škode u mojoj firmi su se odlično pokazale i sašile su preko 300.000Km bez većih ulaganja
(Fabia 1.4 mpi sa 60KS šerpa plave boje i sive Oktavie 2.0 fsi )

otac Makarije
24.12.2014 09:35
6
5

lazar bojanić
"skora sva ta veličina je otišla u beskoristan prostor između prednjih sedišta i kolena putnika pozadi ... Auto ima zaista previše mesta za sve putnike i gepek je izdašan ali su česi preterali ili je to bila namera".
Upravo to i jeste kvalitet superba u odnosu na ogromnu većinu vozila D segmenta (posebno, japanskih), u kojima za kolena putnika pozadi nema znatno više mesta nego u običnom C segmentu (u koga u većini slučajeva komfor pozadi liči na "nužan smeštaj"). Koji je smisao accorda, avensisa, volva S-60, insignije i sličnih, ako čovek pozadi ne može komforno da sedne kao u superb ili i-40? To su LIMUZINE i taj komfor treba da pružaju.
Čak i moja deca (osnovci) imaju slikovit (i ružan) izraz za nedostatak komfora za noge pozadi ("sprčeno") i uvek (naknadno) "grde" kada u takva kola sednu. A ako značaj toga i deca shvataju, ne bi trebalo da bude problem za odrasle.
Zato, ja podržavam komfor zadnje klupe i kod oktavije i kod superba (kod njega posebno, jer u njemu čovek pozadi može čak i skijaške pancerice da obuje,što smatram vrlo korisnim).
I kamo sreće da i drugi (proizvodjači) na to (prostor za noge) obrate pažnju.

Paprikar
24.12.2014 10:04
8
2

"beskoristan prostor između prednjih sedišta i kolena putnika pozadi" - e svasta moze covek da procita. Ocigledno je bolje da je auto skucen i da nema mesta nazad za putnike vise rastom, kako bi oni nizi rastom mogli lakse da dodaju flase sa vodom, ili ne znam vise ni ja sta.

Aktuelni Superb (ne postoji SuperB) je ruzno i neskladno vozilo, i karavanska izvedba je (nazalost) svima i lepsa i skladnija, ali je zato kralj prostora u barem dva segmenta na gore.

http://www.netcarshow.com/skoda/2010-superb_combi/1280x960/wallpaper_7b.htm

Secam se i Mazdu 6 su stavaljali u premijum kos po novinama zahvaljujuci PR saopstenjima, a to se radi i sada sa Pasatom. Da bi nesto bilo premijum mora da bude skupo, vrlo cesto skuceno i sa manjkom prostora, jakim imidzom u snobovskim glavama koje ne razmisljaju o ovim markama, egzoticnim i brzim verzijama a to ni jedan ni drugi nemaju.
To su sve veoma dobra vozila nepremijum D-segmenta i to je to. Tacno se zna koje su marke premijum i tu nema sta da se doda ili oduzme.

@Laserb
Nemoj da si smesan, to su rezultati prodaje u ovoj godini u Evropi.
Izvor: bestsellingcars.com


lazar bojanić
24.12.2014 13:49
10
4

oče Makarije , Paprikar

ja sam 185cm , moj kum je 190cm i kad se smestimo jedan iza drugog u moju Mazdu 6 model iz 2011 ima mesta tamanica .

Za neke višlje ljude treba više mesta , slažem se .

Takođe se slažem da mnoge izvikane limuzine ne nude dovoljno mesta pozadi poput BMW 5 ili Mercedesa E klase ...

Sad se pitam koliko takvih situacija svi mi imamo u životu imamo da vozimo više od dva krupnija ili bolje rečeno višlja čoveka ?

Ja retko i zbog toga mi "dereglija" poput SuperB-a ne treba jer bi zbog 2% situacija patio u preostalih 98% kada se vozim sam ili sa ženom i decom koja mi staju u šesticu bez problema ...

SupeB je omiljeni auto državnih funkcionera , velik i dobar za pokazivanje a opet dovoljno pristupačan da prođe na tenderu . Sa druge strane izdržljiv i ne kvari se tako da u toj ulozi ima smisla ...moje je mišljenje da u kući kao svakodnevni auto nema šta da traži , jednostavno prevelik je da bi bio zgodan .

Sad to je samo moje mišljenje , možda neko misli drugačije ...


otac Makarije
24.12.2014 15:29
8
5

lazar bojanić
Ne shvati pogrešno, ali da je ta tvoja (prethodna) šestica toliko komforna, ne bi na sadašnjoj šestici (sedanu) Wb bio povećan za preko 10 cm (pri čemu mnoga savremena vozila C segmenta skoro da nude Wb kao ta šestica). Prosto, vreme čini svoje. I Japanci znaju zašto su to povećali.
Inače, prethodna šestica skoro da ima dužinu superba ("deli" ih 8 cm) i za gradske uslove nije ništa praktičnija od superba (nebitno je da li je vozilo 475 ili 483 cm, jer to svakako nije ni blizu 4,2-4,3 m ), ali im je odnos komfora zadnje klupe "nebo i zemlja".
Ja mislim da je za uživanje putnika zadnje klupe veoma važna količina prostora za noge. A da je to nevažno, ne bi mnoga vozila vodila računa baš o tome.
I probaj svoju decu da provozaš u nečem gde ima baš dosta mesta za noge, pa ih stavi negde gde tog obilja nema. Da vidiš kakva će reakcija biti. Ja moje dete iz superba nisam mogao "da izvadim" (osim "na silu"). Jer dete nije ni "slepo", ni "mutavo". "Oseća prostor".
Slažem se ja sa tobom da (svaka) mazda šestica nudi daleko više emocija u svakome pogledu, da je motorizacija uglavnom odlična (i da su atmo motori pouzdaniji od turbaša), da postoje izuzetno bogati paketi opreme kod mazde, ali po komforu ni nova mazda 6 ne može da se nosi sa superbom.
I veruj mi. Emocije jesu emocije, ali mene superb PORODIČNO privlači razumom i to više nego bilo koja mazda (mada nisam ni "javno preduzeće", ni drugi "budžetski korisnik" ).
Neko (malo zlonameran) će reći da su to "kola na metar". Ne znam. Ali, mislim da bi porodici više odgovarao "manje emotivan" stan od 75 m2 ( u kome ima svako prostora i za sebe), nego "emotivan stan "od 55m2 ( u kome su svi nekako "prostorno bliski" ).
To ti je kao ono "ljubav je ljubav, ali brak je brak" ...

Rikošet
24.12.2014 16:20
9
1

Dovoljno drugačiji da odbije kupce Passata, a dovoljno sličan da ga mnogi kupe upravo zbog te činjenice. Ova dva automobila dijele istu MQB platformu, TDI i TSI motore, mjenjače, multimediju... praktično dijele sve najvažnije komponente. Zaključak je da se razlikuju tek u nijansama, sekundama, mililitrima... i to je razuman sud. Onaj emotivni dio pod uticajem snažnog VW marketinga, nam sugeriše da je Passat iskoračio u premium segment, a da će Superb ostati u srednjoj klasi. Pitam se kako je to moguće kad ova dva automobila dijele istu tehnologiju? Šta je suština Passat i Superb priče? Passat će da pridobije većinu kupaca koji misli da u njemu dobijaju najbolji automobil u klasi, koji uz to sada koketira sa premium modelima tima Mercedesa, BMW-a, Audija... Superb će da pokupi racionaliste koji znaju da u njemu dobijaju sve što i u Passatu, ali samo pod Škodinim znakom. Rezultat. Prva dva mjesta u klasi pripašće modelima VAG grupacije. Kasa je ista, a unutrašnja konkurencija ne postoji. Suština savremene autoindustrije nije u limu, već u onom što dobijate ispod. Passat u Superb su samo dva različita pakovanja istog sadržaja... koji će se prodavati po cijenama, formiranim na osnovu imidž brendova kojima ovi automobili pripadaju. Šta bi se desilo kada bi ovim automobilima zamijenili znakove? Naravno "VW Superb" bi se bolje prodavao od "Škoda Passata" mada je ispod lima manje više riječ o identičnim automobilima...

Bojan
24.12.2014 21:12
0
11

Nisu identivme platforme. I mani te se Passata, ostavite kralja da spava. ;-)

Milan
25.12.2014 00:23
8
1

@otac makarije
Kao neko ko je vozio superba 6 meseci u porodične svrhe moraću ipak da te demantujem I stanem na stranu kolege Bojanića. Superb ima dovoljno (da ne kažem previse) prostora za noge ali nema dovoljno u širinu. Moja žena koja je sedela između dva dečija sedišta pozadi bi mogla da ti napiše elaborate oko toga. Koliko god smešno zvučalo meni je bio problem da tokom vožnje pričam sa njom jer je zadnje sedište udaljeno a zvučna izolacija loša.
Sada vozimo avensisa I komfor zadnje klupe je znatno bolji za njih troje pozadi a mesta za noge ima dovoljno, odnosno na centalnom mestu I vise jer nema centralnog grebena. Izuzetak je možda bio kada mi je na zadnjem sedištu sedeo kolega od 205cm, no mislim da bi I u superbu imao problem sa mestom za glavu. Većina limuzina iz D segmenta koje sam vozio I u kojima sam vožen (Mondeo, C5, Passat)ima dovoljno mesta za noge pozadi, izuzetak su "premijumi" koji po dimenzijama vise lice na C segment (S60 je šampion skučenosti). Čak I jedan CLS ima pozadi manje mesta od tipičnog predstavnika D segmenta.

otac Makarije
25.12.2014 11:25
4
4

Superb tesan (uzak) pozadi? Pa, "uzak" je skoro koliko i svako vozilo D segmenta (ima pozadi 145 cm u zoni lakata ), tj. u njega ne mogu komotno da sednu 3 odrasle osobe.
Superb nizak pozadi? Pozadi ima 95,5 (HB) ili 98,5 (SW). To je malo? Koja to limuzina ili karavan D segmenta ima značajno više pozadi mesta za glavu?
Da li će, pak, pozadi komotno da sedne jedna odrasla osoba (u sredini) sa dva dečija sedišta "sa strane", to ne zavisi samo od "širine" vozila, već i od dimenzija dečijeg sedišta, kao i od toga gde je pozadi postavljen Isofix (ako ga ima), jer su obično samo dva isofix-a (osim kod kola sa 3 odvojena sedišta) i oni odredjuju položaj dečijih sedišta i da li će osoba izmedju dečijih sedišta (obično majka) moći i kako da sedi.
Inače, što se tiče avenisa,sa Wb od 270 cm,toliko imaju mnoga kola C segmenta (pa su C segment),tako da je jasno koji je pozadi komfor. Dobar, ali ništa spektakularno za D segment i ništa ni blizu superba.

dejan
25.12.2014 15:28
7
0

Ako će auto izgledati kao na prve dve slike , VW može da ukine Passat

Milan
25.12.2014 15:33
10
1

@otac makarije
Nemoj da iskrivljuješ onošto sam napisao, a napisao sam da na zadnjoj klupi avensisa ima vise mesta za treću osobu između dva dečija sedišta nego u superbu. Tačka. Da li je to zbog pozicije isofix-a, moguće. Da li je pod ravniji u avensisu- jeste. Da li čovek od 205cm ima problem nazad u avensisu-ima, a verovatno bi imao u I u superbu, zaista nisam merio svaki centimetar. Da li ima vise mesta za noge u superbu - ima.
Da li smatram da je avensis bolji auto od superba- ne ali I obrnuto važi isto. Stvar ukusa, cene , motorizacije, opreme u datom trenutku. Ono što je na superbu sigurno bolje: Gepek I pristup istom ali na žalost ne I u novoj generaciji. DSG mi jako fali u toyoti. Pozdrav!

don
25.12.2014 21:22
9
6

Ak passat izveden iz golfa, sta je onda superb?
D segment a velicinom je isti kao mercedes E klase ili audi a6.
Moraju svabe nesto pricat kako bi prodale svoje skule. Njihove novine kad gledas ovaj gebrauchtwagen od autobilda, govore npr o talijanima, smrtni grijesi par pregorenih sijalica i veci razmak na stangama....sve crveno, zakljucan talijan ne valja...dodjes do svabe, pomalo zeleno, ostalo zuto polje, dobro auto ko biva, a to sto mu odlaze turbine, lanci, dizne, ulazi voda u auto(inace se ne mjeri po njihovim izvjestajima) itd..e to je p...n dim, jer nije to pregaranje sijalica koji je veci kvar neg kad ti crkne turbina.
I onda budale to sisaju, i gutaju propagandu, podrptu namjestenim izborima (imaju 60 miliona vozaca bar, a 3000 maksimalno glasova dobio vw, cisto da se cudite).
Nije to nikakvo auto, prosjek prosjeka za istu klijentelu.
A mi znamo da je auris bolji od golfa...Passat nastao od golfa (samo za 4 putnika!), avensis sisa pasata...Vic je u prodaji drzavnim sluzbama, firmama sa kojima imaju ugovore, npr hrvatska,onaj njihov zastupnik vw namjesta natjecaje kako mu ce cefne, nije jednom bilo da natjecaj bude napisan tako da samo auto vw koncerna zadovolji sve uvjete, a nekad i samo jedan model. I tako u drugim zemljama isto.Eto zasto se to prodaje.

Usput, kinezi vole velike stari (kompleks nizeg rasta) pa tamo mozes prodati vece limuzine (eto razloga bolje prodaje)...mah...j...es vw!

serpico
26.12.2014 10:20
8
0

Done u pravu si100%!U hrvatskoj peru novce 2 najveca dilera autima pz auto zastupnik VW grupe i tonic &Co zastupnik bmw grupe i zamisli kojih auta ima vlada najvise ???Audi,Vw ,Bmw...!Jako malo francuza,gdje koja Opel Insignija a sva MUP takodjer samo Skode octavie (patrolni auti),presretaci audiji i vw !s dodatkom koje opela astre i corse i to je to!

lazar bojanić
26.12.2014 10:46
8
0

@Don

biće hladna zima , skoro se sve slažem sa tobom :-)

ovo poslednje za kineze si dobro primetio , prvi Superb je bio čistokrvni produženi pasat , tek posle su počeli da znatnije menjaju spoljašnji uzgled i Superb je dobio lični pečat ...

A kinezi zaista imaju izraženu ljubav prema dugačkim limuzinama tako da i mnogo ozbiljnije firme od škode prave takozvane "l" modele posebno za njihovo tržište

Elem raspričasmo se mi o starom superbu a niko ni da spomene ovaj novi na slikama ...lepši je , skladniji i deluje da malo ima sportskiju liniju od starog ?

Bobo
26.12.2014 14:12
5
6

@Laserb
Kakvi zli komentari, o cemu govoris?
Za prostor na zadnjoj klupi, se potpuno slazem sa bojanić lazarom, jer je jedna prica ako auto ima dovoljno mesta, a druga ako ga ima nepotrebno mnogo.Pod nepotrebnim podrazumevam da auto ima dodatni prostor, na ustrb skladnosti, okretnosti, prakticne upotrebljivosti u smislu kretanja po zavojitim putevima i dr...u protivnom, zar stvarno mislite da BMW nije u stanju da doda jos 10-15 cm u seriu 3(koja uzgred ima odlican prostor na zadnjim sedistima) ili Mercedes da produzi S klasu jos dva metra ili da produzi CLA jos 98 cm?Ovaj Superb mi izgleda skladno, prethodni izgleda kao karavan na koji je ponovo nalepljen gepek.Ista je prica i sa Rapidom.Nije dobra limuzina samo ona koja ima 30cm vise od svih mesta za kolena na zadnjoj klupi.U protivnom, ne vidim razlog zasto Skoda ne bi produzila Oktaviju jos pola metra ba nije morala Superb ni praviti.Izgled i karakteristike su manje bitne, sto je prehodnim superbom i dokazala.Ja sam se u njemu vozio i udoban je,nije preterano tih ali ne ostavlja ama bas nikakav utisak.Nisam ga vozio, ali mogu samo da zamislim muke evropskog vlasnika vozila sa prednjim pogonom dugackog skoro 5 m.U ovoj kategoriji gde su premijumi napljuvani zbog prostora za noge na zadnjim sedistima, predlazem vam da se provozate Serijom 3.Shvaticete o cemu govorim.Dugacka je 4,60 i ima vise mesta od npr A4 koji je duzi i ima prednji pogon.Obzirom na zadnju vucu i ugao zakretanja prednjih tockova, mislim da ne treba da vam objasnjavam da u toj situaciji, ako nemate potrebe voditi racuna o ceni, Superbovih 20 cm vise, prakticno ne donosi nista prakticno.Kao da parkiranje vozila i voznja po gradu nisu vazan deo voznje automobila.Za licni, porodicni auto, premijumi su i dalje bolji izbor od Superba.I Oktavija je bolji auto, zato se uostalom bolje i prodaje.Superb je gadjao onu posebnu klijentelu koja voli automobile na metar, isto kao i Rapid.To su uglavnom drzavni sluzbenici.Najcesce korumpirani.

Paprikar
26.12.2014 14:35
6
2

"serija 3 ima odlican prostor na zadnjim sedistima" - e tek sam sada svasta procitao, ali definitivno!
To nikada, ali nikada nije bilo.
Premijum modeli u D-segmentu su svi skuceni nazad, vrlo cesto samo za dve osobe, transmisioni tuneli su preveliki tj previsoki, mesta za kolena malo, cak su po meni neprihvatljivi za nekog malo viseg rastom - iznad proseka, ali i za duza putovanja u cugu.
To se sve namerno radi kako bi kupce preusmerili na E-segment.

otac Makarije
26.12.2014 15:48
5
2

Ne razumem čemu toliko „pljuvanje“ superbove dužine i prostora koji nudi za putnike zadnje klupe. Ima i dužih vozila D segmenta od superba ( npr. insignija karavan je duža od superba karavana ili nova mazda 6 sedan je duža od superba HB-a ), kao što ima vozila D segmenta sa većim Wb-om ( nova mazda 6 sedan, peugeot 508 ... ), ali nema kola D segmenta koja toliko mesta pružaju pozadi kao superb. I zato je on „na metar“ ( a ostali su kao „sofisticirani“ ); on je za „korumpirane političare“; on je „za iskompleksirane kineze“ i ostale ljude malog rasta; on je „neupotrebljiv za grad“, on je „uzak pozadi“; on je „loš jer je dug, a prednja vuča“ ...
Jasno je zašto ga mrze ljubitelji drugih brendova :) Jer za manje pare nudi (i) u „oblasti prostora“ ipak više od ostalih.
P.S. ovo sa komforom zadnje klupe kod BMW-a „trojke“, to je zaista „vrh“ i „smehotres“, osim ako se mislilo na X3, u kom slučaju moje izvinjenje ...

lazar bojanić
26.12.2014 18:48
5
0

oče Makarije ,

sve dereglije koje si nabrojao jesu duže ali su skladnije od sada već odlazećeg Superba ... mislim da je to bila poenta .

Što se tiče nove BMW-a trojke , tu je zaista napravljen veliki pomak u odnosu na stanje pre mada možda i to nije dovljno za neke potrebe .

Mislim da cela ova priča nije više ni bitna jer evo nam novog modela , koji je po prvim fotografijama bitno skladniji , savremeniji i mislim da će još više zaoštriti konkurenciju u svom segmentu .

Izjava da je image Superba loš u smislu da ga voze uglavnom omraženi nam političari stoji , kao što se često može čuti da je BMW uglavnom mafijaški auto itd . Naravno da su sve to besmislice na koje ne treba obraćati pažnju ...

Ja svoj izbor donosim sam i vozim ono što volim i što mogu da platim i ono što mislim da je najbolje za moje mogućnosti tako da me baš briga šta ko misli o mom izboru .

Pozzzz svima

Bojan
26.12.2014 20:02
2
4

Sad cu ja vama da kazem. Dzabe pola metra ispred kolena ako je sedalni deo minijatura. Znate to naravno.
Ja vise volim.kada sednem.u svoju Lagunu pozadi ili bmw3 nego u passat ili superb jer je bmw3 i laguna imaju bass dubok sedalni deo i to mi je bitnije nego gomila praznog prostora ispred mene. Cak sta vise neprijatno je nekako...

transformer
26.12.2014 22:12
3
2

kao neko ko ima dvoje djece, zivi u gradu i cesto putuje sa porodicom, smatram da je za porodican auto prostor za noge jedna od najmanje vaznih stavki, odnosno, u danasnje vrijeme ga ima dovoljno i vecina auta c segmenta, tako da isticati za auto d segmenta da ga ima vise od ostalih i nema neki znacaj.
U principu, aktuelnog superba, u porodicne svrhe, sije svaki monovolumen u suv.
ovo je moje misljenje, da se neko ne nadje uvrijedjen, posto ima ostrascenih

Paprikar
26.12.2014 22:32
8
0

@otac Makarije
Oce, potpuno se slazem sa tobom, auto je vrhunski po pitanju prostora, i onaj ko se nije duze vozio na zadnjoj klupi ne zna da ceni i sirinu u ramenima, i prostor za noge (da ih malo ispruzi) kao i sirinu tog dela tj prostora za stopala, i naravno prostor za glavu, jer pri duzoj voznji u cugu zna da zasmeta lepota spoljasnjeg dizajna, onima koji putuju unutra. Kada sam bio mladji (klinac, tinejdzer) prednost sam davao dizajnu (kao i mnogi ljudi koji razmisljaju povrsno o nekim stvarima), a sada prednost dajem funkcionalnosti i to cenim, ali da ne s*rem mnogo mora i da lici (makar malo) auto na nesto. :)
Ovaj novi Superb ce biti takav da ce covek da se razmisli da li kupiti nesto drugo.
Pozdrav!

MIVEC
27.12.2014 00:20
6
2

Kao dete, tokom odrastanja, pamtim da sam se u jednom periodu vozio i u "porodičnom" Golfu 1 sa troje vrata, i uopšte ne mislim da sam zbog toga imao loše detinjstvo, te zaista ne vidim zašto bi nekom detetu pozadi trebao prostor kao da je u Majbahu. Superb je dobro taksi vozilo i što neko reče, za tendera... Pričati o Pasatu kao "premiumu" i škodi kao najboljoj u klasi, može samo VW PR služba. Kao što nedavno ovde napisah, prodaja nije pokazatelj kvaliteta.
Ne kažem da je Superb loš, ali budimo realni, još jedan auto u segmetnu, u kome se svi trude da prikažu najbolje.. Kupiće ga onaj kome bude odgovarao. Ja ga sigurno ne bih kupio. Smatram ga kao i Pasata, prosekom klase.

Bbojan
27.12.2014 09:34
2
2

Paprikar opet zanemarujes SEDALNI DEO.
To je bitnije id sveg praznog raskosa ispred nogu.

Nemanjica
27.12.2014 14:48
1
6

Au, pepper, istovario si se posteno!;-)
P.S. Za sve pare!

pecagt
27.12.2014 18:39
7
0

Vrhunski auto za
1.Drzavnu upravu RS sa talom u tenderu
2.Korporativne kupce sa talom u tenderu
3.Auto "entuzijaste" sa fetisom oko mesta za kolena na zadnjoj klupi.

pecagt
27.12.2014 21:58
6
0

MIVEC dozvoli,potpisujem sve sto si rekao!

otac Makarije
27.12.2014 22:19
4
3

Znači, sada je mana superba i to što "svaki MPV nudi više mesta od njega"? Zaista bruka za superb :) Bljak auto, fuj, fuj, fuj ...
A rekoste i da mu je "kratak sedalni deo zadnjih sedišta"? Ljudi, ja imam 192 cm i meni je kratak svaki sedalni deo, osim ako kao opciju ima "posebna podešavanja" ( tipa jastuče "na produženje" ili posebno podešavanje visine sedelanog dela napred i pozadi).
Dakle, superb je kanta neopevana, djubre do sada nevidjeno :)
I da se razumemo, kao dete sam se vozio i u peglici pozadi "do mora i nazad" ( "zilion" puta ). Ali, da li to znači da danas ne treba da pohvalim vozilo koje pozadi pruža carski osećaj komfora?
@paprikar
Pozdrav. Vidim da si "nenormalan":)

Bobo
28.12.2014 02:12
8
1

@Paprikar
Pre nego sto napises nesto o Seriji 3 predlazem ti da sednes u nju. Ima vise mesta od A4 i Passata na zadnjim sedistima. Ne pricam o Premijumima nego o jednom konkretnom automobilu i ne pricam o pet osoba, posto se one udobnno ne mogu voziti ni u Rollsu, ni u S klasi.
@Otac makarije
Dacia Lodgy za jos manje para nudi jos veci wb i jos vise mesta za prtljag i 5 putnika od vecine predstavnika d segmenta iako je b segment, pa nisam hejter ako kazem da je serie 3 bolji auto.Zastava Rival je jos vise vrhunska po pitanju prostora.

Paprikar
28.12.2014 10:33
2
4

@Bobo
Ne u pravu si ima, ako si nizi od 160 cm, ima sigurno.
Uostalom u svakoj sam trojci sedeo i ni jedan nema mesta! A ja niti sam debeo niti dvometras, imam 182 cm i 78 kila.

don
28.12.2014 14:55
5
7

covjek ti fino povuce paralelu sa daciom. Al dzaba, auto nevalja.
Sta je problem superba? pa meni licno ovako: golf!
Prosjecan, preskup, precijenjen auto, ocajnog dizajna i sa gomilom problema, da ih sad ne spominjem, razvucen do beskraja ko zavakaca guma, a u svrhu "personalizacije" iz Mlade Boleslave , dizajniran sjekirom za svoju klijentelu i dobijen Superb. Dakle,od golfa superb (od C do E segmenta gledajuci dimenzije, jer superb je u dimenzijskoj klasi mercedesa E, bmw 5). Nema svoju osnovu, nema svoj razvoj, samo koristenje istih rjesenja uz slabije materijale, spojeve itd. Jedina komparativna prednost mu je prostor za noge na zadnjoj klupi, al nece ni direktori da se voze u skodi, oni hoce golf na ingolstadtski pogon (opet golf kome su dati nesto skuplji materijali, al je golf, dakle goli k..ovaj pistolj- auris je bolji od golfa!).

S druge strane, mazda 6 nije nastala na osnovi trice (koliko je meni poznato). Ista stvar sa 508, hondom akord...kudikamo kvalitetniji automobili D segmenta. Zabavniji za voziti,ali i dovoljno prostrani (sestica ima problema sa padajucom linijom krova, i dizajnom koji je progutao silne cm zbog svoje skladnosti, al to je cijena ljepote).Uvijek ce se cijeniti proizvodjaci, inovatori, koji razvijaju od kupljenih firmi koje sluze samo da bi se pod drugim brendom, ponudio otpad za naivne kupce. Tako ce mazda 3 biti bolja od audia 3, jer je on golf, od golfa je i auris bolji a da nece mazda 3, a sestica od superba, itd.(naravno ne u svim segmentima, ali ukupno gledajuci bolji su i bice).Tacka ko guma od kamiona.

otac Makarije
29.12.2014 16:30
3
2

"otpad za naivne kupce".
Šta ovde više reći?

penzos
30.12.2014 09:54
0
1

lako im je nakon onako katastrofalnog dizajna proslog modela da osmisle privlacan auto

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: