Promocija

Seat Driving Experience 2017.

Španska ofanziva

Seat je organizovao vrlo interesantnu promociju, gde su predstavnici medija imali priliku da se upoznaju sa tri „stuba“ ovog proizvođača


Imali smo priliku da provozamo Seat Ibizu, Atecu i Leona Cupru ST. Pročitajte naše utiske Twituj ovo!

U pitanju su modeli Ibiza, Leon i Ateca. Iza Seata nalazi se nekoliko vrlo uspešnih godina, koje se, ili se makar tako čini, poklapaju sa posledicama afere dizelgejt. Španski proizvođač prešao je dug put od gubitaša do vrlo profitabilnog brenda za kratko vreme, svega godinu dana. Naime, 2015. godine Seat je bio „u minusu“ 7 miliona evra, a na kraju 2016. godine u plusu čitavih 150 miliona evra. To se zove dobro poslovanje!

Španci su se u međuvremenu nekako izborili sa nedostatkom identiteta u okviru VW grupacije koji ih je godinama mučio. Sa nešto atraktivnijim izgledom svojih modela, Seat se očigledno obraća mlađoj populaciji. U tome i leži nova uloga proizvođača iz Barselone, Seat predstavlja uvodni brend za celu Volkswagen grupaciju.

Na predstavljanju u Srbiji, pomenuta tri modela imali smo na raspolaganju po 90 minuta. Tek da malo osetimo automobil i stvorimo neki generalan utisak.

Seat Ateca
Ateca je prvi SUV španskog proizvođača. Bilo je za očekivati da će se Španci kad tad upustiti u ovaj segment i to su uradili, moram priznati na sasvim zadovoljavajući način. Ateca je vrlo bliska rođaka Tiguana, no rekao bih, vizuelno, pre svega spolja daleko atraktivniji automobil. U našim rukama obrele su se dve verzije Atece, onu sa 4x4 pogonom isprobali smo na off-road poligonu centra NAVAK, dok smo se sa FR verzijom družili na sremskim, seoskim drumovima.

Sve je ređa situacija da SUV ima pogon na četiri točka, no naša Ateca sa dvolitarskim dizel motorom sa 140 konjskih snaga i automatskim DSG menjačem poprilično je lako savladala terenski poligon, čak i prolazak kroz „korito reke“ gde je bilo vode, pa recimo u visini točkova. Sasvim dovoljno od jednog SUV-a. Znam, reći će sada hardcore ljubitelji terenske vožnje, to je ništa, no, prosečnom korisniku koji će sa vremena na vreme da ublatnjavi automobil na nekom putu do vikendice je i više nego dovoljno. Seat je Atecu opremio i najnovijom tehnologijom za asistenciju vozaču. Uz četiri instalirane kamere, koje se kontolišu putem sjajnog tableta (koji sam poprilično mučio nekih pola sata i odziv je bio odličan), moguće je videti prepreke koje bi se ljudskom oku obično sakrile. Iprobali smo itzv. Hill Descent Control sistem koji usporava automobil prilikom silaska sa brda i obezbeđuje vrlo nežan spust.

U unutrašnjosti se na momente može sresti nešto jeftinija plastika, ali bih rekao i da enterijer automobila ne prati atraktivne spoljne crte. Crna boja dominira unutrašnjošću i čini ovaj model nešto dosadnijim nego što on to zaista jeste. Sedišta i prednja i zadnja su vrlo udobna, a na zadnjoj klupi sam se i ja sa svojih 185 cm lako smestio. Gepek sa svojih 510 litara zapremine je vrlo izdašan, te je očigledno Ateca dobar izbor za neku manju porodicu.

Na drumu smo se družili sa Atecom u FR izdanju. Dovoljno je baciti malo bolje pogled na dotični automobil i shvatiti da ova FR verzija sigurno ne voli da se druži sa terenskim preprekama. Napred spliter, pozadi difjuzer i „odelo“ boje trule višnje koje mogu reći da zaista pleni svojom pojavom. Ipak, njeni sportski aduti jesu upravljivost i vrlo potentan benzinski motor od dva litra i 190 konjskih snaga. Naravno, i on je uparen sa sedmostepenim automatskim DSG menjačem. Ateca FR ume da poleti na pritisak papučice gasa i upravljivost je vrlo dobra, do „stotke“ u Seatu kažu da stiže za 7,5 sekundi. Meni se posebno dopala adaptivna suspenzija, jer je putovanje ne baš sjajnim sremačkim putevima bilo vrlo udobno.

Rekao bih da Ateca nišani Nissan Qashqai koji jeste reper u ovoj klasi. Iako sam priznajem proveo svega 3 časa sa ovim automobilom (u dve verzije) mogu reći da me je prikazano zaista oduševilo. Imao sam velike sumnje u Seat jer pre svega nemaju taj terenski pedigre, no očigledno je da su uz uputstva i VW-a napravili jedan vrlo dobar automobil.

     
 

Seat Ibiza
Najnoviji dodatak gami brenda iz Barselone jeste Ibiza. Seat se veoma potrudio oko promocije, te su za potrebe iste dovezli i sve generacije Ibize, koja ima tradiciju dugu 33 godine. Kroz ovu postavku vrlo lako se može videti evolutivni iskorak najnovije generacije.

Ako mene pitate, Ibiza je ako ne najlepši, onda sigurno najskladniji model B segmenta. Automobil koji prosto zrači atraktivnim linijama, namenjen je mlađoj populaciji. Postavljen je kao i Polo, na najnoviju MQB A0 modularnu platformu, koja je osim male mase omogućila i veći prostor u unutrašnjosti za putnike. Iako je sveukupna dužina automobila nešto kraća nego kod prethodne generacije, međuosovinski razmak je ipak veći za neverovatnih 95 milimetara (sada iznosi 2.564 mm).

Za razliku od Atece, ne mogu reći da je unutrašnjost Ibize dosadna. No, da ostavimo izgled po strani, rekao bih jednu stvar, ovoliko prostora nisam očekivao u automobilu B klase. Na zadnja sedišta smestio sam se bez velike muke, dok su prednja sedišta vrlo udobna, a prostora za moje krakate noge ne manjka. Letimičan pogled na prtljažnik naterao me je da na +38 stepeni, napustim udobnost automobila i potražim nekog od ljudi iz Seata. Osećaj me nije prevario, Ibiza ima i najveći prtljažnik u svojoj klasi, čitavih 355 litara korisne zapremine.

Pozicija za upravljačem je vrlo dobra, volan je vrlo direktan i sve komande su raspoređene vrlo intuitivno. Naša Ibiza pod haubom imala je novorazvijeni motor Volkswagen grupacije 1,5-litarski benzinac sa turbo punjačem koji razvija 150 konjskih snaga. Uparen je sa šestostepenim manuelnim menjačem i savršeno paše Ibizi. Dovoljno je potentan i živahan u gradu, a na auto-putu neće se „uplašiti“ ni većih zverki.

Žao mi je što smo bili poprilično vremensko ograničeni, no biće već vremena da Ibizu uzmemo na pravi, višednevni test i uverimo se u sve vrline i mane ovog automobila.

     
 

Seat Leon Cupra ST
Najperformantijeg „Španca“ sa kojim smo se družili ostavljam za kraj. U skladu sa svojim sportskim atributima, Leon Cupra ST testirala se na stazi. Tamo gde joj je i mesto. Pod haubom nalazi se izuzetan motor zapremine 2 litra sa 300 konjskih snaga, prenos na točkove vrši se putem sedmostepenog automatskog DSG menjača, a prisutan je i pogon na sva četiri točka.

Dok je trajao brifing pre izlaska na stazu, slušao sam Đordija Ženea, test vozača Seata, a gledao u Leon Cupru ST. Pažnju su mi privukle lepe felne sa točkovima od 19 cola, dok se ispod njih suptilno nazirao jedan poznati naziv - Brembo.

Cifre na papiru su jedno, a vožnja drugo, no kod ovog automobila, sve je to u stvarnosti izgledalo još bolje. Leona Cupra ST se na stazi ponašala odlično, u krivinama je ležala kao pegla, a maksimalna brzina kojom smo se kretali bila je oko 190 km/h. Da napomenem, ovaj automobil je elektronski ograničen na 250 km/h. Sve je ovo bilo uz moram priznati neočekivanu udobnost, jer je Leon Cupra ST ipak sportski automobil.

Mada, iako su me performanse impresionirale, ne mogu da se ne zapitam, karavan sa ovakvim sposobnostima? Nije mi logično, no, očigledno je da postoji tržište i za tako nešto.

Rezime
Znam da će sada naći onih koji će reći da je sve rečeno u afirmativnom tonu. Elem, treba istaći i jednu stvar. Seat je prezentovao automobile u odličnim paketima opreme, a bili su nam ustupljeni na vožnju tako da se iskažu njihove vrline. Pametan potez u svakom slučaju. Stoga, o manama i pravom odnosu plaćeno-dobijeno mogu govoriti tek nakon nekog većeg testa.

U jednu stvar sam siguran, ako bih sada kupovao novi automobil u B segmentu, Ibiza bi bila moj izbor, samo je pitanje koji bih motor uzeo.

Đorđe Platiša
2503
Postavljeno: 27.06.2017

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Zoran
27.6.2017 14:24
13
1

Seat mnooogo napreduje. Slazem se da je Ibiza best buy u svojoj klasi.

LAcity®
28.6.2017 09:52
5
4

@ Đorđe
Meni je Ibica best of best sa dizajnom.
Izgleda moćnije od Leona.
Favorit u B klasi.
Tvoju poslednju rečenicu sam već napisao.
Slažemo se 101%

Đorđe P.
28.6.2017 12:58
6
2

@LAcity®

Hvala :)

Dan pre nego što sam vozio Ibizu, vozio sam se u Golfu IV, na zadnjoj klupi. I mogu reći da je Ibiza em prostranija, em udobnija. Eto, neko malo poređenje, iako nisu ni iz istog doba, a ni iz iste klase.

Tamo na promociji sam razgovarao sa jednom kolegom koji kaže da je Ibiza prepakovani Polo. Nije da to nije istina, no postavite ova dva modela jedan pored drugog, teško da će iko i da pogleda Poloa.



Dejan
30.6.2017 17:17
0
3

Definitivno Ibiza idealna za svakodnevnu vožnju. Ateca i Leon Cupra je grijeh voziti po cesti iako ih eco odnosno road mod vožnje približava cestovnom vozilu. Off road kod Atece i Cupra mod kod Leona od tih automobila naprave zvijeri svoje klase. Svaka čast Seatu i domaćinima na izvrsnoj organizaciji eventa.

Kloc
05.7.2017 23:17
0
1

Pisete Ibici dobro pase motor od 150 ks. Takav motor pase i Pasatu. No, neka ste ga provozali. Sa tim motorom ce se u Srbiji prodati jedna, ili nijedna.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: