Salon

2010 Paris Motor Show

Automobilski praznik u Parizu

Dragi posetioci VG Online, zadovoljstvo nam je da Vam na našoj internet stranici predstavimo novitete sa Auto salona u Parizu 2010., i prenesemo atmosferu sa ove velike automobilske manifestacije. Budite sa nama 29. septembra i 1. oktobra, i doživite deo sjajnog ambijenta iz Paris Expoa

Pretpremijere vidite ovde!


BMW Serije 6 Coupe koncept

BMW Serije 6 Coupe koncept

Bavarski GT koncept je verna prethodnica serijskog modela. Atraktivni (i prilično velik) kupe je preuzeo dizajnerske smernice koje su utvrdili Grand Coupe koncept i nova Serija 5. Kada stigne na tržište sledeće godine, nova Serija 6 će biti pogonjena sjajnom paletom BMW-ovih motora, a V8 će naravno biti rezervisan za M6.


Sponzor izveštaja sa sajma u Parizu:

Fiat 500 TwinAir
BMW X3

BMW X3

BMW je skinuo veo sa novog X3. Nastavak „gena“ prethodnika je jasan. Ono što je značajnija novina od samog izgleda su u svakom slučaju novi motori i osmostepena automatska transmisija. X3 je takođe prvi BMW-ov model sa „X“ oznakom koji će ugostiti električno servo upravljanje, kao i opcionu kontrolu amortizera i poznati „Dynamic Drive Control“.








     
 
Jaguar C-X75 koncept

Jaguar C-X75 koncept

Ko kaže da superautomobili ne mogu biti na električni pogon? Jaguarov koncept može da pojuri do 330 km/h.














     

Ni malo ne čudi da je elektrika toliko popularna, s obzirom da se nalazimo u "Gradu svetlosti"

 
Maserati GranTurismo MC Stradale

Maserati GranTurismo MC Stradale

Sa probijanjem granice od 300 km/h, Maseratii GranTurismo MC Stradale će biti najbrži, najlakši I najmoćniji model u gami italijanskog proizvođača, kada krene u prodaju početkom sledeće godine.











Peugeot 508

Peugeot 508

Naime, novi model nije samo zamena za 407, već i za vremešni 607, tako se 508 i po nomenklaturi pozicionira tačno između ova dva modela. Peugeot 508 platformu deli sa Citroenom C5 (PSA Peugeot Citroën 3 platforma), a dužina ove krstarice iznosi 4,79 metara, što znači da je u odnosu na 407 porasla za približno 10 centimetara, a od većeg i prilično starijeg brata 607, kraća je za isto toliko.






Peugeot 508 SW
Peugeot 3008 Hybrid4

Peugeot 3008 Hybrid4

Peugeotov crossover je prvi model ove francuske marke, koji je dobio hibridni pogon u serijskoj verziji, i to sa dizel motorom u „through-the-road“ varijanti, u čemu je takođe prvi u svetu. Sistem se sastoj od 2,0 litarskog dizel motora sa 163 KS koji snagu šalje na prednje točkove, i elektromotora sa 37 KS na zadnjoj osovini, koji operiše potpuno nezavisno u odnosu na motor sa unutrašnjim sagorevanjem.






Citroen C4

Citroen C4

Citroen je objavio prve detalje u vezi sa novim C4. Dizajniran da zadovolji najviše standarde, novajlija u C segmentu donosi visok kvalitet, poznati stilski izraz, kao i tradicionalni komfor. Francuska marka je poradila i na upravljivosti, kao i na „zelenim“ atributima. Skulpturalniji nego ikada, Citroen C4 se odlikuje karakterističnim profilom, i odiše snagom, stabilnošću i izbalansiranim proporcijama. Aerodinamika je optimizovana, a premium utisku doprinose i novi aluminijumski naplaci. Citroen obećava preciznije upravljanje i bolje vozne osobine, a kabina je fokusirana pre svega na vozača. Zvučna izolacija bi trebalo da bude u samom vrhu klase. Novi C4 i pored kompaktnih spoljnih dimenzija raspolaže sa izdašnim prostorom unutar vozila. Vozilo je dugo 4,33 m, 1,79 m široko, i 1,49 m visoko. Novi model je 5 cm duži, 2 cm širi i 3 cm viši u odnosu na aktuelni model. Prtljažnik je zapremine 408 l, što ga čini najvećim u klasi.

     

Volvo V60 - Range Rover Evoque - Renault Latitude

 
Renault DeZir koncept

Renault DeZir koncept

Francuske marke poznate su po tome što menjaju stilske pravce kroz evolutivni proces, a Renault nije izuzetak. Ovaj proizvođač je za Salon automobila u Parizu pripremio koncept DeZir. Reč je o prvom velikom projektu koji je nastao pod dirigentskom palicom potpredsednika divizije zadužene za dizajn, Laurensa van den Ackera.








Hyundai ix20
Citroen DS3 WRC

Citroen DS3 WRC

Sem što je model koji će da žari i pali elitnim reli šampionatom, biće verovatno i najlepši.















     

VW Passat Variant - Lexus CT 200h - Seat Alhambra

 
Honda Jazz Hybrid

Honda Jazz Hybrid

Nakon Civica, i Hondin predstavnik u B segmentu, Jazz, dobija hibridnu verziju, koja će biti nešto skuplja u odnosu na standardni automobil, što još uvek predstavlja prepreku za uspeh na našem tržištu.











     

Nakon uživanja u četvorotočkašima, ostalo nam je da uživamo malo i u prirodnim lepotama

 
Suzuki Swift

Jeep Grand Cherokee

Jeepov „snagator“ je pred nama, sa novim licem, skladnijom formom, uz zadržavanje imidža koji ga je krasio od nastanka. Ono gde se najdalje otišlo kada govorimo o unapređenju Grand Cherokeeja je bez dileme enterijer.










Opel GTC Paris

Opel GTC Paris Ono najbolje u Opelovoj tehnologiji kompaktnih automobila je modelom GTC Paris dovedeno na najsportskiji nivo. Šasija ima poseban dizajn sa ekstra-širokim stavom. Izvedena je sa osovinom sa Opelovom ekskluzivnm Watt vezom u zadnjem delu, novom poboljšanom verzijom prilagodljivog mehatroničkog FlexRide ogibljenja i prednjim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem.

Pogonska grupa kod modela GTC Paris uključuje četvorocilindarski, dvolitarski turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem. Izvedena je sa Start/Stop tehnologijom, koja dokazuje da vozači mogu da kombinuju visoke performanse sa maksimalno efikasnom potrošnjom goriva u uslovima gradske vožnje. Prenosni mehanizam je šestostepeni manuelni menjač.

Opel Astra Sports Tourer

Konačno je i karavan verzija Astre pred nama, sa paletom od osam benzinskih i dizel agregata. Šestostepeni manuelni menjač je standardan, a šestostepena automatika će biti dostupna na nekim od modela.











Toyota FT-86 Concept

Audi A7 Sportback

Glavni konkurent Mercedes-Benza CLS, uz dolazeći BMW Gran Coupe koji je još uvek u konceptnoj fazi. S obzirom na atraktivan i nesvakidašnji izgled za jedan Audi, uz izuzetnu motorizaciju i kvalitet, tržišni uspeh je zagarantovan.









Audi R8 V8 Spyder

Audi R8 Spyder je stvoren prvenstveno za uživanje, jer pored potentnog 4,2 litarskog V8 motora nudi i jedinstven doživljaj vožnje sa vetrom u kosi.












Audi Quattro

Toyota Verso S

Monovolumeni su tradicionalno uspešni na evropskom tržištu, a Toyota se trudi da bude u skladu sa zahtevima. Verso S je pred nama, a reč je o najkraćem monovolumenu iz B segmenta u Evropi (3,98 m).










     
 

Mercedes-Benz CLS

Audi je lansirao A7, BMW priprema Gran Coupe, Volkswagen već ima svog aduta Passata CC, Hyundai je lansirao novu Sonatu, a sve je počelo sa "njegovim veličanstvom" Mercedes-Benzom CLS 2004. godine. Dizajn prednjih svetala i uopšte "anfasa" automobila prosto oduševljava, a još kada se tome doda da je kompletna postavka osvetljenja u LED tehnologiji, i to sa ukupno 71 lampicom, uključujući glavna svetla, dnevna svetla, pokazivače pravca i bočna svetla.

Što se unutrašnjosti tiče, u oči upada novi sportski upravljač sa tri paoka, a novi CLS ima i ručicu menjača na stubu upravljača, poput CL-a i S Klase. Luksuza ima na pretek, ali sve u modernom stilu što je rezultiralo savršenom sportskom elegancijom.

Chevrolet Captiva

Chevroletov crossover dolazi sa novim izgledom, još od 2006., kada je imao svoju premijeru. Iza osveženog „anfasa“ će se naći i četiri nova motora, uključujući 3,0 litarski V6 sa 258 KS i dva 2,0 litarska turbo dizela.










     
 

Chevrolet Orlando

Novi Chevroletov monovolumen pruža dovoljno mesta za sedam putnika. Da vidimo kako to izgleda u praksi, s obzirom da platformu deli sa manjim Cruzeom. GM je obećao mnogo detalja koji će prijati porodično orijentisanim kupcima, poput prostora za odlaganje stvarčica iza audio uređaja, što je prvi put viđeno na Orlando konceptu 2008.







Chevrolet Cruze

Poznato je da Amerikanci ne vole hečbek automobile, ali je General Motors svoju evropsku gamu obogatio novim Cruzeom sa petoro vrata. Da li je on dostojan konkurent Ford Focusa, videćemo.











Aleksandar Uglješić, Lidija Piroški, Perica Rajković i Pavle Barta
2172
Postavljeno: 30.09.2010

Arhiva: Saloni

Rubrika: Saloni
Postavljeno: 13.01.2018

Vienna Auto Show 2018

Autori iz oblasti geopolitike tvrde da danas - 100 godina nakon završetka Prvog svetskog rata, Austrija uspešno drži zvanje najuspešnjie tzv„okrnjene“ države na svetu


Rubrika: Saloni
Postavljeno: 23.11.2017

EICMA – Milano 2017

Suvoparne agencijske vesti sa najvećeg svetskog sajma motocikala već ste pročitali. Za zaljubljenike života na dva točka, evo “žive” ekskluzive! Subotički bajker Josip Marković za Vrele Gume donosi svoj doživljaj iz Milana


Rubrika: Saloni
Postavljeno: 25.10.2017

Novosadski sajam automobila
Tekst sa video prilogom!

Automobilska fešta trajaće do 29. oktobra, a ulaznice staje 300 dinara


Vienna Autoshow 2017

14.01.2017

Auto e Moto d Epocca – Padova 2016 Tekst sa video prilogom!

03.12.2016

Detroit 2011

08.02.2011

2010 Paris Motor Show

30.09.2010

2010 Paris Motor Show

29.09.2010

Ženeva 2010 Tekst sa video prilogom!

04.03.2010

Frankfurt 2009

19.10.2009

Mondial de l'Automobile 2008

14.11.2008

BeoTruck 08

07.05.2008

Moto Bike Expo Novi Sad

06.05.2008

BG Car Show 2008

17.04.2008

Ženeva 2008

09.04.2008

Detroit 2008.

11.02.2008

32. Bologna Motor Show

08.01.2008

Beograd 2007

11.04.2007

Geneve 2007

12.03.2007

Geneve 2006.

24.03.2006

Frankfurt 2005

17.10.2005

IAA 2005.

17.09.2005

Ženeva i Beograd

11.04.2005

Detroit 2005

09.02.2005

micko
30.9.2010 19:30
13
2

Brzi ste od CNNa..
Dobar je taj BMW.
A gde je A7?

Mrvica
01.10.2010 10:31
14
1

@micko
Pa nisu jos stigli do Audija! Znas li ti koliki je taj sajam u Parizu? :)
Salu na stranu, svaka cast redakciji Vrele Gume On Line, Konkurencija zaostaje sve vise.

StevaČ
01.10.2010 11:26
10
4

Ljudi, svaka cast za pokrivanje ovog sajma. Ovo i dnevne vesti, to jos niko nije uradio kod nas. Sta reci, bravo!

Che
01.10.2010 11:29
8
4

Ej, micko, A7 je sve samo ne premijera, s kog si ti marsa pao.. Auto je vec na testovima?!

dragan
01.10.2010 22:24
12
2

po mom skromnom misljenju ovo je najprofesionalniji auto sajt u bivsoj jugi a i sire

buffalo
02.10.2010 10:09
14
1

Cini mi se da su hostese u Beogradu mnogo simpaticnije od ovih Pariskih. Sto se automobila tice moj lider je Mercedes CLS! Uffff...
@dragan
Potpuno se slazem sa tvojim zakljuckom i dodajem: kada bi u ovoj drzavi svi radili svoj posao kao Vrele Gume, gde bi nam kraj bio!

Peki
02.10.2010 14:26
13
1

Byffalo, hostese na ovom sajmu su sve samo ne francuskinje...Pokupe ih sa svih strana, cesto se radi o drugorazrednim manekenkama iz recimo Poljske, Rusije, Madarske..., jeftinije su od ovih "domacih". Zapravo ove su tu samo dva dana, dok traju novinarski dani.
Pozdrav

deda
04.10.2010 14:06
4
5

@Peki
a za ostale dane ih zamene dobermanima i rotvajlerima?

Nenad K.
04.10.2010 15:26
7
3

Sta je favorit ovog Sajma po misljenju izvestaca. Stice se utisak da je u sustini bilo vrlo malo pravih premijera? Sve su to ako izuzmemo novog Passat-a nekakve restilizacije, elektro automobili i sminka!???
Ako se varam ispravite me!

A.Uglješić
04.10.2010 16:37
7
3

Kao što Peki reče, tu malo ima francuskinja. Fiat već godinama u nazad angažuje devojke iz Češke, a ove godine je ekipa bila još internacionalnija. I da, stoji da su naše devojke najlepše na svetu, samo treba da shvate sledeće postulate: osmeh ne košta, šarm se ne kupuje, engleski obavezan, žvaka je zabranjena...Kad to budu shvatile, verovatno će ih angažovati i za Pariz, Ženevu...
Ipak, nie problem Pariza u devojkama nego u oskudici stvarno originalnih noviteta. Biće o tome u novom broju magazina i u emisiji u subotu.

Peki
09.10.2010 14:28
2
1

Sta ti je as salona, stari vuk Sale je sve dobro ocenio! Niste valjda pomislili nesto drugo, ha, ha, ha?
Inace regrutacija devojaka se obavlja na Telepu u NS, kod Saleta (adresa poznata u redakciji), ili u Parizu (isto tako poznata u redakciji), kod moje malenkosti. Jedini uslov, ne smeju biti vise od 1,72 m, za zvaku ce mo se dogovoriti... :))

A.Uglješić
11.10.2010 09:07
1
0

Da se sa hostesa vratimo na ozbiljnije teme.
Citoren C4 (a i DS4) jeste favorit ako je kriterijum potencijal na tržištu. Drugo (prijatno) iznenađenje je Chevrolet, koji će u narednih 6 meseci sasvim lepo osvežiti ponudu, a čini se da rade i na kvalitetu proizvoda, a ne samo formi. I Passat je restilizacija (iako dobro vidljiva). U premijum segmentu Mercedes CLS i Audi A7 zaista imaju pojavu, ali se i oni svode na karoserijsku verziju postojećeg modela. Generalno, ipak ostaje bled utisak. Nadajmo se, da će po pravilu Ženeva naredne godine doneti nešto svežine.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: