Ekskluzivno

Renault Wind

Parče plavog neba

Orginalnog dizajna i koncepcije, Twingo Wind pripada segmentu malih roadstera sa tvrdim pomičnim krovom. Dovoljno da se zagolica mašta, posebno ukoliko se zna da je za razvoj, u dobroj meri, bio zadužen Renault Sport

Krajem 2009. godine, iako nezvanično, najavljeno je da će se Twingo kabriolet zvati Twing’Up. Preokret nastupa na poslednjem Salonu automobila u Genevi, gde novajlija, ipak, biva kršten imenom Wind, valjda da bi se i imenom što više distancirao od običnog Twinga. Ruku na srce, izuzmemo li tehničku bazu, Wind sa njim zaista nema mnogo zajedničkih tačaka, kako po pitanju dizajna, tako i kada se radi o enterijeru.

Ukupno gledano, Wind krasi retko orginalan i hrabar stil, koji jednostavno ne može, a da vam se ne dopadne, izuzev ukoliko ste zadrti pristalica klasičnih trendova. Zaista ne znam šta bi pre trebalo istaći - da li je to možda minijaturno, vertikalno postavljeno staklo iza glave vozača, ili eventualno rebrasta ispupčenja zadnje "haube" sa inegrisanim spojlerom, u stilu Porsche Carrere GT!?

Bilo kako bilo, činjenica je da privlači ogromnu pažnju, i možda ne toliko ljubomorne, koliko zainteresovane poglede. Pitanja u stilu "ma šta je to?", "gde se proizvodi?" (Slovenija), te "koliko košta?", pljuštala su sa svih strana, jer u vreme testiranja, a to je bio kraj avgusta, još nije bio ni zvanično predstavljen, a još manje u prodaji.

Renault Sport iza svega
Ono što je možda impresivnije od samog stila, jeste brzina kojom se obavlja transformacija iz kupea u kabriolet i obrnuto, tako da je i najmanji zračak sunca ili vedrog neba, opravdanje da se vozi "sa vetrom u kosi". Rekordnih 12 sekundi, pod uslovom da se prethodno podigne ručna kočnica i odblokira mehanička zaštita iznad unutrašnjeg retrovizora.

Kao i kod ostalih kupe kabrioleta, prvo se podiže pokrivač prtljažnika, no za razliku od njih, ovde se krov jednostavno zaokrene za 180°. Nema, dakle, skupe i komplikovane krovne konstrukcije, koja zauzima najmanje pola prtljažnika - kod Winda on uvek ima identičnu zapreminu. Odličnih 334 dm3, što je više nego dvostruko u odnosu na Mazdu MX-5 (150 dm3)!

Ukoliko se nekome ovo poređenje učini neumesnim, znajte da je proizvođač dao ogroman akcenat dinamici vožnje, pa i uživanju u njoj, poverivši ovaj deo posla svom specijalizovanom odeljenju - Renault Sport. Postavljen na platformi Clia II RS, sa brojnim ojačanjima karoserije i sportskim pneumaticima 205/40 R17, već nakon par "krugova", otklonio je i najmanju sumnju.

     

Komande za otvaranje, odnosno zatvaranje krova nalaze se na centralnom tunelu, ispred ručice menjača, čime je izgubljen prostor za odlaganje sitnica. Za pohvalu je konekcija za iPod, odnosno USB uređaj

 
Na raspolaganju su samo dva benzinska agregata - mali turbo 1.2 TCe iz Twinga GT, kao i 1.6 sa 133 KS, iz Twinga RS

Dvoje i tačka
"Da, da gospodine Rajković, možemo vam ustupiti Wind na nedelju dana, čak i pre Salona u Parizu", reče na moje ogromno zaprepašćenje i zadovoljstvo, odgovorni u press-parku Renaulta u Francuskoj. Super, samo šta ću sa "ostatkom" porodice za vikend, s obzirom da moj privatni automobil ostavljam na njihovom parkingu?

Čisti dvosed, Wind je iznenađujuće prostran, tako da smo pribegli maloj "caki". Suvozačevo sedište maksimalno privučeno ka komandnoj tabli, omogućuje da se iza njega popreko smesti dete od desetak godina, naravno, samo za nuždu i na kraće staze.

No, manimo se ovakvih improvizacija, zadovoljstvo u vožnji je potpuno tek kada je vozač sam za upravljačem. Odlična sportka sedišta, samo pojačavaju ovaj osećaj, kao i orginalna instrument tabla, čiji «kačket» podseća na one kod motocikala. Izuzmemo li komande klima-uređaja i CD-radio prijemnika, enterijer nema ništa zajedničko sa standardnim Twingom, ali isto tako, nema ni neodoljivi šarm kojim zrači, recimo, untrašnjost FIAT-a 500 ili Minija.

orginalne forme,
vozna dinamika,
zaštita od vetra,
prtljažnik

nedovoljno atraktivan enterijer,
samo za dve osobe,
slaba zvučna izolacija

Renault Wind 1.2 TCe

Motor
Tip/broj cilindara turbo benzinski, redni/4
Radna zapremina [cm3] 1149
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/multi point
maks. snaga [kW/KS/o/min] 74/100/5500
obrtni moment [Nm/o/min] 152/3500
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata roadster/2/2
D x Š x V [mm] 3833x1689x1381
međuosovinski razmak [mm] 2368
masa vozila/nosivost [kg] 1131/300
zapremina prtljažnika [l] 334
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi torziona osovina, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 205/40 R17
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Test data by Vrele Gume
Performanse

ubrzanje 0-100 km/h [s] 10,5
maksimalna brzina [km/h] 190
prosečna potrošnja [l/100 km] 6,3
buka pri 100 km/h [dB] 70
zaustavni put [m] 36,4
CO 1452g
Cena (u EU) € 18.500

Međutim, jednom za upravljačem, vozač se oseća prijatno, bez obzira što se volan podešava samo po visini. Sedište se može spustiti dovoljno nisko, no viši od 1,9 m, ipak je bolje da zaobiđu ovaj mali roadster. Niži bivaju prijatno iznenađeni odličnom zaštitom od vetra, jer do nekih 100-110 km/h, nema nikave opasnosti da pokvarite frizuru. Normalno, odmah iza glave, između dva sedišta, nalazi se zaštitna mrežica i spomenuto, zadnje vetrobransko staklo. Vidljivost kroz njega je očajna, što se odnosi i na sve ostale uglove. Zaista treba biti pažljiv sa pešacima i prilikom menjanja saobraćajnih traka, kao i kad želite da se parkirate, tako da bi senzori za vožnju unazad bili od velike pomoći (nisu predviđeni ni uz doplatu).

Igračka za dečake
Za početak, a možda i u buduće (u Renaultu tvrde da neće biti dizela), na raspolaganju su samo dva benzinska agregata. Tako, ispod "haube" pronalazimo mali 1.2 T, kao i 1.6/133 KS, iz Twiga RS. Nama se dopao prvi, koji je samo naizgled "hendikepiran" u poređenju sa snažnijim. Naime, obrtni moment kod 1.2 turbo iznosi 152 Nm, dok 1.6 ostvaruje neznatno veći (160 Nm), i to pri visokih 4.400 o/min. Osim toga, zahvaljujući turbo-punjaču, znatno je elastičniji i prijatniji u svakodnevnoj upotrebi. Ni karakteristike koje ostvaruje nisu za podcenjivanje (190 km/h i ubrzanje od 10,5 sekundi do 100 km/h), što u kombinaciji sa odličnom šasijom, ostavlja izuzetno povoljan utisak.

Wind je u svom elementu u gradu i po krivudavim putevima, kada se "nestašni" zadnji deo sam postavljava u zadatu putanju. Super za zabavu i uživanje, bez obzira da li je krov spušten ili ne. No, ukoliko se krene na duži put, brzo stavlja do znanja da je u osnovi mali gradski automobil. Šumovi od vetra na spojevima, kao i buka od kotrljanja i motora, prepalave kabinu već pri uobičajenim brzinama na auto-putu.

Vozna dinamika je, ipak, van svake sumnje, računajući i kočnice, zadovoljavajuća, pod uslovom da je put dostojan tog imena. Manje nam se dopala potrošnja, sa početnih 9 litara, spala je na nepunih 8 l/100 km u proseku.

Wind je u svom elementu u gradu i po krivudavim putevima, kada se "nestašni" zadnji deo sam postavljava u zadatu putanju

Zaključak
Što se tiče cene, a to mnoge najviše zanima, najavljeno je da će se u Francuskoj, ona kretati između 17.000 i 20.000 evra. Kod nas će verovatno biti nešto malo manje, ukoliko se bude uvozio. Wind je ovde, inače, ponuđen u dva završna nivoa - Dinamique i Exception, od kojih već prvi poseduje svu neophodnu opremu. Računajte tako na manuelni klima uređaj, tempomat, CD/mp3, putni računar, aluminijumske naplatke od 16 cola, itd. Zahtevniji će posegnuti za skupljim (+1000 evra), gde u serijsku opremu ulazi automatski klima-uređaj, sedišta u kombinaciji platno/koža, ESP, i crne felne od 17 cola, kao na fotografijama. Inače, 1.2 T jeftiniji je za tačno 1.000 evra od snažnijeg 1.6 (isti završni nivo).

Ukoliko me za kraj zapitate šta mislim o ovom "mališi", baš kao i brojni prolaznici i kolege, iskreno smatram da ima smisla, naravno, za određenu kategoriju kupaca. Uprkos navedenim manama, Wind poseduje sve neophodne atribute kako bi postao hit leta, bez obzira što će se u prodajnim salonima pojaviti tek krajem ove godine.

ekskluzivno iz Pariza, Perica Rajković
foto: Perica Rajković
perica.rajkovic@vrelegume.rs
3789
Postavljeno: 17.11.2010

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

ACA
17.11.2010 17:15
14
18

strasno ruzan auto za moj ukus...

Musa
17.11.2010 23:21
2
23

Interesantno auto za mladez i curice iz susjedstva! Ne mogu sebe od 50 god i 100 kg zamislit u tome! Mecka E je Mecka i sve u svoje vrijeme!

Milan 2
17.11.2010 23:28
11
24

Ja inace ne ostavljam komantare na male autice, ali ovde sam napravio izuzetak, ne da bi ga hvalio, naprotiv.
Neverovatno ruzan auto, a na sve to i ni malo jeftin. Zaista ne znam koji profil ljudi kupuje ovako nesto???
Za te pare mogu da se uzmu novi Megan ili Astra, koji su i te kako snalazljivi u gradu, a i izuzetno pogodni za duga putovanja.

Milan
19.11.2010 15:12
3
13

@Milan 2

Ovaj auto ima sasvim drugu namenu.Onaj ko ide na duga putovanja uzece pomenutu Astru ili Megan dok onaj kome je potrebno da bude vidjen u gradu,posebno devojkama , uzece Wind ili FIAT 500 C ili pak Opel Tigru Twintop.

Milan 2
19.11.2010 16:18
11
4

Milan@
Imenjace, devojke ga sigurno NECE uzeti, vec ce to (samo oni mogu) uciniti njihovi finansijeri (citaj sponzori).
U zemlji Srbiji, gde je prosecna plata 350 eura kad ce ta neka mlada zena od 25-30godina sebi ovo moci da priusti?
Naravno, jednina opcija joj je malo bolje krpice, neki parfem, pa hop na pecanje u kaficima Strahinjica Bana ili na Obilicev Venac.
Pa kad nadju nekog "biznismena" (najbolji izgovor za narko dilere i kriminalce) padnu 2-3 pica, pa padne vecera, pa padne ono i vec posle nedelju dana, eto njoj kljuceva kao poklon od tako nekog autica. Onda joj kaze kao Srecko Sojic u kultnom Filmu Tesna Koza: eto ti Fica, pa se sa njom svrckaj.

Milan
19.11.2010 18:44
11
2

@Milan 2

Tako i ja mislim nego sam samo hteo da napravim razliku.I ja se ne bih osecao "pametno" u ovim auticima,pre bi me bilo sramota,meni bi pasovao jedan Megan ili Golf,uopste nesto u cemu bi se osecao kao svoj na svome,a da taj auto nije upadljiv i da je pritom praktican.

Leon
19.11.2010 21:26
11
1

Iskreno,nikada ga ne bih kupio,ali da ne postoji ciljna grupa,Renault sigurno ne bi pribegao stvaranju ovakve vrste automobila.U svakom slučaju,zanimljiv autić.
Zamerke što se tiče unutrašnjosti su preveliko škrtarenje ispoljeno u vidu pozajmljivanja delova od predhodnih modela.Npr.klima uređaj,tj.displej,kao i komande,iste su kao na mom Meganu,a prekidač za sva četiri žmigavca,isti je kao na Laguni 2,samo što se tamo nalazio ispred menjača.Mislim da je to jedna od stvari koja je uticala na NEoriginalnost enterijera.

Mix
22.11.2010 12:04
1
4

Ovaj auto ce doziveti potpuni fijasko na trzistu. Nema on sta da trazi u segmentu kojim dominira jedan Peugeot 207 CC.

Milan
22.11.2010 22:57
3
0

@Mix

Wind je vise konkurent FIAT-u 500 C,Smartu Fortwo cabrio...

Leon
23.11.2010 09:53
2
1

"Jedan Peugeot 207 cc"

Pa on i nema šta tu da traži iz prostog razloga što i nije isti segment.
207 cc je malo viša klasa jer je Wind zasnovan na Twingu.
Milan je u pravu.S tim što se meni Renault-ov fazon više sviđa jer se trude da bar izgleda da je novi model(govorim o spoljnom izgledu),što je slučaj ovde i npr.kod Fluence-a,a Peugeot samo odseče rep i nadogradi po potrebi tvrdi krov,gepek sedana,kutiju karavana...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: