Ekskluzivno

Renault Twingo TCe/90 Dinamique

Ružno pače

Po mnogo čemu drugačiji od ostalih „mališana“, novi Renault Twingo ima sve šanse da ih nadmaši. Ukoliko ne lepotom, onda orginalnom koncepcijom i gotovo sigurnim komercijalnim uspehom

Prostor na prednjim sedištima je izdašan, odgovara čak i veoma korpulentnim vozačima, što nije slučaj pozadi

Neo retro stil očigledno se isplati! Nakon što su Mini i Fiat 500 na krilima nostagije oborili sve rekorde prodaje, njihovim primerom poveo se i Renault. Pazeći da ne ponovi grešku kao sa drugom generacijom Twinga, proizvođač se ovoga puta potrudio da dobro iskopira recept, pa još i da ga začini na svoj način.

Što se tiče inspiracije, dovoljno je bilo premotati film do 70.-ih godina, kada je francuskim, ukoliko ne i evropskim gradovima, vladao izvesni Renault 5. Model koji je gotovo nestao na ulica, ali koji je i dalje snažno urezan u memoriji mnogih vozača. Naravno da dizajn Twinga 3 nije verna kopija nekadašnje „petice“, daleko od toga, ali se u opštim formama, pre svega zadnjeg dela, mogu nazreti njegovi oblici.

Koliko je u dizajnerskom smislu rezultat uspešan, na vama je da procenite, lepota je u oku posmatrača. Lično, nalazim da je simpatičan, originalan, što se i očekivalo od jednog Twinga, pionira u segmentu mini gradskih automobila. U modi je i personalizacija, zahvaljujući nebrojenim umecima od raznobojne plastike i nalepnicama, još je dopadljiviji. Posebno ukoliko je kao voženi u najvišem završnom nivou, Dinamique (ispod su Autentique i Expression), sa nekoliko atraktivnih sportskih atributa (paketa), kao što su aluminijumski naplaci od 16 cola, spojler na gornjem delu petih vrata, svetla za maglu, crvene plastične lajsne... Jer, pre par meseci družili smo se sa znatno skromnijom verzijom (test u arhivi na našem internet sajtu), lišenoj svega nabrojanog, koja evidentno ne ostavlja isti utisak, ne samo spoljašnjošću, već i enterijerom, a najviše za upravljačem.

Unutrašnjost testiranog Twinga blista kao novogodišnja jelka, što je jednim delom zasluga najvišeg završnog nivoa, plus nekoliko paketa dopunske opreme

Nakon slabije, atmosferske verzije 1.0 SCe/70 KS, sada je došao red na snažniju, 0.9 TCe od 90 KS. No, pre nego li se pozabavimo njime, spomenimo još par specifičnosti ovog „ružnog pačeta“. Kraći za 10 cm od prethodnog (samo 3,6 m), po prvi put u svojoj istoriji (prva generacija pojavila se pre 21 godinu) ponuđen je i sa zadnjim vratima. Zapravo, isključivo sa petoro vrata, ali u celoj priči najimpresivnija je ipak koncepcija. Kao pre nekih pola veka, Renault je odlučio da sve prebaci pozadi, počevši od motora pa do pogona. Odakle mu takva ideja, nismu uspeli saznati, naprotiv, odgovorni u marketingu su se potrudili da na sva zvona objave kako je razvijen u saradnji sa Daimler-Benzom, što znači da poseduje brata blizanca, poznatog pod imenom Smart Forfour 2. Izuzmemo li lake estetske izmene, oba mališana dele zajedničku platformu, agregate, menjače..., upravo kao i proizvodne trake, u nama nekada bratskoj „Deželi“ (Novo Mesto).

Pune oči
Enterijer Twinga u skladu sa spoljašnjim izgledom i bojama karoserije. Unutrašnjost voženog blista kao novogodišnja jelka, što je jednim delom zasluga najvišeg završnog nivoa, plus nekoliko paketa dopunske opreme. Krenimo od masivnog sedišta, sa integrisanim naslonom za glavu, presvučenim raznim materijalima. Udobno, i sa dovoljno dugim sedalnim delom, podešava se po visini, ali zbog same forme drastično umanjuje preglednost putnicima pozadi.

temperament motora,
prečnik okretanja i pokretljivost,
bogata oprema,
praktičan aspekt

prtljažnik,
sistem za otvaranje prednje haube,
bez obrtomera,
otvaranje zadnjih prozora,
predugi zadnji prenosi

Kraći za 10 cm od prethodnog, po prvi za 21 godinu postojanja ponuđen je i sa zadnjim vratima. Zapravo u ponudi je isključivo sa pet vrata

Od prethodno voženog Twinga ovaj se razlikuje malim sportskim upravljačem obloženim kožom i podrezanim odozdo. Uočili smo i aluminijumske pedale, dok je centralna konzola popunjena povećim ekranom, osetljivim na dodir. Sistem multi medija R-Link, poznat nam je iz skupljih modela proizvođača, dok se jeftinija varijanta, nazvana R&Go, sastoji od držača za smartfon, sa integrisanim USB priključkom, kako bi se preko vašeg mobilnog telefona dobile brojne informacije.

Uslovno rečeno „sportskom“ ambijentu, svoj doprinos daje i ručica menjača od punog aluminijuma (nepodnošljivo hladna u zimska jutra), kao i instrumenti na beloj podlozi (standardna je narandžasta). Naprotiv, deluje pomalo „siromašno“, posebno što se obrtomer ne može dobiti ni uz doplatu. Ovo nije slučaj sa klima uređajem, pored manuelnog ponuđen je i automatski.

O raznim umecima od raznobojne plastike ne vredi trošiti reči, ima ih svuda po unutrašnjosti. Pojedini paketi opreme podrazumavaju različite boksove i pregradak za rukavice (otvoren, zatvoren ili mobilni, u vidu ženske torbe sa kaišem), naš je ovoga puta bio klasični, sa poklopcem. Što se tiče pozicije za upravljačem, u prvom kontaktu iznenađuje visina samog poda, pomislilo bi se da ima duplo dno, kao kod električnog Zoea, no, ovde je to neophodno zbog motora.

Renault Twingo TCe/90 Dinamique

Motor: turbo benzinski, redni/3, 898 cm³/direktno ubrizgavanje, 66 kW/90 ks pri 5.500 o/min, 135 Nm pri 4.300 o/min
Transmisija: na zadnje točkove, M/5
Ogibljenje: napred MacPherson, nazad Dijonova osovina
Performanse: 0-100 km/h – 10,8 s, maksimalna brzina 165 km/h
Prosečna potrošnja: 4,3 (fabrički podatak), 6,7 l (na testu), emisija CO₂ 99 g/km
Karoserija: hečbek 5/5, DxŠxV 3.595x1.646x1.554 mm, međuosovinsko rastojanje 2.492 mm, masa 940 kg, prtljažnik 188 l

Ergonomija komandi je dobra, izuzmemo li električne prekidače za prednje prozore. Smeštene su preterano unazad, gotovo ispod lakta! Kad smo kod mana, spomenimo i „nečujni“ pokazivač pravca, odnosno warning. Osim sto je preterano tih, i lampica na komandnoj tabli je slabo vidljiva, tako da smo često zaboravili da ga isključimo. Prostor na prednjim sedištima je izdašan, odgovara čak i veoma korpulentnim vozačima, što nije slučaj pozadi. Bez obzira na međuosovinsko rastojanje veće za 12 cm (2,49 m), klupa je rezervisana za osobe nižeg uzrasta, do nekih 1,75 cm.

Pradoksalno, Renault navodi da je unutrašnji prostor veći za 33 cm od Twinga 2, u šta smo se uverili nakon kupovine vrata za tuš. Osim što se mogu oboriti zadnji nasloni, preklapa se i naslon suvozačevog sedišta, što dozvoljava utovar predmeta do 2,3 metara. Dobijena površina je ravna, no za razliku od Twinga 2, u konfiguraciji sa četiri mesta (Twingo je registrovan za četiri osobe) zapremina prtljažnika iznosi nepunih 200 l. Zapravo varira od 188 do 219 l, u zavisnosti od nagiba zadnjih naslona. Kod prethodnog je naprotiv klupa bila na klizačima, tako da se prioritet mogao dati stvarima, odnosno kolenima putnika. Drugo, iako vrata pozadi omogućavaju lakši pristup unutrašnjosti, za kritiku su prozori na njima. Umesto klasičnih podizača, mogu se samo leptir stilom odškrinuti za 4-5 cm.

Zamerke se odnose i na nedovoljnu izolaciju agregata, manje u akustičnom smislu, nego li u termičkom. Motor greje pod prtljažnika, kao i zadnju klupu, što i nije neprijatno u zimskom periodu. Osim što u prtljažnik ne možete prebaciti sve što je stalo u poveća kolica iz supermarketa, gledajte da nema smrznutih proizvoda. A ukoliko ste pomislili kako se zbog motora pozadi nešto stvari može odložiti i ispod prednje haube, pogrešili ste! Dužine jedva pola metra, ne može da primi čak ni rezervni točak, tako da je prostor iskorišćen za razne tečnost (kočiona, za hlađenje i pranje vetrobranskog stakla) i akumulator. E sad, pristup ovima je posebna priča, za koju je, bar prvi put, neophodno tehničko uputstvo. Prvo se skinu zaštitne plastike na prednjoj masci, a zatim se kontakt ključem spolja odblokira mehanizam (pogledajte sliku), kako bi plastična hauba skiznula za nekih tridesetak santimetara prema napred. Ne može se podići ili odložiti sa strane, osim ukoliko se ne odvrnu matice na kaiševima iznutra, koji je blokiraju. Iskreno rečeno, Renault nas je navikao na jednostavnija rešenja, iako je činjenica da, kao i u slučaju motora, nema razloga da se često „bakćete“ svime navedenim. A kad smo spomenuli agregat, do njega se stiže tako što se demontira zaštitna polica sa 6 „šrafova“. Ni tu nema bog zna šta da proveravate, osim nivoa ulja.

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

4,0

Napred

3,6

Funkcionalnost

3,8

Pozadi

3,2

Kvalitet izrade

3,6

Ukupno:

3,40

Ukupno

3,80

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

4,0

Funkcionalnost

3,8

Performanse

4,0

Dizajn

3,8

Kočnice

4,0

Ponuda prostora

4,2

Ukupno:

4,00

Kvalitet materijala

3,6

Motor

4,0

Završna obrada

4,1

Menjač

3,8

Ukupno:

4,00

Cena

4,2

Prosečna ocena: 3,85

Ubedljivi turbo
Iako atmosferski motorom od jedne litre sasvim korektno obavlja posao, bar kada se radi o gradskoj vožnji, uz pomoć turbo kompresora Twingo se pretvara u znatno zabavniju "igračku". Oba su znači trocilindarska, ali se dvadesetak "konja" više i te kako se oseti pod stopalom. Radi se o sada već poznatom agregatu iz Clija i Captura, sa tom razlikom da je gotovo polovina delova fizički izmenjena, kako bi stao u to malo predviđenog prostora.

Po zaokretu ključa odmah se javlja prepoznatljivim hrapavim, promuklim zvukom. Turbo počinje da „duva“ veoma rano, pa iako su poslednji prenosni predugi, dozvoljeno je preći u viši stepen bez „navlačenja“ u visoke obrtaje. Ovo pod uslovom da niste kojim slučajem uključili nesrećni mod "eko", koji guši perfomanse, bez da značajnije utiče na potrošnju. U standardnom ražimu rada motor razvija 135 Nm, pri 2.500 o/min, što je znatno više od 91 Nm kod atmosferske verzije 1.0 SCi. Sa 940 kg, odnos težina/snaga je povoljan, što se evidentno odražava na ubedljiva ubrzanja (10,8 sec do 100 km/h).

Živahan po gradu, Twingo TCe ne plaši se autoputa, iako ovo nije njegov omiljeni teren. Vrlo brzo do izražaja dolaze šumovi od vetra, dok putnicima pozadi motor stavlja do znanja da sede na njemu. U ovakvim okolnostima računajte na potrošnju od 7 l, pod uslovom da se respektuje francusko ograničenje brzine od 130 km/h. Znatno je zabavniji za vožnju po krivudavim regionalnim putevima, gde do izražaja dolazi odlična rapodela mase (55 % napred, 45% pozadi). Po suvom asfaltu dozvoljeno je i preterivati sa brzinom, dok po vlažnom ipak treba imati lakše stopalo na gasu. Naime, ovoga puta Twingo smo vozili u otežanim, zimskim uslovima, pri temperaturama blizu nule i klizavom asfaltu, što prilikom dinamične vožnje u krivinama zna da destabilizuje zadnji deo.

Kako bi ga što bolje ukrotili inženjeri su ukrutili ogibljenje, a zadnje točkove „obuli“ u znatno šire gume. Čak 205/45 R16, dok su napred dimenzija 185/50 R16. Udobnost je samim tim znatno lošija, pa naš Twingo nervozno poskakuje po lošem putu, ne štedeći kičmene stubove putnika. Zauzvrat, vozač sa njim može uraditi sve što zamisli, posebno u gradskim uslovima eksploatacije.

Oslobođen agregata, prednji trap je izuzetno lagan za upravljanje, dok se prednji točkovi zaokreću pod uglom od čitavih 45° (prosečno oko 30° za vozila u segmentu). Time je prečnik okretanja sveden na rekordnih 8,6 m, što je za čitav metar manje od prethodnog Twinga i ostalih mališana. Uz senzore i kameru za vožnju unazad, parkira se u milimetar precizno, na izrazito skučenom prostoru.

Dve stvari su nam međutim zasmetale, Stop&Start sistem funkcionisao je veoma retko, dok je potrošnja od semafora do semafora preterana (9-9,5 litara). Neka mi ne zamere vozači vojvođanskih varošica, sa samaforima koji se mogu izbrojati na prste ruke, koji će bez sumnje ostvariti znatno povoljnije rezultate nego li dole potpisani po francuskoj prestonici. No, krajnji rezultat od 6,7 litara u proseku je posve OK, pogotovo što je to za par centilitara bolje od slabije verzije. Uzgred rečeno, za sada su u ponudi samo dva, no uskoro se može očekivati snažnija verzija od nekih 110-120 ks, zasnovana na voženom motoru. Zbog i dalje skromne snage, neće nositi oznaku RS, kao prethodni Twingo, već verovatno GT. U planu je i automatski menjač, toliko poželjan uz jedan gradski automobil(čić), no ništa pre sredine naredne godine.

U konfiguraciji sa četiri mesta zapremina prtljažnika iznosi nepunih 200 litara. Zapravo varira od 188 do 219 litara, u zavisnosti od nagiba zadnjih naslona

A cena pitate? Najzad poznata za naše tržište, osetno je niža nego u zemljama EU. Od 8.100 (sa uračunatim aktuelnim popustom) do 11.100 evra, za 0.9 TCe/90 Dynamique. Nećemo nabrajati šta sve od opreme ulazi u cenu (detaljne podatke imate na sajtu proizvođača), recimo samo da se za paket SPORT, kao kod testiranog, treba doplatiti 800 evra. Želi li se kao na fotografijama, sa svom mogućom opremom, opet se mora zavući ruka u džep, za paket TECHNO, UDOBNOST, SIGURNOST...

Iako se nakon svega napisanog može zaključili kako Twingo 3 poseduje poprilično mana, mnoge od njih se mogu relativizovati. Jednostavno, u segmentu malih gradskih automobila, kompromisi su neophodni, tako da ni jedan od predstavnika (Citroen C1 i dva brata blizanca Aygo i 107, VW Up, Kia Picanto, Ford Ka...), nije savršen. Daleko od toga! Ipak, za razliku od njih, Twingo je retko orginalan, svež i savremen, pa ukoliko i ne dostigne uspeh prve generacije, možemo se opkladiti da ce vrlo brzo izbiti u sam vrh prodaje.

Piše Perica Rajković
Fotografija Perica Rajković
7977
Postavljeno: 10.02.2015

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

serpico
10.2.2015 00:06
19
5

R twingo je uvek bio zakon kao i ovaj sada,plastikaner jeste ali ima stila i imidz!

Hans
10.2.2015 00:52
16
7

Zaista sjajno i originalno vozilo. Renault me nekada prije odusevljavao, sve zbog Avantime-a i Vel Satis-a, ciji sam najveci fan. Eto, docekao sam opet nesto drugacije od njih.

Milan
10.2.2015 07:29
17
3

U toj klasi svi su plastikaneri.

Laserb
10.2.2015 08:19
13
36

Samo te čekam Perice!
Ti si bivši radnik Renoa, pa je to moj najveći dokaz, SVIH mojih tvrdnji ZAŠTO favorizuješ RENO.
Toliko o objektivnosti izveštaja Perice Rajković.
Sramota za redakciju.
Hoćemo Pavla, Acu i Ivanu. Nećemo Pericu!
Ovaj Twingo je šarena laža, ovo nije automobil, 70% plastika, ostalo nalepnice, vrlo dobra šminka. Ovaj Twingo je Boy George!
Kama, kama, kama, kama, kama, kameleon...
I to sa ešarpom

Rade
10.2.2015 08:26
16
7

Kao nekada! Nazad motor, zadnji pogon, zanimljiva sprava za voznju sigurno

Bobo
10.2.2015 08:58
24
5

He,he,he...Laserb, zato je za razliku od plasticnog Twinga, ovde sve u kozi, drvetu, aluminijumu i mekim materijalima:
http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/skoda/citigo/hatchback-2012/10-mpi-sport-3d/road-test/59992/
Vrlo je originalan Twingo, koncept je davno zaboravljen, ima prostora za neke terenske i sportske male automobile, ova platforma Smarta je dusu dala za igrarije sa dizajnom, ne mora bas sve da bude isplativo, mogli bi neko cudo i zbog imidza da naprave.

Aleksandar
10.2.2015 08:59
18
5

Zanimljiv malisa. Mozda ga neko voli a neko ne, ali malisa ima svoj "fazon" koji su drugi iz generacije u generaciju kopirali. Minus - visoka cena.

Bojan
10.2.2015 09:56
16
2

Zbog cega ovako nepotrebni komentari u pominjanje redakcije u losem kontekstu objavljujete a moj obican komentar hde sam sve naj rekao o nekom.autu nije objavljen.?
padate u mojim ocima polako....

don
10.2.2015 10:02
6
24

koji je ovo promasaj, pa to je cudo jedno. Zalim jadnike koji su kupili ovu nakaradu. Mislim, da me puskom gonis, onda bih ga uzeo, ali ovako....promasena konstrukcija, konkurencija nudi nebrojeno puno, sa i10 ne moze stati u istu recenicu ni po cemu. Teski kic, neukus, jedino sto mu je simpaticno je malen krug okretaja, ali i ostali nisu nesto za baciti pa tako da ta prednost i nije nesto. Moze li jedna slika sa boka, jer neki kazu da ovaj twingo je pokusaj renoa da prekopira ficu. Dok unutrasnjost nesto i tezi ka tome, dodajuci francuski neukus, ne znam u cemu se ogleda vanjska slicnost (nisam vidio slike sa boka, samo anfas).
P.s.
ne stoji opaska za neobjektivnost Rajkovica. Covjek je iznio dosta mana, ali da ima puno renoa, ima, ne znam ko je zasluzan za to, no ne shvacam i ljubav vasu prema Renoima, kad to i nije nekako auto, vise roba sa greskom, kic sa greskom.Al svako ima svoje veselje....


Enzo
10.2.2015 10:06
23
5

Renoa? Ma kakvi, Perica radi za CIAu na specijalnom projektu psiholoskog ratovanja ciji je cilj da Reno i Daciju postavi za bozanstva a vernike ostalih marki navede na kolektivno napustanje planete Zemlje.

A sada o autima. Prelepo je videti da i najmanji automobili pocinju da imaju fazon enterijera. Pre 30 godina, to je zapoceo Y10 - danas ima svasta zabavnog da se nadje.
I prvi put sa ovim Twingom vidim svrhu malog auta posto moze da se okrene skoro pa oko samog sebe.
Bravo i za visak vrata (kvaka od Alfe :) ) i modularnost prostora.

Al
10.2.2015 10:12
22
5

Podrska za Pericu, ban za kompleksase..

Al
10.2.2015 10:57
16
3

Podrska za Pericu, ban za kompleksase..

igi
10.2.2015 10:57
9
12

E, a sad lepo negde u julu i avgustu kad upeče zvezda - molio bih vas da ponovite test. Čisto da vidimo kako to greje motor na +45, koliko se klima muči i koliko skače potrošnja. Ako ništa drugo, bar će Reno imati akciju besplatnih klima :)

Bobo
10.2.2015 11:01
19
4

Done, odlicno si primetio da je auto nakarada iako ne znas kako izgleda sa boka, odnosno nikad ga nisi video iako mislim ga ne bi bio problem da na google-u ukucas "Twingo" pa da odaberes u meniju ispod "slike", siguran sam da ce ti trebati nesto vise od nekoliko sekundi.Da lici na Ficu sa boka, ali nisam siguran da im je to bila namera, prosto Fiat 500 imitira ditajn automobila koji su imali motor pozadi.Da ne lici na Ficu siguran sam da bi licio na Hjundai Ili Aygo, ili Up(koji takodje koncepcijom izuzetno lici na Twingo 1).Ono sto je vaznije, mislim da su od Fice uzeli ideju da mali auto pre svega treba da bude originalan, drugaciji od ostalih.Twinga i Fiata 500, svakako izgledom ne mozes pobrkati, to je vise nego ocigledno, kako na fotkama tako ni na ulici.Uzgred i fiat 500 je jos izrazeniji u vecini mana koje ima Twingo(jos manje mesta, nema zadnja vrata, bucan, tvrdo trimovan, mali prtljaznik), nije ni jeftin, ali mu ne smeta da bude bestseler i najprepoznatljiviji i najomiljeniji automobil a segmenta.I10 jeste ozbiljan auto, ali miljama udaljen od ideje i dizajna gradskog malisana, on je mozda i najozbiljniji auto u segmentu, ali i Twingo 2 je bio za svoj segment vrlo ozbiljan auto, udoban, tih, sa dizel motorom izuzetno stedljiv, bezbedan sa puno prostora, ali je ostao skraceni veci auto a ne gradski malisan.Barem ja tako mislim.Ovo je sjajan test, svaka pohvala, retko su pedantno nabrojane sve mane i rezime je po meni vrlo objektivan.U svakom slucaju, u odnosu na prethodnu generaciju ovo je barem meni uspesniji model, sa neuporedivo vise licnog pecata.

pecagt
10.2.2015 11:22
21
8

Ubedljivo najbolji auto u klasi,bez konkurencije!

Peki
10.2.2015 11:50
31
8

Pa gde si bre Laserb, pardon Dejane L, vec sam se zabrinuo da si odrastao!? Srecom nisi, bas me je slatko nasmeo tvoj komentar, lepo si ukomponovao stihove od Boy Georgea. A posto i dalje neargumentovano i pristrasno iznosis razno razne neistine, nema potrebe da se pravdam, vec samo da te zapitam jesi li uopste procitao tekst? A predhodnog Twinga 1.0 koji je u arhivi? Verovatno nisi, jer da jesi nebi tako lupetao. Svaki moj teks u vezi Renaulta izaziva skripanje zuba kod odgovornih, toliko su "blagonakloni" (tekstovi). Uostalom, moje videnje novog Twinga ne otskace znacajnije od misljenja kolega novinara iz drugih redakcija, kako domacih, tako i stranih, u sta se lako mozes uveriti "prelistavanjem" interneta.
Pogresio si isto tako i po pitanju mojih profesionalnih aktivnosti. Ne, nisam nikada radio za Renault, nazalost, jer sada ne bi bio na birou za nezaposlene. Renault ima jak sindikat, prakticno nikada ne otpustaju zaposlene,vec ih prekvalifikuju.
Priznacu ti, radim za francusku obavestajnu sluzbu, a ne za CIA, kako neko rece u sali, sa specijalnim zadatkom da ti isperem mozak. Nedaj se sine ...

Aleksandar
10.2.2015 12:15
27
5

Peki,
mora da si ti odgovoran i za pojavu novih modela Renaulta, pa procenat od reklama, delova...Bio si sumnjiv jos od ranije. Od juce si na spisku CIA kao glavni osumnjiceni. Veliki vizionar je prevazisao i sebe samog. Kako te je lako provalio!!! :)
Preporuka redakciji da osumnjicenog Pekija nikako ne stavljaju u nove modele Renault - Nissan grupe. To bi bilo previse.
VG podrska za sve sto radite. Pozdrav

prolanik
10.2.2015 13:36
12
4

vidim danas u NS, radite uporedni test, Smart protiv Twinga?
SMART sa 4 vrata je PRELEP! mnogo lepsi of twinga

Al
10.2.2015 14:02
16
5

Savet za gospodina Rajkovica: uvek u tekstu naglasiti kako je sve super ali je skoda ipak bolja! Puno pozdrava i jos vise dobrih tekstova!

Synyster
10.2.2015 15:41
17
7

Odlican auto i jos bolji tekst.

serpico
10.2.2015 18:41
7
3

Dali bi novi Twingo imao kakve sanse za uspeh da se prodaje u USA?synyster?

don
10.2.2015 19:15
3
14

A gle,ak ti treba manje od i10, onda idi podzemnom tj g3adskim prijevozom. Ipak auto mora imati dozu komfora, sarma, mora biti auto a ne nakarada na 4 tocka, ciji dizajn je inspiriran ostacima nakon crash testova. Fiat500 je klasa i prica za sebe, ne mozes poredit francuski kic sa legendom. Jednostavnije receno, u ovoj klasi postoji fico i i10. Ostalo ne valja nicemu.

Paprikar
10.2.2015 19:54
8
9

Originalnost niko ne moze da mu ospori, ali stvarno. Veoma prijatnog spoljasnjeg izgleda, i razigranih boja unutra.
Da je najbolji ne bih se slozio, da bi bio najbolji mora da ima najmanje nedostataka (ne mana jer mane imaju ljudi) a on ih ima i covek ih je nabrojao, i stvarno iz teksta se namece zakljucak - ako zelis mozes da mu oprostis nedostatke.

Mislim da je i10 (pa moze se reci i Picanto) postavio prilicno visoko lestvicu u klasi, koju neki ne mogu da dostignu. Od opreme, preko funkcionalnosti/prakticnosti i dizajna (sto je opet stvar ukusa).
Opet ni ne treba puno traziti tu jer to je A-segment, najmanji segment, a cesto ljudi traze nesto iz C segmenta.
Ja mu ne bih oprostio nikada taj trend sto nazad nema klasicnog podizaca prozora, nepotrebno komplikovan sistem otvaranja haube, i gepek koji zagreva sto gepek sto putnicki prostor tako da je upitno kako je to u modelu bez klime, kao i ove elemente iz Dacije, ali manje vise to (ipak je uslovno jeftino vozilo) mi u Renoovim vozilima vec vise od 15 godina vidimo iste prekidace pa i u 3 segmenta na gore. Mislim da problem mogu i ove nalepnice da budu, posle nekog vremena.
Kao drugi auto u porodici mislim da bilo koji u tom segmentu moze da posluzi, a kao jedini barem mi dva padaju na pamet.

Direktor
10.2.2015 20:59
5
1

.

Nemanjica
10.2.2015 21:21
2
9

Bojane, interesantna je sama cinjenica, da su ti "standardi" jako niski kada je u pitanju " negativan"
stav Redakcije vezano za realizaciju komentara, dok u suprotnom glorifikujes istu...Nivelisi svoju malenkost i ne trazi "krivca" u drugom, zbog svog povredjenog ega...Ako su nekom cenzurisani komentari, moji su, pa neces nikada cuti takvu terminologiju upucenu njima...E, Bojane, tolike godine...
Postovani, ocekujem realizaciju komentara! Unapred hvala!!!

Audifan
10.2.2015 21:47
17
4

Molim Renault da za pojedine napravi automobil od konoplje (poput henri forda)Em nece kukati na plastiku em ce biti blago zaneseni cooliranjem svog prokuvanog mozga.

Rikošet
11.2.2015 11:04
5
4

Tekst je dovoljno objektivan i dovoljno subjektivan da bi shvatili sve prednosti i mane ovog automobila... Od nekada jednostavnog, Twingo je postao sofisticiran i veoma komplikovan automobil, sa puno nepraktičnih rješenje što je suprotnost izvornom konceptu i prvoj generaciji, na koju danas koncepcijski najviše podjećaju VW-ov trojac Up, Citigo i Mii. Osim toga ako jedan A2 i Audijev imidž nisu svojevremeno uspjeli da odbrane činjenicu da je za otvaranje prednje haube neophodno dobro isprljati ruke ili posjetiti servis čisto sumnjam da će to poći za rukom i Renaultu. S druge strane ako su za kupce malih gradskih automobila dva najvažnija uslova mali krug okretanja i "fensi" dizajn onda sam siguran da ovaj automobil ima velike šanse za uspijeh. Ja bih ipak kao Don kupio nešto konkretnije, pa makar morao duplo više okretati volan i biti neupadljiv...

don
11.2.2015 11:17
6
20

referenca mu je smart. To je ime vezano na najveci promasaj u historiji automobilizma! al ljudi rado zaboravljaju...kratko je pamcenje.


Bobo
11.2.2015 11:47
14
5

Done, evo nesto sto je najblize istini:
Tebi je i10 pojam, meni je samo klasicna korejska konfekcija bez ideje, doduse vrlo kvalitetna.
Tebi je i10 konforniji gradski auto zbog prostora, boje plastike, izgleda prekidaca i tisine pri velikim brzinama, meni je Twingo konforniji gradski auto zbog bolje konektivnosti, manjeg kruga okretanja i tisine pri brzinama do 80 km/h.
Tebi je i10 lepsi,(za moj pojam poprilicno inspirisan Cliom)meni je Twingo i lepsi i originalniji(verujem da ti je i Twingo jedan bio buljavi platicni krs, ali vreme ga je nacinilo legendom, a recimo Lupo je ostao nepodoban pokusaj iako je bio jednako ozbiljniji kao sto je danas i10 u odnosu na konkurenciju).Meni su najbolji gradski automobili Twingo,Up i 500(oko necega se bar slazemo), a obzirom na cenu vecine gradskih automobila, sve atribute kvaliteta i inzenjeringa koje poseduje i10 imaju u vecoj meri izrazene svi predstavnici B segmenta.Tako da ja ne vidim razlog kupovine bilo kojeg automobila a segmenta, ukoliko se okretnoscu u gradu, lakocom upravljanja i pre svega dizajnom ne odvajaju od dizajna tipicnog za B segment.U svakom slucaju ukusi su razliciti, to je od svega nabrojanog apsolutno istinito.A ukusi su nesto sto je odraz zivotnih stremljenja koje nazivamo stilom.Odelo ne cini coveka, ali zasto se jos uvek nose cipele i neudobne potpetice kad je patika konfornija, udobnija, moze biti dugotrajnija i upotrebljivija od bilo kave cipele?Ne postoje najbolji automobili ni u jednom segmentu, postoje najudobniji, najbrzi, najveci, najopremljeniji, ali svima od njih moze da nedostaje neka karakteristika koja je kupcu-pojedincu izrazenije bitnija od ostalih.Nema univerzalnih resenja.Svaki pokusaj je propao.

Bobo
11.2.2015 12:47
10
4

Ne mogu da verujem da sam sve vreme pisao "konforniji"!Kakav sam ljakse:))))

Bojan
11.2.2015 13:30
8
2

Malisa, procitaj svoj komentar jos jednom molim te. Oni koji imaju malo vise obrazovanje od tebe poput mene, pa ne pisem komentare kao diplomski rad, uocice svaki put toliko fatalnu gresku u tvojoj "strucnoj" terminoligiji. :-D
pozdrav malisa

Bobo
11.2.2015 14:12
10
3

Dilema: dobio sam plus zato sto se nekom dopada to sto sam se nasalio na svoj racun, priznavsi da sam ljakse, ili zato sto se nekom dopada da sam ljakse? :)))

pecagt
11.2.2015 14:15
12
6

Don se rasipa subjektivnim ocenama koje nemaju veze sa mozgom,twingo je deda!

don
12.2.2015 09:51
8
17

subjektivna ocjena? ocito nemas pojma sta je smart bio.
"nema veze s mozgom"....a da ga malo upotrijebis i da skines paucinu sa njega.

odgovor bobi:

u a klasi, postoji fiat 500 koji je klasa za sebe, ikona i niti jedan mu nije blizu ni po cemu i ne treba oko toga trositi puno rijeci. Uzeca ga oni koji znaju sta je to.
Ostali svi su u istom kosu (proizvodi za siroke mase), a najbolji od njih po vecini parametara je i10/picanto.
Idalje je mikro dimenzija, kvaliteta izrade je visoka, stilski je besprijekoran za prosjecnog kupca i da dalje ne nabrajam, mozes pozitivne karakteristike automobila naci i na testovima od VG.

Twingo je kic (prvi je bio ok i bio mi je drag, posebno sa krovom platnenim). Zasto kic? pa najbolji odgovor dobices ak ga poredis sa unutrasnjoscu fice ili i10 (koji mu je blizi), pa ces vidjeti kako se pravilno boja treba upotrebljavati, na kojim mjestima,kojim kombinacijama, kako se treba dizajnirati odredjene stvari i na kraju koja kombinacija materijala/teksture treba biti upotrebljena kako bi i oni najjeftiniji izgledali sasvim pristojno.Na twingu je sve to otislo u negativni ekstrem, sto je dokaz da francuzi nemaju pojma o dizajnu.

O nedostacima (brojnim) twinga mozes procitati i u testovima od Perice, tako da se stece dojam da niti jedan auto te klase nema tako opasne nedostatke kakve ih ima twingo, sto je i istina.
Nadalje, vezanje za ime smart, koji je najveci promasaj u historiji automobilizma, je notorna glupost -a cinjenica da je francuzima to glavni adut dovoljno govori o njima, bez obzira sto novi smart nema veze sa onim prvim, dovoljna je imenska poveznica.
I ljepota nije u oku o promatraca, nego je ljepota ono sto je odista lijepo, uglavnom proporcionalno, simetricno, napravljeno u skladu. Twingo je, i autor ga je samog takvo nazvao, ruzno pace, sa naglaskom na RUZNO.

Ostali bi se mogli nauciti raspravljati sa argumentima, a ne vrijedjati sugovornike.Odgovori sa vrijedjanjem dovoljno govori o onome koji ih pise.

Bojan
12.2.2015 11:54
8
5

Malisa, ovako se pise komentar, kao Don, a ne kao sastav iz knjizevnosti.
Don ja se slazem s tobom, ali nije bas sve tako ocajno na novom twingu kao sto si rekao.
Ja sam ga doduse samo bideo na sajmu u ns... On je meni kao stvoren za modernu devojku. I spolja i iznutra... ne mogu zamisluti muskarca da ga vozi...
Jako je zanimljivog izgleda, onako prava granica kica i fenserice... volece ga devojke :-)

pecagt
12.2.2015 15:33
13
2

Don
Ne znam kako te nije sramota i odakle ti pravo da ti nekome prigovaras o vredjanju, bar 5 -10 puta si vredjao celu SRPSKU naciju ovde svojim zajedljivim komentarima,i to ti je oprosteno ne znam iz kog razloga od strane moderatora foruma,a i od drugih ljudi koji komentarisu....ako hoces o argumentima, onda da ti kazem da sam kao svaki normalan covek razmislio o zamerci koja mi se upucuje(sto ti do sad nikada nisi),skinuo sam paucinu sa mozga i ukazalo mi se da je sve sto radis u najmanju ruku licimerno, a ako nisi znao(verovatno nisi), to je jedna osobima nemoralnih ljudi, moral je jedna od osobina obrazovanih intelektualnih ljudi(to na zalost vecini ljudi kao i tebi verovatno nikad nece biti jasno)...poslednji put sam istrosio 10 min svog dragocenog vremena da ispravljam krive drine ovde sa koje kime...shvatili smo kia je najbolji auto na svetu, dok se ne ukljuci Dejan Laser onda to postaje skoda, a u medjuvremenu neka prva rezerva bude fiat( koji izmedju ostalih auta ja vozim, bravo 1.9 mjet,i tvrdim da nije ni do kolena meganu trojci koji vozim,vec je na nivou bajatog megana dvojke koji takodje vozim). Pozdrav svim ljudima dobre volje i bez predrasuda,ja sam sa ovim sajtom zavrsio...

Bobo
12.2.2015 17:06
10
2

I ja sam siguran da ce ovaj auto voleti devojke, a muskarcine ce napraviti izbor izmedju neverovatno muskih i10,UP,Fice,Picanta,Aygo-a,C1,Citigoa...

Bojan
13.2.2015 00:02
7
3

Ja ne vidim ni jednog muskarca od tih pobrojanih, ja ih zovem, autica.
To su mi pravi autici za zensko koje voli samo estetiku i koje ne zna da parkira :-D

Paprikar
13.2.2015 09:12
10
2

"fiat 500 koji je klasa za sebe, ikona i niti jedan mu nije blizu ni po cemu i ne treba oko toga trositi puno rijeci"

O kako je to totalno subjektivno, i ni malo istinito. Sem imidza i smeka (zahvaljujuci sve PR medijima) sve drugo je totalno diskutabilno i moze da mu se zameri.

otac Makarije
13.2.2015 10:10
11
3

Neko je pomenuo škodu? Napokon! Hvala nebesima :)
Elem, znam šta je razlog zašto je ovaj twingo sa testa (sa opcijom) skuplji i od nove fabije 1.2 TSI od 110 ks u srednjem paketu!
To je zato što je "medjusovinsko rastojanje osnovna mera veličine svekog automobila", a ovaj twingo ima veći wb od škode fabije. Znači, veći je. Viša klasa. Zato je i skuplji.

Iskren pozdrav svima i molim za toleranciju, svake vrste i izmedju svih, jer je ovo ipak "sveto mesto".

Rikošet
13.2.2015 11:35
8
2

"Iskren pozdrav svima i molim za toleranciju, svake vrste i izmedju svih, jer je ovo ipak "sveto mesto"."

Dižem palac apelu Oca Makarija... bez obzira koje automobile vozi, voli ili mrzi :)

Cenzuru bilo kojeg tipa ne podržavam, ali predlažem redakciji da smanji broj karaktera za komentare...

don
14.2.2015 08:50
2
16

ne bih bas rekao, dok ste vrijedjali kadzere, kako glupo ime i slicno niko se nije usudio da kaze o uvredama cele kadzerske nacije, jer ko biva oni se mogu vrijedjati, ha?
sta 5-10, ma svaki moj post je uvreda! :-p
haj ti sinko, vozaj megane.
nije fica bez neostataka, to niko ne spori, al oni se kod njega zovu sarm :) pun je šarma :))

Nemanjica
14.2.2015 13:57
10
4

done, batali vise tu pricu...Nebitno je!

Peki
14.2.2015 16:59
18
0

@Don, mozes li pojasniti jednom "strenderu", kao sto sam je, ko su "kadzere", tj kadzerska nacija" i iz koje je reci izvucen taj izraz? Nije nikava provokacija, zaista mi nije jasno.
Posto neko rece da si svo vreme "vredao srpsku naciju", predpostavljam da si pripadnik "hrvatske nacije" ili "bosnjacke nacije"? Za mene posve nebitno, dok su komentari vezani za automobile, ali kada smo vec zapoceli temu, ukoliko ti ne smeta voleo bi da znam.
A da si cesto nemilosrdan sa svojim komentarima, jesi, ali hajde, recimo da je provokacija tvoj stil...
Par reci i u vezi tolerancije, na koju je pozvao Otac Makarije. Bez ikave zelje da delim lekcije iz lepog ponasanja, zar nije neuporedivo pristojnije reci; "ne delim tvoje misljenje" ili "nisi u pravu", ili "ne mogu se sloziti sa tobom"..., uz odgovarajuce argumente koji slede? Ko se nakon toga nede uvreden, bolje da se ni ne ukljucuje u raspravu, zar ne? Licno, pogadaju me napadi u stilu lika koji se naziva Laserb, jer i ukoliko sumnja u moju zelju za nepristrasnoscu (ne kazem da sam uvek objektivan, to je samo moje videnje stvari), ima pristojnih nacina da se to kaze. Ne vidim nikavu svrhu da se vredamo zbog nekog testa, automobila, proizvodaca..., pa tu nema nista licno! Gresim?
Pozdrav svima

Laserb
15.2.2015 10:16
6
16

@ Perica
I dalje čekam odgovor.
Da li si bivši radnik RENO-a?
Dotle nemam šta s Vama da razgovaram.
Vaša objektivnost i Vaši komentari su PRAH I PEPEO.
To što Vi favorizujete Reno, ne znači da mi treba da se složimo i razmišljamo kao Vi.
I svaka Vaša retorika je maliciozna.

Aleksandar
15.2.2015 13:03
19
4

Laserb,
prati redovno forume pa ces videti odgovor. Nije te bilo - komsija promenio sifru za WI Fi?
Gde je tvoj odgovor na moje pitanje: zasto toliko mrzis Renault i zasto vozis Fiat Punto (Full Fullova) kada je tu naj auto Fabia?

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: