Promocija

Renault Traffic

Nastavak dobrog imidža

Od 1998. Renault je s svojim partnerima je evropski lider u segmentu lakih dostavnih vozila. U 2013., grupacija okupljena oko francuskog proizvođaća prodala je u LCV segmentu preko 440.000 jedinica, porast od 6% od u odnosu na 2012. Samim tim, treća generacija izdanja Traffic, privlači pažnju kao model prema kome će se konkurencija ustrojavati


Forsaž autoputa
Rovinj čak i u vansezoni, malo gubi od svoje privlačnosti. To dobro znaju u regionalnom ogranku Renaulta, pa se i jesenje sunce Istre koristi za prezentacije vozila.

Traffic zadužujemo na ljubljanskom aerodromu. Sledi 150 km vožnje do Rovinja, uglavnom autoputem. Još pre deceniju uz uvođenje common rail tehnologije, furgoni su postali ravnopravni sa automobilima na planu apetita za preticanjem. Sada sa twin-turbo dizel motorima, što je premijera u segmentu, Renault je otišao krupan korak dalje. Zaista je fascinantno sa kojom lakoćom se stiže do visokih krstarećih brzina. Pri tome, nema kompromisa po pitanju upravljivosti ili sposobnosti za blagovremenim zaustavljanjem.

Razigranost
Jedan od razloga opstanka u neprestanim korporacijskim ratovima, je nijansa originalnosti. Osnovni proizvod je nešto u čemu kompromis ne postoji. Zna se šta tržište traži i Renault poput drugih proizvođača nudi upravo to, brižljivo negujući imidž kvaliteta. Uz tehnološke izlete u progres, Renault je uvek sitnim dizajnerskim provokacijama svima davao do znanja da ne proizvodi bezlične mašine.

U slučaju Traffica, reč je o dodatku paleti koji se zove „bambus“ zelena boja, u čije vizuelno - prodorne kvalitete ne treba sumnjati. Tačnije nemoguće ih je ignorisati.

Ipak, krenimo od konvencionalnijih dizajnerskih rešenja. Novi Traffic spreda definiše atraktivno rešenje grila i Renaultovog dijamanta, sračunato da izgled ovog furgona plasira poruku elegancije i kvaliteta, nešto što definitivno treba da se veže uz imidž korisnika. Uz to, vetrobran je izraženije iskošen nego na Trafficu II i jasnije razdvaja kabinu od poklopca motora, element koji češće povezujemo sa putničkim automobilima.

Traffic može da se naruči s opcionom unutrašnjom krovnom policom nosivosti 13 kg Twituj ovo!

Novi model duži je za 21 cm od prethodne generacije. Od tog produžetka karoserije, 10 cm je dodeljeno braniku radi bolje zaštite pešaka. Ostatak od plus 11 cm pripao je tovarnom prostoru, što znači 200 litara zapremine više. Drugim rečima, to su sada čak tri evropalete. Kako bi se izbeglo, često nestabilno slaganje robe, novi Traffic može da se naruči s opcionom unutrašnjom krovnom policom nosivosti 13 kg. Dvometarski nosač visine 25 cm može primiti, na primer, desetak bakarnih cevi ili merdevine.

Smeštanje dugačkih predmeta jedan je od aduta novog Renaultovog furgona. Vratanca između tovarnog prostora i kabine omogućavaju prevoz predmeta dužine i do 3,75 metara u L1 i 2,14 m u L2 verziji.

Ergonomija vozačke kabine, je odlična. Pozicija sedenja i dimenzije prilagođeni su standardima dolazećeg lukusuznog Espacea!

Kabinski prostor nudi najveći obim za odlaganje predmeta na tržištu: čak 90 litara. Ima četrnaest spremnika i udubljenja različitih oblika i veličina. Obim im je od 0,2 do 54 litre. Svi su pomno uklopljeni u opšti izgled radnog mesta vozača i smešteni tako da budu što praktičniji. Vođeni logikom kabine kao „mobilne kancelarije“ u Renaultu su predvideli mogućnost obaranja srednjeg sedišta koje se pretvara u radni sto sa spremište za laptop. Na instrument tabli predviđen je nosač mobilnog telefona ili tablet računara.

Nisu zaboravljeni nepokolebljivi fanovi Gutenbegove tehnologije i njihovi kancelarijski saveznici. Držač za dokumente sa štipaljkom formata A4 na spisku je standardne kabinske opreme.

Zapažamo i jednu niskotehnološku inovaciju u kabini čiji je cilj bolja preglednost. Dodatno širokougaono ogledalo ugrađeno u poleđinu štitnika za sunce na suvozačevoj strani više nego udvostručuje ugao gledanja prema zadnjem desnom kraju vozila.

Lider u motoristici
Konstruktori su novom Trafficu podarili novu liniju motora s tehnologijama proizašlim iz Renaultovog uspeha u Formuli 1. Motori su prilagođeni potrebama poslovnih korisnika pa spajaju štedljivu potrošnju i dobre performanse. Novi twin-turbo dCi motori od 120 i 140 ks vozačko iskustvo po svojoj jednostvnosti približavaju onom iz putničkih automobila. Ubrzanja koja se kreću u zoni od 12 sekundi do 100 km na čas, visoki obrtni momenti i potrošnja od 5,7 l/100 km za izdanje od 120 ks, aduti su ove pionirske tehnologije u LCV segmentu.

Renault to ipak radi drugačije
Novi Traffic, Renault je odlučio da učini još više svojim. Tako je proizvodnja iz Nissanovih pogona u Španiji, vraćena u originalnu fabriku u Sandovilu u Francuskoj.

Kako objašnjava Nicolas Guiochet, direktor maketinga komercijalnih vozila za istočnu Evropu, formula Renaultovog uspeha za početak leži u širokoj ponudi modela. Za svokog ponešto od 180 litara korisnog prostora u „kargo“ izdanju Tweezyja do 22 kubna metra u Masteru. Prerade, tako presudne za plasman komercijanih vozila rade se prvenstveno fabrički ali i kroz tehnološku saradnju sa vodećim konverterskim kućama širom Evrope. U krojenju Renaultovih komercijalnih vozila spram potreba korisnika, veliku ulogu igra servis „Pro plus“. Nema više šetanja: Ideja je da se na jednom mestu rešavaju sve usluge vezane za prodaju i post prodaju. U te svrhe angažovani su stručnjaci koji odlično poznaju specifičnosti transportnog biznisa svojih klijenata.

Piše Miroslav Šosberger
Fotografija Vrele Gume, Renault
5948
Postavljeno: 31.01.2015

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Laserb
31.1.2015 08:44
3
22

Ružna trafika.
Ime treba da asocira na Saobraćaj, a mene sem po imenu, asocira i na trafiku (kiosk).
Novi Iveco konkurent ne samo da izgleda bolje, već je proglašen i za komercijalni auto godine.
Opel i Reno su napravili očajan dizajn.

Bobo
31.1.2015 09:12
18
1

Laserb!Procitaj tekst.Jedino sto je ovde ocajno, kao i uvek kad su u pitanju uspesi Renoa si ti.

pecagt
31.1.2015 09:21
14
1

xaxaxxaxa ipet dejan L reno mrzitelj,koliko li ti problema imas u glavi kad na svaku vest o renou moras da se ponasas ovako kako se normalni ljudi ne ponasaju...srecom svi znaju ko si,i da je trfika vrh vrhova!

Bozo
31.1.2015 10:30
12
1

Dok sluzi svrsi, dizajn kod dostavnih vozila je sekundarna, zapravo i tercijalna stvar. Iveco Dayli i Renault Trafik su dvije razlicite kategorije dostavnih vozila, neprikladnih za poredjenje. Evidentno je da je ovo kategorija koja se brze razvija i napreduje i od putnickih vozila.

Gane M
31.1.2015 13:06
10
1

Nova vizija dostavnog vozila i poslovanja! Prošlo je vreme stojadina pickupa i slicnih svugde na svetu osim kod nas!

Paprikar
31.1.2015 16:52
7
0

Oni koji se stvarno ne razumeju ni u sta, govore o dizajnu teretnih vozila. Na prvom mestu, kod onih koji kupuju a ne komentarisu na sajtovima i blogovima i koji stvarno imaju pare, su troskovi: potrosnja, odrzavanje-servis-delovi, pouzdanost, registracija, amortizacija itd.

don
31.1.2015 21:10
1
6

Dje ti nadje jesen u januaru?

Dako
01.2.2015 08:15
7
0

Za pozeleti uz neki lep biznis.

otac Makarije
01.2.2015 19:47
5
1

Nadam se da će nova putnička verzija biti udobnija od prethodne. Ona se baš i nije pokazala ( jako tvrdo vešanje pozadi, jako neudobna sedišta za putnike ) i nisam baš uživao u vožnjama tim vozilom ( mada je VW svakako bio još gori ). H1 je veoma udoban i pozadi.

serpico
02.2.2015 09:55
3
3

a boze dragi pa to su dostavna vozila,koja voze teret i prevoze stvari od tocke a do tocke b,udobnost je ovde u drugom planu,ali radi se na tome da samom vozacu bude udobno i sigurno,to je kao u osobnom autu!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: