Ekskluzivno

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Adios Laguna, bonjour Talisman

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu

Tri generacije Lagune nasledile su jedna drugu od 1994. do 2015. godine. I ukoliko je prva pronašla put do srca kod 1,4 miliona kupaca, druga se zadovoljila sa 1,1 milion jedinica, da bi treća završila karijeru sa samo 350.000 prodatih vozila. Neuspeh koji pojedini pripisuju i samom imenu, apelujući već godinama na Renault da ga promeni. Naime, prva, i posebno druga generacija, stekle su neslavnu reputaciju kao nepouzdana vozila, sa gomilom problema, što je u svesti kupaca delovalo odbojno. Dobro, ni neubedljiv dizajn "trojke" nije joj pomogao, iako se na kraju pokazala veoma korektnom u svakom pogledu. No ovoga puta Renault nije želeo da reskira, posebno što naslednik nema ama baš nikavih zajedničkih tačaka sa prethodnom.

"Bilo je mnogo modela, svi nisu postigli očekivani uspeh", reče jednom prilikom Marce Botton, direktor agencije koja je krstila više od dvadeset modela proizvođača, kao što je recimo Clio. Pa nastavi: "Ne menjamo ime automobila koji dobija, no kako to nije bio slučaj sa Lagunom, morali smo okrenuti list". Dobro a zašto Talisman? Opet po rečima istog, jer se lepo izgovara, ima nešto od engleskog (man) i predstavlja magičan objekat koji donosi sreću, nešto kao amajlija! Uzgred, nema nikavu negativnu konotaciju na bilo kojem jeziku, kao što je to recimo bilo sa Alfom Mito (mitomanija, patološko laganje i izmišljanje svojih i tuđih događaja).

Najzad se srećemo sa jednom ozbiljnom limuzinom, dinamičnog izgleda i zavodljivih formi Twituj ovo!

izuzetna šasija,
dizajn,
originalan enterijer,
EDC menjač,
integralno upravljanje

motor bez duše,
par detalja u završnoj obradi i izboru plastike,
generalno slabi agregati

E kada smo i to razjasnili, da vidimo kako to Talisman zamišlja da se nametne u jednom segmentu u opadanju (samo 11 % od ukupne prodaje na evropskom tržištu), gde pale i žare nemački specijalisti (Audi A4, BMW Serije 3, Mercedes C klase, VW Passat, Škoda Superb...), praćeni u stopu od strane japanskih (Mazda 5, Toyota Avensis, Honda Accord...), uz po kojeg korejskog i francuskog (Peugeot 508 i Citroen C5, čija se zamena očekuje krajem 2017.)?

Stilom i Higt-tech enterijerom, uz obilatu pomoć vrhunske tehnologije, odgovaraju odgovorni u Renaultu. To znači da je proizvođač nakon pola veka odustao od dvolumenske karoserije sa petim vratima, kojoj je dosledan još od antičkog Renaulta 16. Jer od kako je Laurens Van Den Acker nominovan za šefa dizajna, mnogo toga se izdogađalo kod Renaulta. Clio 4, Captur, Twingo 3, Kadjar, Espace 5, Talisman i Megan 4, samo dokazuju koliko je aktivan, dok se ubrzo očekuju Talisman i Megan SW (karavani), Scenic, restilizovani Clio i još jedan veliki SUV. Ujedno, dolazak Talismana i Espasa, najavljuje povratak Renaulta u segment luksuznih vozila, odakle se odsutan od odlaska kontroverznog Vel Satisa. U tom cilju Talisman se ugledao na najbolje predstavnike u segmentu, definitivno odustavši od eksperimentisanja.

     
 

Drugim rečima, najzad se srećemo sa jednom ozbiljnom limuzinom, dinamičnog izgleda i zavodljivih formi, koja nema ništa zajedničko sa na brzinu adaptiranim Laditudeom (ništa drugo no Samsung SM5).

Već na prvi pogled ovaj veliki Renault impresionira, kako dimenzijama (4,85 m), tako i baroknim stilom. Ogromna prednja maska gotovo je identična kao kod novog Espacea, uz LED dnevna svetla u obliku slova C (S na ćirilici, ukoliko više volite), koja uokviruju svetlosnu grupu. Gledan iz profila, Talisman u isto vreme deluje elegantno i mišićavo, dok se zadnji deo distancira dugom svetlosnom grupom, čiji se krajevi gotovo dodiruju. Ukupan vizuelni efekat je impresivan, gde god da se pojavio izazvao je dužnu pažnju i veliko interesovanje, posebno kod taksista i privatnih šofera, tipa UBER. Jedno je sigurno, bez obzira kako će proći kod šire publike, Talisman je kod njih već obezbedio značajno mesto, upravo kao i u francuskoj administraciji i vladi. Pomalo ostareli Peugeot 508 i pred penzijom Citroen C5, biće na muci.

     
 

Niko nema veći
U unutrašnjosti, Talisman koristi energiju Renaultovih inženjera, utrošenu prilikom razvoja Espace 5. Osim dizajna, koji je baziran na ogromnom ekranu od 8,7 inča (7 kod slabijih verzija), vidljiv je i napor da se kvalitet materijala i završne obrade podigne na jedan znatno viši nivo. Više manje uspešno, u zavisnosti od dela enterijera...

Konkretno, sve što je vidljivo, odnosno u gornjem delu, je bez zamerki, uz upotrebu kvalitetnih materijala, kao što su koža, drvo i mekana plastika. No kada se pogled spusti niže od upravljača, do izražaja dolazi bazična plastika. Ovo ni ne pokušavaju da sakriju u Renaultu, jednostavno radi se o izboru, kako bi se snizili troškovi proizvodnje. No kao što rekosmo, centralna konsola impresionira High-tech tehnologijom, baziranoj na ogromnom tablet-ekranu i atraktivnom osvetljenju u pet boja. Koristi usavršeni sistem multimedija R-Link 2, brži i reaktivniji, poput klasičnog tableta iPad, što se odnosi i na količinu informacija. Sve komande i nebrojena podešavanja prolaze preko nje, što zahteva izvesno vreme za adaptiranje. Srećom, postoji i "džojstik" sa duplim komandama, odmah pored ručice menjača, kako bi vozač što manje skretao pogled sa puta.

     
 

U tom smislu Renault je inagurisao i "head up" pokazivač, u vidu plastične providne pločice, koja po želji izlazi iz gornjeg dela komandne table (slično kao kod pojedinih modela grupacije PSA).

Odmah po startovanju motora (naravno bez ključa), koncentrišemo se na instrument tablu, na prvi pogled klasične koncepcije. Postavljena je tamo gde smo navikli da je vidimo, s tim da se ne radi o analognim pokazivačima, već numeričkim, koji ih uspešno imitiraju. Svaki put kada se izabere jedan od pet postojećih modova funkcionisanja (tzv. Multi-Sense sistem o koje ćemo opširnije malo kasnije), promeni se grafika i boja pozadine, što je u skladu sa izmenjenim karakterom vozila. Za upravljačem malog prečnika, vozač se oseća privilegovano, posebno kada su i sedišta presvučena kožom. Poseduju snažne bočne oslonce i sva moguća električna podešavanja, plus masažu, grejanje i ventilaciju. Jedino bi sedeća površina mogla biti duža, no ni to ne sprečava vozača da čini jedno telo sa vozilom, uprkos izdašnim spoljašnjim dimenzijama.

Nedostatak preglednosti unazad, nadoknađen je kamerom i senzorima (postoje čak i bočni), odnosno naslonima za glavu na zadnjoj klupi sa dve pozicije (vertikalana i horizontalna). Uzevši u obzir da se radi o limuzini, čak je i praktični aspekt za pohvalu, što znači da boksova i polica za odlaganje sitnica ne nedostaje. U vrata staju flaše od 1,5 l, a u centralnu konzolu dve limenke i još mnogo toga u naslon za laktove. Što se tiče unutrašnjeg prostora, Talisman je prosečno talentovan. Na zadnjoj klupi putnici poseduju dobru širinu u ramenima i za kolena, no jedan Passat, i pre svega Škoda Superb, na ovom polju su superiorniji. Za njihovu udobnost predviđeni su izduvi za vazduh između prednjih sedišta, pored kojih su dva USB priključka i još jedan za punjač od 12 V. Sam prtljažnik poseduje odličnu zapreminu od preko 600 litara, ali trovolumenska karoserija nema praktičnost bivše Lagune.

Ulazni otvor je relativno skroman, a da bi se dohvatili predmeti iz dubine, mora se zaroniti u njegovu unutrašnjost. Zadnji nasloni se po potrebi mogu oboriti, dok smo u dnu pronašli rezervni točak istih dimenzija. Zasmetalo nam je što donji deo zvučnika previše strči i nema zaštitu, tako da se eventualno mogu oštetiti kada se prepuni torbama. Njegova vrata se otvaraju pritiskom na minijaturno dugmence ispod znaka proizvođača, što baš i nije najsretnije rešenje. Kome treba više prostora, informacija da karavan dolazi na proleće 2016. godine, i da će logikom stvari biti veći i praktičniji.

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

4,4

Napred

4,3

Funkcionalnost

3,9

Pozadi

4,2

Kvalitet izrade

4,0

Ukupno:

4,25

Ukupno

4,10

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

4,4

Funkcionalnost

4,1

Performanse

4,0

Dizajn

4,2

Kočnice

4,2

Ponuda prostora

4,0

Ukupno:

4,22

Kvalitet materijala

4,0

Motor

4,0

Završna obrada

4,0

Menjač

4,5

Ukupno:

4,06

Cena

3,8

Prosečna ocena: 4,133

Impresivna agilnost, ne i agregat
Sve strožije ekološke norme naterale su Renault da odustane od dvolitarskog agregata, kako benzinskog, tako i dizela. Njegovu ulogu preuzeo je manji od 1,6 litara, opet u oba slučaja. Uzevši u obzir segment u kojem se nalazi, sigurno je da će potražnja za dizelom biti znatno veća. Primera radi, u Francuskoj iznosi oko 90 %. Pored malog 1.5 dCi/110, koji samo na prvi pogled nema šta da traži u jednoj ovakvoj limuzini, u ponudi je još 1.6 dCi od 130 i 160 ks. No kao retko kada, mi smo se ovoga puta odlučili za benzinski blok 1.6 od 200 ks. Postoji i slabija verzija od 150 ks, no obe su u sprezi sa automatiskim EDC menjačem (dupla spojnica).

Agreta nam je odranije poznat iz Clia RS, odnosno Nissana Juke Nismo, što znači da se radi o savremenom bloku, sa turbo punjačem, direktnim ubrizgavanjem i promenjivom distribucijom ventila. Medutim, u znatno težem Talismanu nema isti karakter (prazan 1.430 kg), posebno jer spomenuti EDC menjač ovde ima još jedan stepen više (7 ukupno).

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC

Motor: benzinski, 4 cilindra, direktno ubrizgavanje + turbo
Zapremina: 1.618 cm3
Snaga: 200 ks, pri 6.000 o/min
Obrtni momenat:260 Nm pri 2.000 o/min
Menjač: automatski, sedam prenosa
Pogon: na prednjoj osovini
Dimenzije: 4.848 x 1869 x 1463 mm
Zapremina prtljažnika 608 - 1.022 litre
Pneumatici: 245/40 R19
Masa: 1.430 kg
Rezervoar za gorivo: 51 litar
Ubrzanje 0-100 km/h 7,6 sekundi
Maksimalna brzina 237 km/h
Prosečna potrošnja na testu 8,1 litar
Nivo izduvnih gasova 127 g/CO²

Naravno da i dalje obezbeđuje više nego li zadovoljavajuće perfomanse, no ukoliko očekujete da poskoči na svaki jači pritisak na pedalu gasa, bičete raočarani. Ubrzanja su ubedljiva (7,6 sekundi do 100 km/h), ali linerna, bez efekta "šutni me u stražnjicu". Uostalom, obrtni momenat od 260 Nm je relativno skroman, ali srećom, menjač uspešno briše ovaj nedostatak, brzim izborom adekvatnog prenosa. Ukoliko zatreba tu je i manuelni mod, jedino je za žaljenje što Renault nije zadržao ručice pored menjača, kao kod Clia RS.

Prirodni zvuk koji ispušta motor je previše diskretan, no kada se izabere mod Sport, biva veštački pojačan. Ništa uzbudljivo, štaviše neubedljivo. Tako dođosmo i do spomenutog sistema Multi-Sense, koji ima uticaja na perfomanse, ponašanje na putu i udobnost. Kao i Espace 5, voženi Talisman može se pohvaliti sa četiri programirana moda funkcionisanja, Natural, Confort, Eco i Sport, plus mogućnost da se personalizuje. Izborom željenog, od udobnog vozila sa mekanim ogibljenjem, transformiše se u sportski kruto, sa boljim odzivom na gas, direktnijim upravljanjem i duže angažovanim prenosnim odnosima.

Zahvaljujući elektronski kontrolisanim amortizerima, razlika je osetna, do te mere da smo se u krivinama istinski zabavljali. Sa gumama dimenzija 245/40 R19 udobnost je donekle narušena, ali je zato efikasnost impresivna. Štaviše, može se podesiti onako kako vam odgovara, na primer zadržite temperament motora, a umesto krutog ostavite udobno ogibljenje i obrnuto. Sve u svemu Talisman je veoma agilan i ekstremno stabilan, što može zahvaliti još jednom sistemu, poznatim pod imeno 4Control.

Po prvi put se njim smo se sreli kod Lagune 3 pre 6-7 godina, a za neupućene radi se o upravljanju na sva četiri točka. Uz pomoć električnog motora na zadnjoj osovini, točkovi pozadi se do brzine od 60 km/h (80 km/h u modu sport) blago zaokreću u suprotnom pravcu od prednjih, kako bi se smanjio prečnik okretanja i poboljšala pokretljivost. Rezultat je odličan, sa samo 10,8 m praktično je na nivou malog Clia, kome treba 10,6 m (Passatu 11,6)!

Nažalost, 4Control je opcija za jeftinije verzije, koja se u Francuskoj naplačuje 1.700 evra. Bez ovog sistema, prečnik okretanja veći je za jedan metar. Pri višim brzinama, zadnji točkovi se postavljaju u istom smeru kao i prednji (naravno pod znatno manjim uglom), što se pozitivno odražava na stabilnost pri velikim brzinama. Upravo zbog ovakvih kvaliteta, za žaljenje je što ne poseduje još ubedljiviji, snažniji motor, iako u Renaultu tvrde da u segmentu 95 % prodaje predstavljaju agregati do 180 ks.

Sve u svemu, 1.6 TCe pošteno odrađuje svoj posao, uz to, primerno je ekonomičan. Na otvorenom putu zadovoljava se sa 6-6,5 litara, dok na autoputu računajte na 7,2 litra (regulator brzine podesen na 130 km/h, kada se motor vrti na 2.700 o/min). Po gradu je evidentno viša, u zavisnosti od gužvi kreće se između 10 i 11 litara. Iako poseduje serijski Stop&Start sistem, primetili smo da ne funkcioniše logično i prilikom svakog zaustavljanja, iako smo prethodnih dana na otvorenom putu dobro napunili akumulator. Prosečna se ipak stabilizovala na jedva 8 litara, što je hvale vredan podatak za vozilo ovakvih dimenzija i težine. Tim bolje, jer rezervoar za gorivo poseduje zapreminu od samo 51 litar.

1.6 TCe, u Talismanu, pošteno odrađuje svoj posao, uz to, primerno je ekonomičan Twituj ovo!

Za kraj, navedimo i nekoliko sistema koji aktivno pomažu vozaču u vožnji. Talisman je recimo sposoban da čita saobraćajne znakove, samostalno uključuje/isključuje duga svetla, poseduje efikasan sistem za održavanje budnosti na auto putu (snažno brujanje obaveštava vozača da prelazi u drugu saobraćajnu traku), koči prilikom urgentnih situacija u gradu, dok na autoputu inteligentni tempomat održava konstantnu distancu sa vozilom ispred (koči i ubrzava do zadate brzine). O opremi nema svrhe govoriti, posebno jer se u vreme test vožnje nisu znale verzije za naše tržište, kao ni cene. Podrazumeva se da poseduje sve što se očekuje od jedne moderne limuzine, posebno kada se radi o vrhunskoj verziji, nazvanoj Initiale Paris. Naša je bila nešto skromnija, po ugledu na cenu od 35.800 evra. Početna iznosi 27.900 evra (1.5 dCi/110 Life) i ide do 41.000 evra. Ukoliko je za utehu, iz iskustva možemo sa sigurnošću ustvrditi da će za naše tržište biti više hiljada evra niža.

Tekst i slike: Perica Rajković
14843
Postavljeno: 25.01.2016

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

loeb-np
25.1.2016 06:26
39
18

pa sta rade ovi iz renoa...ludnica...samo naprijed, kidate sa novim modelima :-) bravo

Uros
25.1.2016 09:15
20
6

Kao zadovoljan korisnik polovnih Renoa da napišem da je šteta što se odriču imena Laguna, makar zbog naziva koji pored svega niko nije izgovarao u nekom pežorativnom kontekstu, a i zvuči bolje. Neverovatno je da je Laguna III prodata u tako malom broju.
Megana I dti, 6 god. starog sam platio 6400e. Prodao ga 15 god. starog za 1900e.
Lagunu III 1.5dci (138.000km), 3 god stara, platio 8400e.
I Talisman će po mom mišljenju 3 god. star biti za oko 9000e. A paradoks će biti da će Kadjar biti tu negde ili čak skuplji.
Umesto Lagune sam želeo Mondea ali je razlika bila zamalo 2 porodična letovanja, e toliko lošija nije.
Mana Lagune III je prostor za noge na zadnjoj klupi.
Druga mana, i poslednja tvrdo vešanja i neprijatna buka u kabini od vešanja.
Talisman je prostraniji, valjda je i udobniji.
Videćemo za koju godinu.


LANCIA
25.1.2016 09:32
19
8

Baš bi voleo da imam jedan talisman.......

karadjole
25.1.2016 09:56
20
7

vidite sto imidz radi i koliko je zapravo bitan marketing u svemu!Renault Laguna 3 je prodata u samo 350 000 komada sto je ocajno za jednog velikoserijskog europskog proizvodjaca a upravo po meni ta 3.laguna je bila najbolja!znam sto pricam jer mi dvoje kolega imaju upravo Lagune 3 jednu limuzinu i jedan grandtour sa 4control sistemom i tvrdim da je lagun 3 po svemu ponajbolji auto segmenta hoces po izvedbi i kavlitetu te udobnosti i tisini voznje pa i dvostruko skupljih premium brendova!vozio sam se u njoj i sam ju testirao i ostao sam i sam u cudu pa zasto ih nema vise na cestama!I sam pobornik njemacke autoindustrije tvrdim da je laguna3 u top 3 najbolja sedana u europi bila!Talisman se tek treba dokazati jer ima mnogo bolji "premium" dizajn i velicinu samo jos to kupci moraju prepoznat!Nazalost u Laguni nisu prepoznali kvalitet i zavrsnu obradu zadnje serije!

kalabaster
25.1.2016 10:01
17
5

a treba i spomenuti da je laguna imala mnogo problema ali po meni nista vise ni manje od konkurencije!Znali su turbi odlazit i one kartice za paljenje ali to se lako oopravljalo!A svi su zabiravili da je Laguna 2 bila prvi sedan na svijetu koja je bila bezbednija i od volva i premium proizvodjaca koji su tek nakon nje uvodili 5 zvezdica kao standard!

pera
25.1.2016 10:22
10
5

zanimljivo mi je da našim novinarima u test automobilima uvek nedostaje jači motor. baš me zanima kada oni kupuju auto kojom se logikom koriste. ekonimičniji ili što jači motor.

Aleksandar
25.1.2016 10:31
12
0

Talisman je sigurno veoma dobar i udoban auto. Jedino što moraju napraviti je prihvatljiva / normalna cena.

Suburban
25.1.2016 11:45
10
2

Perica je ubo u centar, ovom modelu bi vise odgovarala peta vrata kao prethodnicima, jer je otvor prilicno mali u visini (to je mana svih ovih limuzina koje su zbog dizajna formalno dobile linije kupea) pa ovaj ogroman prtljaznik ne moze na najbolji nacin da se iskoristi. Zato je tu doduse karavanska verzija. Ovi tac dugmici desno od ekrana su na testovima uvek vidno zaprljani tragovima od prstiju, tako da je jos uvek pravo plasticno dugme (naj)bolje resenje.

U novoj Astri K je onaj 1.6 Turbo daleko elasticniji, razvija cak 300Nm (+40Nm) i to pri niskih 1.750 o/min (-250 o/min), zato i novom Meganu sa 1.6 TCe treba automatik sa dve spojnice da bi postigao skoro isto vreme koje ima Astra.

U svakom slucaju odlican posao za Renoa!

Dejan
25.1.2016 11:54
2
5

...

maxy
25.1.2016 12:07
12
0

Izgleda veoma lepo, izuzev centralne konzole. Bočna linija me po malo podseća na jednog nemca Više volim kad je driver friendly, ali to je stvar ličnih afiniteta. Opet je ta motorizacija kod Reno Nisan grupe prisutna u gornjem segmentu. Sa 19icama izgleda fenomenalno. Safran su možda trebali da ga nazovu.

Enzo
25.1.2016 13:34
14
3

Vozih se nedavno taxijem u Pasatu, jednom u sumrak, drugi put po danu. Izadjoh iz njega gotovo ljut na novinare: sta ste se toliko odusevili tim Pasatom. Ono, sve mi je delovalo kao prosek proseka, otelotvorenje 10 maraka sa Gausovom formulom u automobilskom obliku.

Bravo za Renault za detalje, ej, da se ne lazemo - san, 200KS, koza (svuda), avangardna resenja...

Žem ga... (J aime) sto Vam ne radi apostrof?

Japanac
25.1.2016 13:40
12
9

Sve je ovo super, ali ovako slab motor ovo je stvarno sramota. Moja mazda 6 ima 2200 kubika, 175ks i 420 Nm obrtog momenta, uz to je i jeftinija.

Rikošet
25.1.2016 13:49
11
3

Mada u Renaultu insistiraju na činjenici da poslovni kupci u ovom segmentu uglavnom biraju agregate manje zapremine i snage, zbog troškova registracije i održavanja niko ih ne može amnestirati od činjenice da je bez 2.0 dCi motora u ponudi Talisman jednostavno nekonkurentan, da ne kažem neozbiljan...
Ako želiš preoteti kupce od lidera klase, a to je prema svim statistikama Passata, ali i ostalih proizvođača, koji svi odreda imaju u ponudi 2.0 dizelaše onda ne možeš očekivati da ćeš to postići samo sa Meganeovim 1.5 i 1.6 motorima...
Po istom principu su omanuli Kia i Hyundai sa Optimom i i40 (7 i 5 godina garancije veliki mamac za poslovne kupce...) i jednostavno ne vidim logike zašto bi to pošlo za rukom Renaultu, osim ako Talismanu ne obori cijenu za 10, 15, 20% u odnosu na konkurenciju, a nije ju oborio...
Pa jedan Citroen C4 i Peugeot 308 imaju u svojoj ponudi 2.0 HDI Euro 6 motor sa 150 KS, da ne pričam o Golfu... Šteta, jer je dizajn veoma interesantan i automobil odlično izgleda na fotografijama...

Enzo
25.1.2016 14:35
12
4

Japanac, hajmo malo fizike, posto su KS/ Nm nekako misterija, mada mi nije jasan razlog:
Nm se dobijaju tako sto se snaga (konji) podele sa brojem obrtaja na kojima su postignuti. Iz tog razloga, svaki ce dizel imati vise Nm od benzinca.
primer kalkulatora:
http://www.wentec.com/unipower/calculators/power_torque.asp

Dalje je pitanje sta raditi sa Nm koji su na nekom broju obrtaja - pa nista, staviti ih u adekvatan prenos.

Ono sto je najbitnije, a sto nigde ne moze pregledno da se nadje su grafici KS/ Nm. I upravo je to ono sto se promenilo sa godinama, pa podjednako snazni i momentni (kako li se kaze) motori daju bolje performanse danas:

BMW 96. ravna linija od 3-6.000
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=306
BMW 10. ravno od 1.5-5.5.000
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=924

Zato stari auti ubrzavaju subjektivno jace, a novi dosadnjikavo linearno, a brze.

zex
25.1.2016 15:00
7
3

sve je ovo lepo ali da li su uradili glavnu stvar a to je bolja pouzdanost!?
jer ako pravi probleme kao Laguna 2, dzaba im sve!!

boki
25.1.2016 15:38
10
1

Talisman je lep auto, pravo osvezenje u ofanzivi VW "eskadrile" Pasat/A4/A6/Superb. Cena bi morala da ide dole, previse je skup.

Miki
25.1.2016 16:13
8
0

Ako pogledamo kakve automobile je reno imao u proslosti ovo je pravi auto koji je realno nedostajao u njihovoj skorijoj gami vozila i sa njim mogu na crtu konkurenciji ali uz upotrebu jacih motora.

asd
25.1.2016 16:41
4
13

Boja ovog testiranog automobila je vise nego odvratka. Mozda bi beli bio TO. Simpa auto generalno, mada nije koza za ovu klasu. Ovo je za malo situiraniju srednju klasu gde se nose farmerice. A ko nosi farmerice treba da zaobilazi kozna sedista. Je*em li ga, nesto mi ne izgleda "sportski" a ima tolike felnetine.

maxy
25.1.2016 17:31
7
2

Ne znam šta mi se desilo sa objavljenim komentarom???
Htedoh reći da više volim kada je kompletna instrument tabla orijentisana i prilagođena prema vozaču i da Reno Nisam imaju problem sa motorizacijom u gornjem segmentu svojih vozila, a kako je objavljeno ni sam ne znam šta je pisac hteo reći.

A da iskoristim i da pohvalim Pekija na još jednom kvalitetno urađenom testu i fotografijama.

serpico
25.1.2016 18:39
11
7

A nitko da nespomene jedan auto koji se jos uvek dobro prodaje i obirio je sve rekorde prodaje u pocetku i iscekuje se jos malo novi model !Opel insignia!

Bojan
25.1.2016 19:18
11
4

A o kojim problemima govorite kod Lagune 2?
O problemima koje imaju svi moderni automobili? Jeste culi ikad da je laguni 2 crko motor, daje istavila na putu i slicno? Ili ste culi da crkavaju podizaci i nekad se lampica upali i cesto rikne far? e za prvi primer sam sr naslusao i navidjao kod mnogih kola a drugi primer vazi za lagunu. dakle sitne greske. svakako bolje to nego krupne. poz.

zex
25.1.2016 22:49
8
5

imam nekoliko prijatelja koji voze lagunu 2 i svi imaju probleme. jednom crkao menjac, drugom dci motor, treceg elektronika rastura, prozori se sami spustaju dok je auto npr. zakljucan, nekada nece da se ugasi pa mora u 4 ili 5 brzinu da ga ugasi, a ponekad se desi da isto tako nece da se upali. ili se u voznji ugasi i vergla pola sata da bi upalio! covek se namucio sa njom, ne zna vise sta da joj radi! Plus razni zvukovi iz unutrasnjosti. Plus jedan drug vozi Megan 2 kome se centralna konzova bukvalno raspada, nema dela koji se nije razlabavio! Volim Reno, ali sto je mnogo, mnogo je!!

Vlado, Niš
25.1.2016 23:29
2
5

Vive la France!

:)

Milan 2
26.1.2016 00:47
7
0

Izgleda odlicno, pogotovo spolja. Vidim da se ovde neki cude sto nema motore vece zapremine. Eto, ako neki nisu znali, od skoro i jedan BMW5 ima motor 1.6 turbo od 170 konja, pa E klasa takodje 1.6 turbo od 156 konja i koliko sam procitao par testova, vidim da su potpuno na visini zadatka, pogotovo onaj u BMW5, auto tezak 1.650kg, a hvata preko 225km/h.
Nego da pitam Pekija (ako bude hteo da se oglasi) jel ima Talisman drugu opciju sem ovog digitalnog pokazivaca brzine u sredini? Cini mi se da sam negde video u testovima onu klasicnu varijantu kao i kod drugih proizvodjaca sa kazaljkom i jasno ispisanim brojevima po obodu. Mozda neko misli da preterujem, ali eto, ja ga recimo samo zbog toga ne bi uzeo, jer mi to deluje jako neozbiljno za tu klasu, pa i naporno za oci kad nemam pred sobom jasno vidljiv ceo brzinomer i kazaljku koja se dize :)

Milan
26.1.2016 00:50
2
5

@Peki
Evo procitah tekst u kasne sate jer sam radio ceo dan, a ovo je tekst koji sam najvise cekao posle dugo, dugo vremena. Reklo bi se da su me pogodili sa Talismanom. Prelep, odmeren auto, prava limuzina koja dugo nedostaje renou. A meni nedostaje jedan pravi udobni ali dobro izradjeni francuz u segmentu. Inace sam potencijalni kupac ovog segmenta i skoro da nema sta nisam vozio u ovoj klasi. Problem je jedino da nisam pametniji posle teksta.
I dalje nisam siguran sta bi mu najbolje stajalo od motorizacije. Imao sam Superb TSI sa 250Nm i 7-stepenim DSG, znam kakva je odprilike muka sa ovim turbobenzincem. Sjajan je za autoput, ali prvi put kada sam preticao kamion na obicnoj magistrali sa 80km/h zamalo sam zavrsio u makazicama, sto mi se inace ne desava. Sa te strane dizel je logicniji izbor ali se bojim da ce uskoro poceti kojekakve prepreke za dizele u gradovima a i cena je pretpostavljam znatno visa za adekvatan dizel. I dalje nisam pametan za motor
Sto se tice potrosnje, ili imas laku nogu na gasu ili je motor bas dobar. Superb nikad nisam spustio ispod 8,5l. Iznervirao sam se i oko rezervoara, i Superb je imao mali i svakih 450-500km trazi pumpu. Velika gnjavaza ako dosta vozite i imate karticu samo jednog lanca pumpi.
Za prostor ne brinem sigurno je dovoljan za coveka visine 173cm.
Pitanje: Da li je centralni naslon za ruku dobro postavljen i ima li mogucnost podesavanja? Jedna od najboljih stavki kod Superba je bila mogucnost da oba lakta namestim na naslone i drzim volan.
Pitanje: Zavrsna obrada bliza Laguni III ili C5? C5 (poslednji) je uzasan po tom pitanju, Laguna je na mene ostavila odlican utisak
Sve ostalo sto si napisao deluje kao auto koji bih obozavao (udobnost, zvucna izolacija, prakticnost sa upravljanjem na sve tockove).
Pitanje: Znam da si imao Lagunu III. Da li bi Talisman bio tvoj izbor za put do Bodruma ili neki drugi auto iz segmenta?

karadjole
26.1.2016 05:17
3
3

zex valjda je iz tog razloga onda treca gen.prodata u tako malom broju od svega 350 000!ali Laguna3 je odlican auto i preporucam ga svima koji ce kupiti veliki auto za cijenu kompakata (rabljenog),vrlodobro opremljenog i sa malo km!Ako se je laguna 2 osramotila ,trojka je to ispravila!Ali znam neke sto se kunu u svoje lagune 2 oces od prostranosti,udobne voznje i zadovoljstva!A ovi pak tvoji bi najradije da svoje lagune poliju benzinom i zapale!ali to su sve kao i kod ostalih brendova individualni slucajevi!A sto se Talismana tice odlicno izgleda pa cak i premium,jer je velik i nabildan a za premium voznju mu treba ipak veci motor sto vi stalno govorite!Pa neka im Mercedes daruje neki iz C klase kao sto oni opskrbljuju MB sa 1.5 dCi-jima!

Bojan
26.1.2016 06:27
4
2

E pa vidis zex danas ne vreme kad ljudi za 2000 kupe veliku limuzinu i zato im se raspadne jer ima.preko 600.000

Bojan
26.1.2016 06:32
3
2

A opet vidis nisu direktne price tj nemas ti reno nego neki drug. O laguni svi najgore oni koji je nemaju. i to je pocelo takvo misljenje o njoj kod nas od pre tri godine kad su pocele raspadnute vec da se uvoze. Nikad od coveka koji je ima preko 6,7 godina necete cuti tako mesto lose o njoj. a ni o meganu 2

kalabaster
26.1.2016 08:05
6
0

Dobar je Talisman auto!dajte mu sanse ,ne moraju se bas uvijek kupovati passati,superbi i insignije!sve je to navika i firmi i nekakvih institucija!Realno gledajuc ovakav auto ce biti dio flotne prodaje pa bas zato idealan je za leasing i kao takav odlican kao poslovna limuzina za razno razne direktore,nacelnike,zupane pa i za ministre!Jer iskreno kada jedan crni talisman u initiale paketu opreme stoji na parkingu zaista izgleda i premium i nudi udobnost premijuma za naravno !

Aleksandar
26.1.2016 08:31
11
5

Zex,
ja vozim Megane sedan 2/2 - poslednje serije koje su proizveli 2008. Kupio sam ga 2009 novog i to 1.6 110ks. Auto je kostao 13300e u extreme opremi i pravi je pogodak. Jedino što sam promenio je ručica ručne i to zato sto se magarac na tehnickom igrao i izivljavao 10 minuta.Naravno da nisam placao zamenu jer je bilo u garanciji. Za njega sam kupio nove gume, metlice brisaca, 2 sijalice za farove i tecnost za vetrobransko staklo. Na crnoj listi je 1.9 dci i to oni koji nisu odrzavani kako je Renault preporucio. Turbina pre svega a svi koji su imali problem to je bilo posle 300000km. Bas me zanima ko radi prave servise i na vreme. Urade mali i veliki servis i to je to. Moj kum je kupio lagunu iz Belgije koja je presla preko 350000km i na kojoj je bila nabudzena turbina nekim divljackim podloskama. Auto je izdrzao od N. Sada do Beograda i doziveo je paljenje ulja i havariju motora. Posle remonta samo je zamenjen akumulator. Kod nas se nazalost voze krsevi skinuti sa prese, pa su iskustva losa. Moj brat vozi Megane 3 i nema nikakvih problema. Otac vozi Daciu Sandero 1.4 i prezadovoljan je. Renault je veoma dobar auto. Cena njihovih vozila je bila pristojna. Na udobnosti im zavide mnogi brendovi. pozdrav

Nemanja
26.1.2016 09:51
1
6

...

Paprikar
26.1.2016 10:34
8
5

@Aleksandar
Koliko si ti presao sa tvojim Meganom do sada?

Audifan
26.1.2016 12:22
8
1

@Peki apdejtuj G3 kasnis 2 operativna sistema haha,da li je jabuka za odvikavanje od pusenja?

Laguna!!!

1,2,3......
Prvo pozdrzavam reno u odluci oko promene imena,zalim lagunu 3 sto nije bolje prosla na trzistu,tesko da su ikada napravili bolji i kompletniji automobil.Nadam se da ce Talisman pored neuporedivo boljeg dizajna naslediti i kvalitet Lagune3.



Reno DCI i fama oko turbina !!!

Da li iko ovde moze da shvati koliko njegov automobil ima predjenih KM???
Mislite 100-200 K Km??? Aha.....
Niko ali niko pametan za Zapadu nekupuje dizele ukoliko godisnje neprelazi 60-100K Km pa se zapitajte...
Plus nase gorivo,Plus savesno odrzavanje Kod majstora Zike,plus daj mi najpovoljnije ulje itd itd...
Reno jeste kvalitetan auto ali nije nesahranjiv,i istina je da 1.9dci nije bas bas naj agregat...A realan savet za kupca polovnjaka cca 11god starog uvek pre benzinac,manje je presao (mozda i trecinu)jeftiniji je,jeftinije odrzavanje itd

Nebih na ovom mestu vise trosio reci,samo bih jos jednom pozdravio odluku Renoa i podrzao ih na putu na kome zasluzeno jesu . Ovo jeste definitivno sedan u top 5 u svojoj klasi !!!

Fanfaran
26.1.2016 12:48
5
9

@Audifan Reno ti se zahvaljuje i iskreno se nada da ces uskoro promeniti nick u Renofan a jednog dana ko zna, mozda i Dacijafan.

zex
26.1.2016 15:23
9
1

slazem se ja prijatelji oko toga da se kod nas uvoze krsevi sa ogromnom kilometrazom. ali isto tako znam i japance sa velikom kilometrazom koji nemaju toliko problema. pricao mi je drug koji ima pezoa i odrzava ga u servisu u jagodini. Inace ovlasceni servis za sva tri francuska proizvodjaca kako mu je gazda tog servisa pricao da se renoovi automobili u proseku 50% vise kvare od pezoa. isto tako znam slucaj coveka iz komsiluka koji je kupio novog klia 4 sa tce 90 motorom i na 50.000 mu crkao menjac. da se razumemo ne branim nikog, volim Reno jos od malih nogu i 2007 kada sam kupovao novi auto hteo sam novog klia ali zbog svega sto sam cuo nisam smeo vec sam kupio novi vw polo 1.2 i takodje Ĺľestoko pogresio. nula od opreme, nemam cak ni svetlo u gepeku! a da ne pricao o tome kako mi je vec na 40.000 km poceo izbacivati ulje po motoru a do dana danasnjeg se maximalno pazljivo vozi i odrzava! pa hauba koja je pocela da truli sa unutrasnje strane posle 3 god. ili razno zveckanje iz vrata itd. ponovicu, ne branim nikog i realno pisem! samo bi bilo lepo kada bi reno i kod ovih novih modela imao pouzdanost kao Laguna 3!

Peki
26.1.2016 20:17
7
2

Drugari pozdrav,
N brzinu da pokusam da odgovorm na par pitanja i jedan komentar u vezi pouzdanosti Lagune 3. Renault je zaista verovao u nju, secam se da je Garlos Ghosn najavljivao veliku promenu u kvalitetu fabrikacije, tako da uspeli otkloniti prakticno sve mane predhodne. Nazalost po nu, dizajn nije prosao, u pojedinim zemljama EU povukli su je iz prodaje jos pre par godina (nema kupaca).
Sto se tice Talismana, vozilo koje mi je ustupljeno bilo je iz "predserije", sto znaci da ce Renault neke stvari doterati i resavati u hodu. Amicije su im velike, da nije tako nebi potpuno promenili stil, pa i ime o kojem sam toliko napisao. Zivi bili pa videli, licno verujem da ce postici neuporedivo veci komercijalni uspeh od poslednje Lagune...
Neko me je upitao za instrumente, koliko sam upoznat uvek su numericki, cak i kod najeftinije verzije. Samo je ekran manji i naravno amortizeri su klasicni a ne elektronski kontrolisani. To znaci i da nema Multi Sense sistema. Jutros, kada sam otisao po novi Megan 4, u moru najprestiznijh verzija pronasao sam i jedan bazicni Talisman, spolja ne izgleda preterano "siromasno", imam utisak da su samo felne manje (17 cola). Kada izade karavan pokusacu da dobijem neki jeftiniji model.
Pozzzz _

Milan 2
26.1.2016 22:32
7
3

Peki@ Hvala na izdvojenom vremenu ali evo bas nedugo posto sam ostavio komentar, prionuo sam na "posao" i nadjoh test gde su instrumenti u klasicnoj varijanti, idu u francuskom fazonu sa neparnim brojevima 10, 30, 50, 70....zavrsava se na 250, kad su instrumenti u toj klasicnoj varijanti, ekran je osvetljen u lepoj plavkastoj boji i bas mi se svidja. Srecom, znaci ima i ta opcija, e sad mi je lakse, sad mogu reci da po mom ukusu sve :)

Aleksandar
27.1.2016 08:44
9
1

Zex,
koliko sam uspeo da vidim u Jagodini postoji samo jedan ovlasceni servis Renaulta i to je Auto kuca Francuz. Renault ima samo svoju mrezu servisa i ne petlja se sa ostalima, pa bili oni Peugeot i Citroen. Pored svega imaju prilicno velike zahteve oko servisa i vrlo lako raskidaju ugovore. Tako je prosao i AC Markovic iz Beograda i drugi.
Sto se tice kvaliteta i gresaka, svi ih prave i treba biti srecnik pa izabrati onaj koji ce lepo sluziti.
Paprikar,
moj Megane je presao nesto preko 60000km i pored njega posedujem jos dva automobila. U ovoj godini ide na "veliki" servis i mozda zamenu prednjih disk plocica.
Ako Renault ostane na istom kvalitetu ja cu opet kupiti neki od njihovih modela. Mislim da ce prvi biti Clio a posle i Talisman kao zamena za Megan.
Inace iz iskustva ljudi koji mnogo prelaze i rade kao komercijalisti a u pitanju je momak iz Frikoma koji je zaduzio trecu fabiu a prelazi oko 130000-140000km pa idu na prodaju. Kada je dobio novu fabiu prokomentarisao je steta sto nije dobio Clia, ubise ga ledja u Fabiji.
Francuzi su na glasu kao udobni automobili i mislim da zasluzuju sve pohvale.
Pozdrav

deda
27.1.2016 14:24
5
2

Talisman ima opciju i sa analognim pokazivacima brzine, Perica se ocigledno nije snasao :)

don
27.1.2016 18:03
3
11

u intiale paketu, na sajmu,suvozacevo sjedalo ide do kraja u lezeci polozaj, drvo u vratim i na konzoli, zatim, jeftina plastika(neugledna) oko tableta.instrumenti mogu biti i "klasicni" tj digitalna imitacija klasike. centralna konzola, ispod naslona za ruku je jako duboka. obicna verija ne razlikuje puno od initiale,al zbog drugacijih sjedala daje vise mjesta za noge. kvaliteta izrade je daleko bolja neg u lagune 3.
a sad nedlstaci:
sa dizajnom sam bio zadovoljan, posebno izgledom zadnjeg kraja, sve dok ne stavis ga kraj passata, i onda se vidi da je cista kopija! klon! uzas! ko jaje jajetu.
jest da je laguna bio gabor nad gaborima, da je talisman miljama ispred, al nije bas trebao da bude klon passata. posto je veci od megana, ovaj 4control se manje osjeca (kod manjih brzina, kad nije toliko direktan) sto i nije bas mana, al kamera za rikverc je za k..anarinac, kisa pada a ona nezasticena. dubok, a plitak gepek. litraza nije puno vazna, neg iskoriszivost gepeka, jer slikovito receno ak ubacim kofer i onda iznad ostane samo par cm do krova gepeka, pa taj prostor na svu duzinu i sirinu moze dati i do 100l, koji su ne iskoristivi, jer necu pitu slagat pa da iznad kofera mi ostane 100l mjesta za jufke! neiskoristivo.
naravno, minus mi je i dizajn tableta i instrument ploce meni je bolji od passata, al su obojica za koplje iza kraljice djulije, najboljeg, najkompletnijeg auta u klasi.

Peki
27.1.2016 21:51
9
0

@Milane 2, instrumenti su uvek numericki, znaci i taj brzinometar, koji je isti kao i kod Espace 5 i Megane 4. Samo lici na analogni, znaci nema klasicnu kazaljku. Problem, ukoliko izberes kilometar sat nemas obrtomer! U obrnutom slucaju, kao na fotografijama, imas obromer po obodu i brzinu izrazenu u brojkama.
Pozzzzz

zex
28.1.2016 00:02
4
1

@don
koji ti je ostavio bolji utisak u voznji, passat ili talisman?

Milan 2
28.1.2016 00:11
3
0

Peki@ Hvala na obrazlaganju, video sam i mnogo mi je drago, kao sto rekoh, pre sam za tu varijantu sa imitacijom kazaljke, volim da je gledam kako seta po obodu i nekako mi mnogo lepse, ovo sa obrtajima u prvom planu mi je cist promasaj, pogotovo za tu klasu vozila. Steta sto je nisi uslikao, da ljudi vide i tu opciju, ali ok, drugi put kad dohvatis kravana dizelasa. Ej, koooonacno da dohvatis nekog benzinca iz te klase, palac gore, bravo....

don
28.1.2016 05:41
4
7

Izvinjavam se, od bolova nisam mogao da pisem kak treba. Uglavnom, talisman je rame uz rame sa passatom, cak je i po dizajnu istovjetan njemackom pandanu, steta sto Perica nije slikao jedan kraj drugog. Gepek je kod limuzine dobar, stane iznad kofera podosta. Bazne verzije su dobro opremljene. Imao sam cjenik kojeg mi je reno poslao prije sluzbene objave cijena, kao samo za mene hehe,a pogledam na mobile.de a tamo vec sve pise koliko kosta,hehe, cini mi se nesto iznad 20tak k eurcica.
Bolji je od lagune, al svi su iza djulije. Ostaje da se vidi kakva ce bit obicna talijanka, hocel dolazit sa ekranom(najvjerovatnije). U djulije se vise osjeti koristenje neuglednije plastike u donjem dijelu armature neg kod talismana,kod kojeg u initiale paketu nisam primijetio a ni kod jeftinije verzije,al et autor testa jest, pa cemo mu vjerovat. Djuliji jedino to moze bit zamjerka al to je potpuno nevazno, kao i u slucaju ovog francuza. Uglavnom, ko ga kupi, posebno ak polovni bude, ko sto neko rece 9k, nece pozalit, jer cini se da su francuzi odradili solidan posao,evo cak i benzinac od 200ks trosi (po zimi?) kao upaljac!?

meganed97
28.1.2016 08:02
3
3

Ima li neki sedan a da ne liči na Software Passata...

Paprikar
28.1.2016 11:27
4
7

@Aleksandar
Bilo bi zalosno da si presao toliko (a licno verujem da si manje jer covek zna koliko mu je presao automobil ali nije ni bitno) a da je pravio probleme. To su jos uvek male kilometraze da bi mogao da konstantujes da je Megan pouzdan auto. S obzirom da ti je to jos jedan auto u nizu, znaci da ga ne vozis cesto.

Bobo
28.1.2016 12:22
12
4

Talisman ima treće staklo u c stubu,Passat nema,Talisman ima zadnji blatobran naglašeno širi od kabine,Passat ima proširenje čitavom dužinom, Talismanu se zadnji deo kabine sužava i prelazi u zadnji spojler, Passat ima potpuno ravne ove elemente,Talismanova zadnja svetla su potpuno preuzeta sa Renoovog trkača RS01, a opet taj "most je već viđen pre toga na De Ziru, Passat ima obične razvučene svetlosne sklopove, jedino što podseća je grafika unutar svetala.Prednji deo takođe liči na Nemce, ali je već predstavljen na De zir konceptu, koji je nastao davno pre nego što je izašao aktuelni passat.Na trkaču RS01 su postavljeni led okviri oko škrga ispod farova, koje je imao De Zir i i to je današnji nos svih novih Renoa.Dizajn Talismana izrazom liči na Passata, ali generalno je sve na njemu različito i nasleđe je i inspracija od DeZira.De Zir je studija koja je poslužila Renou da potpuno promeni dizajn i svi modeli nakon njega su imali te elemente.Nakon novog velikog SUVa i Scenica, Aker je najavio novu studiju,koja bi trebalo da posluži kao osnov za buduću gamu.Videćemo šta će od toga nastati, a Clio 2018-19 bi trebao da bude prvi model koji će nastati na dizajnu te nove studije.

Aleksandar
28.1.2016 14:22
10
1

Paprikar,
Verovao ti ili ne tako je. Vozim 3 automobila, od koga jedan uglavnom moja supruga. U firmi u kojoj radim imam 8 putničkih vozila i 6 teretnih vozila / kombi i kamioni 5+1. Jedan putnički koristim 24h a povremeno na dalje destinacije su u opciji jos dva. Cela firma ima preko 600 vozila i mislis li da ja gledam u km sat na svakom? Postoje referenti koji me obavestavaju da zbog km treba uraditi servis ili da ga treba registrovati. Tehnicki i sve ostalo rade zaposleni u mojoj sluzbi, tako da ni tu nisam u toku.
Za moja privatna imam upisano na kalendaru u kom mesecu imam registraciju a racunar mi daje opomenu za servis, mada to uglavnom radim na nekih 10000 koliko i predjem godisnje. Meganom prelazim 6-7000km godisnje po evropi i 4-5000 na nasim putevima. Zao mi je sto nemam vise slobodnog vremena za uzivanje i veruj nisam opterecen automobilima.
Ja sam i pisao da za ovo vreme od kako ga posedujem nisam imao problem. Verujem da ce i Talisman pokazati odlican kvalitet. Nadam se da cu ga voziti, pa se onda dopisujemo. Poz

Aleksandar
28.1.2016 14:35
7
1

Peki,
meni je zanimljivo pitanje buke u vozilima koja vozis. Valjalo bi da se uradi nesto na tu temu. Mozda mini test na 50, 80 i 130km/h. Ima li nekih uporednih podataka za ponudjene benz i dizel motore u Talismanu?
Pozdrav

Peki
28.1.2016 21:28
10
2

@Milan 2, imas sliku sledece nedelje, za kada je planirano objavljivanje Megana 4. Kao sto rekoh instrumenti su identicni kod sva tri modela (Espace 5, Talisman, i Megane 4). Uostalom, slicni su i kod Kadjara, baci pogled na test u arhivi, tu se vidi i instrument tabla sa brzinometrom, u "prelepoj plavoj boji" :-)

@Aleksandar
Pojedini strani casopisi, sa redakcijom od desetak clanova i isto toliko tehnicara i fotografa, vrse razna merenja na pisti, gde spada i merenje buke u vozilima. Iako je izrazavaju u decibelima, i sami priznaju kako je ovo vrlo subjektivna stvar, jer pored buke motora postoji i buka od kotrljanja i vetra, sto nije uvek lako izmeriti. Mozda si primetio da cesto navodim kako je motor kod pojedinih vozila gotovo necujan pri visim brzinama, odnosno da su znatno prisutniji drugi parazitni sumovi. Priliko ubrzavanja evidento je da se dizeli znatno vise "deru", poneki su zaista neprijatni za slusni sistem. E sad, znas i sam kako mnogo toga zavisi od kvaliteta asfalta, stanja, sirine i marke guma, odnosno da li doticni automobil ima tkz. lisnata bocna stakla (ista kao vetrobransko). Sa vremenom stari i guma koja izoluje vrata od karoserije, ili je, kao u slucaju jedne Astre (ne ove poslednje), ocigledno postojala neka fabricka greska. Na auto putu je bukvalno zvizdala, uspeo sam da lokalizujem problem, koji je dolazio od jednog loseg spoja na zadnjem desnom staklu, ali ga nisam mogao otkloniti. Nije da se zalim, ali bez podrske redakcije, infrastrukture (pista), sofiticirane opreme za merenje, zavidnih financiskih sredstava..., neke stvari su tesko izvodljive. Padose mi na pamet junaci iz onog starog stripa Alan Ford, ponekad se osecam kao i oni, sve uz pomoc stapa i kanapa... Ali boj ne bije puska ubojita vec srce junacko, hahahaha

PS. @Audifan, ako imas jedan iPhone 6 viska, rado cu ga prihvatiti. U meduvremenu, moj LG G3 sluzi svrsi! Stara skola, kojoj pripadam, u principu koristi mobilni telefon za... telefoniranje!!! Slike pravim sa mojim Canononom, meilove saljem kompjuterom a filmove gledam na TV. Sve u jednom nije za mene, ali necu da se uvredis, pa cu ipak prihvatiti tvoj poklon :-)

Pozzzz

Audifan
29.1.2016 18:55
4
2

@Peki i ja koristim G3,telefon je više nego dobar, čak šta više perfektan, moj komentar nije opska već savet da mu updatujes softver pošto vidim da radi jos uvek na kit kat4,4, a izašao je andoid 6,0 za njega. Ako ti nije jasno o čemu pisem ili kako da ga ažuriraš, javi mi se na fcb, mnooogo bolje radi sa svezijom verzijom softwera.

Milan 2
30.1.2016 00:25
4
1

Peki@ Sa Talismana smo presli na mobilne i operativne sisteme hahahaha...Eto, Peki, dok ti druge upucujes u svet novih automobila i dajes korisne savete oko istih, sa druge strane ces ti dobiti kurs za upravljanje novim verzijama operativnih sistema na telefonima, kako da budes u trendu. To ti je ono kao kod auta, izadje neki model, pa posle toga nadogradnja, blago zatezanje bora, e isto je i sa mobilnim hahaha....

Peki
30.1.2016 09:19
5
3

@Audifan,prihvatam, samo na Facebook nema ni jedan audifan koji odgovara tvom profilu? Kako da te nadem?
@ Milane2 u pravu si, ziva muka da se snadem sa operativnim sistemima u kolima, posebno u voznji i kada je autu na raspolaganju samo par dana. Kao i sa tim tablet/ekranom, zverao sam u njega pre neki dan (Megan 4), samo sto se nisam zakucao u kamion! Ne prica Don bas uvek gluposti hahahaha (ovo je bila sala, Don ne ljuti se).
Pozzzzz

Audifan
30.1.2016 17:43
2
1

Peki! 3 godine smo prijatelji na fcb :-)

don
30.1.2016 18:25
3
2

zex,passat je deja vu, ha sjeo u "novi" ha u stari, dodje ti na isto,uz kamaru vec koristenih detalja na drugim modelima,jednostavno nemas ugodan osjecaj . Neprijatno mi je boraviti u njemu,unutrasnjost nimalo mi nije ugodna, s druge strane kod talismana razveseljava sve osim toga sto sam gore nabrojao. ova kontrola na 4 tocka je nesto sto treba kupac svakako nadoplatiti kod svog talismana i to je onda nesto ga izdvaja od ostalih, ali i nesto na sta se treba navici.
Prednost bih dao talismanu,i s obzirom na to da je veliki odmak od lagune,ali moj izbor dok ne izadje djulija, je mazda 6(benzinac) ali i novi avensis(dizel), sve sa automatskom transmisijom.
P.S.neko poslusa dobronamjeran savjet,a neko nauci na najtezi nacin.

Nemanjica
30.1.2016 22:25
2
4

...uf, ni pravopis ne znaju, a kamoli da koriste smart phone, a "pevaju" o nadogradnji softvera... Hahahaa
P.S. Do prosle godine nismo znali, sta su hteli da "napisu" od "nabadanja" po tastaturi!

Milan 2
31.1.2016 01:22
5
0

don@ slazem se sve sa tobom, ali gde nadje Avensisa? Skoro imao voznju 1.8 benzinca, totalno, ali totalno razocaran u svakom pogledu. Moja Insignia stara 4 godine je avion za Avensisa, ali i svaki drugi noviji model iz te klase. Ne bi ga uzeo u ludilu, a za Mazdu 2.0 benzinca, tu se slazem, sjajna je u svakom pogledu, posle blagog redizajna.

don
31.1.2016 16:30
2
0

Milane jarane,dobar je avensis al dizel od 177ks ak me sjecanje ne vara, ima i ovaj novi 2.0 al mislim da je to bmwova masina nesto izmijenjena(citaj povecana pouzdanost) od strane toyote. Aktualni avensis dobro izgleda posebice kad se u unutrasnjoat ubaci malo boje. Inace 1.8 je navodno imao problema pa ga se uglavnom izbjegava kao polovnjaka. U mulionskim gradovima kad zapnes u guzvu automatika dobro dodje, a jos udobna sjedala i snazan motor i laganica,ne ispalis na zivce, ne boli lijeva noga a ni kicma.

zex
31.1.2016 22:26
1
0

@milan2 - zasto ti se bas toliko nije svideo novi Avensis??
@don - da li mislis da Reno pravi pouzdane automobile?

Milan 2
01.2.2016 00:10
4
0

zex@ Prvo sto mi se nije svidelo, a odmah sam primetio je menjac. Prva, drug, treca, zapitam odmah sebe, jel ja ovo vozim stari zenin Peugeot 206 ili neki novi auto iz vise klase? Menjac uopste ne upada lepo u brzine i jako mi je landarav, sve mi to nesto svileno pri promeni brzina i ruka mora da ide bas do kraja, nema sam da upadne u zeljenu brzinu. Kod moje Insignije je to pravo zadovoljstvo, menjac precizan, bukvalno sam vodi ruku, tvoje je samo da odaberes pravac, upada kao zakljucan u zeljenu brzinu, milina jedna. Druga velika primedba, motor, a njega sam namerno uzeo jer mi se na papiru svidela kombinacija tj odnos kubikaza-konjaza, ali to je ostalo samo na papiru. Motor uopste nema direktan odgovor na gas, kunem ti se stisnem gas i onda cekam bukvalno nekoliko sekundi na reakciju motora, pa tako ko uzme ovaj motor moze da zaboravi na iole rizicnija preticanja ili da rizikuje, pa stavi u kola potkovicu i krst preko retrovizora, da mu bog pomogne.
Ok, atmo motor, nije i ne moze biti kao turbak, ali ista ta Mazda ima atmo motor, vozio sam 2.0 sa 145 konja. Veruj mi, nebo i zemlja u odnosu na Avensisa, motor reaguje na gas u trenutku, nema kasnjenja, menjac pravo zadovoljstvo se igrati sa njim, a i samo ubrzanje je lepo, nekako uliva poverenje vozacu. Na kraju taj dizajn, gde nekako ta Toyota fura neki svoj fazon kojim evropljani nisu odusevljeni, ali to je stvar ukusa, mada po meni i tu je Mazda daleko u prednosti, pogotovo posle redizajna. Eto neki moji utisci, veruj mi na rec da je tako. Pozzz...

don
01.2.2016 08:48
2
0

@zex jarane, nemam iskustva sa polovnim renoima. Svabe kazu da su cak i na 2.0 dizelu kod lagune pronasli neke nedostatke na motoru, prevelika istrosenja (pa ne kupih-vidi autobild tuv report). Recimo, laguna 2, kazu da je kvarljiva, a ima ljudi koji su samo akumulator na njoj promijenili (1.9 dizel, 15k km godisnje prelazi, u vlasnistvu cca 6god.).
Talisman djeluje mnogo bolje napravljen, a vrijeme ce pokazati. Ja sam htio kupiti pezo 508 sa 1.6 motorom (nizi porez, osiguranje), al me odgovorise jer taj motor idalje ima problema (nekakav vodic ide iznad auspuha pa se zbog topline suzava, mada nisam znao da se ista zbog topline suzava lol, al to im je objasnjenje pa nek im bude, necu da se prepirem, uglavnom to uzrokuje otkazivanje turbine) a imas ga za 11k sa nevelikom km u allure paketu i panoramom. 406 sa v6 motorom , onako na kratko, al kad sam imao uvid u racune prijasnjeg vlasnika dodje mi da se sledim koliko je lik dao na servise, s druge strane potrosnja je odlicna, oko 9 l po zimi, cudo jedno. Jos davno sam imao 206, i to mi je sve iskustvo sa francuzima. Imam poznanike koji furaju c5 (apsolutno nikakvih problema, a vec 30god vozi samo taj model-sve generacije- u najvecem paketu opreme sa hidro ovjesom),megane (problemi sa nosacem motora, auto zamijenjen za subaru),307 (ne sjecam se da je bilo kakvih problema). Uglavnom, japanci i italijani,i ponekad mercedes.

zex
01.2.2016 12:53
1
2

A moze isto pitanje i za Pekija

Da li mislis da Reno pravi pouzdane automobile?

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: