Ekskluzivno

Renault Scenic XMOD

Elektronski „avanturista“

Isprovociran uspehom Peugeota 3008, i zabrinut dolaskom novog Citroena C4 Picasso, Renault je nakon samo 18 meseci ponovo restilizovao Scenic, ponudivši istovremeno „terensku“ verziju, nazvanu XMOD

Za razliku od Peugeota, koji poseduje kvazi crossover 3008 i mini van 5008, Renault ima u ponudi pravi SUV Koleos, i klasični monovolumen Scenic. No, kako Koleos nije postigao ni blizu toliki komercijalni uspeh kao 3008, odlučeno je da se Scenic „naoruža“ sa par off road gedžeta. Ovo mu zapravo i nije strano, jer je još prva generacija posedovala jedno ovakvo izdanje (lansiran pre 13 godina, pod imenom RX4), doista sa integralnom transmisijom pozajmljenom od Nissana. Ovoga puta, posve je isključeno da Scenic poseduje 4WD pogon, pre svega zbog komplikovane adaptacije modela koji je na zalasku karijere, kao i povišene cene. Modifikacije su znači uglavnom estetske prirode, već na prvi pogled uočljive su masivne obloge od crne plastike po bokovima, kao i zaštita donjeg postroja napred i pozadi (od metalizirane plastike), krovni nosači i modifikovana prednja maska. Ukoliko je uz to snabdeven i elektronskim sistemom nazvanim Extended Grip, obuven je u miks pneumatike M+S (Mud & Snow), kako bi se izvukao iz malo delikatnijih situacija.

Renault je dakle još jednom ušminkao svog pulena, jedva godinu i po dana nakon poslednjeg liftinga. Ovo se ogleda pre svega u ogromnom znaku proizvođača (sada na podlozi od crne lakirane plastike) i drugačijim LED dnevnim svetlima, što znači da je pored voženog XMOD, na raspolaganju i „civilna“ varijanta. No, testirani je ipak interesantniji, odnosno polivalentniji, pa smo ga upravo zato i izabrali na jednonedeljno druženje.

     
 

Elektronika nije svemoćna
Kome je osim izgleda bitna i upotrebna vrednost, obavezno mora da doplati za spomenuti Extended Grip, koji poboljšava kontakt prednjih točkova sa podlogom. Nešto slično sreli smo kod Peugeota (ovde nazvan Grip Control), s tim da je kod Scenica sistem pojednostavljen. Radi se o kombinaciji dva dobro poznata elektronska sistema, ABS i ESP, kako bi se obezbedio bolji kontakt sa klizavom podlogom (blato, pesak, sneg…).

Jednostavno dozvoljava da jedan ili dva pogonska točka proklizavaju, odnosno da se obrtni moment procentualno prebaci na onaj koji bolje prijanja uz put. Osim standardne reglaže za asfalt, dugmetom na centralnoj konzoli može se izabrati mod „Sol Meuble“ (neravan, otežan put), odnosno „Expert“. Ovaj poslednji, barem teoretski, dozvoljava vozaču apsolutnu kontrolu obrtnog momenta, što se pokazalo prilično efikasnim prilikom pristupa divljim peščanim plažama Atlanskog okeana. Kao što smo rekli, potpomognut je specifičnim gumama Continental CrossContact 215/60 R16 M+S, specijalno razvijenim za ovu priliku. Osim toga, uzdignut je za 10 mm, dok je ogibljenje pojačano. Proširen je i trag točkova, pozadi za 20 mm, odnosno napred za 10 mm. Rezultat je posve korektan, mada ne treba smaknuti s uma da se i dalje ne radi o nekom talentovanom SUV-u. Zaključak, otisnuti se zemljanim putevima do udaljene vikendice, ili se eventualno popeti do skijaškog centra, bez upotrebe lanaca, posve je izvodljivo. No, ukoliko malo bolje razmislim, sve te silne zaštite i pojačanja, najbolje će poslužiti protiv nepažljivih „vozača“ pretovarenih kolica iz super marketa, ili pri osvajanju visokih ivičnjaka!

     
 

polivalentniji i originalniji od „običnog“,
efikasni Extended Grip,
diskretan i ekonomičan agregat,
opšta udobnost

prevaziđena modularnost,
Extended Grip uvek uz doplatu,
kvalitet pojedine plastike,
ergonomija komandi u zaostatku za konkurencijom

Druga strana medalje, zaustavni put po asfaltu je znatno duži, tako da onaj ko ne silazi sa ovakvih puteva, nema nikakve potrebe za ovom verzijom. Tako će uštedeti oko 250 evra za Extended Grip, i sačuvati za nijansu veću udobnost. Jer, XMOD je ipak tvrđe trimovan, dok je buka od kotrljanja veća. Vozna dinamika time nije dovedena u pitanje, ovaj Scenic se nimalo ne razlikuje od ostale braće. Usput, predviđena je samo kratka verzija, dok je modularnost neizmenjena.

Težina godina najviše se oseća u unutrašnjosti, mlađi konkurenti, kao što je recimo novi Citroen C4 Picasso, znatno su talentovaniji. Mislimo pre svega na ergonomiju radnog mesta, ali i na upotrebljene materijale i modularnost. Sedišta pozadi se recimo moraju izvaditi ukoliko se želi maksimalni utovarni prostor, no, to nije nimalo jednostavna operacija. Osim što su teška, postavlja se pitanje šta posle sa njima? Realno, jedina izmena u unutrašnjosti odnosi se na centralnu konzolu, gde je sada klasicna ručna kočnica. Prava radost za one koji ne mogu da smisle razno-razne automatske ili poluautomatske električne. Primetili smo i da je opremljen multi medija sistemom R-Link (inagurisan kod Clia 4 i Zoe), sa povećim kolor ekranom, dok se skuplje verzije mogu pohvaliti pedalama od aluminijuma i novim sedištima, u kombinaciji koža/alkantara.

     
 

Renault Scenic XMOD 1.5 dCi Energy

Motor: Dizel, četvorocilindarski, turbo punjač, 8 ventila
Zapremina: 1.461 cm³
Snaga: 81 KW/110 KS pri 4.000 o/min
Obrtni moment: 260 Nm pri 1.750 o/min
Menjač: šestostepeni ručni ili automatstki EDC
Pogon: na prednje točkove
Dimenzije: 4.370 x 1.850 x 1.640 mm
Pneumatici: 205/60 R16
Kočnice: napred samoventilirajući diskovi, pozadi puni diskovi
Masa: 1.434 kg
Zapremina prtljaznika: 437-522 l
Rezervoar za gorivo: 60 l
Ubrzanje 0-100 km/h: 12,5 sekundi
Maksimalna brzina: 180 km/h
Emisija štetnih izduvnih gasova: 105 g/km CO₂
Prosečna potrošnja na testu: 6,7 l

Uz sve agregate
Scenic XMOD pokretan je sa ukupno pet motora, od čega tri benzinska i dva dizela. Pored prevaziđenog 1.6 16v/110 (u ponudi je samo za nerazvijena tržišta, kao što je naše…), navedimo novi TCe od 115 i 130 KS, dok boje dizela brani dobro poznati 1.5 dCi/110 i odlični 1.6 dCi od 130 KS. Vozili smo slabiji, o kojem verujem svi sve znaju. Podjednako diskretan i ekonomičan, ovaj blok posve koretno obavlja posao, bez obzira na predugačke prenosne odnose. Dva poslednja su duga kao gladna godina (sve u cilju smanjenja CO₂), tako da je ispod 2.000 o/min pod stopalom osetna „turbo rupa“. Inače, ovaj agregat je osvežen prošle godine, te umesto nekadašnjih 240 Nm, sada razvija 20 Nm više. Uprkos tome, i dalje je nedovoljno elastičan u najnižim obrtajim, te ukoliko se prerano „prešaltuje“ u viši prenos, mora se sačekati par sekundi, pre nego li počne da ubrzava. Nakon toga, teško mu je pronaći veću manu, barem dok je za upravljačem samo vozač. Jer kada smo se maksimalno opterećeni uputili do „Venecije sa severa“ (Briž u Begiji), uverili smo se da je za duža putovanja mudrije izabrati spomenuti 1.6 dCi/130, skuplji za tačno 1.000 evra.

Ukoliko ništa drugo, zadovoljio se sa skromnih 6,7 litara u proseku, mada nije nemoguće sići i ispod 5 lit. Nakon dva sata vozikanja po ne preterano začepljenoj francuskoj prestonici, putni računar pokazao je potrošnju od 8,3 lit, uz svestranu pomoć serijskog Stop&Start sistema. Znatno je štedljiviji na autoputu, gde je teško prebaciti 6 litara, pod uslovom da se pridržava ograničenja od 130 km/h.

Što se tiče cene, XMOD skuplji je za 700 evra od adekvatnog „običnog“ Scenica, plus 250 evra za Extended Grip. U Srbiji, ukoliko je verovati podacima na zvaničnom sajtu proizvođača, početna cena iznosi 17.690 evra (1.6 16V Expresion), dok za voženi 1.5 dCi Energy 110, treba 20.690 evra. U ponudi je i viši završni nivo, nazvan Bose Edition, skuplji za nepunih 3.000 evra! Na raspolaganju je automatski menjač EDC, za koji se doplaćuje 900 evra. Sve u svemu, Scenic se ne rasprodaje, a vredi li investirati još bezmalo 1.000 evra za XMOD, zavisi pre svega od namenske upotrebe. Lično, verujem da vredi, iako je Renault debelo zakasnio sa njegovim lansiranjem. Prednost koju je stekao Peugeot 3008, nemoguće je nadoknaditi, sve dok svetlost dana ne ugleda potpuno novi Scenic 4, predviđen za kraj sledeće godine.

     
 
Tekst i slike: Perica Rajković
15634
Postavljeno: 04.09.2013

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

loeb-np
04.9.2013 12:02
13
12

lijep auto :) vec dugo razmisljam koji da uzmem scenic ili grand scenic...i koji motor...

deda
04.9.2013 12:14
14
10

Peki bas si strog prema ovom lepom autu

serpico
04.9.2013 12:27
13
11

senic je zakon!on je rodonacelnik klase!

ddd
04.9.2013 14:21
20
16

Ja cu kontra :)
Meni nije lep sad skoro nijedan Renault!
Ne izgleda mi previse ozbiljno spolja,nema to sto bi trebalo da ima pravi 4x4.Ne znam zasto,da li zbog izgleda spolja koji ne uliva neku sigurnost!?
@SERPICO- i svakako nije rodonacelnik klase!
Auto za zene za po gradu i da sidjes sa puta do nekog manastira i to je to!
A "cuvena" Reno-ova elektronika isto mi stvara sumnuju!
Sigurno nije los auto,ali mene kao pojedinca nikada nebi zainteresovao!!
Pozdrav!

Don
04.9.2013 14:55
11
18

@DDD
Potpis

Bojan
04.9.2013 15:33
5
3

Lep automobil nije cesta slika iz Renoa. Ovaj je bas lep, po meni lepsi od ostalih verzija Scenic-a. E sad, sam naslov govori "nemoj da ga kupis", jer elektronski avanturista zvuci kao nesto natrpano elektronikom koja se cesto kvari. 1,6 DCi je svakako najbolji Renoov motor, valjda ima i njega u ponudi, vise pristaje ovako teskom automobilu.

serpico
04.9.2013 15:59
10
4

Ddd jeste ,1996 renault megane senic prvi takav !clio 4 je lep i Captur takodjer!

Milan
04.9.2013 17:48
8
2

@loeb

Grand Scenic 1.6 dci.

pecagt
04.9.2013 18:03
16
8

nego ko je rodonacelnik klase ako nije scenic majke ti?! drugo, on i nije pravi 4x4, vec medium mpv nasminkan u maniru crossovera. lepota je stvar ukusa, meni licno je bas lep i spolja i unutra...i meni je, mogu bez lazne skromnosti reci-kao velikom poznavaocu ove marke sa dosta iskustva reno zadavao mnogo manje glavobolja od nekih drugih marki, realno veliki problem sa elektronikom i jos dosta cime je bio na laguni 2 mk1, do 2005 god, vec posle restajlinga, svi modeli tih godina maltene da nemaje greske...pozdrav!

lupanje
04.9.2013 18:12
23
9

ddd
ne znam zasto neko ima potrebu da pljuje po necemu o cemu ocigledno nema pojma.
nije ti lep ni jedan reno.- ok.ali bas bilo koga zabole uvo za tvoj ukus.
nema to sto bi trebalo da ima pravi 4x4.- pa i nije pravi 4x4, procitaj tekst.
i svakako nije rodonacelnik klase - jeste rodonacelnik klase.
auto za zene po gradu - bravo
sumnuja - ne znam sta je
a ˝nebi˝ se pise odvojeno
pozdrav


ddd
04.9.2013 18:36
11
15

@PECAGT
Kao sto sam rekao "mene kao POJEDINCA nikad nebi zainteresovao"m,sto znaci da sam rekao svoje misljenje,a da sam laik,nisam!
Imao sam par Renoa u svon posedu i hvalim samo udobnost(Reno 25,Safrane,Lag 1 i 2).
Kao sto si rekao,stvar je ukusa,ali meni se licno ovaj model ne svidja,ali to sam ja!
Ti ocigledno volis Renoe i to je OK!
Ja ih nesto ne gotivim,i to je OK!
Svako ima pravo na misljenje,a moje misljenje je da Reno vozila u poslednjih par godina izgledaju bas kicasto i previse "nabudzeno".
Pozdrav!

pecagt
04.9.2013 18:40
13
10

serpico, lupanje
potpis
pozdrav!

pecagt
04.9.2013 18:47
16
7

ddd
ok, postujem
ali ne rece nam ko je rodonacelnik klase? i zasto auto koji i nema nameru da bude pravi 4x4, pa samim tim to i nije-nema ono sto treba da ima pravi 4x4? :-)
pozdrav

p.s.
clio 4
capture
megane coupe
laguna coupe...meni licno izuzetnog dizajna...
megane grandtour
laguna berline
laguna grandtour
scenic
espace...sasvim urednog i solodnog dizajna, meni tu nista nije kicasto, ali opet to je samo moje misljenje.

ddd
04.9.2013 18:47
11
13

ZA LUPANJE
1.U pravu si za "nebi"!
2."Sumnuja",ili sumnja,sto sam hteo da napisem,ali ocigledno sam pogresio!!!
3.Ja ne pljujem,nego imam pravo da kazem sta mislim,a to NIJE bilo pljuvanje!!!
4.Ako mi vec pricas o pravopisu,pogledaj svoj post pa razmisli kome pises,procitaj moje komentare,nadji ih,i vidi da li sam PISMEN!
5.Rekao si "koga zabole za tvoj ukus",a ja kazem,KOGA ZABOLE ZA TVOJ KOMENTAR?!
6.Kad citiras nekog moras da stavis "navodnike"!!!
7.Ljudi u komentarima pisu svoja misljenja,zato sto je nemoguce da mislimo svi isto!
To nikako ne bi bilo dobro!
8.Greske u pisanju,a posebno na tastaturi,se desavaju,pa i Vama!
I jos jedna stvar,veliko slovo ide na pocetak recenice!!
POZDRAV i hvala na ispravci!
U slucaju da sam pogresio u pravopisu,izvinjavam se!

Nemanjica
04.9.2013 18:59
12
9

Odvratan je.

ddd
04.9.2013 19:06
9
9

@PECAGT
Peco,ja bih pre uteo Citroen C4 PICASSO ili cak Opel Zafiru zato sto mislim da su bolji i kvalitetniji od ovog Renoa!
Ja tako mislim zbog loseg iskustva sa Reno vozilima,a naravno,ostavljam mogucnost da gresim!
A kad sam rekao za 4x4,mislio sam na izgled spolja,a ne na neke karakteristike,na sta si ti sigurno pomislio kad sam napisao komentar!
Jednostavni mi tako ne izgleda,to je to!
Mozda nisi lepo procitao komentar,ne znam.
I da ponovim opet,ja nikada ne pljujem po markama automobila kao nas drug CBR!
Na primer,TI si imao lepo iskustvo sa Reno vozilima,a ja nisam!
Zato sam rekao svoje misljenje,a mislim da svi imamo pravo na to!
Nista lose mislio nisam,kao sto si ti mozda protumacio!
Veliki pozdrav!
P.S-A za rodonacelnika klase stavljam CITROEN!
Moje misljenje!

Nemanjica
04.9.2013 20:40
8
2

@Svi,zamolio bih da se vise moj nick nikad ne zloupotrebi,kao sad sto je bio slucaj sada!HVALA!

ddd
04.9.2013 21:06
8
3

@NEMANJICA
Ti i ja se uglavnom slazemo u svemu,nije lep,ali nije ni odvratan.Makar meni.
Nema nam CBR-a,a?Haha.

Nemanjica
04.9.2013 21:52
7
2

Ha haa,nema ga danima,iskren da budem,malo je dosadno kad ga nema,sa njegovim "mudrim"konstatacijama,ma koliko me je ranije iritirao,primetio sam i jednu retku karakternu osobinu,a to je da je iskren,bez obzira na njegov lucidan stav povodom auto indusrije koja nije sa famoznog istoka!:-)

ddd
04.9.2013 22:43
7
4

Ma sigurno testira nekog Japanca pa nema vremena.
Iskreno,i meni nedostaje,bas bih voleo da cujem sta bi rekao za ovaj Reno.
Mogu da zamislim:
"puj puj sta je ovo,kakv reno to ne moze da pridje japancima,aaaa,hondaa,,"
Haha.

Bobo
04.9.2013 23:05
8
2

Ja mislim da je u kategoriji c monovolumena Scenic ono sto je Golf u c segmentu, barem ga ja tko dozivljavam, ali ovaj mi se bas ne dopada, stvarno mije kicast, ni senka starom rx4, odabir boja mi je takodje bljak, a sve u svemu mislim da je dobar, ali da ga je vreme pojelo i da je vreme za naslednika.
@ddd Kako to mislis "stavljam CITROEN za rodonacelnika"? Ti stavljas? Gde stavljas? Zasto stavljas?

serpico
04.9.2013 23:23
6
1

senic je zakon ali ovo je redizajn i novi naslednik se dizajnira!A meni licno je jako lepa Opel Zafira sports tourer !

Audifan
05.9.2013 00:16
9
4

@Redakcija Pre svega pozdrav a nakon toga i kritika(korekcija teksta).
Posto sebe licno smatram i to bez lazne skromnosti za strucnog poznavaoca autoindustrije pa shodno tome dajem sebi za pravo da vas i pozitivno pritikujem.

Pre svega obiman opis automobila sa vidnim trudom i oko edukacije ali!?
Scenic RX4 nije imao pogon od Nissana vec Stajer puch! Ok verovatno se greska podkrala zbog kasnijeg braka sa Nissanom ili pobrkanosti sa Koleosom.
Edukacije radi zaboravili ste Scenic 2 Conquest.

Nadalje pitanje je da li je ovaj model uopste umesno porediti sa scenicom RX4 ili mnogo pribliznijeg scenica 2 conquest koji jeste isto kvazi terenac.
Takodje je edukacije radi bitno spomenuti i kangoo 1 4x4 kao i njegovu kvazi suv varijantu pampa.(ali ludospace i mpv su dve klase pa je s te strane izostanak opravdan)

Znacajno je isto istaci da je scenic rx4 za razliku od kangoo 4x4 je imao dosta problematicniji pogon a za oba modela ga je pravio Stajer puch,a da je sama ta cinjenica uticala na nepojavu 4x4 scenica2.

@Ostali prvo pozdrav svima drugo dizajn u ovoj klasi neigra prvu ulogu prilikom kupovine jer je to porodican auto i uglavnom ga biraju deca roditelja a tu scenic odusevljava sa brdom polica pregrada i bunkera,znam da je scenic 2 imao zapreminu kaseta,bunkera i ostava od 120 litara.
on jeste rodonacelnik klase i tu titulu mu niko nemoze osporiti.
Nisam imao neka velika iskustva sa tom klasom auta pa da mogu da sudim koji je naj ali vozio sam scenica2 od kuma a imao u sopstvenom rent a car zafiru2 1,9 cdti scenic svakako mnogo inteligentnije i mastovitije uradjen odusevljava raznim fazonima sa policama pregradama i sl dok je na mene zafira sa vozaceve strane ostavila mnogo mnogo bolji utisak, zena i deca su svoj ogroman glas dali scenicu a prilikom kupovine takve vrste auta Tata slusa Mamu i decu iz svega iznetog licno dajem uvek ogromnu 10-ku scenicu.

CBR
05.9.2013 01:29
6
6

Vidim da vam nedostajem !!!

Ovo je gadno i kvarljivo kao i Fiat multipla bljak !!!

Recu jos samo jedno TOYOTA COROLLA VERSOoooooooooooooooo !!! Zakon ostalo je sve smece!!!

Bobo
05.9.2013 09:06
6
1

Meni na ovom redizajnu smeta sto pokusavaju da uklope Akerov dizajn na nesto sto je dizajnirao Klement pa mi se sve to jako vidi, ili ja tripujem.lepsi mi je bio prvi redizajn, ali sam ubedjen da ce novi u duhu Clia i Captura biti lepsi.

Don
05.9.2013 09:41
4
11

verso se pokazao kao izuzetno dobar i pouzdan auto. Meni licno dizajn auta, kako vanjski tako i unutrasnji igra veliku ulogu. Volim da se osjecam ugodno u svom automobilu i shodno tome niti u jednom renou se ne pronalazim, jer mi se njihov dizajnerski izricaj uredjenja unutrasnjosti ne svidja nikako i smatram ga maksimalno ruznim,cak sta vise rodonacelnikom ruznoce u svojim klasama.

Sto se tojote tice, mekanija plastika, manje sivila a vise boje i nesto vise pretinaca bi jako popravile stvari (ne znam za ovaj zadnji model da li je ucinjen napredak ili ne).

Inace, od ovakvih napuhanih auta zvanih buhtla, izabrao bih najprije B klasu pa verso, pa novi picasso unatoc ona dva ogromna ekrana (vise odvlace pozornost sa ceste neg ista drugo). Mozda svi ovi nabrojani i ne spadaju u istu grupu, ali meni su napuhani svi isti, vozio bih ih samo ako bih morao, a nekog interesa sa buhtlama nemam.

Isto tako, neki bi trebali shvatiti da komentari ne moraju biti samo afirmativni i ne uvjeravati druge ljude u ispravnost svojih stavova.Postoje osobe koje vole reno, ali i one koje ga ne vole, no zato se ne trebaju napadati osobe, sto je posebno izrazeno kod pojedinih komentatora ovdje.Kad treba napadati fiat i italijansku autoindustriju, tad se svi nadju i slozno po njoj ko biva to cine iz nekog znanja i iskustva. Nes ti! A kad se takne u njihove preferirane poluproizvode koje kuju u nebesa, onda ko pcele na strsljena, svi navale dok onome koje napisao negativan komentar il napisao ono sto zele da cuju ne ogule kozu.

serpico
05.9.2013 09:49
4
4

audifan je sve lepo objasnio!no coment!renault Senic je obiteljski automobil u prvom redu udoban i prostran,tih i stedjljiv sto je vaznije od voznih osobina i krajnje brzine ili ubrzanja za ovu namjenu i klasu vozila!bravo audifan!a vi svi ostali lupetate jer ste samo polu upuceni u svet automobila!

Don
05.9.2013 11:38
3
8

pff, u posljednoj recenici mi fali negacija, al haj nema veze. Nego, eno sad ce izbor za Car of the year 2014, pa isklikajte svoje kandidate.Mozda uspijete uvjeriti da Renault Captur ili Renault Zoe zasluzuju titulu. Ko ce ga znat.

pecagt
05.9.2013 12:04
3
3

pozz Audifan, sve si lepo objasnio druze, ja nisam imao toliko zivaca!:-)

Goranns
05.9.2013 12:12
7
4

@Don zamolio bih te da nepricas Turski jer te nerazumemo sta su ti te burbuhle???

Bobo
05.9.2013 12:42
5
2

Malo bezanje sa teme,ali u Zrenjaninu u kojem sam cesto video sam napucanog crnog Scenica koji od opreme ima sve sto mozete zamisliti i to mislim da je 1.6dci, sa gomilom hroma fenomenalnim naplacima media uredjajima i sl...boljeg nisam ni video na ulici,mislim da je najskuplja moguca varijanta,a onda saznadoh:kupila ga crkva za svoje potrebe u okviru parohije.Pa jel morao biti u fulu ? Je li bre askete?

Audifan
05.9.2013 13:39
4
2

@Bobo nije ga kupila crkva vec licno pop Zoran inace jako dobro udat pop.A ovo mu je 3 scenic po redu.Spletom slucajnosti znam coveka.

Bobo
05.9.2013 14:26
5
0

Onda se javno izvinjavam, meni tako rekose kad sam ga zapazio,jako je lep, u zdravlju da ga podere.

MIVEC
05.9.2013 14:36
3
2

Po meni aktuelna Laguna i novi Clio su zaista lepi automobili, pogotovo mi se Laguna u tom smislu svidja, originalna je, elegantna i deluje nekako lagano.. E sad, Captur i nekako, ali Megan i novi Scenic su mi ruzni, sa gomilom nekih nedefinisanih linija i onom plastikom u dve boje koja deluje neozbiljno. U odnosu na prva dva kao da je drugi proizvodjac. Slicna prica je i unutar vozila. Inace nisam ljubitelj francuza, mada kazem Laguna mi je jako dobra a imao sam priliku probati dCi za koji imam pohvale, cini mi se bolji nego ekvivalentan TDI s kojim mogu da ga uporedim...

Audifan
05.9.2013 16:28
6
5

@Mivec TDI i VW grupa su najgori u svemu eto da nekima vise bude lakse !!!
Jer je prosto vise postalo iritantno ali bas uvek poredjenje sa golfom ili TDI ,a ma koji god da je auto ili klasa da nekazem bilo koja tema !!!

Ja znam da se za dobrim konjima prasina dize ali sto je dizete vise pobogu!?

Pa pricamo o scenicu MPV a realan konkurent je citroen ja neznam da li citroen ima TDI!?
Ili corolla verso da nema ona TDI?
zasto uvek pravite naopake paralele?
A da kazemo da je turan u ovoj klasi meni licno je to smesno pre bih ga poredio sa kangoo .

A sto se tice DCI agregata jesu u vrhu 1,5 i 1,6 su delo francuskog inzinjeringa dok je 2,0 delo Nisanovog centra za razvoj u Spaniji i sreca sto je Renault napokon poceo da izbacuje licno svoj 1,9 dci u korist 2,0 dci.
I na koncu svega rezime oko DCI,TDI,JTDM,BmwD itd a sve pre nego opet ozbiljno skrenemo sa teme kako iko moze reci sta je tu bolje ili losije kada su toliko tesno ukrstena koplja da niko sa racionalnim i objektivnim sudom nemoze da tvrdi da je bas jedan naj naj a pogotovo ocenjujuci ih po nazovi iskustvima vlasnika polovnih lomova kupljenih na placu uz majkemi samo 130000 km (a stvarnih 430000) ne bez zajebancije to nije mit vec istina!!! Pa jos kada mi neko kaze kupio karavan pasat iz Nemacke 2005 godiste sa predjenih 140000km ma strasno da ali koje godine od ukupnih 8 je presao toliko? Evo znam coveka ima vectru c 1,9 cdti 150ks novu je kupio 2006 sada ima 420000 na satu,kompletan automobil prolazi po standardima na nasim placevima kao da ima 150K km a vozili ga Babe i Dede samo do pijace i nazad,pa opet podsecam da se meni raspao motor na akordu 2,2 crdi nakon 45000km A naprimer 2,5 DCI u mom Opel Movanu radi perfektno evo vec 250000 a vozi ga ko i kako stigne nadalje sa Tdi nikada problema ovaj drugat sa Vectrom (JTD za svu tu kilometrazu jedino egr i par gluposti) I sada ce da se ubaci CBR sa pricom za malu decu da se sve iz Evrope kvari crkava itd itd. Daj vise dosta glupih neutemeljenih komentara ODRASTITE !


serpico
05.9.2013 18:42
1
1

istina audifan!sve je to istina!sve zavisi od srece,gazde i odrzavanja auta!ako se je imalo pazilo na redovnu izmenu sintetickog ulja i svih filtera i tocenju "dobrog"goriva a ne trafo ulje,lozu itd...nekaka pretakanja iz lokomotiva,starih kamiona itd..svaki noviji t dizel bi trebo radit bez greske osim ako si peh peha pa stvarno naidjes gde je neka tvornicka greska!pozz audifan auto znalce!

Peki
05.9.2013 20:47
9
0

@Audifan, izgleda da te odlicno sluzi memorija, dok ti je poznavanju autoindustrije za pohvalu. Tacno je sto si rekao u vezi pogona, razvijen je u saradnji sa Stajer Puch, a Renault ga je posle adaptirao za Scenic, koji je konstruisan u njegovim pogonima. Dakle potkrala mi se greska, tj jednostavno sam se poveo za komentarima lika koji se odgovorni za press vozni park Renaulta u Francuskoj. U razgovoru, pre nego li sam preuzeo X-MOD, skrenuo mi je paznju kako ovaj nije "pravi" terenac, kao sto je nekada bio RX4, sa "integralnom transmisijom od NIssana". Iskreno receno, RX4 nisam nikada vozio, za razliku od Kangu 4x4 (verujem da se tekst moze jos uvek pronaci u arhivi), bio sam previse mlad, he, he, he.
Inace Scenic stari, prilicno dobro, ali je na udaru konkurencije. Letos sam proveo desatak dana sa novim Picassom (test u nekom od narednih brojeva), uskoro idem i na prezentaciju Grand Picasso, u poredenu sa njim ipak se oseca tezina godina...

Pozdrav

MIVEC
05.9.2013 20:54
5
0

@Audifan.. Sta se cimas?! U komentaru nisam govorio samo o Seniku.. Znam i sam, i ovde sam to govorio, da se ne moze suditi o celoj gami neke marke na osnovu iskustva pojedinca. Ja sam komentarisao dizajn Senika, a ostalo sam napisao ne vezano za taj model. Od novijih dizela u klasi vozio sam i stariji 1.5 i 1.6 dCi u prakticno novom Meganu, bukvalno a ne sa placa, vozio sam isto tako Golfa VI 1.6 TDI kog je moj drug uzeo novog kod nas, a i 2.0 TDI mi nije nepoznat. Druge novije dizele nisam imao priliku probati pa sam zato i naglasio "TDI s kojim mogu da ga uporedim", da sam slucajno umesto TDI vozio npr. JTD ja bih napisao JTD, jer sam govorio o licnom iskustvu u voznji, sto se da naslutiti iz komentara.. Takodje nisam milio na pouzdanost, jer to ne mogu da poredim. I opet mogu da kazem, 2.0 jeste zver od motora u poredjenju sa ostalim koje sam nabrojao, ali Renoov 1.6 je po meni bio blizi, cak jednak tom znatno vecem TDI-u sa 140ks nego onom 1.6, i to se moze videti vec i iz snage motora, ali je i subjektivan osecaj takav, taj 1.6 dCi jednostavno deluje nekako "sportskije"..

Audifan
05.9.2013 21:47
4
1

@Mivec Nista licno nego citajuci komentare ponekad skupim malo negativne energije pa se mozda neopravdano na nekome licno istresem pa ako sam preterao izvini. Da ako poredis na taj nacin TDI ali nezaboravi 2,0 DCI 150 i 170 ks treba porediti sa novim 2,0TDI 150 i 177ks 1,6TDI sa 1,5 DCi.

@Peki pozdrav pa sluzi me solidno memorija uprkos ogromnim kolicinama podataka koji me svakodnevno bombarduju sto iz mog posla a sto iz hobija a to su svakako auta.Nego u auto svetu sam prisutan onako bas vec dugo i tako stekao sam puno poznanika a bas pre oko mesec dana sam bio na veceri sa Vladanom vlasnikom Master group pa posto i uvek pricamo na temu nissan Renault pa ajd malo i Dacia (a najvise se svodi prica na servisiranje koji se kako ponasa u voznji a i planirao sam kupovinu Gt-r pa odustao)iskreno pominjao mi je bas ovu verziju da ima u salonu itd da neduzim ali jula sam bio u Drezdenu i tamo se odrzavao nesto kao putujuci show car Renault pa sam malo i sa menadzerima pricao (tacnije hvatao ih u lazi jer su uvek placeni da hvale svog konja),u necemu smo uspeli da se slozimo a to je da je Megane 3 reno namerno pozicionirao izmedju Golfa i I30 (tebi makar nemoram da objasnjavam koje su razlike u gripu voznje kompletnosti automobila i sl),Pa me interesuje tvoj konkretan sud vezano za scenic3 uopste ako bi ga poredio za zafirom turer ili korolom verso da li i dalje imas kloparav-gizdrav osecaj prilikom voznje kao sto je bio slucaj scenic 2 ili je i on poprimio tu robusnost koju ima Clio3- interesuje me objektivan stav.

Audifan
05.9.2013 22:06
1
2

@Peki i da! imao sam priliku nekih 1000km da provozam rx4 star bese oko 1godinu a grip voznje mi je bio smesan pa kako da ti objasnim? Otprilike razlika izmedju Rx4 i obicnog kao kada bih poredio predhodne generacije Kia sorento i santa fe ima konstantan osecaj ljuljanja i nestabilnosti karoserije u krivinama mi je bio osecaj idu prednji tockovi sada ce i zadnji (isto kao sorento) Ali rx4 je bio pojava u svoje vreme inace skoro identican pogon je koristio MB za V-klasu tako su oznacavali Vita 1 kada je putnicka varijanta u pitanju.Dok je ipak RX4 pa moze se reci ipak terenski sposobno vozilo vrlo slicno kangoo 4x4. Nisam citao tvoj test kangooa ali sam cuo od dosta njih da je prava divokoza i da cak bez mehanickih reduktora(mogucnosti izbora redukcije i blokade diferencijala) moze da se u vecini situacija izbori sa ozbiljnim izazovima kao i pravi terenci.

Zao mi je sto nikada nisam provozao Avantajma cak se kajem bio je jedan primerak u BG na prodaju za 3500e trebao sam ga kupiti i garazirati raritet i u svakom smislu avantime! Plus zadnji proizvedeni model cuvene a ugasene fabrike koja je isfabrikovala genijalnog Espacea a da sada vise nepostoji nazalost !

Audifan
05.9.2013 23:28
1
2

@Peki (po 3 put) Evo iskopah tvoj test kangooa 4x4 http://www.vrelegume.rs/strana.php?rubrika=1&&tip=auto_testovi&&tip_id=112
Ne da si ga pravilno i objektivno ocenio vec nemam reci koliko si to dobro odradio svaka cast. Cak dosta bolje od trenutnog testa X-moda !

Ali sa istom greskom oko pogona i tu si bio u zabludi ali sada znamo cijom zaslugom P.R. Kada uvek zaposle podobne a ne sposobne,poslusne a ne pametne.

Sve ostalo pozitivne i negativne strane ,Izduvavanje motora,oslonac leve noge,potrosnja,razlika u ceni,paralela sa PSA,slabasna muzika perfektno zapazanje jednostavno si odradio majstorski posao stavio si se u ulogu kupca vlasnika tog automobila i doneo jasan nepristrasno-objektivan sud Kangooa 4x4 svaka cast !!! Da sam ti poslodavac za taj test bih ti dao bonus jedne plate.
Jer velicina vrhunskog auto-novinara i jeste u tome,sposobnost pored raznih zveri ,da proceni uslovno jeftin auto kao i da se stavi u ulogu kupca. A ne kao neki voze samo Porsee ,brabuse i ostale Kariceve zveri a onda kao objektivno ocenjuju normalna vozila ali ih uzimaju u opc varijantama i sl dobro licno smo ja i taj novinar prijatelji pa necu dalje o tome vec podvlacim samo paralelu kao primer dobro-lose.
Hehe najsmesniji mi je onaj vec sada cikica kome postane posle hjundaija preko jeep dacia svetinja po principu hvalim ono sto mi plate a patroliram da se uvlacim turistickim agencijama (ostavite mi 100 evra na jastuku kada odete iz sobe) !!!

Uopsteno po objektivnosti VG su mi uvek bile No1(bez namere da se bilo kome uvlacim jer nemam potrebe) "Iskreno ste me kupili" 100% objektivnim i tacnim predstavljanjem passata(a i mnogim drugim ranije clancima)

http://www.vrelegume.rs/test/novi-vw-passat-tdi/

Jer je to sve izneseno notorna istina !

A po svemu se vidi da teorija zavere ovde ne vazi ! (po principu kolko ko plati tako pisem!
)Pogotovo znajuci da je bas u to vreme Porse otvarao salon u NS.

pecagt
06.9.2013 02:30
2
0

Audifan,moram da ti se pohvalim druze-imao sam prilke da provozam avantime pre 5-6god, meni je taj auto najekstremniji udar francuske avangarde jos od legendarne ajkule i citroen-maseratija (sm). Bas bih voleo da ga posedujem, kupio me je jos jako davno u svakom smislu, mogao bih da te smaram o tom autu do prekosutra...ali mozda nekom drugom prilikom.Uglavnom posto se i ja cesto interesujem oko kupovine ove egzotike-moram ti reci svoja iskustva, nemoj druze gledati ovde kod nas iz vise razloga, a ni nemacka, svajcarska, francuska, italija u kojima su dosta cesci nego kod nas nisu mesto za potragu... (u d i ch vec jako dobro znaju koliko je ovaj model kolekcionarski-i dobri primerci su vec sada bezobrazno skupi), u ita i fra ima i malo aljkavijih primeraka koji su jeftiniji-a dobri opet lepo skupi. Najbolje je da sa vremena na vreme procackas(jednom ili dva puta mesecno) u sloveniji, avtonet . Nema ih stalno i puno, ali ispadne par izuzetnih ponuda godisnje, renault je u slo bukvalno domaca marka, jako su dobro odrzavani, najcesce su kupljeni novi kod njih, od prvih vlasnika, imaju fenomenalnu servisnu istoriju, i jako korektne da ne kazem povoljne cene-ali zaista je tako. Negde ranije prosle godine, pojavio se sjajan bi color-plava/silver (sto mu je i najautenticnija boja), 2.0t benzinac(koji je prihvatljiv i za registraciju-greota da se bas nikad ne vozi, a za takvu namenu da se reg 2.2,3.0 i slicno...bas nemam ni u masti, ni izbliza). auto je bio full fulova sa svim mogucim opcijama, prava servisna knjiga, sve proverljivo....kostao je oko 2 ili 2ipo hiljade da te ne slazem sad...uglavnom, posle par meseci vidim ga na domacem sajtu, kilometraza skinuta sa 220.000 na 120.000km, a cena duplirana (i ako carina i pdv ne bi prebacili 800e za to god,ccm, km, racun, org serv knjiga)...i onda mi se sve smucilo.mislim da se prodavao u ns na nekom placu.
bio je pre toga jedan sivi 2.2dci u rumi, jedan teget.tj.violet se vec 3 god prodaje u bg-u.jedan je jos bas odavno imala francuska ambasada-ali ko zna gde je zavrsio, i jedan sam cesto vidjao da se voza po karaburmi, i jos jedan v6 je prodat iz autoitalije-sabac, to je sto ja znam o tome kod nas. Inace, ovo je pravi youngtimer i nepogresiva investicija, od renoa "mladjih" generacija sa kolekcinarskom vrednoscu, uz njega se pominju jos renault spider (dvosed iz druge polovine deedesetih), safrane bi-turbo (provozao:-)),clio V6(malo cudoviste) i pre njih naravno alpina dragulji. p.s. ludaci iz top gear-a pomenutog avantime-a nezvanicno proglasise izmedju sebe za jedan od tri najbolja automobila ikada.naravno-ovo su sve zanimljivosti, ne trebaju pojedini sada da se pale i polemisu o tome.

Peki
06.9.2013 08:26
7
0

@Audifan, blogo tebi, imas vremena da se dopisujes! Imao sam ga i ja, u vreme kada je vozen Kango 4x4, sto se verovatno da i primeti u kvalitetru teksta. Cak nisam ni pogresio u vezi transmije, bice ipak da je poreklom iz Nissana. Proveri pa javi...
Nego ukratko, pre nego li odem na posao (do kraja godine, a posle ko zna...), Avantajm sam slatko izvozao, isto tako verujem da test postoji u arhivi. Ovde su skupi, retki, ne pamtim kada sam ga poslednji put video na ulici.
Sto se tice Scenica 3, u poredenju sa dvojkom je kao nebo i zemlja. Potuno je promenjena filozofija, barem sto se tice pozicije za upravljacem i vozne dinamike. Nema vise ljujaljana u krivinama, zaista se vozi kao jedan karavan. Po meni najinteresantniji je 1.6 dCi/130, u produzenoj verziji. Zafira mi nekako izlazi iz ove kategorije, ogromna je i pre bi je poredio sa Espace (i ona je negde u arhivi). Planiram da je ponovo uzmem sa novim 1.6 dizelom.

Pozzzzz

Don
06.9.2013 08:30
2
16

"Sljušaj ti novinarče ,nemoj da grdeš ovu ljimuzinu, ljično ja radem na fabrika i opremam ovaj pakljeni stroj od motora u reno. Nema boljih koljica od reno em su lepi em idu kao dajih sam đavo gonja em imadu garantni list .Jeste da suču gorivo a kako i neće kad imadu diznu da se deca provlače kroz njih a pljovak u karburator je velik kao bojler od 80 litara . Zato su na renou krovovi na lađu u obljik ljevka pa te svakih parsto metara nadljeti kanader i pljusne goriva za idući sto metri.No sve je to sitnica kad se uzme užitak u vožnju pa lele uživaš kao da ti je gljava u mlinu čekićaru u kojem autu možeš da čuješ svaki šaraf kad otpada ,kad puca svako crevo,kad otpane auspuhče e to je lađa. A cena je više nego dobre malo da rečeš pa ova lađa se pravi od repaprirani konzervi, starih kada,starih akumuljatora i svakakvog ostaljog otpada i zato je i jeftin a rok trajanja ovisi od toga od kojeg ljima je skrpan al da ne preteram minimalno more da izdržu dva meseca i to ako ne padne kiša da ne porđa skroz na skroz.Nakon svih ovih moih stručni reči mislim da se mnogi mogu odlučiti da kupe ovo čudo nad čudima jer imade da padnu na dupe kad vide ovaj fenomenalan dizain koji je ličnjo crtao pikaso napušen do jaja i pian kao majka u pol noći na groblju sa kvrgavom šibom umočenu u katran i sa jezikom u štekdoza da ga udara strua i pljus mu jedno jaje u škripac pa ga steže dok ne pukne.Alj znam da rekljamiram i zato nudem svoje kvaljitetne i strukovne usljuge svim fabrikama i autokuće i obavezno da me dalje daju na reklam .Hvalja"

Audifan
06.9.2013 10:50
4
0

@Pecagt Pozdrav,nisam ga iskreno druze nikada ni trazio da ga kupim nekako sam ga uvek zaboravljao (spider sam skroz zaboravio ti me sada podseti),nego sam vas taj plavo sivi 2,0T video u oglasima moj auto spusten sa 5K e na 3,5 pa mi je eto tada privukao paznju,nisam cak ni kontaktirao prodavca.Juce sam pogledao ponovo oglase i vidim nema vise plavog vec sivi( tamnije-svetla kombinacija)2,2dci na prodaju u Zrenjaninu za 6K e. Za kilometrazu klasika! A sto se tice opreme znam da su ih radili valjda u dva paketa iako sve sto sam dosada video su full initiale. Nebitno trenutno sam se istrosio i preko planiranog sto se tice auta,a sredstava za kupovinu pa bice sledece godine jer kontam da za avantime nista nije jeftino !
Naravno da bih ga vozio ali mi kubikaza i nije toliko presudna jer ga mogu registrovati na moju firmu u Ceskoj.cak bih najradje kupio 3,0 jer ce u buducnosti sigurno postici najvecu cenu,smatram da si ipak u pravu i da je 2,0T najbolji izbor za nas a 2,2dci najgori izbor(zbog jako loseg renomea agregata).

Audifan
06.9.2013 11:10
2
0

@Pecagt dobro kazes evo pogledao sam sloveniju evo jedan za tepsiju ribe a cini mi se po svemu dobar primerak!
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7454750&show=2

MIVEC
06.9.2013 11:53
3
0

Ma ok je.. Svima nam nekad prorade zivci ovde. :)

Dura
06.9.2013 12:49
8
0

Bem ga ukoliko sam nesto razumeo od tog tvog naklapanja Don. Mozes li sa turskog da predes malo na srpski? Izvini ukoliko si se salio, ali ja nisam shvatio sta je pesnik hteo da kaze.

Goranns
06.9.2013 14:12
5
0

@Djura nezna ni on sta hoce da kaze a da ispadne pametan!!

Nemanjica
06.9.2013 15:12
0
5

@Dura,poslednji komentar nije od Dona,neko se posprda sa njegovim nickom!

Goranns
06.9.2013 16:26
3
1

@Nemanjica vazi a ja sam zlatiborska veverica? Kako nekontas vidi da je ispao glup pa udara na ironiju i za njega prirodno gluposti ! Nebili ispalo kao neko mi je krao nick !!! Haha Astra ima dugme za otvaranje poklopca rezervoara hahaa !!

Nemanjica
06.9.2013 17:46
0
2

@Goranns,ovaj plagijator Dona pise ekavicom,a Don ne,obrati paznju i sve ce ti biti jasno!;-)

Goranns
06.9.2013 18:15
1
0

@Nemanjica pa jeste dobro zapazanje i primecujem don i don I iako su oba reklo bi se podjednako zreli!? sve u svemu cekamo strucnjaka don da nam kaze gde je dugme na astri za otvaranje rezervoara?

Nemanjica
06.9.2013 18:35
0
2

To ne bih ulazio u vasu polemiku,samo sam konstatovao da to nije don pisao,dosta paznje obracam na nacin pisanja i retoriku,kao i interpunkciju,bas zbog mog nicka koji je ranije mnogo puta bio zloupotrebljen!Poz

don
07.9.2013 07:53
2
7

Glupson,poanta price da faking opel nema normalno otvaranje rezervoara tj na rucicu,dugme dta god hoces, i onda covjek koji vozi normalna auta kad sjedne u njihove skule,ima grdnih problema da otvori rezervoar jer trazi ono na sta je navikao a toga nema,a ako i ima onda je smjesteno na drugom mjestu poput podizaca stakla kod nekih proizvodjaca koji ga smjestaju iza mjenjaca.

Goranns
07.9.2013 10:19
3
1

Jos mi smesno "zvezdasti donrail inzinjer hejjj jbt."

Goranns
07.9.2013 11:22
4
1

Los ti je izgovor!!! Upleo si se u sopstvene lazi!!!

DT
07.9.2013 19:46
4
0

@Goranns Druze sto se cimas zbog odavno provaljenih "Drvoseca"!???

pecagt
08.9.2013 09:21
1
0

Audifan, to je sigurno taj plavi o kome sam pricao, bio jr prepoznatljiv jer su mu one prskalice za pranje ksenon farova bile u drugacijoj plavoj nijansi nego ostatak karoserije, verovatno je tu nesto cacakano...pogledao sam i ja sad ovo na avtonetu, zaista sto kazes-za porciju ribe, a sestak ce uvek biti atraktivniji u kolekciji, tek kad omatori jos malo:-)
A sto se tice cene delova, mogu ti reci da i nije tako strasna situacija,tj.motorna grupaje naravno identicna ostatku game iz tih godina, dok najveci deo trapne i kocione grupe deli sa espace-om jos uvek aktuelne generacije, jedino su problematicni tj.skupi karoserijski delovi, sto se opet moze resiti/prevenirati kasko osiguranjem (mada koliko znam jedino dunav i ddor hoce da kasko osiguraju aute starije od 8 god).
I to sto kazes-taj spjder je dosta zaboravljen auto, ali je prava egzotika-pogledaj mu sada cene na mobile.de, takva sudbina ce isto biti i sa zaboravljenim opel speedster-om verovatno. Pozdrav!

Jtd
10.9.2013 09:38
1
1

TOYOTA COROLLA VERSOooo
Lepo, ali ako sediš pozadi buka točkova-podvozja je više nego dosadna. Toyota je nova, da napomenem. U mom karavanu se ništa ne čuje. I na prethodnom karavanu, drugog proizvođača je bilo tako.

Benz
11.9.2013 08:48
4
3

Ovo je kontenjer samo plastican izgled 0 mesta pozadi nema ni za decu ,a kamoli za odraslu osobu jos ako se pri tom doda smrad renaultove plastike koji se godinama siri u automobilu, a ujedno ima i fantasticnu ulogu posto sve zveci i vibrira jednostavno je nemoguce u ovakvom automobilu zaspati sta reci ako zelite da bacite novac a pritom prilikom prodaje da izgubite za par godina 2/3 novca idealan automobil za vas!!!

libra-fiat
11.9.2013 09:00
1
0

Jao, Dejane, ne popravljiv si... Svaka cast za upornost!

pecagt
11.9.2013 11:48
1
1

xaxaxax, libra-fiat...reci kakav lik, i svi odmah znaju ko je!

renault
18.9.2013 10:02
0
0

Sta je ovo kontenjer model za 2015:)))

pecagt
18.9.2013 20:31
0
0

laza lazarevic

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: