Promocija

Renault Megane Linija

Formula Megane

Megane ofanziva sa F1 oružjem


Na prvi pogled, rekli bismo da nema nikakvih izmena kada se uporede restilizovani i odlazeći modeli. Zapravo, i nema nekih značajnijih. Ono što je primetno nakon nešto detaljnijeg razgledanja su dnevna LED svetla, koja variraju u obliku, u odnosu na dotičnu karoserijsku konfiguraciju kojoj pripadaju, kao i poneki sjajno crni ili hromirani detalj.

Renaultova estetika, kada govorimo o Meganeu i Scenicu, ne zahteva bilo kakve suštinske izmene, jer je na visokom nivou, a očigledno je da su toga svesni i u samoj kompaniji. Ono na čemu je stavljen akcenat ovoga puta su pre svega motori.

Pored njih, nova Megane kolekcija se odlikuje i visokom tehnologijom, odnosno sistemima kao što su Visio System i Hill Start Assist, koji je prvobitno bio dostupan u novim verzijama Scenica.

Kada govorimo o kabini, evidentni su novi trimovi enterijera, uključujući atraktivno dvobojno rešenje u alkantari. Audio doživljaj je takođe podignut na mnogo viši nivo, a taj zadatak obavlja Bose ozvučenje u GT i GT-Line paketima. Ljubiteljima estetskog doživljaja će upravo ti paketi biti prvi izbor, a moćiće da uživaju u crvenim šavovima, sportskom upravljaču i Renault Sport oznakama na pragovima, između ostalog.

Energija ispod haube
Suštinske izmene na restilizovanoj kolekciji su izvedene ispod haube. Proizvodna linija je obogaćena sa tri nova Energy motora koji su nosioci Renaultovog imperativa koji se zove „„downsizing“ i ekonomičnost“. Oni su plod Renaultovog iskustva u Formuli 1, a karakterišu ih detalji poput Stop&Start sistema i rekuperacije kočione energije. Zahvaljujući pažljivo tjuniranoj akustici, motori u kabini zvuče u isto vreme atraktivnije i tiše u odnosu na one koje zamenjuju.

Renault TCe 115
Ovaj interesantni turbo-benzinski agregat se našao u Megane Coupeu kojeg smo vozili na promociji. Neko bi pomislio da 115 KS i 190 Nm nije dovoljno, ali verujte, zabava s njim je zagarantovana. Troši tek 5,3 litre benzina na 100 pređenih kilometara, a emisija CO2 iznosi 119 g/km. Oni koji pretpostavljaju da ovaj motor zamenjuje osnovnu 1,6 litarsku benzinsku jedinicu su u pravu. Inače, reč je o najsnažnijem 1,2 litarskom motoru na tržištu.

TCe 115 je prvi Renaultov benzinski turbo motor koji u isto vreme poseduje tehnologiju direktnog ubrizgavanja goriva. Njegova elastičnost i ubrzanje podsećaju na one vrednosti na koje smo navikli kod dizel motora.

Renault Energy dCi 110
Evo ga bestseler francuske marke u novoj verziji. Popularni mali dizelaš je doživeo transformaciju i instaliranje tehnologije koju je Renault u gamu uveo 2011., i to sa Energy dCi 130 agregatom. Poznat je po rekordno maloj potrošnji goriva, a ona je sada još više redukovana, i to za 12 odsto, tako da može da iznosi čak ispod 3,8 litara. To je ekvivalentno emisiji CO2 od 95 g/km. Ono što je značajno je da performanse nisu lošije, naprotiv, tako da je maksimalni obrtni moment viši za 20 Nm (260 Nm), a dostupan je već pri 1.750 o/min.

Renault Energy dCi 130
Ovaj turbo-dizel motor zapremine 1,6 l zamenjuje vremešnu 1,9 litarsku jedinicu. Među Renaultovim ljubiteljima je bez dileme najiščekivaniji agregat u poslednjoj deceniji. Raspolaže sa 130 KS i 320 Nm maksimalnog obrtnog momenta, što ga čini najsnažnijim dizel agregatom te zapremine na tržištu. Ostvaruje prosečnu potrošnju od 4,0 l na 100 km, što je 20 odsto manje od bivše 1.9 dCi 130 jedinice. Što se emisije CO2 tiče, ona iznosi 104 g/km, što u mnogim zemljama donosi i benefite koji se tiču ekoloških taksi.

Vid i gravitacija
Visio System dolazi kao opcija u novoj kolekciji Meganea, baš kao i kod Scenic i Grand Scenic modela. Reč je o kameri lociranoj iza kabinskog retrovizora. Ona unapređuje vidljivost pri noćnoj vožnji i pomaže budnosti vozača tako što automatski reguliše rad dugih odnosno kratkih svetala, omogućavajući optimalnu vidljivost u svakom momentu, ne ometajući druge vozače. Visio System kamera konstantno skenira put ispred vozila, i kada detektuje nedostatak dnevnog svetla ili lošu osvetljenost puta noću, kao i odsustvo vozila koja vam dolaze u susret, automatski aktivira duga svetla pri brzini većoj od 45 km/h, i to svetla koja su četiri do pet puta duža nego što je slučaj sa osvetljenjem bez ovog sistema.

Tu je i sistem koji upozorava na izlazak iz vozne trake.

Ono što nam se posebno svidelo tokom voze Scenica je Hill Start Assist funkcija, koja nam je sasvim lepo koristila na uzbrdicama oko Grocke kada smo morali da čekamo iza vozila javnog saobraćaja koja su stajala kod svake bandere. Ovaj sistem funkcioniše u kombinaciji sa elektronskom parking kočnicom i drži kočnicu pod pritiskom nekoliko sekundi, omogućavajući siguran i komforan polazak, bez nepotrebnog trzaja i kretanja vozila unazad.

Vožnja do Viminaciuma – susret sa RS-om
Naš mali karavan se kretao itinererom od Beograda do Viminiaciuma, današnjeg Kostolca. Naravno, Viminacium je grad iz doba Starog Rima, a bio je zapravo vojna ispostava, odnosno lokacija iz koje su pokretane neke nove osvajačke i ratne kampanje. Bez obzira što je bio poharan nekoliko puta od strane Gota, Huna, pa na kraju Avara, dosta toga je sačuvano, a da bi se kompletno arheološko bogatstvo te lokacije otkrilo, moraće da se kopa narednih 100 godina. Ko zna, možda i mi dobijemo arenu koja će konkurisati rimskom Koloseumu.

Unutar atrijuma domusa, ponosno se kočoperila perjanica Meganeove linije. Pogađate, reč je o modelu RS.

Na našu žalost, nismo ga vozili, a možda i bolje, jer bi se neko verovatno ubrzo našao u njivi. Njegovi benefiti su oličeni u 15 „konja“ i 20 Nm više. U Sport režimu, vozač može da uživa u 265 KS i 360 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Revidiran je i zvuk, tako da je kompletan doživljaj podignut za jedan stepenik više.

Što se izgleda tiče, gotovo je identičan sa prethodnikom, ali deluje karakternije i „ozbiljnije“, što i dolikuje nosiocu rekorda na stazi Nirburgring Nordšlajfe u konkurenciji serijskih modela sa pogonom na prednje točkove (8 minuta i 8 sekundi).

Detaljnije izveštaje očekujte uskoro, kada se Renaultovi puleni budu našli na testovima Vrele Gume Media Sistema.

Tekst Pavle Barta
Fotografije Saša Nikolić
11194
Postavljeno: 05.07.2012

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

kimi
05.7.2012 14:36
21
18

1.2 115 ks potrosnja 5.3 litra.Mozda niz rudnik sa vracenim gasom trenutno...Ja i DCI 1.5 kad provozam on 9 litara evro dizela popije ako se naravno vozi da se ne stedi.Ovoga kad bi provozao 12-15 litara to je realnost a 5.3 u idealnim uslovima u setoj brzini prazan auto bez klime i blaga nizbrdica bez pomeranja noge sa vrha gasa cak i malom oscilacijom izlazi na 6 bez problema...

Djole
05.7.2012 20:25
20
6

Da li je moguce novog megana voziti u rikverc,Jer dete metar visine ne moze se videti pogled kroz soferku gleda na mesec a ne na put!!!
Ko nema parking senzore lako se moze desiti da ubije nekoga tipa zena gura kolica...

Milan
05.7.2012 20:49
18
5

@Djole

To je problem svih novijih hecbeka.U novom Civicu je jos gore.

Aleksandar
09.7.2012 11:16
5
12

Plastik fantastik...

Milan
09.7.2012 19:58
11
3

@Aleksandar

Meni bas i nije plastican,materijali su sasvim dobri.

SL
11.7.2012 19:27
5
3

Zna on to,ali je jednostavno hejter.

E72
12.7.2012 00:45
7
0

Za neupucene Renault zadnje 2 decenije koristi meke materijali u enterijeru.Npr.,Clio 2 rist. jedini u klasi ima meku intrument tablu.O plastikariji javite se koncernu Kia-Hyundai,mada se i oni okrecu na "meko" :)

Dima
13.7.2012 21:18
4
1

1.5dci trosi 9l??? Imam Megan 2 1.9dci 131ks, karavan, trosi po centru Beograda 7.5l, klima uvek leti, zimi se cesto posteno i ne zagreje zbog kracih relacija. Nesto ga i ne stedim kad je prilika jer vuce ko brzi voz... Megan 3 ima novije i stedljivije agregate, nije mi nikako jasno kako da 1.5dci trosi 9l???

Dušan 037
17.7.2012 04:14
2
0

Znate već da potrošnja zavisi i od stanja vozila i stila vožnje... nego, van teme: obratite pažnju na tablice. Još da je neko flotno registrovao ista vozila uniformne boje.

srbinac
21.7.2012 10:23
2
2

kakav nam je standard i u kakvoj bedi zivimo ?? vi koji imate mocne automobile[ audi,bmv idr..]samo sanjate o njima i znate da kritikujete megana 3 ???budite svesni da je to odlican auto i kamo srece da imamo mogucnosti da ga kupimo i zapamtite san je laz a java istina.

cucic
21.7.2012 14:29
5
0

Vozim godinama Clio II i Clio III dCi kao službena vozila. Oba su 1.5 dCi, sa 68 i 75 KS. Nema apsolutne teorije da ijedan od njih potroši više od 7 lit. u gradu s klimom, kako po bordu, tako po putnom nalogu i sipanju do čepa. Prosjeci su oko 5,5 i 6 lit, ali jako ofanzivne vožnje, kad se lagano voze, idu i ispod 4,5 lit.

S druge strane, ne znam za facelift Clio i novi Megane 2012 Collection, ali ovo iz 2005-2009. je čisti plastik-fantastik, kako neko reče - mislim da ne postoji auto sa više tik-tak plastike od Clio III modela, a imao sam prilike i Megane III (doduše osnovni) da probam. Jako loše.

Anonymus
03.8.2012 16:22
2
0

To nije problem novijih "hecbekova" nego sto ljudi ne znaju da voze gledajuci na retrovizore.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: