Ekskluzivno

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens

Za klasu iznad

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu

Sad ili nikad! Četvrta generacija Renault Megane cilja da nadmaši Golfa!? Twituj ovo!

Rođen 1995. godine, Megane je nasledio prilično uspešni Renault 19. Ta prva generacija nije imala većih stilskih ambicija. Ipak, bila je revolucionarna po brojnim izvedbama karoserije (hečbek, sedan, karavan, kupe i kabriolet), računajući i famozni monospas Scenic. Izabran za auto godine 2003.

     
 

ubedljiv dizajn,
diskretan i ekonomičan motor,
opšta udobnot,
vrhunska tehnologija i oprema

nepraktičan prtljažnik,
vidljivost unazad,
karoserija izložena oštečenjima,
mali rezervoar

Renault Megane 2 distancirao se retko orginalnim dizajnom, osim toga, uveden je po prvi put Cupe/Cabriolet sa rigidnim krovom, kao i sportska verzija RS (Renault Sport). Pet godina kasnije, treća generacija imala je još veće ambicije, posebno na polju sporta, gde je RS "navijen" i do 275 KS, uz šasiju na kojoj joj mogu pozavideti znatno skuplji i prestižniji modeli.

Uspeh nije izostao, no pred kraj karijere morao je ustupiti presto znatno mlađim konkurentima, kao što su domaći Peugeot 308 i njegovo visočanstvo VW Golf 7. Primera radi, u prvih devet meseci 2015. godine, u Evropi se prodalo 160.000 Megana, što je u principu dobar rezultat, ali daleko iza Golfa (408.000 prrimeraka) i Ford Focusa (200.000 vozila). Nisu pomogle ni dve uzastopne restilizacije, u Renaultu su shvatili da se mora lansirati posve novi model, želi li se pretendovati na evropski tron. A kako bi uspeli u ovom više nego ambicioznom poduhvatu, odgovorni nisu žalili znanje i sredstva! Zapravo Megan 4 je srećno rođen, upravo kada je trebalo!? E da, verovali ili ne, nasledio je "base technique" (tehničku bazu) od modela iz superiornijeg segmenta, ni manje ni više nego Talismana i Espace 5, lansiranih jedva par meseci ranije. To podrazumeva najnoviju tehnologiju i opremu, po mnogo čemu do sada neviđenu u C segmentu. Ipak, poznavajući navike modernih kupaca, sve je ovo uzalud ukoliko dizajn ne prolazi kod "širokih narodnih masa", zbog čega je Megan 4 dao poseban akcenat i na izgledu. Po nekima je previše kitnjast, barokni, sa impozantnom prednjom maskom i ogromnim znakom proizvođača.

Ambijent odiše ozbiljnošću i odličnim sedištima
Vozačevo radno mesto je bez zamerki, sa dobrim osloncima za laktove na obe strane

Kako bilo, ovo je novi stilski izraz Renaulta, koji će uskoro preuzeti restilizovani Clio i Scenic 4. U svakom slučaju, gledan spreda Megan je "pljunuti" Talisman, sa sada prepoznatljivom full LED svetlosnom grupom, u obliku latiničnog slova C. Čak je i zadnja u istom stilu, sa izduženim svetlima čiji se vrhovi približavaju znački "Losange". Kurioziteta radi, ovaj svima poznat zaštitni znak Renaulta je nastao 1923. godine, kada je Louis Renault odlučio da obeleži svoje automobile specifičnom oznakom, kako bi se lakše prepoznali. U startu je bio kružnog oblika, sa natpisom Renault u sredini, kako bi sakrio sirenu, da bi par godina kasnije poprimio više manje aktuelne forme. Vratimo se našem Meganu, koji tek iz profila uspeva da se znatnije distancira od Talismana. Kraći prelazi preko točkova i peta vrata, sa malim staklenim površinama, daju Meganu neophodnu dinamičnost. Opšti utisak je veoma pozitivan, u njemu evidentno ima nešto germansko, što bi se trebalo dopasti i kupcima sa druge strane reke Rajne...

     
 

Kotrljajući tablet
Nakon više uzastopnih druženja sa poslednjim modelima Renaulta, prosto sam se navikao na njihov High-tech enterijer. Tako je i sa Meganom 4, uz napomenu da ovakav stil nije standard segmenta. Konkurenti mogu samo da sanjaju ekran od 8,7 inča, i numeričku instrument tablu sa brojnim kombinacijama boja i stilova. Impresivno, moderno i nadasve upotrebljivo. Na žalost, jeftinije verzije moraju se zadovoljiti skromnijim dimenzijama. Ukratko, pošto smo na ovu temu potrošili mnogo mastila u predhodnim testovima, recimo samo da bezmalo sva podešavanja prolaze preko tableta. Kod Talismana i Espace postoji i centralni "džojstik" sa duplim funkcijama, ne i kod Megana. Koristi usavršeni sistem multimedija R-Link 2, brži i reaktivniji, poput klasičnog Ipad tableta. Fasciniraju i intrumenti, koji tek po startovanju motora (bez ključa), otkrivaju svoju prirodu. Radi se numeričkim pokazivačima, koji prilično uspešno imitiraju analogne. Svaki put kada se izabere jedan od pet postojećih modova funkcionisanja, promeni se grafika i boja pozadine, što je u skladu sa izmenjenim karakterom vozila. U tonu su sa LED osvetljenjem enterijera, na vratima napred i pozadi, kao i po obodu centralne konzole. Po želji može se isključiti, ali vam toplo preporučujem da ga ostavite, noću ili u tunelu, impresionira.

     
 

Megane poseduje i tkz. Multi Sense sistem, koji utiče na perfomanse, no o njemu nešto kasnije. Isto tako, jedan je od retkih koji je ponudio "head up" pokazivač (providna plastična pločica izlazi iz gornjeg dela komandne table), na kojem se očitava brzina vozila, dozvoljena brzina i informacije u vezi satelitskog navođenja. Ostatak unutrašnjosti znatno je standardniji, što će reči da je komandna tabla klasičnih formi. Već kao po običaju, sve iznad lepog malog upravljača je od mekane plastike, odnosno tvrde, niže od njega. Ambijent odiše ozbiljnošću, što je pojačano odličnim sedištima, u našem slučaju od kvalitetne crne kože. Poseduju snažne bočne oslonce, masažu i grejanje, ali se podešavaju mehanički. Vozačevo radno mesto je bez zamerki, sa dobrim osloncima za laktove na obe strane. U desnom je veliki boks, kao i ispred suvozača. U vrata staje "test" flaša od 1,5 lit, a u centralnu konsolu dve limenke, plus razne sitnice, kao što su ključevi, telefon i šminka. Zamerke se odnose na slabu vidljivost kroz zadnje staklo, kao i komande za podizače stakla, smeštene previše unazad. Po njihovoj poziciji reklo bi se da Renaultovi inženjeri imaju duge noge i kratke ruke.

Srećom, loša vidljivost unazad kompenzovana je silnim senzorima i kamerom za pomoć pri parkiranju, u serijskoj opremi za voženi paket Intens. Što se tiče unutrašnjeg prostora, stiče se utisak da nije ništa superiorniji nego kod predhodnog Megana, uprkos karoseriji dužoj za 5 cm (4,36 m). Dve odrasle osobe poseduju dovoljno mesta za kolena i glave, treća je ovde samo po kazni. Ističem ovo zbog izražnog centralnog grebena, kako na podu, tako i između prednjih sedišta, sa izvodima klimatizacije. Ujedno, na naslonu je pozamašni oslonac za laktove, dok su sedišta do vrata snažno izdubljena.

Kraći prelazi preko točkova i peta vrata, sa malim staklenim površinama, daju Meganu neophodnu dinamičnost

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

4,2

Napred

4,3

Funkcionalnost

4,0

Pozadi

4,1

Kvalitet izrade

4,2

Ukupno:

4,20

Ukupno

4,13

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

4,0

Funkcionalnost

4,0

Performanse

4,1

Dizajn

4,4

Kočnice

4,4

Ponuda prostora

3,9

Ukupno:

4,16

Kvalitet materijala

4,0

Motor

4,4

Završna obrada

4,0

Menjač

4,2

Ukupno:

4,06

Cena

3,7

Prosečna ocena: 4,122

Slično je i sa prtljažnim prostorom, zapremine 434 litara. U poređenju sa prethodnim modelom, on je nepraktičniji. Naime, utovarni prag je veoma visok i širok, prilikom ubacivanja težih torbi i kofera, sigurno će se izgrebati. Osim toga, kada se obore zadnji nasloni, ostaje stepenica od desetak santimetara između podnice prtljažnika i kabine. Čudno je da Renault nije, kao mnogi konkurenti, predvideo horizontalnu policu, kako bi se poravnjao nivo. U dnu voženog je ogromna rupa sa HI-Fi sistemom Bose, koja će kod jeftinijh verzija verovatno biti popunjena rezervnim točkom. Kao i u slučaju Talismana, karavan verzija dolazi uskoro, i sigurno će udovoljiti kupcima koji traže više prostora. No za razliku od Megana 3, Coupe nije predviđen, po svemu sudeći ni Coupe-Cabriolet.

     
 
Renault Megane je nasledio tehničku osnovu od Talismana i Espace 5

Nova platforma, "stari" agregati
Prinuđeni da povlačimo paralele sa Espaceom i Talismanom, posebno u vezi dizajna i enterijera, moramo nastaviti u istom pravcu i kada je reč o agregatima. Hteo to ili ne, Renault je morao odustati od dvolitarskog dizel agregata. Njegovu ulogu preuzeo je manji 1.6, što nema toliki značaj kao kod većih i težih modela. Dakle, pored dobro poznatog 1.5 dCi od 90 i 110 KS, u ponudi je i 1.6 dCi sa 130 i 165 KS. Najsnažniji dizel obavezno se isporučuje u paru sa automatskim menjačem EDC 7 (sedam brzina i dupla spojnica), i uz to rezervisan je i za sportsku verziju GT. Isti menjač se uz doplatu može dobiti i kod 1.5 dCi/110 KS, ali sa samo šest brzina. Što se tiče benzinaca, osnovna ponuda zasnovana je na četvorocilindarskom 1.2 TCe od 100 KS, koji postoji i u verziji od 130 KS, sa šestostepenim manuelnim ili EDC 7. Maločas spomenuti GT, koji je lansiran u isto vreme kao i "obični" Megane, pogonjen je i sa 1.6 TCe/205 KS (isključivo uz EDC 7), a sve u iščekivanju ultra sportiste RS, sa najavljenih 300 KS. Nama je na jednonedeljnu test vožnju, znatno pre zvanične prezentacije za balkanski region (merci Renault France), dopao 1.6 dCi/130, kao jedan od najinteresantnijih motora u ponudi. Ukoliko se zna da ga možemo pronaći kod više stotina kila težeg Espace, kao i Nissanu X-Trail, jasno je da u lakom Meganu (1.318 kg) nema nikavih problema, bez obzira što je inferiorniji od konkurentskih agregata od dve litre.

     
 
Kao i u slučaju Talismana, karavan verzija dolazi uskoro, i sigurno će udovoljiti kupcima koji traže više prostora

Renault Megane - kotrljajući limeni tablet sa pripadajućim aplikacijama Twituj ovo!

Primera radi, jedan Peugeot 308 2.0 BlueHDi/150, osim što je snažniji, ima i obrtni momenat od 370 Nm, što je za 50 Nm više od 1.6 dCi. Ipak ovanj manjak “daha” prolazi bez većih posledica, jer se motor u svakom pogledu pokazao veoma talentovanim. Elastičan i diskretan, omogućuje veoma dobre perfomanse (200 km na ćas i ubrzanje do 100 km/h od 10 sec). Ispod 1.500 o/min odziv na gas je veoma slab, pa stoga zahteva vožnju u malo višem režimu obrtaja U našem slučaju prilično zavisi i od izabranog programa. U modu Sport pokazuje živost, za razliku od previše uspavanog moda Economic. Bez obzira na program, testirani Megane nas je oduševio niskom potrošnjom. Ona je u proseku testa iznosila izmerenih 5,6 litara sa praktičnim rasponom između 4,5 i 7,5 litara u zavisnosti od režima vožnje. Ostaje ipak nejasno zašto je zapremina rezervoara samo 47 litara, čime je drastično ograničena autonomija ovog baš ekonomičnog modela.

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens

Motor: dizel četvorocilindarski, turbo punjač
Zapremina: 1598 cm3
Snaga: 130 ks pri 4.000 o/min
Obrtni momenat: 320 Nm pri 1.750 o/min
Menjač: ručni šestostepeni
Pogon: na prednje točkove
Dimenzije: 4.359 x 1.814 x 1.447 mm
Meduosovinsko rastojanje: 2.669 mm
Zapremina prtljažnika: 434 lit
Pneumatici: 205/50 R17
Masa: 1.318 kg
Rezervoar za gorivo: 47 lit
Ubrzanje 0-100 km/h 10 sekundi
Maksimalna brzina 198 km/h
Emisija štetnih izduvnih gasova 103 grama CO2/km
Prosečna potrošnja na testu 5,6 lit
Cena voženog modela u Francuskoj 28.600 evra

Ima i germanske genetike, što bi se moglo dopasti i kupcima sa druge strane reke Rajne

Što se tiče ponašanja na putu, malo šta mu se može prebaciti. Teško je proceniti da li je ono na nivou spomenutog Peugeota 308 ili nove Astre, ali svako zadovoljava. Inače, amortizeri kod Megane nisu elektronski kontrolisani (Talisman), već su klasične koncepcije. U GT izdanju Megan se može pohvaliti seriskim upravljanjem na sva četiri točka, nazvanim 4Control (presedan u kategoriji), dok je za ostale verzije uz doplatu. Naša je nije posedovala, što se odražava na smanjenu agilnost i veći prečnik okretanja. Zbog klizavih puteva i niskih temperatura, nismo mogli proveriti njegove krajnje mogučnosti u vožnji po krivinama. Uprkos tome na auto putu se pokazao kao "gutač" kilometara. Nova platforma dužine 2,67 m (+ 3 cm), daje svoj doprinos. U svakom slučaju udobnost je na visokom nivou, jedino su šumovi od vetra nešto izraženiji pri velikim brzinama.

Za kraj navedimo i nekoliko sofisticiranih sistema, opet preuzetih od veće braće. Megan recimo čita saobraćajne znakove, samostalno uključuje/isključuje duga svetla, pomaže prilikom parkiranja, poseduje efikasan sistem za održavanje budnosti na auto putu (snažano brujanje obaveštava vozača da prelazi u drugu saobraćajnu traku), koči prilikom urgentnih situacija u gradu. Na auto putu inteligentni tempomat održava konstantnu distancu sa vozilom ispred (koči i ubrzava do zadate brzine). Oprema pre svega zavisi od završnog nivoa.

Na programu ih je ukupno pet; Life, Zen, Business, Intens i GT. Osnovna verzija, između ostalog, poseduje klima uređaj i regulator/limiter brzine, dok voženi Intens poseduje gotovo sve u tekstu navedeno, izuzmemo li kožna sedišta. Cena za naše tržiste nije bila poznata u vreme test vožnje, dok se u Francuskoj kreće između 18 i 32 hiljade evra. Za voženi 1.6 dCi Intens ovde treba nekih 28.000 evra, uz realno "grebanje" za bar 5 % popusta. Kao i u slučaju ostalih Renaultovih modela, za očekivati je da će kod nas biti osetno jeftiniji...

Tekst i slike: Perica Rajković
12689
Postavljeno: 02.02.2016

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Milan 2
02.2.2016 01:30
20
8

Izgleda zaista mocno, sad se usudim raci da je bolji od Golfa i nove Astre. Pelep dizajn, sav je "napucan" i to ce mu sigurno pomoci da dobro prodje kod kupaca. Svidja mi se i unusrasnjost mnogo, odlicno su uradili naslon za ruke, dok npr kod nove Astre izgleda kao da su ga naknadno nasadili, pa je postavljen onako visoko sa rupom ispod.
Ponuda motora je dobra, sigurno da ce ovaj sa testa biti najzanimljviji od svih dizelasa, mada u Srbiji sad vec legendarni 1.5 ce imati puno svojih kupaca.
Peki, imam dva pitanja, molim za kratke odgovore u jednoj recenici.
Sad vec odlazeci model je imao losu ponudu prostora za kolena na zadnjim sedistima, jel to znaci da bi i u ovom novom modelu neko kao ja sa 178cm udarao kolenima u sedista?
Jel bi mu mozda vise odgovarao benzinac 1.2tce/130ks i tvoje misljenje o tom motoru? Pozz...

serpico
02.2.2016 06:16
10
11

Tko god voli automobile pa taman da i nije fan renaulta mora priznati da je ovo veoma atraktivan auto sto god netko rekao ili napisao!Ocito je da je renaultov dizajnerski tim napravio dobar posao ali ipak atraktivnost i dizajn imaju i losu stranu medalje u vidu lose preglednsoti,previsokog utovarnog ruba,malih gepek vrata,prevelike stepenice u gepeku (to mi nije jasno zasto su to dopustili) i sto je rekao peki pre(mali)volumen rezervoara?ali da li je to neka finta ili zavera proizvodjaca ili radi arhitekture donjeg postroja nije bilo mesta za veci tank?jer vec sam par puta citao da i neki drugi auti imaju premali tank mislim i nova C klasa ima mali tank a jak motor!?sve u svemu lep auto ali i sa dosta mana!

serpico
02.2.2016 06:24
10
9

jedan kuriozitet?Da li primecujete da novi renaulti imaju svi amortizere za dizanje haube pa tako i novi megane mjesto sipke koja se zabada i kaci a s druge strane premium mercedes A klase koji je i nekakav srodnik meganea 4 (zaista slice u silueti) ima sipku mjesto amortizera za dizanje haube ,zbilja neshvatljivo!znam da to nema nikakve veze nit je to i meni bitno ali ipak kada plati netko merc mozda i duplo vise od meganea a za u biti jednak auto glupo je za videti da skuplji ima sipku a jeftiniji klip!sto je bas fora ako nista drugo?osvrnite se na to!

don
02.2.2016 09:06
6
6

Ne mogu se poslati komentari

don
02.2.2016 09:08
4
8

A jeo te cuk,hocu ga ja cimat da kad ce se modernizirat i pravit kakva videa, kad gle - video. Reko bi Halid, ko bi reko cuda da se deseee. Hehe.

don
02.2.2016 09:09
11
14

Da li se uocavaju otisci prstiju na plastici kraj tableta, samo nemoj cackat dok vozis(ko sto je zbranjeno na tv prikazivanje cigareta tak treba ne pokazivat i cackanje tableta tokom voznje da se ljudi ne bi spucali)? Kakva je preglednost sa vozacke pozicije? Kako izgleda kad se ukljuci kamera za rikverc a da je noc, kako kad pada kisa? Snimak ubrzanja do 100km/h. Sta od kofera moze stat u gepek,morel 1.5l u vrata,hehe, kafa kraj mjenjaca. Dakle,takve stvari pokazat na videu, drugaciji stil prezentiranja od onog kojeg gaje Pavle i Miodrag.
Usput, ak vec vuce stare motore,nije zgoreg pogledat imaju li ti motori kakvih opoziva tj nedostataka,valjda u Francuskoj imaju ekvivalent autobild tuv report il kakvu stranicu sa opozivima. Cijene servisa trebas kazat,zasto je to bitno pa zato jer, evo primjera radi, gledah aurisa hibrida da kupim, kad citam ams platio obican servis 1700€ ak se ne varam, a tih podataka na testovima nema i zato ih je dobro dati ljudima, pa zbog toga ne kupih ja hibrida. Sve u svemu...hehe,dobro je za pocetak.Sve us vemu, stavi koju kameru na staklo vozaca da vidimo kako je kad vozis, pa onda red voznje po gradu (i utisci),red vangradske pa red autoputa, malo price o vanjstini malo o unutrasnjosti i baklava zvana test auta je napravljena u svojih nekih 40min, puknes to na youtube i tvoj video test bude duzi od emisije! Detaljni prikaz auta, bez pozadinske muzike, to covjek maltene sve sam uz dvije kamere (zakacene na postolja i nosace) moze odraditi.

Malo o meganu: sportska sjedala u gt su mi mnogo ljepsa, malo vise kradu mjesta za noge putnika odzada, al Boze moj. Slabije verzije imaju manji, hvala ti Boze, tablet u sredini pa to sve skupa oku ugodnije izgleda. Ovi tockici na centralnoj konzoli bi morali ljepse izgledati a u njih staviti pokazivace temperature, koji su i na tom ogromnom i ruznom tabletu previse sitni da bi vidio koja je temperatura nastelana pa ti treba mikroskop. Nadam se da reno daje mikroskop kao dodatnu opremu :-P.4 control i ovdje preporucljiv, inace on voli smanjit litrazu gepeka pa i na to treba racunat. Ostaje pitanje, dal pulsar il megan? S obzirom da je unutrasnjost nissana stara skola, nema tableta i opicene (i opet nagnutne) digitalne instrument ploce koja izgleda jadno u meganu, radje bih odabrao japanca(uz 3m tapete da obljepim onu sivu plastiku u unutrasnjosti), mada mi je megan izvana daleko ljepsi.
Posto je Peki vozio oba, moze li komentar tj kratko poredjenje ta dva (premda imaju oba testa na sajtu)?danke!

meganed97
02.2.2016 09:43
13
4

Mislim da rezervoar od nepunih 50 litara nije mali, s obzirom da su motori štedljivi, pogotovo dizeli.

Kod nas bi trebalo da se ponudi i atmosferski 1.6 benzinac (SCe 115, H4M kodna oznaka). Renault ga baš ne spominje u saopštenjima.

Zveki
02.2.2016 09:51
7
9

-Don:
"nisan a kvalitetan? ima jedna primera! hehe
Nisan i dizajn? Golf i dizajn?
Dobro, dokle ce ljudi kupovat rugobe.
Pa ovaj je zastario po svim segmentima. Unutrasnjost je ocajna.Ma...bjez..ne znam samo ko uopce i vozi nisana, posebno u ovoj kategoriji vozila."
Mislim da će Don ipak uzet Meganea

Milan 2
02.2.2016 12:24
5
2

don@ Peki, ja ne znam jel to onaj don koji se oglasave svih ovih godina ili neki novi?
Ako je stari don, cudi me da do sad nije bio tako ostar i kritican. Ako je neki novi don, onda ne znas Peki sa kim ces imati posla.
Sve u svemu, odrzo covek pravi mali cas, kako bi se auto trebao testirati.
Peki, gasi video predstavljanje :)

Peki
02.2.2016 12:52
15
1

Drugari malocas sam vratio Megana, pa sam bio u prilici razgledati osnovni 1.2 TCe/100 Life. Pricu vec znate, svi proizvodaci zele da vam "uvale" najprestizniju verziju, kako bi ostavila snazniji utisak. Uostalom, u Renaulte France nisu ni imali nista slabije od predstavljenog Megana i GT, cak su i odgovorni u press voznom parku po prvi put imali kontakt za bazicnom verzijom. Rezultat je pozitivan, iako poseduje samo "ratkapne" (gume dimenzija 195/65 R15) i nema aluminijumsku lajsnu okolo prozora (crna guma), ne delje siromasno. U unutrasnjosti su klasicni instrumenti sa kazaljka, dok je ekran znatno manji (nigde se ne navodi dimenzija). Sedista su istih formi kao i kod predstavljenog, znaci dobro oblikovana i presvucena dopadljivim platnom. Menjac je sestostepeni cak i sa najslabijim motorom. Koliko sam mogao saznati, vec od zavrsnog nivoa Zen ekran ima 7 inca i numericku instrument tablu.
Sto se tice rezervoara od 47 lit, postala je praksa da ih proizvodaci smanjuju, kako bi se ustedeo jos koji kilogram, pa tako smanjila potrosnja i kolicina izduvnih gasova. Izbacuje se i rezervni tocak, a kod Megana poklopac motora je od aluminijuma, dok su peta vrata plasticna.
@Milane 2, nekoliko dana sam vozio tri momka na zadnjoj klupi, zato sam i napisao par recenica o nesrecniku u sredini. No kad su napred dve osobe od recimo 1.8 m, pozadi ima sasvim dovoljno prostora za kolena, cak i za osobe vise od tebe. U poredenju sa 308, Megan je superiorniji na ovom polju, recimo na nivou Golfa i Astre. Don je spomenuo Nissan Pulsar, e ovaj je referenca, ali je i znatno duzi. Inace 1.2 TCe/130 mi izgleda interesantan, posebno jer je jeftiniji za 2.200 evra od 1.5 dCi/130.
@Don, tebi je tesko odgovoriti jer imas previse pitanja i konstatacija. Redakcija ce biti na promociji za desetak dana, a ja sam predvideo u martu jos jedan test Megana, mozda najsnazniji 1.6 GT/205 ili slabiji benzinac/dizel, u nizem zavrsnom nivou. Samo osvrt na video zapis, sve se moze kada se hoce, ima vremena i adekvatne opreme. Moje aktivnosti sa VG su amaterskog karaktera, od toge nazalost ne zivim. Snimak je uraden za par minuta, foto aparatom a ne kamerom, i bez spoljasnjeg mikrofona. Znam jako dobro da je uraden amaterski, ali znam isto tako kako bi trebalo da izgleda, jer sam u Srbiji 10 godina radio u TV Novi Sad... Ovo je bio mali ustupak redakciji zbog aktuelnosti Megana, nemojte me terati da to stalno radim, ima da dam otkaz hahahaha. Salim se, ali zaista nemam ambicija da postanem "tv zvezda". Treba za to mnogo vremena i truda, ja sam cesto na muci da uradim i slike u voznji. DRugari i supruga rade a kolega sa posla vise nemam (pukla firma), sada obucavam decu kako uraditi dinamicne slike... za vikend!
POzdrav svima

Riki
02.2.2016 13:07
13
1

Obicnom coveku ce i bazni 1,2tce/100KS raditi posao. OK performanse za svaki dan, pristojna potrosnja i dovoljno obrtnog momenta zbog malog turba.
Kad uzmemo u obzir i to da dizel gorivo kosta vise nego benzin, te da pomenuti motor ima lanac, a ne zupcasti kais - eto puno veselja za relativno malo para.
Za ocekivati je da ce bazni model imati cenu od oko 13.000 eur, kako bi mogao da konkurise Astri/Focusu.
Nadam se da su popravili upravljanje i odziv na upravljacu.

zika
02.2.2016 13:39
9
9

jos jedan u moru slicnih auta dajte mi auto a kompjuter cu sam da kupim

Borko
02.2.2016 14:53
10
6

A kakvi osim numerckih pokazivaca postoje?
Znakovni?
:)

Zox
02.2.2016 16:20
8
7

Dizajnerski auto je lepo odradjen i tesko da se nekome nece dopasti ali u exploataciji mislim da ce mu bas pojedine lepe crte dizajna smetati. Svako naslanjanje na prednji branik i puca far 100% ,a ovakav kakav je kostace debelo.

deki
02.2.2016 17:58
10
1

Zaista je lep, po meni najlepsi u klasi. Bilo bi lepo kad bi sledeci test bio sa benzincem 1.2, ima dosta konja, mala kubikaza i nizak nivo izduvnih gasova, bice jeftin za oporezivanje.

Slavek
02.2.2016 18:49
7
2

Moram priznati da mi se ovaj Megan veoma dopada. Inace nisam ljubitelj Reno vozila, postujem ih ali ne preferiram jednostavno.
Megan 2 mi je imao cudan dizajn, previse agresivan i nedoreciv, po mom misljenju.
Megan 3 je korak napred u svakom pogledu, a ovaj Megan 4 je pun pogodak.
Sto se tice dizajna, auto je prelep i spolja i iznutra. Malo mi se centralna konzola cini nekako prosta i dosadna, kao da je neko "nalepio obican tablet na plastiku", nemastovito i dosadno.
Inace, sjajan model bez sumnje

don
02.2.2016 20:14
7
3

zveki,pa kad takav nissan uzimam ispred megana, onda znas koliko mi se gadi tablet i instrjment ploca kod megana. al evo, sreca da postoje analogni instrumenti kod bazne verzije, pa si u pravu, ipak megane, mada sam migao pulsara za 12ke,jako dobro opremljenog da ne idem u detalje, al imadoh preca posla pa ne kupi.
peki, onda nista od video karijere, steta jer preko youtubea se da dobro zaradit, pa kad vec radis testove....licno bih volio vidjet takav duboki test auta i na nasem jeziku,al et.

Bojan
02.2.2016 20:50
4
3

Sve je spolja lepo, maa- savrseno ali nikako ne razumem to Start/Stop dugme zasto ne tako prostacki uradjeno...aj bar da ima neki hromirani prsten oko dugmeta kao Laguna 2 ovooo je za 2016. goddinu prouzvodnje nedopustivo

Hans
02.2.2016 21:41
10
2

Ako redakcija dozvoljava komentar, vjerovatno najbolji i najdublji video test automobila na YouTube kanalima - njemacki kanal pod imenom Autogefuhl (u sa preglasom). Kanal se emituje na engleskom jeziku. @Don Vjerujem da ce se tebi posebno svidjeti, jer se bukvalno ide u krajnost, pa tako i kritike tipa zasto kod Mercedesa S-Coupe viri par kablova u zadnjem naslonu za ruke. :-)

Nikola
02.2.2016 22:34
3
19

Francuzi... Opet ekstravagancija bez prakticnosti. A i to je upitno, jer su poceli da kopiraju Korejce. Sve u svemu, nema opasnosti za Golfa ;-)

zex
03.2.2016 00:21
4
7

sve je to lepo ali ako ta tolika elektronika pocne da ludi bice haos!!!

don
03.2.2016 00:34
4
7

Hvala hans, odlican kanal, tako treba radit testove(eto peki). Bas mi se svidja, malo favorizira svabe,nema ujednacen kriterij uvijek al to je to.Jos kad bi se neki ugledali...hm,treba tako sta napravit al za polovnjake,uostalom malo ima testova polovnih(video),bar ja ne znam ni jedan,a jos da bude koncipiran kako Thomas to radi i eto uspjeha.koliko nas je u stanju kupiti novo auto,uostalom?
Btw, zar megan ne bi trebao da dijeli dosta toga sa pulsarom?

crni
03.2.2016 14:50
4
7

povećali klia i to je to
nisu se baš pretrgli, ali nije loše ispao

najverniji
03.2.2016 15:25
6
15

voleo bi perici da kazem da smanji malo dozivljaj sa renoima postoje i druge marke automobila

Peki
03.2.2016 17:42
25
2

@Najverniji, REnault je u poslednjih 4-5 meseca lansirao cetiri svetske premijere: Espace, Kadjar, Talisman i Megan. Citroen ni jedan, samo je DS4 obnovljen i odmah je uzet na test voznju (ceka na objavljivanje u redakciji). Kod Peugeota nikavih posebnih noviteta, osim 308 GTi, isto tako vozen i u redakciji. Opel je imao Astru, koju sam isto tako prvi predstavio, kod VW nista novo, Seat je imao Leona koga sam pokrio, Fordove isto tako nisam zaboravio (seti se rasprave u vezi Mondea i Focusa), a u redakciji je i restilizovani C-Max. Za mart planiram novi S-Max ili Mustang. Isto se odnos na Kiu i Fiat, od juce opet imam jedan 500X. Sa specijalistima tipa Mercedes, BMW i Audi ne radim, jer ne zele da mi ustupe vozila, kazu ne interesuje ih nase trziste. Jesam li bio ubedljiv ili i dalje smatras da si u pravu? "Dozivljaji" se ne izmisljaju, nije moja greska sto jedan Renault ima inicijativu, kada to bude slucaj sa nekim drugim proizvodacem, poskusati cu da sto pre i bolje predstaviti njegove novitete.

šekka-ch
03.2.2016 19:32
10
1

peki @ kralj si, bravo za objasnjenje care! mislim da si veliki covek, posebnog karaktera. ne moze se pojednim objasnit...

zex
03.2.2016 19:55
4
1

@peki kazes da si vozio i novu astru pa me interesuje koji auto je po tebi bolji, astra ili novi megan?
I drugo pitanje, da li mislis da reno pravi pouzdane automobile?

maxy
03.2.2016 20:33
6
0

Sviđa mi se. Samo bih promenio centralni deo table, odnosno okrenuo bi je prema vozaču.
Naravno, voleo bih da vidim i kako izgleda neka prizemnija verzija.
Bilo bi dobro da Peki ubaci redovno i video izveštaj u budućnosti, za naredne modele. A što reče don, ni youtube nije loše rešenje. Da idemo u korak sa vremenom.

Synyster
03.2.2016 20:47
8
1

@Peki,
Mozes li da nam kazes na koji nacin dobivas test vozila? Kontaktiras salon, kazes im za koga radis i oni ti bez problema daju besplatno vozilo na X broj dana da testiras?
p.s. i pozuri malo sa tim testom Mustanga. :)

Japanautofan
03.2.2016 21:24
9
0

Peki svaka cast ! Ovi iz TopGear-a bi ti pozavideli :)) Za testove ti nema sta ko zameriti pogotovo u zadnje vreme,prava "hiperprodukcija" Valjda se neces skoro zaposliti, bice vise testova :p :))

Peki
03.2.2016 23:16
18
0

Idemo redom, Zex, moja zapazanja o Astri mozes pronaci u arhivi, vozena je nedavno. Sto bi rekli "dobra berba", a da li je bolja ili ne tesko je biti objektivan nakon pojedinacnih testova, sa razmakom od vise sedmica. Nalazim da je vozna dinamike AStre bolja, dok je Megan udobniji. MOtori se ne mogu uporedivati, ovde je vozen 1.6 dCi/130, dok je Astra bila sa benzinskim 1.4.
O pouzdanosti Renaulta nemoj molim te, otvoriti cemo Pandorinu kutiju, ima svi da se posvadamo i izvredamo. Nebi bilo prvi put... Sve sto ti mogu reci je da moj Privatni Megan 2 1.5 dCi (ima 10 godina i 105.000 km) funkcionise korektno, probleme koje sam imao odnose se na podizace prozora i klimu koja se prazni u unutrasnjost. Za sada...

@Synyster, pre 18 godina sam poceo da piskaram za VG, i uzeo prvi Ford Focus na testiranje! KOntakti idu obavezno preko atasea za stampu, odnosno odgovornog za Press vozni park, koje sam ranije imao prilike upoznati. Posaljem mail i izrazim zelju za testiranjem nekog noviteta, pa se dogovorimo za termin. Znaci postoji odredena kolicina vozila i modela tog i tog proizvodaca, koji se ustupaju novinarima na testiranje. U mom slucaju sve je stvar poverenja, nemaju nikavu obavezu da mi ih pozajme jer radim za strana medija, sto nije slucaj sa francuskim redakcija. No nakon tolikih godina verujem da sam stekao izvesnu reputaciju, mada se ponovo treba dokazivati kada se odgovorni promene (cesto se desava). U principu automobili se dobivaju na testiranje u periodu od 5-7 dana, kilometraza je neogranicena. No ponekad se ogrebem i na duzi period od vise sedmica. Postoje izvesne tolerancije po pitanju lakih ostecenja (ogreban branik ili felna), sve ostalo ide na moju dusu! Postoje naravno i promocije, na koje sam ponekad pozvan, no tada se pre svega radi o druzenju, klopi i cugi, za voznju ostaje jedva par sati... Tek informacije radi, automobili su moja pasija, nazalost ne i profesija! Lagao bih kada bi rekao kako nisam pokusao raditi za neki francuski casopis i zaradivati par hiljada evra mesecno, nazalost i ovde je kriza. Pored toga, ruku na srce, i dalje muku mucim sa pisanjem francuskog, sto je nepremostiva prepreka za jednog nazovi "novinara" ... Sta da se radi, ostajem dopisnik volonter, samotnjak, bez pomoci redakcije, najnovije foto i video opreme..., no kad se nesto voli nista nije tesko. Inace Ford Mustang sam mogao imati i ranije, problem mi je kako ga sacuvati? Ovakve makine ne smeju se ostaviti nocu na ulici, lanac za motocikle koji koristim kako bi vezao ubravljac (to je moja ideja, moracu da je patentiram) i nije neka zastita. Ok, toliko, moram da zavrsim tekstove o Peugeotu GTi i Fiesti ST, kritikovace me pojedini kako potenciram Renaulte :-)
Pozdrav svima

Rikošet
04.2.2016 00:06
9
7

Kad sam prije par godina vidio prve fotografije aktuelnog Clia ostao sam bez riječi. Bio je to tako dobro dizajnerski odrađen automobil da me oduševio. Kad sam prvi put sjeo u njega i vidio onaj jeftini Dacijin tablet, onu tužnu tvrdu plastiku koja se reflektuje na vjetrobran, kad sam vidio onu ručicu mjenjača iz Dacije i lakiranu plastiku na upravljaču pao mi je mrak na oči. Toplo se nadam se da novi Megane neće biti Clio i da su konačno napravili jedan potpun automobil...

Vlado, Niš
04.2.2016 00:52
7
2

"Dvojka" je ipak bila i ostala zakon! Rame uz rame Citroen XM-u i sl. Ni marsovci je se ne bi postideli
:)

don
04.2.2016 08:48
4
6

Rikoset, dobro zapazanje!

crni
04.2.2016 08:53
1
10

sve u svemu, potpuno nepotreban još jedan model automobila
bolest potrošačkog društva

serpico
04.2.2016 09:14
4
3

vlado nis slazemo se 100% ,Megane 2 je bio nesto stvarno novo i drugacije od svih konkurenata i pretezno konzervativnih predstavnika!Izvana se je oslanjao na futuristicki i nikadshavcen Avantime ako se nazalost uopce i neko sjeca tog famoznog kupe monovolumena kako.Kako izvana,tako i iznutra megane je bio jedinstven po nekim detaljima!Avionska rucna poluga!I jos mnogo toga!Bio je to auto ili ga mrzis ili ti se neshvatljivo svidja!Ali moram reci da i danas ima svez i atraktivan dizajn!Megane 3 je pak po meni otisao u chorsokak ,mada mi se coupe verzija dopadala,peterovratni je bio obican dizajnerski nedefiniran auto i karavan je bolje izgledao,ali sveukupno kao i clio 3 bezidejan auto !mozda solidan i nabildan ali kao bljutava juha!sve mu nesto fali po malo!to je onaj sindrom kada nenjemacki brend zeli napraviti njemacki auto!tako je pokuso i fiat sa stilom pa svi znamo kako je taj model neslavno propao a uopce nije bio ni los ni ruzan auto samo medefiniran!Isto je sa meganeom 3 !Ah sta reci za 4 -ku!Atraktivan dizajn spojen od clia 4 i osudio bih se reci meecedesa A klase (lice zaista),unutra je onako!High tec sve puno displeja,tableta..kako kazu sve na dugme i taster!sve je to i super a sto ce biti za 10-ak godina eksploatacije!?...o tome niko nerazmislja!Reci cu ovako!Iz vana megane mi je naljepsi kompakt a iznutra je previse "kao u spaceshuttleu"mnogo bolje mi je legla unutrasnjost nove Astre K!

Bobo
04.2.2016 15:16
12
5

Megan 4 je pravi Reno.Od kad postoje automobili sa digitalizacijama u kabini Reno ih pravi.To je ono po čemu se Reno oduvek izdvajao i to je kasnije predstavljalo standard u klasi.Proguglajte malo R11 elektronik,pa pogledajte sta je jedan reno imao pocettkom 80ih.Sa Renoom su komande i prekidaci na upravljacu postali standard.Problem je sto ima tablet od 9 inca, a svi ostali ga uglavnom imaju samo je manji.Znaci problem je veci tablet od manjeg.Ako se nesto izdvaja dizajnom od sivila istih automobila i razjapljenih celjusti onda su to poslednje genneracije Renoa. Talisman i Megan jos nisu poceli sa punom proizvodnjom, jos uvek su to primerci za novinare i opipavanja pulsa, a Reno je tokom 2015.zabelezio najveci rast od velikih proizvodjaca. Pomirite se sa tim, za 10 godina nece biti automobila bez tableta.Ili kupite auto sa kasetofonom, plasticnu reljef kartu u krilo, rucnu klimu i klasicne cajgere, prozore na kurblu i to je mnogo bezbednije jer sve mozes "napipati" bez skretanja pogleda.

Ilija
05.2.2016 21:01
6
5

Gepek koliki? 434 litra? Možda bez rezervnog točka. Sa njime možda bude 350 litara. Negde za 308 HB na isti način deklarišu "470 litres" (npr. na "Parkers" ). Laž je svuda oko nas. PR radi svoj posao.

Masa kolika? 1.318 kg? Ne uz ovaj motor i paket opreme sigurno. Opet PR laž.

Ubrzanje 10 sekundi sa 130 ks? Bolje ubrzanje i veću brzinu ima novi Tipo sa dizelom od 120 ks.

I što narator reče, pozadi mesta kao u starom meganu. Koji je po tom pitanju ubedljivo bio najgori u klasi.

Ali, lep je. Ovaj sa testa.

Šteta što nema slika enterijera baznog paketa.

don
06.2.2016 05:44
5
1

Ilija, dobro rece.
Nije zgoreg uzeti metar i izmjeriti tri dimenzije i onda to graficki pokazati. Na taj nacin imas uvid koliko moze stat u gepek, pa ca tako golf imati najmanji prtljaznik.
Kod ovog megana aduti su, prije svega vanjski dizajn i kvaliteta izrade(u poredjenju sa proslim modelom), cijena gt izvedbe (niza od konkurencije). Mjesta za noge ima dovoljno do kombinacije vozac 1.85 suvozac iste visine( nalazi se iza vozaca na zadnjem sjedalu) ali za glavu ima prostora. Tezina, ha ne znam dje se moze mjeriti al sto benzinac ne bi imao 1330kg? Pa nije to opel!

Bojan
06.2.2016 13:29
2
3

Ali ne mogu da svarim ono dugme za start/stop... jako jeftino izgleda

don
06.2.2016 16:37
3
6

usput,odgledah danas u salonu kaskaj,pulsar i xtrail...sve na isti fazon. pulsar..hm, kao rekao bih kia ceed al iz 2008, sto se tice sjedala. Ponuda prostora nije nista izdasnija od ceeda,cak inferiornija, a za mrvicu vise prostora za noge ima u odnosu na djulijetu, kojoj pak nedostaje prostora za glave putnika na zadnjoj klupi, i vise mjesta u vratima.
Zajednicko pulsaru i kaskaju je ocajna preglednost unazad(bocno), zbog sirokih C nosaca. Rucica mjenjaca ima nesto duzi hod, a crna ulackana plastika na centralnoj konzoli je mamac za prasinu da je to cudo jedno. Tipke za kontrolu temperature su izvedene u maniru jeftinog laptopa,kad pritisnes bojis se da ce izletit. Ostalo, ak uzmemo u obzir cijenu od 13keura za bogato opremljem auto, je ok (ocekivao sam bolja sjedala,kvalitetnija a ne kao kod vozila iz 2007). Volan je identican kod sva tri modela.
Sve je to fino, al voznja u cheerokiju i grand cheerokiju je nesto neusporedivo sa ovim japanskim vozilima,predma se i cjenovno razlikuju dobrano. Kapa dolje fiatu.

don
07.2.2016 10:31
2
5

Kao dodatak jelima, civic ima slican dizajn kao megan a karakterizira ih poveci tablet(kod megana ruzan i neskladan u svojim proporcijama) i ruznu digitalnu instrument plocu ciju kazaljku obrtomjera ne mozes pratit jer je jako sicusna, a la opel.
Uz to dolazi sjajna plastika koja sluzi za skupljanje prasine i (eventualno) otisaka prstiju, a njena dekorativna shvrha je izgubljena usljed njene ruznoce,teksture i boje(ak je crna uopce i boja).
Tako da megan i pulsar nisu sami u svijetu promasenih unutrasnjosti.

Marko
08.2.2016 10:54
2
0

Kada stiže neki pogonski agreagat na benzin?

vlada
13.2.2016 08:45
1
0

...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: