Ekskluzivno

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

Drage moje diode

Osim laganog liftinga prednjeg dela, Megan kolekcija 2012, može se pohvaliti i sofisticiranim benzinskim motorom 1.2 TCe/115, koji dolazi kao zamena za antički 1.6 16V

Proizvođači automobila na velikom su iskušenju! Sa jedne strane moraju konstruisati sve sigurnija vozila, a sa druge respektovati drastične ekološke norme. Problem je sto veća pasivna sigurnost nameće višak kilograma, osim ukoliko se ne upotrebljavaju skupi materijali, što se na kraju negativno odražava na finalnu cenu. I ukoliko su do nedavno savremeni dizeli uspešno rešavali ovu kvadraturu kruga, njihova masovna primena danas je pod sve većim znakom pitanja. I dalje ih usavršavati postaje preterano skupo, posebno ukoliko se radi o agregatima manje zapremine, namenjenim vozilima u nižim segmentima. Iz tog razloga, konstrukteri se sve češće okreću benzinskim, gde postoji mnogo više prostora za poboljšanja, bez da to znatnije utiče na troškove razvoja i cenu proizvoda.

Ni Renault nije mogao ostati po strani, te je nakon 1.4 TCi/130 KS, nedavno lansirao sofisticirani 1.2 TCi od 115 KS. Kako nebi bilo zabune (a bilo je u pojedinim specijalizovanim auto medijima), ne radi se o nikakvoj evoluciji postoječeg 1.2/100 KS, poznatom iz Twinga, Clia i Modusa. Ovaj je naime baziran na atmosferskom D4F 1.2/16V, koji je nastao od prastarog D7F/8V, još daleke 1996 god. Voženi 1.2 TCi (kodirano ime H5Ft) ima tehnološke sličnosti sa 1.4 TCe (H4Jt), koji je sa svoje strane nastao evolucijom Nissanovog 1.6/110 (pronalazimo ga kod Juke i Qashqai). Konkretno, osim što je kompletno izrađen od aluminijuma, ovaj blok se distancira direktnim ubrizgavanjem i turbo punjačem, uz još gomilu razno raznih inovacija i poboljšanja (dupla bregasta, umesto zupčastog kaiša lanac sa površinskim slojem teflona, podizači ventila od ugljenika, sistem « thermomanagment » za brzo postizanje radne temperature…). Za rezultat imamo veoma prijatan motor, koji oslobađa respektivnih 190 Nm, što je na nivou klasičnih od dve litre zapremine.

     
 

U poređenju sa 1.6 16V koji zamenjuje (i dalje u ponudi na pojedinim tržištima), to je za 40 Nm više, dok je nivo izduvnih gasova sa 164, smanjen na 119 gr CO2 po kilometru. Na papiru idealno a u praksi ? Nema bojazni, ovaj blok gotovo u potpunosti ispunjuje očekivanja. Karakteriše ga izuzetno kultivisan rad, kako u radu na mestu, tako i u najvišem režimu rada. U obrtaje se penje brzo, ali linearno, jedino se treba navići da je odziv na gas, veoma slab ispod 2.000 o/min. Ovo je jednim delom “zasluga” predugačkih prenosnih odnosa, a sve kako bi se ispunile eko norme i smanjila potrošnja. Pri 130 km/h motor se recimo vrti na nepunih 3.000 obrtaja, uz veoma nizak nivo buke u kabini. No žele li se ubedljive perfomanse, često se mora posegnuti za ručicom šestostepenog menjača, na svu sreću veoma precizne i prijatne za upotrebu. U tom slučaju, ništa od obećane potrošnje, putni računar za čas pokaže dvocifreni podatak. Sa smirenijom nogom na gasu, u mešovitoj vožnji put/auto put, izmerili smo znatno skromnijih 6,7 litara. Nismo zaboravili ni grad, nakon par sati vozikanja pa francuskoj prestonici, izvukli smo se sa nekih 8,5 lit. Sve u svemu, zabeleženi prosek stabilizovao se na 7,6 lit, što i nije tako loše, posebno ukoliko ga uporedimo sa starim 1.6. Renault je kao i ostali proizvođači seriski ugradio Stop&Start sistem, koji uveliko doprinosi ekonomičnoj vožnji.

     
 

motor u svakom pogledu,
znatno jeftiniji od adekvatnog dizela,
odnos vozna dinamika/udobnost

previše skromna restilizacija,
vidljivost unazad,
bez EDC menjača uz ovaj motor

Renault Megane Coupe 1,2 TCe/115

Motor
Tip/broj cilindara benzin, redni/4
Radna zapremina ccm 1198
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/direktno
maks. snaga kW/KS/o/min 85/115/4.500
obrtni moment Nm/o/min 190/2.000
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata hečbek/5/3
D x Š x V mm 4295x1808x1423
međuosovinski razmak mm 2640
masa vozila kg 1280
zapremina prtljažnika l 345/380
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, poprečni stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, poprečni stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 205/50 R17
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 10,9
maksimalna brzina km/h 190
prosečna potrošnja na testu l/100 km 7,6
Cena u Srbiji za Coupe 1.2 TCe/115 od 16.288 €

U svakom slučaju, iako temperamentan, ovaj motor ne može da “naškodi” Meganu, posebno kada ovaj poseduje sportsku šasiju. Daleko smo naravno od RS verzije, sa kojom se ponosi francuska žandarmerija za brze akcije na auto putevima, ali ni GT Line nije za potcenjivanje. Agilan i siguran u svim situacijama (Renault Sport je poradio na ogibljenju), ovaj kupe poseduje odličan odnos efikasnost/udobnost.

Sindikalni minimum
Negde na pola životnog puta (predstavljen javnosti krajem 2008 god), Megan 3 lagano je osvežen, što se da uočiti pre svega na prednjem delu. Novi je oblik odbojnika sa maskom motora, na šta treba dodati zaštitne lajsne i retrovizore u boji karoserije, kao i nezaobilazna LED dnevna svetla. U standardnoj su opremi počevši od završnog nivoa Dynamique, ali su različitih formi u zavisnosti od modela (Coupe, Berlina, CC i Grandtour). U našem slučaju, uokviruju halogena svetla za maglu, te uspešno pojačavaju vizuelni efekat.

Slično je i u unutrašnjosti, gde su razlike veoma suptilne. Tiću se detalja, tj opreme, što seriske, što uz doplatu.

     
 

Navedimo samo šest novih dezena i auto radio sa frontalnom konekcijom za USB ključ i iPhon (ranije smešteni pri dnu komandne table), dok od elektronski pomagala poseduje do sada nepoznati sistem za nenamerno prelaženje saobraćajne trake i za pomoć pri kretanju na uzbrdici. Voženi GT Line (nedostupan u Srbiji uz 1.2 TCe za vreme testiranja) umesto numeričkog brzinometra poseduje analogni sa klasičnim crvenim kazaljkama. Zapravo sve je u sportskom duhu, računajući snažno profilisana sedišta, upravljač presvučen kožom, aluminijumske papučice… Vozač se veoma dobro oseća na svom radnom mestu, jedino je pogled unazad, pre svega kod kupea, očajan. Senzori za parkiranje su gotovo neophodni. Za uzvrat, raspoloživ unutrašnji prostor je za pohvalu, upravo kao i prtljažnik. Iako je utovarni prag izuzetno visok, zapremina od 380 dm3 dovoljna je čak i za familijarnu upotrebu.

Diskretno osvežen i potpomognut sa par poboljšanih agregata, Megan 3 mora opstati na sceni takav kakav je još 2-3 god, pre nego li dobije naslednika. Novi 1.2 TCe je bez sumnje dobrodošao, pre svega kao alternativa postojećim dizelima.

Konkretno, u Srbiji je jeftiniji za 2.000 evra od 1.5 dCi/110 KS, što zahteva duge godine ekploatacije poslednjeg, pre nego li se amortizuje. Za 1.2 TCe Dynamique, sa petoro vrata, treba 15.590 evra (skuplji za 1.000 evra od 1.6/110), odnosno 700 evra više kada se radi o kupeu!?

Kažete mnogo? Bez sumnje za ispražnjene džepove domaćih kupaca, ali znajte da Renault Srbija učinio veliki napor da ga ponudi po navedenoj ceni, jer je u Francuskoj isti model skuplji za oko 7.000 evra (katalošak cena). Bilo kako bilo, pored ovog sofisticiranog i prijatnog agregata, možete da računate na dvozonski klima uređaj, senzore za kišu i svetla, vozačevo i suvozačevo sedište podesivo po visini, regulator i ograničavać brzine, senzor kvaliteta vazduha (automatski prelazi na reciklažu), ESP, LED dnevna svetla, aluminijumske naplatke od 17 cola...

Tekst i slike: Perica Rajković
11680
Postavljeno: 29.08.2012

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Cemu?
29.8.2012 00:40
16
23

Kupe od 1200 kubika ccc

Đura
29.8.2012 08:55
28
10

A čemu snažniji? Kada se pogleda koliko puteva imamo i u kakvom su stanju, i to je previše. O ceni goriva da ni ne pričamo. Meni je baš po meri.

Zex
29.8.2012 11:32
36
6

Sjajan automobil i idealan agregat za nase zakone o registraciji. Jedino mu fale dnevna svetla sa pracenjem pravca kretanja i skretanja ! To jos nisu izmislili.

Milan
29.8.2012 11:39
26
7

Odlican ,mali agregat.Voleo bih da vidim uporedni test Megane 1.2 Tce,VW Golf 1.2 TSI i Ford Focus 1.0 Ecoboost.

Nikl
29.8.2012 13:48
20
14

Za te pare kupim fiat 500l i on mi svako jutro kuva kafu i ostane mi u dzepu 4000:)))

djoka
29.8.2012 13:52
17
20

Onaj 1.6 je ubedljivo najgori motor koji je renault napravio na njega je trebalo staviti turbinu.
A ne 1.2 sa turbinom mnogo ce tu motor trebati da se forsira auto je em tesak em velike gume za tako nesto,TROSICE KAO RUSKI ZIL U NAJAVI...

Don
29.8.2012 15:12
13
6

en,ne objavise mi komentar....

JeremyLynch
29.8.2012 17:16
16
11

Vlasnik sam Megana coupea 3 ali 1.5dci koji meni kao ljubitelju ostrije voznje pruza sve,jako dobar odziv na gas,stabilan,udoban...koliko je atraktivan znate i sami,ja sam prezadovoljan sa njim,ali neki dan mi u salonu spomenuse za novi dizel koji ide u Megana,a to je 1.6 dci sa 130ks,pa bi zamolio redakciju da napisu nesto o tome...mislim da je taj motor bas bas savrsen za ljubitelje dizelasa.

majk
29.8.2012 18:29
15
9

Mislim da je nemoguca misija vratiti ovaj automobil u rikverc!!!Mozda bi moglo ako bi se islo na mesec jer se samo on i sunce vide ostalo nista!!!

Vozac polovnjaka
29.8.2012 19:07
21
3

Sjajan opis motora i osecaja u voznji ! Mnogo bolje nego kad se pola teksta odnosi na izgled automobila koji i onako vidimo na slikama (jedna slika hiljadu reci) U Francuskoj isti model skuplji za 7000 € Mogu li ja da ga kupim ovde pa prodam u Francuskoj ? Bravo za Renaut Srbija !

Srdjan
29.8.2012 20:07
12
2

Nesto Vam se boja prednjeg branika razlikuje :D. Sjajan auto, unutrasnjost odlicna. Sedista su extra. Motor tek treba da se dokaze.

Peki
29.8.2012 20:13
18
4

@JeremyLynch, ukoliko odes u arhivu, u broju 204 od prosle godine mozes pronaci test Scenica 1.6 dCi/130. Karakteristike su slicne, odnosno jos bolje u laksem Meganu.
@vozac polovnjaka, mozes da ga kupis u Srbiji i oteras u Francusku, ali tesko ces zaraditi spomenutih 7.000 evra. Kao prvo, cim izade iz salona i registruje se, auto vise nije nov, i odmah gubi na vrednosti. Drugo, kriza je i ovde, a kako se priblizava kraj godine, proizvodaci se sve utrkuju ko ce dati vece popuste. Uprkos restilizaciji, Megane nije vise u cvetu mladosti, za njega se lako moze "ogrebati" popust od 15-20 %, odnosno i vise, ukoliko se prode preko zaposlenih u Renaultu. Naime, ovi imaju pravo da kupe novo vozilo svaka 4 meseca (dakle tri godisnje), i uz to imaju specijalne popuste od 25-30 %. Nije nikava tajna, cak postoji i internet sajt, ovi se malo vozikaju novim automobilom, pa ga par meseci kasnije preprodaju. Svima lepo, cak i Renaultu, jer se tako oslobodi vozila na lageru.
To sve potvrduje koliko su cene novih vozila "nabildovane", odnosno kolika je realno marza proizvodaca :-(
Poznato je dakle da su cene vozila adaptirane odredenom trzisu, pa su tako u Srbiji uvek nize za vise hiljada evra, nego sto je to slucaj u Francuskoj. Ovo se odnosi i na pojedine zemlje EU (Portugal, Spanija...), pa tako vec vise godina postoje tzv. "mandateri", ovlasceni privatnici koji ih tamo kupuju, pa potom dovezu u Francusku. Kako poruce vise desetina (stotina) automobila, dobijaju i specijalne popuste, i eto novog vozila za male pare. U zavisnosti od modela, jeftiniji su i do 40 %. Ovu su naravno ekstremi, ZA trezene i renomirane brendove, kao sto su recimo Mini, VW, BMW..., moze se dobiti jedva 10 %.
Pozdrav

Stefan
29.8.2012 22:25
5
32

@Vozac polovnjaka pa mislis da bi neko ovu plasticnu kantu vozio u Francuskoj pa za te pare kupi bmw razlika je nebo i zemlja ovde sem nekog izgleda koji podseca na fiat bravo nema sta da se kaze motori su malte ne isti kao i kod ostalih proizvodjaca samo 20% tromiji i veliki su potrosaci!!!

Bojan
29.8.2012 23:06
7
10

Moj Stilo trosi 2 decilitra manje, a ima "zastareli" 1,6 16V motor koji vuce poreklo jos iz doba Bravo - Brava. Jedini napredak je evidentan na polju ekologije, ali ugradnjom LPG uredjaja u nase stare mtore i taj problem se resava. Da li ste culi da je neko ugradio plin u motor sa direktnim ubrizgavanjem? Jako skupo i jos uvek nedostupno kod nas. Niska cena ovog motora i dobar obrtni moment su mu jedine prednosti u odnosu na atmosverski ekvivalent. Turbo rupa na niskim obrtajima (do 2000) je svakao mana.

Đura
30.8.2012 08:15
26
3

Stefane bas ga preterujes, najeftiniji BMW serije 1 skuplji je za najmanje 10 soma evra, a moze da kosta i 40.000. POjasni mi jos i pojam plasticna kanta, koliko ja znam, ovaj Megan nema ni grama vise plastike od nekog drugog konkurentskog modela, racunajuci i BMW. Sto se tice motora, dizeli su provereno medu najboljim. Sa benzincima su do sada bili tanki, samo ne zaboravi na 1.4T/130, kao i na famozni 2.0/250 KS. Da li ti govori nesto Megan RS?
Ukoliko ne volis Reno to je tvoj problem, ali budi objektivan kada iznosis svoje misljenje.

Don
30.8.2012 08:25
9
7

Ono sto sam pisao a nije objavljeno, danasnji turbaci samo u marketingu trose manje neg im ekvivalentni atmosferci. Slazem se sa ovim sto Bojan kaze. Nadalje, prica o ekologiji, ako poslusate predavanje od Vladimira Paara, je nabrijana, i postavlja se pitanje kako to da samo mi u Evropi vodimo racuna, il bolje receno bombardiraju nas i uzimaju pare, o "ekologiji", Co2 itd, placamo skuplja auta, 1000% skuplji benzin i ostale namete.

Stefan
30.8.2012 09:52
6
24

@djura bmw serije 1 116 kosta 20.190 evra i auto je u odnosu na bilo koji reno.Kupovinem ovog auta i megana dolazite u situaciju da megana za 2 god ne mozete prodati ni za 6 000 a ovaj auto ce i dalje drzati cenu tipa 13.Kupovinom bilo kog renoa za godinu dana duplo mu opada vrednost e tu je problem i po meni bacen novac moj prijatelj je uzeo berlinu kostala ga 15 400 2011 sad za nju ne moze da uzme ni 7 jer joj je i kao novoj mnogo opala cena a i plus iz uvoza dizel varijantu moze da uzme za 7000 koja trosi dva puta manje.Tako da je za mene kupovina renault vozila veliki promasaj...

Zdenko Panezic
30.8.2012 12:53
9
1

Postovani,
Zanima me samo,da li je u taj motor moguce ugraditi LPG.....
Vrele gume su SUPER......samo nastavite tako....

brajan
30.8.2012 14:17
12
2

@Zdenko Panezic naravno da moze cena je negde oko 1800 e za takve motore!!!A naravno da nije preporucljivo ali sve moze...Inace sa takvom potrosnjom koju navode nije potrebno dok u praksi ovaj automobil trosi duplo u odnosu na specifikaciju mozda u novom sadu i gore po vojvodini ne ali naprimer u Uzicu ispod 12 l ne bi skido...To je realnost!!!

MAX
30.8.2012 14:27
14
28

Renaultovi motori su toliko osetljivi i losi da bi se glava i ventili pokrivili prilikom ugradnje plina!!!
Jer je sve tanko i jeftino!!! Da mogu i motor bi od plastike izlili!!!

MLR
30.8.2012 15:20
30
6

Nisam fan Renaulta,vozim Japanca.Ali toliko hejtovanja ove marke nigde nisam video kao ovde.Kako vas nije sramota da pričate o nekakvim plastikanerima.Vozio sam se u Lagunama i Meganima 2009 g + i mogu da kažem da je unutrašnjost kompletna od mekane plastike i jako je kvalitetna.Meni je veći plastikaner Golf 5-6 ako gledamo tako.Takođe i za motore.Pa koga god znam da je kupio novo Renault vozilo,prešao je brdo kilometara bez ikakvih kvarova.Naravno,pričam o ljudima koji su kupili normalan auto,a ne onaj iz Turske ili ne daj Bože uvoza.Auto iz uvoza nema šanse da bude dobar,pogotovo još ako je sa placa,kupljen od babe i dede koji su ga vozili na pijac nedeljom,a auto od 150 ks... I te priče o Fiatu...Ne kažem,sve su to solidna vozila.Ali sad je i taj Fiat postao pojam za Renault.Zašto?Prosto je.Većina Srba danas vozi Punta ili Stila iz uvoza,a naravno,svakome od nas je najbolje ono što on ima i ubeđivaće druge da je ono što oni imaju krš.Ne uzdižem ovu marku,samo me nerviraju komentari koji nemaju ni trunku objektivnosti.Pogotovo kada počnu da komentarišu ljudi koji voze bicikle.

Dima
30.8.2012 15:37
29
4

Dosta vise o lošim Fiat, Reno motorima i slično! Od 12 timova F1 2 koriste Cosworth, 3 Mercedes, 3 Ferari, a čak 4 Reno motore. Pametan može da zaključi koje su firme u posedu vrhunske tehnologije.
Čini mi se da je nekima posao da po blogovima pljuju i pišu loše o Fiatu 500L i ostalim Fiat automobilima, Reno automobilima i svim francuskim proizvođačima automobila.
Voleo da probam Megana sa ovim motorom, sigurno nije loš!!!

Japanautofan
30.8.2012 17:26
31
9

Da li je vozio neko od komentatora(osim novinara naravno) bilo koji od ovih malolitraznih turbo-benzinaca. Izgleda da neko ne moze da se pomiri sa tim da motor od 1200 cc povuce kao neki od 2000cc ili mozda jos manji motor od forda koji obara sve rekorde. Tehnologija napreduje a trebali bi i mi sa njom ili bar nas nacin razumevanja iste.

Japanautofan
30.8.2012 17:54
25
2

Jedino su me japanci razocarali a pravili su extra male motore (Swift 1.3 gti 101 ks, Yaris jedini trocilindras koji valja mada ih ne volim) Ne znam kako se jos nisu umesali u trku sa malim turbo-benzincima ? Mislim i da su prvi krenuli sa vvti tehnologijom (nisam siguran) Mozda izbace nesto ko zna.....

japanautohejter
30.8.2012 21:02
8
27

Japanci da nesto znaju ne bi kupovali fiatove dizel motore!!!Japanci su kao i nemci valjali do 93 godine do tad su im auti valjali i stekli rejting od tad japanci i nemci povukose vise od 10 000 000 vozila toliko o kvalitetu istih!!!
A za reno otidjite ispred renault servisa i pogledajte dal i jedan majstor ili radnik vozi renoa iako moze da ga kupi do 40 posto jeftinije od ostalih gradjana to sve govori!!!

QQLELE
31.8.2012 12:21
24
1

@Japanautohejter Godisnji izvestaji o pouzdanosti automobila, novinari automobilskih casopisa, razni super-testovi, statistika kvarova u garantnom roku....za tebe ne znaci nista. Ma pojma oni nemaju !?

X
31.8.2012 12:29
19
4

hejter

Znači,Japanci i Nemci ne valjaju.Renault ne valja,a pretpostavljam i ostali Francuzi.Logikom možemo doći do toga da voziš Fiat,jer u prvoj recenici hvališ njihove dizele.E samo da ti kažem da nemaš veze sa životom što se tiče automobilizma :)

japanautohejter
31.8.2012 14:12
15
27

@x samo mi reci sta u navedenom nije tacno!!!Inace vozim motor, imao sam reno lagunu umalo bubreg nisam prodao da bih joj se nado delova i kvarova od dizni, turbine, trapa, senzora cak nisam mogao da je prodam vec sam je za motor i menjo!!!
Za mene nikad nece reno biti auto oni prvo ne znaju motor da naprave da valja il im je 1.6 110 konja koji jugo dere na putu il im je 1.2 koji ima iste perfomanse a nosi 17 gume i ima tonu ipo pa kakav je to auto...A za nevedena povlacenja imas forum otidji na forum renoa,golfa i nacitaj se pouzdanosti!!!Pa na ovim renaultima farba je ko na ladi nivi takav kvalitet!!!Inace fiata nikad ne bi vozio jedino sto mi se kod njega svidja je aparat za kafu u novom modelu:)))

X
31.8.2012 14:59
20
13

Sad kapiram.Kao vozač motocikla,ti u stvari mrziš sve automobile :) Pogotovo Renaulta jer ga ima dosta po putevima :)

janez
01.9.2012 17:55
12
16

@x renoa ima dosta pored puta.Renault je plasticna kanta, aj sto je plasticna nego sto je i od lose plastike!!!
Ako ga platis 14 novog sutra vec vredi 7 toliko o kvalitetu istog nijednom drugom autu nepada cena kao njima.Pa sto kazu ljudi cena lagune 2003 i golfa II 93 ista kvalitet boli glava al vlasnika!

JeremyLynch
02.9.2012 17:40
12
9

Dezurni pljuvaci renoa da li ste ikada vozili neki automobil ove marke??Evo ja sam gore pisao o meganu kupeu 1.5dci...njega imam trenutno,a vozio sam golfa,opela,sevroleta,pezoa i sad reno...odnos cene i i kvaliteta,dizajna,ekonomicnosti,perfomansi je fenomenalan,kad sam ga kupovao prvi pik mi je bila 308 2.0hdi 136ks(fenomenalan motor za nase uslove,dovoljno jak,mala potrosnja,vozio ga dugo u 307) i onda iznenada vidim megana i raspitam se i megan me sa boljom opremom izadje 8000e jeftinije,motor 1.5dci 105ks...moze 2.0hdi-u da parira u svakom momentu po svakom pitanju bez problema.

QQLELE
02.9.2012 19:07
14
8

@JeremyLynch Nemoj da te lozi neko ko vozi Yugo,motor ili biciklo a moguce ni jedno od tog. Pa sami rezultati prodaje govore u prilog svakom automobilu. Sto vise branis neku marku hejteri je vise napadaju i to samo zabave radi. Samo argumente priznajem a ovde su suvise tanki pogotovo sto za japance nisam cuo jos ni jedan ali vrlo brzo ce i za njih poceti pljuvanje posle ovog komentara.

Mega
02.9.2012 21:46
10
6

Generalno automobil je lep,nisam imao prilike da se vozim u njemu...ja imam pre svega primedbu na samu marku Reno zato sto do sada koliko ja znam sem ESPa nije predstavila nijedan aktivan sistem bezbednosti..tu konkurencija daleko odmakla

djuka
03.9.2012 08:24
8
15

@JeremyLynch Reno megan je toliko dno od auta da nemam reci pogotovo berlina.Tanak volan, prevelika potrosnja.nepregledan do bola.Boja koja je ocajna...Sedista koja polako hvata korozoja sa donje strane auto koji kad se slucajno ugasi na semaforu ne gori ni jedna lampica da se ugasio sto je fabricka greska al ok.Benzinac trosi vise od bmw-ovog rednog sestaka ,a ubrzanja su mu kao kod yuga...Jedino pametno resenje koje sam video je gumena PATOSNICA NA ZADNJEM MOSTU koja se podvlaci izmedju zadnje dve patosnice...Sto bi za plastikanca dali sad 17000 kad cete sledece god da ga kupite za 8000!!!

JeremyLynch
03.9.2012 11:57
14
3

@djuka Ajde kad tako sve lepo znas,dodji ja cu ti dati mog megana da probas,ako ista od zoga sto si ti naveo bude istina,ja cu ti kupiti tog bmw-a rednog sestaka pa se ti igraj sa njim...motor 1.6 110ks jeste nikakav,vozio sam ga dok mi auto bio na servisu,sa jako losom opremom i jeste nikakav,ali takav reno kosta 10 000,a za megana kupea od 17000 nema zamerki ma koliko da nevolis reno...ja nisam opredelj,volim sva kola koja su lepa,kvalitetna,pouzdana za sumu novaca koju imam da potrosim...i u trenutku kad sam kupovao pored avensisa,civica,308,golfa,astre,c4...megan je bio najkorektniji i najbolji izbor za odnos placenog i dobijenog,a ti mozes da pljujes koliko hoces,kad na ulici vidis megana kupea okreces se i te kako.

Linkon
03.9.2012 12:40
6
10

@JeremyLynch koji si ti narcis:)))
Auto je ok al nista specijalno...
Kad se uporede specifikacije dizel motora ne pruza nista vise od konkurencije cak su i losije perfomanse...

Oslo
03.9.2012 15:09
2
15

Da li sme ovaj auto da se ostavi na suncu,da se slucajno ne istopi?
Koja kolicina plastike na jednom mestu bruka!!!

as
03.9.2012 15:26
11
6

Na puntu je instrument tabla od platine,branici su od četrnaestokaratnog zlata,na golfovima su konzole od dijamanata,pa je čak i poklopac motora ukrašem rubinima i briljijantima.A jadni Reno sav od plastike...stvarno bruka.

Milan Dukic (dumi)
03.9.2012 17:24
8
4

Ja ne razume kad neko kaze da reno pravi lose motore?! Vi sto pljujete sve zivo na neki prost cininac naci uzmite malo pa citajte automobilske casopise nece vam smetati, mozda ce vam se cak i ohladiti te usijane reci! U MERCEDESOVU NOVU A klsu se ugradjuje renoov 1.5dci motor (doradjena turbina i te stvari da bi dao vise snage ipak je to mercedes) ne razumem tolko pljuvanje i tolko mrznje daj te konkretne svari sto ne valja? a ne samo reno je krs fijat je krs.......... Sto se tice dizajna stvar ukusa! A preglednost pa ni BMW 1 novi nije nesto pregledan a ni wv siroko ni nova a klasa.... Realno?! Objektivno?!

Oslo
04.9.2012 07:53
5
14

Jedno su magazini i price i gluposti.Drugo je praksa i iskustvo.Nisu oni doradili turbinu da bude jaca nego su ono smece od turbine koje su ugradjivali verovatno zamenili drugom laguna je poznata po tome.Turbina joj je rezervni deo ,a menja se i na malom servisu...


TX
04.9.2012 12:51
13
2

MOracu malo da razocaram ove "poznavaoce" Renaulta,koji su culi price od druga,drugarice,tetke,tece...a nisu ni seli a kamo li posedovali auto koji komentarisu.Od 2007 vozim Megane 2(2004god) 1.5dci(82ks),u taxi sluzbi licno moj auto.Uvezao sam ga sa oko 140000km.Trenutna kilometraza je skoro 550000km,bez ikakvog otvaranja motora ili nesto slicno.Auto i dalje radi normalno,tiho,lepo vuce,zimi pali bez problema i najnormalnije trosi.Jedini veci izdatak je bio jednom ciscenje i drugi put zamena dizni.Pored toga naravno redovni servisi i sredjivanje trapa.Turbinu nisam menjao,pumpu nisam menjao...Preventivno na svakih 30000km ocistim EGR ventil.Iz mog iskustva ali i ostalih kolega koji vozi Megane zakljucak je da su ovo izuzetni motori i generalno veoma kvalitetni automobili.Rekao sam necu menjati auto da vidim koliko cu preci sa ovim motorom.Ali i posle toga bez razmisljanja bice opet Megane.Vidim da ovde isto tako neki spominju plastiku kod Megana.Enterijer Renault je jedan od kvalitetnijih,dosta upotrebljavaju meke materijale za inst.tablu vec od nizih modela (Clio),sto retko koji proizvodjac radi(Pogledajte precenjeni Seat).pozdrav

simic
04.9.2012 15:12
3
13

@TX tako i moskvic nema boljeg auta...
Sve ti poverovasmo pogotovo za plastiku i turbinu.
Verovatno ni ulje ne trosi to si zaboravio da napises:)))

vlado
04.9.2012 16:23
12
8

ovih hejtera mi je pun k****!!!

sima de lion
05.9.2012 12:20
4
11

I nama je se smucilo svake nedelje reno pomislicemo da je to neki auto.
On jeste dobar posle 3 god kad se sav rasteluje i proskripi, a na njega nijedan osafljeni sraf ne moze ponovo da se zasrafi.Oni lepo uzmu i samo ga istope u drugi kalup i onda sva otpadna i kancerogena plastika se bar ne rasipa okolo nego se dodaju 2-3 led diode i eto novog modela...

TX
05.9.2012 13:14
11
1

@Simic Naravno da nije najbolji auto,niko to nije ni rekao.Sto se tice plastike,koliko vidim ti bolje znas kakav je auto u koji nisi ni seo nego ja ko vozi isti zadnjih 5god.izvoli sedi u neki Renault umesto sto pises na pamet,eto konkretno u Megane 2,ispipaj dobro i onda pogledaj koliko jos drugih njemu konkurentnih ima meku inst.tablu koja je cak i kod nogu vozaca i suvozaca meka.Za turbinu jeste cudno sto do sad nije crkla,ali sta ja tu da radim :),ne bunim se.Uglavnom vozim duge ture i nikad auto ne gasim odmah kad stanem.To i redovna zamena ulja cuva turbinu.Ocigledno sam nezan prema autu :)

Filip
07.9.2012 10:56
4
5

Cekajte, da li zaista mislite da smo mi ludi ili pali sa kruske pa da poverujemo da taj auto u Francuskoj kosta 23000 evra!

never go
18.9.2012 13:29
2
7

Ima li zivih u ovim novinama 3 nedelje ovaj plasticni kontenjer stoji na naslovnoj strani menjajte ovo!!!Ko je lud da da za ovo 23 000 pa za te pare uzmes kruza i cerki zeni i sinu po punta!!!

Peki
18.9.2012 16:02
12
0

@Filip, u svetu medija nista lakse no "zakaciti " se na internet i proveriti. Niko citaoce ne uzima za "lude", pa bi te zamolio da me ni Ti ne uzimas za lazova. To je minimum pristojnosti...
Kataloska cena Megana Coupe u Francuskoj se krece izmedu 22.900 i 33.950 (RS Luxe).
S postovanjem

Japanautofan
18.9.2012 20:34
7
1

@Peki Ko tebe kamenom ti njega hlebom :) Pa ja sam mislio da je ova tema zatvorena.Cim se pojavi hejter odma se gasi interesovanje....Zao mi je Peki sto si ti izgleda jedini novinar koji odgovara na komentare ali izgleda da ces posle hejtovanja i ti da stanes .Nemoj se predavati i ne moras bas na svaki odgovoriti (bar na one koji nemaju smisla) Cekamo nove tekstove a ti ocekuj komentare. Ima nas svakakvih :)

Peki
19.9.2012 08:34
7
0

@Japanautofan, po meni je sasvim normalno da diskutujemo o nasoj zajednickoj pasiji, kada se ubacim sa komentarom, onda sam obican ucesnik sa svojim misljenjem. Samo zaista je van svake pameti pomisliti kako iznosim neistine o ceni u Francuskoj, kako bi ubedio "raju" da su Renaulti u Srbiji dobra prilika. Boze kakve je koristi, kao obican dopisnik volonter, koji nema nikavog kontakta sa predstavnistvima u Srbiji, imam od toga? Nervira me sto pojedini uvek vide nekavu zaveru ili dil, mada i to mogu da razumem kada vidim kako nam funkcionise drzava...
OK, i meni se ta "plasticna kanta" :-)zgadila, apelujem na urednika da je zameni jednom jos vecom, poznatom pod imenom Dacija LOdgy, ha, ha, ha.
Pozdrav svima

vlajce 330ci
20.9.2012 11:17
6
6

Cene megana su u potponosti tacne kako je naveo Peki, to odgovrno tvrdim jer duze vreme zivim u Francusku,nema nista dobro za male pare.

branko
20.9.2012 12:22
2
1

1.6 benzinac
na 40.000 otisla oba lezaja prednjih tockova.na 42.000 zamenjena kontakt brava,zamenjeni komplet original kljucevi,na 45.ooo er beg se pokvario,kederi zadnjih vrata stalno ispadaju iz lezista,sa unutrasnje strane ispod sofersajbne stalno ispadaju neki sundjeri ,prva brzina katastrofa ima neku knedlu posle 2.000 obrtaja nece da povuce i .....td.kolko para tolko muzike

X
20.9.2012 13:40
1
2

Kontakt brava?Ključevi?Kako se pokvario air bag?

moliko
22.9.2012 19:14
1
3

ma to nije auto to je smece

kuravlesku
22.9.2012 19:14
2
1

mecka je auto

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: