Ekskluzivno

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

Korejska veza

Latitude je internacionalni automobil, kako genima, tako i ambicijama. Brak iz interesa Renaulta i Nissana, uz malu pomoć južnokorejske filijale Samsung, rezultirao je ovom pozamašnom limuzinom, koja će prezentovati grupaciju širom zemaljske kugle.

Azija, Afrika, Turska, Bliski istok, Istočna Evropa, Australija, Meksiko…, pasoš za Latitude već je dobro ispečatiran! Ova elegantna limuzina “hout de gamme-première classe” (visoke game-prve klase, po rečima Renaulta), ima dakle svetske ambicije, kad ih već nema u matičnoj Francuskoj! Naime, proizvođač je pomalo na muci gde je strpati, jer Latitude evidentno ne zamenjuje Vel Satis, niti je potpuno u E segmentu.

Pre bi se reklo da joj je namena da potpomogne Lagunu, tamo gde je ova “tanka”, što će reći na polju udobnosti i raspoloživom prostoru. Iz tog razloga, izdužila se na čitavih 4,9 metara, pa je samim tim dobila i na prestižu, posebno što se Renault potrudio da u ubaci svu moguću opremu i šestocilindarski agregat. OK, samo čemu se može nadati jedan proizvođač “generalista”, sa klasičnom trovolumenskom karoserijom, tamo gde pale i žare specijalisti na ovome polju (Audi, BMW, Mercedes i par “Japanaca”)?

U razvijenim evropskim zemljama, jasno je da su šanse nikakve, posebno što Latitude nije napravljen od strane Dacije, pa je logično da ni nema diskontnu cenu. Uostalom, mnogi konkurenti su isto tako digli ruke od ove kategorije, pa se, primera radi, Ford zadovoljio sa Mondeom, Opel sa Insigniom, VW sa Passatom, a od nedavno i komšijski Peugeot ima u ponudi samo 508 (zamenio 407 i 607). Čak se i avangardni Citroen opekao sa C6, do te mere da će proizvodnja uskoro biti prebačena u Kinu, a sve zbog desetak puta manje prodaje od predviđene.

Šta je onda povelo odgovorne u Renaultu da se late ovakvog projekta? Po svemu sudeći, pre svega potreba sa jednom velikom i dovoljno prestižnom limuzinom, koja će prevoziti zvezde na festivalu filma u Kanu (godinama oficijalni prevoznik), pojedine državne službenike i funkcionere, odgovorne u menandžmentu proizvođača…, bez da je bilo neophodno uložiti silne mijarde u razvoj. “Banka organa” oba partnera je prepuna zajedničkih delova, platformi i agregata, a kako je Samsung već imao model ovog gabarita (radi se o SM5), uz malo dizajnerske mašte i par neophodnih modifikacija, svetlost dana ugledao je Latitude, ili ukoliko više volite Safrane, kako će se uostalom zvati u pojedinim zemljama.

No manimo se “politike”, koji su realni kvaliteti i mane novog Renaulta, uverili smo se vozeći verovatno najinteresantniju verziju za naše tržište 2.0 dCi/150 ks, pre svega jer je najeftinija i jedina raspoloživa sa manuelnim šestostepenim menjačem.

Udobnost pre svega
Da bi se uverili u kvalitet jednog automobila, ponekad je dovoljno samo jače zalupiti vrata! Pun zvuk koji oslobađaju kod Latidude, obećava, lepo, samo kod Vel Satis je još puniji ! Zapravo tokom desetak probne vožnje, nisam mogao odoleti poređenju, posebno jer mi je nekadašnji «admiralski brod» Renaulta, bio na dohvat ruke (privatno vozilo jednog prijatelja).

Što se tiče spoljašnjeg izgleda, zaključak je jasan; iako je Latitude posve konvencionalna trovolumenska limuzina, bolje prolazi u očima većine anketiranih.

Prednjim delom dominira velika i pomalo banalna maska proizvođača, za razliku od zadnjeg, koji je dizajnerski uspešniji. Ovaj karakteriše masivna hromirana lajsna oko prozora pozadi. Lično, nalazim da je najelegantniji profil, sa visoko podignutim bokovima i dugim prelazima preko točkova. Enterijer prati dizajnersku koncepciju, što će reći da je posve klasičan, uz nekoliko istočnjačkih «rekvizita»! Mislim pre svega na jonizator vazduha i difuzer parfema, koji bi trebalo da smanje stres za upravljačem, tj obezbede «zen» ambijent.

     
 

Kako u kolima nemam stetoskop, a još manje intrument za merenje pritiska, njihovu efikasnost ne mogu oceniti, ali za uzvrat, moja leđa potvrduju svu blagodet brojnih vibratora u vozačevom sedištu. Ujedno, po gašenju motora, ovo automatski ode desetak santimetara unazad (obrnuto po njegovom startovanju), kako bi se olakšao izlazak/ulazak iz vozila. E kada bi još imalo širinu i udobnost onog kod Vel Satis, sa podešavajućim gornjim delom naslona i integrisanim sigurnosnim pojasom, zadovoljstvo bi bilo potpuno.

Bilo kako bilo, vozač se ne može požaliti na svoje radno mesto, pod uslovom da je prosečnih evropskih dimenzija, odnosno «Golijat» po korejskim standardima. Jednostavno sedište se ne spušta dovoljno nisko, dok se upravljač ne podiže na zadovoljavajući nivo. Jednom smešten, odmah se navikne na pregledne komande na masivnoj centralnoj konsoli. Nema nikakve potrebe posegnuti za tehničkim uputstvom ili naočarima, veličina svih prekidača adaptirana je «zidarskim» prstima.

Ništa ipak dizajnerski uzbuđujuće, izuzmemo li instrumente. Jeste da su uobičajenih formi, ali kada se bolje zagleda, može se primetiti da je dno nagnuto ka unutrašnjosti. Kada se startuje motor, vidljive su samo crvene kazaljke, koje se “zakucaju” u desno (black panel). Inače, poznavaoci Renaulta odmah će primetiti da je dosta elemenata enterijera preuzeto iz Lagune, šta više, za određena tržista to će biti čitava komandna tabla. Šta je bolje, procenite sami?

Kao što bi se dalo pretpostaviti, posebna pažnja posvećena je putnicima pozadi, gde evidentno ima veoma mnogo prostora za kolena, znatno manje za ramena i glave. Širina Latitudea, pa ukoliko hoćete i visina, posve je prosečna (u svakom slučaju inferiornija od Vel Satisa), tako da se pozadi komotno osećaju samo dve odrasle osobe, i eventualno jedno dete. Kako je klupa postavljena neuobičajno visoko, ujedno imaju i dobar pregled ka napred. Ostaje još prtljažnik, proporcionalno velik dužini vozila. Renault navodi 511 dm3, odnosno 477 dm3, kada je u njegovom dnu rezervni točak, istih dimenzija kao i ostali. Forme su dovoljno regularne za odlaganje većih kofera, ali mali ulazni otvor, koji uostalom karakteriše ovakve forme karoserije, komlikuje utovar. Po potrebi, moguće ga je povećati obaranjem zadnjih naslona (ne i sedalni deo).

     
 

Dizeli u prvom planu
Ukoliko se nekada Vel Satis i Laguna danas (berlina i kupe), mogu poručiti sa snažnim benzinskim agregatima (2.0T i 3.5 V6), to nije slučaj sa Latitudeom.

Izuzmemo li atmosferski 2.0 16v/140 ks, koji ni nije u ponudi na francuskom tržištu, svi ostali agregati su dizeli. Zapravo postoje samo dva, poznati 2.0 dCi, razvijen u dve verzije od 150 i 175 ks, kao i šestocilindarski 3.0 dCi/240 ks. Tim bolje, uzevši u obzir cenu «crnog zlata», koja je zbog krize u Libiji dostigla rekordnih 120 dolara po barelu. Kao što smo rekli, samo najslabiji je u paru sa manuelnim menjačem, ostala dva obavezno uz automatski, isto tako šestostepeni. Iako, lično, prednost dajem automatskom, a sve zbog karaktera automobila i uslova vožnje, zbog cene, odluka je pala na manuelni. Isto se odnosi i na 3.0 dCi, koji obezbeđuje vrhunske perfomanse, ali možda i previše dobre za mekano trimovani Latitude.

Naime, podešen na udobnost, ovaj veliki Renault ne voli previše temperamentnu vožnju. Nema bojazni po sigurnost, vozna dinamika je sasvim adekvatna nameni, što će reći da Latitude ima veoma zdravo ponašanje na putu. Uostalom, postavljen je na produženoj platformi Lagune, od koje je preuzeto prednje ogibljenje, dok je zadnji multi link poreklom iz Nissana (model Tinea).

udobno ogibljenje,
bogata serijska oprema,
ekonomičan i savremen agregat

nedostatak imidža,
dinamički kvaliteti,
izbor pojedine plastike

Renault Latitude 2.0 dCi 150 Initiale

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina [cm3] 1995
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga [kW/KS/o/min] 110/150/4000
obrtni moment [Nm/o/min] 340/2000
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata limuzina/5/4
D x Š x V [mm] 4897x1832x1483
međuosovinski razmak [mm] 2762
masa vozila/nosivost [kg] 1535/2140
zapremina prtljažnika [l] 511
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 225/45 WR18
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 9,9
maksimalna brzina [km/h] 210
prosečna potrošnja [7,4 l/100 km]
CO2 140g
Cena (sa PDV-om) € od 20.500

U početku sam poželeo slabiju elektro-hidrauličnu asistenciju (čisto hidrauličnu za «šestak»), po svemu sudeći adaptiranu ukusima klijenata sa druge strane Atlantika, no sa vremenom sam se navikao, posebno jer time preciznost upravljanja nije dovedna u pitanje. No, ko očekuje dinamičnost i okretnost jedne Lagune, posebno kada ova poseduje integralno upravljanje, biće razočaran. Latitude je “routijer”, kako vole da kažu Francuzi, što će reći auto namenjen za krstarenje po autoputevima, ne i za sportsku vožnju po krivinama.

Otaje nam još dobro poznati 2.0 dCi/150, koji je “puna kapa” za ne preterano tešku karoseriju (oko 1.600 kg). Osim što obezbeđuje više nego li zadovoljavajuće perfomanse (maksimalna brzina preko 200 km/h, 10 sec do 100 km/h), prijatan je za vožnju i veoma ekonomičan. Jeste da bi odziv na gas mogao biti bolji u nižim obrtajima (maksimalnih 340 Nm ostvaruje pri 2.000 o/min), ali se zauzvrat rado zavrti i na 5.000 o/min. Nivo buke koji oslobađa adekvatan je segmentu na koji pretenduje, dok je potrošnja na nivou inferiornijeg.

Sa samo 5 lit u idealnim okolnostima, odnosno maksimalnih 9 lit u gradskoj vožnji, zaista zaslužuje epitet štedljivog automobila. Naša prosečna zabeležena iznosila je skromnih 7,4 lit, dok se na auto putu, sa regulatorom brzine podešenim na 135 km/h, zadovoljava sa 6,7 lit. Sam menjač je prijatan za rukovanje, precizan, i sa dobro odmerenim prenosima. Kako je i papučica kvačila izuzetno mekana, nije nikakva kazna nemati automatiku. Inače i jedini benzinac od dve litre trebao bi biti sa manuelnim, no za određena tržišta uopšte nije predviđen.

Bogato, a da li je skupo?
E to i dalje ne znamo, tj precizna cena, u vreme testiranja, nije bila formirana za naše tržište. Sudeći po francuskom, Latitude nije džaba, no kako su cene kod nas znatno niže, nećemo se upuštati u rizične procene. Za voženi agregat u Francuskoj treba oko tridesetak hiljada evra, ali za slabiji završni nivo Business. Nema panike, sav neophodan luksuz je praktično uračunat u ovu cenu (automatska klima sa dve zone, GPS, regulator i limiter brzine, super praktična ključ-kartica slobodne ruke, senzori za pomoć pri parkiranju, metalizirana boja, elektro preklopivi retrovizori…), a kome je do “fula-fulova” tu je Initiale.

Navedimo samo kožna sedišta, sa spomenutom funkcijom masaže, jonizator vazduha, trozonski klima uređaj, super HI-Fi sitem Bose, kameru za vožnju unazad, aluminijumske naplatke od 18 cola, bi-xenon svetla…

Ukoliko za sve nabrojano, zaista treba samo 20.500 evra (uključena garancija od 5 godina ili 150.000 kilometara), koliko je najavljeno da će kod nas koštati najeftiniji Latitude, verovatno je da neće imati nikakvih problema sa plasmanom. No ukoliko bude trebalo čitavih 45.000 evra (3.0 V6 dCi Initale), kao u zemljama EU, bojim se da će ih voziti samo šoferi pojedinih ministarstava.

Sve u svemu, Latitude nije loš auto, naprotiv, ali ne donosi ništa novo u kategoriji. Naspram nemačkog premijum segmenta, naravno da nema nikakvih šansi, poželimo mu zato uspešnu internacionalnu karijeru na tržištima u razvoju, gde svakako spada i naše.

iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
7365
Postavljeno: 27.04.2011

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Nemac
27.4.2011 10:26
4
33

Hehehe..

Kakva kombinacija...

"Begaj bre tamo...", što kaže Šojić...

Leon
27.4.2011 13:46
24
2

Trenutno mogu da komentarišem samo izgled.Profil je skladan,od nazad je veoma lep,ali od napred je užasan.Kao da nisu znali šta da stave pa skinuli masku sa nekog drugog modela,eto čisto da ne bude bez ičega.Unutrašnjost mi deluje prijatno.Bodu oči transplanti iz drugih modela,ali je opet sve to fino uklopljeno.Sve u svemu,deluje sasvim ok.

Milan 2
27.4.2011 15:40
13
5

Peki, volim sto uvek znas da ubodes sa izborom automobila za test i gotovo uvek po mom ukusu :)
Sto se tice ovog modela: Prednji deo je uzasan i ne mogu da verujem da su toliko bili nemastoviti da to rese na mnogo bolji nacin.
Opet, zadnji deo je sjajan, ih da je Laguna imala takvu zadnjicu, gde bi joj bio kraj.
Sad kad ga gledam sve sticem utisak da su ga osmislila dva coveka, jedan je radio prednji deo i zabrljao, a drugi je pogodio pravo u centar sa zadnjicom. Sto se agregata tice, sve je na mestu.
Vrlo interesantna limuzina, steta sto prednji deo kvari utisak.

Leon
27.4.2011 18:49
12
4

Neverovatna stvar,kao kod Lagune 2 i mnogih drugih modela.Ceo dizajn bude super a onda sve upropaste sa ružnim prednjim delom.Kod većine Renault-a dolazi do neusklađenosti prednjeg i zadnjeg dela.Izuzetak mi je Megane 3 grandtour.

Dura
29.4.2011 17:13
11
6

Po meni, Renault je opet uprskao stvar. Hteli su i jare i pare, a izgubili su i jedno i drugo. Jos jedan model koji ce samo da figurira u katalogu, jer u Evropi ih sigurno nece prodadi vise od par hiljada komada godisnje. Sta je to u poredenju sa Pasatom ili Opel Insignijom, koji se prodaju u nekoliko stotina hiljada primeraka? Neozbiljan je taj Latitude, jedino ako ga zaista rasprodaju po diskontnim cenama, mogu da racunaju na zapazeniju produ. Sto rece autor, bolje da su ga uvali Daciji, tako bi kostao upola manje.

rus
01.5.2011 23:06
5
9

Renault zadnjih godina kao da je resio da pravi najruznije automobile u klasi...

Radule
01.7.2011 15:05
2
0

zna li neko od vas jel to ovaj reno što ga stalno reklamiraju na sport klubu, i ako može neko ko se bolje razume da mi kaže, koliko troši ova aždaja što je reklamiraju? hvala

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: