Promocija English version

Renault Latitude

U visokom društvu

Renault u E segmentu? Ništa čudno, bio je nekada u "visokom društvu", pa zašto ne bi bio opet? Samo, vremena su se drastično promenila u odnosu na ona iz vremena Renaulta 25 V6 Baccare ili Safranea


Uz standardnu šestostepenu manuelnu transmisiju, Renault je u Latitudeu ponudio i petostepeni automatski menjač koji uz ponuđene agregate, pruža više nego pristojne performanse

Danas, u Evropi, "primirisati" u E segment u kojem vladaju Nemci, a sa skromnim uspehom pokušavaju da prodru Japanci, pomalo je besmisleno. Bez obzira na tradiciju marke, ko je jednom ispustio svoje mesto, teško se na njega vraća. Renault je bio u visokom segmentu i neka nam oproste oni kojima se dopadao Vel Satis, upravo sa njim je francuska marka "isparila" iz visokog društva. Verovatno ne namerno, ali, preterana avangardnost nije odvela nikuda. Kako bilo, ima Renault čime da se podiči u ostalim segmentima, pa se njegovo odsustvo u visokom društvu nije previše osetilo.

Međutim, iako nije nikakva tajna da Renault okreće ozbiljne resurse ka elektro vozilima, niko nije ni pomenuo da će naš, danas aktuelni vid pogona i transporta, biti zanemaren. Iz tog ugla, ni najava, ni premijera velike limuzine Latitude nije preterano začudila, iako se ne uklapa potpuno u Renaultovu svakodnevnicu, ni segmentom, ni stilom.

Klasičnim putem
Ovo drugo ide jednim klasičnim putem koji potpuno eliminiše faktore rizika. Stil modela Latitude je jednostavno klasičan. Sa 4,9 metara podugačak, ne pretrano visok niti širok, sa dugim prepustima preko točkova, ima dovoljnu dozu elegantnosti. Što se segmenta tiče, Francuzi ga baš i ne smeštaju gromoglasno u E segment, nego negde na granicu D i E, i to onako, pažljivo, da ne bi konkurisao Laguni, mada realna opasnost od "kanibalizma" ni ne postoji. Tek da budemo jasni - Latitude je velika, trozapreminska limuzina čije najvažnije svetle tačke treba tražiti u udobnosti i ponudi prostora.


Ponuda pozadi, kako i dolikuje limuzinama, ima napretek - kako za kolena putnika, tako i za glave

A ponuda prostora je pravi highlight Latitudea. Ima ga mnogo, i napred, a pogotovo pozadi, pa se nekako, sasvim razumno, Latitude postavlja i kao potencijalni automobil poslovnih ljudi, koji pre svega žele udobnost. Šta više, Renault deklariše, a prvi kontakt uživo i potvrđuje, rekordan prostor za kolena na zadnjem sedištu. Uz pripadajućih 511 litara prtljažnika, sva obećanja o ponudi prostora su ispunjena. I ne samo ponudi, nego i obradi prostora. Funkcionalno upakovano sa ispoštovanim pravilima ergonomije, Latitude će se dopasti i vozaču, i putnicima. Vozaču uz preglednu instrumentaciju, a putnicima uz jonizator vazduha za prijatniji i zdraviji vazduh u kabini. I sad, da ne preuranimo sa zaključcima, sve rečeno važi za vrhunski "Initiale" paket opreme koji podrazumeva sve raspoloživo sa spiska dodataka. Kakva nas slika čeka u skromnijim opremama, tek ćemo videti.

Enterijer nove Renaultove perjanice izgleda vrlo luksuzno, barem kada je reč o Initiale paketu opreme

Renault Latitude 2.0 dCi 150

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina [cm3] 1995
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga [kW/KS/o/min] 110/150/4000
obrtni moment [Nm/o/min] 340/2000
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata limuzina/5/4
D x Š x V [mm] 4897x1832x1483
međuosovinski razmak [mm] 2762
masa vozila/nosivost [kg] 1535/2140
zapremina prtljažnika [l] 5101
Ogibljenje
napred McPherson, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 215/55 R16
Prenos snage
pogon na prednje točkove
tip menjača/stepeni prenosa automatski/5
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h [s] 10,3
maksimalna brzina [km/h] 210
prosečna potrošnja [l/100 km] 5,3
CO2 140g
Cena (sa PDV-om) € od 19.000

Zadovoljavajuća dinamika
Da se vratimo vozaču i njegovom delu posla. Latitude je trimovan razumno meko, kako bi vozna dinamika ostala na zadovoljavajućem nivou. Taj balans je i uspeo, a isto važi za direktnost upravljača, uz dodatak poslovično odlučnih Renaultovih kočnica. Definitivno, najupečatljiviji deo je udobnost u vožnji, dok bi za voznu dinamiku mogli dati visoku prosečnu ocenu. Motorizacija i prenosi ne donose ništa do sada nepoznato. Dvolitarski benzinac od 140 KS i dva dvolitarska dizela od 150 i 175 KS, a za one koji baš žele mnogo snage, tu je i trolitarski V6 dizel sa 240 KS. Prenosi su ili šestostepeni manuelni ili petostepena automatika. Zanimljivo je da sve kombinacije obećavaju pristojno ubrzanje do 100 km/h, za manje od 10 sekundi, ali i maksimalne brzine od preko 200 km/h. Drugim rečima, vrlo pristojna motorizacija koja nije previše šarena, ali isto tako, optimalno raspoređena i akustični veoma dobro ukroćena.

A na kraju, zapravo, ostaje pitanje da li se Renault vratio u E segment. Odgovor je - i da, i ne. Da, ako posmatramo gabarit vozila, a ne, ako pričamo o cenovnom razredu. Upravo u cenovnoj segmentaciji stižemo do suštine Latitudea, koji je, možemo slobodno konstatovati, srednje budžetna velika limuzina.

Dvolitarski Renaultov common-rail dizel u test-automobilu oslobađao je 150 "konja", a na visini je zadatka kada je u pitanju limuzina E segmenta. Isto tako, ni potrošnja za ovu vrstu automobila nije velika

Raspon cena trebao bi biti od 19.000 do oko 30.000 evra, kada se narednog marta bude pojavio kod nas. Definitivno, Latitude nema upečatljivost i impresivnost na koju smo navikli u standardnom E segmentu.

No, ako znamo da je ovo vozilo pre svega namenjeno vanevropskim tržištima, te da se proizvodi u Renault Samsung pogonu u Južnoj Koreji, dolazi se do stanovišta da bi se i mi u ova očigledno još uvek krizna vremena, mogli "kolateralno ogrebati" za jedan solidan proizvod po razumnoj ceni. E sad, da li kao velik porodični ili elegantan, ali ne i preskup poslovni automobil, to ćemo tek da vidimo.







U suštini, Renault Latitude je velika, trozapreminska limuzina čije najvažnije svetle tačke treba tražiti u udobnosti i ponudi prostora
iz Lisabona, Aleksandar Uglješić
foto: A. Uglješić
aleksandar.ugljesic@vrelegume.rs
8303
Postavljeno: 17.01.2011

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

don
17.1.2011 00:17
22
15

Cini mi se da je ovo napravljeno da bi potukli Skodu Superb!

Inace ja najvise kod automobila cenim udobnost, najubobniji automobili u kojima sam se vozio su Reno Safran V6, i S klasa '94 godiste. Nisam siguran koje je reno bio godiste, ali je imao elektricna sedista, koza i da ne poverujes koja udobnost i izolacija.
A o S-u da ne pricam, tad nisu stavljali ove niskoprofilne gume i sl sranja, nego lepo ko rols balonke a koza debela pola santimetra...

Milan 2
17.1.2011 02:45
19
12

Ovaj model je spolja daleko lepsi od Lagune, ali je zato kod Lagune daleko lepsa unutrasnjost tj kompletna instrument tabla i deo oko naslona za ruke. Molim da se izmesaju :)
Svakako da ce mu puno bolje lezati motor 2.0dCi od 175ks sa manuelnim menjacem, bice ovo zanimljiva limuzina.

Bojan
17.1.2011 13:42
14
7

Video sam da ovaj auto ima dve vrste kokpita, potpuno razlicita. Drugi je zaobljoniji, vise u Renoovom stilu. Inace postoji i Reno Safrane iz 2009., e sad zasto tog automobila nema na trzistu i zasto nikad nije predstavljen i pomenut kod nas, nije mi poznato, inace nije ni nalik Latitude-u ili Laguni.

dragan
17.1.2011 15:42
18
3

Reno Latitud je u stvari model juznokorejskog Samsunga SM5 koji se u koreji vec duze vreme proiyvodi.

dzigi
17.1.2011 15:43
20
12

Da li je greska ili zaista kosta 19.000e? Pa za tu sumu se kupuje C klasa, a ovo je dve klase iznad. U svakom slucaju, kome nije do imidza (posebno nemacke trojke) dobice puno odlicnog auta za male pare.

Milan
17.1.2011 16:32
12
2

Ne verujem da je toliko jer osnovna verzija 2.0 DCI 150 Business u Francuskoj kosta 32500 evra.

GLISA
17.1.2011 16:55
8
12

Ova cena uopste nije niska cena za jedan ovakv automobil...sad ternutno ne mogu da kazem nista za ovaj automobil ali za neke druge Reno itekako mogu!Evo vam ispovest coveka koji je kupo Reno Clio,potpisuje se punim imenom i prezimenom.Tako oni koji misle da nesto izmisljam mogu da procitaju kometare na du ove stranice...
http://www.srbijanet.rs/automobili/auto-trziste/17207-top-10-najstedljivijih-sportskih-automobila.html

Misel
17.1.2011 19:17
14
4

dzigi@ Kako moze da dobije kako ti kazes: puno odlicnog auta? Nije to kugla sladoleda pa koliko zagrabis za iste pare.
Model je jako interesantan i ako je zaista tacno da startuje sa cenom od 19.000 eura, onda ce se za "male" pare dobiti jedan kvalitetan automobil. Kako je neko vec rekao, mogli su malo vise da se potrude oko instrument table, kod Lagune je sve to puno bolje uradjeno.

rus
17.1.2011 20:15
5
14

@don...ako zavrsna obrada ovog modela bude kao kod novog megana renault moze samo da sanja da ce potuci superb..

Leon
17.1.2011 22:43
17
3

Meni se sviđa ovaj model.Pogotovo je lep zadnji deo,prednji manje-više.

Peki
18.1.2011 13:52
19
1

Koliko ce kostati u Srbiji, za sada ostaje tajna, ali u Francuskoj za najeftiniji dizel 2.0 dCi/150 treba 32.500 evra, a za najskuplji dCi od 240 ks BVA6 cak 45.000 evra! Vise o Latitude krajem februara, za kada je rezervisan.

don
19.1.2011 00:57
16
7

Ako ce stvarno kostati koliko ste naveli, onda stvarno u menadzmentu renoa nisu normalni!
Mislim, za te pare pre cu kupiti Hondu Accord, Mazdu 6, Passata, BMW 3, Mercedes C, Opel Insigniu. Ili cak Skodu Superb! Konkurencija u ovoj klasi je zaista haos.
Pre svega, ovaj Reno nema izgled koji coveka sa parama tera da zavuce ruku u dzep. Jednog sam cak i video u Zemunu. Ok je, al nista specijalno.

Somi
21.1.2011 00:00
5
18

Po meni automobil bih cenio sa cetvorkom,spolja moze da prodje a unutra nikako.Navigacioni sistem je uzas,samim tim i ceo board-computer veoma je losa grafika na njemu.Skoda superb je mnogo bolja od ovog Renoa i komforom i samim izgledom.Latitude svrstao bih u klasu Audija A4,BMW-a 3,i naravno Mercedesa C klase.

Goran
26.1.2011 15:43
8
0

Auto je ok,bar se meni cini ovako na prvi pogled.Inace ne bi se bunio da ga vozim...

Dura
27.2.2011 13:23
6
0

Potkrala se mala greska,autmatski menjaci su sestostepeni, ne petostepeni.

Aleksandar
12.3.2011 21:31
3
1

Ne znam stavarno ljudi sta mu toliko ne valja unutrasnjosti, nije BMW ali je sasvim ok, izgleda pristojno. Inace on nije konkurent C klasi vec je visa klasa, tj. visa srednja. Takodje model Safrane se u kod nas a valjda u evropi ne nudi jer se njegova prodaja ne isplati fabrici Reno na pomenutim trzistima, nudi se na istoku. Cena modela Latitude izgleda stvarno startuje od 19000evra sto je odlicna i konkurentna cena za takvo vozilo.

ivan
10.4.2011 17:01
0
3

ako je stvarno 19000e to je veoma dobra cena za ovakav auto ali cini mi se da pezo 508 je puno bolji mada preferiram nemacke automobile .

orao
01.6.2011 21:35
2
1

Nije mi jasno sta fali instrument tabli i centralnoj konzoli! Koliko ja vidim sve je na svom mestu. Ovo nije auto E segmenta! Ocigledno je konkurencija Pasatu i Superbu jer je evidentno da ta klasa postaje biznis-klasa D segmenta, Latitude tu pripada. Laguna ostaje u D segmentu. Kod mene Renault ima svaku prednost jer njegova udobnost govori iz predhodnih generacija. O novoj generaciji dci agregata je izlisno govoriti. Jednostavno pucaju od snage i elasticnosti! To VW ne moze da dostigne vec par godina.

DAMIR
08.8.2011 17:36
2
0

NIJE LOŠ,SAMO SAM OČEKIVAO LEPŠI KOKPIT. NEMA SUMNJE DA JE UDOBAN I DA JE PUNO ULOŽENO NA SIGURNOST.JA BIH SE IPAK ODLUČIO ZA OPEL INSIGNIU KOJA IZGLEDA MODERNIJE I LEPŠE IZNUTRA A KOŠTA OKO 26000 EURA 2.0 160 KONJA, DOK RENO KOŠTA 32000 EURA.MNOGI ĆE REĆI PA ZBOG TOGA ŠTO JE 2 GODINE NOVIJI MODEL,ALI NAPROTIV OPEL IZGLEDA KAO DA JE NOVIJI MODEL. NJIHOVI GABARITI SU SLIČNI, ALI MISLIM DA JE POZADI UDOBNIJE I MEKŠE U RENOU ŠTO I NEČUDI SA OBZIROM DA SU FRANCUZI GLOBALNO UDOBNIJI

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: