Ekskluzivno

Renault Koleos

Poslednja šansa

Uprkos neospornim kvalitetima, Koleos nije ostvario očekivani komercijalni uspeh. Kako bi podesio metu, Renault ga je nedavno vidno restilizovao, bez da se pozabavio značajnijim tehničkim modifikacijama

Budimo otvoreni, sa 125.709 prodatih jedinica, od 2008., daleko je od 600.000 VW Tiguana! Jeste da je ovaj poslednji prisutan na tržištu godinu dana duže, no, Koleos je u Francuskoj tek na desetom mestu u segmentu, dakle ubedljivo iza “Tiguan & Company” (Ford Kuga, Nissan Qashqai, Toyota RAV4, Kia Sportage...). U Renaultu na to kažu:“ Tačno je, imali smo veoma težak početak, no, Koleos se prodaje sve bolje i bolje, posebno izvan Evrope”. Posve zasluženo, jer prvi “pravi” Renaultov 4x4, uopšte nije loš auto, šta više, možemo samo pohvaliti moderan agregat, ostvareni kompromis udobnost/vozna dinamika, praktični aspekt i korektnu završnu obradu. Ukratko, ništa zbog čega bi ga poklonici SUV odbacili, ukoliko to nije stil!? E sad, ovo je bez sumnje veoma subjektivno merilo, ali činjenica je da je prilikom kupovine izgled igra veoma važnu ulogu, ukoliko ne i najvažniju.

Odgovorni u Renaultu su priznali da je prednji delovao pomalo odbojno na pojedine zainteresovane kupce, te je upravo zbog toga ovaj pretrpeo najveće izmene. Gledano spreda, Koleos je praktično neprepoznatljiv, sa ogromnom hromiranom maskom za vazduh i posve drugačijom svetlosnom grupom, iz koje se naziru sada nezaobilazne LED diode. Odbojnik je ujedno postao masivniji, zašiljen ka središnjem delu, dok su pri dnu novi halogeni farovi za maglu. Time je poprimio agresivniji “look”, bez da je odjednom postao brutalni 4x4. Teško je promeniti fizionomiju jednog vozila, ukoliko se ne krene od nule! Uostalom, izuzmemo li pokazivače pravca u spoljašnjim retrovizorima i nove aluminijumske naplatke od 18 cola, sve ostalo je kao i pre.

Funkcionalnost pre svega
Da bi se uočile suptilne izmene u unutrašnjosti, zaista treba imati "oko sokolovo", ili biti vlasnik bivšeg Koleosa. Ovaj nezahvalan zadatak poveren je kolegi sa posla, koji već tri godine ekploatiše jedan sličan primerak. Kažemo nezahvalan, jer osim drugačijeg dezena na sedištima (u našem slučaju presvučena kožom), lakirane plastike na centralnoj konsoli, hromiranih okvira za izduve za vazduh, izmenjenih komandi za auto radio i redizajnirane instrument table, nije uspeo da pronađe ništa što ga bitnije distancira od starog. Realno, jedino su instrumenti vidljivo elegantniji, i ujedno pregledniji, no, Renault insistira pre svega na boljem kvalitetu fabrikacije i praktičnom aspektu. Tačno, barem kada se radi o ovom poslednjem, Koleos se lako može nadmetati sa jednim porodičnim vanom, tipa Scenic. Jeste da nema nezavisna sedišta pozadi, ali se zauzvrat naslon zadnje klupe podešava, a ukoliko se požele oboriti, dovoljno je samo povući dve ručice u prtljažniku. Kako se i naslon suvozačevog sedišta preklapa ka napred, izvodljivo je transportovati predmete do 2,6 m dužine. Pristup ovom je i dalje iz dva dela, što znači da se prvo otvaraju gornja vrata sa staklom, odnosno, po potrebi, i donja platforma, sposobna da izdrži 200 kg tereta. Zgodno kada se žele promenuti prljave cipele nakon šetnje po šumi, naprotiv, treba se dobro ispružiti da bi se dohvatili predmeti iz njegove dubine. Nezahvalno ukoliko imate problema sa leđima...

     
 

Sama zapremina je posve prosečna (između 488 i 1380 dm3), kao i raspoloživ prostor za putnike, no, Koleos se lako iskupi odlično organizovanim enterijerom. Nakon vikenda provedenog u Amsterdamu, uverili smo se da sve neophodno za duži put (flaše sa vodom, voće, sendviči, video igre za klince...), lako staje u brojne boksove i police. Ni vozač se ne može požaliti na svoje radno mesto, bez obzira što će oni korpulentniji poželeti da niže spuste sedište. Ambijent je veoma prijatan i svetao, zahvaljujući velikim staklenim površinama, računajući i panoramik krov na otvaranje.

Koleos u zemlji bicikla
Odvesti jedan "prljavi" 4x4 u Amsterdam, grad čuven po svom ekološkom opredeljenu, gotovo da bi se moglo nazvati provokacijom. Uprkos tome što je Renault poradio na motoru i smanjio nivo izduvnih gasova na prihvatljiv nivo (nažalost samo kada je reč o 4x2 verziji), naš Koleos bio je pravi uljez u svetu bicikala. Verujte mi na reč, od dvotočkaša koji imaju apsolutni prioritet, vožnja šarmantnim Amsterdamskim ulicima veoma brzo postaje naporna, bez obzira što je naš Koleos posedovao toliko prijatan automatski menjač. U svakom slučaju, omogućava vožnju bez stresa i napora, po cenu povišene potrošnje.

     
 

funkcionalni aspekt,
bogata oprema,
udobnost,
off-road kapaciteti,
cena

samo jedan dizel blok,
potrošnja,
masa vozila,
perfomanse sa automatskim menjačem

Renault Koleos 2,0 dCi

Motor
Tip/broj cilindara turbo-dizel, redni/4
Radna zapremina ccm 1968
Broj ventila/tip ubrizgavanja 16/common-rail
maks. snaga kW/KS/o/min 110/150/4000
obrtni moment Nm/o/min 320/2000
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata SUV/5/5
D x Š x V mm 4520x1865x1700
međuosovinski razmak mm 2690
masa vozila/nosivost kg 1650/550
zapremina prtljažnika l 488-1380
Ogibljenje
napred MacPherson, dvostruka trouglasta poprečna ramena, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 225/55 R18
Prenos snage
pogon na sva 4 točka
tip menjača/automatski prenosa/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 12,3
maksimalna brzina km/h 179
prosečna potrošnja l/100 km 9,2
Cena u Srbiji od 23.000 evra (testirani 29.200)

Proći sa 11-12 lit je posve normalno u ovakvim okolnostima, tako da brže bolje nastavljamo obilazak peške. No, pronaći mesto za parkiranje u holandskoj prestonici ravno je igrama na sreću, a kada vam to napokon uspe, sledi pravi šok: 5 evra za jedan sat, i tako sve do ponoći! Srećom, sa skromnih 4,52 m, Koleos je dovoljno kompaktan i agilan u gradskoj vožnji, ali pravo lice pokazuje tek na otvorenom putu. Naš je bio pogonjen jedinim raspoloživim dizel blokom 2.0 dCi, u slabijoj verziji od 150 KS (postoji i snažniji od 175 KS).

No ukoliko ovaj agregat isporučuje veoma dobre perfomanse u sprezi sa klasičnim manuelnim menjačem, to nije slučaj kada je uparen sa automatskim. Obrtni moment od 320 Nm je neizmenjen, ali njegova reaktivnost i veća težina (1.800 kg), guše štopericu. Preko 12 sec do 100 km/h, i maksimalna brzina limitirana na nepunih 180 km/h. Uprkos tome, ostaje prijatan za vožnju, pre svega zbog niskog nivoa buke, kao i ogibljenju podešenom na udobnost. Lakoća sa kojom "pegla" nepravilnosti puta, zaslužuje samo reči hvale. Ovoga puta nismo se zamarali nekakvom "off-road" vožnjom, izuzmemo li par izleta po zemljanim stazama izvan Amsterdama, držali smo se asfalta. Recimo zato da se i dalje ozbiljno naginje prilikom temperamentne vožnje u krivinama, ali da bolje “grize” asfalt, i da je zaustavni put znatno kraći. Zasluga pripada odličnim pneumaticima Continental Cross Contact, koji su zamenili nekadašnje veoma prosečne korejske Hankook.

Za one koji ipak praktikuju vožnju po bespućima, treba istaći da Koleos poseduje sve što danas nude vozila u ovom segmentu, pa i više. Platforma i integralna platforma dobrim delom potiču iz Nissan X-Traila, no pogon na sve točkove nije uvek integralni. U normalnim okolnostima ima samo prednju vuču, no i na najmanji gubitak kontakta sa podlogom, do 50 % obrtnog momenta prebacuje se na zadnje točkove. Naravno vozač može da blokira sistem u odnosu 50 : 50, želi li da se upusti u off-road vožnju. Postoji i par elektronskih pomagala, kao što je električna ručna kočnica (sama se aktivira kada je uspon preko 10 %), odnosno automatsku kontrolu brzine prilikom velikog spusta (maksimalno 7 km/h).

No, naš Koleos nas je neprijatno iznenadio pre svega povišenom potrošnjom, od 9,2 litre u proseku. Iako smo se u principu pridržavali ograničnja brzine od 120/130 km/h, putni računar nikako nije hteo da siđe ispod 7,8 lit. Sa manuelnim menjačem računajte na litru manje u proseku, i cenu nižu za 1.200 evra.

     
 

Svega ima to istina...
Iako je Renault korigovao cene, za žaljenje je što ova restilizacija nije rezultirala uvođenjem slabijeg 1.6 dCi/130 KS, koji bi značajni oborio početnu cenu. Ovako, za najeftiniji Koleos 2.0 dCi/150 4x2 Dinamique, treba, sa svim aktuelnim popustima 23.000 evra. Ipak, u ovu cenu je uračunata retko bogata oprema, navedimo samo toliko praktičnu karticu "slobodne ruke", dvozonski klima uređaj, integrisani navigacioni sistem TomTom sa kartom Evrope, ručicu menjača i upravljač presvučen kožom, regulator i limiter brzine, senzore pozadi za parkiranje, aluminijumske naplatke od 17 cola, krovne nosače od brušenog aluminijuma..., i sve aktivne i pasivne sigurnosne sisteme. Testirani Privilege poseduje još i kožna sedišta, duple Xenon farove sa prskalicama, električno podešavanje vozačevog sedišta sa grejačem, Hi-Fi sistem Bose, naplatke od 18 cola..., no njegova cena, sa automatskim menjačem, iznosi 29.200 evra. Lično, nalazim da je prava mera ili najeftinija, sa samo prednjom vučom, ili 4x4 2.0 dCi/175 KS Dinamique, sa veoma razumnom cenom od 25.000 evra. Dobrih 6.000 evra manje od gore navedenog VW Tiguana 2.0 TDi/170 4-Motion, što i te kako tera na razmišljanje.

     
 
iz Pariza, Perica Rajković
foto: P. Rajković, Vrele Gume
perica.rajkovic@vrelegume.rs
12685
Postavljeno: 28.12.2011

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Dragan
28.12.2011 14:03
29
3

Mora da se zna, dizajn prodaje automobil, a ovaj SUV to ocigledno nema

Milan 2
28.12.2011 22:27
24
1

Generalno, problem svih modela marke Renault je dizajn i samo dizajn. Nesreca je veca, ako se zna da Reno ima sjajan dizel motor 2.0dCi u vise verzija, ali ljudi prvo na sta reaguju je dizajn automobila. Isti slucaj je i sa jos aktuelnom Lagunom, citao sam razne testove i svi su imali zamerku na dizajn, a samo reci hvale na motor(e) pogotovo dizel. Jedva cekam novu generaciju Lagune, bas me znaima hoce li kooonacno ovi iz Renoa da se trgnu i promene nesto na bolje ili da daju otkaz sefu dizajnerskog tima.

Peki
29.12.2011 19:23
18
26

@Milane 2, trgli su se najzad u Renaultu i promenili dizajnerski tim, samo sto se mora sacekati nova generacija da bi videli kakav je rezultat. Elaktricni Zoe otvara bal na prolece, a odmah zatim i Clio 3. Megan i Scenic imaju pravo samo na restilizaciju, vec krajem januara, dok se Laguna 4 ocekuje 2013 godine. Twingo je upravo restilizovan, dizajnesko resenje prednjeg dela pratice i ostali modeli. Znaci ogroman znak Renaulta na sredini prednje maske...
Pozdrav

Milan
30.12.2011 18:41
2
6

Po nekim najavama,sledeća generacija Lagune biće krosover.

Aleksandar
31.12.2011 14:46
14
2

Nazalost poprilicno ne dovoljno atraktivan gotovo ne ugledan dizajn(u odnosu na vecinu konkurenata), pa tu lezi i njegov ne uspeh. Uglavnom Renault u zadnje vreme jednostavno ne odusevlajvaju dizajnom kako eksterijera tako i enterijera.

sima
06.1.2012 10:20
6
3

Ruzan je do bola i jace...
Nek zaposle nekog Italijana da im vozila lice na nesto...

vladica
22.6.2014 17:40
4
0

Prešao sam 30.000 km za nepune dve godine sa ovakvim restilizovanim koleosom. Jedino što nema kožna sedišta i ima manuelni menjač.
Kupio sam ga sasvim slučajno. Hteo sam da kupim produženi Scenic, a onda sam video Koleosa koji je koštao približno isto i dopao mi se na prvi pogled. Pre toga sam auto video samo na slikama. Mislim da je auto mnogo, mnogo bolji nego što prošao na tržištu,a pretpostavljam da je sve to posledica činjenice da je Reno dizajn prilagodio neevropskim tržištima, Aziji pre svega.
Meni Koleos izgleda sasvim pristojno, originalan je, deluje fluidno, ali imam primedbu na izgled prednje maske. Ni prethodna nije izgledala bogzna šta, ali čini mi se da ni sa ovim redizajnom nisu uspeli da koleosa učine atraktivnijim.
Kada si unutra, sasvim druga priča. Svi materijali su izuzetno kvalitetni, vrlo je ergonomičan i praktičan. Preglednost odlična. Motor više nego dovoljno snažan i iznenađujuće je udoban. Kao da vozite MPV a ne džipa. Kakav je van puta probao sam na snegom prekrivenim planinskim putevima. Svuda nas je izvukao a najviše mi se dopala pomoć pri spuštanju niz klizave nizbrdice.
Auto za svaku preporuku. Žao mi je što ga nisu dizajnirali kao Kaptura. Mislim da bi to bio pravi pogodak

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: