Ekskluzivno

Renault Clio 4 RS 200 Cup

Višenamenski sportista

Ispod diskretnog ruha, novi Clio RS skriva začuđujuću efikasnost, uz udobnost i polivalentnost kakvu je teško sresti kod jednog „hot hatch“ modela. I iako ne izgleda previše opasno, čuvajte se ovog uspavanog Clija...

Poklonici „nabudženih“ „hot hatcheva“ biće razočarani! Novi Clio RS ne ističe se ogromnim spojlerima i usisima za vazduh, kao recimo njegov daleki predak Renault 5 Turbo. Sva sreća, rekao bih, s vremenom evoluirali su i „mali naduvani“, sada podjednako performantni, ali znatno udobniji i praktičniji u svakodnevnoj upotrebi. Da je tako, potvrđuje Clio RS, isključivo sa petoro vrata, po ugledu je jedan banalni dCi, sa kojim će ga neupućeni lako zameniti. Neko će reći da preterujem, jer iskusnom oku sigurno neće promaći specificna prednja maska, sa „oštricom“ koja evocira na Formulu 1, kao i dvostruka izduvna grana, integrisana u atraktivni difuzor vazduha. Ne treba naravno zaboraviti ni snažna LED dnevna svetla, toliko popularna u poslednje vreme, a još manje originalne crne naplatke od 17 ili 18 cola. Diskretno, ali sa ukusom, da je umesto drečavo žute boje bio ofarban u standardno sivu, verujem da bi ga bez veće brige ostavio da „prespava“ na ulici ... A šta reći za komentare prijatelja, koji su me nakon par pređenih kilometara zapitali jesam li siguran da se radi o Cliju RS a ne GT (nova verzija, od nedavno u ponudi), koliko su bili iznenađeni udobnošću.

No, kako odelo ne čini coveka, tako ni diskretna spoljašnjost ne sme da zavara. Nema nikave bozjazni, ovaj Clio je rasni sportista, posve sigurno radikalniji od konkurenata, tipa Peugeot 208 GTi i Ford Fiesta ST. I to uprkos tome što je „trampio“ nekadašnji atmosferski 2.0 od 203 KS, za novi 1.6, slabiji za 3 KS. I sve to uz automatski menjač, do juče nezamisliv u jednom RS. Cemu sve to, zapitaće neko? Odgovor je jednostavan, sa 190 gr/CO₂ po kilometru, bivši bi danas bio kažnjen sa 3.000 evra „malusa“ (eko standardi u EU). Osim toga, oni koji su imali prilike da voze prethodni, sigurno se sećaju njegove inertnosti u nižem režimu rada (oslobađa 215 Nm, pri visokih 5.400 o/min), što je, zahvaljujući turbo punjaču, u potpunosti korigovano kod novog 1.6. Krenimo redom.

Za šetnjicu i pistu
Sa novim Cliom RS, Renault se bez sumnje obraća znatno široj publici, ne samo sportski nastrojenoj. Jednostavno, želi se dopasti vozačima, koji, osim performansi, traže i izvesni luksuz, kao i praktičnost.

zadovoljstvo u vožnji,
motor/menjač,
performanse,
ugrađena tehnologija,
nivo serijske opreme

previše mekano ogibljenje za sportsku vožnju (standardna šasija),
kvalitet pojedine plastike,
nedovoljno naglašena spoljašnjost

Uprkos tome što završna obrada i kvalitet pojedinih materijala i dalje nisu na željenom nivou, ne možemo se požaliti na bogatstvo opreme. Automatska klima, kartica „slobodne ruke“, regulator i limiter brzine, senzori za automatsko uključivanje svetla i brisača, GPS i veliki kolor ekran osetljiv na dodir, sportska sedišta, deljiva zadnja klupa, aluminijumske pedale, „mesnati“ kožni upravljač, automatski menjač i još mnogo toga, namenjeni su svima. Uz doplatu su kvalitetna kožna sedišta (1.000 evra), senzori i kamera za pomoć pri parkiranju (450 evra), specijalna žuta boja, kao kod voženog (1.600 evra) i tkz „RS Monitor“ (250 evra), na kojem se mogu očitati brojne informacije.

Navedimo samo pritisak turbo punjača, temperaturu ulja, vreme pređenog kruga …, kao i maksimalnu „G“ silu, koja deluje na vozača u krivinama i prilikom ubrzanja. Pazite sad, sve ovo lepo možete da prebacite na USB ključ, kako biste na miru analizirali podatke na vašem računaru. A bogami ima i šta da se analizira! Uz neophodan respekt prema agregatu, koji nije dostigao radnu temperaturu, prepuštam automatici da izabere prenosne odnose. No, već nakon par kilometara, jasno je da turbo snažno duva, pa iako ne pritiskam nemilosrdno papučicu gasa, ubrzanja su više nego ubedljiva. Štaviše, i kada se želi voziti opušteno, nesvesno se nađemo u prohibicijskim brzinama.

Zahvaljujući novoj EDC menjačkoj kutiji, prelazi su ujedno brzi i nežni, tako da u standardnom modu nema nikavog razloga posegnuti sa velikim aluminijumskim „šapama“ pored upravljača. Što bi rekli u šali, i moja pokojna baba mogla bi ga bez strepnje voziti. No, čim se muški „očepi“ papučica gasa, Clio menja karakter. Osim što motor jače zareži, menjač je sposoban da preskoči čak tri stepena prenosa, te iz šeste brzine „prešaltovati“ u treću, za tren oka. Renault navodi da je za svaku promenu prenosa neophodno samo 200 ms, odnosno i manje kada je u modu „Sport“ (170 ms), tj „Race“ (150 ms).

Stvari postaju ozbiljnije izborom ovog (dugme pored ručne kočnice), tako što se već u „leru“, sa 750, nivo obrtaja podigne na 1005 o/min. Zvuk postaje još izraženiji, ali to je donekle veštački, jer je pojačan „zvučnom cevi“, koja ga sprovodi u kabinu. Ukoliko je vozilo opremljeno sistemom R-Link, moguće ga je i modifikovati, odnosno izabrati zvuk koji podseća ne neki od legendarnih modela, tipa Alpine A110 ili Nissan GT-R. Zauzvrat, perfomanse su prave i impesivne! Ovaj agregat preuzet je iz Nissan Juke Nismoa, ali su ga „mađioničari“, iz specijalizovanog odeljenja Renault Sport, ipak propustili kroz svoje ruke. Modifikovana je usisna i izduvna grana, kao i turbo punjač, tako da Clio RS znatno ranije razvija maksimalnih 240 Nm, tj pri samo 1.750 obrtaja (Nismo pri 2.400 o/min). Bez veće potrebe da se pogura u najviši režim, ubrzava „k’o metak“ (6,7 sek do 100 km/h), tj za sekundu bolje od Nismoa. Normalno, Clio RS poseduje skromnih 1.200 kg, što se ogleda i u ubzanju iz mesta do 1.000 m (27 sec).

Renault Clio RS 200 EDC Cup

Motor: Benzinski, četiri cilindra, turbo, 16 ventila
Zapremina: 1.618 cm³
Snaga: 147 KW/200 KS pri 6.000 o/min
Obrtni momenat: 240 Nm od 1.750 do 5.500 o/min
Menjač: automatski šestostepeni, dvostruka spojnica
Pogon: na prednje točkove
Dimenzije: 4.165 x 1.770 x 1.565 mm
Pneumatici: 205/40 R18 Dunlop Sport Maxx RT
Masa: 1.204 kg
Rezervoar za gorivo: 45 l
Ubrzanje 0-100 km/h: 6,7 sekundi
Maksimalna brzina: 230 km/h
Emisija štetnih izduvnih gasova: 144 g/km CO₂
Prosečna potrošnja na testu: 9,4 l

Ovde ne možemo a da ne spomenemo jedan elektronski sistem, nazvan „Launch Control“, koji obezbeduje najbolji mogući start, bolji od bilo kojeg pilota. Da bi se aktivirao, neophodno je levim stopalom pritisnuti na kočnicu, i istovremeno povuči obe ručice pored upravljaca, kada se na komandnoj tabli upali lapica "Launch Control on". Desnim stopalom pritisnemo gas do „daske“ i pustimo kočnicu, kada Clio „poleti“ najbrže što može. U zavisnosti od stanja asfalta (suv, mokar, klizav…), elektronika reguliše najbolji mogući kontakt sa podlogom, i ujedno se brine o idealnim prelazima. Do 180 km/h stiže recimo za 21 sec, a kilometar sat pokaže preko 230 km/h.

Elastičnost motora je iznenađujuća, pa iako je zbog automatskog menjača komplikovano izmeriti međuubrzanje od 80-120 km/h, u šestoj brzini (odmah prebaci u treći stepen), navedimo da za ovaj „ispit“ treba samo 4,2 sec! A ukoliko ne želite da vam se u „posao“ mešaju automatika i elektronika, tu je i mod „Race“, kada se prelazi vrše isključivo manuelno (ručicom menjača ili komandama pored upravljača). Samim tim, ESP biva isključen, odziv na gas postaje direktniji, dok se upravljač sportski ukruti (znatno slabija električna asistencija). Pažnja, Clio se munjevito penje u obrtaje, i za čas se nađe u crvenom polju. Sva sreća, jedno snažno „bip“ upozorava vas neposredno pre nego li proradi elektronska zaštita (nešto ispod 7.000 o/min), kada je neophodno preći u viši stepen.

Samo ponašanje na putu i vozna dinamika su za pohvalu, posebno uzevši u obzir da je sačuvan visok nivo udobnosti. Standardna verzija, koju sam kratko isprobao, osetno je mekša, te se prilikom sportske vožnje previše naginje u zavojima. Apsolutno vam preporučujem „Cup“ šasiju, nižu za 3 mm i kruću za 15 %. Verujem da pruža bolji kompromis perfomanse/udobnost, mada ne treba smetnuti s uma da Clio RS nije Megan RS! Zadnji kraj je znatno živahniji, posebno u „Race“ modu, bez pomoći ESP-a. No, čak i kada proklizi, veoma lako se kontroliše. Predviđen je i elektronski diferencijal, koji ima za zadatak da poboljša trakciju prilikom ubrzavanja u krivinama. Jednostavno, bdi nad svim točkovima, tako što izjednačava njihovu brzinu okretanja, bez da obara obrtni moment.

No, ovo su već ekstremne situacije, ono što me je oduševilo kod RS-a je pre svega velika polivalentnost u svakodnevnoj upotrebi. Iako sa snažnim bočnim osloncima, sedišta su izuzetno komforna (nekadašnja Recaro se više ne mogu dobiti ni uz doplatu), dok amortizeri lako upijaju „ležeće policajce“, čak i pri brzini od 30-40 km/h. E ovde su inženjeri Renault Sporta uveli tehnologiju koju praktikuju kod reli vozila. U standardnom amortizeru je praktično još jedan amortizer, koji dopunski apsorbuje šok, kada je primarni „zgnječen“ do maksimuma. Kočnice isto tako zaslužuju samo reči hvale, sa predimenzioniranim prednjim diskovima od 320 mm, istim kao kod Lagune Coupe V6. Da bi se pri brzini od 130 km/h zaustavio, treba mu samo 60 m, distanca koju ostvaruju samo ekstra sportski automobili, višestruko skuplji.

Što se tiče potrošnje, jednom više-manje dinamičnom vožnjom, uspeli smo ostati ispod 10 l, mada uopšte nije nemoguće sići i do 7 l. Jedino je po gradu pokazao povišeni apetit, izmedu 11-12 l, pre svega, jer je veoma teško obuzdati želju da ne budemo uvek prvi na semaforu... Toliko rasprostranjen Stop&Start sistem, ovde nije predviđen.

Zaključak
Novi Clio RS proizvodi se u legendarnoj fabrici Dieppe u Normandiji, odakle uostalom potiču sve generacije Clia Sport (počevši od 1991. god, izašlo je ukupno 81.500 vozila), kao i naveliko poznate Alpine. Gole šasije ovde prolaze specijalni tretmam, što znači da se svi glavni elementi (ogibljenje, motor, menjač, kočnice, specifični delovi enterijera...) ugrađuju na licu mesta. Zbog toga, za proizvodnju jednog primerka neophodno je čak 26 časova, što je znatno više od vremena potrebnog za jedan velikoserijski automobil. Uzevši sve u obzir, suma od 22.190, koliko košta u Srbiji (24.990 u Francuskoj) više je nego li opravdana. U svakom slučaju, ovakav kakav je, Clio RS 200 EDC veoma nam se svideo, a sve u iščekivanju još radikalnije verzije, po nekim informacijama već naveliko u pripremi...

Tekst i slike: Perica Rajković
10426
Postavljeno: 19.09.2013

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Audifan
19.9.2013 00:24
15
4

@Peca Na prvom mestu zelim da ti odam priznanje za Kangoo 4x4 jer si bio u pravu za Nisanov awd. Tako da je sada rezultat 1:1 ! I u to ime imas veceru od mene cim pre dodjes u NS !

E sad vezano za clio,posto sam ti vec napomenuo da mi prijatelj drzi salon-servis R.N.D. i bas mi je spominjao nov RS u kontekstu kako je mnogo civilizovaniji a da ce dobiti ekstremniju verziju pod verovatno RS Cup ili wiliams nazivom i celih 260ks pod haubom .
Svidja mi se ta klasifikacija jer je ipak predhodni RS bio nenormalan za svakidasnju upotrebu.
Sada kupe fazon od Vw Gti-R .
Secas li se predhodnog Megana 2 RS dizel? Paklena dimnjaca ?
Tako da se ocekuje i RS clio4 a i megane RS u dizel verzijama.

evroskeptik
19.9.2013 07:21
16
11

Jedan od najlepsih automobila danas! Brutalno interesantan a dostupan.

Bobo
19.9.2013 10:30
12
4

Prethodnik je na uporednim testovima gubio od rivala u klasi, uz obrazlozenje da je preterano sirov, pa iako je uglavnom postizao najbolja vremena po krugovima,na raznoraznim stazama, ostali rivali su proglasavani cesto boljim jer su bili prakticniji za svakodnevnu upotrebu.Skoro sam citao test reportazu gde je sa najljucim rivalima opet ukrstio koplja, opet postigao najbolje vreme po krugu, ali je od jednog bio preterano civilizovaniji i premalo naostren,a od drugog se teze vozio jer je taj drugi sa manje snage bio prakticniji za svakodnevnu upotrebu, a posebno mu je zameren ovaj menjac, jer su svi u fazonu gde nestade dobar stari manuelni.Svetu se ne moze ugoditi, ali posto volim Renoe verovatno sam i subjektivan, ali meni je ovo najbolji hot-hatch u kategoriji i super mi je sto ima neke elektronske sisteme koji do sad nisu bili prisutni u ovoj klasi.A sto se tice rivala nisam ih navodio,da ne bih hejtovao, jer smatram da su ovoj kategoriji svi oni dobri , a izbor je stvar ukusa, individualnih kriterijuma i dr...

Dejan L
19.9.2013 10:48
8
14

U ovoj boji kida. Iako je sada najlepši u klasi, iako će dobiti izdanja i jača od ovog na testu, prodaće se u par hiljada komada kao i svi drugi sportski modeli B klase, jer koštaju kao dizeli D klase.
Recimo Mazda 6 dizel, Insignia dizel, Peugeot 508 dizel. Ipak kad neko izdavaja ovu sumu novca, treba dobro da razmisli.
Za sad je najlepši u B klasi, ali čekamo novi Punto, novu Fiestu, novu Korsu, novi Polo, itd...
I još 1 opaska, najduži je u klasi, ali ne nudi i najviše komfora. Da se ja pitam, zadnja vrata i prozor u C stubu bi bili 1 deo. Koja je uloga prozora od 8cm, sa vidnim nezatamljenim delom od 3cm?

BMW fanatic
19.9.2013 12:40
11
20

Meni je ovo užasno ružno! Uopšteno, nikad mi se Renault nije svidjao. U ovoj klasi Ford Fiesta ST mi se najviše svidja, a ocijenjena je kao vrlo dobra!

Bobo
19.9.2013 13:46
15
1

Ne nudi najvise mesta pozadi, ali nije samo mesto komfor, udoban svakako jeste, a za mesto na zadnjoj klupi , nije najveci, ali nije ni najmanji, ali koga to briga.Posebno mislim da neko ko zeli da kupi njega uopste ne razmislja o pet metara metalnih dizela koje si nabrojao, mislim da si promasio temu.Pretpostavljam da kupci Ferarija i Porschea grese i trebaju dobro da rzmisle, jer za te pare mogu da kupe dobar autobus.Meni na primer licno ne treba nista od preko 4,5 m niti ce mi ikada trebati, ma koliko para da budem imao u zivotu.Vidno nezatam "lj" eno staklo od 3 cm je bolje od vidnog nezatam"ljenog" stakla od 0 cm.Jedino sto smo se dosad slozili Dejane, sto je izmedju nas dvojice utvrdjena cinjenica je to da je najlepsi u klasi.

Dax...AMG
19.9.2013 15:50
12
2

Nadam se da se svi secate Clia Wiliams iz 1995 godine...tada je 2.0 agregat isporucivao 200ks...e to je bio pakleni zvrk.

Audifan
19.9.2013 16:50
10
3

@Dax i vilijamsa kao i V6

ludilo
19.9.2013 17:34
7
4

Prava mera adrenalina, elegancije, gradske upotrebljivosti, performansi, povoljne cene

Dejan L
19.9.2013 19:40
4
23

Eeeeee, a ja se zabrinuo već da nema podataka za avgust.
Škoda cepa 284 kom, Renault 62, a Dačija 72 kom.
Volkswagen 80, a Fiat 333. Ford 88 , Opel 66.
Kia 75, Hyundai 203 WOOOW, bravo za Hyundai. Srbi su ti čudo, hehe
@ Bobo
Pojela maca jezik? Ne pomaže dizajn Majko, kod Renoa plastičnoga...

Synyster
19.9.2013 19:58
11
15

Da nema Skode Fabije, ovo bi bio najruzniji Evropski auto ...

serpico
19.9.2013 21:08
13
2

renault clio 4 R.S car hothatcheva!i kraj price!zakon auto !prelep i predobar!

Bobo
19.9.2013 23:04
9
2

@Dejane Pa to i ja govorim.Skoda je idealan auto u Srbiji,Bosni i Makedoniji zato sto TAS ne radi, a za Vagene se nema. Vidim da stihoklepas u etno-domestic-folk fazonu.Bice od tebe jednog dana i neki menadzer prodaje pa ces cips da prodajes iz Oktavije karavan, u sivom odelu sa handsfreejem u uhu...eeej, onda mozes i da se ozenis.Inace,nije maca pojela jezik, a dizajn itekako pomaze: :http://bestsellingcarsblog.com/2013/09/19/europe-august-2013-bmw-3-series-and-audi-a3-smash-records/
Da ti pomognem, u prvoj koloni su cifre za avgust, pa procenat pada ili rasta odnosu na avgust 2012.,pa koje je mesto zauzimao u julu, zatim cifra za 2013,pa opet procenat padaili rasta, pa pozicija za 8 meseci 2013 i na kraju koju je poziciju zauzimao u 2012.moj ti je savet da sene javljas neko vreme dok ne naucis ovo kao tu simpaticnu pesmicu koju si spevao.

Audifan
20.9.2013 00:23
8
3

@Serpico gde si covece jer si ziv?

Dax...AMG
20.9.2013 01:19
7
6

Renault clio V6 bog medju malim gradckim trkacima...voleo bi da ova generacija dobije isti motor.

Goranns
20.9.2013 01:32
8
2

@Dejane posto bas-bas nevolis Reno, iskreno clio 4 od 1-10 ocena?

Sorfonije
20.9.2013 01:56
5
1

Nezahvalan je za slikanje,uzivo je mnogo lepsi!

Dejan L
20.9.2013 08:36
11
13

@ Goranns
Prvo na Renou 5 sam položio vožnju. Reno ne da ne volim, nego je sve plastičniji i plastičniji kako koja geneacija izađe. Promašena Laguna, Koleos, vanzemaljac Fluens, propali Wind...
A Klio novi volim sve do C stuba, a tu je pao na svim poljima, od ulaska na zadnju klupu, do preglednosti, preko dodirivanja ramena 2 putnika nazad, o trećem ni reči, zato hvala izbačenim bokovima, jer tu od B stuba se kabina sužava. Najveći mrtvi uglovi u klasi, najduži je trenutno, a nema mesta na zadnjoj klupi. Inženjeru sedi dole kec ko vrata, dizajneru čista petica.
Sem toga, reciklirana prefarbana plastika, dok konkurencija nudi kožu, pliš, skaj, alu i hrom detalje, kod Clia je sve farbana plastika, suva i grebe se ko luda. Da se makar ne grebe. Nije ni ofarban poklopac prtljažnika sa unutrašnje strane. Da li si pročitao na temi Golf variant šta kaže Miroslav? Prenesi ostalima ili postavi link.
Čovek je na moje kritike obišao 4 salona i uverio se u Reno polunedovršene delove i šupljine, zvečanje vrata i zazore itd...

Miro
20.9.2013 08:40
13
1

Iako ne razumem u danasnje vreme svrhu ovih automobila, ne mogu rec da mi se ne svidja. Eh da je 20 godina manje odnosno 22.000 evra vise

Bojan
20.9.2013 10:56
7
6

Fantastican auto, fantastican motor, sta dalje reci? Bravo za Reno.

pecagt
20.9.2013 11:41
9
8

Veliki Clio IV velikog Renault-a, bez sumnje trenutno najbolji model u klasi, nema mu premca ni na jednom polju, konkurencija je u kanalu, narocito skoda-ni sa nakavljenom fabiom nemaju nikakvih sansi, clio najbolji od svih!

Goranns
20.9.2013 11:49
11
3

@Dejan Neznam iskreno ,ali clio4 i kaptur su meni licno extra . Inace ovih dana i ja obilazim salone pa se sa Miroslavom u vecoj meri slazem takodje smatram da si preostar u kritici za Reno ali to je tvoje licno ubedjenje.

Goranns
20.9.2013 12:17
10
6

@Dejan Neznam iskreno ,ali clio4 i kaptur su meni licno extra . Inace ovih dana i ja obilazim salone pa se sa Miroslavom u vecoj meri slazem takodje smatram da si preostar u kritici za Reno ali to je tvoje licno ubedjenje.

Peki
20.9.2013 12:31
12
0

@Audifan, sa zadovoljstvom prihvatam poziv za pice, moze i vecera ukoliko bas insistiras. U NS sam od 14 do 19 oktobra. Moja privatna mail adresa nija tajna, evo je opet pa se javi ukoliko imas vremena u tom periodu.
perica.rajkovic@club-internet.fr

Drugo, neko je spomenuo Fiestu ST, koju trenutno vozim, i koja uopste nije autsajder kao sto bi se to dalo pomisliti. Iako zvanicno razvija "samo" 182 KS, ovo treba uzeti sa rezervom, jer zahvaljujuci "overbustu" ide i do 197 KS. Cak i obrtni momenat poraste sa 240 na 290 Nm, tokom dvadesetak sekundi. Perfomanse su znaci priblizne, kao i kod Peugeota 208 GTi, koji sam nedavno vozio. Ovaj verovatno ide u oktombarski broj, posto je septembarski izgleda zakljucen.
Pozdrav svima

Suburban
20.9.2013 14:40
5
0

Dosta su ga smeksali, ne kazem da je to lose, ali u odnosu na prethodni model jeste. Drugo morali su da stave ovaj DCT inace ne bi postigao nesto bolje vreme u odnosu na konkurenciju, jer i pored umanjenja mase tu je jos jedan par vrata i malo vise oplate. Ovaj je prosek te klase, u kojoj realno sa bilo kojim modelom ne moze da se pogresi jer su za grad i auto-put mrak, necu da spominjem stazu jer to je kod nas nepoznata rec.
U sam vrh onima kojima su bitne brojke na stazi bih izdvojio Minija JCW i Corsu OPC NBR-E.

Rikošet
20.9.2013 16:52
14
0

Clio RS II i ovaj novi su dva svijeta različita. Em što je prvi imao kupeovsku trovratnu karoseriju, em je imao visokoobrtajnog atmosferca sa dva topa u zadnjem braniku, em je sam po sebi bio sirov i surov. Pa na autoputu vam otadaju uši već na 100 km/h, a bubrege ste izgubili na nekoj rupi već tamo negdje oko 60 km/h. Ali to je bio istinski RS, mali sportski automobil, zbog kojeg vam se na volanu znoje ruke, od buke trnu uši, a srce lupa kao ludo sa svakim novim prolaskom kroz krivinu. Clio se pri tom otima, reži, kliže, ma hoće da eksplodira od sile kad ga utjerate u obratje. A šta je ovaj novi? Ne znam, evo čitam test i pretpostavljam da je sve kako je napisano. No imao sam priliku da vidim ovog "žućka" na ulici tek onako u prolazu. Gledam bolan kroz vjetrobran i pitam se ko je srećnik što vozi "neman". I imam šta vidim dvije klinke, sređene, nasmijane, našminkane... pustile muziku na R-linku, automatika prebacuje brzine, ESP koriguje putanju, a one uživaju... Možda neće svi da ga voze kao ove dvije, ali u Cliu RS II do sada nikada nisam vidio klinke...jer taj je auto može samo da vozi "muška" ruka...

Sanjin
20.9.2013 22:00
9
9

Plastika od tockova, do krova. Ni chevrolet aveo nema toliko plasticnih delova. Neka ga naprave od lima, pa nek bude RS

Goranns
21.9.2013 01:43
8
6

Haha neumorni Dejan !

pecagt
21.9.2013 08:44
8
12

Renault najbolji kvalitet materijala!

Veljko
21.9.2013 11:54
6
7

Jednom Reno, nikad vise Reno. Ne samo ybog plastike. Grande Punto je kvalitetniji i ima bolji diyajn

Dejan L
21.9.2013 12:54
9
10

@ peca gt
Reno ima najbolji kvalitet materijala?
Ja sem plastike nisam video ništa drugo, možda sunđer.
@ Veljko
Vala da znaš da je bolji, a tek ovaj za 2013. vrh, automobilčina

Nemanjica
21.9.2013 15:49
5
2

Dobro seniori,na kraju zakljucak,valja li ili ne RS,cemu toliki kontrast u misljenjima?

Mirko
21.9.2013 19:06
5
1

Ja sam prodao Grande punta i kupio Clio 4 tce , neuporedivi su ! normalno punto se pravi vec 7 godina

pecagt
21.9.2013 19:31
9
8

Dejan L, koliko se secam poslednji put sam ti lepo rekao i obrazlozio DA MI SE NE OBRACAS VISE, ja se tebi ne obracam nikada.

Renault kralj nepremium brendova!

Nema nista Nemanjice, spustio sam se na nivo pojedinih likiva koje necu imenovati, pa cu od sada iznositi samo nekonstruktivnr komentare, kakvih je uostalom 99 posto na portalu!

Pozdrav istinskim i objektivnim kolegama zaludjenicima, prepoznace se oni sami!

Dejan L
21.9.2013 20:07
7
13

A ti nama vredjas inteligenciju.
Taj tvoj kralj Reno ima plastiku, tvrdju plastiku i farbanu plastiku.
A kam smo kod kralja, kralj nepremijum marki je Toyota Korola i VW Golf.
A Clio ce da pogine cim pocne prodaja Rapida Spaceback.
Pa nova Korsa, pa Fabia 3 na MQB platformi, ihaj kako ce tek Fiesta da ga pojede.
Sto nisi tako govorio 6 god je Fiesta bila najprodavanija u B klasi. Gde je tad bio Klio?

libra-fiat
21.9.2013 20:20
20
0

Dejane, mora li Dacija u svakoj temi?

A kad vec toliko hvalis Skodu evo mog misljenja.

Na stranu to sto je ona kvalitetna jer koristi sve benefite VW Grupe i njenih polica te je sama navedena grupa koncipirana da svako nesot razvija za sve. Zato i nije tesko ponuditi kvalitetno jer je daleko jeftinije napravljeno kada se podele troskovi an sve brendove.

Medjutim, zasto onda nisu proporcionalno jeftiniji ti isti modeli vec vas klepaju po usima i odvaljuju za cenu?

A Skoda.. Pa meni je ona sada vec izvikan brend u smislu ÖK, bila si zanimljiva na pocetku kada si se probijala i bila odlicna s obzirom na ime i donekle za cenu ali sta sad? Sta si? Jos jedan skupi narodni auto koji je prerastao sopstvenu vrednost usled dizanja nosa i nabijanja kompleksa...

Istim putem ide i Dacia, prikazuje nesto odlicno za cenu a u neskladu sa imenom. No i njoj ce cena rasti i ona ce dizati kvalitet i postati predosadna kao i Skoda.

Da uprostim:Skoda je kao nekada meksicke serije ili silikoni u sia***, u pocetku su svi ludeli za njima a sada su smorili. trazi se nesto drugo, novo, sveze, nesto sto je drugacije pa i po samom imenu.. Zasto je Blackberry pred kolapsom a pre par godina se tukli za njega? Isto je i sa Nokijom, kleli se u nju a danas?

Mozda ne mozes da se pomiris da je ona jednostavno "proslogodisnja moda". ne ulazim u onu staru rasprav gde su ti izgovori da Skodu napadaju na drugim forumima pa si ti nama dosao da rostiljas o Daciji da im "tamo negde vratis"...

Alo... Shvati da si smorio! Prosto mi nedostaje CBR pored tebe ovde... Drago mi je kada das neki konstruktivan komentar ali niko ne sme da da opasku na Skodu i Peugeot (sta vec) jer to tebe gadja... Ma pazi... da ne kazem sad sta...

Poslednji put ti kazem - opusti se, niko te ne napada, ne troluj bespotrebno. Budi covek, podeli iskustvo (svoje) i iznesi misljenje, ne soli pamet drugima. Drugarski savet.

Nisi autistican, nemas Turet, razuman si, shvatas racionalno, u cemu je onda problem?

Nemanjica
21.9.2013 20:22
6
2

@Mirko,znaci zadovoljan si,ok!poz!
@Peco,nemoj da se nerviras i gubis energiju nepotrebno!Pozz
@DejanL,cemu toliki animozitet prema Renaultu i posebno BMW?
Na kraju,da li ce se neko od vas smilovati i reci da li je rs vredan te titule ili ne!!

Nemanjica
21.9.2013 20:34
6
3

Ha haa,pa gde se seti Turetovog sindroma!:-):-):-):-)

Mirko
21.9.2013 22:29
5
1

Pozz Da mnogo je zdravije-masivnije uradjen clio4 a sto i nije cudo s obzirom da je nov model,pezo 208 je bas kanta cak je punto zreliji auto od njega, skoda je mnogo dosadna,penzionersko-slyzbena ogavna bre, a napomenuo sam da vozim sluzbeni polo 1,4 tdi 3 god star,ako vec mora klasika polo svakako,clio je zabavan pun fora extra multimedija, dobar zvuk odlicni materijali u kabini dizajnerski Sarmantan Francuz kvalititivno pravi Nemac, cvrst kompaktan tih fluidan, upravljac direktan sve u svemu cista 5 tica,sto vec nemogu dati meganu i ostatku game.

reno plastikanac
21.9.2013 22:39
7
10

Kakav je unutra ko CIGANSKA MLADA:)))

Don
22.9.2013 09:28
8
6

dizajn unutrasnjosti? dizajn?hahah, prije bi se reklo da je to posljedni pokusaj brice da od guzice napravi lice!

ja sam se tesko razocarao kada sam sjeo u obicni clio. Vanjski izgled je dopadljiv, ali unutrasnjost je kao da ju neki bolesnik pravio, bas ko sto ovaj rece da je poput ciganske mlade.
Fiesta je znatno bolji odabir, uz duzno postovanje prema performansama klija i njegovom motoru.
Mada, iskreno ne vidim smisla ovakvim automobilima.

Don
22.9.2013 09:30
6
7

jel i ovaj ima onu ludu ladicu kod suvozaca??? ahaha, koji je bolesnik ono napravio...pijani francuzi.

Mirko
22.9.2013 13:01
8
6

@Don nema Fioku kao Captur i to je iskreno steta jer je to jako genijalno i prakticno resenje!

lumar
22.9.2013 22:22
5
7

Ovo ko kad bi na plasticnu flasu stavio tockove od kolica dno!!!

Audifan
22.9.2013 22:39
3
7

POZDRAV SVIMA !!!!Vidim bojno polje je otvoreno vodi se prava rovovska borba,rasprskavajuce plasticne granate prste li prste !

@Perica Druze saljem ti email sa mojim generalijama obavezno se javi idemo i na pice i ice ! Plus organizujem odredjenu vrstu sastanka mog odabranog drustva (ako ti vreme dozvoli) sa onako bas dobrim zverkama na 4 tocka pa se moze napraviti i jedna test reportaza i da vodim te da vidis jedan pravi garazirani raritet, kojeg se nebi niko ni u Monaku postideo niti bilo gde na planeti tacnije umetnicko delo koje naprasno stoji garazirano duze vreme iz interpol razloga, haha pa cisto mastu da ti zagolicam u pitanju je Italijan proizvodnje pre WW2 a ima 16 cilindara ! Verujem da ces na keca skontati koji je auto u pitanju ! Ima jos par jako interesantnih ali novije proizvodnje (konjic ,bik,AM itd). Usput,uskoro osnivamo neku vrstu auto kluba nas par dobrostojecih starijih pertolhead ludaka,koji su tako organizovali zivot da se para vrti oko zivota a ne obratno,pa samim tim imamo vremena za nas hobi na pretek !
Jedan zivot,sto vise Zena,A najvise automobila ,
Automaniak Milan!!!

serpico
23.9.2013 16:42
7
3

Clio je zakon i gotovo!posebno R.S model! vozi i deri po gasu samo sada je ugladjen,udobniji i puno manje trosi!

Ciciban
23.9.2013 16:44
8
7

@Audifan: Bravo legendo! Ima li neke teme da se ne hvalis svojim besnim autom i zivotom koji ti omogucava posedovanje istog? Posto si komentar uputio gospodinu Pekiju ne znam sto ovo nisi poslao njemu na mail, posto ti je dao adresu. Ovako ispada da zelis da ispadnes faca medju komentatorima a postizes suprotan efekat! Drago mi je da imas R8, ali cuti i vozi!

Audifan
23.9.2013 17:53
8
3

@Ciciban Prvo da hocu da se hvalim nebih samo R8 navodio vec bih po celom netu kacio slike istog i jos mnogo sta cega OK? A tvoje je kako neke stvari shvatas i gledas !
A da li je neko faca ili nije, to je do individue a ne do automobila koji poseduje(u ovom slucaju odplacuje) !
A ako si vec pratio sve moje postove (a neverujem jer nebi to navodio)videces da se famozni R8 mozda spominje u najvise 5 mojih postova !

Takodje gde sam ja uopste spomenuo licni zivot i posao kojim se bavim?

Uostalom ko je Ciciban? Stari poznavaoc sa portala koji nece da otkrije svoj VG identitet?

I da klasika naseg mentaliteta ako nesto sebi priustis a da to drugima bode oci onda se K....S itd itd

Toliko od mene pozdrav.

Enzo
23.9.2013 18:58
4
0

@Audifan
V16?! Pre WWII, Italijanski, ne Americki?
Znam za 3 takva:
Ako je "dostojno Monaka" i post WWII onda Cizeta.
Ako je pre-WWII, ostaju Tipo 162 i 316, ali tesko da je to.
Isotta-Fraschini je prva brojala 8 u nizu, ali ne znam da li su duplirali.
Ansaldo je imao 16 cilindra, al za avion, ne znam za auto?
Bucciali ostaje kao moje tipovanje? :)

Nemanjica
23.9.2013 19:11
6
0

@Enzo,mislim da je u pitanju Maserati,on je jedini u tom periodu imao 16 cilindra.pre drugog svetskog rata,2 reda po 8 cilindra!

Nemanjica
23.9.2013 19:47
6
0

Bucciali je francuski brend,ne italijanski,verujem da je samo lapsus u pitanju,nista vise!:-)

Audifan
23.9.2013 19:48
3
3

@Enzo covek, zvani ziva enciklopedija ! Svaka cast ! Pravu istoriju auta neznam ali je navodno auto u Srbiji od neke 50-te godine Raritet svetske klase,nazalost jedno vreme je bio u vlasnistvu zloglasnog Zemunskog klana,trenutno se nalazi kod jednog mog poznanika,koji ga je doveo do vrhunskog stanja i zasada ga neprodaje iako ima procenu vrednosti oko 1 mil E (ja licno smatram da vredi i vise),da nepricam dalje jer vidim da mnogi zameraju,ujedno da se trenutni vlasnik nebi uvredio ako vec cita VG.
A da u pitanju je AR Tipo 316 V16 turbo ili cak biturbo nisam siguran.

@Nemanjica
23.9.2013 19:53
3
2

...uvek navijam za komlikovaniji odgovor :D
A i zao mi marki automobila koje su odavno zaboravljene - bilo je genijalnih.
Sedi, pet, iz auto-istorije! :)

Enzo
23.9.2013 20:41
3
1

...stvarno iz Francuske.
Nije bio lapsus, zavelo me ime, a nisam skoro obnavljao ;)
Zemunci, alal vera, imate stila - a mi mislimo svi samo trenerke nose...

Nemanjica
23.9.2013 20:45
4
0

Bravo Enzo,ne bih pomislio da je Alfa u pitanju,ubedjen sam bio da je Maserati!:-)

@Nemanjica koji se raduje,ajde molim te promeni nick,ocigledno je da ga ja koristim,nebitno da li stavljas prefiks ispred ili ne!!Ok??

Nemanjica
23.9.2013 21:24
2
0

Zemunci?

tulipan
23.9.2013 22:43
3
7

Ajoooj al je enterijer kao iz kinderjajeta :/

Audifan
24.9.2013 01:23
2
1

@Nemanjica Pa da bio je kod njih par godina inace imali su oni dosta takvih umetnosti,AR 6C 49-to ,Bugatti iz tog perioda i nekih marke kojih se ni nesecam.

Svakako tih divljih 90 tih su sva dobra auta bila kod takvih likova, Evo broja7 VG iz 94te !
http://postimg.org/image/1old8dgmc/

Testirana AR nije od prodavca-zastupnika vec od jednog tadasnjeg "zestokog momka"

Konzemunze su AR 316 prodali negde 99 te,liku u Bg a sada je tu gde jeste ,veruj auto boravi u takvoj garazi, da ni nama ne bi nista smetalo, niti falilo.


Peki
24.9.2013 08:11
4
1

@Enzo i Audifan, iskompleksirali ste me definitivno! Priznajem, morao sam da se posluzim internetom, nebi li ukapirao o cemu se radi. Iako redovno idem sa par prijatelja na salon starih automobila, koji se svake godine odrzava u Parizu (ujedno je i prodajni), nisu mi jaca strana. Vise volim Dacije, ha, ha, ha...
Nazalost, ni nakon par sati "surfanja", nisam uspeo pronaci ni pribliznu cenu ove Alfe, verovatno zato sto i nije na prodaju. Zna li neko koliko primeraka uopste postoji?
Elem, saznao sam da je licno Musolini insistirao da se napravi, kako bi se prekinula nemacka dominacija. Impresivno nema sta, prosto je neverovatno da jedan takav dragulj "trune" u Srbiji. Ukoliko tvom prijatelju ipak usfali malo para, pa pozeli da je proda, rado cu posredovati... No o tome kada se vidimo, ne dobih tvoj mail?
Pozdrav

Audifan
24.9.2013 11:13
1
2

@Peki Nisam ti poslao email jer kao sto ciciban rece ovde mi je cilj da se K.(salim se) Upravo ti saljem a takodje i sa blizim podacima oko Alfe koje nemoj ovde iznositi. I ja bih voleo da saznam koliko je primeraka ukupno namesteno negde sam nacuo 10kom, a da napravljeni su da prekinu dominaciju Autouniona sa njihovim V12. Pozdrav saljem ti email sa svim podacima.

Audifan
24.9.2013 11:51
1
2

Peki Poslat email plus FCB zahtev za prijateljstvo pozdrav.

Audifan
24.9.2013 14:26
1
1

Ispravka autounion V16

Audifan
24.9.2013 14:50
1
1

Ispravka autounion V16

Enzo
24.9.2013 18:26
1
1

:( i nije fora ako je Autounion :(

Da je Alfa bila bi izmaglica, totalno uzbudjenje, i onaj osecaj poznat I.Dzonsu,
posto je dokumentacija o pre WWII automobilima unistena u ratu.
Steta, bas sam se ponadao da postoji nepoznati dijamant.
Kako je GP auto u pitanju, verovatno ih je napravljno tek nekoliko.

Audifan
24.9.2013 18:46
2
2

@Enzo nisi dobro razumeo, ispravka se odnosila na moj odgovor Peci kako je nastala AR 316,jer je Musolini licno navodno nalozio da naprave konkurenciju Autounionu V16 a greskom sam napisao V12 pa ispravio .
Ipak je AR kod nas u RS!I nacuo sam da ih je tek 10-tak napravljeno.
Peci sam na email uz predhodnu konsultaciju sa Vlasnikom rekao kod koga je auto,pa ujedno moze da ga vidi licno kada dodje u NS.
A evo sta sam na netu nasao o bas tom primerku,iako ima dosta ali me mrzi da trazim!

http://www.motomanijaci.com/index.php?action=printpage;topic=5206.0

Naslov: Odg: Re: Tema o Alfama
Poruka od: Gašpar 18 Avgust, 2012, 17:36
Danas sam baš čitao da je zemunski klan imao jednu Alfu Tipo 316 V16 koju su prodali

Kažu da su taj auto švabe nosile iz Grčke i ostao je negde u Srbiji. Neki naš čovek, švabin prijatelj, ga je uzidao u štalu, ali je brzo poginuo na ratištu i auto ostade u Srbiji.

http://orlovi-forum.com/forum/showthread.php?11024-quot-Zemunski-klan-quot

Mere zaštite Đure Mutavog podignute su na najviši nivo, navodi izvor Blica. Istovremeno, u policiji je počela da kruži priča i da su braća Simović pre mesec dana u Beogradu prodali skupoceni, crveni "alfa romeo" sa šesnaest cilindara, kao i da je poznato ime kupca automobila. Tu informaciju, međutim, u policiji niko nije mogao da potvrdi.Ni dva i po meseca posle ubistva zaštićenog svedoka Zorana Vukojevića, za koje je ministar policije Dragan Jočić zvanično optužio odbegle pripadnike Zemunskog klana, niko ne može pouzdano da kaže da li su oni i dalje u Srbiji ili su pobegli u inostranstvo.

Nemanjica
24.9.2013 18:56
2
1

Enzo,slazem se!Mosa!:-):-)

Nemanjica
24.9.2013 19:01
3
0

@Audifan,ali Alfa 6c ima cenu od vise miliona evra??Jednostavno jedan od 10 najboljih automobila svih vremena,malo mi je cudno da su nju imali!Autounion sa 16 cilindra...nemoguce,imao je Maserati pre drugog svetskog rata i Alfa 316 sto se tice Evropskih proizvodjaca!

Audifan
24.9.2013 22:35
3
2

@Nemanja neznam za cene tih rariteta zato sam i rekao da je po meni Milka malo za tipo316.

A da autounion,pa nikada nisu bili maciji kasalj a nisu se takodje nikada ni sportski preterano eksponirali vec su imali uvek zavidne uspehe u auto sportu a takodje i u normalnim automobilima za svakodnevnu upotrebu.Uvek su bili favorit iza coska i bam samarcina kako u auto sportu tako i u normalnoj autoindustriji. Zato ih gotivim.
Evo sa wiki o autounionu V16
http://en.wikipedia.org/wiki/Auto_Union_racing_car


Znaci pricamo o racing car autounion,takodje je ar tipo316 racecar

Nego sta je ustvari tema posta? Alaj smo otisli u zestok OFF.

Audifan
24.9.2013 23:01
2
2

@Nemanjica Ups nisam te dobro skontao ti mislis da je Mosa? Valjda mi verujes da se toliko razumem da mogu da razlikujem Alfu od Autouniona ako nista drugo makar po bojama nisam daltonista, Milion eura je veruj odredjenim likovima u zadnjih 20 god sica i da oni zive oko nas,Uostalom sa Pekijem je sve dogovoreno videce auto e sada da li ce gazda dati da ga slikamo i sl ako ne na kvarno cemo izvuci jednu fotku.
Evo jos jedna paralela oko velicine 1 milke E ima tu jedan moj poznanik 5 galebova,2 gazele,gliser od 1,5 mil a nekretnina boze ti sacuvaj plus jedini ikada je drzao u Srbiji a i racunajuci ex Yu salon Ferrarija (a nije konsignacija svi su bili njegovi) ! Nije kod njega AR ali ti cisto dajem za primer koliko je milka za neke mali novac, a mi mozemo samo sanjati Milku na gomili jbg (Mislim voleo bih ja i Milku Forcan)

Nego si cuo vest Ronaldo kupio La bella makinu ali morao je da dokupi jednu kaliforniju da bi ispunio uslov za LaFerdzu (vec 5 ferrarija u vlasnistvu).
Da je nas makar kontaktirao nesto bismo mi tu vec namuljali da zamazemo oci Ferarijevcima a zadovoljni bismo bili i sa pola vrednosti kalifornije,msm napravili bismo je od papira haha

Nemanjica
25.9.2013 14:48
2
1

Naravno da ti verujem!!Kada si napisao "ispravka greske"na prvu loptu ispalo je kao da je Autounion a ne AR!Sve ok!

Dejan L
25.9.2013 19:58
3
9

Suma sumarum:
Previše plastike, ali fanovima to ne smeta, ostali ne veruju svojim očima koliko plastike ima po cm3

pecagt
26.9.2013 00:07
4
3

najbolji mini hot hatch!

brajan
26.9.2013 09:11
2
1

ima bebi lice jednostavno nije to to nikakve agresivnosti nema neko kao igracka neka!!!

Peki
26.9.2013 10:56
1
1

@Audufan, verujem da znam o kojem se poznaniku radi, pre jedno 2-3 godine uradili smo jednu reportazu na Dunavu sa tim gliserom(valjda 2 x 1.200 KS, malo vise ili malo manje), a ja sam se "srecom" nasao u njemu sa kamerom. Stotinak milja na vodi zaista nije z........ja. I tako par puta od Stranda do Mackovog spruda, sa jednim Galebom koji nas je paralelno pratio stotinak metara iznad, sa pilotom naglavacke. Toliko vibracija, buke, vetra i ko zna cega jos, tesko je opisati. Ne znam da li ima negde reportaza u arhivi, ali je izasla u casopisu.
Drugo, para evidentno ima okolo nas, nazalost ne su svim dzepovima (sigurno ne u mom). Letos sam proveo nedelju dana kod jednog prijatelja u kuci na Atlantiku, cena prava sitnica; 4 milona evra. Potom, odosmo do njegovog zamka, par stotina kilometara dalje, posed sa nekoliko stotina hektara. Cena, jos nekoliko miliona evra. I za kraj rostilj u kuci nadomak Pariza, koju je upravo prodao za 3 milona evra. A ima ih jos nekoliko takvih po Francuskoj, pa i sire. O automobilima nema potrebe da pricamo, to su samo privesci...
Inace tip nije mafijoza, naprotiv, dete zeljeznicara. Sam se probio, bavi se nekretninama. Razveden, 48 godina, trazi srodnu dusu! Zainteresovane zenske osobe neka se jave na gore navedeni mail, ha, ha, ha.
Pozdrav svima

Audifan
26.9.2013 16:38
0
2

@Peca nije on,videces-upoznaces ga totalni anonimac,retko srecan milioner bez milion problema koji obavezno prete milionere! Haha ni neznas ponekad koliko smo srecni sto bas toliko nemamo ! Ima i onih koji su pokusali pa ... Imas ostatak na emailu od ranijih prepiski....

Vla-do
26.9.2013 19:04
2
0

@Audifan, pišeš kao da u najbolju ruku voziš stojadina.

"Haha ni neznas ponekad koliko smo srecni sto bas toliko nemamo !"
Ovo pišeš, a voziš... u Srbiji...

Nisam mislio ništa uvredljivo, samo pišem kako izgleda iz ugla običnog čoveka. :)

Audifan
26.9.2013 20:03
1
1

Vlado nije zlato sve sto sija,pa iz tog razloga se tako i postavljam,nema ljutnje svakako pozdrav.
@Peki mi matorci se bas nalupasmo, ti Audufan a ja Peca Haha! Nema Veze bio sam i Audiofen ovde haha

Nemanjica
26.9.2013 20:32
3
1

Milane,mislim da su samo godine u pitanju,he he,pec pec!Seniori se raspisali!SALAAA!:-):-)

Audifan
26.9.2013 22:34
1
1

@Nemanja nisu godine vec smi i ja i Peki bezali iz skole haha A Peki je poceo da brka Francuski sa SrpskoHrvatskim(to smo mi ucili u skoli) . A neznam da li se ti secas Zikine dinastije? Kada Vera Cukic kaze " Ja drkala pojmova" ....

Vla-do
26.9.2013 23:36
1
1

@Audifan i ja se tom izrekom vodim.

Mi se u temi za Ferrari SP12 EC raspisasmo koliko dodje vožnja jednog i gde ima, a ti bi nam mogao iznajmljivati R8.
Šalim se. :)

Audifan
27.9.2013 09:24
1
1

@Vlado Pa,mozda i nije los nacin da zaradim 250K(udarila jesenja kriza,svi redovno placaju Srbija bre!samo kada sam pozurio sa se zakucam...) za registraciju koju eto nikako da platim al moze i na ove istekle probe,napisao sam i ja tamo za rentanje koliko je i sta.

Vla-do
27.9.2013 19:36
0
0

@Audifan, gde si napisao? Ne vidim u Ferrari SP12 EC temi.
Ako ne pitam previše, koliko izadje registracija za jedan takav auto? Ukoliko smatraš da pitanje nije na mestu, ne moraš odgovoriti. :)

Audifan
27.9.2013 21:31
2
1

Vlado napisah bas opsirno oko rentiranja u Drezdenu sa svim cenama- raznih modela,plus Hungaroring i sada videh da nema komentara,desava se da zabaguje modzila pa da duplira komentar ali je cudno da neprodje kasnije cu uraditi ponovo jer moram ponovo pretraziti racune. Nije tajna izadje u Rs tacno 248630 Rsd , u Ceskoj 1100 Evra,ali Gospoda iz lizinga nedozvoljavaju tamo registraciju,vecina slicnih auta ljudi sirom Eu registruju u Ceskoj u Nemackoj bi sve kostalo oko 1600 e ali tehnicki pregled plus osiguranje svakih 6 meseci po oko 900. Isto ti je to i za npr Amg, M ,Rs. I eto po necemu smo najskuplji banana lend,kod nas naprimer za Gtr registracija i sve ostalo bi bilo oko 180 k dok u Eu skuplje od R,amg itd kod njih se naplacuje faktor luksuza,snage vise od ccm a najvise kostaju takozvani rizicni. naprimer hot hach ( ili bilo koji u klasi megane rs i sl) golf 2,0 gti ti je duplo skuplji za registraciju i osiguranje nego A4 sa istim motorom.

karadjole
28.9.2013 15:07
0
0

ja cekam akrapovic izvedbu

Nemanjica
28.9.2013 15:45
1
1

Milane,nisam gledao,ali znam o cemu pricas,mozda cu nekad sebe naterati da pogledam!

Vla-do
28.9.2013 18:53
0
0

Hvala @Audifan. Zanimljive cifre.

Denis
29.9.2013 08:55
8
0

DejanL, da li znas da su najskupocenji auti u svetu ustvari plasticni, mislim plasticne legure. Ja bih bio srecan kad bi Reno uspeo pa stvori plastican i jeftin auto, ali to je malo komplikovanije. Danas top brendovi koriste plastiku i karbon kako bi napravili lak i cvrst auto, mislim na McLaren, Bugati, Pagani ..........
Nije sve u metalu, nego u znjanju

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: