Online plus

Mazda 2 vs Renault Clio

Nova referenca?

Mazda, atom u automobilskoj galaksiji, sposobna je da uzdrma velike zvezde! Sa novom „dvojkom“, atakuje ni manje ni više nego na lidere u segmentu


Specijalista za male automobile, Renault zna da se dopadne kupcima

U poređenju sa evropskim tenorima i milionskim brojkama, japanski proizvođač Mazda deluje veoma stidljivo. Prošle godine, na „Starom kontinentu“ plasirala je skromnih 175.000 vozila, uprkos činjenici da nikada u svojoj istoriji nije ima toliko konkurentskih modela. Uprkos svemu, navedana brojka zapravo krije odličan skor za Mazdu, budući da je potražnja u Evropi bila daleko veća od mogućnosti isporuke. Japanski proizvođač No.3 iz godine u godine vodi veliku bitku da zadovolji apetite svetskog tržišta, koji su neočekivano nadjačali kapacitete proizvodnje.

Iako sa nepunih million proizvedenih vozila u svetskim razmerama Mazda ne predstavlja vodeću silu, njen uticaj na auto industriju je ogroman. Jedan od razloga je i u tome što često „pliva uzvodno“, nudeći rešenja koja drugi odbacuju kao prevaziđena ili neisplativa. Setimo se samo famoznog Wankel motora u Modelu RX8 kojim je 1991. godine Mazda pobedila u čuvenoj trci „24 Heur du Mans“, postavši tako prvi japanski proizvođač koji je odneo titulu.

     
 
Clio je komforniji u svim aspektima i na svim pozicijama

„Rightsizing“ umesto „downszinga“
U ova aktuelna vremena jedini nisu podlegli „downsizing“ modnom trendu. I dok drugi odstranjuju cilindre i smanjuju zapreminu, Mazda je povećava, nazivajući to „rightsizing“ (dobrom, tj. adekvatnom zapreminom), nudeći istovremeno veoma dobar odnos perfomanse/potrošnja. Kako je to moguće? Postoje najmanje dva načina. Prvi je nazvan „Skyactiv“, sa ciljem da se maksimalno poveća kompresija kod benzinaca, odnosno smanji kod dizela. U principu, stvar je veoma jednostavna, iz motora treba izvući optimum. Poboljšanje motora je ništa drugo do transformacija nepotrebno izgubljene energije u pokretačku silu, što Mazdinim inženjerima odlično polazi za rukom. Drugi način, ovoga puta znatno konvencionalniji, odnosi se na smanjenje ukupne mase vozila, što se na kraju pozitivno odražava i na nivo štetnih izduvnih gasova.

Lepo, rećićete, ali kakvu korist od svega nabrojanog je izvukla mala Mazda2? Veliku, to je sasvim jasno, jer se ovde radi o agregatu koji poseduje 1,5 litara radne zapremine, kako u benzinskom (Skyactiv-G), tako i dizelu (Skyactive-D). I kod jednog i kod drugog, sačuvana je gore spomenuta kompresija, povećani obrtni moment i snaga, smanjena potrošnja i težina agregata, što će tek biti tema u poređenju sa Renaultovom „downsizing“ filozofijom.

opšta udobnost,
prestižan enterijer,
prednja sedišta,
obrtni moment motora

cena,
potrošnja,
kvalitet pojedinih plastičnih delova enterijera

Veliki uspeh Clio duguje modernom izgledu, ali i dugogodišnjoj tradiciji

Braća po materi
Da pripada familiji Mazda jasno je već na prvi pogled, gde do izražaja dolazi prepoznatljiva prednja maska, „naoštren“ pogled (u našem slučaju svetla u kombinaciji LED/Xenon) i snažni „bokovi“! I dok ostali proizvođači u B segmentru daju akcenat na kompaktnosti i praktičnosti, Mazda je sebi dozvolila da se žrtvuje u korist stila. Odavno nismo videli toliko dugu haubu kod jednog mališana ovakvog gabarita, niti tolike prelaze preko prednjih točkova. Ne, ne, ovde se ne radi samo o stilu, pomeranjem pogonskih točkova za 80 mm prema napred, oslobođeno je više prostora za noge i stopala. Tek da se zna, iz tehnološkog ugla gledano „dvojka“ nema više nikakvih dodirnih tačaka sa Fiestom, od kako je 2008. godine Mazda stekla nezavisnost od Forda, i to ne samo tehnološki već i stilski. Kada smo već kod njega, recimo da je u Japanu proglašena najlepše dizajniranim domaćim vozilom, a zatim i automobilom godine. Ni u Evropi nisu ostali ravnodušni na njene obline.

Njen protivnik, ili bolje rečeno samo jedan od brojnih konkurenata, Renault Clio, evropski je šampion po prodaji u segmentu (drugo mesto u globalu, odmah nakon Golfa). Prošle godine prodalo se tačno 337.748 primeraka, što je bezmalo duplo više nego sve Mazde zajedno na evropskom tržištu!

     
 

Jednim pogledom
Renault Clio

Karoserija

Udobnost

Izgled

4,1

Napred

4,0

Funkcionalnost

4,1

Pozadi

3,8

Kvalitet izrade

4,0

Ukupno:

3,90

Ukupno

4,06

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

4,3

Funkcionalnost

4,2

Performanse

4,2

Dizajn

4,0

Kočnice

4,3

Ponuda prostora

4,0

Ukupno:

4,27

Kvalitet materijala

4,0

Motor

4,2

Završna obrada

4,0

Menjač

4,2

Ukupno:

4,04

Cena

3,0

Prosečna ocena: 3,95

Uzevši u obzir da smo se sa njim često družili u poslednje dve godine, nećemo se zamarati njegovim opisom. Recimo samo da su spoljašnje dimenzije veoma slične, tj. da oba imaju dužinu od 4,06 m. Nije greška, Mazda2 je porasla za čitavih 14 centimetara u poređenju sa prethodnom, od čega 8 centimetara pripada većem međuosovinskom rastojanju (2,57 m, što je i dalje za 2 cm manje od Clija).

Svoj veliki uspeh Clio duguje modernom izgledu, ali i dugogodišnjoj tradiciji. Specijalista za male automobile, Renault zna da se dopadne kupcima, kako baznim, tako i sportskim, odnosno luksuznim verzijama tipa Initiale. Spolja se prepoznaje po specifičnim aluminijumskim naplacima od 17 cola, modifikovanom svetlosnom grupom u kombinacili LED/Xenon, aluminijumskim zaštitnim lajsnama na bokovima, brojnim natpisima „Initiale“ (na poklopcu prtljažnika, boku, pragovima i u samim farovima) i sportskim završetkom izduvne grane. Upravo smo ovu verziju suprostavili „dvojki“ uzevši u obzir da se radilo o najvišem završnom nivou Style (kod nas nazvana Revolution Top). Sav ulickan, sa obiljem hromiranih detalja, Clio ipak deluje smirenije od „malog žutog“, iako mu ne nedostaje elegancije. Štaviše, njegov enterijer impresionira, bar kada se radi o Initiale paketu...

Renault Clio 1.2 TCe/120 Initiale

Motor: četvorocilindarski benzinski, Turbo
Zapremina: 1197 cm3
Snaga: 120 ks pri 4.900 o/min
Obrtni momenat: 190 Nm pri 2.000 o/min
Menjač: automatski šestostepeni sa duplom spojnicom
Pogon: na prednje točkove
Dimenzije: 4.060 x 1.730 x 1.450 mm
Medusosvinsko rastojanje 2.590 mm
Pneumatici: 205/45 R17
Težina praznog vozila: 1.095 kg
Rezervoar za gorivo: 45 l
Ubrzanje 0-100 km/h 9,4 sekundi
Maksimalna brzina 199 km/h
Emisija štetnih izduvnih gasova 104 g/km
Prosečna potrošnja na testu 8,0 l

Buržoazija u malom
Verovatno je svima poznato da smo Cliju često prebacivali kvalitet upotrebljene plastike, pa i nedovoljno pedantnu završnu obradu, no, kada se radi o „Initialeu“ stvar se radikalno menja. Praktično sve je u superlativima, počevši od obloga na plafonu i komandnoj tabli (naizgled od kože), opšivenih debelim koncem u boji, pa do upravljača preuzetog iz sportskog RS i fantastičnih kožnih sedišta.

I ovde je akcenat na savremenoj tehnologiji i vrhunskoj opremi, spomenimo samo R-Link (multimedijalni sistem sa ugrađenim GPS-om i brojnim informacijama vezanim za vozilo i put), kameru za vožnju unazad, sistem za kontrolu pritiska u gumama, automatski klima uređaj, kartica „slobodne ruke“ (vozilo se otključava/zaključava bez potrebe da se izvadi iz džepa, što se odnosi i na startovanje motora), samostalno aktiviranje svetla i brisača.

Porodična pripadnost „Kodo“ dizajnu je vidljiva već na prvi pogled, gde do izražaja dolazi prepoznatljiva prednja maska, „naoštren“ pogled i snažni bokovi

Mazda kao da se ugledala na Renault, njen predstavnik gotovo ni u čemu ne zaostaje. Vožena je posedovala isto tako tapaciranu komandnu tablu, u vidu trake koja se proteže celom dužinom, ali i na osloncima za laktove i kolena. Ovi poslednji baš prijaju vozačevoj desnoj nozi, prilikom dužih putovanja, dok je središnji podesiv po visini i dužini. U svakom slučaju učinila nam se superiornijom i na oko lepšom od one upotrebljene kod francuskog predstavnika, bar kada se radi o osnovnim modelima.

U želji da vam što bolje prenesemo utiske, ponekad se moramo distancirati od ove dve luksuzne verzije, koje sigurno neće predstavljati veliki deo prodaje. U tom cilju treba reći da je instrument tabla kod Mazde 2 različita u zavisnosti od paketa opreme, kao i kod veće „trojke“. Kod skupljih verzija, centralni instrument je rezervisan za obrtomer, dok je brzinomer u numeričkoj formi, pri dnu istog, odnosno na „head up“ displeju. Potpuno obrnuto je kod slabijih, sa tom razlikom da je obrtomer (mali i nepregledan) prebačen levo od centralnog. Ni Clio se nije usrećio sa svojom numeričko/analognom kombinacijom, tako da sve zavisi od ukusa, a što se nas tiče rezultat poređenja instrument tabli je nerešen.

     
 
Na dugim putevima komfor nije ono čime će Mazda oduševiti ali zato nivo buke na autoputu i potrošnja od 6,6 litara pri dinamičnoj vožnji jesu stvari koje joj apsolutno idu u prilog

Kao poslednji izdanak u segmentu, Mazda je potrpala u "dvojku" celu paletu sigurnosne opreme, gde pre svega mislimo na nadzor „mrtvog ugla“ (BSM), automatsko kočenje u gradu (SCBC), upozorenje na izlazak iz trake (LDWS), automatska duga svjetla (HBC). Jedino nedostaje inteligentni regulator brzine, što bi možda bilo previše uzevši u obzir da se prevashodno radi o gradskom vozilu. Kao i kod Clija, nije neophodno posegnuti za ključem kako bi se startovao motor, odnosno otključala/zaključala vrata. Tu je famozni tablet, tj ekran od 7 inča (isti kao kod „trojke“), nakačen na gornji deo konzole. Osetljiv je na dodir samo u stanju mirovanja, u protivnom treba se poslužiti komandama između sedišta. Za razliku od njegovog protivnika, poseduje CD plejer, pri dnu centralne konzole.

Centimetri koji mnogo znače
Ono što ovi luksuzni mališani ne mogu izmeniti je unutrašnji prostor, posve prosečan u segmentu. Pozadi, dve odrasle osobe moraju da računaju na solidarnost vozača i suvozača, mada laku prednost dajemo Cliju. Osim toga, Mazda na zadnjim vratima nije predvidela nikakvu pregradu, jedino je na usluzi džep na poleđini suvozačevog sedišta. Slično je i sa prtljažnikom, osim što je kod Clija veći (300 u poređenju sa 280 litara kod Mazde), njegov utovarni prag je i niži. Kod „dvojke“ se koferi moraju podići, pa zatim spustiti za tridesetak santimetara. Obaranjem zadnjih naslona oba imaju „stepenicu“ od desetak santimetara, što znači da dobijeni prostor nije ravan.

stil,
vozna dinamika,
performantan i ekonomičan agregat,
kvalitet proizvodnje,
potrošnja

tvrđi trim ogibljenja,
unutrašnji prostor,
karoserija bez zaštitnih odbojnika,
cena vožene verzije

Mazda novom „dvojkom“, atakuje ni manje ni više nego na lidere u segmentu, a prvi koji joj se usprotivio je Renault Clio

Na prednjim sedištima putnici se kod Clija osećaju komotnije nego u Mazdi, gde vozač malo većih gabarita sedi kao u mideru. Doduše, prijatno stegnut. Sportski upravljač Mazde, znatno je manjeg prečnika, što uz njegovu odličnu poziciju pruža mnogo zadovoljstva. Japanci to nazivaju „Đinba itai“, što označava simbiozu između konja i jahača. Naravno da su ovo marketinški izrazi, ali dođavola, moram povikati, zaista je tako! Vozač ima utisak da može sve uraditi sa Mazdicom, koliko je agilna, sa prečnikom okretanja manjim za 1,2 m od Clija (9,4 naspram 10,6 m). Precizan prednji trap u harmoniji je sa zadnjim, koji se prilikom temperamentne vožnje samostalno postavlja u krivinu. Za upravljačem Clija nema se isti vozački „filing“. U „Francuzu“ je akcenat na udobnosti, iako je zbog predimenzioniranih pneumatika (205/45 R17, umesto 185/60 R16 kod Mazde) Initiale osetno tvrđi od jeftinijih i slabijih verzija. Njegov zadnji deo jednostavno ne želi da se „odlepi“ od asfalta, što kod Mazde nije slučaj pri naglim kočenjima na pravcu ili brzog ulaska u krivinu.

     
 

Jednim pogledom
Mazda 2

Karoserija

Udobnost

Izgled

4,2

Napred

3,8

Funkcionalnost

4,0

Pozadi

3,6

Kvalitet izrade

4,2

Ukupno:

3,70

Ukupno

4,13

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

4,2

Funkcionalnost

3,9

Performanse

4,2

Dizajn

4,2

Kočnice

4,3

Ponuda prostora

3,8

Ukupno:

4,23

Kvalitet materijala

4,2

Motor

4,2

Završna obrada

4,2

Menjač

4,3

Ukupno:

4,06

Cena

3,7

Prosečna ocena: 4,05

Principijelna razlika
I tako, malo po malo, dođosmo do prinicipijelne razlike ova dva modela. To su te koncepcije agregata, gde se sukobljavaju dve škole. Renault, začetnik turbo benzinaca, koji uz to primenjuje „downsizing“, protiv gore navedene Mazdine logike. Šta je bolje? Iskreno, teško se odlučiti. Dopadaju mi se oba motora, svaki na svoj način. 1.2 TCe/120 je zahvaljujući turbo komresoru neuporedivo elastičniji, osim toga, njegov obrtni momenat je samim tim mnogo veći. Čitavih 190 Nm (148 Nm kod Mazde), pri samo 2.000 o/min, dok se Mazdin 1.5 Skyactive mora „navući“ u duplo viši režim obrtaja da bi pucao od snage. To nikako ne znači da je „dvojka“ lenja, naprotiv, jednostavno radi se o drugačijem karakteru i pristupu.

Mazdin je recimo prijatniji za slušni sistem, posebno u višim obrtajima, ali je i „grlatiji“. Kod Clija je bez sumnje diskretniji, veštački ga je moguće izmeniti (zahvaljujući R-LInku imitira zvuk Clija RS ili Lagune V6). Poređenje je otežano i zbog odluke Renaulta da sa ovim motorom obavezno „upari“ šestostepeni automatski menjač EDC, sa duplom spojnicom. Inteligentan i brz sklop, koji povećava prednost na polju udobnosti, ali ujedno smanjuje ono istinsko zadovoljstvo prilikom ručnog izbora brzina. Mehanički šestostepeni menjač kod Mazde (samo petostepeni uz slabije agregate od 75 i 90 KS) je precizan, sa kratkim hodom ručice, i kao takav prijatan za rukovanje.

Mazda 2 1.5-115 Revolution Top

Motor: četvorocilindarski atmosferski, benzin
Zapremina: 1496 cm3
Snaga: 115 ks pri 6.000 o/min
Obrtni momenat: 145 Nm pri 4.000 o/min
Menjač: ručni šestostepeni
Pogon: na prednje točkove
Dimenzije: 4.060 x 1.695 x 1.495 mm
Meduosvinsko rastojanje 2.570 mm
Pneumatici: 185/60 R16
Težina praznog vozila: 1.055 kg
Rezervoar za gorivo: 44 l
Ubrzanje 0-100 km/h 8,7 sekundi
Maksimalna brzina 200 km/h
Emisija štetnih izduvnih gasova 115 g/km
Prosečna potrošnja na testu 6,9 l

I dok drugi odstranjuju cilindre i smanjuju zapreminu, Mazda je povećava, nudeći istovremeno veoma dobar odnos perfomanse/potrošnja

Bez obzira na menjačke kutije, oba su mališana veoma performantna, bez da se može govoriti o sportskim karakteristikama. Mazda je startnija (8,7 sekunde do 100 km/h, Clio 9,4 sekunde), pre svega zahvaljujući ručnom menjaču i za pedesetak kilograma manjoj težini, dok je maksimalna brzina kod oba oko 200 km/h. Najveće razlike na kraju se odnose na potrošnju, gde Mazda ubedljivo pobeđuje.

Nakon što smo se „oslobodili“ Clija, sa Mazdom smo se družili još čitavu sedmicu, kako bi se što bolje upoznali i to vožnjom do Normandije (500 km u oba pravca). Na dugim putevima komfor nije ono čime će Mazda oduševiti ali zato nivo buke na autoputu i potrošnja od 6,6 litara pri dinamičnoj vožnji jesu stvari koje joj apsolutno idu u prilog. U idealnim uslovima, što će reći na praznim regionalnim putevima i sa „pero lakim“ stopalom na gasu, njena potrošnja od samo 4,2 litara, približna je dizelu. U istim okolnostima Cliju treba 5,5 dok na autoputu troši 7,4 litara, da bi se ova razlika samo produbila u gradskoj vožnji. Francuski predstavnik „žedniji“ je u proseku za najmanje jednu litru goriva pri istoj dinamici vožnje.

Oba su mališana veoma performantna. Mazda je zahvaljujući manjoj težini i ručnom menjaču startnija, stiže za 8,7 sekundi do 100 km/h dok Clio traži čak 9,4 sekunde do stotke

Ostaje nam cena, gotovo identična kada se radi o baznim verzijama. Najjeftiniji Clio 1.2 16v/75 kod nas se prodaje za 11.290 evra, dok za Mazdu 2 1.5/75 treba 11.490 evra. Nabrajanje ko koliko poseduje opreme oduzelo bi nam previše prostora, upravo kao i u slučaju voženih verzija. Uostalom, Clio Initiale nije dostupan na nažem tržistu, dok u Francuskoj košta 23.600 evra. Na istom ovom tržištu za voženu Mazdu treba odvojiti 19.750 (u Srbiji 18.860 evra), što je znatno jeftinije, bez obzira na superiorniju opremu kod Clija i automatski menjač. No, odnedavno u ponudi je i Clio 1.2 TCe GT/120, atraktivne spoljašnjosti i unutrašnjosti, jeftiniji za 2.000 evra. Bez sumnje bolje je adaptiran za poređenje sa ovom Mazdom, iz prostog razloga što je na njemu poradilo specijalizovano odeljenje Renault Sport.

Šta reći za kraj? Da je Mazda2 postavile nove standarde u B segmentu? Ne, nije, bez obzira što nikada nije bila bolja. Evidentno je da se opasno približila najboljim predstavnicima u segmentu, da ih je čak i dostigla na pojedinim poljima, da poseduje mnogo šarma, ali se na kraju pokazala „kratka“ na polju opšte udobnosti i raspoloživog prostora. No „dvojka“ nema istu ciljnu grupu kao Clio, reklo bi se da je pre svega namenjena mlađim, temperamentnim vozačima, kojima centimetri i kubni decimetri nisu prioritet. Uostalom, japanski proizvođač nema nikakve potrebe da obara rekorde u prodaji, tako da i dalje računa na izvesnu eksluzivnost. Njegov protivnik se pokazao polivalentnijim za svakodnevnu upotrebu, i kao takav pogodniji za manju familiju. Osim toga, Clio, kao uostalom Peugeot 208, VW Polo i Ford Fiesta, poseduje znatno širu ponudu agregata, snage i do 200 KS, što zbog skromne proizvodnje Mazda sebi ne može priuštiti.

Najjeftiniji Clio 1.2 16v/75 kod nas se prodaje za 11.290 evra, dok za Mazdu 2 1.5/75 treba 11.490 evra
Tekst i slike: Perica Rajković
9419
Postavljeno: 18.07.2015

Arhiva: Online plus

Rubrika: Online plus
Postavljeno: 17.11.2017

Pripremite automobil za zimu

Vožnja po hladnom vremenu može biti pravi izazov, pa je u skladu sa tim potrebno pripremiti automobil. Nekoliko praktičnih saveta neće biti na odmet


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 14.11.2017

Pirelli kalendar za 2018. godinu

Pirelli kalendar za godinu pred nama redom ruši predrasude o bajkama, o ženama, o muškarcima pa i o Pirelli kalendaru...


Rubrika: Online plus
Postavljeno: 23.10.2017

Superautomobili 1993

S obzirom da Vrele Gume ove godine proslavljaju 24 godine od svog nastanka, redakcija je pronašla superautomobile koji su nastali iste godine kad i ona. Nijedan od njih se više ne proizvodi, ali su svakako bili značajni za autoindustriju u svoje vreme, a zahvaljujući svom dizajnu i performansama predstavljali su san mnogih.


Sukob Škode i VW-a

18.10.2017

Tržište novih vozila u prva tri kvartala 2017. godine

10.10.2017

Obavezna oprema

30.09.2017

Saloni automobila

11.09.2017

Električni automobili u Srbiji

17.08.2017

Infiniti Prototype 9 Concept

16.08.2017

Automobilizam pre Velikog rata u SAD

12.08.2017

Peugeot 308 Cup

07.08.2017

Type R danas proslavlja 25 godina svog postojanja

27.07.2017

Opel Insignia GSi

26.07.2017

Električni automobili

12.07.2017

Pred vratima ozbiljnog tržišta automobila

12.07.2017

Renaultov električni trio Tekst sa video prilogom!

06.07.2017

Hyundai N Performance Tekst sa video prilogom!

04.07.2017

BMW X3 – treća generacija Tekst sa video prilogom!

30.06.2017

Bezbednost saobraćaja Tekst sa video prilogom!

22.06.2017

Lamborghini Huracan Performante

09.06.2017

Poseta Hyundaijevoj fabrici u Nošovicama Tekst sa video prilogom!

03.06.2017

Top 5 TV emisija o automobilima

31.05.2017

Niki Hejden

25.05.2017

Tržište polovnjaka april 2017.

19.05.2017

Ferućo Lamborgini

18.05.2017

Enco Ferari – čovek koji je ostvario svoj san

13.05.2017

Dream Jet

11.05.2017

Filmovi za ljubitelje automobila 2

04.05.2017

Polovni automobili u 2017.

30.04.2017

Filmovi za ljubitelje automobila

29.04.2017

Barometar PLUS

27.04.2017

Renault Clio by Zoran Kastratović

26.04.2017

Audi RS3 LMS

12.04.2017

Električni automobili

07.04.2017

Porsche Panamera Sport Turismo Tekst sa video prilogom!

06.04.2017

53. Međunarodni sajam automobila i motocikala u Beogradu

01.04.2017

Auto delovi - istraživanje

31.03.2017

Range Rover Velar

29.03.2017

Beograd 2017

28.03.2017

Beograd 2017

25.03.2017

SUV histerija

22.03.2017

Beograd 2017

18.03.2017

Mercedes-Benz G650 Maybach Landaulet

17.03.2017

Izazov Dukat planine Tekst sa video prilogom!

15.03.2017

Najstrašnija reč automobilske industrije

26.02.2017

Tupolev Tu-4

22.02.2017

Ford F-Series slavi 70. rođendan

21.02.2017

Muscle Cars (treći deo)

16.02.2017

Amerika Bomber

15.02.2017

Muscle Cars (drugi deo)

09.02.2017

Muscle Cars (prvi deo)

03.02.2017

2018 Ford Mustang GT

01.02.2017

Zeleni pakao Tekst sa video prilogom!

28.01.2017

Kako će Donald Trump da promeni auto industriju u SAD

26.01.2017

Kia Stinger

25.01.2017

Caproni Ca.60

18.01.2017

Krađa automobila

13.01.2017

Howard Hughes Tekst sa video prilogom!

12.01.2017

ELVIS: Svi kraljevi automobili

08.01.2017

MiG-ova ulica

07.01.2017

10 najčitanijih testova na našem sajtu

31.12.2016

Prekookeanski brodovi

27.12.2016

Tržište polovnih automobila

24.12.2016

O.J. Simpson i Ford Bronco (1993) Tekst sa video prilogom!

22.12.2016

Tehnički pregledi

19.12.2016

Über Amerikanci – 2. deo

15.12.2016

Über Amerikanci – 1. deo

14.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 2. deo

07.12.2016

Kako su uvozni automobili potisli domaće proizvođače na američkom tržištu - 1. deo

06.12.2016

Najveće oružje Prvog i Drugog svetskog rata

01.12.2016

Bankrotiranje General Motorsa - II deo

24.11.2016

Bankrotiranje General Motorsa - I deo

23.11.2016

Zimske gume

09.11.2016

Amelia Earhart

18.10.2016

Ram 1500 Rebel TRX Tekst sa video prilogom!

14.10.2016

Brend

11.10.2016

Najveće oružje Sovjetskog Saveza

08.10.2016

Domaće aktuelnosti

05.10.2016

Avro Canada VZ-9 Avrocar

04.10.2016

Genesis

01.10.2016

Čitaoci reporteri

20.09.2016

Leteća Krila

13.09.2016

Chevrolet Malibu

09.09.2016

Panzer VIII Maus

30.08.2016

Bartini Beriev VVA-14

23.08.2016

Fiat 126P na Kubi Tekst sa video prilogom!

19.08.2016

Kamper ili prikolica

30.07.2016

Događaji Tekst sa video prilogom!

06.07.2016

VW Golf GTI Clubsport S

04.07.2016

Ford KA+

02.07.2016

Audi S5

23.06.2016

BMW-ova vizija za naredni vek Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

24 časa Le Mana 2016 Tekst sa video prilogom!

20.06.2016

Renault Clio 2017

15.06.2016

Kampovanje prikolicom

11.06.2016

Događaji

24.05.2016

Formula1

10.05.2016

Ayrton Senna (21.3.1960.-1.5.1994.) Tekst sa video prilogom!

30.04.2016

SEAT Ateca

26.03.2016

Audi Q2

18.03.2016

V8 Bandits Tekst sa video prilogom!

17.03.2016

Renault Scenic

09.03.2016

Pagani Huayra BC

25.02.2016

Blic test: Audi Q7 3.0 TDI quattro

23.02.2016

Autonomni automobili

20.02.2016

Najskuplji dizel u regionu

20.02.2016

BMW M2 Coupe Moto GP Safety Car Tekst sa video prilogom!

15.02.2016

Opel Mokka X

12.02.2016

Indija vs Srbija

09.02.2016

Kućni ljubimci Tekst sa video prilogom!

06.02.2016

Land Rover Defender Tekst sa video prilogom!

04.02.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

01.02.2016

Novi Porsche 718 Boxster i 718 Boxster S Tekst sa video prilogom!

30.01.2016

Opel GT Concept

28.01.2016

Ford Focus RS

27.01.2016

Mercedes-Benz E klasa 2017 Tekst sa video prilogom!

12.01.2016

NAIAS 2016

08.01.2016

Istorijat motociklizma Tekst sa video prilogom!

06.01.2016

Trijumvirat Tekst sa video prilogom!

02.01.2016

Najbolje ocenjeni automobili na testovima Vrele Gume Media Sistema 2015.

31.12.2015

Tržište polovnjaka u 2015. godini

30.12.2015

Šampioni aukcija 2015.

26.12.2015

Lancia Ypsilon 2016

24.12.2015

Preporuka stručnjaka

19.12.2015

Trijumvirat: Tekst sa video prilogom!

18.12.2015

Ford Crown Victoria Tekst sa video prilogom!

14.12.2015

Novi Mercedes-Benz E-Klase

12.12.2015

Lotus Exige Sport 350

11.12.2015

Wankel motor - promašaji koji su obećavali Tekst sa video prilogom!

07.12.2015

Prokletstvo Džejmsa Dina Tekst sa video prilogom!

03.12.2015

Honda Civic

01.12.2015

Infiniti QX30

30.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 2 Tekst sa video prilogom!

28.11.2015

Fordovi skandali - Priča br. 1 Tekst sa video prilogom!

27.11.2015

Jeff Gordon

26.11.2015

Šampionat u apsolutnoj kategoriji

20.11.2015

Peugeot 204

13.11.2015

Kako osvojiti američko tržište? Tekst sa video prilogom!

10.11.2015

Rejmond Levi

07.11.2015

Dodge Viper ACR za 2016. godinu Tekst sa video prilogom!

06.11.2015

Metan (CNG)

04.11.2015

Off Road - JEEP Adventure Days/Zlatibor 2015. Tekst sa video prilogom!

30.10.2015

Bloodhound SSC

21.10.2015

Zatamnjivanje stakala

17.10.2015

Opel Astra TCR

16.10.2015

Lada Vesta

14.10.2015

Adria Coral Tekst sa video prilogom!

08.10.2015

VW - Hronika skandala Tekst sa video prilogom!

06.10.2015

O Nedodirljivima sa ilegalnim softverom

03.10.2015

Jaguar F-Pace Tekst sa video prilogom!

29.09.2015

Infiniti Q30

28.09.2015

Novi Renault Megane Tekst sa video prilogom!

26.09.2015

Suzuki Baleno Tekst sa video prilogom!

24.09.2015

Toyota Hilux

23.09.2015

Porsche Mission E Concept Tekst sa video prilogom!

18.09.2015

Formula 1

11.09.2015

Chantilly 2015 Arts & Elagance

09.09.2015

Barnea Collection

08.09.2015

Borgward Isabella

03.09.2015

Formula 1

02.09.2015

Registracija autotomobila

01.09.2015

Steyr 50

27.08.2015

ZENITH 24 sata Elegancije 2015 powered by CHIVAS

27.08.2015

Zaštita automobila od krađe

24.08.2015

Icona Vulcano Titanium Tekst sa video prilogom!

22.08.2015

BMW M4 GTS Tekst sa video prilogom!

21.08.2015

Polovni delovi

18.08.2015

Koenigsegg One:1 Tekst sa video prilogom!

12.08.2015

V12 simfonijom protiv građevinskih mašina Tekst sa video prilogom!

07.08.2015

Subaru

05.08.2015

Pojačana kontrola vezivanja Tekst sa video prilogom!

04.08.2015

Ferrari 488 Spider

03.08.2015

Smart DCT Turbo

01.08.2015

Intervju Zoran Drobnjak

31.07.2015

Statistika

27.07.2015

Ford GT Le Mans 2016 Tekst sa video prilogom!

20.07.2015

Mazda 2 vs Renault Clio

18.07.2015

Rekordi koji će najteže biti oboreni u Formuli 1

17.07.2015

Chevrolet Cruze

11.07.2015

Oldtajmer skupovi

09.07.2015

Renault Talisman

08.07.2015

Poređenje – Audi A4 vs BMW serije 3 vs Mercedes-Benz C klase vs Jaguar XE vs Alfa Romeo Giulia

02.07.2015

Mercedes-Benz A klasa

01.07.2015

Saveti

29.06.2015

Alfa Romeo Giulia

26.06.2015

Peugeot 308 GTi

25.06.2015

Salon aeronautike Paris - Bourget 2015

24.06.2015

Anketa - Euro 4 norma

23.06.2015

Mercedes-Benz GLC

20.06.2015

Mazda CX-3

19.06.2015

Šokantni rezultati naučnog istraživanja

17.06.2015

BMW serije 7

12.06.2015

Pretnje i ucene iz Forda u Srbiji

06.06.2015

BMW X1

05.06.2015

BMW S1000 XR

01.06.2015

Akcija

30.05.2015

Ducati Panigale R

28.05.2015

Fiat Ægea

27.05.2015

Toyota Hilux

23.05.2015

BMW Motorrad na stazama uspeha

19.05.2015

Alfa Romeo

15.05.2015

Novitec Rosso Ferrari California T

14.05.2015

Nautika

13.05.2015

Mercedes-Benz G klase

09.05.2015

Ducati Diavel Titanium

08.05.2015

Volo Auto Museum

06.05.2015

Formula1

02.05.2015

Tailfin

29.04.2015

Formula E

28.04.2015

Peugeot 308 R HYbrid

25.04.2015

Volkswagen C Coupe GTE Concept

24.04.2015

Volkswagen Transporter T6

23.04.2015

Mercedes-Benz Concept GLC Coupe

22.04.2015

Audi Prologue Allroad koncept

18.04.2015

Lamborghini Huracan LP 640-4 Superleggera

16.04.2015

Citroen Aircross Tekst sa video prilogom!

09.04.2015

C.A.M.E.R Mostra Scambia

08.04.2015

Citroen Cactus 1.2 VTi/82 Shine

07.04.2015

Traktori na putu

04.04.2015

Jaguar XF

03.04.2015

Opel Corsa TNG

02.04.2015

McLaren 570S Coupe

01.04.2015

Opel Corsa Turbo

28.03.2015

Mercedes-Benz GLE i Mercedes-AMG GLE63

27.03.2015

Dosije Clarkson

19.03.2015

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

14.03.2015

Ženeva 2015 - Koncepti

12.03.2015

Audi TT Cup Tekst sa video prilogom!

11.03.2015

Ženeva 2015 - Tuning

10.03.2015

Opel Corsa OPC Tekst sa video prilogom!

07.03.2015

Automobili koji su obeležili sajam u Ženevi

06.03.2015

Audi R8

28.02.2015

Brabus 850 6.0 Biturbo Coupe

24.02.2015

Muzej Tehnike u Beču

21.02.2015

Škoda Superb

19.02.2015

Rinspeed BMW i3 Budii Concept Tekst sa video prilogom!

18.02.2015

Nissan Titan

17.02.2015

Ford Focus RS

09.02.2015

Preliminarni testovi u Herezu, u Španiji

07.02.2015

Zvezde Rétromobile 2015.

06.02.2015

Renault Kadjar

04.02.2015

Hyundai i10 1,2 GLS Premium Tekst sa video prilogom!

28.01.2015

Top 10 kolekcionara među poznatim ličnostima

26.01.2015

Ford GT

21.01.2015

Volkswagen Cross Coupe GTE Concept

20.01.2015

Alfa Romeo 4C Spider

19.01.2015

Ford F150 Raptor

14.01.2015

Dolar i akcize zaustavili pad cena goriva

14.01.2015

Buick Cascada

13.01.2015

Seat Leon ST Cupra

10.01.2015

Želje za 2015.

31.12.2014

Tržište polovnih automobila

25.12.2014

Škoda Superb

23.12.2014

Citroen DS3 i DS4

22.12.2014

Kako je BMW postao „BMW“

18.12.2014

Audi Q7

16.12.2014

Kako nastaju Opel sportski automobili

15.12.2014

Mercedes GLE Coupe

13.12.2014

Volvo XC90 T8

11.12.2014

Saveti stručnjaka

10.12.2014

Fiat 695 Abarth Biposto

09.12.2014

Povratak auto industrije u Bugarsku preko Kine

06.12.2014

Opel KARL

04.12.2014

Ford Mondeo

02.12.2014

Tehnologija

27.11.2014

Mitsubishi XR-PHEV koncept

26.11.2014

Opel Adam S

20.11.2014

Kia slavi jubilej

20.11.2014

Inovacije iz Volkswagena

15.11.2014

Fiat 500x

14.11.2014

Novi modeli na Euro NCAP testu... Tekst sa video prilogom!

12.11.2014

Sajam motocikala EICMA Milano

11.11.2014

BMW XDrive Experience

07.11.2014

Benzin vs Dizel

04.11.2014

Sajmovi: Auto e Moto d’Epoca Tekst sa video prilogom!

03.11.2014

Zimski pneumatici

01.11.2014

BMW X5M & X6M Tekst sa video prilogom!

31.10.2014

U susret VN SAD

30.10.2014

Plavi koridor!

28.10.2014

Nissan GT-R Nismo

25.10.2014

Mercedes GLA 45 AMG u Brabusovoj izvedbi

23.10.2014

Mondial de l’Automobile 2014

20.10.2014

Transferi u F1 su pred nama

18.10.2014

2015 Renault Espace

16.10.2014

F1 Déjà vu Tekst sa video prilogom!

14.10.2014

Tariranje 2014. Jeep Cherokee

14.10.2014

Fiat Abarth 695 SS Tekst sa video prilogom!

13.10.2014

Staza u Sočiju Tekst sa video prilogom!

11.10.2014

Suzuki Vitara

09.10.2014

Fića skup

08.10.2014

Kiša na VN Japana

07.10.2014

INTERMOT 2014.

06.10.2014

Honda Civic Type R

01.10.2014

Formula1

29.09.2014

Kupovina automobila

27.09.2014

Tehnologija

26.09.2014

Nova Opel Corsa

22.09.2014

Mercedes B klase

20.09.2014

Ferrari

17.09.2014

Najnebezbedniji automobili u istoriji

15.09.2014

Mercedes-Benz AMG GT Tekst sa video prilogom!

13.09.2014

Aktuelna dešavanja u „najbržem cirkusu na svetu“

10.09.2014

Chrysler otkrio unapređenja za 2015.

09.09.2014

Automobilske marke koje muškarci najviše vole

06.09.2014

Land Rover Discovery Sport 2015 Tekst sa video prilogom!

05.09.2014

Pred VN Italije Tekst sa video prilogom!

04.09.2014

Volvo XC90 Tekst sa video prilogom!

02.09.2014

Mali Renault, dugogodišnji igrač u promenama u društvu

01.09.2014

Kriza u Rusiji

30.08.2014

Dodge Charger Tekst sa video prilogom!

20.08.2014

Zvezde malih ekrana?

19.08.2014

Šta je vozio Gagarin

14.08.2014

Šef Fiat/Chryslera želi deo finansijskog „kolača“ koji pripada snabdevačima originalnih delova

12.08.2014

3 strane Kopa

08.08.2014

Mercedes-Benz S 600 Guard

07.08.2014

Testiranje bezbednosti vozila Tekst sa video prilogom!

01.08.2014

Šta i kako kada vam se slomi staklo na automobilu

31.07.2014

Porsche Cayenne

26.07.2014

PR: Rally Baja Aragon 2014

24.07.2014

Lexus NX 2015

22.07.2014

Novi smart fortwo & forfour Tekst sa video prilogom!

19.07.2014

II. NAVIGATIONRALLY 2014.

18.07.2014

Opel Corsa

18.07.2014

Renault Megane RS 275 Trophy

14.07.2014

Groblje automobila

11.07.2014

Lexus IS

05.07.2014

Pred VN Velike Britanije Tekst sa video prilogom!

03.07.2014

Staze koje su odnele najviše života u istoriji

02.07.2014

Rolls-Royce Ghost V-Specification

01.07.2014

Goodyearovih deset najvažnijih saveta za vožnju kad putujete na odmor

28.06.2014

Mercedes Benz 300 SDL -1986 Tekst sa video prilogom!

26.06.2014

VN Austrije

23.06.2014

Cigarette Racing 50 Vision GT Concept

19.06.2014

24 časa Le Mana

16.06.2014

Tesla Motors oslobodio svoje patente

15.06.2014

Interstellar

14.06.2014

Popravka auto stakala

13.06.2014

Novi BMW Serije 4 Gran Coupe

11.06.2014

Ford B-Max 1.0 Trend EcoBoost vs Fiat 500L 1.4 Nacionale vs Opel Meriva 1.4 Active XER

07.06.2014

Volkswagen Scirocco

06.06.2014

FIĆA SKUP 2014. – MINHEN

04.06.2014

Brzinomeri

30.05.2014

Srebrne strele

29.05.2014

Mercedes C klasa karavan („Estate“)

26.05.2014

Transferi za 2015. o kojima se „šuška“

24.05.2014

Rezvani Beast

23.05.2014

Bavarci nezadrživi

19.05.2014

BRABUS 850 6.0 Biturbo

15.05.2014

Mini Paceman GoalCooper

13.05.2014

U sećanje na Ajrtona Senu Tekst sa video prilogom!

12.05.2014

VN Španije 2014

10.05.2014

Najčudniji avioni u istoriji

07.05.2014

Uredba Vlade

05.05.2014

Vozni park komunističkih državnika

02.05.2014

BMW Vision Future Luxury

30.04.2014

9. Jeep i prijatelji Vrele Gume Off Road

25.04.2014

Peking 2014

24.04.2014

VN Kine

17.04.2014

Ferrari LaFerrari XX

16.04.2014

Red Bull Air Race World Championship

15.04.2014

Ford Focus Sedan

10.04.2014

BMW serije 4 Gran Coupe

04.04.2014

F1 Top Ten

02.04.2014

Obrum PL-01 Tekst sa video prilogom!

01.04.2014

Novitec Torado Lamborghini Aventador NL2

29.03.2014

Neobična pravila u saobraćaju

28.03.2014

Mazda motori

25.03.2014

Budućnost saobraćaja

25.03.2014

Ilegalni taksista

23.03.2014

Limuzina američkog predsednika

22.03.2014

Mini

12.03.2014

MTM

08.03.2014

Registar MUP Srbije

01.03.2014

Novoregistrovana vozila u 2013.

27.02.2014

Mazda3 Sedan 2.0i 120 KS Challenge

26.02.2014

SAAB 9000 Aero Tekst sa video prilogom!

22.02.2014

Pontonski čamac PrinceCraft Vogue 25SE Tekst sa video prilogom!

15.02.2014

1989 Porsche Panamericana Concept

13.02.2014

Limuzina za rastanak

13.02.2014

Bolidi 2014

07.02.2014

Osvrt na sajam automobila u Beču

03.02.2014

Opel 4x4

03.02.2014

Mercedes S600

25.01.2014

Audi Museum Mobile - drugi deo

22.01.2014

Ford Shelby GT350CR

20.01.2014

Prodaja automobila u regionu za 2013. English version

18.01.2014

Kacige Sebastiana Fetela

17.01.2014

Audi Museum Mobile - prvi deo

15.01.2014

Digitalizacija automobila

13.01.2014

Vrele Gume ispred Top Geara

11.01.2014

Honda S660 Concept

05.01.2014

Restauracija: Opel Kadett C GT/E 1900 Tekst sa video prilogom!

03.01.2014

Caterham Seven 160

02.01.2014

Sa letnjim pneumaticima nema odštete!?

30.12.2013

Audi planira da svrgne BMW

28.12.2013

Saab 9-3 Viggen

24.12.2013

Nissan BladeGlider Concept

16.12.2013

Cadillac Escalade

13.12.2013

Jaguar C-X17 Concept

11.12.2013

Nissan Nismo GT-R

10.12.2013

Limitirane serije nelimitiranih cena

07.12.2013

Ferrari Racing One 458 Competition

05.12.2013

Ford Mustang

05.12.2013

1931 Bugatti Royale Kellner Coupe

04.12.2013

Renault Initiale Paris Concept

03.12.2013

Muzeju tehnike u Beču

02.12.2013

BMW Concept Active Tourer Outdoor

30.11.2013

Bosch

26.11.2013

Valentino Rossi na Monza Rally Show

26.11.2013

1982 Zastava 750 SL Tekst sa video prilogom!

23.11.2013

Pravilnik o zimskim gumama ipak jasan vozačima

22.11.2013

Saab

18.11.2013

Red Bull, gazirano piće koje pokreće najbrže bolide na svetu

16.11.2013

Električni automobil, budućnost ili zabluda auto industrije?

15.11.2013

Peter Schreyer Tekst sa video prilogom!

14.11.2013

Monster Energy Gymkhana GRiD Tekst sa video prilogom!

11.11.2013

RUSH

09.11.2013

Oldtimer - Show, Budapest

06.11.2013

PSA koncern

02.11.2013

Elon Musk

26.10.2013

PGO Cevennes

23.10.2013

Kinesko tržište

19.10.2013

Toyota i-Road u proizvodnji 2014.

13.10.2013

Prodaja automobila u Srbiji u odnosu na prethodnu godinu

11.10.2013

Fiat Amerika

08.10.2013

Velodrom Budimpešta

03.10.2013

Ferrari SP12 EC

26.09.2013

Hrčak za volanom kamiona Tekst sa video prilogom!

25.09.2013

YU AMK Veteran

23.09.2013

Promalja li se sunce iza crnih oblaka auto tržišta?

12.09.2013

10 najisplativijih

08.09.2013

Opel

05.09.2013

Yugo 45 Tekst sa video prilogom!

01.09.2013

Tesla Model S

29.08.2013

Intervju sa CORRADO LOPRESTOM

27.08.2013

Jeep Cherokee

26.08.2013

Bentley Flying Spur

14.08.2013

Trendovi boja automobila

11.08.2013

Mobilni telefoni u vožnji

02.08.2013

Rolls-Royce Wraith

31.07.2013

SAAB

18.07.2013

Spyker B6 Venator Concept

09.07.2013

FIAT 500L Living i 500L Trekking

07.07.2013

Infiniti Q50

26.06.2013

BMW Lusso Gran Coupe

23.06.2013

Oldtimer Klub Beograd

20.05.2013

Bad Homburg

15.05.2013

Boschert B300

29.04.2013

Baterije budućnosti?

19.04.2013

Muzej saobraćaja u Bratislavi

04.04.2013

Sretenjski Off Road karavan 2013

28.03.2013

SOMFY

21.03.2013

Statistika prodaje

17.03.2013

Ford EcoSport

12.03.2013

MQB platforma

08.03.2013

Toyota Auris Touring Sports

22.02.2013

Istorija Toyote Corolle

12.02.2013

Consumer Reports Tekst sa video prilogom!

08.02.2013

2012 Dartz PROMBRON Aladeen Edition

05.02.2013

Ford Transit/Tourneo Custom

29.01.2013

BMW Concept Serije 4

08.01.2013

Peugeot 2008 Concept

06.01.2013

Fiat Linea Tekst sa video prilogom!

04.01.2013

Honda CR-V

03.01.2013

Lamborghini Urus

31.12.2012

RRRolipop muzej - Eggenburg, Austrija

24.12.2012

HOFMANN - AUTOSERVISNA OPREMA

17.12.2012

Završetak oldtajmer sezone u Nemačkoj

10.12.2012

Deset stvari koje morate znati o gumama

08.12.2012

2013 Toyota RAV4

30.11.2012

Oldtajmer muzej – Bavarska

27.11.2012

Hydra Schmidt Coupé

14.11.2012

Hiperprodukcija

11.11.2012

75 godina Toyote

04.11.2012

Peugeot 4008/Citroen C4 AirCross

03.11.2012

1976 Chrysler New Yorker Brougham

30.10.2012

Blue Corridor 2012 Rally

27.10.2012

Opel Mokka

25.10.2012

Oldtajmer skup Beograd

19.10.2012

Nova Opel Cascada

18.10.2012

Opel Olympia

05.09.2012

Mercedes-Benz 170 SCB

27.08.2012

Volvo kaskaderska akrobacija

24.08.2012

10. skup moto kluba „CLASSIC WHEELS“ u Futogu

17.08.2012

Seat Leon

27.07.2012

Renault Clio IV

11.07.2012

Tržište polovnih automobila

07.07.2012

Opel rođendanska žurka na Hungaroringu

02.06.2012

Oldtimer Expo - Budimpešta 2012

02.05.2012

Oldtimer Expo 2012

27.04.2012

Udruženje istoričara automobilizma

26.04.2012

Downsizing

14.03.2012

Goodyear

05.01.2012

Muzej oldtimera

29.12.2011

Most kod Beške

05.11.2011

Porsche 959 Tekst sa video prilogom!

04.11.2011

Albert Biermann, šef odseka za razvoj BMW-a

21.10.2011

Audi A6 Avant / BMW 5 Touring / Mercedes E220 Estate

14.10.2011

BMW M3 E36

10.10.2011

VW i ekologija English version Tekst sa video prilogom!

21.09.2011

Salon automobila u Frankfurtu

13.09.2011

Rezerve nafte veće nego što se misli Tekst sa video prilogom!

21.07.2011

Devetostepeni menjač

10.06.2011

BMW serije 8

03.06.2011

Alternativna goriva

21.05.2011

Audi A6 2.0 TDI vs BMW 520d vs Mercedes E220 CDI

05.05.2011

BMW Innovation Days 2011 Tekst sa video prilogom!

23.04.2011

5 neverovatnih inovacija Mercedes-Benza

20.04.2011

Najjeftiniji automobili na svetu

12.04.2011

Najskuplji svetski automobili Tekst sa video prilogom!

04.04.2011

Film Tekst sa video prilogom!

31.03.2011

Audi A6 vs Mercedes E klase vs BMW serije 5 English version Tekst sa video prilogom!

18.02.2011

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

17.02.2011

Tehnologija

03.02.2011

Novi momenti u slučaju 'registarskih tablica'

03.02.2011

Ford Focus vs VW Golf vs Opel Astra

19.01.2011

Intervju - Karl Lagerfeld English version

04.01.2011

INTERVIEW - Vladimir Rebić, zamenik Načelnika Uprave saobraćajne policije

21.12.2010

Prodaja

16.12.2010

MICHELIN Alpin 4 Tekst sa video prilogom!

15.12.2010

Koliko verujete automobilskim novinarima? English version

30.11.2010

Saobraćajna dokumenta

16.11.2010

Zimska oprema

04.11.2010

Zatamnjivanje stakala

25.10.2010

Mercedes-Benz 500 E Tekst sa video prilogom!

18.10.2010

Salon automobila, Pariz 2010 - Komentar English version

10.10.2010

Prominent woman entrepreneurs

24.09.2010

Automechanika 2010

20.09.2010

Ekskluzivno Tekst sa video prilogom!

17.07.2010

Mercedes SLS E Cell Tekst sa video prilogom!

08.07.2010

Alfa Romeo – prvih 100 godina

05.07.2010

Ekskluzivno

24.06.2010

Zanimljivost Tekst sa video prilogom!

18.06.2010

Jeep Club Srbija Tekst sa video prilogom!

15.06.2010

Most na Beški

08.06.2010

Poređenje

07.06.2010

Akcija

26.04.2010

Hibridna vozila

07.04.2010

Humanost

07.04.2010

G-Couture, samo za odabrane

06.03.2010

F1 - 2010

15.02.2010

Lorinser

13.02.2010

„Gazela“ naša nasušna

02.02.2010

BMW C1-E Tekst sa video prilogom!

26.01.2010

F1 na vodi

05.01.2010

Carine

15.12.2009

Audi A8

04.12.2009

Lizing

02.12.2009

Nauka u službi frizure

20.11.2009

Aston Martin Rapide

21.10.2009

BMW Z4 by AC Schnitzer

26.09.2009

Nautika

08.09.2009

Porsche Panamera S (4S)

02.09.2009

Prva vožnja Mazdaspeed 3

25.08.2009

Polovni automobili

10.07.2009

Zakon o bezbednosti u saobraćaju

05.06.2009

Aerodinamika

22.05.2009

WorldFirst Racing

15.05.2009

GT2 i GT-R

30.04.2009

Milan 2
18.7.2015 01:49
20
0

Svaka castPeki, sjajan tekst. Nego da te pitam, jesi dohvatio u sake novu Mazdu 6? Ziv se pojede da me neko ubedi da je zaista istina i da to nije samo marketing (novinaru placen rucak za hvalospev) da je nova 6-ica rekorder po maloj potrosnji sa novim 2.0 skyactiv benzincem u obe verzije 145/165ks u odnosu na konkurenciju sa manjim motorima, ali slicne snage uz pomoc turbine. Neki pisu, novi npr 1.4, 1.6 turbo motori sa oko 150-160ks trose daleko manje od atmosferaca jer imaju veliki o.moment, a sad kad se pojavila nova 6-ica, drugi opet pisu kako trosi puno manje od manjih turbo motora uz gotovo identicne performanse. Naslov u jednom magazinu: Mazdin 2.0 atmosferac uzvraca udarac i zadaje nokaut turbo motorima slicne snage. Ajd sad budi pametan, ko laze?

don
18.7.2015 07:00
19
6

Mazda 2,definitivno. Skladnija,ukusnija unutrasnjost (mada i ovdje ima zescih propusta) u poredjenju sa francuzom. Od sve opreme, iz izloga br. 2 biram sjedala,i to sa butnom podrskom. Bez toga nix. Molim druga Mlakara, da zavrti kolo srece.
Ocekujem jacu suradnju fiata i mazde, snazniji turbo agregati....ma sta ce nam to,ionako 90% prodaje su motorici od 120ks, a na 1000kg cini cuda, jos po gradu, a nema turba davse pokvari.milina.

evroskeptik
18.7.2015 09:04
15
0

To je to! Moja dilema je ovim testom rešena jer mi treba auto za grad

Enzo
18.7.2015 09:59
21
1

Mala sugestija za Pekija: mozete li da pored standardnog testa sa flasom uvedete i test stavljanja kofera standardnih dimenzija (mali i veliki za avion) u prtljaznik?

Primera radi, u relativno mali prtljaznik moje Alfe sasvim lepo staje kofer uzduzno postavljen (ostaje jos 5cm neiskoriscenog).
U rentiranom 308, kofer je morao popecno, ostavljajuci neverovatnu kolicinu neiskoriscenog prostora.
U drugom, Ypsilonu, savrseno su se slozili veliki i mali, u nestvarno malom gepeku.


Japanautofan
18.7.2015 11:17
20
0

Kada bi samo ona sedista iz CLIA prebacili u MAZDU bila bi "savrsena" :))) Jedna sitnica me zanima kod ova dva automobila ? Uporedna cena velikog servisa i odrzavanje u garantnom roku. Mali turbo benzinci su jos relativno novi i koliko im je skuplje (ako je) servisiranje nego kod klasicnih atmosferaca ? Inace odlican test. Znaci Renault vise nije "plasticna kanta" :)))

Sinisa
18.7.2015 12:33
13
6

Sto se mene tice, najlepsi i najatraktivniji auti u segmentu, clio ima sve, u varijanti sa 1.5dci 110ks i 6 brzina, nepobedivo, ovaj motor 1.2 TCe/120, tek treba da se dokaze. Mazda extra vozilo za nekoga ko ne planira menjati auto sledecih xy godina, ova varijanta bez turbine je oslobodjena problema veliki broj godina, ni on nije dokazan, ali znamo da japanski benzinci traju, traju ...

Boki
18.7.2015 14:06
6
3

Clio u Srbiji startuje sa 9990 eur.

Hans
18.7.2015 14:15
11
5

Mazda, Mazda i samo Mazda. :-) Razlog su fantastican dizajn ali i "pravi" benzinski motori. Koliko kolega Laserb ne podnosi Renault, e isto tako ja ne podnosim turbinu, ne daj Boze jos i u kombinaciji sa mrskim dizelom. :-)

lazar bojanić
18.7.2015 16:01
13
5

turčin udario na samuraja :-)

sve ono što su stručnjaci iz Hiropime pričali u vezi turbo benzinaca je istina i sada se lepo vidi da skoro isti automobili imaju lepu razliku u potrošnji u korist atmo motora . To što TCe motor bolje vuče ne igra ulogu jer se ovde niko neće trkati od semafora do semafora . A o dugotrajnosti i servisima da i ne pričamo .

Opet Clio je po meni više multifunkcionalan što je u ovoj klasi "must have" opcija ... a pored toga igleda "chic" tako da verujem da će ga Mazda teško stići po broju prodatih primeraka .

PS
Odličan test , sad molim Vas pređite na klasu iznad :-)

don
18.7.2015 16:12
8
5

Podrzavam Japanca po pitanju cijene servisa, sto je bila moja stara zamjerka testovim, jer je to vazna stavka. Takodje, Enza u njegovom nastojanju da nam se predoci istina o gepeku, jos kad znamo da je primjerice vw poznat kao lazov, te da obicno ima manju zapreminu,samo je problem tzv belaj Pekiju sto mora nositi sa sobom koferce. Valja se zrtvovati za raju

Mario
18.7.2015 16:31
8
3

Nije fer da autor teksta ne kaze da je zvanicna cena baznog Klia 11.290 eura, ali da se na popustu dobije za 9.490 eura, reno uglavnom non stop ima te ludacke popuste .... uvek cenovnik na -renault. srbija- ima prikazane dve cene, zvanicnu i sa popustom. Za 12.590 eura na popustu je expression oprema sa dci 75ks motorom, sto mu dodje samo 1.000 eura skuplje nego Mazda sto je ozbiljno ozbiljno bolja kupovina nego mazda za 11.490 eura ( u slucaju da mazda kosta 11.490 i da ne moze da se dobije popust, i to treba proveriti i objaviti )

Mazda je lepa, moderna i atraktivna, posle Klia definitivno najzanimljiviji dizajn u klasi, ali je skučena u kabini, probao sam na sajmu da sedim napred i pozadi, čak sam se napred bukvalno sudarao ramenima sa drugarom. Klio je dnevna soba za mazdu.

carobnjak
18.7.2015 18:09
11
2

Dileme nema: nizi od 180cm birace Mazdu dok visima preostaje samo Clio, ko ne veruje nek proba! Inace su oba vrh B segmenta...
Pozdrav

Al
19.7.2015 01:02
3
6

@Lazar Bojanic
Mislim da tce bolje vuče pri preticanju tj onda kada je najpotrebnije . Od semafora do semafora će brže stici mazdica. Inače su mi oba automobila vrh. Što se tiče pouzdanosti ovde se govori o novim automobilima tako da bih vrlo rado uzeo malog turbaša.

Dr.Bre
19.7.2015 12:18
9
2

Da li možete popraviti ovaj sajt da prilikom čitanja kometara čovek može lako da pročita ko i kada je komentarisao i da se lako vidi odnos ocena komentara + i - ? Datum i nick nisu u liniji sa početkom komentara.

dakar
19.7.2015 12:25
1
12

ja sam oduseveljen novim mazdinim modelima,u svakom segmnentu, medjutin nikada ne bih uzeo ni jedan od njih-razlog bezobrazno su skupi,ok biseri su tehnologije ali evropljani (osim vw) daju daleko bolji odnos cena-oprema.

Milan 1
19.7.2015 12:27
11
5

ja mrzim turbobenzince, 1,8TSI nisam mogao da napojim. Ozbiljno sam se zabrinuao zbog najave restrikcija u gradovima prema dizelima, poceh cak da razmisljam o hibridu kao buducem pogonu. Ne znam koliko je mazdin pristup resenje, ipak su rezultati ograniceni.
Mazda 2 vs Clio: Po meni uopste nisu konkurenti. Mazda je izbor mladje generacije za devojacki auto, clio je za porodice. Mazda da poradi na zastiti od korozije, sad su kao opel 90-tih, mehanicke mazge koje je zalosno videti posle 10 godina sa otrulim blatobranima.

Paprikar
20.7.2015 07:47
7
0

Licno misljenje je da je Mazda 2 jedan od najlepsih automobila, i da ce to biti jedini adut prodaje. Mnogo boljih u smislu prakticnosti i prostora ima od njega. Isto tako Klio je na ovom testu promisljeniji izbor, ali i u slucaju preprodaje, ali i udobnosti jer ovi automobili provode svoje vreme najvise u gradu, pa je logicno i da tu budu udobni
Ne slazem se sa izjavom jednog od komentatora da nazad ima mesta za one ispod 180 jer i sa mojih 180 imam nedostatak porostora iza sebe u toj novoj Mazdi 2 koju sam probao na sajmu.

Paprikar
20.7.2015 10:41
3
2

@carobnjak
Jel si ti visok manje od 180 cm?

don
20.7.2015 10:58
4
3

peki, dje se u Parizu moze jeftino a dobro najest sa familijom, to mene zanima?

Bobo
20.7.2015 12:47
3
2

Sto se tice b segmenta, meni je Clio 1.5 dci nepobediv izbor u nekoj dobroj opremi.Ozbiljna zamerka za Initiale Paris paket opreme zbog ekstremno velikih tockova i niskog profila, to bi bilo O.K. za neki gt ili sport cup paket, ali za nivo opreme koji istice udobnost, mislim da je potpun promasaj i nepotreban trosak, iako su mi naplaci prelepi.Mazda je takodje fenomenalna, unutrasnjost sjajna, jedino mi je bok nekako konfekcijski.

carobnjak
20.7.2015 13:55
5
1

@Paprikar
ne, visok sam 193cm i moj komentar se odnosio na PREDNJA sedista, utoliko gore za Mazdu!

otac Makarije
20.7.2015 14:39
7
1

Pošto kola ne čini samo dizajn, već i "dugoročna podrška kupcu po razumnoj ceni", pri čemu kola treba da služe i za komforan prevoz putnika ( a ne samo za gledanje ), ja bih "glasao" za clio.
Ima na B92 par komenatra vlasnika mazde (na vesti od 17.07.15. o rastu prodaje mazde), iz kojih može da se zaključi šta to znači "odsustvo podrške kupcima" mazde. Kao i komenatara vlasnika o koroziji (i kako se oko toga zamazuju oči vlasnicima koji to reklamiraju), a što kao temu odavno nećete sresti kod ostalih brendova.
Sve to je meni načelno jako tužno, uvažavajući činjenicu da mazda ima fantastične atmosferske motore.
Ali, prosto, "celi paket" možda nije najsrećniji izbor.

Bobo
20.7.2015 15:23
4
1

@Don
U McDonalds-u!

Upucen u stvar
20.7.2015 15:36
5
2

Mazda Srbija, danas i pre dve godine su kao "dupe i oko"! Servisna mreza Mazde danas funkcionise savrseno za razliku od nebrige i lose organizacije u prethodnom periodu.

Gane M
20.7.2015 15:41
6
2

Vozim Mazdu 626 12 godina i nemam ama bas nikakav problem sa servisiranjem jer na servis ide samo da se menja ulje i filteri, presao kod mene preko 236.000 km


Boki
21.7.2015 00:46
0
5

Dpbar test, lepo sve opisano, ali mi nije jasno zasto je kod Mazde nedostatak odbojnika mana. Zar ih Clio ima???

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: