Promocija

Renault Clio IV

Clio IV „Osvajač“

Francuski adut B segmenta je svoje osvajanje „Starog kontinenta“ započeo sa zapada Istre


Rovinj je tokom svoje istorije menjao vladare. Osnovala su ga ilirska plemena, pre nego što je potpao pod rimsku upravu. Rimljani su mu i nadenuli ime Ruvinium, čija je izvedenica na srpsko-hrvatskom i italijanskom i dalje na snazi. Interesantno je da je Rovinj sagrađen na ostrvu, da bi 1763. bio pripojen kopnu zatrpavanjem kanala.

Bio je deo Vizantije, kao i Franačkog carstva, a nekoliko vekova su su Rovinjem vladali različiti feudalci. Kasnije je bio deo Mletačke Republike, a nakon Napoleonovih osvajanja, sve do I svetskog rata je pripadao Austrougarskoj imperiji. Od 1918. do 1947. se nalazio na teritoriji italijanske države, da bi bio sa ostatkom Istre pripojen SFRJ, odnosno SR Hrvatskoj.

U vreme kada se tim Vrele Gume Media Sistema našao u Rovinju, jedan drugi osvajač je stupio na scenu, i to osvajač na četiri točka.

Potomak DeZira
Ime ovog „osvajača“ je Renault Clio „četvrti“, a poznat je kao „vladar“ u B segmentu automobila. Takođe, slavu je stekao s gotovo dvanaest miliona prodatih primeraka od 1. generacije koja je lansirana sada već davne 1990. godine.

Već na prvi pogled, bilo je jasno čije gene nosi novi Clio kada je u pitanju izgled, koji je bez dileme, njegov glavni adut. Da li se sećate Renaultovog elektro koncepta DeZir, koji je 2010. predstavljen na Auto salonu u Parizu? Dizajnerski jezik automobilskog umetnika Lorensa van den Ekera (Laurens van den Acker) je „preveden“ na narečje B segmenta automobila, a nasleđena je i atraktivna crvena boja koncepta, koja je takođe jedan od zaštitnih znakova novog Renault Clia. Dakle, vizuelni identitet je upečatljiviji nego ikada ranije, sa primesama topline i senzualnosti koje prethodnici nisu posedovali. Iz svih ovih razloga, u budućnosti ćemo gledati nove Renaultove modele koji će takođe biti nosioci novog dizajnerskog jezika marke.

Ambijent za automobilske sladokusce
Početno divljenje skulpturalnosti novog Renault Clia se nastavilo i ulaskom u kabinu. Sasvim je jasno da se u ovom domenu duboko zagazilo u C kategoriju automobila. Ergonomija je bolja nego u bilo kom drugom automobilu segmenta, a u velikoj meri je porađeno na utisku luksuza i prestiža, posebno kada se radi o verzijama trima u dva tona. Kvalitet materijala je značajno podignut na viši nivo. Prostranost kabine takođe naginje ka nižoj srednjoj klasi, kao i prtljažnik zapremine 300 l.

Pun pogodak Renaulta je ponuda koja se tiče personalizacije modela. U igri je pet paketa kada je u pitanju spoljašnjost automobila. Svaki od njih akcenat stavlja na različite delove karoserije upotrebom hroma ili obojenih elemenata. Naplaci od 16 inča dolaze u dve, a 17-o inčni u četiri boje s dijamantskim efektom. Varijante enterijera su još raznovrsnije, jer ih ima ukupno sedam, gde se takođe upotrebom različitih boja i motiva naglašavaju različite komponente unutrašnjosti.

Inovativnost kao tradicija
Inovativnost je još jedno obeležje novog Renault Clia. Ponuda, kada je multimedija u pitanju, dolazi u dve verzije. Ono što je nas, ljubitelje muzike posebno oduševilo je Renault Bass Reflex sistem. Radio uređaj je opremljen Bluetooth sistemom koji omogućava slušanje muzike s prenosivih uređaja, kao i „hands free“ telefoniranje. Uređaj može preuzeti imenik s vašeg mobilnog telefona, a mikrofon je ugrađen u vozilo. Tu su naravno i USB i AUX priključci, a CD plejer je poslat „u penziju“ kao zastarela tehnologija. MEDIA NAV sistem sa „Nav N Go“ navigacijom i je deo standardne opreme u dva od tri paketa.

Za ljubitelje tehnologije, tu je Renault R-Link. Dostupan je uz doplatu, a zadatak mu je da vozilo poveže sa svetom interneta. Ono što smo mogli da primetimo da je upotreba laka i intuitivna, a sama grafika u velikoj meri podseća na rešenja jednog poznatog proizvođača mobilnih telefona.

ECO mobilnost
Ipak, više nego na društvene mreže, pažnju smo usredsredili na vožnju. Novi Clio nastavlja aktuelnu Renaultovu filozofiju dobrih performansi, štedljivosti i male emisije štetnih gasova. Nove stavke dolaze u vidu Energy TCe 90 i TCe 120 turbo benzinskih motora, gde je prvonavedeni „trocilindraš“ zapremine 0,9 l. Snažniji dolazi sa automatskim menjačem sa dvostrukom spojnicom, i u toj konfiguraciji će biti prava vozačka poslastica. Dizel partija u vidu dCi porodice je takođe značajno unapređena.

Trocilindarski turbo-benzinac isporučuje 90 KS pri 5250 o/min, a 135 Nm maksimalnog obrtnog momenta je dostupno već pri 1650 o/min! Epilog ovih brojki je potrošnja od 4,3 l na 100 km i emisija CO2 od 99 g/km, što je poboljšanje od 21 odsto u odnosu na prethodni TCe 100.

Boje dizela brani Energy dCi 90, 1,5 litarska jedinica sa 90 „konja“ i Stop & Start sistemom. Obrtni moment od 220 Nm je dostupan pri 1750 o/min, što je poboljšanje od 20 Nm u odnosu na aktuelni dCi 90. Ovaj agregat može da troši samo 3,2 l na 100 km, uz emisiju CO2 od minimalnih 83 g/km.

TCe 120 zapremine 1,2 l, sa direktnim ubrizgavanjem goriva i turbo punjačem, raspolaže s maksimalnih 120 „konja“, a obrtni moment od 190 Nm mu je dostupan već pri 2.000 o/min.

Renaultov imperativ današnjice je u svakom slučaju ekologija. U tu svrhu, na instrument tabli su prisutni indikatori stila vožnje, kao i indikator promene stepena prenosa. Čak 95 odsto delova motora se može reciklirati, a više od 7 odsto delova je od reciklirane plastike.

Bolje podvozje i upravljački sistem
Kada je sama vožnja u pitanju, nismo imali dovoljno prilike da testiramo novi Clio, pa ćemo za to ipak sačekati test. Šteta, jer je novi model širi, niži i duži od prethodnika, kao i lakši za 100 kg, a povećan je trag točkova kao i međuosovinsko rastojanje. Sve to već u startu garantuje zabavu, mada bi ona donekle bila ograničena 1,2 litarskim benzinskim motorom sa 75 KS kojeg smo imali prilike da vozimo.

Prednje ogibljenje dolazi u vidu pseudo-MacPherson rešenja, putem trouglastih ramena povezanog s šasijom, što garantuje dobro prijanjanje, ali u isto vreme i udobnost. Torziona krutost je osetno poboljšana, što je doprinelo boljem i preciznijem upravljanju, bez gubitaka što se udobnosti tiče.

Zadnje ogibljenje je tipa torzione osovine s programiranim deformisanjem i spiralnim oprugama. U cilju povećane stabilnosti u krivinama, instaliran je i stabilizator, a efikasnom upijanju neravnina doprinose poliuretanski graničnici. Udobnost je značajno poboljšanja u odnosu na prethodnika.

Upravljač je elektrohidraulički, i direktniji je u odnosu na odlazeći model, prvenstveno zbog bržeg upravljačkog mehanizma.

Smeši se lepa budućnost
Druženje sa Renault Cliom četvrte generacije je predstavljalo pravo zadovoljstvo. Ovaj automobil je praznik za oči. U odnosu na model koji nasleđuje je unapređen u svakom mogućem smislu. Bez dileme možemo reći da je ovo trenutna perjanica B segmenta, posebno kada su u pitanju novi turbo-benzinski agregati, koje ovoga puta, nažalost, nismo imali prilike da isprobamo, ali s obzirom na iskustva s novom kolekcijom Meganea, Cliju se smeši više nego uspešna budućnost. Novi Clio se neće proizvoditi u verziji sa troje vrata.

Ono što je indikativno je velika migracija kupaca iz C segmenta koji se odlučuju za Renault Clio. Sa novom generacijom, predviđamo, da će taj trend biti izraženiji nego ikada.

Na kraju, ono što vas verovatno najviše interesuje je cena. Ono što nije menjano su tri paketa opreme, Authentique, Expression i Dynamique, koji dolaze u kombinaciji sa paketima personalizacije, Trendy, Elegant i Sport. Dakle, novi, lepši, bezbedniji, performantniji i štedljiviji Clio će za osnovni model poneti cenovnu etiketu od 9.990 evra sa uračunatim troškovima. U srednjem, Expression paketu opreme cena ide na 10.990 evra. Adut francuske marke se proizvodi u dve fabrike, u Flanu u Francuskoj i Bursi u Turskoj.

Tekst Pavle Barta
Fotografije Renault, Pavle Barta
13996
Postavljeno: 23.11.2012

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

Cakar
23.11.2012 09:31
37
12

Prelep auto sada,i ranije je bio kroz dosadasnje generacije uvek jeftiniji i funkcionalniji od malog Pezoa 205,206,207,a sada je prvi put i lepsi od Pezoa 208.

Srdjan
23.11.2012 10:05
32
9

Iako nisam ljubitelj francuskih vozila, ovaj Clio izgleda odlicno

Sale
23.11.2012 12:40
16
21

Nesto i nisam odusevljen.Ukusi su razliciti naravno.Mislim da po pitanju dizajna prednjaci 208,ali pokazace sve brojni uporedni testovi

Dejan L
23.11.2012 12:54
18
40

Video sam 208 i nakratko sedeo u njemu.
Video i sedeo u Kliju IV skoro 15 minuta.
Nema dileme, 208 je ozbiljnije urađen auto.
Ako se zanemari zapremina prtljažnika, u svemu ostalom, u kvalitetu plastike, u kvalitetu završne obrade i spojevi su precizniji, takođe u izboru materijala, preglednosti, stilu prednjači 208.
Klio je lepši spolja i izgleda mnogo veći, ali 2 osobe koje sede na zadnjoj klupi dodiruju se ramenima. E sad 700€ razlike... hmmmm, treba razmisliti

Don
23.11.2012 16:07
26
24

pa od nekih 12 keka startuje novi ceed.

euroskeptik
23.11.2012 16:58
38
9

Bas dobro izgleda! Medjutin ni Peugeot 208 nije za podcenjivanje. Bice to zanimljiva trka!

Čedomir
23.11.2012 17:52
33
10

Meni su na ovom novom Kliju najružnije ove registarske oznake(znate našta mislim).Sve ostalo može da prodje.

igi
23.11.2012 18:06
40
5

Šteta što ne ugrađuju 1.5 dCi sa 110ks iz Megana (i Dastera), kao što recimo ima prethodni Rio. Bio bi najjači u klasi.

Leon
23.11.2012 19:59
35
4

Lep je 208 ali Clio mi je nekako markantniji.Kod 208 se dizajner previše zaneo,preterali su kao i obično.Peugeot treba da zaposli nekoga ko bi furao samo jedan pravac a ne da upotrebi na jednom modelu sve što ume pa to posle ispadne napadno.Kod Clia mi se unutrašnjost ne sviđa nešto posebno,ali je u odnosu na odlazeći model pojam lepote.

Zex
23.11.2012 20:49
36
10

Najzad jedan lep plastikaner :) Bas me zanima kakav je za odrzavaanje i servisiranje ovaj mali motor i kako ce se vremenom pokazati. Za sada deluje ok. ako mu cena servisa nije prevelika za klasu kojoj pripada .

Milan 2
23.11.2012 21:34
15
47

Vidim da je u ovom tekstu Clio opisan tekstom prelivenim sokom za tulumbe, slatkorecivosti ne manjka ni najmanje, kao da je BMW.
Hm, hvaliti instrument tablu, pa to je neverovatno, ja odvratniju nisam video u zivotu.
Imam osecaj da su ga radili za seoske vasare, pa da ga fiksiraju ispod satora i deci da sluzi za simulaciju voznje kao igrica, eto takva je instrument tabla.
Spolja moze da prodje, ali mi je lepsi aktuelni Megan i iskreno, jedva cekam da vidim novu Lagunu.

Bolji je od bmw-a
24.11.2012 09:01
15
54

Kakav reno to nikad nije bio auto.Em preskup em od lose plastike,a od cene servisa a te glava zaboli...
A sto se tice instrument table dosad je na ovom kliju 6 tabli komplet zamenjeno u ovlascenim servisima toliko o kvalitetu e to ste trebali da napisete, dalje trosi 2 puta vise nego sto u novinama pisete a na otvorenom putu 30% vise ...Tako da za ovu sminku i sjajno uradjen sjaj u photosopu ,a inace najgoru farbu u klasi treba platiti ko za zastavu 10 doduse ona bar ima pocinkovanu limariju!!!!!!!!

sale
24.11.2012 14:25
30
11

odlican clio je zakon ali opet kvalitet interijera ce ovisit o paketu opreme pocetni plastika vrlo tvrda i gruba dinamiqe i visa initiale koja ce doc kasnije neusporedivo bolje i sajedala i gumirana plastika i obloge i bolja zavrsna obr
ada.steta al jbg.plati ko i kod nemaca i pocetni golf ili polo.
basic i trendline plastikarija

Dejan L
24.11.2012 18:31
19
51

Moje uočene zamerke Reno Kliju 4:
1. Oplate zadnjih vrata šuplje i šupalj zvuk, izolacija nula.
2. Na zadnjoj klupi mesta ima za 2 osobe čija se ramena dodiruju.
3. Preglednost unazad, kao da voziš bunker
4. Plastika loše obrađena i mnogo tvrda, spojevi loši.
5. Greda ispod zadnjeg branika je plastična.
7. Prednje krilo je od loše i meke plastike, kad se rukom nasloniš lako ga savijaš, far pomeraš sa sve krilom.
8. Display se klati napred-nazad ako probaš da ga povučeš k sebi rukom.
9. Ne kaže džabe Klarkson za Klija, mali francuski plastikaner.
Reno je posle Dačije, najveći prodavac plastike.

Firefly
24.11.2012 19:12
35
15

@ Dejan L

Pa za tebe je Ford T idealan auto. :-D

Sreten
24.11.2012 20:45
11
36

Neverovatno plastican. Da nisam video, ne bih verovao. Francuzi moji 21. vek je

Vannabe
24.11.2012 20:54
14
42

@ zex
Najlošija plastika ušminkana da se svidi mladima. Nema lošije odrađenih spojeva u celoj be klasi.
@ Dejan L
Slažem se, čak i Fijat Punto ima kulturniju plastiku enterijera. Išao sam da vidim Clio IV na Voždovcu, hteo sam ga iskeširati, Stepway i Clio IV, 2 načina za bacanje novca. Za taj novac kupih Fiestu i srećan sam kao dete

Zex
24.11.2012 22:15
21
14

@Vannabe Nisam ga video uzivo tako da ne mogu dalje komentarisati ali za te pare ima sirok izbor modela. Nepisano pravilo je da se ne kupuje "novi model" sa pocetka proizvodnje koji jos nije prelezao decije bolesti. Svaka cast na izboru (Fiesta proverena po kvalitetu i pouzdanosti) mada bi ja pre pazario nesto "Made in Korea"jer me neodoljivo podsecaju na Japance kada su se trudili da kvalitetom pridobiju svetsko trziste.

Vlado, Niš
25.11.2012 02:37
29
12

Monsieur Clio IV je fantastičan, jedino mi se ne svidja taj tuch-screen! Detaljno sam ga proučio na sajmu u Nišu, šteta što nije bio i 208 da bih mogao da ih uporedim. Motorče stvarno izgleda malo, šteta što je Nissanovo a ne Renaultovo. Obožavam male nervozne Renoove benzince!

testosteronac
25.11.2012 08:57
33
10

ma vi svi ovde vozite plastikanere sto pametujete slazem se da su pocetni ili bazni modeli plasticni ali clio ni polo ni corsa ili 208 nisu audi a7 ili mb s klase stoga ne kenjajte!a recimo gledo sam test nove a klase super auto svidja mi se i vrlo je lep i zamisli ispod konzole i armatura izmedju sedala i menjaca jao plastikaner isto ma zamisli mersejdis pa su se ustrucili plastiku tvrdu i gadnu da spoje!a a klasa koliko ono kosa?helou spustite se na zemlju?

Firefly
25.11.2012 10:38
32
7

Gomila lupetanja oko plastike. Prvo opipajte pa onda lupetajte. Testosteronac je napisao kako jeste. Nisu mi jasni ovi što clija nisu videli ni na slici a pametuju.

Dejan L
25.11.2012 11:13
15
40

Svaki ima plastiku, ALI RENO IMA NAJTVRĐU, A UJEDNO NAJTANjU. Kvalitet plastike NULA. Ceo prednji deo se ljulja, branik, krila i farovi u kompletu. Greda (držač) zadnjeg branika PLASTIČNA.
Ja sam lično sedeo u Kliju dobrih 15 minuta. Sve sam opipao, pritisneš krcka, oštre ivice, neobrađeni spojevi, nepravilni zazori. Toliko jeftine plastike je ispod svakog nivoa.
@ Vannabe
Bravo za koentar, tako je, jer u Fiesti je sve precizno i nema tvrde plastike, ona je rafinirana i meka, na dodir kao koža. I slažem se za KLIO 4, mnogo su štedeli.

Dejan L
25.11.2012 12:23
18
43

Na osnovu čega lupate minuse, ako niste ni videli ni seli u Clio 4?
Niste mi jasni. I da li ste sedeli u bilo kom novom automobilu B klase?
Clio 4 je najplastikaner u klasi. A negativne bodove mi daju oni koji se lepe na šminku. Svi imaju plastiku, ali Reno je promašio skroz.
Ja se slažem da je Clio 4 lep, a sve drugo što ima Clio 4 je jadno.

vlajce 330ci
26.11.2012 19:28
16
30

Novi clio u zadnjem delu podseca na neke modele SEATA,dok je prednji deo bolje odradjen sa bokovima, koji su mozda previse zaobljeni.Kvalitet unutrasnjosti je vrlo slab cak i slabiji u odnosu na prethodnu generaciju.Zivim blizu garaze RENAULT a vlasnika licno poznajem vise godina pa smo odlucili da napravimo mali uporedni test, clio dinamique protiv citroena c3 exclusive.Sto se tice udobnosti tu citroen odnosi pobedu kod ostrije voznje clio ima nesto boje upravljanje jer je tvrdje trimovan samo da kazem da clio nosi identicnu platformu od prethodne generacije sa razlicitom reglazom.Na red je dosla unutrasnjost i tu pocinje drama za clio.Kvalitet plastike zavrsna obrada spojevi su prilicno slabijeg kvaliteta u odnosu na citroen, inace citroen je bio opremljen sa prednjim vetrobranom zenit.Kad se sve sabere, genaralno clio je jedva prosecan u kategoriji inace ovde u FRANCUSKOJ daju 5 god garancije za clio.Sto se tice prodaje za FRANCUSKU za sad vodi 208 i duo c3 ds3.

strnokosac
27.11.2012 17:11
33
6

upravo juce sjedao u novom cliu 0,9 tce dinamiqe zutom sa crvenim trimom u unutrasnjosti i crno crvenim presvlakama.bit cu iskren i nepristran auto je ok stvarno je velik i samo malo uzi od meganea.kvaliteta unutra je ok istina dolje oko mjenjaca ibpepeljare je dosta plasticno i zadnji paneli na vratima plasticni ali sve spojeno na mil.nista ne skripi sve dihta.vani isto sve je ok pogotovo veliki renaultov logo i natpis clio ispod.jako je kvalitetna boja i lak.gepek odlican za tu klasu jedino glup onaj mikro prozorcic to nicemu ne sluzi jedino dizajnerska finta.recimo haubu dize amortizer a ne sipka to mi se svidjelo.touch screen dobar sve se radi preko njega i putno racunalo sa mnogo funkcija.ne svidja mi se sto nema pokazivac temp.motora a pokazivac kol.goriva pre velik!ostalo sve za 5 ili 4+!a tu plastiku ako je sad malo grublja to su ostavili za redizajn da poprave!toliko o cliu 4.sve u svemu vrlo dobar auto.

Der auto
27.11.2012 19:07
12
25

Toliko sam se iznenadio, da sam morao da odem do salona i da ga vidim. Da se shtedelo, shtedelo se i to svuda. Zadnja vrata iznutra, ma je li moguce, kao kod Sandera. Spojevi kod osnovne opremi su loshiji, osecao sam se kao u Shkodi iz 1991.godine. Ali dobro, valjda ce uvazhiti mishljenje kupaca. U firmi vozim Fabiu karavan i predlazhem svakom da ode da uporedi sta nude cheshki nemci. Najbolji u klasi unutra je C3

sandero
27.11.2012 19:51
6
30

Za ovo cudo pod haubom treba cudo para da se odrzava a jos vece cudo je redovno odrzavanje.Skoro je bio test na kablovskoj auto trosi 5 na otvorenom 11 po gradu zedan im je 1.6 benzinac iz megana ali i ovaj nezaostaje!!!
Ako uzimate uzmite dizela od 4-8 litara al uvek isto a ovde uvek razlicito4-7-9-11!!!

strnokosac
27.11.2012 20:25
26
7

a gle vjerujem da je to sa plastikom namjerno.teraju te da uzmes skuplji paket opreme ili top opremu a to kosta kolko para tolko muzike i jos jedna bitna stvar skuplji paketi opreme ne samo kod clia nego i kod drugih bolja je zvucna izolacija kod
skupljh oprema provereno.jednostavno ima ljudi kojima plastika nije bitna bitno je da se auto ne kvari cesto i fa sluzi svrsi.jer negativno sam se razocaro kad sam isto tako sjeo u golf 6 basic trendline bzvz.plastika isto na vratima i ispod uglavnom a golf kosta isto je sa novom astrom pocetna essentia plastika ko u lanosu ali cosmo i sport sasvim druga pesma i miris premijuma to je tako danas.ako hoces prestiz plati.ali opet mislim da je prosli clio 3 imao bas mekanu i dobru zavrsnu obradu zato mi nije jasno zasto prave takvu razliku medju paketima opreme tj. kvalitete ugradjenih plastika i drugih materijala jer i tkanina je bolja na sicevima neg na ulaznon modelu a jbg.varaju nas gde stignu a sve je to skupo i preskupo!!!
pozdrav der autu!



kill.bill
28.11.2012 21:29
28
3

ma sto se zamarate vi svi oko te plastike a boze dragi a kako bi po vama izgledo savrsen auto gradske klase pa nisu oni slucajno fulali s odabirom materijala i plastika a sta bi radili il poboljsali u redizajnu i sledecem modelu pa to svi rade a inace ovaj clio najbolje izgleda do sada i ima minimalisticku kabinu bez puno djidja midja tipke i prekidace menja touchscreen i to je buducnost i to je trend i jasno ko dan ak vam se svidja kupi ak ne kupi konkurenta .ovo je clio koji je namjenjen mladima i sportski nastrojenima dok je trojka bio bezveze i ruzan ovaj superizgleda a plus toga za sad su samo dva paketa opreme i dva tri motora a gde je jos gt initiale,privilege,gordini,wiliams rs itd. zato je i tako na pocetku a mozda ce usput i presvuc tu plastiku gumiranim delovima.a vi samo gledate tu plastiku a necete reci da clio ima u seriji i esp,hill holder,asr i da je 100 kg laksi.

hellreiser
28.11.2012 22:35
27
4

ma novi clio je fantastican treba sam pricekat godinu dve da se uhoda proizvodnja i da izadju nove serije i motori i bit ce jos bolji konacno clio koji je lep i atraktivan i nosioc novog dizajnerskog pravca sa novim dizajnerom .cekam novi 1,2 tce sa 120 ks i tdizel 1,6 dci sa 130 ks u gt ili cak rs izvedbi nesto kao golf gtd e to ce da bude clio i po ipak ovi mali motorcici su ipak za nezahtevne i za po gradu idealni jer za drugo slabo idu a puno trose makar sam citao da ovaj mali trocilindras ide ko zmaj samo upitno je kolko ce trajat tak su hvalili i tsi 1,2 pa je jako los a odrzavanje skupo ko da imas 2,0 .

Firefly
01.12.2012 12:40
30
6

@ Dejan L

Zar ne osećaš da si dosadan s tom plastikom? Prvo i osnovno pišeš neistine i lupaš gluposti.

Che
01.12.2012 12:48
19
6

Meni ovo liči kao skup zaposlenih u konkurentskim kućama koji su se našli da pišu gluposti.

sakmajdik
03.12.2012 21:08
14
2

ma novi klijo je fantastican i u opremi dinamik uopste nije plastikaner nego je sve gumirano i spojeno na milimetar i nista ne krca i skripi u voznji a ovjes je naspanan na prciznost madavhe malo krut i tvrd ovaj mali motor uposte ne odaje svoj premali obujam jer ima takav shus i pici ko lud a pritom nije ni glasan sano lagano mrmori znam probao i vozio mozda mu fali 6.brzina i analogni brzinomjer to su mu zamjerke po meni sve ostalo 5i pol.jer taj digitron ko da igras nfs.i istina iza ima malo manje mesta nego sto ocekujete ali gepek je zato ogroman za tu klasu

ja
06.12.2012 21:55
1
8

jeste lep vako nako al rešo re resš auo koji voli doktore vise nego leba,nikad vise reno bilo sta drugo ali reno jok

salospek
07.12.2012 17:13
11
2

ma pa ako si se ti opekao sa renolom uredu neces ga vise kupiti ja licno imam starog clia prve gen. 15g.starog 1,2 60ks obican nista posebno ali auto pouzdan redovno servisiran nigdje hrdje irginal lamela kvacilo auto dobro ide u malo trosi.nisam se s njim nikad opekao i nikad me nije iznevjerio.sve radi na njemu kao prvog dana od elektrike i mehanike jedino sto mu je mjenjano su diskovi kcnice lezajevi prednji i amortizeri i 2lonca zadnja masina nikad otvarana!toliko o cliu meni vrlo dobar auto.za druge neznam!

Mile
13.12.2012 11:14
4
1

Veoma dobar auto u okviru svoje klase,ali po mom misljenju ima dva minusa.
1.malo mesta na zadnjim sedistima u odnosu na velicinu auta preko 4m i ogromno medjuos.rastojanje
2.cene kojima je startovao su visoke i moraju ici uskoro po 1000 evrica dole

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: