Ekskluzivno

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

Mali buržuj

Po Renaultu, čak i mali Clio ima pravo na vrhunsku dozu luksuza. Nazvan Initiale, poseduje takvu koncentraciju prestiža, da se bez kompleksa može nadmetati sa modelima u premijum segmentu

Daleke 1988. godine, Renault je po prvi put predstavio luksuzni gradski automobil, poznat pod imenom Super 5 Baccara. Sećam se kao da je bilo juče, koliko li sam samo „balavio“ u prodajnom salonu, diveći se do tada neviđenoj opremi u segmentu. Kožna sedišta, debele podne obloge, sportski volan, aluminijumski naplaci, centralno zaključavanje, električni podizači stakala, servo asistencija , auto radio Pioneer..., i ispod haube „snažni“ 1.7 od 90 KS.

Clio, koji ga je nasledio 1991. godine, preuzeo je isti agregat i sličnu opremu, obogaćenu klima uređajem, ABS sistemom, alarmom i halogenim svetlima za maglu. Vrlo brzo, postaje veoma popularan, zahvaljujući čuvenom reklamnom sloganu „elle a tout d’une grande“ (ima sve kao veliki). Par godina kasnije, a sve zbog sudskog spora vezanog za brend Baccara (istoimena firma čuvena je po proizvodima od kristala), Renault prestaje da upotrebljava ovo ime, zamenivši ga sa Initiale. Dve naredne generacije Clija isto tako su imale pravo na njega, prateći modne tredove i napredak tehnologije.

elegantna spoljašnjost,
kvalitetna i bogata unutrašnjost,
sprega motor/menjač,
ponašanje na putu

cena,
narušena udobnost,
osetljiva karoserija,
potrošnja po gradu

Tako je i sa poslednjem generacijom, s tim što je Clio 4 morao sačekati dve godine od lansiranja. Iskreno rečeno, vredelo je, jer osim što Initiale ima vernu klijentelu, ujedno mu omogućava da se nadmeće sa komšijskim Citroenom DS3 i Peugeotom 208 XY (isto tako najprestižnija verzija). Renault ujedno želi da otme i po kojeg kupca mališana tipa Mini Cooper i Audi A1, od kojih je osetno jeftiniji, ne i atraktivniji. Uprkos tome, nema mu se šta prebaciti po pitanju izgleda. Od „običnog“ Clija distancira se novim bojama karoserije, kao i specifičnim odbojnicima, modifikovanom svetlosnom grupom u kombinacili LED/Xenon, aluminijumskim zaštitnim lajsnama na bokovima, brojnim natpisima Initiale (na poklopcu prtljažnika, boku, pragovima i u samim farovima), sportskim završetkom izduvne grane i pre svega prelepim aluminijumskim naplacima od 17 cola.

Pažnja, veoma su osetljivi na ivičnjake, već prvog dana uspeli smo da ih oštetimo prilikom parkiranja. Nažalost, ovako elegantan i upadljiv, Initiale privlači previše nedobronamernih pogleda, do te mere da je bio vraćen u press centar par dana pre dogovorenog datuma . U Francuskoj je na top listi deset najkradenijih vozila, a ukoliko i bude pronađen, često ostane „go“, bez sedišta i ostale skupocene opreme.

     
 

K’o bombona
Za razliku od prethodnog Clija Initiale, Renault ovoga puta ne koristi umetke od plemenitog drveta za dekoraciju enterijera. Zamenila ih je crna, piano lakirana plastika, ni blizu toliko prestižna. Ovo je jedina zamerka koju bi mogli navesti, svi ostali materijali su u superlativima, počevši od obloge na plafonu, za koju bi se reklo da je od prevrnute kože. Nije, ipak se radi o nekakvoj sintetičkoj tkanini, kao i onoj koja se nalazi na komandnoj tabli. I ovde je lako prevariti se, jer na dodir i oko nema nikakve razlike, a i opšivena je debelim koncem u boji. Naprotiv, koža na upravljaču, kao i spomenutim sedištima, zaslužuje najviše ocene.

Osim kvaliteta, obavezno moramo istaći i njihovu formu. Naime, upravljač je sportski „mesnat“, kao kod RS, sa osloncima za palčeve i hromiranim natpisom „Initiale“. Dvobojna sedišta imaju isti natpis, s tim da je je ovaj izvezen koncem na samom naslonu. „La classe“, kako to vole da kažu Francuzi! Oblik im je savršen, da je sreće sve verzije Clija trebale bi imati ista... Grejana, poseduju sva moguća podešavanja, jedino je za žaljenje što je pristup ručicama otežan, do te mere da se ponekad moraju otvoriti vrata kako bi se napipale. Krupnije osobe, posebno u zimskoj odeći, u njima se osećaju previše stešnjeno, no tako je više manje sa svim snažno profilisanim bočnim osloncima.

     
 

Navedimo još i aluminijumske nožne komande, kao i specifične podne obloge. Po ugledu na ostale verzije, dat je akcenat na savremenoj tehnologiji: R-Link (sistem multi medija sa ugrađenim GPS i brojenim informacija vezanim za vozilo i put), kamera za vožnju unazad, sistem za kontrolu pritiska u gumama, automatski klima uređaj, kartica „slobodne ruke“ (vozilo se otključava/zaključava bez potrebe da se izvadi iz džepa, što se odnosi i na startovanje motora), samostalno aktiviranje svetla i brisača..., stim što je kod Initiale sve u serijskoj opremi.

Ono što ovaj luksuzni mališan ne može izmeniti je unutrašnji prostor, posve prosečan u segmentu. Pozadi, dve odrasle osobe moraju da računaju na solidarnost vozača i suvozača, dok u prtljažnik staje 300 l. Obaranjem naslona do izražaja dolazi veliki prag između kabinskog i prtljažnog dela, koji služi kao poprečno pojačanje šasije. Praktični aspekt enterijera kod Initiale je poboljšan, jer su na poleđini prednjih sedišta džepovi, dok je između njih naslon za laktove sa omanjim boksom.

Jednim pogledom

Karoserija

Udobnost

Izgled

4,2

Napred

3,8

Funkcionalnost

3,8

Pozadi

3,6

Kvalitet izrade

4,0

Ukupno:

3,70

Ukupno

4,00

Ponašanje u vožnji

Enterijer

Vozne osobine

4,5

Funkcionalnost

4,2

Performanse

4,2

Dizajn

4,0

Kočnice

4,6

Ponuda prostora

4,0

Ukupno:

4,43

Kvalitet materijala

4,2

Motor

4,2

Završna obrada

4,2

Menjač

4,4

Ukupno:

4,12

Cena

3,0

Prosečna ocena: 4,00

Automatika po meri
Novi Clio Initiale ponuđen je u tri boje karoserije, u koju se ugrađuju tri agregata: trocilindarski 0.9 TCe/90, četvorocilindarski 1.2 TCe/120 i dizel 1.5 dCi/90. Mi smo vozili 1.2 TCe, koji se pronalazi i u ostalim modelim grupacije Renault/Nissan. Visokosofisticirani blok, kompletno izrađen od aluminijuma, može se pohvaliti direktnim ubrizgavanjem i turbo punjačem, uz još gomilu razno raznih inovacija i poboljšanja (dupla bregasta, umesto zupčastog kaiša lanac sa površinskim slojem teflona, podizači ventila od ugljenika, sistem „thermomanagment“ za brzo postizanje radne temperature…). Za rezultat imamo veoma prijatan motor, sa respektabilnih 190 Nm, koji u svakodnevnoj vožnji opravdava očekivanja. Karakteriše ga izuzetno kultivisan rad, kako u radu na mestu, tako i u najvišem režimu rada. U obrtaje se penje brzo i linearno, uz veoma diskretan zvuk. Po želji, moguće ga je modifikovati, a sve zahvaljujući spomenutom R-Linku. Podrazumeva se da je veštački, ali u kabini se stiće utisak da smo u jednom sportskom Cliu RS ili Laguni V6 (imitira i oldtajmera, motocikl, svemirsko vozilo...). Slažem se sa vama, čisti kičeraj, ali zaista je zabavno posmatrati reakciju putnika kada sportsko brujanje preplavi kabinu.

Naglasimo da je ovaj motor, barem kada je u Initiale u pitanju, obavezno u sprezi sa automatskim EDC menjačem (Efficient Dual Clutch). U tehnološkom smislu izuzetno sofisticiran sklop, sa duplom spojnicom, nešto kao DSG kod Volkwagena. Bez ikakve sumnje neuporedivo je brži i bolji od bivšeg automatskog, praktično bez mane. Apriori, gotovo uvek se možemo osloniti na njegovu inteligenciju, tj. sposobnost da izabere odgovarajući prenos, ali sam u pojedinim situacijama poželeo ručice pored upravljača, kao kod Clija RS. Brzine se ipak mogu menjati ručno, jednostavnim povlačenjem ručice menjača napred/nazad.

Prenosni odnosno su dobro odmereni, prva tri su kratka, radi boljih ubrzanja, a poslednji dug, kako bi se smanjila potrošnja i buka. Perfomanse su tako sačuvane, do 100 km/h ubrzava za 9,4 sec, i dostiže maksimalnu brzinu od 200 km/h. Uprkos tome, vrlo brzo je jasno da smo u jednom gradskom automobilu, pre svega zbog skromne izolacije. Na autoputu, kabinu preplave šumovi od vetra i buka od kotrljanja. Uz to, tvrdo ogibljenje i niskoprofine gume dimenzija 205/45 R17, smanjuju udobnost, što se sa druge strane veoma pozitivno odražava na ponašanje u krivinama. Ovaj Clio nimalo ne strahuje od temperamentne vožnje, naprotiv. U gradskoj vožnji, posebno u gužvama, učinio nam se čak i previše agresivan, što se može izbeći izborom ECO moda.

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC

Motor: četvorocilindarski benzinski, Turbo
Zapremina: 1197 cm3
Snaga: 120 KS pri 4.900 o/min
Obrtni momenat: 190 Nm pri 2.000 o/min
Menjač: automatski šestostepeni sa duplom spojnicom
Pogon: na prednje točkove
Dimenzije: 4.060 x 1.730 x 1.450 mm
Medusosvinsko rastojanje 2.590 mm
Pneumatici: 255/45 R17
Težina praznog vozila: 1.090 kg
Rezervoar za gorivo: 45 l
Ubrzanje 0-100 km/h 9,4 sekundi
Maksimalna brzina 199 km/h
Emisija štetnih izduvnih gasova 104 g/km
Prosečna potrošnja na testu 7,8 l

Motor postaje „mekši“ (manji obrtni moment), a prenosi se vrše u nižem režimu rada. No čak i tada potrošnja je previsoka, jednim delom i zbog odsustva sistema Stop&Start (neadaptiran uz EDC menjač). Mi smo zabeležili nekih 8,5-9 l, što na kraju umnogome zavisi od desnog stopala. Sva sreća, na otvorenom putu lako se zadovoljava sa 5,5-6 l (na autoputu 7,4 l), tako da se prosečna stabilizovala na 7,8 l. Sportski nastrojeni vozači mogu odmah dodati 1-2 litre na ovaj podatak...

Nije malo, no kupcima ovog Clia ekonomija sigurno nije u prvom planu. Jer početna cena najjeftinijeg Initiale iznosi u Francuskoj 21.500 evra (0.9 TCe sa ručnim menjačem), odnosno 23.600 evra za voženi 1.2 TCe (najskuplji je 1.5 dCi/90 EDC, 25.400 evra). Tu mi na pamet pada nastavak gore spomenutog reklamnog slogana („ima sve kao veliki“), kada otac, inače bogati Šeik, odgovara svom sinu: „pas assez chere mon fils“ (nije dovoljno skup sine)! Ironično, zar ne?

     
 
Tekst i slike: Perica Rajković
12401
Postavljeno: 26.02.2015

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Laserb
26.2.2015 08:05
12
49

Pva rečenica i poistovljavanje sa premijumom.
O Bože, dalje neću čitati.
Plastika, sve sama plastika premijum?
I onda sam ja neobjektivan u svojim kritikama.
Ovaj tekst neću čitati, jer mi je digo pritisak na 300/200 u prvoj rečenici.

Paprikar
26.2.2015 09:57
20
28

Ako sam dobro razumeo, a mislim da jesam, das poprilicnu svotu novca, a dobijes auto sa neudobnim oslanjanjem, neudobnim sedistima, delovima enterijera iz Dacije, metom na celu (rece covek da je omiljen medju lopovima), sa strmoglavim padom vrednosti jer ipak na kraju dana je to Reno.
Mislim da je standarna verzija sasvim u redu, ako neko zeli moze da uzme visi paket opreme i jaci motor, ali ovo vec ide u neku drugu krajnjost. Podseca me na onu vest o Dacijinim luksuznim modelima.

Mada ako je za utehu svaka roba ima svog kupca iliti po naski uvek ima ovaca za sisanje. :)

serpico
26.2.2015 11:09
29
3

Renault Clio da ali Ne u opremi Initialle!bezpotrebno!Sasvim dovoljan dinamique 1.5 dci !U redizajnu ozbiljno moraju pomekaniti plastiku jer nekako na momenat me jako podsjeca na daciu sandero!!!Neka stede na drugim mestima a ne na plastikama i klavirskom laku koji je uvek pun prasine i ogrebotina!Ja sam pobornik clia 4 i smatram ga najboljim autom b segmenta ali ta oprema nije nista specijalno,to je naveci paket opreme nista vise,kao ford titanium,kao vw highline itd...!!!I nesvidja mi se donji dio branika nikako!felge su prekrasne ali nepotrebne i osetljive ,sve skupa auto je ok ali ne u toj skupoj i nepotrebnoj opreni,sto onda nisu stavili elektro podesiva sedala?zao mi je ali ne renault,netreba vam initiale!A Laserb je naravno sad na svojemu,moze da pljuje i hejtuje koliko hoce ali opet je clio dobar auto samo toliko!!

Boki
26.2.2015 11:54
26
2

Dobar je auto, samo su ocekivanja nerelana. Potorsnja je sasvim pristojna za motor od 120 konja. Takodje je oprema veoma dobra, ceo eneteijer je oblozen kozom sto je za tu klasu automobila premijum. Velike felne i niskorpofilne gume su razlog lose udonosti, lepota ima svoju cenu. Sve u svemu ovaj auto nije za siroku primenu, pa samim tim ga necemo ni vidjati cesto na ulicama, pre svega zbog cene.

Nemanja
26.2.2015 12:05
30
6

Ja sam tekst pročitao, i bas bi mi lepo legao ovaj Clio. Jedino što nisam šeik, zaista je preskup. A ti lazerb gledaj slike ako nečes da čitaš i maštaj o njemu dok voziš tvog punta full fullova :-((

Hans
26.2.2015 13:57
23
9

Meni ovaj Clio otkida. Nedostaje samo panoramski krov. Tip-Top.

Audifan
26.2.2015 23:40
22
10

Prvi uklasi bez dvoumljenja

Bobo
27.2.2015 09:06
21
6

Laserb.Znam da ti nije lako, ali mislim da ovaj konkretno model ima najmanje gole plastike u segmentu,a lakiranu plastiku ima i Superb-premijum.Jedino sto im zameram je tvrdo ogibljenje, mislim da u ovoj verziji nije trebalo biti sportsko, vec soft.Audifan objasnio.

loeb-np
27.2.2015 09:11
20
5

ko ga napravi ovako lijepog...dobrog...privlacnog... hejteri mogu samo slicice da gledaju i ako im se ne cita text onda please NO COMMENT

Bozo
27.2.2015 11:16
16
3

Meni se bas dopala paralela sa 5 baccara, samo mislim da je baccara bila mnogo dalje od obicne petice, nego ovaj initiale od obicnog clia. Obican clio je vec sasvim solidan.

reno25
27.2.2015 12:26
14
3

laserb moze li bez tebe??? mislim barem kada je rano u pitanju????

karadjole
27.2.2015 14:18
13
1

kao sto je najavljeno Renault ce postupno uvoditi Initiale opremu u celu gamu!Clio 4 je po svemu vrlo dobar i pozeljan te pooularan automobil b segmenta,ima ih mnogo na ulicama svih gradova mnogo vise od konkurentske 208 ce ,to nisam rekao ja to se vidi!Drugo,Renault Clio 4 je napravio odmak i u velicini,kvaliteti i dizajnu od svojih predhodnika!Moj osobni favorit je 1,5 dci dinamique crne boje !Ima ga par mojih kolega i auto je sasvim ok,nije najbolji ali je u vrhu sigurno!Sad plastika mi jedino malo onako ajmo rec smeta na oblogama uadnjih vrata ali sveukupno ni vise ni manje nego kod konkurencije!Auto je dobar,agilan,malo trosi i ima dobar imidz ,a sa ovin je jos luksuzno nabijen,pogledajte samo ta sedista kako su lepo trimovana i napravljena!

Paprikar
27.2.2015 14:51
8
12

@karadjole
Druze izasao je supertest Renoa Klio 4, u jednom domacem magazinu, i vec na 50.000 km morali su menjac da mu zamene, motor trosi vise i nema dovoljno snage, oslanjanje skripi, a R-link ne radi dobro. Ako mene pitas to mu nikako ne ide na ruku, jer je prethodni Klio bio pouzdaniji automobil.

Milan
27.2.2015 23:53
7
3

@paprikar
Dobro, to je u tradiciji renoa pod Ghosn-om! Neće da naprave sve dobro, imali bi muke da ponove sa sledećim modelom. I laguna se kvarila dok je ličila na nešto, kad su napravili ružnu odmah su podigli kvalitet. Tradicija je to.

Vlado, Niš
28.2.2015 01:44
8
1

Lepo, lepo, lepo ...
ali skupo, skupo ...
:)

Bobo
28.2.2015 02:56
10
3

@Paprikar Aaaaa, vazi! Koji domaci magazin?

Paprikar
28.2.2015 11:37
7
9

Nemam problema, kao neki ovde, da dokazem ono sto sam rekao-napisao tako da evo linkova pa neka ljudi slobodno citaju:

http://www.dodaj.rs/f/r/13H/2NTWRW1K/20150228112945.jpg

http://www.dodaj.rs/f/2o/hw/2QTSBr6q/20150228112953.jpg

:)

al
28.2.2015 12:03
8
6

Onaj sto kosta 65 dindzi. Nego, koliko kila paprike moze da mu stane u gepek, m?

karadjole
28.2.2015 16:09
12
3

Paprikaru u svakom zitu ima kukolja!A na svakih 100,200 000proizvedenih normalno je da je jedan il dva falicna!samo naravno ovo je losa reklama za Clio ali opet zar zbog jednog loseg primerka da nevalja cela marka!!!!

don
28.2.2015 17:30
3
16

hahahah, cuvena francuska kvaliteta! paprikar, pise li koliko kosta taj novi mjenjac?
smece, francusko za neznalice.

ss
28.2.2015 21:26
2
14

lep, izvikan, skup...
ne bih se opredelio ni za obicnu verziju...

Paprikar
28.2.2015 22:03
8
8

@don
To cemo na kraju testa (na 100.000 km) saznati. Ovo je bio presek. Inace kod njih se i menjac Fiata 500 takodje raspao, a motor 1.4 produvao. Tokom godina se ispostavilo da 1.4 fire ima problema sa potrosnjom ulja i da zna da produva, na osnovu zalbi kupaca, ali i da menjac zbog upotrebe jeftinih materijala za zupcanike zna da strada kod nepazljivih (citaj losih) vozaca.

@karadjole
Voleo bi ti da je to tako, kao i ja, ali se bojim da nije. Koja je verovatnoca da njima bas zapadne felerican? Budimo realni, a to sto podataka ima malo o kvarovima i falinkama, to ne znaci da ih nema, izvini molim te. I za Mazdu vazi da je jedna od pouzdanijih pa rdja i u 21. veku. Ja nikada u zivotu nisam cuo da je Reno vazio za stvarno pouzdanog proizvodjaca, a drugo ti testovi su prilicno dobar pokazatelj sta ne valja, i sto dok se oni ne omasove na trzistu i ne dodju kod nas kao polovnjaci ne saznamo sta im ne valja i gde su stedeli proizvodjaci.
Osim toga tu su i opozivi kao jedan od pokazatelja, ne uvek da je neki proizvod los, ali neki opozivi su dobar pokazatelj gde se stedelo (U Americi sa onim pedalama gasa ili kontakt bravama npr).

Bobo
01.3.2015 00:44
15
1

@Paprikar
Zasto "domaci" magazin objavljuje cenu vozila u Nemackoj?Ne zna koliko su platili vozilo ovde?U kom Renoovom servisu su menjali menjac? Renou svasta nesto strada, ali menjaci retko.Inace ovakvih testova pun net.P jednom nemackom magazinu najgori su VW Touran i VW Passat, posto im je do 100 000 crklo sve.Zatim za ovu godinu je najgori Subaru kojem su se istopili klipovi, crklo kvacilo i pogon, i korodirao je.Odmah iznad njega je Audi q3 kojem je na 20 000 crkla lambda, na 50000 otkazao pogon...zatim, puno problema sa jednim Koreancem, u VW UP se pokvarila gomila stvari...Apsolvirali smo da Reno pravi krseve, ali i Japanci, Nemci, Italijani, Koreanci...Done u ciji kvalitet da se pouzdam?http://www.autobild.de/artikel/dauertest-ranking-1014682.html

Sa?a
01.3.2015 08:45
16
2

Ja vozim 1.5 dci 90ks dinamik još par dana i već dve godine. Kakve samo gluposti sam pročitao a verujem da većina nije nikad ni sela u klija. Lak u unutrašnjosti je kao i prvog dana, rlink radi više nego odlično. Da troši manje mislio bi da stvarno nešto nije u redu. Jedina zamerka je buka u kabini između 110-130,ali i to sam rešio u servisu, kada sam malo proguglao i naručio neke trake koje su mi stavili i ništa nisu naplatili. Obrazloženje je bilo da im je to propust, naravno svaki novi model ima neke boljke biće sigurno ispravljeno kada dođe fejslift. Toliko od mene

Paprikar
01.3.2015 11:00
6
10

@Bobo
Kako si to dobro upucen u supertestove, a nisi znao za ovaj, i jos se iscudjavas koji to domaci magazin ga ima, odnosno prepisuje tj prevodi?
Bolje pogledaj malo bolje te testove, tj rang listu, jer na celu su japanski modeli, a na zaceljuu suvereno francuskih, italijanskih ali ima dosta i VW-ove modela.
Poenta cele price je da ne znaci da ce tebi nesto da strada (sto kazem zavisi od nacina voznje jer mnogi ljudi ne znaju da voze, ali ne misle tako), ali je dobar pokazatelj sta moze da strada kod polovnjaka, odnosno prosecnog kupca u Srbiji npr.

gbh
01.3.2015 12:28
18
1

sad procitah na rebialityindex.com po najnovijem istrazivanju da su francuski automobili na drugom a nemacki na sestom mestu po pouzdanosti. za 2013 sam u nasem autobildu procitao dve tabele jednu iz nemackog drugu iz francuskog autobilda (drugacije se zove u fr) i u oba su francuzi bolje kotirani. slozicemo se da je autobild "malo" naklonjen nemcima. slicno sam procitao i na drugim sajtovima pa i na ovom. i iskustvo moje okoline govori isto. najvise se voze renoi i vw a vw vodi sa 2:1 sa ostavljanjem na putu(jednom je bas crko menjac). na ovom sajtu od raznih "strucnjaka" saznajem suprotno. ko je tu lud.
pritom ja ne mislim da je zato reno bolji auto od bmw ili mecke (nisam blesav) pa ni od vw-a.
pozdrav normalnim ljubiteljima automobila

Bobo
01.3.2015 20:45
13
2

@paprikar
Da upućen sam jer pratim auto svet, a ovaj test nisam našao nikad niti mogu sad, ti si stavio link ka fotki koju si okačio, ali testa i dalje nema na netu.upućen sam i u to da u Renoovom servisu još nisu menjali ni jedan menjač u Srbiji kod novog Klia.Konkretno kad već pričaš o kvalitetu na začelju su nemački modeli, pre svega VW grupacije i Pežo od francuza, upućen sam, odnosno Turan,Passat su najgori od automobila svih vremena.Reno nije.A to i govorim, rekao si da naš magazin testira Klio super test, nije tačno, prosto si slagao.Molim te da mi pošalješ link, jer evo ja se ubih tražeći ne mogu da pronađem taj test u originalu, nemoj postavljati slike iz novina, jer naš magazin je prepisao test od stranog magazina koji izgleda ne testira Clia.

Bobo
02.3.2015 00:10
15
2

@gbh
Tako, je, to sam i ja pogledao, pa su prema reliabilityindex najkvalitetnija vozila u EU tokom 2014. bila Japanska, druga Francuska, a treća Korejska, uz ogradu da nisu uzeti u obzir posebno česi i Španci, već u okviru grupa kojima pripadaju vozila koja se tamo prave.

Paprikar
02.3.2015 14:32
2
12

@Bobo
O cemu li ti covece pricas?
Nigde nisam napisao da je domaci magazin radio test, procitaj malo bolje, a ako znas kako oni funkcionisu (posto odlicno pratis sve) zna bi da jedan dobar deo odrade prostim prevodom sa Nemackog jezika, odnosno prevod testova iz svoje maticne kuce.

I ne budi smesan, Srbija nikada ni za sta nije bila merilo, a jos vise sumnjam da mozes da znas da li je u celoj Srbiji bilo zamenjenih menjaca u Reno Kliu, osim ako ne radis kod njih.

P.S. Preporucio bih ti da pogledas jos jednom test listu (mogao bi mozda i link da zakacis), jer ne verujem da je bas slucajnost sto si namerno izostavio modele Renoa na njoj, poput Megana, Kangua, Lagune.

otac Makarije
02.3.2015 14:38
6
10

Dakle, u ovoj "fensi izvedbi" najjači dizel im je 1.5 dCi/90 EDC, za 25.400 evra ( u FR ).
A za 24.100 u "fensi izvedbi" u FR ima i 208 Roland Garros 1.6 HDI za 120 ks. Nesporno, "samo" sa manulenim menjačem, ali sa 6 brzina, za razliku od klija, kod koga manuelac dolazi samo sa 5.
Ako bi trebalo ( bio prinudjen ) da biram izmedju "fansi" dizela sa 90 ks i 120 ks, dilemu nema.
Ali, ako ne bih imao "nož pod grlom", ne bih izabrao ni Clio, ni 208, u bilo kojoj varijanti, jer ima daleko boljih vozila B segmenta.
Npr, nova škoda fabija, jaris, i20 i sl ...

Bobo
02.3.2015 19:01
12
4

Propustas poentu:Laguna, Kangoo i Megan su jako losi bili, to je istina, ali nabrojani VW i Pezoi su bili gori.Takodje sto se ovlascenih servisa tice ne radim u Renou ali najduze za 15 minuta mogu da saznam da li je bilo zamena menjaca na Cliu, na recimo novoj Oktaviji ili fiatu 500 l.Mozes i ti ako se potrudis.Pricam o zamenama u garanciji.A sto se magazina tice, znam kako funkcionisu, tacno je.Zato sam ti i napisao.Ajleba ti nadji ti originalni test na nemackom pa zakaci link.Ne citaj svakakvo smece.

Paprikar
02.3.2015 22:07
2
10

@Bobo
Bitno je da si ti shvatio poentu, meni je to drago.
Meni je stvarno zao sto rezultati nisu kako bi ti zelio. Evo zalim.

Bobo
02.3.2015 22:13
13
2

@Otac Makarije
I ti propuštaš poentu.Ovo nije nikakva fensi izvedba, ovo je Initiale Paris Clio i sa tačno pobrojanom opremom koju 208 Rolan Garos nema.A ima i clio 120 ks edc koji Pezo nema.Ima i sa 200 ks sa edc.Prosto.Skoda Fabija nije bolja od Clia.Sta vise dzaba sto je volis, ona je autogreska, najgori auto b segmenta, klasa Sandera po znatno vecoj ceni, ne trpaj je u ovaj segment.A tako se i prodaje, najmanje od svih.

Bobo
03.3.2015 08:28
10
2

@Paprikar
Nema sta da zelim, ili ne zelim.Rezultati su bas takvi kakve sam pomenuo.Nemas ni ti za cim da zalis.A ostao si mi duzan za taj test koji stalno pominjes,ne kazem da ne postoji, samo ja ne mogu da ga pronadjem na nemackom jeziku.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: