Ekskluzivno

Renault Captur

Genetski modifikovan Clio

Spojiti stil crossovera, sa funkcionalnošću mini vana i dinamičkim kvalitetima jedne berline, cilj je koji sebi postavio Renault kada je kreirao Captur.

Od kako je Nissan lansirao Qashqai, 2007. godine, odnosno tri godine kasnije i Juke, sve je evidentniji prodor kompaktnih, gradskih SUV, na račun mini vanova. Prodaja prvih je tako učetvorostručena u poslednjih desetak godina, dok su monovolumeni, posebno oni skromnijih dimenzija (C3 Picasso, Ford B-Max, Kia Venga…), na muci da ostvare željeni plasman. Nije zato nimalo slučajno što je Renault nedavno ukinuo proizvodnju Modusa, čije su fabričke hale ustupljene novom Capturu (fabrika Valladolid u Španiji). Tako je dokazao da najzad prati modne trendove, i da se sve više pažnje posvećuje dizajnu, jer Captur u svakom pogleduje deluje moderno i privlačno, iako njegove forme nisu toliko „egzotične“ kao kod gore spomenutog Jukea.

Kao što smo konstatovali nakon prvog pojavljivanja u javnosti (Salon automobila u Ženevi), svaka sličnost sa Clijom 4 i Zoe je namerna. Renault želi da podari svim novim modelima sličan stilski izraz. Znači, ogromna oznaka proizvođača na prednjoj masci, „upakovana“ između masivnih branika, sa ispupčenim blatobranima i visoko podignutom stražnjicom. A kako bi se istakla pripadnost tzv. crossoverima, klirens je znatno veći (+ 8 cm), na šta treba dodati i naplatke od 16 i 17 cola. Captur tako izgleda znatno znatno masivnije o svog duhovnog brata Clia, bez obzira što su spoljašnje dimenzije i dalje skromne. Ukoliko se i nije preterano izdužio (+ 6 cm), zauzvrat je mnogo viši (+13 cm) i širi (+4,5 cm). Ovoga puta, rekao bih da su odgovorni u Renaultu dobro analizirali šta sve doprinosi uspehu jednog modela, pa su se po ugledu na komšijki Citroen DS3, i ostala vozila u trendu (Mini, Fiat 500, Opel Adam…), pozabavili i bojama. Sa ukupno 9 osnovnih, u kombinaciji sa još 4, koje se odnose na aplikacije (oko prednje maske, farova za maglu i na donjim delu šasije), plus 3 tipa nalepnica (krov, poklopac motora i vrata od prtljažnika) i isto toliko boja felni, moguće ga je pesonalizovati, do te mere da ćete teško pronaći dva potpuno identična.

Sve navedeno utiče na njegovu atraktivnost, mada je sigurno da ima i onih koji na sve gledaju kao pomodarstvo i kič. Stvar ukusa, neka svako sam izvuče zaključke. Lično, obožavam da posmatram upitne poglede prolaznika, koji toliko toga govore, kao i da pročitam sa usana „mais qu’est ce c’est ca“ (ma šta je to), svaki put kada sam za upravljačem nekog noviteta. Svojevremeno, Renault je lansirao reklamni slogan u stilu: „Ca ne passera jamais“ (to nikada neće proći), izmejavajući se skepticima koji su tako nešto tvrdili za sada legendarne modele, tipa Renault 5, Clio, Twingo, Espace…Pošteđen ovakvih i sličnih komentara, Captur jasno želi da stavi do znanja kako je njegova budućnost zagarantovana! Opravdano samopouzdanje ili početnička sreća, pokazaće vreme, pozabavimo se zato realnim kvalitetima i manama.

Udoban i modularan
Po ugledu na spoljašnjost, i enterijer Captura igra na kartu boja. Po želji, moguće je izabrati između svetle i tamne unutrašnjosti, a zatim ga personalizovati sa još 6 različitih aplikacija, 3 teme (šare na upravljaču i sedištima, u skladu sa detaljima na krovu) i čak 12 različitih presvlaka. Već od drugog završnog nivoa, poseduju „zip“, kako bi se skinule i oprale, odnosno promenile.

Sam dizajn komandne table je sličan kao kod Clija, što se odnosi i na upotrebljenu plastiku. Gornji deo konzole je ipak od tvrde, dovoljno kvalitetne na oko, ukoliko ne i na dodir. Kome se ne sviđaju instrumenti kod Clija, u numeričko/analognoj kombinaciji, mora se pomiriti sa činjenicom da su, ukoliko ništa drugo, pregledni. Za razliku od ovog, više pažnje posvećeno je organizaciji unutrašnjeg prostora, gde pre svega mislimo na ogromnu fioku ispred suvozača (nazvana Easy Life), zapremine 11 dm3. Osim što je atraktivna (opet raznobojna), u nju staje znatno više stvari nego li u klasičan pregradak. Naprotiv, orginalni lastiši u boji, na naslonima prednjih sedišta, ne mogu da zamene klasične džepove. Predmeti koje bi trebalo da drže, u vožnji skliznu na pod.

     
 

moderan stil,
prostrana unutrašnjost i modularnost,
razumno viša cena od Clija,
potrošnja dizela

relativno slabi agregati,
bez integralnog pogona,
kvalitet plastike,
vidljivost unazad

Što se tiče raspoloživog prostora, kao i samog ambijenta, samo reči hvale. Pozicija za upravljačem je recimo viša za 10 cm, što omogućava odličnu preglednost ka napred. Uz sva moguća podešavanja sedišta i volana, prijatno se osećaju čak i veoma niske osobe. No principijelna prednost nad Clijom odnosi se na zadnju klupu, gde se, zahvaljujući velikodušnom međuosovinskom rastojanju od 2.606 mm (+ 17 mm), dobilo oko 25 cm za kolena putnika (+8 cm, tj bezmalo kao kod Lagune). Ne na račun prtljažnika, kao što bi se dalo pomisliti, jer osim što se vrata široko otvaraju, njegova zapremina varira između minimalnih 377 i maksimalnih 455 l. Smeštena na klizačima, sa amplitudom pomeranja od 16 cm, zadnja klupa se po potrebi adaptira putnicima ili prtljagu. Poseduje i duplo dno, kako bi se, ukoliko se obore nasloni, ostvarila ravna površina od 1235 l.

4x4 samo naizgled
Na putu, Captur ostvaruje dobar kompromis između udobnosti i vozne dinamike. Iako ima veoma veliki klirens, dokle god je ritam umeren, ne pokazuje previše podupravljanja u oštrim zavojima.

Zahvaljujući tome, ujedno ne strepi od neravnih zemljanih puteva, naravno suvih! Jer ne treba se zavaravati, isključivo sa prednjom vučom, namenjen je pre svega savlađivanju visokih ivičnjaka. „ležeće policajce“ i ispupčene šahtove prelazi sa lakoćom, a za one koji od njega očekuju malo više, predviđeno je da se ubrzo počne sa ugradnjom diferencijala sa ograničenim proklizavanjem, nazvanim Extended Grip. Trenutno ga možemo pronaći kod novog Scenica XMOD, a funkcioniše tako što prebacuje do 100 % obrtnog momenta na točak koji ima bolji kontakt sa podlogom. Tek toliko da ne prepusti teren najnovijem konkurentu, Peugeotu 2008, koji poseduje sličan sistem (kršten Grip Control). U svakom slučaju, statistike kažu da manje od 5 % kupaca u ovom segmentu poručuje integralnu transmisiju, tako da ni jedan ni drugi nisu uzeli preveliki rizik, ponudivši ih samo sa prednjim pogonom.

     
 

Po pitanju agregata, svi su poznati od ranije, što znači da se može birati između jednog dizela 1.5 dCi/90 i dva benzinska. Slabiji trocilindarski je ovde na muci, što se ne može reči za 1.2 TCe 120 KS, isključivo u sprezi sa odličnim šestostepenim automatskim menjačem. Nazvan EDC, poseduje dvostruku spojnicu, zahvaljujući kojem se prelazi odvijaju izuzetno brzo, bez imalo oklevanja i cimanja. Zaista mi se svideo ovaj „koktel“, više nego li 1.5 dCi, sa petostepenim ručnim menjačem.

Ubrzanje iz mesta je recimo osetno bolje (nepunih 11 s, umesto 13 s kod dizela), a i nivo decibela je niži. To nikako ne znači da je 1.5 dCi bučan, štaviše, u konstantnom režimu rada praktično je nečujan. Osim toga, poseduje veći obrtni moment od 220 Nm (1.2 TCe 190 Nm), iako je prilično „šupalj“ ispod 1.500 o/min. Treba reći da je Captur teži za oko 100 kg od Clija 4, što se u izvesnoj meri odražava na performanse, iako motor zadovoljava u većini situacija. Nešto je viša i potrošnja, nakon nedelju dana probne vožnje, zabeležili smo prosek od oko 6 l. Na otvorenom putu lako siđe i do 4,5 l, dok po gradu praktično nikada ne prelazi 7-7,5 l. Moramo naglasiti da uz njega ide efikasni Stop&Start sistem, koji doprinosi ekonomičnosti i niskom nivou izduvnih gasova (samo 95 gr/CO₂ po kilometru). U poređenju sa njim, benzinac troši i do dve litre više, konkretno, nakon kraćeg druženja putni računar pokazao je prosek od 7,8 l.

Za šaku evra više
U Srbiji, Captur je skuplji od Clija i Clija Grandtour (karavan) za 1.700 evra, naravno sa istim motorom i sličnom opremom. Nije za zanemariti, posebno ukoliko ga poredimo sa karavanom, koji se pokazao isto tako talentovanim i prostranim. No, recimo da je izbor Captura stvar srca, te se ova suma može relativizovati. Najniža cena za osnovni 0.9/90 Authentique iznosi 12.590 evra (sa uračunatim popustom od 1.000 evra), ali uz ovaj završni nivo ne očekujte eksploziju boja i mnoge druge atraktivne „gedžete“. Expresion nudi znatno bogatiju opremu (aluminijumske naplatke od 16 cola, manuelni klima uređaj, presvlake u boji, hrom na karoseriji, maglenke, karticu „slobodne ruke“...), no, tek kod Dynamique sve je kao na fotografijama. Ovde se podrazumevaju aluminijumski naplaci od 17 cola, dvobojna karoserija, automatska klima, upravljač i ručica menjača obloženi kožom..., i pre svega famozni multimedijalni sistem MEDIA NAV, sa ekranom osetljivim na dodir (prečnik 17,8 cm).

     
 

Svega tu ima, od internet konekcije, navigacionog sistema Tom Tom, kontrole zagađenosti vazduha..., pa sve do integrisane kamere za pomoć pri parkiranju. Uzgred rečeno, uzevši u obzir vidljivost unazad, uopšte nije na odmet. Uz ovaj završni nivo, dizel košta 16.890 evra, dok za 1.2 TCE/120 EDC, treba 17.090 evra. Uskoro se očekuje i 1.5 dCi/90 EDC, što nije slučaj i sa snažnijom verzijom od 110 KS. Šteta, jer upravo bi ovaj agregat bio prava mera za simpatični Captur.

Zaključak
„Le directeur de style Renault“, ili po naški rečeno glavni dizajner, Holanđanin Laurens van den Acker, nosi isključivo patike, šarene do bola. Stavlja ih čak uz pantalone, sako i kravatu, jedino obraća pažnju da ih uskladi sa bojama automobilima koji vozi. Ovakva pasija odrazila se na stil njegovih poslednjih kreacija, posebno kada se radi o Capturu, gde nema kraja igri boja i nijasi. Sva sreća, ovako dopadljiv „hipi“ stil, popraćen je i realnim kvalitetima, koji po svemu sudeći „pale“ kod klijenata. Renault je objavio da su već u startu optimističke prognoze o prodaji, prebačene za 30%, kupci u prodajnim salonima vide samo Captur! Tim bolje po njega i financisko zdravlje proizvođača, koji bi se, nakon par uspešnih kreacija, trebalo poboljšati…

Tekst i slike: Perica Rajković
23895
Postavljeno: 12.06.2013

Arhiva: Ekskluzivno

Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 02.02.2016

Renault Megane 1.6 dCi/130 Intens
Tekst sa video prilogom!

Zvezda u svojoj domovini, Megane je na evropskom tržištu u zaostatku za najprodavanijim nemačkim predstavnicima. Dolazak četvrte generacije može preokrenuti situaciju, barem se tako nadaju u Renaultu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 25.01.2016

Renault Talisman 1.6 TCe/200 EDC 7 Intens

Kako bi što pre zaboravilo Lagunu, Renault je nasledniku promenio čak i ime, a sve u želji da se od autsajdera, transformiše u lidera u segmentu


Rubrika: Ekskluzivno
Postavljeno: 29.12.2015

Opel Corsa 1.3 CDTi/ 95 Ecoflex S&S Cosmo

Nova Opel Corsa 1.0 T/115 ostavila je veoma pozitivan utisak, no kada je pokretana malim dizelom 1.3 CDTi, situacija je znatno komplikovanija, pre svega zbog brojne i talentovane konkurencije


Dacia Lodgy&Dokker Stepway

28.07.2015

Nissan Pulsar 1.5 dCi/110

14.07.2015

Ford Focus SW 1.5TDCI/120

10.07.2015

Kia Rio 1.1 CRDi/75

30.06.2015

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHdi/150

10.06.2015

Ford Mondeo 2.0 SW TDCi/180 Powershift Titanium

03.06.2015

Kia Pro_cee’d GT

20.05.2015

Opel Corsa 1.0 T/115 Cosmo Tekst sa video prilogom!

16.05.2015

Citroen C4 Grand Picasso 2.0 BlueHDi/150 KS Exclusive

07.05.2015

Toyota Auris 1.6 Valvematic Style Tekst sa video prilogom!

27.04.2015

Renault Clio 1.2 TCe/120 EDC Initiale Paris

26.02.2015

Renault Twingo TCe/90 Dinamique Tekst sa video prilogom!

10.02.2015

Nissan Juke 1.2 DiG-T

12.01.2015

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet/120

07.01.2015

Renault Captur 1.5 dCi/90 EDC Helly Hansen

03.12.2014

Opel Astra Sedan 1.6 CDTi/136 Cosmo

28.11.2014

Kia Soul 1.6 CRDi/128

05.11.2014

Renault Twingo 1.0 SCe/70 Expression

17.10.2014

Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBooste/100KS

10.10.2014

Citroen C1 1.2VTi/82

25.09.2014

Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 automatic

05.08.2014

Opel Meriva 1.6 CDTI/136 Cosmo

29.07.2014

Renault Megane CC 1.6 dCi/130

10.07.2014

Mazda3 2.2 Skyactive-D

17.06.2014

Citroen C4 1.2 e-THP/130 Exclusive

21.05.2014

Dacia Duster 1.2 TCi/125 Prestige

08.05.2014

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi/115

01.05.2014

Seat Leon ST 1.6 TDi/105

18.04.2014

Nissan NV-200 Evalia

31.03.2014

Opel Insignia Break Sport Tourer 2.0 CDTI/195 KS Cosmo

20.03.2014

Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm/150

07.03.2014

Nissan Note 2 1.2/80 Acenta Connect

21.02.2014

Peugeot 308 1.6 THP/156 Feline

14.02.2014

Fiat 500 Abarth 595 Turismo 1.4 T-Jet/160

10.02.2014

Opel Cascada 2.0 CDTi Biturbo

21.01.2014

Nissan Micra 1.2 DIG-S Tekna

10.01.2014

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/90

01.01.2014

Subaru Forester

25.12.2013

Fiat 500L Trekking 1.6 MultiJet/105

12.12.2013

Peugeot 208 GTi

20.11.2013

Citroen C4 Picasso

30.10.2013

Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI/136

16.10.2013

Mazda 6

02.10.2013

Renault Clio 4 RS 200 Cup

19.09.2013

Renault Scenic XMOD

04.09.2013

Volvo V40 Cross Country Tekst sa video prilogom!

21.08.2013

Citroen DS3 Cabrio

07.08.2013

KIA Carens

24.07.2013

Renault Clio Grandtour

03.07.2013

Kia Ceed SW

19.06.2013

Renault Captur

12.06.2013

Citroen C4-Aircross

05.06.2013

Ford Fiesta

22.05.2013

Citroen C- Elysée

08.05.2013

Dacia Logan 2 0.9/90 KS Laureate

24.04.2013

Fiat 500L 1.3 Multijet Easy

10.04.2013

Seat Mii

27.03.2013

Citroen C3 1.2 VTi Exclusive

13.03.2013

Opel Ampera

27.02.2013

Dacia Sandero 1.2 16V Story

13.02.2013

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 Prestige

06.02.2013

Dacia Dokker

23.01.2013

Chevrolet Malibu 2.0 VCDi LTZ

11.01.2013

Kia cee’d 1.6 CRDi/128 EX Maxx

19.12.2012

Citroen DS5 2.0 HDi/163 KS Sport Chic Automatic

28.11.2012

Ford Focus ST

31.10.2012

Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi Cosmo Pack

17.10.2012

Mazda CX-5

03.10.2012

Dacia Lodgy 1.5 dCi/110 Laureate

19.09.2012

Renault Megan Coupe 1.2 TCe GT Line

29.08.2012

Peugeot 208

15.08.2012

Kia Rio 1.4 CRDi Sport

01.08.2012

Tata Nano

18.07.2012

Renault Grand Scenic

04.07.2012

Renault Twizy

20.06.2012

Kia Optima

06.06.2012

Chevrolet Cruze 5 vrata 1.8/141 LTZ

23.05.2012

Renault Fluence ZE

09.05.2012

Opel Astra GTC

18.04.2012

Renault Twingo

04.04.2012

Ford Fiesta

21.03.2012

Citroen DS5

07.03.2012

Nissan Leaf

22.02.2012

Citroen C-Zero

08.02.2012

Volvo V60 D5 2.4/215 KS Ocean Race

25.01.2012

Ford Focus SW

11.01.2012

Renault Koleos

28.12.2011

Fiat Freemont 2.0 MJT/140 Urban

14.12.2011

Chevrolet Aveo 1.4/100 KS LTZ

30.11.2011

Peugeot 508 SW 1.6 e-HDi/112 KS Allure

16.11.2011

Renault Clio Gordini 1.5 dCi/105 KS

09.11.2011

Ford Focus 1.6 SCTi/183 KS

26.10.2011

Opel Astra Sport Tourer vs Renault Megan Grandtour

12.10.2011

Citroen DS4

28.09.2011

Subaru Impreza XV

14.09.2011

Ford Focus 1.6 TDCi/115 Titanium

30.08.2011

Mazda 5 1.6 MZ-CD/115 KS

17.08.2011

Renault Megane CC Floride 1.9/130KS

03.08.2011

Kia Picanto 1.0 Active

20.07.2011

Renault Scenic 1.6 dCi/130 KS Exception

13.07.2011

Peugeot 308 1.6 e-HDi

06.07.2011

Ford Grand C-Max

29.06.2011

Chevrolet Orlando

22.06.2011

Citroen DS4

15.06.2011

Alfa Romeo Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde

08.06.2011

Peugeot 508

01.06.2011

Nissan Juke

25.05.2011

Hyundai iX35 1.7 CRDi/115 KS 2WD Diamond

18.05.2011

Opel Corsa 1.7 CDTI/130KS OPC Line

11.05.2011

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport

04.05.2011

Renault Latitude 2.0dCi/150 Initiale

27.04.2011

Citroen DS3 Racing

20.04.2011

Citroen C5 2.2 HDi 204 KS Exclusive

13.04.2011

Nissan Micra

06.04.2011

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi/90 KS

29.03.2011

KIA Sportage

16.03.2011

Fiat 500 0.9 TwinAir

09.03.2011

Peugeot 5008

02.03.2011

Volvo S60 D3/163 ks Summum automatik

23.02.2011

Citroen C4

16.02.2011

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi/112 Confort

02.02.2011

Renault Laguna 2.0 dCi/130 GT 4Control

26.01.2011

Mazda 6 2.2 MZR-CD/163 Combi GTA

19.01.2011

Opel Meriva 1.7 CDTi/100 ks Automatic

12.01.2011

Ford C-Max

05.01.2011

Subaru Outback

22.12.2010

Ford Kuga 2.0 TDCi 4x2 Titanium

08.12.2010

Peugeot 308 CC

01.12.2010

Renault Megane 1.5 dCi/110 Estate EDC GT Line

24.11.2010

Renault Wind

17.11.2010

Alfa Giulietta 1.4 Tjet 120 Distinctive English version

11.11.2010

Fiat Doblo / Renault Kangoo

03.11.2010

Opel Astra 1.4 Turbo Sport

27.10.2010

Citroen C4 2.0 HDi Excusive English version

09.10.2010

Peugeot 3008

06.10.2010

Renault Megane CC

29.09.2010

Kia Venga

22.09.2010

Renault Twingo RS Gordini

15.09.2010

Kia Venga 1.4 CRDi/90 i Citroen C3 Picasso 1.6 HDi/90

08.09.2010

Citroen DS3 1.6 HDi/110 Sport Chic

01.09.2010

Kia C’eed SW

18.08.2010

Peugeot RCZ

04.08.2010

Dacia Duster 1.5 dCi/110 4x4

28.07.2010

Chevrolet Spark 1.2 GPLi LS

21.07.2010

Volvo C30

14.07.2010

Dacia Duster

30.06.2010

Nissan Cube

23.06.2010

Fiat Sedici 4x4 2.0 Multijet 135 ks

16.06.2010

Opel Astra vs Renault Megane

09.06.2010

Citroen Nemo

02.06.2010

Volvo S80 2.4D/175 ks Summum

26.05.2010

Hyundai i20

19.05.2010

Renault Megan 2.0T RS Luxe

12.05.2010

Peugeot 4007 2.2 HDi DCS6 Premium Pack

28.04.2010

Citroen C3 1.4/70 HDi Confort

21.04.2010

Chevrolet Cruze 2.0 VDCi/125 LS

14.04.2010

Nissan Note

31.03.2010

Fiat Punto Evo

24.03.2010

Peugeot 407 Coupe i Renault Laguna Coupe

17.03.2010

Alfa Romeo 159

10.03.2010

Peugeot 5008

03.03.2010

Ford Ka 1.3 TDCi Titanium

24.02.2010

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi/160 Cosmo Pack

17.02.2010

Renault Scenic 1.5 dCi/110 Dinamique

10.02.2010

Dacia Sandero Stepway 1.5 dCi Tekst sa video prilogom!

03.02.2010

Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport TX Navi

20.01.2010

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

30.12.2009

Nissan Pixo

23.12.2009

Fiat 500C 1,2 Lounge

16.12.2009

Opel Insignia

09.12.2009

Alfa Romeo MiTo

02.12.2009

Mazda MX-5

25.11.2009

Citroen C5 V6 3.0 HDi/240 Exclusive

18.11.2009

Citroen C3 Picasso

11.11.2009

Renault Clio GT 1.6/128

04.11.2009

Peugeot 3008

28.10.2009

Lancia Delta

21.10.2009

Renault Megane Estate

14.10.2009

Fiat Fiorino Qubo

07.10.2009

Saab 9-3 Cabriolet 2.0T Bio Power Aero

30.09.2009

Dacia Sandero LPG

23.09.2009

Chevrolet Cruze

16.09.2009

Peugeot 206+

09.09.2009

Renault Koleos i Subaru Forester

26.08.2009

Peugeot 308 CC

12.08.2009

Kia Soul

29.07.2009

Renault Grande Scenic 1.4 TCe Dinamique

08.07.2009

Citroen C1

01.07.2009

Kia Carnival 2.9 CRDi EX

24.06.2009

Renault Kangoo Be bop

17.06.2009

Subaru Impreza

10.06.2009

Chevrolet Captiva

03.06.2009

Opel Agila

27.05.2009

Volvo XC60

20.05.2009

Mazda 6 1.8

13.05.2009

Dacia Logan pick-up

06.05.2009

Dacia Sandero 1.5 dCi/85 Laureate

29.04.2009

Hyundai i30 CW

22.04.2009

Citroen C6 2,2 HDi FAP/173 Exclusive

15.04.2009

Ford Ka

08.04.2009

Mazda 2

01.04.2009

Renault Megane 1.5 dCi Privilege

25.03.2009

Citroen C4

18.03.2009

Renault Megane Coupe

11.03.2009

Chevrolet Aveo GPL

04.03.2009

Mazda CX-7

25.02.2009

Volvo XC70

18.02.2009

Renault Laguna Coupe

11.02.2009

Ford Fiesta

04.02.2009

Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi Outdoor

28.01.2009

Citroen C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive

21.01.2009

Ford Mondeo SW 2.2 TDCi i Peugeot 407 SW 2.2 HDi

14.01.2009

Renault Kangoo 1,5 dCi i Citroen Berlingo 1,6 HDi

24.12.2008

Ford Kuga, Renault Koleos i Toyota RAV4

10.12.2008

Renault Twingo RS Cup

03.12.2008

Daihatsu Cuore 1.0 i Citroen C1

19.11.2008

Peugeot 308 SW 1.6 VTi Sport

05.11.2008

Kia - fabrika Zilina u Slovačkoj

29.10.2008

Peugeot 4007 2,2 i Toyota RAV4 2,2 D-4D

08.10.2008

Ford Galaxy 2,0 TDCi Ghia

01.10.2008

Renault Laguna GT 2,0T

24.09.2008

Citroen C4 Picasso 1,6 HDi i Mazda 5 2,0 MRZ CD

17.09.2008

Subaru Legacy 2,0 D SW Club

10.09.2008

Dacia Logan 1.5 dCi/70 Laureate

03.09.2008

Kia Pro Cee'd 2.0 CRDi Sport

27.08.2008

Renault Koleos 2.0 dCi/150 4X2 Dinamique

20.08.2008

Citroen 2CV TPV

09.08.2008

Subaru Impreza 2.5 WRX

10.07.2008

Subaru Justy 1.0 S

26.06.2008

Mazda 2 1,5 / 103KS Pack Sport

19.06.2008

Ford Focus 2,0 TDCi i Peugeot 308 2,0 HDi

12.06.2008

Volvo V70 2,4D Summum

05.06.2008

Dacia Sandero

29.05.2008

Renault Grande Modus 1,5 dCi Expression 105 KS

22.05.2008

Volvo V50 2.0D R-Designe

15.05.2008

Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta Pack

08.05.2008

Kia Picanto 1,1 Active

01.05.2008

Kia Sorento 2.5 CRDi/170 EX Shilton

17.04.2008

Ford Mondeo SW 2,0 TDCi i Renault Laguna Estate 2,0 dCi

10.04.2008

Peugeot 207 SW 1.6 VTi Outdoor

27.03.2008

Kia Cee'd SW 1,6 CRDi

20.03.2008

Renault Clio Estate 1,5 dCi / 85 Dinamique

13.03.2008

Peugeot 207 SW 1,6 HDI Trendy

06.03.2008

Citroen C4 1.6 BioFlex

28.02.2008

Volvo C30 T5 Summum 230KS

21.02.2008

Dacia Logan MCV 1.5 dCi/85 Laureate 7 sedišta

14.02.2008

Peugeot 308 na putevima šampanjca

07.02.2008

Renault Laguna 3 1.5 dCi 110 Expression

31.01.2008

Kia Cee'd 1,6 CRDi 115 Activa

24.01.2008

Subaru Impreza 2,0 R Sport

17.01.2008

Daihatsu Materia 1,5 16v

10.01.2008

Hyundai i30 1.6 CRDi/115 ks Pack Confort

03.01.2008

Ford Transit 3,2 TDCi/200 KS i Transit Sportvan 2,2 TDCi/140

27.12.2007

Ford Focus CC 2.0 TDCi Titanium

20.12.2007

Renault Twingo 1.2 GT

13.12.2007

Ford Ranger 2.5 XLT Super Cab 4X4

06.12.2007

Volvo S80 3.2 AWD Summum

29.11.2007

Pariski bicikli - Velib

22.11.2007

Kia Sportage 2,0 CRDi i Hyundai Tucson 2,0 CRDi 4WD Pack Luxe

15.11.2007

Citroen C-Crosser

08.11.2007

Renault Kangoo 2

30.10.2007

Ford S-Max 2.5 T Titanium

25.10.2007

Renault Megane RS 2.0 dCi/175 ks Luxe

18.10.2007

Peugeot 207 CC 1,6 HDi Griffe

11.10.2007

Volvo C70 D5 Summum

04.10.2007

Kia Carens 2,0 CRDi / Renault Grand Scenic 1,9 dCi

20.09.2007

Citroen C4 Grand Picasso 2,0 HDi Exclusive

13.09.2007

Renault Twingo 1,5 dCi Initiale

06.09.2007

Peugeot 1007 1.6 HDi Spoty Pack

23.08.2007

Renault Modus 1.2 16v/100 ks Alyum

16.08.2007

Hyundai Sonata 2,0 CRDI Pack Luxe

09.08.2007

Mazda MX-5 1,8 Coupe-Roadster

02.08.2007

Ford C-Max

26.07.2007

Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD Pack Luxe

19.07.2007

Stabilna situacija

09.07.2007

Peugeot 407 V6 2.7 HDi Feline

27.06.2007

Citroen Jumpy 2,0 HDI Combi Confort / 9 sedišta

20.06.2007

Subaru Outback 3,0R

13.06.2007

Volvo V50 1,8 Flexifuel E85 Summum

06.06.2007

Ford S-Max 1,8 TDCi/125 KS Trend

30.05.2007

Dacia Logan MCV 1,6 16v / 7 sedišta

23.05.2007

Peugeot 207 1,6 THP/150 KS

16.05.2007

Subaru B9 Tribeca 3,0R

02.05.2007

Daihatsu Trevis 1,0

25.04.2007

Hyundai Coupe 2,0 Pack Luxe

18.04.2007

Renault Clio 2,0 16v Dynamique

11.04.2007

Nova Fabia

07.04.2007

Mazda 6 2,0 MZR-CD Elegance

21.03.2007

Renault Megane Coupe GT 2,0 dCi / Volvo C30 2,0 D

07.03.2007

Citroen Picasso 1,6 HDi BMP6 Pack Ambiance

28.02.2007

Mazda 5 2,0 MRZ-CD 110 KS Elegance

21.02.2007

Nissan Micra C+C 1,6 automatik

14.02.2007

Volvo S40 D Summum

07.02.2007

Renault Clio RS 2,0

31.01.2007

Fiatom Grande Punto 1,2 Dynamic na putevima Andaluzije

24.01.2007

Citroen C4 Picasso sa 5 sedišta

09.01.2007

Dacia Logan 1.6 16V/105 KS

03.01.2007

Mazda 3 1.6 MZ-CD Perfomance

13.12.2006

Citroen C4 1.6 HDi BMP6 Exclusive

29.11.2006

Nissan Note 1,5 dCi/86 KS Acenta

15.11.2006

Ford S-Max 2,0 TDCi Titanium

01.11.2006

Renault Laguna Estate 2,0 dCi i Peugeot 407 SW 2,2 HDi

25.10.2006

Super test polovnjaka:
Renault Megane sedan 1.5 dCi/100 KS

18.10.2006

Renault Megane CC 2.0 dCi/150 KS Sport

12.10.2006

Daihatsu Copen 1,3 VVT

27.09.2006

Citroen C-Metisse

20.09.2006

Citroen C5 2.2 HDi 173 KS FAP Exclusive

13.09.2006

Daihatsu Cuore 1.0 X

06.09.2006

Renault Espace 2,0 dCi FAP i Peugeot 807 2,2 HDi FAP

16.08.2006

Citroen C6 V6 2,7 HDi FAP Exclusive Pack Lounge

02.08.2006

Peugeot 207 1.6 HDi 90 KS Sport

19.07.2006

Peugeot 207 1,6 16V i Renault Clio 1,6 16V

12.07.2006

Daihatsu Terios 1,5 Sport

05.07.2006

Renault Modus 1.5 dCi/105 KS Confort

28.06.2006

Ford Fiesta S 1.6 TDCi

21.06.2006

Škoda Octavia 2.0 RS

14.06.2006

Renault Grande Scenic 2.0 dCi 150 KS Luxe Dinamique

07.06.2006

Citroen C2 1.4 16V Stop&Start

31.05.2006

Renault Clio 1.4 16V Luxe Privilege

22.05.2006

CITROEN PICASSO 1.6 HDi/92 KS Pack

10.05.2006

Peugeot 1007 1.6e 2-Tronic Sporty Pack

03.05.2006

Ford Fiesta 1.6 TDCi Ghia

26.04.2006

Uporedni test:
Citroen Berlingo 1.6 HDi/75 i Renault Kangoo 1.5 dCi/70

19.04.2006

Dacia Logan 1.5 dCi Laureate Pack

12.04.2006

Peugeot 407 1.8i 16V 125 KS Confort

05.04.2006

Renault Vel Satis 2.2 dCi Privilege

29.03.2006

Francuska posla

22.03.2006

Savremeni dizeli i loše gorivo

15.03.2006

Peugeot 407 Coupe 3.0 V6 Pack

08.03.2006

Ford Focus C-MAX 1.6 TDCi/90 KS

01.03.2006

Uporedni test:
Citroen C4 1.6 HDi i Ford Focus 1.6 TDCi

23.02.2006

SEAT LEON 2.0 TDI Stylance

15.02.2006

VW Fox 1.4 TDi 70 Pack Confort

08.02.2006

Ford Fusion Plus 1.6 TDCi

01.02.2006

Renault Laguna Estate 2.0 dCi Initiale

26.01.2006

Peugeot 307 2.0 16V/180 KS Feline

19.01.2006

Adi
12.6.2013 00:12
13
33

Kao da su ga sklepali za 5 min. Meni lično bezze (:

Dejan L
12.6.2013 08:52
16
44

Ne spadam u one budale koje bi, za ovo šarenoliko i 70% plastično vozilo, dale svoj novac. Pogledajte te kič detalje i cvetne ukrase, ccccccc. BOŽE!
A plastika ala Dačija. Samo me interesuje ko je osmislio onako originalnu kasetu u obliku fijoke i one pertle na sedištima. A da ovde se vozač i suvozač kopčaju na leđima.
Jadan ti je limar koji bude morao da radi na Kapturu u slučaju neke havarije. Uporedite samo enterijer Pežoa 2008 i ove sirove plastike u Kapturu. Dalje ništa ne bih dodao. Yeti, hmmm, 3x kompletniji auto i pritom upotrebljiviji od Kaptura. Ovo je kao neki drečavi (fluorecentni) papagaj na točkiće.

Zoro
12.6.2013 11:14
25
5

Heeeej Dejaaneeee,obećao si da nećes čitati tekstove potpisane sa RP. Tvoj glas nemože znači da se uzme u obzir :-)))
Ipak,popravljaš se,sada bacas drvlje i kamenje samo po capturu,ne i po autoru.
Moje mišljenje je oprečno tvome,smatram da je baš u trendu.Sviđaju mi se upravo detalji koje ti spominješ,posebno ta fioka. Svoj glas dajem 1.2 benzicu,još ako bude sa običnim menjačem, biće jeftiniji

Sloba
12.6.2013 11:22
33
4

Decko pazi kako se izrazavas. Zar sam ja budala zato sto mi se svida ovaj Reno. Zabole me za taj tvoj usranu yeti, lici na kutiju od frizidera. A koliko li je samo skuplji. Redakcijo skinite ga vec vise sa ovog sajta, smara svojim lobiranjem za Skodu.

serpico
12.6.2013 11:41
24
5

dejane L kategoricki odbijam sve sta si rekao i neslazem se sa nicim sto trkeljas ocito si se nesto nasadio na renault ili si zagrizeni hejter renoa i francuza opcenito!ok auto malo izgleda razigrano ali je predivno i mladenacki dizajniran i lepsi mi je od clia 4,nije velik a nije ni mali bas onakav auto kakav svima treba!okretan,povisen,oblik malog suv-a,prostran i varijabilan sa dovoljnim i ne pre rastrosnim motorima!to je moje vidjenje novog crossovera Capturea!super malog velikog automobila idealnog za danasnje vrijeme!bravo renault!posebno je atraktivan arizona orange sa crnim krovom!mrak auto!

Filip
12.6.2013 12:06
32
4

Ja mislim da Dejan radi za Skodu, verovatno u nekom njenom salonu... Ocigledno je da u Renou i Daciji vidi najvecu konkurenciju svom voljenom brendu, te koristi svaku priliku za pljuvanje po konkurenciji i za uzdizanje brenda koji mu daje platu. Sada shvatam da nema on nista protiv Pekija, vec jednostavno Renou ne moze naci neku vecu manu (u odnosu na cenu naravno) pa onda u nedostatku argumenata osipa paljbu po Pekiju. Gospodinu Pekiju pozdrav i cestitke za valjano i objektivno odradjen test.

"francuz"
12.6.2013 12:57
8
12

Pa neznam ni sam...nesvidja mi se bas...Od moje zgrade nekih 100m ima Reno salon i video sam ovaj model pre nekih mesec dana, samo kroz izlog istina. Na prvi pogled mi se svideo, ali sto ga duze gledam, manje mi se svidja...Samo kako sam video kroz izlog, bile su tamnije boje u unutrasnjosti, sto meni odgovara, nevolim jarke ili svetle, to mi je neozbiljno...Nego opet "problem" sa Renoom. Prednji i zadnji kraj nekako neuskladjeni. Recimo od napred, a pogotovo sa strane nije lose, a nazad...? Tako je i sa novim Cliom(bar po meni)Nego nevezano za ovu temu, juce sam video novi Picaso! kako je mocan! svaka cast! Kolko znam nije jos u prodaji...? (u okolini Pariza sam ga sreo) Verov.reklamiraju ga, pise krupnim belim slovima -novi picaso- Cista desetka od mene! Citroen sve bolji i bolji.

Peki
12.6.2013 13:22
18
3

@Filip, merci, Dejan je izneo svoje misljenje, to je njegovo pravo. Je se osecam prozvanim samo kada pokrene pitanje moje nazovi "pristrasnosti". Ovaj Captur sam tako doziveo, sto ne znaci da sam apsolutno u pravu. Uostalom, vozen je i od strane drugih redakcija, testovi se mogu pronaci i na internetu i u stampi. Koliko sam mogao zapaziti, misljenja su veoma bliska. E sad, to sto neko ne voli Renault, ili ima losih iskustva sa njegovim vozilima i servisima, druga je stvar.
Pozdrav

karadjole
12.6.2013 14:21
19
5

sta bre onaj dejan L ima protiv renaulta ikone formule 1 i jednog od najstarijih auto brendova uopste!i sta su svi poceli klase da mesaju yeti je dobar suv !ali blizanac tiguana,a konkurent fordu kugi,toyoti rav4 ,hondi crv a ovo su crossoveri na produzenim i povisenim podvozjima od clia,208,corse itd...captur nije konkurent yetiju nego opelu mokki i chevy traxu te domacem peugeotu 2008 !gospodin Peki je sve lepo napisao i tako je u globalu kome se auto svidja svidja mu se kome ne nema veze!ali nemojte pljuvati po autu a nit ste ga vozili ,ni testirali ni posedovali!molim lepo!ovaj auto ce u sledecih par godina bit prodajni hit jer je super dizajniran,ima dobre motore i nije (pre)skup kao recimo opel mokka!meni licno auto za sve!prostran ko kompakt,malo veci od clia a puno pregledniji,malo trosi a dobro ide!sve u svemu jako dobro odmeren koncept auta po meni!bravo renault!

Enzo
12.6.2013 15:42
23
3

Uporediti Captur i Yeti je kao izneti konstataciju "da za kilo paradajza imas 2 kila krastavaca!"

Kao neko ko faktor srca i duse shvata ozbiljno - prasladak mi je.

Prednji deo svih novih Renoa (ala prototip Alpine) ostaje u secanju posle mora dosadnih i meni neshvatljivih "nosica i pozadina" predjasnjih Renoa.

Unutra - nekako je bionicki, prijatan i prirodan.

I sto je najbitnije, ovi novi vesnici auto trendova nose neku mladalacku vedrinu.





Bojan
12.6.2013 20:28
7
11

Spolja je ok, enterijer me bas i nije odusevio, dok su motori totalni promasaj sto se mog ukusa tice. Pre bih se odlucio za neku normalnu benzinsku verziju Sandera Stepway.

pecagt
12.6.2013 21:18
18
3

samo reci hvale za novi capture,pohvale i autoru za opet fenomenalan test,manite se svi vise dejana L,covek je najobicniji hejter i provokator koji evidentno tri blage o autima nema...na stranu to, capture sam gledao i na sajmu i u salonu,a sada vec i na ulicama bg-a,i moji utisci su da auto pleni svojim izgledom,pojava mu je izuzetna,lepa,skladna,atraktivna,vedra...unutrasnjost fenomenalna,koncept zadnje klupe,prtljaznika,ergonomije table i instrumenata-izuzetan auto u svakom smislu,porediti yeti sa capturom je presmesno(jeti stvarno lici na frizider i to neki stariji obodin cetinje),a porediti yeti sa ravom i crvom je za psihijatriju...kakp god capture ce garantovano postati besteseler,to je jednostavno izvesno,koncept je vrhunski,cena priatojna,i uspeh ne moze izostati!:-)))

Audifan
12.6.2013 21:25
18
4

Prelep i odlican bravo za Renault

serpico
12.6.2013 23:40
16
1

audifan i pecagt bravo upravo tako!koncept auta je dobro osmisljen a cena mu je optimalna!oprema kompletna a sigurnost pinajbolja!mene nije platio renault niti sam hejter nit frankofil,ali ovaj renault je stvarno dobro pogodjen auto i bit ce sigurno bestseller jer najbolje izgleda os dosadasnjih konkurenata!do captura mi je mokka bila extra ali mokka je prerobusna i (pre)teska!a captur je optimalan u svakom pogledu !posebno je dobro osmisljena i unutrasnjost koja je derivacija cliove,plastika iskreno je mogla biti bolja i gumirana a super je klizna klupa i ladica te presvlake siceva na skidanje!verovatno neke mane koje se pojave bit ce uklonjene u redizajnu jer auto je maltene tek poceo da se prodaje!a docice i veca ponuda motora i specijalnih izvedbi to je sigurno poznavajuc renault!

Don
13.6.2013 06:35
5
6

Boja!da,da.:-)Samo,treba znat gdje i ofarbat.No kad imaju tako "opic2nog" dizajnera, nije ni cudo da ne zna kud bi sa kistom .-)

Reno ima dobar mjenjac, doduse automatski?Hajd da neko za njih i to kaze...a sta je sa manualnim?

Meni se ne svidja displej, pristalica sam klasicnog stila, klasicnih elemenata a ne digitalnih.

tulipan
13.6.2013 09:36
6
17

Spolja bezveze..unutra goli les...

XC
13.6.2013 09:45
3
8

A gdje je pecat?

serpico
13.6.2013 09:54
8
1

don to si u pravu neznam zasto forsiraju taj digitron look ,kad mogu to napravit u kombinaciji klasika -digital kao recimo auti vw grupacije to mi se dopada kod njih satovi klasicni ali ma ekranu putnog racunara mozes da imas i digitalni brzinomer!a to je nesto na sta se covek navikne! malo je i prevelik onaj pokazivac goriva a recimo temp.su izostavili!ali ima pava lampica koja svetli dok se motor ne ugreja na radnu temp.

Dejan L
13.6.2013 10:35
11
22

Klio može da se ku*či prodajom, jer je najnoviji model u klasi, dok je Korsa punih 8 godina na tržištu, Fabija već 7 godina, a Grande Punto (Evo) 9 godina na tržištu. I opet je Polo prodavaniji za 50% više od Klija.
Tako recimo kome ne treba pastika i šareniš Kaptura, može da kupi SX4, 2008, Moku, Trax, Yeti.
Za škodu ne radim, bivši sam vlasnik Audija, trenutno imam Pežo 307sw i Škodu Fabiju II. Nekoliko puta sam vozio Stepway najboljeg druga i nikad više. Ljulja se, kamenčići udaraju o pod kao da neko puca iz mitraljeza, smrdi plastika, a potrošnja od VA do Lazarevca 10.1 litar. Spolja je sav iščvrkan kamenčićima kao da je od alu folije, a ne od čelika. Sedišta u krivini ne drže, a vozačevo se zarozalo za 3 godine. Nema korube (plastike ispod blatobrana), kad stanem, ubacim u 1. brzinu i krenem da se popnem na trotoar, krov krcka, kederi škripe. Moj Pežo 10 godina star, sa 205.000km nema oštećenja od kamenčića, a sedišta su ko nova, nema buke motora, nema zarozanih sedišta i zgužvanog mebla. Šta reći?

serpico
13.6.2013 14:49
13
2

nista za reci:sve si rekao posto vozis peugeota hejter si renaulta i tacka.sve si rekao i objasnio!novi clio je zakon kao i captur a dacija je samo jeftina kopija renoa jer zato je i osmisljena!ali neka ti bide.nevolis reno i to je uredu ali nemoj pljuvat bez veze!svakom ko je zadovoljan svojim autom ako mu je pouzdan i nepreskup za odrzavanje i ako ga dobro sluzi bila to skoda,vw,opel,peugeot,citroen,hyundai,kia,dacija,fiat nevidim razloga zasto netko onda ima nesto protiv necega!ja razumem ljude a dosta ih poznam sto si imali problena i sa renolom ali i sa opelom i vw,sa mercedesom s klase;pa zar to znaci da ako se nekom potrgala astra ili clio da je sad svaki sledeci clio ili astra smece i da je to drek od auta!

Dejan L
13.6.2013 15:18
18
9

@ serpico
Zato što upravo Reno-Dačija fanovi koriste svaku priliku da izjave da je Škoda otpad. 24h se bave time, a ja ću u inat ako treba 25h dnevno raditi isto. I zato što su me više puta prevarili u Reno salonu. Pre 7 meseci brat je hteo da kupi polovan C4 kod ovlašćenog prodavca Renoa, u oglasu je pisalo 120.000km, a na licu mesta 350.000km. Uz objašnjenje da će dok popijemo kafu namotati km sat na koju god hoćemo kilometražu. Zato što su čoveku spržili procesor, uništili senzore za ABS, pa mu pola auta poslali za BG. Pa su mom ujaku uvalili Clio 3 kupljen kod njih, koji je navodno imao 90.000km, a na proveri se otkrilo da je menjan enterijer, a prava kilometraža 178.000km. Pa je u sred preticanja kamiona otkazao motor i auto bukvalno stao. Sad ima Grande Punto. Zato što u istom tom Reno servisu radnici veterinari, stolari i gimnazijalci glavni majstori, a vlasnik Reno-Dačija salona, vozi novu Oktaviju. Što ne kupi Reno nego Oktaviju, kad je Škoda otpad? A? I zato što su Zorici Prodanovic mojoj rođaci pre 2 meseca uvalili Fabiju koja nema ni 1 vazdušni jastuk i non stop se pale neke lampice, a u AMSS je rečeno da je komplet školjka menjana, da je bio havarisan pa sklapan nestručno.
Uz to daju garanciju na poreklo i kilometražu. A ni 1 jedini polovan auto koji prodaju, nema da je ceo iste nijanse. Fiat Bravo koji prodaju god dana sa branikom koji visi, Grande Punto koji je farban da samo ćorav ne bi video, Ford Focus kome fale delovi hrom ukrasa, pola enterijera i zadnje sedište drugačije boje i dezena. I zato što ću da im navučem medijsku bulu oko vrata, jer mi se brišu komentari, e zato što su djubrad neovejana, treba da izgube licencu za sva vremena.

libra-fiat
13.6.2013 15:29
13
7

@Dejan L

Pa mogao si odmah reci da je stvar sa jednim (pa i da su u pitanu svi u Srbiji) servisom i njihovim nestrucnim i nesavesnim radom a ne o citavom brendu na globalnom nivou, kao i da imas losa iskustva sa tim i tim servisom a ne sa francusko-rumunskom centralom kompanije.

Ima raznih slucajeva i kod drugih brendova, samo je pitanje kako su to zataskali. Secam se gomile primera oko Honda servisa u Srbiji i njihovog rada, Mazde i sl... Da li i njih treba na kolac?

Uz to, ne vidim da je neko pljuvao po Skodi na nacin na koji ti radis...

Tebi svaka cast na tvom iskustvu i rezonovanju, ali svako ima neko svoje shvatanje i pogled. Ne treba generalizovati i dizati na korporativni nivo greske u tamo nekoj indijanskoj Srbiji gde prodaju 50-ak automobila mesecno. Mi smo za njih otpad i ovce za sisanje jer im nasa drzava tako dozvoljava.

Niko ne bi bio ovde korumpiran da postoji neki zakon koi mu to brani. Pa vidis da i "Zastita potrosaca" sluzi samo kao paravan za ubiranje para pojedinaca. Ne mogu jednoj Miveli da zabrane da ispisuje na nalepnici gazirane vode kojekakva istrazivanja od pre 3 decenije i natpise udruzenja koja i ne postoje... Ej, obicna etiketa!

Odosmo u off...

Ukratko, presaltaj u 6. i spusti obrtaje, nema potrebe bar ovde da forsiras...

Pozdrav

serpico
13.6.2013 16:34
12
4

oprosti dejane L sada mogu jasno da razumem tvoju frustraciju renaultom ili dacijom ali bre koliko si u pravu toliko i nisi!nije renault generalno kriv sto je doticna autokuca traljava i sto varaju ljude i lazu!kriv je i sistem kao takav i neefikasnost drzavnog onspektorata i zastita potrosaca!tebi lepo preporucam da oblatis do bola taj servis i autokucu a nije sad captur i clio los auto zato jer je taj renolov salon neki kvazi salon sa kvazi radnicima i losim sefom i prevarantskim mehanicarima!toga ima svuda!a ja nisam nikad pljuvao po skodi bas obratno prije bih o ja kupio novu oktaviju nego precenjenog golfa!ali vise ni ta oktavija nije jeftinija od golfa nego je cak i skuplja!a ja te molim napisi mail direktno u renault-nissan grupu u pariz da ovi izgube lkoncesiju jer tako blate i ugled renoa!

Dejan L
13.6.2013 16:51
15
5

@ libra-fiat
Ne samo to, nego sam i vozio par Renoa. Na R5 sam polagao vožnju, auto je vrh, Clio 2 skače kao magare, Stepway mog najboljeg druga za koji hoće da se trampimo glava za glavu s Fabijom. Megan 1 moje bivše devojke, prvo je ispala bravica gepeka, pa je otišao servo, pa boš pumpa, pa dizne i na kraju je prezupčio. I npokon Laguna 2 mog poznanika Dušana kome je unutrašnja ručica vrata ostala u ruci, pukao naslon sedišta, klimu dopunjava 2x godišnje, curi valjda i Dačija Logan kojoj su potrulili rubovi i kojoj se svakih 30.000km menjaju silent blokovi, na mom Pežou originalni i posle 200.000km. Nađi 1 trulu Fabiju, pa mi javi. Nađi mi Pežo kome se kao na Laguni 2 raspadne zadnji trap dok prelazi preko ležećeg. Imaš i u AutoBild-u da Laguna 2 zbog mase sama sebi lomi zadnji trap. Imao sam i Audi 80 B4 1.9 TDIs, pre njega Citroen BX 1.9 i samo ti mogu reći WAGEN TENK. Traje i vredi kao polovnjak

Dejan L
13.6.2013 17:16
12
8

Pre Fabije imali smo Feliciju, pa smo servisirali kod Koleta. Zbog 3 žalbe nekih nezadovoljnih mušterija, Kole je izgubio licencu i sada se preselio u Zemun i uvozi i zastupa Fiat.
Ozbiljne kompanije tako to rade, ali neko debelo stoji iza ovog Reno servisa o kome ja govorim. Demantovali su me lažima na 1 sajtu i zaključali temu kako ja ne bih mogao da iznesem činjenice i dokaze. Super, obratio sam se i redakciji S*T plus i njihovim advokatima. Generalno na bilo kojoj temi o Škodi, fanovi Reno-Dačije troluju 24h tu marku, prvi se jave i stalno 1 te isto pišu, e pa neće više. Pa nakupi se materijala, činjenica i dokaza dovoljno da se nekom obije o glavu. A šta rade oni na temama Škoda, vratiće se Renou kao bumerang. I da je Škoda smeće, ne bi bila najprodavanija marka u Srbiji (ne računajući subvencionisani Fiat).
Plus toga, na listi top 10 modela u Britaniji, nalazi se čak 3 Škodina modela, a 3 godine uzastopno u Britaniji, Oktavija važi za THE BEST FAMILLY CAR (kažem 3 pune godine), a sad je stigla i nova Oktavija. Već sam se obratio uvoznku Škode mejlom, dobio sam odgovor i od njih i od Redakcije SAT u vezi spornog servisa i izdavanja garancija za reparirana A HAVARISANA vozila. Jer ko drugome jamu kopa...

Audifan
13.6.2013 17:53
14
0

@Serpico & Dejan L Serpico prvo za tebe jedno zapazanje a to je da mene licno plavo bela kombinacija captura neodoljivo podseca na Avantime ! Dejane pre svega da ti kazem da ti sto pljuju Skodu pre svega uopste nisu upuceni u desavanja u autoindustriji ili su pogresno upuceni ! Nadalje nemoj porediti Renault sa Daciom jer su neuporedivi, Sto se tice Prevarantskih auto kuca u RS tu se u potpunosti slazem s tobom pogotovo mogu istaci jednog dilera iz NS a necu ga imenovati posto ih ima 2 ica. Ali nazalost to su slucajevi kod nas kod manje vise svih, cak sta vise taj doticni preposteni diler iz NS je jedan te isti auto prodavao po 2 puta (nov auto) i to fizickom licu plus drugome na lizing,naravno ima zastitu da li u Mup ili gde vec pa je naravno ostecen obican kupac savestan gradjanin koji je boga pitaj kojom mukom i kojim odricanjem kupio svog cetvorockasa da bi mu ga Mup oduzeo a doticnog Gospodina prevaranta naravno ostavili i dalje da miru da vara ljude . To je kod nas svakodnevnica a ovaj primer je svakako presedan i nije u pitanju samu 1 vozilo vec vise. A zbog svega toga netreba mrzeti Renault,Daciu ili Nissan.Nase trziste je takvo da nema kupaca nazalost a i kada ih ima u malom broju svako se na neki nacin opece. Naprimer ja licno nisam imao velikih negativnih iskustava prilikom kupovine novih automobila ali je uvek bilo zamerki,naprimer kada sam kupio nov Opel Movano(Renault Master) levi prag je bio ulubljen a doticni Opel diler mi je refundirao 100 Evra !!!Nov kombi od 24000 evra sa ulubljenjem a odsteta 100 evra !!! To je bezobrazluk i javasluk ali sta cu uzeo sam ga jer sam ga cekao 2 meseca i preko mi je bio potreban zbog posla,nadalje kada sam 2009 uzimao Audija iz proizvodnje rok isporuke je bio 90 dana a auto je stigao tacno 123 dan, ok bio je diler usluzan pa mi je dao zamenski auto ali 3 kom za to kasnjenje tacnije koji su imali pa kada ga prodaju ajd vrati ovaj dobices ovaj. U EU bi to kasnjenje skupo platili rent a car om i to auto u klasi kupljenog i kraj plus sto sto. Ali mi zivimo u zapecku razvijenog sveta i tako nam je kako nam je !!! Mozda bolje ni ne zasluzujemo jer smo zaboravili da dignemo glas tamo gde treba !!!

pecagt
13.6.2013 18:07
12
5

opet dejane offujes,to ste ti i svi tvoji poznanici kupili dreseve doticnih marki-to je vas problem,ja znam nebrojano mnogo vlasnika renoa,koji su imali samo odlicna iskustva i koji se godinama pa i decnijama vracaju istom brendu,u srbiji se zna da za reno postoje samo dva servisa vec 3 decenije,jedan na mirjevu i drugi u jagodini,svi ostali su prolazni prevarnti,maltene org. kriminal kalo se ponasaju i sta rade,ali to nije tema ovde,nemoj da izmisljas,bar ovde niko ne radi to o cemu pricas-samo ti hejtujes i stvaras zlu krv medju ljudima koji ubijaju dokolicu na civilizovan nacin,svojim hobijem i ljubavlja prema autima kao takvim pre svega,samo si ti ogranicen na crno i belo,i svima je to vise dosadilo,spusti loptu malo ili cemo mi raditi 48 sati dnevno!

Nemanjica
13.6.2013 19:18
15
4

@Svi,koliki utrosak energije na inferiorne rasprave...Kada bismo pretvorili tu silnu energiju u snagu,postideli bi i najveceg medju najvecima La Ferraria sto se tice perfomansi!Pozz;-)

Jokara
13.6.2013 19:48
4
11

RENO je takav. Ili se kvari na minute ili traje.
Kako ti se zalomi. Za nase trziste je ovaj prvi, jer stizu iz Turske. O SKODI ne treba komentarisati ni slovo. Postala je vrhunski auto. Kome se ne svidja, neka kupi korejance

Audifan
13.6.2013 20:20
14
2

@Pecagt Prikljucujem se tvojoj konstataciji i ovom prilikom pohvaljujem a i pozdravljam AK Francuz iz Jagodine,koji su po meni naj posteniji i najbolji kako diler tako i servis za Renault.Poseban pozdrav Ivanu iz pomenute AK Francuz isti se uvek cudio zbog cega sam ja iz Novog Sada dolazio kod njih na servis !!! Eto zbog predhodnih tekstova.

Ursuz
13.6.2013 22:26
13
0

Ovo ako citaju reno menadzeri, bolje da preduzmu nesto, vecina se slaze sa tim da su aljkavi i neozbiljni, da su prevaranti. Isto moga espejsa odrzavam u Mirijevu jer sam vise puta nadrljao u Integri motors. Auspuh mi otpao posle 3 kilometra

Sorfonije
13.6.2013 22:46
2
7

@Audifan
Ja kada sam kupio nov auto,u ugovoru je pisalo lepo da je OCEKIVANI datum isporuke za 3 meseca. ali! da moze da potraje i do 6 meseci. Diler mi je rekao da auto stize u roku od 3 meseca.Na kraju sam morao da cekam skoro 5 meseci.Za u medjuvremenu nikakav auto nisam dobio,niti ista drugo... Znaci lepo procitaj sve detalje ugovora,pokriveni su,za njih se ne brini ;)
Captur, jel velicine Dustera?

Dejan L
13.6.2013 23:23
7
2

http://vukajlija.com/zabava/posteri/615326

karadjole
14.6.2013 01:10
10
3

bravo momci pozz audifanu i peci gt!renault je pravi auto ali imali su i oni problema sa elektronikama i razno raznim glupostima al tako je kod njih kad mnogo menjaju dobavljace delova ili lose nadziru ili zahtevaju od dobavljaca recimo valea ili magnetti marelija da pazi!ali svi auti se kvare samo neki brendovi to znaju dobro sakriti pod tepih poput vw-a!tacno se secam kadu se se polima razletavali menjaci na cca 40 000km ili odlazile dizne na novim pasatima i audijama a kada se golf 5 samozapaljivao radi fuserskih instalcija i ljustio se lak u unutrasnjosti sa plastika to niste nigde ni culi jelda?a istina je !a hrdjavi mercedesi krajem 90 i e klasa sa mnogo gresaka a to au malo skuplji auti!Da nenabrajam svi se kvare neki vise neki manje!cinjenica je da je skoda danas odlican brend koji zaradjuje novce a stvarno je pouzdana i dobra ali meni licno se nedopada ali preporucam skodu jer skoda je auto!ali vise nije jeftina blizankinja vw nego njegova stvarna alternativa!a sta se tice captura zasigurno ce biti hit jer je stvarno cool auto i super dobro izgleda !laguna se nije proslavila pouzdanoscu to je cinjenica zato i ova zadnja je popusila mada je dobrog kvaliteta ali nema imidz i nije atraktivna!sad moraju pogodit dizajn i za lagunu kao sto je opelu poslo za rukom u slucaju insignije koja se stvarno dobro prodaje u celom svetu i evropi i po dekri je najpouzdaniji sa najmanje kvarova sta se nemoze rec za lagune!

Audifan
14.6.2013 11:36
8
0

@Sofronije (neznam koji vec) tada sam decidno procitao ugovor i nije bilo stavki ako ! iako si u pravu kod vecine je ostavljeno mesta za kasnjenje ali u audiju ne iako eto desava se jbg.
@Karadjordje skroz si u pravu a za Evropsku auto idustriju je enorman pad kvaliteta bio 90 tih i to kod svih proizvodjaca. Sto se Skode tice to je najpouzdaniji brend u okviru VW grupe,za golfa 5 mogu reci da je najbolje napravljeni golf i nemam info o paljenju osi da je bilo problema sa 2,0 tdi PD oko 16 ventilskih glava motora sto je ispravljeno posle u proizvodnji sada vec 2,0tdi CR radi kao doxa. Neverovatno mi je da su zadnjih godina Japanci takodje popustili s kvalitetom verovatno su se uspavali na lovorikama slave i cuvenja oko bezkompromisnog kvaliteta. Renault je uvek imao neku boljku iako generalno najvise problema su imali na laguni i meganu 2 i to najvise sa magneti mareli i bosch elektronikom dok je valeo ok. interesantan je podatak da Audi 80% elektronike koristi Denso (japansku) dok kod japanaca vidjam bosch !!! sve je to globalizacija,tacnije japanci pravljeni u evropi jednostavno nisu oni japanci. Neznam koliko vas zna podatak da je Audi pravio a8 U JAPANU !!! Ja iskreno nikada nisam bio vezan za jedan brend kod skoro svakog proizvodjaca mogu izdvojiti po neki model koji bi bio moj izbor osim neznam zasto MB i FORD !? Nemam ozbiljnu zamerku jednostavno mi necuce i to je to. Renault godinama kosistim kao drugi auto (zenin) a takodje i za potrebe posla Opel Movano ( koji uzgred nema ni O od Opela to je renault Master).Od Renaulta sam imao Scenica 1 pa 2 pa Modus a kada sam se razveo kupio sam EX Wife twinga2. sve u svemu ja za renault nemam generalno velikih zamerki.

Nemanjice
14.6.2013 15:14
9
0

@Audifan,NE postoji vise Sofronije,taj nick vise NE koristim...zbog zloupotrebe vise puta istog!!!Samo Nemanjica!A taj doticni sto koristi kvazi nick SORFONIJE,je mnogo puta zloupotrebio i moj,zbog istih razloga vise i ne koristim nick nego samo Nemanjica!Ne znam samo sto odgovaras na perfidnu opasku istog!!Pozdrav od Nemanjice!

pecagt
14.6.2013 15:49
8
1

pozz karadjole,nemanjice,audifan,serpico...takodje kao i audifan,kod apsolutno svih brendova mogu naci auto koji mi je super i ima svoju namenu,koja meni odgovara,da se razumemo ja skodi ne sporim nista sto joj drugi hvale-ali licno i samo moja iskustva su drugacija-ali samo za skodu i seat NIKADA (vise)ne bih zavukao ruku u dzep jer nije po MOM ukusu,od dosta renoa koji su mi prosli kroz ruke(megane 1 i 2,laguna 1 i 2)-ni sa jednim nisam imao ozbiljniji problem ili vise sitnih problema-ali nikada nisam zalio za dobar polovan automobil sam uvek placao i vise nego sto je prosek na trzistu,odlican pomenuti servis u Jagodini,i uvek je funkcionisalo kao doxa. Sa opelom sam na primer imao vise problema(astra g),sa skodom smo raskrstili davnih dana-posto nas je vise puta ostavila na putu vec u garantnom roku i pocela da trosi ulje na 80tkm,priznajem jesto to bilo davno iza najovijihh skodi(felicia),ali je bila iz prelazne godine sa fabijom,0km,i sve po knjizi,i dzabe-na...ali smo! Sada sam na italijanima multijet power-trenutno novi bravo,uskoro 159 ili brera(Alfa mi je decacki san i prva ljubav),i prezadovoljan sam-trositi reci na kvalitet fiat dizela bilo bi bezveze,a i auti ko auti su doziveli strasan kvalitativan skok u poslednjoj deceniji,maltene bez greske! Koreancr cu zaobilaziti neko vreme-jos deceniju,dve,kada sam video da i30 dolazi sa bocnim air bagovima i vazdusnim zavesama tek od treceg paketa opreme style,sve mi se smucilo,i ne interesuje me uopste prica da li je to tako za nase ili kako je na nekom drugom trzistu,ovo je 2013 god,tlo evrope i aktuelan model najbitnijeg segmenta,WTF bre,pa dacija dolazi sa bocnim AB,a auto nije za poredjenje,nema opravdanja!!!!@

pecagt
14.6.2013 15:52
5
1

e da audifan,da ne zaboravim-prenecu pozdrave Ivanu,koliko vec za vikend,uvek je lepo cuti pohvale za ljude koji svoji posao rade na vrhunski profesionalnom nivou,znam jos brdo ljudi koji idu iz Sapca,Bg-,Nisa na servis u Ja bas iz tih razloga!

Audifan
14.6.2013 16:51
6
0

@Pecagt kazi mu da ga je pozdravio covek koji je kod njega kupio prvog novog modusa u Srbiji i najjabudzeniji teretni kangoo koji je ikad kupljen nov u RS 2005 god, Modus je bio 1,2 dinamik metalik dakar boja a kangoo silver b16. Znace on ko sam e sad jedino neznam posto su tamo radila 2 Ivana jedan mrsaviji i jedan deblji uglavnom oboicu pozdravi a setice me se jos ako im napomenes da sam i prodao od njih jos par novih auta mojim drugarima u isto vrem clia,2 mastera,4 kangooa plus megane limuzinu 1,5dci.

Dusan
16.6.2013 07:54
5
2

vi ste debili bakcete se glupostima, ne svidja ti se?? pĂĄ ne gledaj onda.

pecagt
16.6.2013 15:33
3
0

Audifan,nisam jos bio-ici cu ove nedelje sad,i pazi cuda-idem sa drugarom iz Bg-a da u Jagodini kupi klia(sve ti je jasno),i ne sumnjam da ce se setiti sigurno,znas vec kakav odnos ljudi gaje prema svojim klijentima...Ivan mrsaviji sa naocarima,je sin vlasnika-sada suvlasnik firme(sa svojim bratom Markom),a Ivan sto kazes nizi deblji je prodavac koji tu radi vec 10ak godina...i idem da probam capture naravno,pa cu ti preneti sve utiske!Pozdrav!

Audifan
16.6.2013 15:59
4
0

Pozz Pecigt! cek bre ja sam zadnji put bio kod njih 2008 ni neznam sina Ivana,secam se Ivana prodavca mrsavijeg a negde 2006 je poceo da radi deblji Ivan a ovaj drugi Ivan je stariji od gazdinog sina? onda vise neradi kod njega,steta dobar momak u svakom slucaju pozdravi onda punijeg Ivana i gazda Milosa a gazdaricu Suncicu nemoj haha.I jos konstatacija da verovatno nepostoji u RS autosalon sa vise Ivana !? Ko zna mozda ponovo kupim neki reno, u svakom slucaju ako do toga dodje to ce svakako biti u Ak Francuz. .

renokanta
16.6.2013 23:19
2
8

Auto je blago receno dno 70 posto otpadna skriputavae plastika znaci posle 100km vec tabla zveci kao na svim renault vozilima, motori dci koji piju oko 9 po gradu 6 otvorene i ovaj gutac benzina TCE koji neverovatno ali moze i 15 da popije pogotovu ko zeli malo da ga razigra...
renault ni u komsiluku !!!

serpico
17.6.2013 10:50
9
1

renaokanta skini nam se sa mauzera i ne prtljaj i ne lazi!

pecagt
17.6.2013 12:40
9
2

renokanta glup covek...

sasa
17.6.2013 13:47
8
2

ja vozim clija 4 1.5 dci vec 3 meseca i po gradu je potrosnja oko 5-5.2. A sto se tice plastike u toj klasi je najbolja.

serpico
17.6.2013 14:42
2
4

pa onda bas ako bi stedio i ne palio,svetla,klimu,radio itd..naduvao dobro gume potrosnja moze i da padne na 4L na 100km ha sasha?i kakav je tebi clio4?objektivno?dal ima nesto sto bi mozda menjao?pozz od serpika!

sasa
17.6.2013 16:13
6
2

nervira me sto moram 5-6 puta stiskati po bordu da vidim koja je temeratura i rucke za gepek su bezveze stalno su prljave ruke.Klima je uvek upaljena na 23 i za ovih 3500km ja sam prezadovoljan.Obisao sam sve salone sa tim manjim autima i sve je ostalo smesno,208,fabia korsa itd.

serpico
17.6.2013 18:09
9
0

saha pozz !dal po tvom utisku peugeot 208 ima malo bolju zavesnu obradu i plasticne delove ili je to vise stvar licnog ukusa i smisla za dizajn!po meni je 208 simpatican ali je nekako suvise malen!clio 4 mi je robusniji i onako dosta velik i nabildan u bokovima!a captur da nepricam ;captur mi je trenutno zakon pogotovo narandjasto-crni!znaci 1.5dci dobar???

pecagt
17.6.2013 22:19
5
1

serpico, ako te interesuje 1.5 dci,mogu ti reci neka SVOJA velika iskustva,megane 1.5dci,84ks 2005(navodno rdjava godina pre zamene dobavljaca),kupljen sa 175.000km,prodat prijatelju sa 250.000km pre dve godine,on sad malo laganije vozi,pa je tek na 280.000,auto bez greske,turbina bez mm lufta,dizne kao sat,ulja sada tek trosi do 200-300g na 10.000km,podrazumeva se da sam kupio proveren polovnjak,i na svakih 10.000km zamena preporucenog elfa i orginalnih svih filtera u ovlascenom,bitnije reci pravom servisu i nikada voznja na rezervi. Sada je u firmi na"testu",grandtour sa 105ks iz 2008,i gazi 190.000km,naravno bez greske,isti teetman se podrazumeva.potrosna sa starijim modelom je bila grad 5.5-6.5,otvoreno 3.6(bg-budva) rekord,inace oko 4-5,autoput 150-160kmh-6.5-7.5l,noviji uglavnom svuda litar vise sem na autoputu-litat manje,zbog seste brzine.

pecagt
17.6.2013 22:42
8
0

serpico
i jos jedna stvar,ono sto si ti rekao u jednoj prosloj temi,auto treba znati i odrzavati i voziti sa cime se potpuno slazem...ljudi su kod nas mahom kupovali bagatelne lagune sa pocetka proizvodnje(koje priznajem jesu bile losije),ali to je na nasem trzistu polovnjaka bio najsveziji,dosta atraktivan i neprikosnoveno komforan auto za najmanjr novca,i onda stigne deesina iz italije ili z.beneluxa sa 120.000km(znaci uglavnom 320.000km)doveze se do nas,plate sve dazbine i transport,zarade dve ruke preprodavaca,i gle super negovane limuzine na putu sa simbolicnom km,onda lepo prosecan srpski vozac cuje da to moze bez problema da guta loz ulje,ili da je evrodizel jeftiniji na nekoj bezimenoj pumpi sa periferije,ili da ce mu sestric zavrsiti kombinu sa ovima sto istacu evrodizel iz kamiona,i nije krsten-majke mi,kune se,uostalom taj prosecan srpski vozac i ne vidi u svemu tome problem jer je ceo taj sistem super funkcionisao ali sa golf 2 dizel,e a onda i to smece sto nije za traktor sipa na kasicicu i voza na rezervi,jer mu naravno plata kasni,ako mu uopste stize.E pa onda kod majstor pere-zike-ljube u garazu na servis,jer su ovi u ovlascenom goveda i nemaju pojma(cesto jeste tako-ali raspitajte se malo,za koju god marku,ima odlicnih ovl.servis i to se zna),a tu mu njegov cenjeni majstor koji je do navale uvoza od renoa radio samo 4ku,eventualno 5icu kampus,objasni da su org delovi bacane para,i da su njegovi bezimeni fiteri ako ne isti bar dupo bolji,i da je njegov shell ili mobil koji mu nedeljom stize u gepeku autobusa iz nemacke na bure(tamo mu uzima surak direktno iz fabrike-ima vezu) sigurno orginal i duplo bolji od svega sto preporucuje fabrika a kosta samo 5e litar...e to je nasa istina i realnost,zato i slusamo koje kakve price i gluposti.pozzz serpicu,audifanu,nemanjici...i svim ostalim objektivnim "petrolhedasima"!:-)

Otpadna plastika
17.6.2013 22:46
3
10

Neko kuca za reno mi k puca!!!
Ovo je smmece od vozila kad vidim ovu jeftinu plastiku povraca mi se!!!
I jedan savet za buduce vlasnike nemojte ga ostavljati na preko 35 na asfaltu moze da se istopi!!!

Vlado, Niš
18.6.2013 01:09
6
0

Clio IV mi je zakon a i drago mi je što je za petama Golfu po prodaji u EU. Capture je previše "razigran" za moj ukus... sve te šarene aplikacije su na ivici kiča!Još gore nego 500L!!!
1007 je bio primer kako to elegantno napraviti. A šta tek reći za onu "gajbicu" ispred suvozača?! Pomična zadnja klupa je OK ali je vrhunac bila ona u Modusu! Odličan ali ne i vukovac! :)

Dejan L
18.6.2013 08:06
6
3

I sad se vratimo na moj 1. komentar, hahaha.
Ja nemam koristi od toga, ali plastika je užasna, godinama poredim Peugeot, Renault i Citroen.
Obrni okreni, Renault je jeftiniji taman toliko, koliko je lošiji. 307 vs Megane 2 vs C4 mk1. Megane sa prekidačima sa električnog šporeta i plastikom koja krcka i škripi. Shvatam da su mnogi iz Zastave seli u Reno, jer je dostupniji od Peugeot/Citroen-a, da nisu osetili bolje od Renault-a, pa lupaju minuse, ali polako se dolazi do istine. Dok ne probam LAVA, svinja mi je kralj životinja. E to je upravo slučaj sa vlasnicima Renault-a. Koža, pliš, hrom, aluminijum kod PSA i plastika i ofarbana plastika kod Reno-a.
I to je činjenica. 2008 vs Captur, nebo i zemlja.

sasa
18.6.2013 09:11
7
1

ja sam ljubitelj korse i vozao sam par zadnjih modela i prodao 2009 1.3cdti i uzeo clia 1.5 dci u fulu i prezadovoljan.Ja sam za te pare mogao uzeti megana generation golog i sa dosta losijom plastikom i zavrsnom obradom ali nisam.Po meni je bolje manje auto u fulu nego vece a siromasnije

pecagt
18.6.2013 09:45
5
4

dejan L opet lupeta gluposti...

Audifan
18.6.2013 14:37
7
3

@DejanL u pravu si Dejane Renault ima gumirane plastike a PSA ako ih poredis s Renaultom prave od Slina i maramica !!!!

serpico
18.6.2013 19:16
4
0

hvala peca gt i sasi na opsirnom tekstu o dci-ju!to sam hteo da cujem posto znam i ja za ljude koji su odvrtili mnogo km kao i oni na golfu i passatu a retko sam moram da priznam cuo da je netko imao problema sa dci-jem mada su postojali problemi sa pumpom visokog prutiska dobavljaca Lucas!mada sve mi se cini da je gazda kriv za 80%na autu!znam ja da je to dobar,cak odlican motor ali to nejde u glavu ovim hejterima i pljuavacim koji u biti pojam memaju o nicem a najmanje o automobilima!jedina relevantna cinjenica je ta sto su to culi od komsije ili nekakvih hobi mehanicara!sve je to dobro ako se prema tome odnosis prema pravilima a to je dizel se vozi bitno drugacije od benzinca(veci okretni moment pri nizim brzinama vrtnje),adekvatno ulje(sintetika5w40,30),redovito menjanje svih filtera!oprez kad je turbo jako opterecen!Ne gasiti motor odmah nikako!a toga se drzi mozda 50%ljudi i onda kad im ode onda pljuju po ovom,po onom ,trebo je kupit ovo a ne ovaj shit!a vidi se iz prilozenog da su to vrhunski motori i da turbo traje isto ako se podmazuje adekvatno!!!!hvala ma razumevanju!!!pozz audifanu,peci gt,nemanjici,pekiju itd...!


Ninko
18.6.2013 22:35
4
5

Ima li gde da se kupi samo karoserija posto vidim da je jednoma od plasticetine istopljena i da ubacim golfov motor!!!Dao bih kao avans plasticne flase!!!
ovo nedaj boze da te neko udari od auta nema nista far je 700 e komad branik 500 maglenka 250 znaci neko sa 20 da te opali stete 5000 evra a cisto smece od auta.Ovo kad kupis vec sutradan si kratak za 4000 eura posto renaultu tako brzo pada cena da je to cudo!!!

nn
25.6.2013 19:42
4
2

ruzno i kic

pecagt
25.6.2013 22:48
4
2

vrh je autic,najlepsi i najbolji u klasi!

serpico
26.6.2013 01:18
2
2

vreme ce pokazati kakav ce biti ovaj mali 0.9tce a i pouzdanost novog clia tj. captura ali mislim da je pravo pogodjen i jako mi se svidja i koncept samog auta i resenja iz enterijera jedan pravi auto za modernu obitelj koji ipak nije preskup a dobar i moderan!moja preporuka ipak dci!mislim ako se stvarno malo prelazi km i vecinom po gradu onda ovaj turbo trocilindras ima smisla a ako tucete dosta po autocestama i brzim cestama bez dvojbe Dci energy jos stedljiviji i bolji!

Gnjilane
26.6.2013 10:17
1
6

Dci je duplo ekonomicniji u gradskim uslovima na otvorenom su priblizno isti prednost dizela je sto ce u najgorim uslovima trositi 8 litara dok ce ovaj benzinac piti i 15 ko ima tezu nogu na gasu i voli lepljenje za sediste u nizim prenosima druga treca druga!!!
Inace renault ne bih nikom preporucio jer je preskup za odrzavanje a i kvalitet je ravan nuli ovde nijedan saf ne moze da se odvije i ponovo zavije gori su od rumuna!!!

serpico
26.6.2013 17:56
5
2

gnjilane samo si delomicno u pravu jer sve ovisi kakav auto imas ,koji model,rebljeni,novi sve je to rekla kazala ,najlakse napisat reno ke kanta preskup blabla,a sta to ti je reko seljober pred ducanom koji vozi golf 2 a njem je reko njegov tata!hahaha kako ste smesni i kojo ste vi amateri i ignoranti!pojma nemate o autima opcenito a pravite se face !i pricate o legendi f1 renaultu i svetskoj marci lupetate gluposti!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: