Predstavljamo

Porsche 911 Turbo/Turbo S

Superlativ

Porsche 911 Turbo, sinonim za sportski automobil


Četrdeset godina nakon predstavljanja koncepta 911 Turbo, ovaj model je i dalje stalni član sada već legendarne linije modela. Tokom godina su se menjale karakteristike, zapremina motora, broj turbopunjača, broj konjskih snaga se udvostručio, kao i broj pogonskih točkova, ali ime nosi istu težinu.

Od nekadašnje divlje i razularene ergele, koja je bila sinonim za rane 911 Turbo modele, moderna tehnologija je načinila skoro pa perfektnu sportsku mašinu, sa performansama dostupnim i vozačima koji nisu među najveštijima, sa pouzdanošću koja omogućava nesmetano korišćenje na svakodnevnoj bazi, ukoliko se istoleriše poneka uslovno rečeno mana, koja potiče od ograničenja koja nameću dimenzije i oblik karoserije.

Prvi turbo prehranjivani ne-takmičarski Porsche je bio upravo 911 Turbo, a turbopunjač je omogućavao izdašan obrtni moment pri niskim obrtajima u vreme kada turbo tehnologija nije bila ni blizu nivoa na kojem se nalazi danas. Zahvaljujući mudro izvedenom upravljanju izduvnim gasovima efekat „turbo rupe“ је značajno umanjen, pa su performanse motora, a time i međuubrzanja bila dostupnija nego sa atmosferskim, takmičarski inspirisanim RS modelima. Porast snage su pratili i prošireni trag točkova i širi pneumatici oklopljeni proširenim blatobranima.

U sledećem koraku je motor sa 3 litre zapremine povećan na 3,3 litre, a snaga je iznosila 300 KS. To je bilo dovoljno da se osvoji titula najbržeg serijskog automobila, sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h za svega 5,3 sekunde.

Dresirana ergela
Danas je pred nama nova generacija 911 Turba, sa unapređenim motorima i novim sistemom prenosa snage na sve točkove. Motor je zapremine 3,8 litara, sa direktnim ubrizgavanjem, snage 520 KS u modelu 911 Turbo i 560 KS u modelu Turbo S. Oba turbopunjača poseduju turbine sa varijabilnom geometrijom koja minimalizuje prisustvo „turbo rupe“. Prenos snage se vrši preko sedmostepenog menjača sa dve spojnice. Sa inteligentnim termalnim upravljanjem i start-stop sistemom, potrošnja goriva merena po NEDC ciklusu iznosi 9,7 litara na 100 pređenih kilometara.

Pritajeni tigar
Porsche je za novi 911 Turbo razvio novi sistem prenosa koji preciznije upravlja raspodelom snage između dve osovine pomoću elektronski kontrolisane višelamelaste spojnice. Sada je sistem opremljen vodenim hlađenjem i može da prenese još više snage na prednju osovinu. Bolja usaglašenost motora i sistema prenosa snage omogućava još bolje vrednosti ubrzanja. Novi 911 Turbo sa opcionim Sport Chrono paketom ubrzava od 0-100km/h za 3,2 sekunde, što je poboljšanje od jedne desetinke u odnosu na prošlu generaciju. U Turbo S modelu se ista brzina iz stanja mirovanja postiže za 3,1 sekundu. Maksimalna brzina je 318 km/h.

Zanosne obline
Turbo modeli, kao vrh game se sada još više vizuelno distanciraju od ostalih modela. Vrlo široka zadnja partija sa bočnim usisnicima za vazduh koji su karakteristični za Turbo modele, čine Turbo za 24 mm širim od modela Carrera 4. Između C stubova i boka vozila, postoji skoro horizontalna površina na vrhu blatobrana širine ljudske šake. Posebnosti Turbo modela su i dvobojni kovani naplaci prečnika 20 inča, dok su kod Turbo S modela točkovi fiksirani centralnim zavrtnjem.

Mali korak-velika pomoć
Upravljana zadnja osovina na svim Turbo modelima osetno poboljšava upravljivost kako na pisti tako i u svakodnevnim situacijama. Sistem se sastoji od dva elektromehanička aktuatora koji zamenjuju konvencionalna ramena oslanjanja.

Ugao zakretanja zadnjih točkova je do 2,8 stepeni. Do brzina od 50 km/h prednji točkovi se zakreću u smeru suprotnom od zadnjih. Na ovaj način se međuosovinski razmak “skrati” za 250 mm, što doprinosi agilnosti u krivinama. Manevrisanje i parkiranje je drastično olakšano.

Pri brzinama većim od 80 km/h zadnji točkovi stoje paralelno zakrenutim prednjim točkovima. Ovako se postiže efekat „produženja“ međuosovinskog razmaka za 500 mm, što ima za uzrok povećanje stabilnosti, naročito pri visokim brzinama. Na komande vozača zadnja osovina odgovara osetno većom bočnom silom, što doprinosi spontanijoj promeni pravca.

Porsche je u novoj iteraciji modela 911 Turbo uspeo da od savršenstva ode korak dalje. Da, i to je moguće.

Tekst Vanja Dragosavljević
Fotografije Porsche
8494
Postavljeno: 10.07.2013

Arhiva: Predstavljanja

Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 06.11.2017

Toyota Land Cruiser (2018)

Land Cruiser je jedan od onih automobila čije ime svi prepoznaju, legenda za koju znaju sve od Srbije do Zimbabvea, terenac u pravom smislu te reči


Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 30.10.2017

Polestar 1 (2020)

Novoformirani brend Polestar, predstavio je putem interneta svoj prvi model, koji nosi krajnje simboličan, gotovo lakonski naziv - „1“


Rubrika: Predstavljanja
Postavljeno: 24.10.2017

Audi A7 Sportback

Nakon predstavljanja novog A8, bilo je samo pitanje trenutka kada će na tržište stići i nova generacija A7. Ovaj model u Audijevoj gami nalazi se tik ispod perjanice kompanije


Aston Martin DB11 Volante

16.10.2017

Audi R8 V10 RWS

09.10.2017

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo

06.10.2017

Suzuki Swift Sport 2018

04.10.2017

Toyota Yaris GRMN

28.09.2017

Volkswagen Polo GTI

26.09.2017

Škoda Karoq

21.09.2017

Audi RS4 Avant

20.09.2017

Renault Megane RS

18.09.2017

Volkswagen I.D. Crozz II Koncept

16.09.2017

Dacia Duster

14.09.2017

Porsche Cayenne

04.09.2017

Renault Alaskan

02.09.2017

Bentley Continental GT

01.09.2017

Volkswagen T-Roc

28.08.2017

Ferrari Portofino

25.08.2017

BMW M5

23.08.2017

Mercedes Maybach 6 Cabriolet Tekst sa video prilogom!

21.08.2017

Lotus Evora GT430

14.08.2017

Mercedes X klasa

22.07.2017

Hyundai i30 N

21.07.2017

Audi A8

18.07.2017

Jaguar XE SV Project 8 (2018)

05.07.2017

Peugeot Pick Up (2018)

28.06.2017

Nissan X-Trail (2018)

21.06.2017

Škoda Octavia RS

20.06.2017

Hyundai Kona

15.06.2017

Peugeot 308 za 2018. godinu

07.06.2017

Fiat 500L za 2018. godinu

24.05.2017

Škoda Karoq

20.05.2017

BMW M240i Coupe

17.05.2017

Dacia Logan MCV Stepway

12.05.2017

Seat Ibiza

02.05.2017

Honda Civic Type R

28.04.2017

Mercedes-AMG S63 4MATIC+

25.04.2017

Lexus LS 500h

21.04.2017

Škoda Octavia RS

20.04.2017

Mazda CX-5

14.04.2017

Volkswagen e-Golf

11.04.2017

Alpine A110 Tekst sa video prilogom!

23.03.2017

Volkswagen Arteon

21.03.2017

Volvo XC60 za 2018. godinu

13.03.2017

BMW Serija 1 sedan

04.03.2017

Lamborghini Aventador S

28.02.2017

Škoda Citigo za 2017.

24.02.2017

Škoda Kodiaq Scout

11.02.2017

Nissan Micra

24.01.2017

2018 Mercedes GLA

21.01.2017

Toyota Camry 2018

17.01.2017

Audi Q8

11.01.2017

Mercedes AMG GT R

06.01.2017

Škoda Octavia Scout

03.01.2017

2017 Opel Insignia Tekst sa video prilogom!

28.12.2016

2017 Ford Fiesta

13.12.2016

Novi Jeep Compass

30.11.2016

Alfa Romeo Stelvio

22.11.2016

2017 BMW serije 5

15.10.2016

Jeep Compass

12.10.2016

Lincoln Continental

16.09.2016

Škoda Kodiaq

10.09.2016

Renault Megane Sedan

26.08.2016

Fiat 500 Abarth

22.07.2016

Renault Koleos

11.07.2016

Maserati Levante

09.04.2016

Subaru Impreza

06.04.2016

Bugatti Chiron

30.03.2016

Mercedes-AMG C63 Coupe

26.08.2015

Audi S8 plus

19.08.2015

Opel Astra

30.07.2015

Audi A4 i A4 Avant

25.07.2015

Honda Civic Type R

08.06.2015

Nissan Sway koncept

29.05.2015

BMW serija 1

15.04.2015

Ferrari 488 GTB

13.04.2015

Porsche 911 Targa 4 GTS

10.04.2015

Cadillac CTS-V

24.01.2015

Toyota Mirai

05.01.2015

Porsche 911 GTS

31.12.2014

Jaguar XE

12.09.2014

Ford Focus ST

28.08.2014

Mercedes-Benz S65 AMG Coupe

27.08.2014

Peugeot 508

23.07.2014

Mercedes V klase

16.07.2014

2015 Ford F-150

15.07.2014

Audi Allroad Shooting Brake

25.06.2014

Golf R400

13.06.2014

Mercedes-Benz Coupe Concept SUV

10.06.2014

McLaren 650S

09.05.2014

Mercedes-Benz S klasa kupe

28.04.2014

Chrysler 200

23.04.2014

Peugeot 108

22.04.2014

BMW Active Tourer Series 2

19.04.2014

Jeep Renegade

13.03.2014

Toyota FT-1

11.03.2014

Nissan Sport Sedan Concept

06.03.2014

BMW X3

03.03.2014

Infiniti Q50 Eau Rouge

28.02.2014

Mercedes GLA 45 AMG

24.02.2014

Mercedes-Benz AMG Vision Gran Turismo

20.02.2014

Lamborghini Huracan LP610-4

18.02.2014

Mercedes-Benz C klasa

11.02.2014

Ford Mustang

05.02.2014

Subaru WRX

30.01.2014

Jaguar F-Type

28.01.2014

Porsche Macan

23.01.2014

Lexus RC Coupe

07.01.2014

Mercedes-Benz S 63 AMG

30.12.2013

Mini Cooper

27.12.2013

BMW serija 2

19.12.2013

Tržište SAD - Toyota Tundra

29.11.2013

BMW serija 4

28.11.2013

Ford Fiesta ST 2014

21.11.2013

Nissan X-Trail

13.11.2013

Audi Nanuk Concept

12.11.2013

Nikada rođeni modeli - Jaguar F-Type

31.10.2013

BMW i8

22.10.2013

Volkswagen Golf R

17.10.2013

Opel Monza

10.10.2013

Volvo Coupe Concept

07.10.2013

Jaguar Project7

16.09.2013

BMW i3

13.09.2013

Mercedes-Benz S63 AMG

10.09.2013

Peugeot 308

13.08.2013

Mazda3

05.08.2013

BMW X5

29.07.2013

Škoda Octavia RS

22.07.2013

Icona Vulcano

15.07.2013

Porsche 911 Turbo/Turbo S

10.07.2013

Volkswagen Golf GTI

02.07.2013

Maserati Ghibli

25.06.2013

Mercedes-Benz S klasa Tekst sa video prilogom!

17.06.2013

Citroen C4 Picasso

14.06.2013

Range Rover Sport

31.05.2013

Audi A3 Sedan

27.05.2013

Suzuki SX4

21.05.2013

BMW X4

10.05.2013

LaFerrari

06.05.2013

KIA Provo Concept

03.05.2013

McLaren P1

01.05.2013

Porsche 911 GT3

25.04.2013

Lamborghini Veneno

22.04.2013

Toyota i-ROAD

18.04.2013

Ford Explorer

15.04.2013

Cadillac ELR Tekst sa video prilogom!

09.04.2013

Nissan Note

08.04.2013

Lexus IS

03.04.2013

VW Cross Blue Concept

02.04.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

01.04.2013

BMW Serija 3 Grand Turismo

26.03.2013

BMW Series 4 Coupe Concept Tekst sa video prilogom!

21.03.2013

Chevrolet Corvette C7 Stingray Tekst sa video prilogom!

19.03.2013

Volvo S60 Polestar Concept

11.03.2013

Mercedes-Benz CLA Tekst sa video prilogom!

05.03.2013

Renault Captur

25.02.2013

Subaru Forester

20.02.2013

Peugeot 2008

18.02.2013

Nissan Pathfinder

31.01.2013

Audi RS6 Avant

24.01.2013

Porsche Cayman

17.01.2013

Citroen DS3 Cabrio

02.01.2013

Mazda 6

26.12.2012

MINI Paceman

18.12.2012

McLaren P1

05.12.2012

Škoda Rapid

03.12.2012

Jaguar F-type

29.11.2012

Peugeot Onyx Concept

21.11.2012

Ford Mondeo

19.11.2012

Peugeot 208 GTi

13.11.2012

Toyota Auris

08.11.2012

VW Golf 7

06.11.2012

Opel Adam

01.10.2012

Renault Clio

26.09.2012

BMW Serija 7

24.09.2012

Land Rover Range Rover

18.09.2012

Mercedes-Benz G Klasa

11.09.2012

BMW Zagato Coupe

24.08.2012

Porsche 918 Prototype

13.08.2012

Mercedes-Benz Style Coupe

09.08.2012

Volkswagen Scirocco GTS

07.08.2012

Fisker Atlantic Tekst sa video prilogom!

25.07.2012

Bentley Continental GT Speed

23.07.2012

BMW X1

16.07.2012

MG Icon

03.07.2012

Citroen Numéro 9 Concept

26.06.2012

Toyota Avalon

19.06.2012

Volkswagen Golf GTi Cabriolet

13.06.2012

Nissan NV200

11.06.2012

Bentley EXF 9

08.06.2012

Dodge Viper SRT

01.06.2012

Infiniti Emerg-E

30.05.2012

Lamborghini Aventador Jota

28.05.2012

Volvo V40

17.05.2012

Chevrolet Camaro ZL1

08.05.2012

Mercedes-Benz A klasa

30.04.2012

Ferrari F12 Berlinetta

23.04.2012

BMW Concept M135i

17.04.2012

Audi RS4 Avant

12.04.2012

Chevrolet Corvette 427

10.04.2012

MINI Roadster

06.04.2012

Porsche Panamera GTS

03.04.2012

BMW M6

28.03.2012

Aston Martin V12 Zagato

20.03.2012

Audi A6 Allroad Quattro

16.03.2012

Honda Accord Coupe Concept

12.03.2012

Toyota GT-86

09.03.2012

Cadillac ATS

05.03.2012

Acura NSX

01.03.2012

Dodge Dart

28.02.2012

Volkswagen E-Bugster

20.02.2012

Porsche Boxster

15.02.2012

Audi A1 Sportback

07.02.2012

BMW Series 6 Gran Coupe

03.02.2012

Mercedes-Benz SL 2013

02.02.2012

Bentley Continental GT V8

27.01.2012

Volkswagen Cross Coupe

24.01.2012

Mercedes F125

17.01.2012

Lancia Thema

06.01.2012

Subaru BRZ

03.01.2012

Lamborghini Gallardo Super Trofeo Stradale

27.12.2011

Mazda Takeri

09.12.2011

Peugeot 208

05.12.2011

Jaguar C-X16

02.12.2011

Renault Frendzy

25.11.2011

Honda Civic

23.11.2011

Škoda MissionL

17.11.2011

Mercedes-Benz C63 AMG Black Series

11.11.2011

Nissan Juke-R

10.11.2011

Maserati Kubang

31.10.2011

Hyundai i30

27.10.2011

Ford Evos

24.10.2011

Lexus GS

20.10.2011

Subaru XV

18.10.2011

FIAT Panda

11.10.2011

Porsche 911 Carrera

04.10.2011

Lexus LFA Nurburgring Edition

30.09.2011

BMW i3/i8

29.09.2011

Mercedes-Benz B klasa

26.09.2011

Mazda CX-5

20.09.2011

Aqos Le Mans

23.08.2011

Porsche Panamera S Hybrid

11.08.2011

VW Tiguan

05.08.2011

Mercedes M klasa

29.07.2011

Scion FR-S

19.07.2011

BMW 328 Hommage Tekst sa video prilogom!

01.07.2011

BMW Serija 1

28.06.2011

Hyundai i40 sedan

21.06.2011

Lexus LF-Gh Tekst sa video prilogom!

09.06.2011

Citroen DS5

06.06.2011

VW Beetle

26.05.2011

Mercedes-Benz Concept A

24.05.2011

Audi Q3

19.05.2011

Škoda Vision

12.05.2011

Alfa Romeo 4C

09.05.2011

Ford B-MAX

29.04.2011

Kia Rio

18.04.2011

BMW Vision ConnectedDrive

14.04.2011

Lamborghini Aventador Tekst sa video prilogom!

11.04.2011

VW XL1

07.04.2011

Aston Martin Virage Tekst sa video prilogom!

15.03.2011

Porsche 918 RSR

10.03.2011

Honda Civic

07.03.2011

Lancia Stratos

01.03.2011

Mercedes-Benz SLK Tekst sa video prilogom!

24.02.2011

Hyundai Veloster

22.02.2011

Ferrari FF

14.02.2011

Nissan Ellure

03.02.2011

MINI Countryman WRC

01.02.2011

Audi A6 Tekst sa video prilogom!

28.01.2011

Honda Brio

27.01.2011

BMW Serija 1 M Coupe Tekst sa video prilogom!

24.01.2011

Dacia Duster Trophée Andros

10.01.2011

Red Bull X1

29.12.2010

Jaguar C-X75 Tekst sa video prilogom!

24.12.2010

Audi RS 3 Sportback

20.12.2010

Hyundai Elantra

16.12.2010

Pagani Zonda Tricolore

02.12.2010

Ford Ranger i Mazda BT-50

29.11.2010

Saab 9-4X

23.11.2010

VW Eos

18.11.2010

BMW 6 Series Concept Coupe

05.11.2010

Mazda Shinari

02.11.2010

Opel GTC Paris

01.11.2010

Lotus Elite

19.10.2010

VW Passat

14.10.2010

Bugatti Veyron Super Sport

04.10.2010

Mercedes CLS

24.09.2010

Citroen DS4

16.09.2010

Range Rover Evoque

31.08.2010

Audi A7 Sportback

30.08.2010

Peugeot 508

26.08.2010

BMW X3

23.08.2010

Volkswagen Jetta

26.07.2010

Renault Latitude

22.07.2010

Audi A1 Wörthersee 2010

15.07.2010

Jeep Grand Cherokee Tekst sa video prilogom!

22.06.2010

Citroën C4 Tekst sa video prilogom!

21.06.2010

Alfa Romeo Zagato TZ3 Corsa

04.06.2010

Mercedes-Benz Shooting Break

03.06.2010

VW Phaeton

31.05.2010

BMW Gran Coupe Concept

21.05.2010

Benero

11.05.2010

KIA Optima

26.04.2010

Porsche 918 Spyder Tekst sa video prilogom!

19.04.2010

Porsche Cayenne Tekst sa video prilogom!

06.04.2010

Noble M600

01.04.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

29.03.2010

VW Touareg Tekst sa video prilogom!

26.03.2010

Audi A1

19.03.2010

Peugeot SR1

09.03.2010

VW Compact Coupe Concept

04.03.2010

Ford Focus

02.03.2010

Opel Meriva

26.02.2010

Pagani Zonda R

25.02.2010

Hyundai Sonata

08.02.2010

VW Amarok

27.01.2010

Alfa Romeo Giulietta

25.01.2010

Bugatti 16C Galibier

28.12.2009

BMW M3 GTS

22.12.2009

Dacia Duster Andros Tekst sa video prilogom!

21.12.2009

Lexus LFA

24.11.2009

Toyota FT-86

16.11.2009

Honda CR-Z

13.11.2009

Hyundai ix35

02.11.2009

Mercedes-Benz SLS AMG

20.10.2009

Ford C-MAX

16.10.2009

Trabant nT

14.10.2009

McLaren MP4-12C Tekst sa video prilogom!

12.10.2009

Nissan LEAF

28.09.2009

Jaguar XJ

18.09.2009

KIA Venga

14.09.2009

Bentley Mulsanne

10.09.2009

Peugeot 5008

14.08.2009

Zenvo ST1

10.08.2009

BMW X1

23.07.2009

Citroen C3

21.07.2009

Opel Astra

06.07.2009

Kia Sorento

03.07.2009

VW Scirocco R

02.07.2009

Aston Martin One-77

23.06.2009

Subaru Legacy

04.06.2009

Acura ZDX

14.05.2009

BMW X5 M i X6 M

12.05.2009

Infiniti Essence

11.05.2009

Opel Ampera

27.04.2009

Mercedes-Benz SLS

24.04.2009

Škoda Yeti

23.04.2009

Toyota Verso

09.04.2009

VW Polo

07.04.2009

Dacia Duster

06.04.2009

Rinspeed iChallenge Concept

31.03.2009

BMW Serija 5 Gran Turismo

23.03.2009

Rolls-Royce 200EX

13.03.2009

Mercedes E Coupe

12.03.2009

Toyota Prius

05.03.2009

Mercedes E klasa

03.03.2009

Peugeot 3008

27.02.2009

VW Concept Blue Sport

25.02.2009

Audi Sportback Concept

23.02.2009

Shelby Mustang GT500

06.02.2009

Mercedes SL65 AMG Black Series

30.01.2009

Mazda 3

19.01.2009

BMW Z4

12.01.2009

Volvo S60

07.01.2009

Nissan 370Z

24.12.2008

Chevrolet Volt

16.12.2008

Lamborghini Estoque

20.11.2008

Toyota Avensis

17.11.2008

Toyota Urban Cruiser

22.10.2008

Mercedes-Benz Concept Fascination

20.10.2008

Renault Megane III

17.10.2008

Lotus Evora

02.10.2008

BMW serija 7

30.09.2008

Citroen C3 Picasso

23.09.2008

Ford Focus RS

18.09.2008

VW Golf VI

15.09.2008

Alfa Romeo MiTo

14.08.2008

Opel Insignia

01.08.2008

Kaipan 14

28.07.2008

BMW GINA Light Visionary Model koncept

25.07.2008

Chevrolet Aveo 3 door

23.07.2008

Opel Insignia

30.06.2008

Ferrari California

27.06.2008

VW Scirocco

16.06.2008

Suzuki A-Star Concept

10.06.2008

Lancia Delta

02.06.2008

Jaguar XF

30.05.2008

VW Caddy Maxi Life

28.05.2008

Kia Soul

13.05.2008

Ford Fiesta

09.05.2008

Rinspeed sQuba

29.04.2008

Renault Koleos

23.04.2008

Mercedes-Benz SL 63 AMG i SL 65 AMG

31.03.2008

Nissan GT-R, Murano i Pivo 2 Concept

27.03.2008

Dodge Challenger SRT8

21.03.2008

Ford Explorer 2008

17.03.2008

Citroen C5

29.02.2008

Cadillac Provoq Concept

08.02.2008

Mercedes-Benz Vision GLK Freeside

06.02.2008

Mercedes-Benz F700 Concept

07.01.2008

Seat Tribu Concept

02.01.2008

Audi metroproject quattro

17.12.2007

Toyota IQ Concept

10.12.2007

VW Tiguan

21.11.2007

Suzuki Splash

12.11.2007

Opel Astra Sedan

06.11.2007

Ford Kuga

05.11.2007

Citroen C-Cactus Concept

24.10.2007

Mazda 6

09.10.2007

Audi A4

08.10.2007

BMW Concept X6

05.10.2007

BMW Serija 1 Coupe

02.10.2007

Mini Clubman

27.09.2007

Peugeot 308 RC Z

14.09.2007

Porsche 911 GT2

11.09.2007

Bentley Brooklands

30.08.2007

Spyker C12 Zagato

20.08.2007

Renault Laguna

30.07.2007

Seat Altea Freetrack

25.07.2007

Peugeot 308

18.07.2007

Fiat Linea

16.07.2007

Opel Agila

10.07.2007

VW Golf GTI W12-650

28.06.2007

Porsche 911 Turbo Cabriolet

25.06.2007

Mazda 2

22.06.2007

Peugeot 207 SW Outdoor Concept

21.06.2007

Buick Riviera Concept

19.06.2007

Suzuki SX4 Sedan

15.06.2007

Audi TT Clubsport Quattro

11.06.2007

Kia KND-4 Concept

07.06.2007

Honda Accord Coupe Concept

04.06.2007

Volkswagen Golf Variant

02.06.2007

Lada C-class Concept Coupe

31.05.2007

Ford Mustang Shelby GT 500 KR

28.05.2007

Mazda Hakaze Concept

24.05.2007

BMW M3 Coupe

22.05.2007

Opel GTC Concept

19.05.2007

Chevrolet Beat, Trax i Groove

17.05.2007

Hyundai Genesis Concept

14.05.2007

BMW Concept CS

09.05.2007

GM V6 Dizel

03.05.2007

Maserati GranTurismo

27.04.2007

Citroen C-Crosser i Peugeot 4007

25.04.2007

Dodge Demon Concept

23.04.2007

Cirrus

21.04.2007

Audi A5

17.04.2007

Ford Mondeo

13.04.2007

Fiat 500

09.04.2007

Rinspeed eXasis

06.04.2007

Suzuki XL7

05.04.2007

KTM X-Bow

27.03.2007

Renault Twingo

22.03.2007

Motor Volvo 3,2 litra R6

08.03.2007

VW Tiguan

05.03.2007

Maybach 62 S

26.02.2007

Eurostar EU-97

22.02.2007

Mercedes-Benz C klase

15.02.2007

Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe

12.02.2007

Dodge Viper SRT 10

09.02.2007

Evector VUT 100 Cobra

06.02.2007

Kia Cee'd

29.01.2007

BMW serije 3 Cabrio

26.01.2007

Peugeot 207 CC

23.01.2007

VW Iroc Concept

22.01.2007

Volvo XC60 Concept

19.01.2007

Jaguar C-XF

16.01.2007

Škoda Fabia

15.01.2007

Mazda BT-50

12.01.2007

VW GX3

04.01.2007

Aston Martin Rapide

01.01.2007

Toyota Auris Concept

29.12.2006

Chevrolet WTCC Ultra

22.12.2006

Audi R8

18.12.2006

Chrysler Sebring Cabrio

14.12.2006

Lancia Delta HPE Concept

01.12.2006

GM SUV 2007.

27.11.2006

Peugeot 908 RC

24.11.2006

Dodge Avenger Concept

16.11.2006

Dacia Logan MCV

14.11.2006

Fiat Bravo

13.11.2006

Mini

03.11.2006

Ford Mondeo

27.10.2006

Tesla Roadster

05.10.2006

BMW X5

19.09.2006

Citroen C4 Picasso

12.09.2006

Ford Transit

22.08.2006

Alfa Romeo 159 Sportwagon

15.08.2006

Pagani Zonda Roadster F

08.08.2006

Saab Aero X

01.08.2006

Mercedes-Benz CL-klase

28.07.2006

Mazda Kabura Concept

25.07.2006

Chrysler Sebring

24.07.2006

Kia Carnival

17.07.2006

Lamborghini Murcielago LP640

10.07.2006

Chevrolet Captiva

03.07.2006

Dodge Caliber

26.06.2006

Mercedes-Benz E-klase

15.06.2006

BMW Serije 3 Coupé

09.06.2006

Dacia Logan Steppe Concept

01.06.2006

Peugeot 207 RCup Concept

26.05.2006

Opel Corsa

25.05.2006

VW Concept A

19.05.2006

Hyundai Santa Fe

11.05.2006

Saab 9-7X

04.05.2006

Honda Legend

27.04.2006

Audi TT

24.04.2006

Muscle Cars

20.04.2006

Fiat Doblo

14.04.2006

Suzuki SX4

11.04.2006

Opel GT

04.04.2006

BMW Z4 M Coupe

30.03.2006

Dodge Hornet Concept

28.03.2006

Ford S-MAX

23.03.2006

Lexus LS 460 L

13.03.2006

Mazda CX-7

09.03.2006

Peugeot 207

06.03.2006

Ferrari 599 GTB

02.03.2006

Audi S6

24.02.2006

Lamborghini Miura

20.02.2006

Mitsubishi Concept X

14.02.2006

Suzuki Grand Vitara

13.02.2006

Smart Crosstown

10.02.2006

Citroen C-AirPlay Concept

06.02.2006

Mercedes-Benz GL klase

03.02.2006

SAAB 9-5

30.01.2006

Ford Iosis

23.01.2006

Mini Cooper S

20.01.2006

Fiat Sedici

12.01.2006

Dodge Nitro Concept

05.01.2006

Opel Antara GTC Concept

26.12.2005

Jeep Compass

22.12.2005

Maserati GranSport Spyder

14.12.2005

Ferrari GG 50 Concept

12.12.2005

Škoda Octavia RS

06.12.2005

BMW Z4

01.12.2005

Ford Galaxy

28.11.2005

Mazda Sassou

23.11.2005

Carlsson CM50 K

22.11.2005

Toyota Yaris II

18.11.2005

VW EcoRacer Concept

17.11.2005

Mercedes-Benz Vision R 63 AMG

09.11.2005

Mini Wagon Concept

01.11.2005

Peugeot 20Cup

31.10.2005

Hyundai Accent SR Concept

26.10.2005

Dodge Viper SRT10 Coupe

21.10.2005

VW Eos

17.10.2005

Lamborghini Gallardo SE

12.10.2005

Opel Vectra OPC

06.10.2005

Opel Astra TwinTop

03.10.2005

Audi Q7

27.09.2005

Citroen C-SportLounge

22.09.2005

Honda Civic

19.09.2005

Ford Focus MS Design

05.09.2005

Fiat 600 50th

01.09.2005

Porsche Cayman S

19.08.2005

VW Fox

18.08.2005

Lexus IS 200

17.08.2005

Volvo C70 CC

16.08.2005

VW Passat Caravan

15.08.2005

Jaguar XK 4,2-S

12.08.2005

Seat Leon

08.08.2005

Mercedes-Benz Bionic Car

05.08.2005

Škoda Yeti

02.08.2005

Pagani Zonda

30.07.2005

Maybach Exelero

28.07.2005

Peugeot 307

25.07.2005

Ford Focus Vignale Concept

21.07.2005

Mercedes-Benz S klase

18.07.2005

Renault Clio III

15.07.2005

Cadillac DTS

06.07.2005

Hyundai Portico

04.07.2005

Ford SAV

01.07.2005

Alfa Romeo Brera

29.06.2005

Subaru B9 Tribeca

27.06.2005

BMW 3 Touring

24.06.2005

Opel Zafira

22.06.2005

Jeep Grand Cherokee

20.06.2005

Kleemann

09.06.2005

Mitsubishi Colt Coupe-Cabriolet

07.06.2005

Citroen C1

02.06.2005

Peugeot 107

01.06.2005

Alfa Romeo 159

24.05.2005

Fiat Croma

19.05.2005

Mazda MX-5

16.05.2005

SsangYong Rexton

05.05.2005

Cadillac BTS

04.05.2005

Peugeot 407 Coupe Prologue

03.05.2005

Aston Martin V8 Vantage

02.05.2005

Lexus RX 400h

28.04.2005

Lancia Y Sport

27.04.2005

Ferrari F430 Spider

23.04.2005

Toyota Aygo

15.04.2005

Ford Sport Trac

01.04.2005

BMW serije 3

28.03.2005

Citroen C6

24.03.2005

Hyundai Sonata

22.03.2005

Dodge Charger

17.03.2005

Opel Astra GTC

14.03.2005

Venturi Fétish

12.03.2005

Bentley Continental Flying Spur

10.03.2005

Jaguar Advanced Lightweight Coupe

01.03.2005

Nissan Pathfinder

22.02.2005

BMW M6

19.02.2005

Mazda 5

15.02.2005

Alfa Romeo 157

12.02.2005

Mercedes M klase

08.02.2005

VW Passat

05.02.2005

Toyota Motor Triathlon Race Car

28.01.2005

Mercedes B i R klase

24.01.2005

Porsche Boxster

18.01.2005

Ferrari 575 M Maranello Superamerica

12.01.2005

Audi A6 Avant

06.01.2005

VW Touareg W12 Sport

01.01.2005

Volvo XC90 V8

29.12.2004

Alfa Romeo 147

22.12.2004

Citroen C4

16.11.2004

Renault Modus

19.11.2004

Jaguar Concept Eight

23.11.2004

BMW M5

26.11.2004

Ford Focus II

30.11.2004

Dacia Logan

3.12.2004

Suzuki Swift

7.12.2004

Peugeot 907

10.12.2004

Ford Focus

17.10.2004

Opel Astra Caravan

26.10.2004

Ferrari F 430

1.11.2004

Mercedes A klasa

12.09.2004

Fiat Trepiuno

16.09.2004

SAAB 9-3 Sport Sedan 1,9 TiD

20.09.2004

Subaru R1e

29.09.2004

Maserati MC 12

4.10.2004

PEUGEOT 1007

9.08.2004

BMW serija 1

13.08.2004

ALFA ROMEO Crosswagon Q4

17.08.2004

OPEL Tigra TwinTop 1,8 Cosmo

21.08.2004

LAND ROVER Discovery

25.08.2004

AUDI A3 Sportback

30.08.2004

VW Concept C

4.09.2004

PEUGEOT 407

9.07.2004

LANCIA Musa

11.07.2004

FIAT Multipla

14.07.2004

PORSCHE 911

16.07.2004

KIA Cerato

19.07.2004

MITSUBISHI Colt

21.07.2004

OPEL TriXX

24.07.2004

BMW serija 3

29.07.2004

MAZDA MX Flexa

31.07.2004

CHEVROLET Lacetti

2.06.2004

CHRYSLER Crossfire Coupe i Cabrio

10.06.2004

BMW M5

16.06.2004

AUDI A6

23.06.2004

MINI Cooper Cabrio

30.06.2004

PEUGEOT 407 Silhouette

10.05.2004

BMW serija 1

11.05.2004

CHRYSLER 300C Sedan

14.05.2004

FORD Shelby Cobra

18.05.2004

TOYOTA Corolla Verso

21.05.2004

CITROEN C4 Sport

25.05.2004

SEAT Altea

29.05.2004

BMW 645 Ci

6.04.2004

OPEL Astra

9.04.2004

MERCEDES C klase

12.04.2004

KIA Picanto

15.04.2004

ROLLS ROYCE 100EX

20.04.2004

ROVER 75 V8

24.04.2004

FORD Mustang

28.04.2004

MITSUBISHI Lancer Evo VIII

3.05.2004

FORD Visos

4.03.2004

ASTON MARTIN DB9

11.03.2004

LEXUS GS 430

18.03.2004

VOLVO V50

24.03.2004

RANGE STORMER

30.03.2004

PEUGEOT 407

3.02.2004

CHEVROLET Corvette C6

7.02.2004

PORSCHE Cayenne 3,2 V6

11.02.2004

BMW 645 Ci Cabrio

17.02.2004

CADILLAC SRX

21.02.2004

HONDA Acura 3,2 CL Type-S

26.02.2004

SEAT Altea

3.01.2004

AUDI Le Mans Quattro

8.01.2004

KIA Picanto

13.01.2004

VOLVO S40

17.01.2004

ALFA ROMEO GT

21.01.2004

DACIA Solenza

25.01.2004

PONTIAC GTO

29.01.2004

OPEL Insignia

1.12.2003

FERRARI 612 Scaglietti

4.12.2003

FIAT Idea

8.12.2003

NISSAN Murano

11.12.2003

CHRYSLER 300C

15.12.2003

SMART ForFour

18.12.2003

JAGUAR R-D6

23.12.2003

BMW Alpina B7

25.12.2003

ALFA ROMEO 166

29.12.2003

MERCEDES SLR McLaren

3.11.2003

VW Golf V

7.11.2003

PEUGEOT 307 CC

11.11.2003

LANCIA Fulvia Coupe

15.11.2003

LAND ROVER Freelander

18.11.2003

DODGE Viper SRT-10

22.11.2003

TOYOTA Prius

27.11.2003

OPEL Astra

4.10.2003

MAZDA 3

9.10.2003

BENTLEY Continental GT

16.10.2003

VW Concept R

23.10.2003

DODGE Intrepid

27.10.2003

BMW serije 6

27.08.2003

FERRARI 360 Challenge Stradale

3.09.2003

LANCIA Ypsilon

10.09.2003

MASERATI Quattroporte

17.09.2003

CADILLAC CTS

22.09.2003

SAAB 9-3 Convertible

28.07.2003

FORD GT40

1.08.2003

BMW M3 CSL

5.08.2003

MINI One D

9.08.2003

MERCEDES C 30 CDI AMG

13.08.2003

MITSUBISHI Outlander

18.08.2003

CITROEN C2 Sport

27.06.2003

OPEL Signum 3,0 V6 CDTI

7.07.2003

JAGUAR XJ

14.07.2003

RENAULT Scenic II

18.07.2003

CADILLAC XLR

22.07.2003

LAMBORGHINI Gallardo

28.05.2003

MERCEDES CLK Cabrio

4.06.2003

KIA Opirus

11.06.2003

VW Phaeton V10 TDI

18.06.2003

BMW serija 5

27.04.2003

FORD Focus C-MAX

4.05.2003

PORSCHE Carrera GT

11.05.2003

VW Touran

18.05.2003

CADILLAC Sixteen

28.03.2003

VW Beetle Cabrio

3.04.2003

AUDI Pikes Peak

12.04.2003

CITROEN C3 Pluriel

15.04.2003

MITSUBISHI Pajero Evo 2+2 Concept

19.04.2003

HUMMER H2

6.03.2003

ROLLS-ROYCE Phantom

10.03.2003

PEUGEOT RC

14.03.2003

NISSAN Micra

5.02.2003

LANCIA Phedra

18.02.2003

CHRYSLER PT Cruiser Cabrio

22.02.2003

ALFA ROMEO Brera

11.01.2003

PEUGEOT 307 CC

17.01.2003

MAZDA 2

22.01.2003

PEUGEOT Sesame

6.12.2002

RENAULT Ellypse

26.12.2002

OPEL Meriva

4.01.2003

AUDI A8

12.11.2002

FORD Streetka

23.11.2002

MERCEDES-BENZ Vision GST

3.12.2002

CITROEN C3 Pluriel

12.10.2002

CHEVROLET TrailBlazer

31.10.2002

RENAULT Megane II

1.10.2002

MAYBACH

27.08.2002

BENTLEY GT Coupe

27.08.2002

BMW CS1

27.08.2002

MIVEC
10.7.2013 00:33
21
0

Ovo je svakako jedan od najsavrsenijih sportskih automobila danasnjice. Hteo sam to da kazem pre nego pocnu prepucavanja da li je VW bolji od Alfe..:)

Miki
10.7.2013 03:36
6
11

O sportskim karakteristikama porsea netreba posebno ništa reći, sve je već rečeno i dokazano, jednom recju fantastično. Sve ovo isključivo važi na vozackoj stazi, a u realnim uslovima, u gradu na putu?!!Skora sam imao priliku da se vozim u porseu, i mogu vam reći da je potpuni promašaj kupiti ovaj auto. Nizak, tvrd, bučan, zapravo od svega što može imate jedino par sekundi uživanja, prilikom ubrzanja, i zatim kočenje. Ja lično nikada nebih kupio ovaj auto. Moram reći da ga ne kritikujem iz z avisti, jer sam u mogućnosti da ga kupim. Jednostavno rečeno, auto koji nema ono što bi trebalo da ima, ali pritom ima ono što nemozete da iskoristite!

Drazen
10.7.2013 08:21
6
3

Mozda i najsavrseniji sportski auto kada uzmemo u obzir performanse, cijenu, varijabilnost, ekskluzivnost i izgled. Sigurno moj izbor broj 1 je Turbo S ;)

Dejan L
10.7.2013 09:05
5
15

@ Miki
A kad si video udoban super sport? Da je udoban, ljuljao bi se. Ovde brzina ne prašta, pa mora da bude tvrd i krut ( mislim auto :D ).
Svakako najbolji u klasi do 120.000 €.
Za sve koji baš žele SS auto, tu je Ferrari.
I Lambroghini i Pagani.
Nissan GTR mi nikada neće biti ikona, nikada!
Godzila sa dizajnom 2D igrica, generacija PlejStejšna i Nitenda se jako loži na GTR.
Svako ko ima grama ljuskog i poznaje lepotu dizajna i poštuje tradiciju, njemu GTR nikada neće biti ništa do pakene igračke.
Koenigsegg itd...

Nemanjica
10.7.2013 09:11
8
3

Svakako ponos Nemacke industrije sto se tice super sporta,tako da je svaka prica suvisna!!!

@MIVEC,opusteno nema nikakve vise rasprave...veoma si svestan cinjenice ko je bolji!Pozz;-);-);-)

Don
10.7.2013 09:45
4
3

hehehe

Реалан
10.7.2013 09:47
14
0

@Miki

Ти си неписмен! Ето ко може да вози porsche... (ако је истина то што човек написа...)

BMW fanatic
10.7.2013 10:12
10
3

@Dejan L Porsche 911 Turbo u Njemačkoj košta 162. 000 €, a Turbo S 195.000 €, tako da ne znam kako si ga svrstao u klasu do 120 000..Ne znam koji je to Ferrari bolji u tom cjenovnom rangu, California možda? Da, možda na playstation-u.

Bojan
10.7.2013 11:19
7
3

Porsche-u samo mogu da se divim. Izgradio je imidz koji niko nikad nece postici.

Audifan
10.7.2013 12:17
8
8

Porsche=Nemac=Tradicija=Kvalitet=Tehnicko savrsenstvo=Pouzdanost=brend=vrednost=dugotrajnost=porformanse.

serpico
10.7.2013 12:48
7
6

Potvrdjujem audifanove reci!!!

MB Fan
10.7.2013 14:17
10
1

Generalno,o Porsche-u sve naj-najbolje !

Synyster
10.7.2013 16:49
12
9

Danas je najbolji posao na svetu biti dizajner za Porsche - jer se bas nista ne radi. Otvore sliku u photoshop-u, urade izmene za 10 minuta, i odlicno, sad sledi zasluzena pauza posle napornog 10-minutnog rada, vidimo se opet za 15 godina kada cemo opet uraditi iste "promene".

MIVEC
10.7.2013 17:22
8
2

@Dejan L. Malo si pobrkao. Najbolji super sport do 120000 evra moze da ti bude samo GTR jer je jedini, a koji je inace vec odavno ikona, samo mozda ne tebi. Svi ostali su mnoogo skuplji, a prvi sledeci koji mu moze parirati je ovaj Porse koji je duplo skuplji.

@Nemanjica, hahaha, ja mogu samo da kazem koji mi se vise svidja.. ;)

serpico
10.7.2013 19:10
6
5

Najbolji Nemacki i evropski autoproizvodjac bez daljnjega!

Nemanjica
10.7.2013 19:58
3
3

@MIVEC,sve mi je jasno,ne moras da otvaras pandorinu kutiju...:-):-)

@Synyster,imate duha,ali isto tako i Porche ima dugu tradiciju,tako da sumnje nema da je najbolji Nemacki cistokrvni proizvodjac,zar ne?Poz

@Serpico,malo ga pretera sa konstatacijom da je najbolji evropski proizvodjac...pozz

Synyster
10.7.2013 20:07
6
5

@MIVEC,
Zaboravio si na Chevrolet Corvette ZR-1 i SRT Viper. Mozda nemaju kvalitet enterijera kao Porsche (ustvari nije "mozda" nego sigurno nemaju), ali po performancama za cenu im nema konkurencije.

Goranns
10.7.2013 20:10
10
3

Kada Svabo napravi to
traje 100 godina kako dizajnerski tako i tehnoloski.Porse jeste i ostace to sto jeste a to je sam vrh i premium supersporta,kralj sportskog konfora i kvaliteta.Osterilisan kica i sminke jednom recju to je PORSE. Ko hoce da kupi supersport da moze da ga koristi svaki dan,da nije podlozan besmislenim servisima moze da bira tradiciju Porse ili bezkompromisne pervormanse Nissan GTR . Svi ostali su za ponekad ,vikend sportisti vise u klimatizovanoj garazi nego na putu .

Nesabg
11.7.2013 00:10
2
4

Nemci vladaju svim segmentima!!! U supetsportu takodje Porsche,Lambo,Bugatti pa i R8 od najjeftinijeg do najbrzag na svetu. Sve je to zasluga Porsea!!! Legenda koja se mnozi i nastavlja da dise punim plucima.

Audifan
11.7.2013 00:33
2
2

@Serpico sad si malo preterao u tome koje najbolji Evropski proizvodjac iako je ista grupacija u pitanju ipak su bik i Bugatti na vrhu piramide snova....

Mile
11.7.2013 00:34
2
2

Kakva grupacija gde Porse prestaje tu Lambo nastavlja a gde on prestaje tu Bugati zavrsava i dalje nema . A sve je pocelo sa Porseom !!!

serpico
11.7.2013 08:43
1
2

malo sam se zanio ali i nisam daleko od svoje konstatacije.No hard feellings italian fans!!!

Bobo
11.7.2013 09:41
7
1

Ne bih se slozio sa time da su Lambo i Veyron bolji od Porsea.Golf,BMW 3, S klasa, audi A4(80),Porse 911 carera i turbo su najbolje sto Nemac, moze da napravi i mozda najbolji automobili u svojim kategorijama na svetu.Ukusi su razliciti, ali ovo je moj ukus sa ogradom da su a4(koji jeste noviji ali se pravi uz promenu imena vec 40 godina) i BMW 3 razlicite koncepcije,ali isti segment.A Porse je ikona ne samo zbog drumskih automobila koji su uvek mogli da se kace sa italijanima i pored nize cene i manje snage, a na pistama je uz Ferari ime broj 1, Lambo je igracka za bogate, a Veyron je nekakva laboratorija sa namerom da Nemci budu najbrzi.U sportu nisu znacili ama bas nista, sto je za mene kriterijum za ss auto.

Bobo
11.7.2013 09:44
6
0

A Dejan mrzi sve od Reno-Nisana, pa mu je i GT-R smece.Da dobije jednog na poklon, mislim da bi postao jednako neobjektivni ljubitelj Nisana i Renoa.

Nemanjica
11.7.2013 10:14
3
0

@Serpico,tebi je oprosteno,bar imas dosta kredita kao i Audifan,naravno sto se mene tice!;-);-)

Milos
11.7.2013 11:54
3
5

Da nije bilo Porsea danas bi autosvet bio mnogo sumorniji.Sve je pocelo od Porsea i nastavlja se u obliku Vw group... Nema sta najbolji su !!!

duki
11.7.2013 11:54
3
1

Nece biti vise widow maker :D doakali smo zenama jos jednom....

BMW fanatic
11.7.2013 12:17
3
1

@Bobo potpis na sve, s tim da Audi A4 ne bih svstao u pomenute :) Dodao bih M3, koji je baš i kao serija 3 neprikosnoveni lider u svom segmentu, a i puno šire, pomenuću samo verzije CSL (E46) i GTS (E92), koji su zadali domaći zadatak mnogo skupljim autima. Nekad je tu bio i M1, šteta da danas nema nasljednika. Poz

Bobo
11.7.2013 14:11
4
0

@BMW fanatic
Pa A4 (80)zbog toga sto je omasovio quatro u srednjoj klasi,tada su premijumi bili BMW i merc 190 sa zadnjim pogonima, a onda je quatro zasluzeno po meni, pored V8 ugurao Audi u premijume.Bila je to bomba sa petocilindrasima i integralnom vucom i do dan danas je s4 nesto drugacije od svih.

MM
11.7.2013 15:03
7
2

U istoriji najvise pobeda na moto trkama ima Porsche.......za mene dovoljan razlog zasto je najbolji....

S70
11.7.2013 17:25
6
0

@bobo ja bih na tu tvoju listu najboljih nemackih auta dodao i bmw serije 5 a za sve ostalo se slazem 911 turbo i turbo s su vrh auti najbolji i svako ko za njih kaze da su losi je ili lud ili mnogo mrzi porse sto je otprilike isto

serpico
11.7.2013 18:55
2
1

dobro govori bobo!audi je na bazi audija 80b4 predstavio legendu i brutalnu izvedbu S2 koju je porsche filigranski dotjerao i naspanao!danas ko ima taj auto u ok stanju i da nije unisten vredi pravo bogatstvo i dan danas je brutaln na cesti!piglrdajte na you tubeu!a upravo je audi na modelu 80b4 uveo potpunu galvanizaciju tog modela i uveo legendarni najbolji tdizel u povesti vw 1Z 1.9 TDI i dandans imas tih auta bez mrvice hrdje jer su napravljeni da traju i traju!!!! pozz bobo i audifan!!

Sorfonije
11.7.2013 19:12
3
3

GT-R, svima im nocna mora.A na tp da gt-r nema tradiciju bih se samo nasmehnuo... Kad svako prosipa gluposti...

Audifan
11.7.2013 19:13
3
1

@Bobo Pa dobar primer iako ih nemci imaju gomilu,a Audi jeste najsvetliji primer munjevitog progresa i odrzavanja istog. Jedino neznam na koje si modele mislio verovatno S2 coupe-audi 90 i S4-C4 a ne S4-A4 ,posto je kod novijih ipak svemu tome blizi RS4. Takodje Bmw M3 a kod Audija S4 je pitomija verzija M3 dok je RS4 divljak. Ja bih istakao prvu verziju RS6 jer je to za ono vreme bila karavan paklena sprava koja je uspesno parirala vecini supersportova i nije mu bilo ravnog.
Otprilike je Audi nastavio put gde je Opel s Omegom Lotus stao.Naravno bilo je u to vreme raznih AMG-Brabus zveri ali racunam samo fabricke modele posto tada Amg nije bio u sastavu MB-a.

Radak
11.7.2013 21:29
5
0

Super auto.

Cvekla
11.7.2013 21:33
6
0

Auto je super.Svako bi zeleo da ima ovakav auto.

Audifan
11.7.2013 23:56
3
3

@Sorfronije imao sam i ja 90 tih Micubisija 3000GT i ko ga se sada seca? a u ono vreme je bio isto sto i sada gtr.

Synyster
12.7.2013 01:33
7
0

@Audifan,
Sportske verzije Skylinea postoje vec duze vreme. To nije neki model koji se proizvodio jedno vreme i onda nestao bez novijih verzija (kao sto je slucaj bio sa 3000GT). Danasnji GT-R je naslednik legendarnih Skyline R i GT-R modela koje postoje jos od 1960ih godina.
A inace, ja se secam Mitsubishi 3000GT i njegovog blizanca Dodge Stealth. Moj jedan drug je imao i 3000GT i Stealth. Stealth je bio obican V6, a 3000GT je bio twin-turbo.

Audifan
12.7.2013 13:53
1
1

@Synyster Slazem se ali neukusno je to porediti sa Porseom u kontekstu istoriskog nasledja i sl.
Neznaci da nije GTR za razmatranje prilikom kupovine Ali znaci, bez obzira na bezkompromisne performanse da nemoze da zameni jednog Porsea,Lamba ili Ferrarija ma koliko bio brzi i sl.
Eh da secam se i Dodga imao je tada Aca Lukas 2 kom.

Synyster
12.7.2013 16:00
4
0

@Audifan,
Ne zaboravi da je Japan dugo vremena imao limit na snagu, jel ono bese 280 hp ili tako nesto slicno, pa mnogi proizvodjaci nisu mogli da pokazu svoj potencijal. Kad im das odresene ruke, kao sto je slucaj sa ovim novim GT-R, tek onda vidis sta zaista oni umeju.
Da ne ispadne da branim GT-R i kritikujem 911 - da kazem da nisam neki ljubitelj ni jednog ni drugog. Licno ne volim pogon na sva 4 tocka, a jos manje volim aute koji su toliko napucani elektronikom, da na kraju kompjuter sve kontrolise. Meni se licno mnogo vise dopada Dodge Viper, sa cistokrvnim motorom, bez ikakve elektronike, prakticno "moderna" Shelby Cobra. Jeste da je ko Harley Davidson na 4 tocka, ali meni je to posebna draz ...

Audifan
12.7.2013 16:41
1
0

@Synyster Da znam za te limite isto tako je u nemackoj dugo bio limit za motore 100ks,ali to ih svakako nije sprecavalo da za ostala trzista prave jace ,kod auta jeste u Japanu bio e da li je jos uvek neznam taj limit od 280ks toliko ke i imao snage Micubisi 3000 GT. Gledam usput oglase i 90% nadjem upravo moj primerak iako vlasnik nezna bas precizno poreklo(nije ni cudo jer je to bilo jos 94 god) ali rekao bih da je to bas taj u pitanju. http://www.polovniautomobili.com/oglas3591259/mitsubishi_3000gt/

E sada sto se tice svemoguce elektonike i sl ja bas naprotiv volim AWD ali moze bez te silne elektronike.

Trebao bih bas ovih dana sa drugarom otici do Zrenjanina i probati GTR-a ima ga tamo neki pekar sipac.

pecagt
12.7.2013 17:13
1
0

Audifan
bio sam nesto u francuskoj pre mesec dana kad me nije bilo,sticajem okolnosti,nasao se u gtr-u,na zalost ne za volanom(nisam se usudio da pitam-a hvala Bogu niko me nije ni ponudio;-). Ne znam sta da ti kazem,pa videces i sam-i javi neki komentar ako ga probas,ja ga nisam ni probao a odtao sam bez teksta-odusevio me je,neke ljude on osvaja tek na drugi pogled...koliko je atraktivan,koliko paznje privlaci,kakvim strahopostovanjem zraci,kako zvuci i KAKO IDE...TO NIJE NORMALNO!

Audifan
12.7.2013 17:32
1
0

@Pecagt Hocu svakako a probacu ga jer ga prodaje hoce da uzme jos bolji. Usput video sam GTR-a uzivo u Madjarskoj izdaleka sam pomislio da je Lambo mnogo dobro izgleda.Inace sam se presaltao oko narednog auta pa resen da sebe obradujem za 40ti rodjendan intenzivno tragam za ili R8 ili GTR(polovan) naravno na lizing a kupio bih polovnjak za posao tipa Bmw320d X-drive. Red je da ispunim decacke snove onomad 94 te kada sam imao 3000gt morao sam ga prodati zbog poslovnih potreba. Sada tih problema nemam hvala Bogu.Pa eto videcu taj GTR iako puno trazi para.I to verovatno vec sutra a inace ima ih dosta u nemackoj i kotiraju se tu oko 50K evra isto kao i R8.A i brate glupo je da ponovo uzimam isti auto koji sam skrsio za 40K Evra,kada ima odlicnih Bmw-a 2-3 god starih za do 20K.Usput umesto novog A4-A5 bolje da zagrizem u produzetak lizing angazmana zarad necega sto sam uvek zeleo.

Nemanjica
12.7.2013 18:20
1
0

@Audifan,velika prednost GTR-u,dobijas perfomanse Ferraria i Lamba u paket aranzmanu,uostalom 40-ica se smesi!;-);-)

MIVEC
12.7.2013 18:29
2
0

GTR se po svemu moze porediti i sa Porseom i sa drugima u klasi, bez obzira na cenu. A tek kada cenu uzmemo u obzir... Kako bi tek izgledao i sta bi radio kada bi Nisan na svaki GTR ulozio jos 70tak k Evra do Turba ili tek koliko treba do jedenog 458. Pogresno je reci da GTR nema tradiciju, kao sto neko rece, ona traje od 60ih, samo sto je u Evropi manje poznat. Sa druge strane u Japanu i nekim drugim trzistma to ime je kralj super-sporta. Naravno, u krugovima u kojima je cena bitna u smislu da se autom pokazuje finansijska moc, Porse, Ferari i sl. ce uvek igrati glavnu ulogu. Ali van tog "pokazivanja", po meni su jednaki.
Sto se tice ogranicenja u Japanu, znam za taj njihov dogovor, max 280ks je bio, ali mislim da se oni toga vise ne pridrzavaju ili su ga malo olabavili, zbog konkurencije iz Evrope pre svega. Takodje mislim da su do skora sva auta u Jpanu bila ogranicena na 180kmph. Ne znam kako bi se GTR toga pridrzavao a mislim da je Nismo jos 90ih izbacivo R34 verzije sa oko 550ks, ili su to bile samo demonstracije moci tada. 90tih je Japan bio rasadnik vrhunskih sportista poput GTRa, 300ZX, Supre, 3000GT, Rx7 ili NSX koje je samo to pomenuto njihovo ogranicenje sprecavalo da svi budu u klasi Ferarija ili Porsea sa tek nekoliko desetina ks vise. Tu se zapravo najbolje i vidi to po meni cudno poslovanje Japanskih proizvodjaca gde im je domace trziste bilo daleko najveci prioritet a sto im je sigurno otezalo poslovanje na svim ostalim.

MIVEC
12.7.2013 18:44
1
0

Au Audifan, zezas da ces GTR da uzmes.. Ok je i R8, jako dobar auto stvarno, samo nekako mi je kod nas "za spotove muzicara sumnjivog kvaliteta i tako to". Ne govori bas da onaj ko ga vozi i zna sta vozi. Ako me razumes.:)A GTR nedavno je uzeo za nekih 70k CHF i jedan moj poznanik, u Svici radi, drzi covek auto-servis i vozi super-sport star 3 godine mislim. Sta ti je drzava.xD On ga jos nije doterao ovamo, ali bas sam pre neki dan video jedan na putu i premocno izgleda i zvuci.

Audifan
12.7.2013 19:57
0
1

@Mivec da u Japanu su bila ta ogranicenja i znam da ukoliko si zeleo da posedus jaci auto od 280ks prvo sto su debelo lupali po dzepu,drugo trebala ti je specijalna dozvola bukvalno kao za mlaznjak, i neznam koliko casova specijalne skole sa pravim reli-trenerima u smislu onoga sto ima kod nas Navak-u(tacnije daleko od navaka al ajde).

Da ozbiljan sam kod kupovine a kod Gtr-a mnogo mi smeta nemogucnost manuelne transmisije jer sam eto bas zadrti protivnik bilo kakvih automatika,pritom je Gtr bezkompromisniji od R8 i svakako performantniji a jeftiniji,medjutim to nece biti kupovina kao dosada za par godina taj auto ce ostaje kod mene minimum 20 godina kao kucni ljubimac i ispunice mi zivotnu zelju a ujedno pokvariti moje planove oko replike (za koju nemam vremena).Smatram da ce po pitanju vece vrednosti u buducnosti biti bolji izbor R8 plus manuelni menjac a koji ce vec za par godina postati raritet (u tom segmentu) a naravno ukoliko to bude R8 dobice obavezni umereni bi-Turbo sto ce svakako drasticno povecati performanse.
Kontam sta govoris za R8 jer su ljudi podosta ograniceni neki ga poistovecuju sa TT ili kazu motor iz predhodnog S4 jer je po njima Audi 4,2 sve isti agregat a u pitanju su trenutno 4 agregata 4200ccm koji se proizvode i jedino im je zapremina slicna cak nije ni ista.
Gtr mi je ipak opcija br2 zbog spomenutog automatika a i zbog dugorocnije investicije po pitanju gubitka vrednosti.
Medjutim nasao sam jako zanimljivu verziju Gtr-a u pitanju je Martini Racing Edition "Black Edition" sa svega 16000 km.(eno ga na mobile.de) medjutim veliki problem kod nas je odrzavanje Gtr-a posto je najblizi servis u Austriji i bezobrazno su skupi,to su informacije iz Master group NS koji je imace serviser za Nissan-Reno.
Pa sad meni se licno trenutno vise svidja Gtr ali neznam da li ce prevagnuti razum ili zelja. Da je manuelni menjac nebih trenutka razmisljao,sto se snaga tice 420 R8 i 485 Gtr,nabrijao bih R8 na minimum 550ks pa kao takav bi svakako imao dosta vecu vrednost koju cak smatram i kao dobru investiciju. Sve u svemu R8 jeste nesto poput Porsea pogodniji za odrzavanje i servisiranje sa naravno novonastalim imidzom koji uporno kvare pomenuti estradni umetnici i sl.
O ukusima svakako ima jako puno polemike eto pomenuti Zrenjaninac Sipac non stop vozi Subaru a na koncu svega kupio je Gtr-a i Juke,medjutim covek toliko mlati love na pekarama da to prosto nije normalno,pa ga bas i briga za pad cene ja taj luksuz nemam. Primer je eto ukoliko je to moj 3000gt sto sam gore postavio link a verujem da je to bas taj iako je sigurno vracena kilometraza konkretan auto sam ja 94 te prodao za 55000 dem a sada se prodaje za 5500 evra.

Audifan
12.7.2013 20:07
1
0

@Mivec Japanci sto kazes pocetkom 90 dok su Evropljani spavali oni su radili da bi se to posle okrenulo.Njihov tada auto koji je sve tadasnje Ferrarije,Porsee i Lamboe mogao da pojede za dorucak a da jako mali broj ljudi zna za njega jeste Yamaha OX99-11 ali nazalost nije doziveo komercijalizaciju. Evo kako je to tada izgledalo http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_OX99-11 pre 23 godine !!!

Sorfonije
12.7.2013 21:00
3
0

Jedan savet,ako mislis da uzimas auto,kao investiciju,niposto nediraj,ave ostavi kako jeste,fabricki.Originali su uvek cenjeniji ne kraju a;)
Ja gledam neki GTR R32, to je moj decacki san :p

MIVEC
12.7.2013 21:52
1
0

@Audifan, pa da, R8 ce sigurno bolje drzati vrednost kao i sve nemacko sto je, a pogotovo kod nas. Pri tom ti je bitno i ovo sto Sofronije kaze, nakon vise godina, mislim da svaki original vredi vise od onog koji je modifikovan makar i najbolje. Medjutim sam si rekao da bi ti to bio kucni ljubimac 20 godina, pa mislim da par hiljada evra gore-dole kolika bi mozda razlika bila tog jednog dana za tolke godine i nije nesto zbog cega treba sputavati zelje. Ipak tvoje su pare, ti znas najbolje..:) A da, tu je i servis za Nisan koji je sigurno skuplji ali opet na duze mozda i ne bude toliko. I ja najvise volim manualnu transmisiju, svakako pruza najvise zabave pogotovo u jacim autima, medjutim moje misljenje (ujedno pitanje) je da na duzi period pogotovo u tako jakim vozilima manuelni menjac moze da "pojede" mnogo vise i gume ali i metala :D pa je automatik racionalniji izbor.

Audifan
13.7.2013 04:52
0
1

@Sofronije da to si 100% u pravu
@Mivec Pa generalno klasican automatik jeste bolji po pitanju dugotrajnosti agregata i sl ,dok ovi Rtronic,dualclutch e to je vec pitanje,pogotovo R-tronic ili Egear iliti sekvencionalni on takvom brutalniscu menja brzine da prosto imas utisak da ce se nesto na autu pokidati. Evo i R8 je od redizajna presao na Dualclutch,Kod Awd svakako nema rasipanja snage . ma sta god Manuelni je zakon. jeste da su Automatici brzi ali hvala nista bez dobrog saltaca sto ja kazem beemveovskog kliktanja.
A i ako taj auto dozivi kod mene 20 godina sigurno nece naci novog vlasnika u RS vec negde gde se ceni ocuvanost,oprema i sl.

Neznam gde sam citao bas neki uporedni test Godzile i R8 ali neka bezobrazno skupa dorada, RWD biturbo V10 neznam ni sam koliko ks a cena bruka,sta je tu poenta za par hiljada evra investicije uz sakacenje pogona zarad dobijanja manje mase i svakako veceg sportskog filinga doticni tjuner inkasira razliku od 50K evra po komadu.

Sorfonije
13.7.2013 21:00
2
4

Mada, audifan, cenim, da ako imas finansija i ciljas na manje,vise investiciju,pazari BMW M3 e46(CLS) i to sa manuelnim menjacem.Taj auto ce eksplodirati i za 20 godina barem 5 puta vise kostati.Pod uslovom da je redovno odrzacan i 100 % originalan !

Enzo
14.7.2013 15:07
0
0

@Audifan
Alal ti vera :)
To i ja kazem, svako u zivotu treba da vozi neku zverku, makar na kratko.
+na novom autu, znas i sam, brzo izgubis mnogo (ceo polovan).

Ako hoces klasiku koja nece da izgubi cenu F360 (medijan je 60k).
Stariji, F355 je 50 (isto medijan, skuplji za odravanje)
"Porodicni" 456 je ispod 40...
Ispod 30 - nece da budu nikada (ako ih ne sredis).



Audifan
14.7.2013 21:10
0
0

@Sorfronije to nije trazena klasa,iako dobar izbor.
@Enzo Pa nista od tih nedolazi u obzir iz vise razloga a prvi je jer je za njih basnosnovno odrzavanje a drugi najveci, uslovi kupovine nesme biti stariji od 5 god kako bih ga mogao odlizingovati,jer max duzina ugovora je 7 godina pa odbijes starost auta znaci 5 god 2 godine otplate i tu se uklapam a sve do max 60K evra sto je cena slabije opremljenog novog Bmw5,A6 i sl.
na dugovecnijem planu nemam nameru da na investiciji zaradim vec uzivam a neizgubim puno.
pa pored svih gornjih razloga R8 kao Audijev prvenac supersport ce uvek imati neku simbolicnu vrednost (a i licno smatram manuelni menjac koji ce biti raritet),porse 911 carera4 je nesto najblize tome ali mi se iskreno nesvidja.Tako da je odluka pala na R8 pa polako do Septembra ce se zavrsiti vec jedan primerak.

To sto kazes za gubitak cene na novima je istina i ogroman je gubitak cak i kod brendova koji drze cenu,evo priblizno sam od 2005 na 4 nova izgubio skoro nov R8 i to neracunajuci havarije.
Ali meni je automobil posao-pokretna kancelarija i jednostavno sam sebe otplacuje tako da tu ima neke matematike jer da nema niko nebi kupovao skupe nove automobile,plus kada uzmes auto na firmu a sve na poslovni zakup rata i dizel ti idu u trosak poslovanja pa sa Drzavom kompezujes dobit pa to priblizno dodje da oko 30% auta ti kompenzuje Drzava (ako dobro peglas papire),tacnije umesto da das njima dajes u svoj auto.
Matematika je cudo a potrosacko drustvo robstvo bez kraja.Lizing kuce su mafija das dinar da udjes a traze ti pet da izadjes.

Poršetina
19.7.2013 15:24
0
0

Ma kakav 991 Turbo/Turbo S.....Porsche 911 GT3 (991) je trenutno najbolje od Poršea!!!

Skyline
19.7.2013 17:19
0
0

Za Dejana L - S obzirom da sam vozio GT-R i Porsche, mogu reći da je GT-R mnogo prikladniji za svakodnevnu upotrebu. Tiši je, uglađeniji, udobniji, a kada se nagazi... Kada se "nagazi", mnogo je više "user friendly" od Porschea. Da se razumemo, ja sam lično fan Porschea, ali GT-R je posebna priča. Imao sam sreće da ga provozam, i to na stazi, neopterećen saobraćajem, i mogu reći da je automobil savršenstvo. A Ferrari, Ferrari je čisto bacanje para.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: