Promocija

Porsche 911 GT2 RS

Jedan od 500

Upoznajte automobil koji poseduje elektronsku "blokadu" maksimalne brzine na 330 km/h!


Svaki proizvođač automobila ima svoju filozofiju koju razvija i prilagođava vremenu i prostoru u kojem posluje, te u skladu sa njom, pravi svoje proizvode. A u tim, generalnim crtama razvoja, postoje i "filozofski derivati" iz kojih proizilaze posebne ponude ili serije automobila.

To pogotovo važi za Limited Edition automobile, odnosno, automobile ekskluzivnih, ograničenih serija, a kod Porschea, oni nose oznaku RS.

Pet klasičnih analognih instrumenata sa centralno pozicioniranim obrtomerom zaštitni su znak Porschea već decenijama, baš kao i alkantarom obložena ručica menjača

Trkač za svaki dan
Filozofija RS u automobilskoj kući iz Zuffenhausena vrlo je jednostavna. Što manja masa, što veća snaga. Uz njeno striktno uvažavanje bio je razvijen i najbrži serijski izrađen Porsche do sada - Porsche 911 GT2 RS. To je automobil koji ima 620 KS, ali je taj podatak, možda, još najmanje bitan. U poređenju sa GT2, RS ima uz 90 KS više, ujedno i 70 kg manju masu, istu kao najnovija generacija modela GT3. A u poređenju sa Porscheom GT3 Cup, čistokrvnim trkačkim automobilom, teži je za svega 80 kg! A ne zaboravite, GT2 RS je automobil koji je homologovan za vožnju u svakodnevnom saobraćaju.

Šta više, RS je od "obično"« GT2, na čuvenoj stazi Nordschleife, postigao za 14 sekundi bolje vreme. Štoperice su se posle 20,8 km vožnje, zaustavile na 7 minuta i 18 sekundi. Kako i ne bi, kada je ukupna masa od 1370 kg, osnova za razmeru snaga/masa od svega 2,21 kg/KS!

Za ubrzanje iz mesta do 100 km/h, potrebno je 3,5 sekundi, do 200 km/h 9,8 sekundi, a do 300 km/h treba 28,9 s. O njegovoj ekstremnosti govori i činjenica da je maksimalna brzina elektronski limitirana na 330 km/h. Iznad te brzine, pojavile su se zakonske nesuglasice oko homologacije pneumatika, odabranih za GT2 RS. To su Michelin Pilot Sport Cup, dimenzija 245/35 ZR19 napred i 325/30 ZR19 pozadi. Možda se baš u brizi za sigurnost i neprepuštanju ničega slučajnosti, i nalazi najveća razlika u odnosu na one "divlje" tjuning verzije, sa kojima se, eto, može ići i brže.

     
 
Biturbo bokser iz samo 3,6 litara "izvlači" čitavih 620 konjskih snaga

Dvostruko više
Bokserski benzinski šestocilindraš već je kod običnog 911 Turbo, jedini na svetu koji poseduje dva turbo-punjača sa varijabilnom geometrijom. Kod GT2 RS, najveći pritisak sabijenog vazduha podignut je na 1,6 bara, što je dvostruka vrednost u poređenju sa "običnim" Turboom, a za 0,2 bara veća u odnosu na GT2. Turbo-punjači su vodeno hlađeni, zbog varijabilne geometrije manji, što ujedno znači i da su odzivniji.

Zbog svega toga, vožnja GT2 RS nije "ludački ples" erupcije obrtnog momenta, već dinamično, odlučno, ali i neverovatno osećajno doživljanjanje i upražnjavanje visokih performansi. Efikasnost motora, zbog boljeg termodinamičkog iskorišćenja, povećana je za 15 procenata. Sabijen vazduh koji ulazi u cilindre, naime, u proseku je hladniji za otprilike 20 oC u poređenju sa motorom u GT2.

Porsche 911 GT2 RS biće izrađen u svega 500 primerka i zbog toga je bio predstavljen zaista ekskluzivnoj grupi novinara iz celog sveta – njih 40. Naravno da vožnje na pisti i putevima oko Baden-Badena nisu mogle proći bez ekipe Vrelih Guma!

Porsche 911 GT2 RS

Motor
Tip/broj cilindara benzinski, boxer/6
Radna zapremina ccm 3600
Broj ventila/tip ubrizgavanja 24/multipoint
maks. snaga kW/KS/o/min 456/620/6500
obrtni moment Nm/o/min 700/2250-5500
Karoserija
tip/broj sedišta/vrata coupe/2/2
D x Š x V mm 4469x1852x1285
međuosovinski razmak mm 2350
masa vozila/nosivost kg 1370/310
zapremina prtljažnika l 105
Ogibljenje
napred dvostruka poprečna ramena, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
pozadi multilink, spiralne opruge, amortizeri, popr. stabilizator
Kočnice
napred/pozadi samovent. diskovi/diskovi
Pneumatici
dimenzije 245/35 - 325/30 ZR19
Prenos snage
pogon na zadnje točkove
tip menjača/stepeni prenosa manuelni/6
Performanse
ubrzanje 0-100 km/h, s 3,5
maksimalna brzina km/h 330
prosečna potrošnja l/100 km 11,9
emisija CO2 g/km 284
Cena (u EU) € 237.578

Kroz "kuru mršavljenja" prošao je čitav automobil. Zamajac kod RS lakši je za čitavih 8 kilograma. Izduvni sistem je izrađen od titanijuma, što znači devet kilograma manje. Usisna grana, koja je kod GT2 bila od aluminijuma, kod RS je izrađena od posebne legure, koja je smanjilo njenu masu za tri kilograma.

Zadnji bočni prozori i zadnje staklo izrađeni su od plastike, čime se uštedelo do četiri kilograma. Poklopac prtljažnika u prednjem delu od karbonskih je vlakana, što smanjuje masu za 2,5 kilograma. A od karbonskih vlakana su i prednji blatobrani, što donosi pet kilograma minusa. Dokle se sve išlo sa GT2 RS otkriva i nalepnica sa amblemom Porschea, koja je zamenila tradicionalnu metalnu značku.

Dodatna oprema
Masa posebnog litijum-jonskog akumulatora iznosi samo 5,5 kg, dok je, recimo, masa običnog akumulatora 16 kg. Ali, ovaj je akumulator već deo opcione, dodatne opreme. Kao opcija, nudi se i verzija bez klime, čime može da se uštedi dodatnih 17 kg, a GT2 RS bez audio sistema, lakši je za 6 kilograma. I odricanje od muzike, osim naravno pesme motora, deo je dodatne opreme. No, zato su sedišta za sve jednaka, a masa jednog iznosi 10 kg.

Na spisku dodataka je i mogućnost individualnog sastava menjača, odnosno, individualnog odabira razmera prenosa u određenim brzinama. Time kupac može da napravi konfiguraciju koja će biti najbrža na stazi, na kojoj će vikendom, odmeriti snagu sa istomišljenicima.

     
 
Porsche 911 GT2 RS od vozača zahteva konstantnu i potpunu koncentraciju, ali i dobru fizičku spremu, budući da je dosta elemenata pozajmljeno od trkačke verzije, koja ne poznaje komfor i ergonomiju

Van prostora i vremena
U svakodnevnom saobraćaju, za upravljačem Porschea 911 GT2 RS, vozač se oseća kao vanzemaljac. Prva "brzina", krenuo sam, i već sam prebrz za vožnju u gradu... Druga, blago ubrzanje i već sam preko ograničenja na regionalnim putevima... Treća, možete misliti da sam već bio van svih dozvoljenih brzina, osim na nemačkim auto-putevima. Onda još četvrta, peta i šesta. Sve se "izvrte" do kraja, bez najmanjeg "gubljenja želje" pri ubrzavanju.

Pri 300 km/h, aerodinamički pritisak na ceo automobil iznosi 140 kg, što je šest procenata više nego kod "običnog" GT2.

Zbog toga je vožnja i pri visokim brzinama precizna, a reakcije automobila pri tome potpuno predvidljive. Karbo-keramičke kočnice uvek su nepopustljive, a opruge i amortizeri preuzeti iz trkačkih automobila, te stalno rade precizno i u skladu sa ekstremnošću automobila. Vozač ima mogućnost da bira između dva stepena rada amortizera, što je pogotovo pozitivno pri vožnji po ne baš idealnoj podlozi. Naravno da je moguće isključiti Traction Control i ESP. U tom slučaju, i uz manuelni menjač, bez pritiska na neki poseban taster, može se startovati sa Launch Controlom.

Auspuh, gume, kočnice, čak i zadnja stakla od plastike, sve je na limitu mogućeg jer čitavih 620 KS pokreće masu od svega 1370 kilograma

Cena... Prava sitnica!
Jedina stvar koja mi nije baš najviše odgovarala, zapravo, trebao sam nešto više vremena da se na nju adaptiram, jeste obruč upravljača srazmerno velikog prečnika. Sigurno su Porscheovi inženjeri njime "rešavali" specifične probleme prenosa okretanja volana i otklona prednjih točkova, a posle nešto duže vožnje, najveći zamor oseti se u desnoj ruci.

Manuelni šestostepeni menjač je, naime, direktno preuzet iz trkačkog automobila Porsche GT1. Odluka je pala jer je čak 30 kilograma lakši od menjača sa dvostrukim kvačilom. E da, u poređenju sa modelom 911 Turbo, GT2 RS ima pogon samo na zadnje točkove. Tek onako, da bude "sve na okupu", uz zadnji diferencijal sa mehaničkom blokadom... lakše, direktno, brže i svakako zanimljivije i zabavnije!

A cena? Sitnica! U Nemačkoj, koštaće vas 237.578 evra u serijskoj konfiguraciji...

ekskluzivno iz Baden-Badena, Željko Purgar
foto: Željko Purgar, Porsche
zeljko.purgar@vrelegume.rs
4519
Postavljeno: 06.09.2010

Arhiva: Promocije

Rubrika: Promocije
Postavljeno: 28.10.2017

Restilizovani Citroen C4 Cactus

I dok se svi utrkuju da dobiju mesto u crossover klubu, Citroen C4 Cactus izlazi iz njega!? Nakon jedva tri godine postojanja, restilizacijom je doveden na jedan viši nivo, po proizvođaču dovoljan da se nadmeće sa tenorima u segmentu, tipa Golf, Megane i 308...


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 08.08.2017

Mercedes Benz S Klasa
Tekst sa video prilogom!

U 2016 godini Mercedesova S klasa bila je najprodavanija luksuzna limuzina na svetu. Od pojave aktuelne generacije prodato je više od 300.000 primeraka. Tajna restilizacije za 2017, leži u pozajmljivanju tehnologija iz budućnosti automobilizma


Rubrika: Promocije
Postavljeno: 07.07.2017

Mercedes E-Class Cabriolet
Tekst sa video prilogom!

Da bi se upoznali sa najnovijim Mercedes kabrioletom morali smo se popeti na krov Evrope. Na prvi pogled, luksuza, udobnosti i prestiža ne manjka. Planinski putevi pred nama su idealni da proverimo da li je Mercedes otišao korak dalje


Seat Driving Experience 2017. Tekst sa video prilogom!

27.06.2017

Mazda CX- 5 promocija u Barseloni Tekst sa video prilogom!

27.05.2017

Toyota Yaris 2017

06.05.2017

Hyundai i30

16.03.2017

MINI Clubman

31.05.2016

Toyota Auris i Avensis Tekst sa video prilogom!

31.10.2015

Toyota Avensis Tekst sa video prilogom!

15.10.2015

Toyota Auris

08.08.2015

Mazda6 i Mazda CX-5 za 2015.

21.05.2015

BMW M135i Tekst sa video prilogom!

01.05.2015

Mazda 2

17.03.2015

Ford Focus & Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

05.02.2015

Renault Traffic

31.01.2015

Opel Corsa Tekst sa video prilogom!

15.01.2015

BMW i3

18.09.2014

Toyota Yaris

08.09.2014

MINI

22.08.2014

BMW 428i kabriolet

09.08.2014

Iveco Daily

06.08.2014

Toyota Aygo

02.08.2014

Ford Transit Courier

30.07.2014

Mazda 3 – Urban Challenge

25.07.2014

Opel Vivaro

24.06.2014

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

01.02.2014

Toyota Corolla

18.09.2013

BMW Serija 4

06.09.2013

Mercedes-Benz A45 AMG

19.08.2013

Porsche Panamera

26.07.2013

Nissan Juke Nismo Tekst sa video prilogom!

29.05.2013

Opel Cascada

14.05.2013

Toyota RAV4

19.04.2013

Toyota Auris Tekst sa video prilogom!

11.04.2013

Ford F-150

28.02.2013

Mercedes Benz Off Road Tekst sa video prilogom!

28.01.2013

Toyota Auris

14.01.2013

Opel Mokka Tekst sa video prilogom!

09.01.2013

Renault Clio IV Tekst sa video prilogom!

23.11.2012

Toyota Prius Plus

08.10.2012

Fiat 500L

28.09.2012

Toyota Yaris Hybrid

07.09.2012

Lexus GS 450h

31.08.2012

Mercedes-Benz A klasa

03.08.2012

Toyota GT86 Tekst sa video prilogom!

20.07.2012

Renault Megane Linija

05.07.2012

Hyundai i30 Tekst sa video prilogom!

22.06.2012

Mini gama

14.05.2012

Toyota Avensis

13.02.2012

Fiat Panda

10.02.2012

Chevrolet Camaro

12.01.2012

Mazda 3

09.01.2012

Opel Astra GTC

31.12.2011

Mercedes-Benz B-klasa

19.12.2011

Opel Zafira

15.12.2011

Chevrolet Cruze

28.10.2011

Opel Ampera

07.10.2011

Toyota Yaris

23.09.2011

Chevrolet Aveo

09.08.2011

Hyundai i40

02.08.2011

Mercedes C63 AMG Coupe Tekst sa video prilogom!

12.07.2011

Pirelli Cinturato P1

14.06.2011

Mercedes C klasa Tekst sa video prilogom!

07.06.2011

Chevrolet Orlando

02.06.2011

Ford Focus

20.05.2011

Maserati GranTurismo MC Stradale

16.05.2011

BMW Concept M5

06.05.2011

Mercedes SLK English version Tekst sa video prilogom!

19.04.2011

Lexus CT 200h

15.04.2011

Peugeot 508 Tekst sa video prilogom!

18.03.2011

Renault Latitude English version Tekst sa video prilogom!

17.01.2011

BMW X3 English version Tekst sa video prilogom!

27.12.2010

Opel Astra Sports Tourer English version Tekst sa video prilogom!

23.12.2010

Mazda 5

07.12.2010

Mercedes CLS English version Tekst sa video prilogom!

30.11.2010

Hyundai ix20 Tekst sa video prilogom!

25.11.2010

Ford Mondeo Tekst sa video prilogom!

19.11.2010

Volvo V60 English version Tekst sa video prilogom!

09.11.2010

Nissan Micra English version Tekst sa video prilogom!

28.10.2010

KIA Sportage

21.09.2010

Ferrari 599XX

09.09.2010

MINI John Cooper Works

07.09.2010

Porsche 911 GT2 RS

06.09.2010

Nissan Juke Tekst sa video prilogom!

03.09.2010

Smart Tekst sa video prilogom!

02.09.2010

Mercedes R klasa Tekst sa video prilogom!

03.08.2010

Nissan Pathfinder / Navara Tekst sa video prilogom!

09.07.2010

Toyota Auris HSD

05.07.2010

Mercedes SLS AMG Tekst sa video prilogom!

02.07.2010

Opel Corsa

14.06.2010

Maserati GranCabrio

11.06.2010

Opel Movano

10.06.2010

Porsche Cayenne

08.06.2010

Dacia Duster Tekst sa video prilogom!

28.05.2010

Alfa Romeo Giulietta Tekst sa video prilogom!

27.05.2010

Mercedes SLS

10.05.2010

Ford Galaxy i Ford S-MAX

05.05.2010

Nissan Qashqai

04.05.2010

MTM KTM X-Bow

30.04.2010

BMW Serija 3 Tekst sa video prilogom!

28.04.2010

Audi R8 Spyder

23.04.2010

Mercedes E klasa Cabrio Tekst sa video prilogom!

20.04.2010

Citroen DS3 Tekst sa video prilogom!

16.04.2010

Hyundai ix35 Tekst sa video prilogom!

23.03.2010

Efficient Dynamics

12.03.2010

Continental gume Tekst sa video prilogom!

11.03.2010

Ford Ranger

11.02.2010

Ford F-150 SVT Raptor

05.02.2010

Chevrolet Spark Tekst sa video prilogom!

04.02.2010

Fiat Doblo Tekst sa video prilogom!

19.01.2010

Renault Megane RS Tekst sa video prilogom!

06.01.2010

Citroen C3 Tekst sa video prilogom!

04.01.2010

BMW Serija 5 Tekst sa video prilogom!

18.12.2009

Kia Cee'd

10.12.2009

Porsche 911 Turbo

30.11.2009

BMW X1 Tekst sa video prilogom!

19.11.2009

Opel Astra

17.11.2009

Mazda CX-7

11.11.2009

Kia Sorento

06.11.2009

Mazda 3 MPS

03.11.2009

Opel Insignia OPC

28.10.2009

Opel Astra

02.10.2009

Lexus IS 250C

31.08.2009

Renault Clio GT i RS

28.08.2009

VW Polo

30.07.2009

Toyota Prius

27.07.2009

Lexus RX 450h

17.07.2009

Mercedes S klase

16.07.2009

Toyota Verso

13.07.2009

Ford Transit Connect

30.06.2009

Peugeot 3008

24.06.2009

Renault Grand Scenic

19.06.2009

Porsche Panamera

01.06.2009

Toyota Urban Cruiser

29.05.2009

BMW Z4 sDrive35i

25.05.2009

Citroen C3 Picasso

20.04.2009

Mazda 3

16.04.2009

Mercedes E klasa

10.04.2009

Nissan Murano

28.01.2009

Toyota Avensis

26.01.2009

Kia Soul

23.01.2009

Hyundai i20

21.01.2009

Renault Megane

20.01.2009

Toyota iQ

29.12.2008

Mazda 6 MZR CD 2,2

25.12.2008

Nissan Qashqai +2

03.12.2008

Honda Jazz 1,4 i-VTEC EX

01.12.2008

VW Golf VI

27.11.2008

Ford Fiesta

31.10.2008

Dunlop SP Sport Maxx TT

23.10.2008

Fiat Fiorino Qubo

14.10.2008

Mercedes GLK

26.09.2008

Dacia Sandero

17.09.2008

Mercedes A i B klase

01.09.2008

Prototipovi Peugeota

28.08.2008

Lancia Delta

15.08.2008

Ford Kuga

12.08.2008

Renault Koleos

08.08.2008

Peugeot 308 SW

03.07.2008

Citroen Berlingo Multispace

20.06.2008

GM Tech Show

19.06.2008

Subaru Forester 2,0 X

26.05.2008

Chevrolet Aveo

15.05.2008

Iveco Massif

01.05.2008

Michelin Energy Saver

30.04.2008

Citroen C5

18.04.2008

Opel Agila

14.04.2008

Hyundai i10

03.04.2008

Corvette C6 2008

02.04.2008

Mazda 6 Wagon

28.03.2008

Renault Kangoo 1,5 dCi

01.02.2008

Toyota Land Cruiser V8

04.01.2008

BMW Serija 1 Coupe

03.12.2007

Mercedes-Benz C 63 AMG

20.11.2007

Peugeot 308

13.11.2007

Ekskluzivno :
Citroen C5

22.10.2007

Renault Laguna

12.10.2007

Goodyear Max Tehnology

03.09.2007

Bosch 2007

27.08.2007

Mercedes SUV

24.08.2007

Lexus LS 600h

23.07.2007

Nissan X-Trail

12.07.2007

Ford Mondeo

06.07.2007

Volvo V70

18.06.2007

Vredestein Ultrac SUV Sessanta

05.06.2007

Michelin Latitude Tour HP

29.05.2007

Chevrolet Captiva 2,0 D

21.05.2007

Mercedes C-klase

15.05.2007

Dodge Nitro

10.05.2007

Opel Corsa OPC

20.04.2007

Peugeot 207 CC 1,6

10.04.2007

Goodyear Eagle F1 Asymmetric

29.03.2007

Toyota Corolla

28.03.2007

Chevrolet Sequel

23.03.2007

Ford Ranger

20.03.2007

Nissan Qashqai

16.03.2007

Opel GT

23.02.2007

Toyota Auris

20.02.2007

Dacia Logan MCV

19.02.2007

Renault Trafic/Master

08.01.2007

BMW X5

26.12.2006

Toyota Hilux

19.12.2006

Citroen C4 Picasso

17.11.2006

BMW X3

30.10.2006

Mercedes CL

23.10.2006

Jeep Compass

16.10.2006

Red Bull Air Race

10.10.2006

BMW High 5 Expirience

03.10.2006

Opel Corsa

28.09.2006

Mercedes GL 500

18.09.2006

Toyota Avensis

11.08.2006

Chevrolet Captiva

04.08.2006

Mini Dynamic Drive

18.07.2006

Citroen Jumper

14.07.2006

Lexus GS 450h

07.07.2006

Mercedes E-klase

30.06.2006

Lexus RX 350

02.06.2006

Chevrolet Epica

29.05.2006

Opel Astra TwinTop

16.05.2006

Mercedes-Benz Sprinter

15.05.2006

Mazda MX-5

25.04.2006

Nissan Note

03.04.2006

Chevrolet Aveo

03.03.2006

Toyota RAV 4

23.02.2006

Citroen C6

31.01.2006

BMW xDrive All-Wheel-Drive System

17.01.2006

Toyota Yaris

13.01.2006

Ford Focus ST

28.12.2005

Lexus IS 250

23.12.2005

Opel Vectra i Signum

02.11.2005

Toyota Hilux

25.10.2005

Renault Clio III

19.10.2005

Fiat Grande Punto

21.09.2005

Citroen C5 by Wire

08.09.2005

Toyota Avensis 2,2 D-4D

10.08.2005

Citroen C1 1,0i Pack

03.08.2005

Lexus RX 400h

27.07.2005

Opel Zafira

20.07.2005

SAAB 9-3 Sport Combi

28.06.2005

Mercedes B klase

21.06.2005

Lexus GS 430

17.06.2005

Nissan Pathfinder

31.05.2005

Toyota Aygo

18.05.2005

Renault Laguna

07.05.2005

Chevrolet Spark

25.04.2005

Mini Cooper S

21.04.2005

BMW serija 7

18.04.2005

Nissan 350 Z Roadster

14.04.2005

Chevrolet Kalos 1,4 / 3 door

16.03.2005

Citroen C4

22.12.2004

tulipan
07.9.2010 12:27
5
16

BRUTALNOST !!!!......al Skyline je Skyline ;))

Marko
07.9.2010 13:34
7
14

Da se ne lazemo, stari Skyline i novi GT-R nemaju sta da traze pored ove zveri. Nije dzaba skoro 3x skuplji.

don
08.9.2010 00:42
9
6

Stari Skyline je najbolji ulicni trkac od kad postoji automobil. Znaci vise od 100 godina. Novi GT-R je svesno 'kultivisan'. Mada i pored toga novi GT-R je po meni jedan od 3 najbolja ulicna trkaca danasnjice. A ako gledamo cenu a ne samo performanse, onda je DALEKO najbolji ulicni trkac-sportista.

mico
11.9.2010 15:16
2
7

mislim da je auto odlican ali takodje mislim da je porsche malo predaleko otisao sa tim fantazijama o ustedi tezine. evo ja bi pristao da ne popijem kafu pre nego udjem u kola ali da mi vrate normalnu znacku umesto nalepnice. u odnosu na novinara na slici, mogao bih bez griznje zavesti da imam i klimu, a u odnosu na mene neko bi ladno mogao da ima i stereo a da pri tome ustedi na doplati za litijumski akumulator. i tako redom, sve se to pretvara u svoju suprotnost. ko zeli trkacki auto, kupi lepo trkacki i uziva na pisti. ja hocu jaku masinu ali bez zakidanja na lukzuzu. e zato su amerikanci kraljevi, tamo se ne stedi na snazi.

Velja
13.9.2010 11:58
1
4

JC o Porsche-u: squashed Beetle with the big raer spoiler!!!

S70
26.7.2011 09:31
3
1

skyline je bio najbolji ulicni trkac samo ne znam je li to bila verzija GT-R NISMO Z-tune ili neka druga

@mico
nisi u pravu veyron je napravljen po toj tvojoj filozofiji i to mu ne valja jer to nije pravi superauto vec o bican grantourer

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: